Wehehequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:48 schreef Renesite het volgende:
Thank god was het een Fries jongetje.
kleine kinderen zijn best wel leuk, al kun je ze af en toe ook best wel achter het behang plakkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je tegen m'n nichtje roept: hiep hiep, dan roept zij hoera! Alleen klinkt dat als oewaa, en het is superschattig
Dat bruin worden komt nog wel. Had je je niet goed genoeg ingesmeerd van te voren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe is het weer in Groningen? Ik ben enorm verbrand... bikini staat afgetekend op m'n huid en ik kan niets meer aan van de pijn
Helemaal niet, eigenlijk. Ik had al een paar dagen in het Noorderplantsoen gelegen zonder ook maar enigszins te verkleuren, maar de zon was hier blijkbaar iets minder genadig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat bruin worden komt nog wel. Had je je niet goed genoeg ingesmeerd van te voren?
Wie weet... afgelopen maandag was ik in ieder geval nog behoorlijk bleekquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
Zou het geen optelsom zijn, omdat een verbrande huid zich ook na een korte periode kan openbaren.
Daar moet op gedronken wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anyway, morgen weer terug naar het mooie Groningen
Als het niet anders kan...quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef S-Two het volgende:
Mijn mood is kut. Morgen maar keihard zuipen, en dit weekend dan ook maar.
Chaostheorie schijnt wel tof te zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als het niet anders kan...
Vandaag lekker op een terrasje gezeten (college voor een keertje overgeslagen...), maar op den duur werd het wel wat frisjes. Weet iemand trouwens nog een leuk av-vak voor dit blok?
neem je je computer mee naar bed ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef Renesite het volgende:
he... ik moet maar eens mijn bed uit zo.
niet op schoot ofzo... dat gebeurt niet vaakquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:49 schreef Alexxxxx het volgende:
van een laptop gaat je spermaproductie omlaag, wist je dat René?
gelukkig. Krijgen we toch nog kleine Renetjes in de toekomstquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
niet op schoot ofzo... dat gebeurt niet vaak. op bureau, naast me op bed. naja, you name it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |