quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:16 schreef freecell het volgende:
hoi
oh god imageschakquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:33 schreef MaxMark het volgende:
En nu nog een foto die níet op Imageshack is gehost?
Ik lig in een deuk joh! Zo origineel ook!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Komt daar nu ook een .zip bestandje van?
Surequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:32 schreef Stienn het volgende:
Ueh, mag je hier ook al posten als toekomstige groninger?Ben nog opzoek naar een kamer maar dat moet wel goed komen! Lijkt me echt vet om naar groningen te gaan..
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vandaag weer naar college.
Laat je ouders een huisje/appartement kopen en laat ze daar kamers verhuren aan oa. jezelfquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
Hoe zijn jullie aan jullie kamers gekomen? of hebben jullie gewoon overal blaadjes opgehangen?
Maatje zat al in het huis, en hij is er weer in gekomen doordat z'n zus erin zat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
Hoe zijn jullie aan jullie kamers gekomen? of hebben jullie gewoon overal blaadjes opgehangen?
Ik heb me ingeschreven bij de IN (toen nog ssh). Heb me in februari ingeschreven, ben in september begonnen met studeren en had in oktober een kamer. Dat was wel wat jaartjes terug in 2000. Je komt dan wel in een studentencomplex te wonen, als je liever in een studentenhuis woont kun je het beter anders doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
Via kamernet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
Slimmer is, laat je ouders een huisje kopen voor jou (laat je ouders jou ook voor een bepaald percentage eigenaar maken), zeg dat jij gas en licht betaald en gemeentelijke belastingen en verhuur zelf de kamers.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laat je ouders een huisje/appartement kopen en laat ze daar kamers verhuren aan oa. jezelf
Mijn ouders zouden er wel graag zelf geld aan over houdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Slimmer is, laat je ouders een huisje kopen voor jou (laat je ouders jou ook voor een bepaald percentage eigenaar maken), zeg dat jij gas en licht betaald en gemeentelijke belastingen en verhuur zelf de kamers.
Dat kan je overdag toch ook doen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:37 schreef du_ke het volgende:
Ben druk bezig met m'n scriptie nu, dus slapen stel ik nog even uit.
Gaat ze ook geen geld kosten, huis levert als het goed is meer geld op bij verkoop na 4/5 jaar. De constructie om jou medeeigenaar te maken is weer belastingtechnisch voordelig voor je ouders. Hoe het precies zit kan ik je helaas niet vertellen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden er wel graag zelf geld aan over houden
Volgens mij is de constructie dat jij een hypotheek neemt en je ouders borg staan oid, zoiets kan als je student bent.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gaat ze ook geen geld kosten, huis levert als het goed is meer geld op bij verkoop na 4/5 jaar. De constructie om jou medeeigenaar te maken is weer belastingtechnisch voordelig voor je ouders. Hoe het precies zit kan ik je helaas niet vertellen.
Kan ook, maar je kunt ook voor een klein gedeelte mede eigenaar worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij is de constructie dat jij een hypotheek neemt en je ouders borg staan oid, zoiets kan als je student bent.
Tja ik heb nogal een apart ritmequote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Dat kan je overdag toch ook doen?
Hoewel ik nu ook bijna zit te slapen..![]()
Ik woon in zo'n dorpje maar het beleid van de woningstichting is dat inwoners van het dorp en daarna gemeente voorrang hebben en dat het aanbod nogal klein is. Het komt er dus eigenlijk op neer dat huurwoningen al weer weg zijn voordat de oude bewoner al vertrokken is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Tip: in kleine dorpjes rondom de stad is de huur vaak veel lager. Ik heb nu een twee onder een kap woning voor hetzelfde bedrag als jullie eenkamerwoningen. En ik zit op 15 minuten fietsafstand van het centrum van Leeuwarden. Zulke leuke dorpjes zul je toch ook wel rond Groningen hebben?
Oh ja dat is waar ook! Ik had het geluk dat ik bij het vorige huisje de laatste was die nog van buitenuit in het dorp kon komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik woon in zo'n dorpje maar het beleid van de woningstichting is dat inwoners van het dorp en daarna gemeente voorrang hebben en dat het aanbod nogal klein is. Het komt er dus eigenlijk op neer dat huurwoningen al weer weg zijn voordat de oude bewoner al vertrokken is.
Hmm... Winsum Engelbert Dorkwerd Adorp Peize Bedum...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Tip: in kleine dorpjes rondom de stad is de huur vaak veel lager. Ik heb nu een twee onder een kap woning voor hetzelfde bedrag als jullie eenkamerwoningen. En ik zit op 15 minuten fietsafstand van het centrum van Leeuwarden. Zulke leuke dorpjes zul je toch ook wel rond Groningen hebben?
Wat zei je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zei 't nog zo, he...
Rozeblaadjes op je bed?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn nichtje van anderhalf zit nu bij me op schoot, en elke keer als de avatar van Alexxxx voorbij komt roept ze enthousiast ´Autooooo!´
Hoe is het weer in Groningen? Ik ben enorm verbrand... bikini staat afgetekend op m'n huid en ik kan niets meer aan van de pijn
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hiep, hiep... oewaa!
Dat je onmogelijk al bruin kon zijn, lieverd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zei je?![]()
Hiep, hiep... oewaa!
Oke oke.. Dat Oewaaa dingetje is zeker onderling een dijenkletserquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat je onmogelijk al bruin kon zijn, lieverd.
En dat het zo maar zou kunnen dat je gewoon aan het verbranden bent..
Oewaaa!.
Ja, daar luister ik toch niet naar als ik heerlijk buiten zit?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat je onmogelijk al bruin kon zijn, lieverd.
En dat het zo maar zou kunnen dat je gewoon aan het verbranden bent..
Oewaaa!.
Als je tegen m'n nichtje roept: hiep hiep, dan roept zij hoera! Alleen klinkt dat als oewaa, en het is superschattigquote:
En wie zit er nu op de blaren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar luister ik toch niet naar als ik heerlijk buiten zit?![]()
Lots of timesquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
René, heb jij wel eens een jong kind van dichtbij gezien?
Jezusquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik deed draaimolen, en hij klapte tegen een paal aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wehehequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:48 schreef Renesite het volgende:
Thank god was het een Fries jongetje.
kleine kinderen zijn best wel leuk, al kun je ze af en toe ook best wel achter het behang plakkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je tegen m'n nichtje roept: hiep hiep, dan roept zij hoera! Alleen klinkt dat als oewaa, en het is superschattig
Dat bruin worden komt nog wel. Had je je niet goed genoeg ingesmeerd van te voren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe is het weer in Groningen? Ik ben enorm verbrand... bikini staat afgetekend op m'n huid en ik kan niets meer aan van de pijn
Helemaal niet, eigenlijk. Ik had al een paar dagen in het Noorderplantsoen gelegen zonder ook maar enigszins te verkleuren, maar de zon was hier blijkbaar iets minder genadig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat bruin worden komt nog wel. Had je je niet goed genoeg ingesmeerd van te voren?
Wie weet... afgelopen maandag was ik in ieder geval nog behoorlijk bleekquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
Zou het geen optelsom zijn, omdat een verbrande huid zich ook na een korte periode kan openbaren.
Daar moet op gedronken wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anyway, morgen weer terug naar het mooie Groningen
Als het niet anders kan...quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef S-Two het volgende:
Mijn mood is kut. Morgen maar keihard zuipen, en dit weekend dan ook maar.
Chaostheorie schijnt wel tof te zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als het niet anders kan...
Vandaag lekker op een terrasje gezeten (college voor een keertje overgeslagen...), maar op den duur werd het wel wat frisjes. Weet iemand trouwens nog een leuk av-vak voor dit blok?
neem je je computer mee naar bed ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef Renesite het volgende:
he... ik moet maar eens mijn bed uit zo.
niet op schoot ofzo... dat gebeurt niet vaakquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:49 schreef Alexxxxx het volgende:
van een laptop gaat je spermaproductie omlaag, wist je dat René?
gelukkig. Krijgen we toch nog kleine Renetjes in de toekomstquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
niet op schoot ofzo... dat gebeurt niet vaak. op bureau, naast me op bed. naja, you name it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |