quote:
Ach je ziet er genoeg (toekomstige) stelletjes gezellig een romantische hamburger naar binnen werken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe romantisch, een eerste date in de Mac.
Een eerste date kan er ook wel. Maar alles wat maar enigszins refereert aan romantisch is dan niet meer van toepassing.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach je ziet er genoeg (toekomstige) stelletjes gezellig een romantische hamburger naar binnen werken.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aardbeien, zag ik?
Op een beschuitje, met wat suiker. Op het dakterras.![]()
Net niet he, dan is een wc nog romantischer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een eerste date kan er ook wel. Maar alles wat maar enigszins refereert aan romantisch is dan niet meer van toepassing.
geen idee, lang geleden dat ik dat hadquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]vlees
![]()
=D . zoetzure saus ftw. Lust je dat ?
Leeuwarden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
En romantiek in de snackbar kan wel hoor
Een Brongers Saté op de bovenafdeling van BrongersUitzicht over de Nieuwstad van Leeuwarden met kerstverlichting
Daar heb je iig nog privacy.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Net niet he, dan is een wc nog romantischer.
Parijs.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Is maar wat je er zelf van maakt hè.
Eén nare ervaring kan alle romantische herinneringen vervagen. Tell me about it.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja. De dag dat ik mn relatie verneukte had ik ook op die bovenafdleing een brongers sate gegeten dus het zegt niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |