Ik weet alleen dat je tegen ze moet praten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:49 schreef Renesite het volgende:
Zouden planten gehecht raken aan hun voedingspatroon?
Water bedoel je?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:49 schreef Renesite het volgende:
Zouden planten gehecht raken aan hun voedingspatroon?
'Val dood!'quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je tegen ze moet praten.
Sorry.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef Noca het volgende:
Goeiedag!
Verbeeld ik het me of gaat het wat minder hard met de topics?
Ja, nee, niet helemaal wat ik bedoel... Maar misschien werkt dat ook wel, zolang je het maar heel lief zegt. Weten die planten veel.quote:
Dat klopt wel denk ik. Ik probeer me een beetje rustig te houdenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef Noca het volgende:
Goeiedag!
Verbeeld ik het me of gaat het wat minder hard met de topics?
Ik ben het 3 dagen in de tuin vergeten (mijn ouders have left teh building jewaits) en mijn vader doet het normaal elke avondquote:
Ow, mooi op de curve dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ws in vak C. Ga je trouwens nog naar de meet of moet je wel voetballen?
Oh joh, dat is geen probleem. Je weet dat je niet moet gaan water geven als de zon schijnt hè?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben het 3 dagen in de tuin vergeten (mijn ouders have left teh building jewaits) en mijn vader doet het normaal elke avond!
Knuffels nog geholpen?quote:
In el Rubio niets te vinden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef pyter het volgende:
Even tussendoor:
Iemand nog een knappe man uit stad in de aanbieding van jaartje of 20 die mannen ziet zitten?
Beide neerzetten, zit je altijd goed!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:02 schreef Renesite het volgende:
Wáárom doet de afvalwijzer het niet
Welke bak moet bij de weg morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |