Hahaha..en dan ook nog in Groningen wonen..vreemde combi, maarja..het leven is soms vreemdquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:02 schreef Noca het volgende:
Homo en sc heerenveen fan? Ben je een neefje van SCH ofzo?
Ik ken wel iemand, maar die wil je niet kennenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef pyter het volgende:
Hehe ja dat klopt, voor 40+ is het daar een waar paradijs..Zoals het voor de nichten in de Golden Arm een waar paradijs schijnt te zijn..Maarja..die plekken vermijd ik..Dus moet op andere manier mensen zien te traceren;)
"duh"quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef pyter het volgende:
Oh hehe...schiet dan ook niet bepaald op...wan ben natuurlijk wel behoorlijk selectief en kritisch.
Of je weet het van ze maar hen weten het niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ken niemand, eigenlijk... of ik weet het gewoon niet van ze, dat kan ook.
Nou dan zou ik zeggen, start even een grondig onderzoek om de geaardheid van deze heren te achterhalen;)quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ken niemand, eigenlijk... of ik weet het gewoon niet van ze, dat kan ook.
Nou. Nee. Als ze er klaar voor zijn komen ze er wel mee toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef pyter het volgende:
[..]
Nou dan zou ik zeggen, start even een grondig onderzoek om de geaardheid van deze heren te achterhalen;)
beruchtequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ge-eikte?
Geeikte?
Geijkte?
Geen idee.
Heel goed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geijkte?
Het enige waar ik jou nog iets over kon leren, en wie zit nu wie te helpen?quote:
Daar heb je wel gelijk in ja. Maar je zou voor de grap eens naar de GoldenArm toe moeten gaan, daar zie je alle vooroordelen over homo's bevestigd worden (helaas..). Had de stille hoop hier op fok een erg mooie jongen tegen het lijf te lopen, maar helaasquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja maar ja, de meesten zullen het wel niet op hun voorhoofd geschreven hebben staan. En als je de geëikte homoplaatsen vermijdt...
Ik ken dat niet, wat is dat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:43 schreef pyter het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja. Maar je zou voor de grap eens naar de GoldenArm toe moeten gaan, daar zie je alle vooroordelen over homo's bevestigd worden (helaas..). Had de stille hoop hier op fok een erg mooie jongen tegen het lijf te lopen, maar helaas![]()
![]()
Wat kan ik nu een arrogante opmerking maken...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:45 schreef pyter het volgende:
Hahaha jahoor, die mogen er vast wel in...Jezelf even goed bewapenen tegen al die hitsige potten en je hebt een geslaagde avond
eerder beamenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Neuh, laat ik dat maar niet doen... Mensen die me in het echt hebben gezien gaan me dan heel hard uitlachen waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |