Ik ben met Alex aan het spelenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
Heeft iedereen hier opeens iets anders te doen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
behalve de TT telkens wijzigen?
Wie wil dat nou niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
reken er maar niet te hard op. Voor je mod bent moet je net zon kutuser worden als rene en ik zijn.
*ahum*quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
reken er maar niet te hard op. Voor je mod bent moet je net zon kutuser worden als rené en ik zijn.
quote:
Mja, baggeren lukt welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
reken er maar niet te hard op. Voor je mod bent moet je net zon kutuser worden als rené en ik zijn.
misschien moet ik hier toch maar weer even op terug komenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:29 schreef maok het volgende:
goeie TT
Nouhouquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef maok het volgende:
[..]
misschien moet ik hier toch maar weer even op terug komen![]()
Jeweetsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet teveel eer voor dat examenmodje he
Ja, okequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
uitgespeeld?
Hoiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gaat ´t ook nog ergens over, of zal ik maar gewoon alleen hoi zeggen?
Wanneer gaan we het weer over jouw depressieve gesteldheid hebben!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gaat ´t ook nog ergens over, of zal ik maar gewoon alleen hoi zeggen?
Doe eens even lief tegen DaDquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wanneer gaan we het weer over jouw depressieve gesteldheid hebben!
Niet!?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent niet goed ingelezen naamgenoot
Er kan toch onmogelijk van mij verwacht worden dat ik een stemming gedurende meerdere topics volhoud.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
Dat onderwerp was namelijk alweer van een aantal topics geleden
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie vinden het toch niet héél erg als ik hier even een tvp'tje plaats, he?
Ik niet, maar wie ben ik hè.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie vinden het toch niet héél erg als ik hier even een tvp'tje plaats, he?
Dat zou niet best zijn. Ik zie liever vrolijke mensen hier, zeker als het weer daar ook aan meewerktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er kan toch onmogelijk van mij verwacht worden dat ik een stemming gedurende meerdere topics volhoud.
Ik zou hierop natuurlijk heel veel moois kunnen zeggen...quote:
Cheers.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen niet zo fluisteren ik heb een gehoorbeschadiging he?
Blades of Fury. Je moet er van houden, zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:15 schreef teigan het volgende:
welke film heb je gezien?
Ik ga slapen, trusten!
Als je maar hard genoeg rijdt, vast wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik dacht na het weekend pas kutweer?
zondag moet ik wel mooi weer hebben natuurlijk, dan ga ik met mn auto pronken in Utrecht, ff kijken of ik nog word gefotografeerd
Komt daar nu ook een .zip bestandje van?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto?
Verslag van het opknappen ook goed?
[afbeelding]
En in ijsmeis haar Fotoboek staat ook een foto van het beestje
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:16 schreef freecell het volgende:
hoi
oh god imageschakquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:33 schreef MaxMark het volgende:
En nu nog een foto die níet op Imageshack is gehost?
Ik lig in een deuk joh! Zo origineel ook!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Komt daar nu ook een .zip bestandje van?
Surequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:32 schreef Stienn het volgende:
Ueh, mag je hier ook al posten als toekomstige groninger?Ben nog opzoek naar een kamer maar dat moet wel goed komen! Lijkt me echt vet om naar groningen te gaan..
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vandaag weer naar college.
Laat je ouders een huisje/appartement kopen en laat ze daar kamers verhuren aan oa. jezelfquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
Hoe zijn jullie aan jullie kamers gekomen? of hebben jullie gewoon overal blaadjes opgehangen?
Maatje zat al in het huis, en hij is er weer in gekomen doordat z'n zus erin zat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
Hoe zijn jullie aan jullie kamers gekomen? of hebben jullie gewoon overal blaadjes opgehangen?
Ik heb me ingeschreven bij de IN (toen nog ssh). Heb me in februari ingeschreven, ben in september begonnen met studeren en had in oktober een kamer. Dat was wel wat jaartjes terug in 2000. Je komt dan wel in een studentencomplex te wonen, als je liever in een studentenhuis woont kun je het beter anders doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
Via kamernet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
Slimmer is, laat je ouders een huisje kopen voor jou (laat je ouders jou ook voor een bepaald percentage eigenaar maken), zeg dat jij gas en licht betaald en gemeentelijke belastingen en verhuur zelf de kamers.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laat je ouders een huisje/appartement kopen en laat ze daar kamers verhuren aan oa. jezelf
Mijn ouders zouden er wel graag zelf geld aan over houdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Slimmer is, laat je ouders een huisje kopen voor jou (laat je ouders jou ook voor een bepaald percentage eigenaar maken), zeg dat jij gas en licht betaald en gemeentelijke belastingen en verhuur zelf de kamers.
Dat kan je overdag toch ook doen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:37 schreef du_ke het volgende:
Ben druk bezig met m'n scriptie nu, dus slapen stel ik nog even uit.
Gaat ze ook geen geld kosten, huis levert als het goed is meer geld op bij verkoop na 4/5 jaar. De constructie om jou medeeigenaar te maken is weer belastingtechnisch voordelig voor je ouders. Hoe het precies zit kan ik je helaas niet vertellen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden er wel graag zelf geld aan over houden
Volgens mij is de constructie dat jij een hypotheek neemt en je ouders borg staan oid, zoiets kan als je student bent.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gaat ze ook geen geld kosten, huis levert als het goed is meer geld op bij verkoop na 4/5 jaar. De constructie om jou medeeigenaar te maken is weer belastingtechnisch voordelig voor je ouders. Hoe het precies zit kan ik je helaas niet vertellen.
Kan ook, maar je kunt ook voor een klein gedeelte mede eigenaar worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij is de constructie dat jij een hypotheek neemt en je ouders borg staan oid, zoiets kan als je student bent.
Tja ik heb nogal een apart ritmequote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Dat kan je overdag toch ook doen?
Hoewel ik nu ook bijna zit te slapen..![]()
Ik woon in zo'n dorpje maar het beleid van de woningstichting is dat inwoners van het dorp en daarna gemeente voorrang hebben en dat het aanbod nogal klein is. Het komt er dus eigenlijk op neer dat huurwoningen al weer weg zijn voordat de oude bewoner al vertrokken is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Tip: in kleine dorpjes rondom de stad is de huur vaak veel lager. Ik heb nu een twee onder een kap woning voor hetzelfde bedrag als jullie eenkamerwoningen. En ik zit op 15 minuten fietsafstand van het centrum van Leeuwarden. Zulke leuke dorpjes zul je toch ook wel rond Groningen hebben?
Oh ja dat is waar ook! Ik had het geluk dat ik bij het vorige huisje de laatste was die nog van buitenuit in het dorp kon komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik woon in zo'n dorpje maar het beleid van de woningstichting is dat inwoners van het dorp en daarna gemeente voorrang hebben en dat het aanbod nogal klein is. Het komt er dus eigenlijk op neer dat huurwoningen al weer weg zijn voordat de oude bewoner al vertrokken is.
Hmm... Winsum Engelbert Dorkwerd Adorp Peize Bedum...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Tip: in kleine dorpjes rondom de stad is de huur vaak veel lager. Ik heb nu een twee onder een kap woning voor hetzelfde bedrag als jullie eenkamerwoningen. En ik zit op 15 minuten fietsafstand van het centrum van Leeuwarden. Zulke leuke dorpjes zul je toch ook wel rond Groningen hebben?
Wat zei je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zei 't nog zo, he...
Rozeblaadjes op je bed?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn nichtje van anderhalf zit nu bij me op schoot, en elke keer als de avatar van Alexxxx voorbij komt roept ze enthousiast ´Autooooo!´
Hoe is het weer in Groningen? Ik ben enorm verbrand... bikini staat afgetekend op m'n huid en ik kan niets meer aan van de pijn
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hiep, hiep... oewaa!
Dat je onmogelijk al bruin kon zijn, lieverd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zei je?![]()
Hiep, hiep... oewaa!
Oke oke.. Dat Oewaaa dingetje is zeker onderling een dijenkletserquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat je onmogelijk al bruin kon zijn, lieverd.
En dat het zo maar zou kunnen dat je gewoon aan het verbranden bent..
Oewaaa!.
Ja, daar luister ik toch niet naar als ik heerlijk buiten zit?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat je onmogelijk al bruin kon zijn, lieverd.
En dat het zo maar zou kunnen dat je gewoon aan het verbranden bent..
Oewaaa!.
Als je tegen m'n nichtje roept: hiep hiep, dan roept zij hoera! Alleen klinkt dat als oewaa, en het is superschattigquote:
En wie zit er nu op de blaren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar luister ik toch niet naar als ik heerlijk buiten zit?![]()
Lots of timesquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
René, heb jij wel eens een jong kind van dichtbij gezien?
Jezusquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik deed draaimolen, en hij klapte tegen een paal aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wehehequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:48 schreef Renesite het volgende:
Thank god was het een Fries jongetje.
kleine kinderen zijn best wel leuk, al kun je ze af en toe ook best wel achter het behang plakkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je tegen m'n nichtje roept: hiep hiep, dan roept zij hoera! Alleen klinkt dat als oewaa, en het is superschattig
Dat bruin worden komt nog wel. Had je je niet goed genoeg ingesmeerd van te voren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe is het weer in Groningen? Ik ben enorm verbrand... bikini staat afgetekend op m'n huid en ik kan niets meer aan van de pijn
Helemaal niet, eigenlijk. Ik had al een paar dagen in het Noorderplantsoen gelegen zonder ook maar enigszins te verkleuren, maar de zon was hier blijkbaar iets minder genadig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat bruin worden komt nog wel. Had je je niet goed genoeg ingesmeerd van te voren?
Wie weet... afgelopen maandag was ik in ieder geval nog behoorlijk bleekquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
Zou het geen optelsom zijn, omdat een verbrande huid zich ook na een korte periode kan openbaren.
Daar moet op gedronken wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anyway, morgen weer terug naar het mooie Groningen
Als het niet anders kan...quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef S-Two het volgende:
Mijn mood is kut. Morgen maar keihard zuipen, en dit weekend dan ook maar.
Chaostheorie schijnt wel tof te zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als het niet anders kan...
Vandaag lekker op een terrasje gezeten (college voor een keertje overgeslagen...), maar op den duur werd het wel wat frisjes. Weet iemand trouwens nog een leuk av-vak voor dit blok?
neem je je computer mee naar bed ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef Renesite het volgende:
he... ik moet maar eens mijn bed uit zo.
niet op schoot ofzo... dat gebeurt niet vaakquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:49 schreef Alexxxxx het volgende:
van een laptop gaat je spermaproductie omlaag, wist je dat René?
gelukkig. Krijgen we toch nog kleine Renetjes in de toekomstquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
niet op schoot ofzo... dat gebeurt niet vaak. op bureau, naast me op bed. naja, you name it.
Zou ik de wereld wel zo willen vervuilen met nakomertjes van mijzelf?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gelukkig. Krijgen we toch nog kleine Renetjes in de toekomst
speciaal.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou hier nu een hele diepe filosifische beschouwing neer kunnen zetten over het krijgen van kinderen, en dan speciaal in jou specifieke geval. Maar dar zit niemand op te wachten, dus na de volgende punt eindigt deze post.
Was een beetje chaggie, maar goed, vanavond toch maar even de stad in.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef S-Two het volgende:
Mijn mood is kut. Morgen maar keihard zuipen, en dit weekend dan ook maar.
Doen! Doen! Doen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou hier nu een hele diepe filosifische beschouwing neer kunnen zetten over het krijgen van kinderen, en dan speciaal in jou specifieke geval. Maar dar zit niemand op te wachten, dus na de volgende punt eindigt deze post.
Dat had je nou niet moeten zeggen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:18 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga zometeen naar het NP met een kameraad. Nog meer mensen die er heen gaan?
Welk gedeelte niet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen.
Was het een meetvoorstel, of gewoon een mededeling?quote:
Beide, voor de mensen die langs komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Was het een meetvoorstel, of gewoon een mededeling?
Het mooie weer is iets te aanlokkelijk om te doen wat ik eigenlijk moet doen, en als mensen dan ook nog over hetquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Beide, voor de mensen die langs komen.
Volgende week wordt het kutweer, dus je kunt net zo goed nu gaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het mooie weer is iets te aanlokkelijk om te doen wat ik eigenlijk moet doen, en als mensen dan ook nog over hetNoorderplantsoen
beginnen...
Zeg dat nou niet...quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgende week wordt het kutweer, dus je kunt net zo goed nu gaan
Gewoon één dag de wekker op tijd zetten en niet aanstellen, dan ben je er meteen vanafquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:23 schreef Grulez het volgende:
Tsja ik wil het gewoon wijten aan de jetleg... das wel zo gemakkelijk
Hoi. Waar woon je precies?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:40 schreef Renesite het volgende:
Lekker in de tuin met een grote bak Ben en Jerry fosil fuel![]()
[afbeelding]
En ja bimbo's, ik ben nu binnen ja
Mijn broer heeft nog een halve bak peace of cakequote:Op donderdag 3 mei 2007 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Samen zullen we alles delen lieverd.
Potdimme, die is nog veel lekkerder!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn broer heeft nog een halve bak peace of cake!!
Jij krijgt zo enorrum niets meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Potdimme, die is nog veel lekkerder!
Heb je liever dat je je Fossil Fuel met mij moet delen, dan dat ik iets van je broer z'n bak neem?quote:
Jij bekritiseerd mijn smaak schoft schurkquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je liever dat je je Fossil Fuel met mij moet delen, dan dat ik iets van je broer z'n bak neem?![]()
Oh damn ja!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:29 schreef teigan het volgende:
Fossil Fuel is lekker, die staat hier ook nog in de vriezer.. Naast een pot Cookie Dough..
stomme 10-procent korting stickers van de AH ook....
Dan maar fruitquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:02 schreef Tangarine het volgende:
heh bah, al dat praten over ijs.... ik ben bezig aan het 'slank de zomer in'-en enzo, dus ik probeer mezelf ver weg van B&J's enzo te houden
met suiker of slagroomquote:
Ik een broodje shoarmaquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had zonet een banaan met vla, chocoladesaus, slagroom er op, en over de slagroom melkhagelslag
Is dat lekker?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had zonet een banaan met vla, chocoladesaus, slagroom er op, en over de slagroom melkhagelslag
Ja omgquote:
quote:
Niet lekker?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het leven is te kort om vieze dingen te eten.
Het was Heerlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet lekker?.
Weet iemand hier mss wie ook alweer in die band The girls zat, had die hier niet ook een account op Fok! ?
Guitarist zát er inquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet lekker?.
Weet iemand hier mss wie ook alweer in die band The girls zat, had die hier niet ook een account op Fok! ?
Hoe lang is hij er al uit dan?quote:
Ooh op die fietsquote:
Euh... dik half jaar?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe lang is hij er al uit dan?
Volgens mij heb ik nog niet zo lang geleden een account gezien die een stuk over zn band The Girls in zn FoBo had staan.
Mn receptentopic nooit gezien?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ooh op die fiets!
Lijkt me toch een beetje apart ..
Mijn vader, opgebakken aardappels met wittebonen uit tomatensaus en appelmoes...quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn receptentopic nooit gezien?
Hoe maak ik lekker eten: gooi random lekkere dingen bij elkaar!
Hmmquote:
Ehh neequote:Op donderdag 3 mei 2007 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn receptentopic nooit gezien?
Hoe maak ik lekker eten: gooi random lekkere dingen bij elkaar!
komkommer is ook lekker combineerbaarquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ehh nee.
Je lijkt net mn moeder. "Lust je pindakaas? Lust je komkommer? Dan lus je het samen ook!"
right![]()
je hebt Groningen verlaten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik mag onderhand allang uit de OP
verhuisd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik mag onderhand allang uit de OP
Ik lust ook bijna niks.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
komkommer is ook lekker combineerbaar
Maar ik lust bijna niks, dat scheelt misschien ook
Japquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus als we samen uit eten gaan word het de snackbar?
Bah satéquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moet de raspatat juist nietEn graag Saté er bij
quote:
Ach je ziet er genoeg (toekomstige) stelletjes gezellig een romantische hamburger naar binnen werken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe romantisch, een eerste date in de Mac.
Een eerste date kan er ook wel. Maar alles wat maar enigszins refereert aan romantisch is dan niet meer van toepassing.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach je ziet er genoeg (toekomstige) stelletjes gezellig een romantische hamburger naar binnen werken.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aardbeien, zag ik?
Op een beschuitje, met wat suiker. Op het dakterras.![]()
Net niet he, dan is een wc nog romantischer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een eerste date kan er ook wel. Maar alles wat maar enigszins refereert aan romantisch is dan niet meer van toepassing.
geen idee, lang geleden dat ik dat hadquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]vlees
![]()
=D . zoetzure saus ftw. Lust je dat ?
Leeuwarden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
En romantiek in de snackbar kan wel hoor
Een Brongers Saté op de bovenafdeling van BrongersUitzicht over de Nieuwstad van Leeuwarden met kerstverlichting
Daar heb je iig nog privacy.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Net niet he, dan is een wc nog romantischer.
Parijs.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Is maar wat je er zelf van maakt hè.
Eén nare ervaring kan alle romantische herinneringen vervagen. Tell me about it.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja. De dag dat ik mn relatie verneukte had ik ook op die bovenafdleing een brongers sate gegeten dus het zegt niks
Ik weet alleen dat je tegen ze moet praten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:49 schreef Renesite het volgende:
Zouden planten gehecht raken aan hun voedingspatroon?
Water bedoel je?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:49 schreef Renesite het volgende:
Zouden planten gehecht raken aan hun voedingspatroon?
'Val dood!'quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je tegen ze moet praten.
Sorry.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef Noca het volgende:
Goeiedag!
Verbeeld ik het me of gaat het wat minder hard met de topics?
Ja, nee, niet helemaal wat ik bedoel... Maar misschien werkt dat ook wel, zolang je het maar heel lief zegt. Weten die planten veel.quote:
Dat klopt wel denk ik. Ik probeer me een beetje rustig te houdenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef Noca het volgende:
Goeiedag!
Verbeeld ik het me of gaat het wat minder hard met de topics?
Ik ben het 3 dagen in de tuin vergeten (mijn ouders have left teh building jewaits) en mijn vader doet het normaal elke avondquote:
Ow, mooi op de curve dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ws in vak C. Ga je trouwens nog naar de meet of moet je wel voetballen?
Oh joh, dat is geen probleem. Je weet dat je niet moet gaan water geven als de zon schijnt hè?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben het 3 dagen in de tuin vergeten (mijn ouders have left teh building jewaits) en mijn vader doet het normaal elke avond!
Knuffels nog geholpen?quote:
In el Rubio niets te vinden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef pyter het volgende:
Even tussendoor:
Iemand nog een knappe man uit stad in de aanbieding van jaartje of 20 die mannen ziet zitten?
Beide neerzetten, zit je altijd goed!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:02 schreef Renesite het volgende:
Wáárom doet de afvalwijzer het niet
Welke bak moet bij de weg morgen?
Hahaha..en dan ook nog in Groningen wonen..vreemde combi, maarja..het leven is soms vreemdquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:02 schreef Noca het volgende:
Homo en sc heerenveen fan? Ben je een neefje van SCH ofzo?
Ik ken wel iemand, maar die wil je niet kennenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef pyter het volgende:
Hehe ja dat klopt, voor 40+ is het daar een waar paradijs..Zoals het voor de nichten in de Golden Arm een waar paradijs schijnt te zijn..Maarja..die plekken vermijd ik..Dus moet op andere manier mensen zien te traceren;)
"duh"quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef pyter het volgende:
Oh hehe...schiet dan ook niet bepaald op...wan ben natuurlijk wel behoorlijk selectief en kritisch.
Of je weet het van ze maar hen weten het niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ken niemand, eigenlijk... of ik weet het gewoon niet van ze, dat kan ook.
Nou dan zou ik zeggen, start even een grondig onderzoek om de geaardheid van deze heren te achterhalen;)quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ken niemand, eigenlijk... of ik weet het gewoon niet van ze, dat kan ook.
Nou. Nee. Als ze er klaar voor zijn komen ze er wel mee toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef pyter het volgende:
[..]
Nou dan zou ik zeggen, start even een grondig onderzoek om de geaardheid van deze heren te achterhalen;)
beruchtequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ge-eikte?
Geeikte?
Geijkte?
Geen idee.
Heel goed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geijkte?
Het enige waar ik jou nog iets over kon leren, en wie zit nu wie te helpen?quote:
Daar heb je wel gelijk in ja. Maar je zou voor de grap eens naar de GoldenArm toe moeten gaan, daar zie je alle vooroordelen over homo's bevestigd worden (helaas..). Had de stille hoop hier op fok een erg mooie jongen tegen het lijf te lopen, maar helaasquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja maar ja, de meesten zullen het wel niet op hun voorhoofd geschreven hebben staan. En als je de geëikte homoplaatsen vermijdt...
Ik ken dat niet, wat is dat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:43 schreef pyter het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja. Maar je zou voor de grap eens naar de GoldenArm toe moeten gaan, daar zie je alle vooroordelen over homo's bevestigd worden (helaas..). Had de stille hoop hier op fok een erg mooie jongen tegen het lijf te lopen, maar helaas![]()
![]()
Wat kan ik nu een arrogante opmerking maken...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:45 schreef pyter het volgende:
Hahaha jahoor, die mogen er vast wel in...Jezelf even goed bewapenen tegen al die hitsige potten en je hebt een geslaagde avond
eerder beamenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Neuh, laat ik dat maar niet doen... Mensen die me in het echt hebben gezien gaan me dan heel hard uitlachen waarschijnlijk.
Nee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
weet iemand heir het tsjechische woord voor 'downloads'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |