Gaat ze ook geen geld kosten, huis levert als het goed is meer geld op bij verkoop na 4/5 jaar. De constructie om jou medeeigenaar te maken is weer belastingtechnisch voordelig voor je ouders. Hoe het precies zit kan ik je helaas niet vertellen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden er wel graag zelf geld aan over houden
Volgens mij is de constructie dat jij een hypotheek neemt en je ouders borg staan oid, zoiets kan als je student bent.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gaat ze ook geen geld kosten, huis levert als het goed is meer geld op bij verkoop na 4/5 jaar. De constructie om jou medeeigenaar te maken is weer belastingtechnisch voordelig voor je ouders. Hoe het precies zit kan ik je helaas niet vertellen.
Kan ook, maar je kunt ook voor een klein gedeelte mede eigenaar worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij is de constructie dat jij een hypotheek neemt en je ouders borg staan oid, zoiets kan als je student bent.
Tja ik heb nogal een apart ritmequote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Dat kan je overdag toch ook doen?
Hoewel ik nu ook bijna zit te slapen..![]()
Ik woon in zo'n dorpje maar het beleid van de woningstichting is dat inwoners van het dorp en daarna gemeente voorrang hebben en dat het aanbod nogal klein is. Het komt er dus eigenlijk op neer dat huurwoningen al weer weg zijn voordat de oude bewoner al vertrokken is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Tip: in kleine dorpjes rondom de stad is de huur vaak veel lager. Ik heb nu een twee onder een kap woning voor hetzelfde bedrag als jullie eenkamerwoningen. En ik zit op 15 minuten fietsafstand van het centrum van Leeuwarden. Zulke leuke dorpjes zul je toch ook wel rond Groningen hebben?
Oh ja dat is waar ook! Ik had het geluk dat ik bij het vorige huisje de laatste was die nog van buitenuit in het dorp kon komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik woon in zo'n dorpje maar het beleid van de woningstichting is dat inwoners van het dorp en daarna gemeente voorrang hebben en dat het aanbod nogal klein is. Het komt er dus eigenlijk op neer dat huurwoningen al weer weg zijn voordat de oude bewoner al vertrokken is.
Hmm... Winsum Engelbert Dorkwerd Adorp Peize Bedum...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Tip: in kleine dorpjes rondom de stad is de huur vaak veel lager. Ik heb nu een twee onder een kap woning voor hetzelfde bedrag als jullie eenkamerwoningen. En ik zit op 15 minuten fietsafstand van het centrum van Leeuwarden. Zulke leuke dorpjes zul je toch ook wel rond Groningen hebben?
Wat zei je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zei 't nog zo, he...
Rozeblaadjes op je bed?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn nichtje van anderhalf zit nu bij me op schoot, en elke keer als de avatar van Alexxxx voorbij komt roept ze enthousiast ´Autooooo!´
Hoe is het weer in Groningen? Ik ben enorm verbrand... bikini staat afgetekend op m'n huid en ik kan niets meer aan van de pijn
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hiep, hiep... oewaa!
Dat je onmogelijk al bruin kon zijn, lieverd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zei je?![]()
Hiep, hiep... oewaa!
Oke oke.. Dat Oewaaa dingetje is zeker onderling een dijenkletserquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat je onmogelijk al bruin kon zijn, lieverd.
En dat het zo maar zou kunnen dat je gewoon aan het verbranden bent..
Oewaaa!.
Ja, daar luister ik toch niet naar als ik heerlijk buiten zit?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat je onmogelijk al bruin kon zijn, lieverd.
En dat het zo maar zou kunnen dat je gewoon aan het verbranden bent..
Oewaaa!.
Als je tegen m'n nichtje roept: hiep hiep, dan roept zij hoera! Alleen klinkt dat als oewaa, en het is superschattigquote:
En wie zit er nu op de blaren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar luister ik toch niet naar als ik heerlijk buiten zit?![]()
Lots of timesquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
René, heb jij wel eens een jong kind van dichtbij gezien?
Jezusquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik deed draaimolen, en hij klapte tegen een paal aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |