Ik ben met Alex aan het spelenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
Heeft iedereen hier opeens iets anders te doen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
behalve de TT telkens wijzigen?
Wie wil dat nou niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
reken er maar niet te hard op. Voor je mod bent moet je net zon kutuser worden als rene en ik zijn.
*ahum*quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
reken er maar niet te hard op. Voor je mod bent moet je net zon kutuser worden als rené en ik zijn.
quote:
Mja, baggeren lukt welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
reken er maar niet te hard op. Voor je mod bent moet je net zon kutuser worden als rené en ik zijn.
misschien moet ik hier toch maar weer even op terug komenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:29 schreef maok het volgende:
goeie TT
Nouhouquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef maok het volgende:
[..]
misschien moet ik hier toch maar weer even op terug komen![]()
Jeweetsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet teveel eer voor dat examenmodje he
Ja, okequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
uitgespeeld?
Hoiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gaat ´t ook nog ergens over, of zal ik maar gewoon alleen hoi zeggen?
Wanneer gaan we het weer over jouw depressieve gesteldheid hebben!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gaat ´t ook nog ergens over, of zal ik maar gewoon alleen hoi zeggen?
Doe eens even lief tegen DaDquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wanneer gaan we het weer over jouw depressieve gesteldheid hebben!
Niet!?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent niet goed ingelezen naamgenoot
Er kan toch onmogelijk van mij verwacht worden dat ik een stemming gedurende meerdere topics volhoud.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
Dat onderwerp was namelijk alweer van een aantal topics geleden
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie vinden het toch niet héél erg als ik hier even een tvp'tje plaats, he?
Ik niet, maar wie ben ik hè.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie vinden het toch niet héél erg als ik hier even een tvp'tje plaats, he?
Dat zou niet best zijn. Ik zie liever vrolijke mensen hier, zeker als het weer daar ook aan meewerktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er kan toch onmogelijk van mij verwacht worden dat ik een stemming gedurende meerdere topics volhoud.
Ik zou hierop natuurlijk heel veel moois kunnen zeggen...quote:
Cheers.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen niet zo fluisteren ik heb een gehoorbeschadiging he?
Blades of Fury. Je moet er van houden, zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:15 schreef teigan het volgende:
welke film heb je gezien?
Ik ga slapen, trusten!
Als je maar hard genoeg rijdt, vast wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik dacht na het weekend pas kutweer?
zondag moet ik wel mooi weer hebben natuurlijk, dan ga ik met mn auto pronken in Utrecht, ff kijken of ik nog word gefotografeerd
Komt daar nu ook een .zip bestandje van?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto?
Verslag van het opknappen ook goed?
[afbeelding]
En in ijsmeis haar Fotoboek staat ook een foto van het beestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |