Blades of Fury. Je moet er van houden, zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:15 schreef teigan het volgende:
welke film heb je gezien?
Ik ga slapen, trusten!
Als je maar hard genoeg rijdt, vast wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik dacht na het weekend pas kutweer?
zondag moet ik wel mooi weer hebben natuurlijk, dan ga ik met mn auto pronken in Utrecht, ff kijken of ik nog word gefotografeerd
Komt daar nu ook een .zip bestandje van?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto?
Verslag van het opknappen ook goed?
[afbeelding]
En in ijsmeis haar Fotoboek staat ook een foto van het beestje
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:16 schreef freecell het volgende:
hoi
oh god imageschakquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:33 schreef MaxMark het volgende:
En nu nog een foto die níet op Imageshack is gehost?
Ik lig in een deuk joh! Zo origineel ook!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Komt daar nu ook een .zip bestandje van?
Surequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:32 schreef Stienn het volgende:
Ueh, mag je hier ook al posten als toekomstige groninger?Ben nog opzoek naar een kamer maar dat moet wel goed komen! Lijkt me echt vet om naar groningen te gaan..
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vandaag weer naar college.
Laat je ouders een huisje/appartement kopen en laat ze daar kamers verhuren aan oa. jezelfquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
Hoe zijn jullie aan jullie kamers gekomen? of hebben jullie gewoon overal blaadjes opgehangen?
Maatje zat al in het huis, en hij is er weer in gekomen doordat z'n zus erin zat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
Hoe zijn jullie aan jullie kamers gekomen? of hebben jullie gewoon overal blaadjes opgehangen?
Ik heb me ingeschreven bij de IN (toen nog ssh). Heb me in februari ingeschreven, ben in september begonnen met studeren en had in oktober een kamer. Dat was wel wat jaartjes terug in 2000. Je komt dan wel in een studentencomplex te wonen, als je liever in een studentenhuis woont kun je het beter anders doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
Via kamernet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
Slimmer is, laat je ouders een huisje kopen voor jou (laat je ouders jou ook voor een bepaald percentage eigenaar maken), zeg dat jij gas en licht betaald en gemeentelijke belastingen en verhuur zelf de kamers.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laat je ouders een huisje/appartement kopen en laat ze daar kamers verhuren aan oa. jezelf
Mijn ouders zouden er wel graag zelf geld aan over houdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Slimmer is, laat je ouders een huisje kopen voor jou (laat je ouders jou ook voor een bepaald percentage eigenaar maken), zeg dat jij gas en licht betaald en gemeentelijke belastingen en verhuur zelf de kamers.
Dat kan je overdag toch ook doen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:37 schreef du_ke het volgende:
Ben druk bezig met m'n scriptie nu, dus slapen stel ik nog even uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |