jajaja ik was nog bezigquote:Op zondag 29 april 2007 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik neem aan dat Maarten de linkjes ook nog even post?.
Ik heb ook de hele dag op het balkon gezeten met een boek. Boek is uit, dus net even gedoucht. Ga zo even koken en dan weer op het balkon zitten met een nieuw boek.
gewoon 30 + van Maaslander (de 45 % minder vet-variant). Ik weet niet. Het smaakte gewoon niet. Ik heb gisteren ook een fles vruchtensap gekocht en wonder boven wonder is de dop er nog niet af geweestquote:Op zondag 29 april 2007 17:03 schreef Miss_S het volgende:
wat voor kaas was het dan?
ik heb vandaag twee croissantjes op en twee harde broodjes met kaas en hagelslag
komt ook door de warmte denk ikquote:Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gewoon 30 + van Maaslander (de 45 % minder vet-variant). Ik weet niet. Het smaakte gewoon niet. Ik heb gisteren ook een fles vruchtensap gekocht en wonder boven wonder is de dop er nog niet af geweest.
Heb ook even gekeken en ik ben erbij sinds deel 46. dat was 5 februari, we gaan dus best snel met de topics, 22 in nog geen 3 maanden!quote:Op zondag 29 april 2007 17:26 schreef Plukie86 het volgende:
Deel 68 alweer, ik doe al bijna 20 delen mee!![]()
Er is ooit met de LIF-modjes afgesproken dat ik een oogje in het zeil houd. Maar ik vind alles goed, dus ik weet niet of ze dat bedoeldenquote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef Viking84 het volgende:
nee hoor, ik praat over alles waar ik over wil praten. Er komt toch nooit een LIF-modje langs hier
.
lolquote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef conleche het volgende:
Ha,ha, Maarten, ik zie nu pas dat jouw avatar een soort eland moet voorstellen, ik dacht altijd dat het een gebraden kippetje was(je ziet het; waar het hart van vol is.....)
quote:Op zondag 29 april 2007 17:57 schreef Tangarine het volgende:
[..]
lol
Ik kwam hem een keer tegen op een website, en vond hem wel grappig, hoewel het niet echt bij me past ofzo... ik moet nog een keer zelf een mooie maken...
post je het ook even zodra ze er weer aan zitten?quote:Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef Ashlee het volgende:
Ashlee is al 2.7 kilo kwijt![]()
succes ermee en rel ze!
succes ermee inderdaadquote:Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef Ashlee het volgende:
Ashlee is al 2.7 kilo kwijt![]()
succes ermee en rel ze!
ik heb XLquote:Op zondag 29 april 2007 18:52 schreef conleche het volgende:
Wat was er ook weer met Ashlee? En waarom moeten we rellen?
@ Saskia: Ik heb ook het jurkje besteld (en nog een paar andere dingetjes) De enige maat die er nog was was maat L. Dus die heb ik maar genomen, welke maat heb jij?
Wat dan?quote:
ben idd benieuwd hoe het jou staatquote:Op zondag 29 april 2007 22:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat dan?
Over het jurkje: ik denk niet dat L te groot is, volgens mij valt dat bij Esprit als een 40, dus dat moet wel kloppen en mijn taille is bv groter dan die van jou (77 cm) Zo te zien zijn mijn borstomvang en heupen wel iets smaller, maar zoveel scheelt dat niet. Als het binnen is dan maak ik ook wel een foto, als ie tenminste leuk staat.![]()
Nou dat is idd een beetje veel, maar als je het bij die 500 cal. dag optelt en door 2 deelt, dan zit je weer goed. Balansdag de andere kant op, zo moet je vandaag maar beschouwen dan!quote:Op zondag 29 april 2007 22:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ben idd benieuwd hoe het jou staat
en ik met eten.....tja eerst dus over dag 2 croissantjes en 2 harde broodjes
toen bami met ijs daarna
toen een yoghurt ijsje en crackers en kaas
en ook nog zo'n mini zakje chips
ja ik zal er ook wel niet van aankomenquote:Op zondag 29 april 2007 22:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou dat is idd een beetje veel, maar als je het bij die 500 cal. dag optelt en door 2 deelt, dan zit je weer goed. Balansdag de andere kant op, zo moet je vandaag maar beschouwen dan!![]()
dat heb ik nu ook lijkt wel of ik kilo´s ben aangekomenquote:Op maandag 30 april 2007 07:29 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer bijna terug waar ik was met mijn gewicht. Ik voel het ook meteen aan mijn buik. Die voelde zo opgezet de laatste dagen en nu is hij een stuk platter. Had dus toch iets met vocht te maken, denk ik.
dus het begint te komenquote:Op maandag 30 april 2007 09:13 schreef mordradead het volgende:
Ik heb nu een shirtje aan wat ik vorig jaar heb gekocht wat eigenlijk echt niet konnu kan het eigenlijk ook nog niet maar toch wel een beetje
*jaloers.quote:Op maandag 30 april 2007 10:13 schreef conleche het volgende:
Mogge![]()
Vertrek nu voor een weekje naar Frankrijk, geen computer, geen weegschaal dus ben benieuwd! Bikini is mee (ken daar toch niemand) Tot volgende week!
![]()
veel plezierquote:Op maandag 30 april 2007 10:13 schreef conleche het volgende:
Mogge![]()
Vertrek nu voor een weekje naar Frankrijk, geen computer, geen weegschaal dus ben benieuwd! Bikini is mee (ken daar toch niemand) Tot volgende week!
![]()
je kan niet op een plaats afvallenquote:Op maandag 30 april 2007 14:25 schreef runaway het volgende:
ik heb geen weegschaal, maar mijn omtrekken zijn nu:
Borsten: 95
buik: 78
billen: 95
buikje dus, iemand tips om daar snel vanaf te komen?
dat is goed nieuwsquote:Op maandag 30 april 2007 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
ben weer eens terug!![]()
stage is goed!!! 73.5 kg!!!
een druk ritme vooral. ik heb geloof ik al eens verteld dat ik een vervelingseter heb, nou, daar heb ik nu geen last meer van! veels te druk voor, om te vervelen.quote:Op maandag 30 april 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is goed nieuws
heb je zo'n ander ritme dan?
dat is mooiquote:Op maandag 30 april 2007 20:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
een druk ritme vooral. ik heb geloof ik al eens verteld dat ik een vervelingseter heb, nou, daar heb ik nu geen last meer van! veels te druk voor, om te vervelen.
ben benieuwdquote:Op maandag 30 april 2007 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
nog tot eind juli. dus als er dan elke maand 2kg afgaat, hoor je mij niet klagen!!!
we gaan het controleren hoorquote:Op maandag 30 april 2007 20:55 schreef Plukie86 het volgende:
Goh, ik ben dus niet de enige die zo'n mega oranje tompoes van de hema op heeft! Verder een gezond dagje, geen tijd om nog meer ongezonde dingen te eten want ik moest werken... Morgen ben ik bij mijn ouders en ik ga van al het lekkers af blijven. Goed he?
inderdaad van de hemaquote:Op maandag 30 april 2007 20:55 schreef Plukie86 het volgende:
Goh, ik ben dus niet de enige die zo'n mega oranje tompoes van de hema op heeft! Verder een gezond dagje, geen tijd om nog meer ongezonde dingen te eten want ik moest werken... Morgen ben ik bij mijn ouders en ik ga van al het lekkers af blijven. Goed he?
Helemaal?quote:Op maandag 30 april 2007 21:16 schreef Miss_S het volgende:
morgen stop ik met eten
denk het niet, want dan went je lichaam er weer aan dat je niks binnen krijgt en gaat 'ie in de spaarstand staanquote:
ik wou zeggen als je het lang genoeg vol houdquote:Op maandag 30 april 2007 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
denk het niet, want dan went je lichaam er weer aan dat je niks binnen krijgt en gaat 'ie in de spaarstand staan.
Of je moet het wel heel lang volhouden. Leuk experimentje wel. Doe maar niet, though.
quote:WASHINGTON - Lesbische vrouwen hebben ruim twee maal zoveel kans op overgewicht dan heteroseksuele of biseksuele vrouwen. Dat blijkt uit een onderzoek aan de universiteit van Boston dat is gepubliceerd door het blad American Journal of Public Health.
Als gevolg hiervan lopen deze vrouwen ook een veel groter risico op aandoeningen zoals diabetes of hart- en vaatziektes. Bij het onderzoek waren 6000 vrouwen in de VS betrokken.
De wetenschappers zeggen niet met zekerheid te kunnen zeggen wat de oorzaak is van het verschijnsel. Wel zeggen ze de bevindingen van twee eerdere onderzoeken te onderschrijven die meldden dat lesbische vrouwen "een positiever beeld hebben van hun eigen lichaam dan heteroseksuele vrouwen".
(c) ANP
maar je bent wel gegaan? Oh ja, daar zeg je watquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:06 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag geen zin in werk en stage
maar goed nog 5 weken en dan ben ik klaar
ik begin pas om 12 uur dus moet zo aan rijdenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar je bent wel gegaan? Oh ja, daar zeg je wat. Officieel loopt mijn stage ook op 1 juni af
. Of het ook echt op 1 juni ophoudt, hangt er vanaf of ik al klaar ben. Ik houd als uiterste deadline 15 juni aan. Dan nog een verslagje schrijven en ik ben klaar.
Helaas moet ik ook nog hard aan het werk voor een college.
800 uur is echt veel ik heb nu geluk dat ik in de meivakantie dagen van 12 uur loopquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet officieel 280 uur stage lopen, maar daar ben ik echt niet aan gekomen hoor. Eind februari begonnen, 2 dagen per week, maar meestal was dat uiteindelijk toch 1,5 dag per week en dan tel ik de vakantiedagen (die ik niet kan inhalen ivm andere verplichtingen) niet mee. Maar ach, ik krijg m'n opdracht op tijd af en daar gaat he tom
.
Ik heb nog geen idee, word vanavond voorgesteld aan de clienten en morgenochtend ( om 7 uurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goed zeg, sylvana, daar krijg je ook wat conditie mee zonder echt te sporten!
Bevalt het werk trouwens? Of weet je dat nog niet?
In het ziekenhuis moet ik ook de hele tijd lopen en dat scheelt ook wel wat.
een wekeend achter de rugquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:36 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Zo, een heerlijk wekeend achter de rug, maar zit inmiddels wel op de 56 kg weer. Maar aangezien ik vanaf vandaag regelmatig 10 km moet fietsen voor mn werk ( 5 heen. 5 terug) en daar de hele tijd druk bezig ben, hoop ik wel dat er dan weer wat kilo's vanaf gaan
oe mjum! *wil ook een stukje*quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:17 schreef Miss_S het volgende:
1 juni begin ik ook weer met hardlopen
heb er nu gewoon weg de tijd niet voor om het schema vol te houden en dan is het niet leuk
ik zit trouwens weer eens aan het stokbrood met ananas roomkaas, had het al lang niet meer op
niet de hele fles in 1 keer leegdrinken hèquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:20 schreef Tangarine het volgende:
[..]
oe mjum! *wil ook een stukje*
ik zit aan de AH fruitsap
het is maar 42 kcal per 100 ml, dus whateverquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet de hele fles in 1 keer leegdrinken hè.
sorry ik heb het hele stokbrood en kaas opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:20 schreef Tangarine het volgende:
[..]
oe mjum! *wil ook een stukje*
ik zit aan de AH fruitsap
ahh ik had het boek idd al zien staan, ff je review lezenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:44 schreef Madam_Romella het volgende:
Hoi iedereen hier, ik zag dit topic toen ik aan mijn review over een BBC-voedselboek schreef, The Truth About Food. Staan allerlei heel goeie tips in, vooral deze: als je dieet, altijd melk blijven drinken, want door calcium val je sneller af. Zie ook Boek: Jill Fullerton-Smith - The Truth About Food
Heel veel plezier beleefd aan dit boek trouwens. Ik ben altijd min of meer aan het dietenen nieuwe tips zijn altijd motiverend...
![]()
Saskia, zeg jij er eens wat van?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:26 schreef Tangarine het volgende:
[..]
het is maar 42 kcal per 100 ml, dus whatever
avondeten is bij mij ook moeilijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Sukilove het volgende:
Ik ben er ook weer!
En gelukkig ben ik niet de enige zondaar in dit topic.
Sinds ik werk (vooral 's avonds, en dan vaak van half 4 tot half 10 ofzo) is het echt lastig om goed te eten. Als ik om kwart voor tien, tien uur thuis kom, wil ik niet meer koken. En van te voren heb ik (wegens college) ook niet echt tijd.
Gisteren werd het pizza. En vandaag soep met een stukje stokbrood. ('s Middags wel tomaten en sla trouwens, dus ergens doe ik nog wel aan groenten.)
De rest van de week hoef ik trouwens niet meer te werken en ik heb nog maar een paar uur college. En ik heb veel fruit en groentes in huis gehaald, dus de komende dagen ga ik weer even gezonderen.
Hoe doen jullie dat eigenlijk, als je eetpatroon wegens werk o.i.d. in de war wordt geschopt?
het was appel-peer-framboos trouwensquote:
ja dat zei je al. Zijn ze niet bijna over de houdbaarheidsdatum heen? Ik ga in bed liggen met Maarten 't Hart (nou ja, met het boek danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:49 schreef Tangarine het volgende:
[..]
het was appel-peer-framboos trouwensheb nog een fles staan, was ook 35% korting
true, maar dit is 5x 42quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik kon me net inhouden om iets te zeggen
10x 42 word wel weer redelijk veel
ik kom vandaag al weer boven de 1000kcalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Tangarine het volgende:
[..]
true, maar dit is 5x 42hey, ik mag iets van 2000 kcal hebben per dag
Zorgen voor goedvullende snacks tijdens het werk: met veeeel vezels. Dus van die evergreenkoeken bv. Dan hou ik langer een vol gevoel. En fruit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Sukilove het volgende:
Ik ben er ook weer!
En gelukkig ben ik niet de enige zondaar in dit topic.
Sinds ik werk (vooral 's avonds, en dan vaak van half 4 tot half 10 ofzo) is het echt lastig om goed te eten. Als ik om kwart voor tien, tien uur thuis kom, wil ik niet meer koken. En van te voren heb ik (wegens college) ook niet echt tijd.
Gisteren werd het pizza. En vandaag soep met een stukje stokbrood. ('s Middags wel tomaten en sla trouwens, dus ergens doe ik nog wel aan groenten.)
De rest van de week hoef ik trouwens niet meer te werken en ik heb nog maar een paar uur college. En ik heb veel fruit en groentes in huis gehaald, dus de komende dagen ga ik weer even gezonderen.
Hoe doen jullie dat eigenlijk, als je eetpatroon wegens werk o.i.d. in de war wordt geschopt?
Ik probeer dan toch van te voren wel wat te eten, want ik red het echt niet als ik later dan bijvoorbeeld 9 uur eet, dat trek ik echt niet. Dus dan probeer ik van te voren te zorgen dat ik iets heb om op te warmen, maar dat lukt meestal wel, omdat ik toch altijd voor meerdere dagen kook, dus dan snel wat opwarmenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Sukilove het volgende:
goh alsof ik daar niet aan heb gedachtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef mordradead het volgende:
Dan kun je 2 dingen doen.... er aan werken je beter te voelen of niet.
studerenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:29 schreef Plukie86 het volgende:
Het is mooi weeeeeer! Lekker zometeen in het zonnetje zitten! Heb net een kopje senseo-hazelnootkoffie (AH) op, zoo lekker!![]()
En nu weer studeren.... Maar ik ben lekker bruin vanavond. Dit weer geeft me een blij gevoel. Dus ben ik nu dubbel blij, want mijn riem is te wijd en nu moet ik lekker een nieuwe kopen. Enig nadeel: omdat mijn broek ook wijder wordt, zakt ie af en steekt m'n string er steeds zo charmant (NOT) bovenuit....![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:00 schreef Viking84 het volgende:
jij koopt ook elke week nieuwe kleren hè. Heb je geld over ofzo?
. Ik zit lekker buiten te lezen. Nou ja, nu even niet, maar zometeen weer wel
. Was om 7 uur al aan het werk tot een uur of 9. Toen even opgeruimd enzo en nu kan ik de rest vd dag relaxen
.
Lekker gevoel is dat he? Ik heb geen kleren die echt te wijd zijn geworden, maar ik heb wel veel kleren die ik eigenlijk niet meer aan kon maar nu wel weer. Ik durf nu ook weer wat strakkere topjes aan omdat de bumper op mijn buik nu kleiner is. En dus heb ik ook een mega-bestelling bij de H&M gedaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
![]()
de laatste keer en deze keer werd er wel op aangedrongen door mijn oudersomdat niets meer past
Aanmelden bij dieetweb en een keer updaten geloof ik... en een pm'tje naar Troel of hoeft dat niet meerquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:01 schreef Aufruhr het volgende:
Hoe kom ik in het lijstje te staan om af te vallen?![]()
Ik denk dat als ik er in sta en als ik actief mijn vooruitgang noteer dat ik ook sneller geneigd ben om vol te houden met mijn nieuwe levensstijl.![]()
dan moet je een account aanmaken op dieetweb ( zie OP) en troel PMen dat je in dit topic in het lijstje wil ( iedereen komt automatischin het dieetclubtopic)quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:01 schreef Aufruhr het volgende:
Hoe kom ik in het lijstje te staan om af te vallen?![]()
Ik denk dat als ik er in sta en als ik actief mijn vooruitgang noteer dat ik ook sneller geneigd ben om vol te houden met mijn nieuwe levensstijl.![]()
Dankjewelquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan moet je een account aanmaken op dieetweb ( zie OP) en troel PMen dat je in dit topic in het lijstje wil ( iedereen komt automatischin het dieetclubtopic)
Heb ik daarvoor al die moeite gedaanquote:Gesloten topics
In Slank de zomer in # 66 staat een mooi overzicht naar alle eerdere topics
wel een lekker gevoel maar wel jammer van de klerenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:15 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Lekker gevoel is dat he? Ik heb geen kleren die echt te wijd zijn geworden, maar ik heb wel veel kleren die ik eigenlijk niet meer aan kon maar nu wel weer. Ik durf nu ook weer wat strakkere topjes aan omdat de bumper op mijn buik nu kleiner is. En dus heb ik ook een mega-bestelling bij de H&M gedaan.
PS: Het bruinen gaat goed, het studeren ietsje minder....
Je zoekt de OP van het vorige topic, drukt op de quoteknop daarvan, en de tekst die je dan krijgt gooi je in het nieuwe topicquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:29 schreef Tangarine het volgende:
het kan aan mij liggen, maar het lukte me niet om de links automatisch mee te kopiëren... tips?![]()
yay weer wat geleerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:51 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Je zoekt de OP van het vorige topic, drukt op de quoteknop daarvan, en de tekst die je dan krijgt gooi je in het nieuwe topic![]()
Alleen nog de quote-tagjes weghalen dan natuurlijk, en de plaatjes fiksen. De linkjes werken dan vanzelf![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:05 schreef Tangarine het volgende:
yay weer wat geleerdIk kan de OP nu niet veranderen, maar als ik de nieuwe moet maken, zorg ik dat het goed komt
daar had ik ook aan zitten denkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
We kunnen de OP natuurlijk ook op de wiki zetten...Maar ik weet niet of iedereen dat een goed idee vindt.
Dan hoef je alleen maar de tekst op die pagina te kopieren en plakken, hoef je niks meer met tags en linkjes en plaatjes.
Nog niet, maar het is vast zo uit te vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef Miss_S het volgende:
daar had ik ook aan zitten denken
weet iemand hoe dat moet?
wat is dat?quote:
dansen zoals in de videoclips min of meer, weet ook niet hoe ik het moet uileggenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat is dat?
*terug is van bootcamp. Ik vond het vandaag wat minder, maar er waren ook maar weinig mensen ivm vakantie.
En ik heb een spiertje in m'n kont verrekt ofzo en ik moest in een singlet naar huis fietsen (= koud).
Daarom heb ik nu wel een lekker ijsje verdiend.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:08 schreef Alcarin het volgende:
Tadaaaa![]()
Alleen nog even de linkjes updaten, hoeft de topic-opener dat niet te doen![]()
quote:
oja......quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Nu maar hopen dat degene die het volgende topic opent, weet dat die wiki er is...![]()
dat zal maarten wel weer zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Nu maar hopen dat degene die het volgende topic opent, weet dat die wiki er is...![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar ze kleden wel af!
Van die heel brede riemen doen je rokken en vooral jurkje zoveel beter uitkomen.
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ miss s
leuk jurkje maar ik zou het touwtje er uit halen
en een rode of witte brede (stoffen) taille riem op je
"zwembandje" doen dan lijk je optisch slanker
en een deel van me gelooft jequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik!![]()
Maar het moet niet, hoor!
Ik schaam me, heb de afgelopen dagen veel alcohol gedronken. Ook een paar ijsjes op...
Maar ik pak de draad weer op, ben niet aangekomen...
bewijs eerst maar eens door het volgende topic aan te maken als de tijd daar isquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:11 schreef Miss_S het volgende:
gaat trouwens weer goed met afvallen Renske zie ik ?
ja sorry ookal geloven andere het niet maar ik houd me wel met andere bezigquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja, ik ben weer terug op het gewicht waar ik een week geleden ook op zat. Fijn dat je m'n administratie bijhoudt
![]()
![]()
.
ik plaag je maar, rustigquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja sorry ookal geloven andere het niet maar ik houd me wel met andere bezigop een positieve manier
Hmm herkenbaar...als ik naar Groningen ga of terug zou ik het liefste niets drinken van te voren. Want ik ga hoe dan ook NIET die trein-wc in. Ik kom helaas wel regelmatig rennend aan omdat ik wel erg nodig moetquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:15 schreef Plukie86 het volgende:
Maar ik wilde vanmiddag niet teveel meer drinken, omdat ik een reis naar Amsterdam (das dus bijna 3 uur) voor de boeg had en de wc's in de trein altijd zo vies zijn.![]()
Vooral de combinatie appel+walnoot is geweldigquote:Morgen maar een herkansing met veel water, appel en walnoten erbij.
wat moet ik anders bedoelen dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]![]()
dat klopt ook maar volgens mij bedoel je dat niet
Ja, pff, maar jij doet het ook maar een paar keer per jaar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:24 schreef Miss_S het volgende:
maar klopt ook dat ik altijd ruim een week ongesteld ben
ja kloptquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:25 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, pff, maar jij doet het ook maar een paar keer per jaar.
Slik je de pil door ofzo trouwens?
Had ik ook, daarom ben ik 'm steeds 3 maanden gaan slikken, maar toen ik een andere pil kreeg en stopte met doorslikken was ik ineens nog maar 4 dagen ongesteldquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:26 schreef Miss_S het volgende:
ja klopt
maar ook toen ik de pil nog niet slikte was ik altijd zo lang ongesteld
ja dan zal ik ook wel afvallen als ik er mee stopquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:31 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Had ik ook, daarom ben ik 'm steeds 3 maanden gaan slikken, maar toen ik een andere pil kreeg en stopte met doorslikken was ik ineens nog maar 4 dagen ongesteld![]()
Ik had echt last van dat doorslikken trouwens, pillen zijn maar stom![]()
Maar goed, het ging over Slankheid...oja, misschien val ik wel een kilootje af als ik stop met de pil!![]()
Pijn in mijn borsten en (dus) vocht vasthouden, hoofdpijn, gewoon een algemeen gevoel van 'bleh mijn lichaam wil dit niet'.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:32 schreef Miss_S het volgende:
maar waar had je dan last van?
Nee, wel door tomaat soms...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:46 schreef Tangarine het volgende:
* Tangarine leest ff over de ongesteldheidsposts heen
hebben jullie ook wel eens last van je tong door verse ananas?![]()
okquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:55 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Pijn in mijn borsten en (dus) vocht vasthouden, hoofdpijn, gewoon een algemeen gevoel van 'bleh mijn lichaam wil dit niet'.
Ok, einde ongesteldheidsposts![]()
als je verse ananas te lang laat staan, dan zou het wel kunnen ja.. Tenminste, daar heb ik wel eens last van gehad..quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:46 schreef Tangarine het volgende:
ik heb wel eens last van m'n tanden na ananas gegeten te hebben. Het gevoel dat ik gaatjes heb, zeg maar, alleen heb ik er anders geen last van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:46 schreef Tangarine het volgende:
Ja dat was inderdaad lekker zonet! Van jou afgekekenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:21 schreef Alcarin het volgende:
Vooral de combinatie appel+walnoot is geweldig![]()
Ach, ik eet me suf aan walnoten en val af. Ze zijn gewoon gezondquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:51 schreef Plukie86 het volgende:
Er zitten alleen wel veel calorieën in walnoten zag ik, maar ik heb maar een paar stukjes er door gedaan dus het zal wel meevallen.
Ach, shit happens toch, hoeveel ben je aangekomen dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:20 schreef Miss_S het volgende:
dus ik ben de enige die aangekomen is?
geef nu nog de schuld aan dat ik ongesteld ben
vandaag maar weer beginnen met sporten
eerst woog ik vanmorgen 76 en 75 maar neem het niet echt serieusquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ach, shit happens toch, hoeveel ben je aangekomen dan?
in het lijstje staat nog steeds 73,5.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
eerst woog ik vanmorgen 76 en 75 maar neem het niet echt serieus
Ehm...*lijstje checkt*quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:25 schreef Miss_S het volgende:
eerst woog ik vanmorgen 76 en 75 maar neem het niet echt serieus
ja ik ga niet steeds als mijn gewicht veranderd het updatenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in het lijstje staat nog steeds 73,5.
niet echt hequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:27 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ehm...*lijstje checkt*
Nee, 2,5 kilo in een dag is niet echt geloofwaardig![]()
nou, dat is volgens mij niet waar. Want als je lichter bent, ga je ineens wel updaten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik ga niet steeds als mijn gewicht veranderd het updaten
dat is niet waar ik woog een paar dagen geleden 71 en dat heb ik ook niet geupdate is update pas als ik een getal vaker heb gezienquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou, dat is volgens mij niet waar. Want als je lichter bent, ga je ineens wel updaten.
Ik update ook als ik weer wat aangekomen ben. Dat geeft pas een eerlijk beeld.
ik vind het hypocriet als je wel elke update naar beneden doorvoert, maar niet elke update naar boven. Maar goed, als jij zegt dat dat niet zo is, zal het wel zo zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is niet waar ik woog een paar dagen geleden 71 en dat heb ik ook niet geupdate is update pas als ik een getal vaker heb gezien
maar volgens mij is dit geen spelletje dus heeft vals spelen er ook niets mee te maken
dat is niet zoquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind het hypocriet als je wel elke update naar beneden doorvoert, maar niet elke update naar boven. Maar goed, als jij zegt dat dat niet zo is, zal het wel zo zijn.
nee joh, daar heeft het niks mee te maken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is niet zo
maar als ik elke dag zou moeten updaten wat de weegschaal aan geeft dan geeft dat juist geen duidelijk beeld
en meestal weeg ik me twee keer in de ochtend is het twee keer verschillend moet ik dan in een week 14 getallen updaten?
ik heb een maand geleden een tijd hogere getallen geupdate omdat dat nu eenmaal zo was 2 weken lang dus dan voer ik het heus wel in
maar als jij je beter voelt als ik 75 in voer dan doe ik dat wel hoor
dan hebben we elkaar verkeerd begrepenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee joh, daar heeft het niks mee te maken.
Alleen zei ik laatst dat ik niet elke update doorvoerde, omdat ik eerst wilde zien hoe de trend zich doorzette. Toen zei jij dat je elke update doorvoerde, omdat je dan een soort stok achter de deur had, want updaten naar boven is niet leuk.
Toen bedacht ik me: ach, wat maakt het ook uit als ik elk nieuw gewicht update? en vervolgens deed ik dat. En nu doe jij ineens precies hetzelfde als ik destijds deed (pas updaten als je overtuigd bent).
okquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan hebben we elkaar verkeerd begrepen
ik bedoelde als hij een paar keer hetzelfde gewicht geeft
ook als dat dan hoger of lager is geef ik het pas door
dat is jouw vriendje niet de mijnequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ok. Dan houden we er nu over op, want anders krijgen we commentaar van Maarten
.
nieuwe batterijen is misschien een slim ideequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:01 schreef Viking84 het volgende:
Dus je denkt dat hij kapot is? Wel grappig. Soms ga ik erop staan en dan weeg ik ineens 45 kilo ofzo. En meteen daarna allemaal streepjes. Dan haal ik de batterijen er ff uit, doe ze er weer in en dan is het weer goed.
Maarten is het vriendje van iedereen.
ik heb deze week niet op mijn normale weeg dag gewogen dat is ook een van de redenen waarom ik niet updatequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:04 schreef Sylvana het volgende:
Je hoeft ook niet 14 keer een nieuw gewicht in te vullen in een week, 2 keer per dag wegen vind ik sowieso al erg overdreven, ik update 1 keer in de week, en of dat nou lager of hoger is maakt niet uit. Nu ben ik weer de enige die op meer zit dan het startgewicht, en dat update ik ook gewoon. Ook al is het niet leuk, ik hou het ook niet verborgen ofzo
Ik mocht 3 kwartier eerder weg op het werk, zo weer ff groentensoep eten met een paar sneeen brood, want heb echt honger, dan huishouden doen ( = nog meer verbranden) en dan naar Peter toe ( = nog meer verbranden), geen idee wat ik daar ga eten, maar is meestal wel redelijk gezond
Alleen jammer dat ik niet bij hem kan blijven slapen, morgen weer vroege dienst om 7 uur. Dat is voor het eerst sinds we wat hebben dat we elkaar gewoon alleen ff 's avonds zien dan.
ja dat zou inderdaad het meest logische zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:09 schreef Sylvana het volgende:
maar waarom weeg je dan niet gewoon alleen als je ff wakker bent geweest
14 keer is ook wel een beetje overdrevenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:04 schreef Sylvana het volgende:
Je hoeft ook niet 14 keer een nieuw gewicht in te vullen in een week, 2 keer per dag wegen vind ik sowieso al erg overdreven, ik update 1 keer in de week, en of dat nou lager of hoger is maakt niet uit. Nu ben ik weer de enige die op meer zit dan het startgewicht, en dat update ik ook gewoon. Ook al is het niet leuk, ik hou het ook niet verborgen ofzo
Ik mocht 3 kwartier eerder weg op het werk, zo weer ff groentensoep eten met een paar sneeen brood, want heb echt honger, dan huishouden doen ( = nog meer verbranden) en dan naar Peter toe ( = nog meer verbranden), geen idee wat ik daar ga eten, maar is meestal wel redelijk gezond
Alleen jammer dat ik niet bij hem kan blijven slapen, morgen weer vroege dienst om 7 uur. Dat is voor het eerst sinds we wat hebben dat we elkaar gewoon alleen ff 's avonds zien dan.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:55 schreef Alcarin het volgende:
Ok dan...wtf...
Mijn bikini (gekocht toen ik 17 was) past weer. En hij staat 10x beter dan ooit![]()
Zelfs het 2e broekje (soort van hotpants) past gewoon...
Het ding is alleen wel oud en verkleurd, dus ik ga bikinishoppen binnenkort!![]()
Ja inderdaad! En nog lekkerder: op het balkon gaan zitten in je nieuwe oude bikini en reisgidsen doorbladerenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Goed nieuwsMoet een héérlijk gevoel zijn
![]()
wow goed nieuws zegquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:55 schreef Alcarin het volgende:
Ok dan...wtf...
Mijn bikini (gekocht toen ik 17 was) past weer. En hij staat 10x beter dan ooit![]()
Zelfs het 2e broekje (soort van hotpants) past gewoon...
Het ding is alleen wel oud en verkleurd, dus ik ga bikinishoppen binnenkort!![]()
heheh ik ga gewoon ff als jongen reageren, ookal heb je het ws tegen de vrouwelijke deelnemers hierquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoihoi,
Ik zie dat jullie tevreden zijn met de bikini en een nieuwe gaan nemen enzo. Zelf had ik een paar weken geleden bedacht dat ik voor het eerst wel een bikini zou mogen, maar als ik mezelf in de spiegel bekijk zou ik me er wrs. nog totaal niet prettig in voelen... Dan met name vanwege DE BUIK. M'n excuus is dan (om m niet te dragen), dat ik weleens verbrand, maar ja het schiet natuurlijk niet op om nooit te gaan zwemmen oid dan blijf ik snel verbranden.
Dus wat doen jullie: maakt het jullie niet uit of je nog vetrollen hebt, vinden jullie bruin zijn belangrijker of hoe kom je erop zo iets toch te kopen en te dragen?
Ik draag ondanks mijn (afnemendequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dus wat doen jullie: maakt het jullie niet uit of je nog vetrollen hebt, vinden jullie bruin zijn belangrijker of hoe kom je erop zo iets toch te kopen en te dragen?
Het maakt mij niet uit of ik vetrollen heb (voor de keuze bikini/badpak tenminstequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik wel dit jaar hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:46 schreef Chicolate het volgende:
en je zit toch niet op het strand om aan anderen te laten zien hoe slank je wel niet bent?
Water, veel water!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:18 schreef Tangarine het volgende:
Pfff, ik heb net 20 min hardgelopen... man wat warm in de zon, maar wel erg lekker, ik zweet me echt kapot *veegt zweet van toetsenbord*
Eh..dat doe je knap dan, toch nog postenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Miss_S het volgende:
mijn computer en laptop doen het niet meer
ja mijn laptop doet het nog zolang de accu vol zit dus dat is ongeveer nog een uurtjequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:55 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Eh..dat doe je knap dan, toch nog posten![]()
we hebben heust geen last van jequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Miss_S het volgende:
ik draag ook gewoon een bikini
vorig jaar durfde ik dat nog niet altijd maar nu maakt het me echt niet uit
trouwens zullen jullie geen last meer van me hebben mijn computer en laptop doen het niet meer
nou van een pc doet het beeldscherm raar en mijn pc wil niet meer opstartenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:06 schreef Tangarine het volgende:
[..]
we hebben heust geen last van jewat is er mis dan?
![]()
En daarom heb ik 1 pc die het altijd doetquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:07 schreef Miss_S het volgende:
nou van een pc doet het beeldscherm raar en mijn pc wil niet meer opstarten
en mijn laptop wil niet meer opladen
dus jadan heb je wel 3 computers maar ze gaan allemaal dood
haha ja ok ... misschien een klein beetje wel ...quote:
zeg dat niet te hardquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En daarom heb ik 1 pc die het altijd doet![]()
Ik ben de baas over mijn pc.quote:
Ach, mijn ouders hebben met z'n tweeen 3 computers, en dat heeft niets met werk te maken, het zijn gewoon hebberdsquote:en we hebben alleen zoveel computers vanwege het werk van mijn ouders
mijn ouders zijn niet zo handig met computers dus ze gebruiken ze echt alleen voor wat ze geleerd hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:53 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ben de baas over mijn pc.![]()
[..]
Ach, mijn ouders hebben met z'n tweeen 3 computers, en dat heeft niets met werk te maken, het zijn gewoon hebberds![]()
wel zo handig danquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mijn ouders zijn niet zo handig met computers dus ze gebruiken ze echt alleen voor wat ze geleerd hebben
hoeveel calorieën je nodig hebt, hangt ten eerste af van de vraag of je een man of een vrouw bent (en je profiel zegt dat je een vrouw bentquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:21 schreef heaven7 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb vandaag waterijsmaakdingetjes gekocht en heb er sisi zonder suiker ofzoiets ingegoten voor miniijsjes![]()
Ik weeg nu 70 kilo en ben 1.72 lang, ik wil ongeveer 5 kilo afvallen en step nu een half uur per dag (ga vanaf volgende week weer fitnessen). Zou iemand een indicatie kunnen geven van hoeveel kcal ik per dag nodig heb om niet te langzaam (zo snel mogelijk het liefst natuurlijk) maar wel verantwoord af te vallen? Ik heb er vandaag 1400 gehad maar ik weet niet zo goed of dat nou goed is..
Een niet-actieve vrouw heeft 1800 kcal nodig per dag. Een gewoon actieve vrouw 2000, en een erg actieve vrouw 2200. Van die laatste hebben we er in Nederland niet zoveel meer, omdat tegenwoordig iedereen op zijn kont zit. Maar als je intensief sport (lees: bijna elke dag) dan heb je zo'n 2200 kcal per dag nodig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:21 schreef heaven7 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb vandaag waterijsmaakdingetjes gekocht en heb er sisi zonder suiker ofzoiets ingegoten voor miniijsjes![]()
Ik weeg nu 70 kilo en ben 1.72 lang, ik wil ongeveer 5 kilo afvallen en step nu een half uur per dag (ga vanaf volgende week weer fitnessen). Zou iemand een indicatie kunnen geven van hoeveel kcal ik per dag nodig heb om niet te langzaam (zo snel mogelijk het liefst natuurlijk) maar wel verantwoord af te vallen? Ik heb er vandaag 1400 gehad maar ik weet niet zo goed of dat nou goed is..
quote:
ik begin meestal maar niet meer aan de kroepoekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:29 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goeiemorgen!
Nou ben ik er nog steeds niet uit. Ik dacht erover wel een bikini te kopen, omdat het zo'n mijlpaal zou zijn omdat ik en er nog nooit een gehad heb en omdat ik nu dichter dan ooit zit in in zo'n ding kunnen. Ik denk dat ik wel naar de winkel ga om te kijken wat ik er dan van vind.
Gisteren slecht gedaan, even vergeten hoeveel kroepoek ook weer bevat. Maar de satesaus ben ik dan ook weer vergeten, dus vreselijk was het nou ook weer niet.
ja dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:35 schreef mordradead het volgende:
Dan moet ik echt eens wat minder kroepoek gaan eten zegmaar het hoort bij rijst en dat eet ik zo vaak
ik kende de helft ook al niet maar denk ik vraag nietsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:31 schreef Plukie86 het volgende:
Wat komen hier opeens exotische producten voorbij? Kan iemand mij even vertellen wat seroendeng en atjam is? Kokos met kerrie?![]()
Klinkt allemaal wel lekker, is het ook 'verantwoord gezond'?
Plukie houdt meer van Hollandse pot, maar wil ook wel weer eens wat anders
het is altijd wel goed om bewust met je eten bezig te zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:42 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben nu een week calorieën aan het tellen, en ik merk toch wel dat dat invloed heeft op mijn eetgedrag. Niet dat ik nu minder eet, maar wel anders.
Kent iemand hier wat buikspieroefeningen die je thuis uit kunt voeren. Vooral dat stukje spek op mijn ribben mag wel eens in beweging worden gezet...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het is altijd wel goed om bewust met je eten bezig te zijn
ik kan wel een keer een paar buikspier oefeningen van mijn bootcamp dvds uitschrijven
behoorlijk duidelijke beschrijving hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef Chicolate het volgende:
Hier staan er ook een paar in
Buikspier oefeningen
... en voor de rest zou ik zeggen: je kent de oude sit-ups vast wel ... die zijn recht vooruit ... als ik train, moet ik altijd een aantal recht doen, en daarna een aantal 'schuin' ... dus je middel draaien terwijl je omhoog komt ... daar train je die spieren op je ribben mee ... (en ja, als je het goed doet, voel je dat de volgende ochtend behooorlijk)
Vage beschrijving, ik weet het... zou niet weten hoe ik het duidelijker moet zeggen ...
zo word het ook op de dvds uitgelegtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef Chicolate het volgende:
Oh ik weet nog wel iets leuks ... ook weer de good old sit-up (zorg btw wel dat je je voeten ergens onder vastklemt bij deze, anders hou je het niet vol en doe je het snel verkeerd) ... gewoon doen, maar steeds met je rug en schouders net de grond niet raken (mag sowieso niet als je hem goed uitvoert) ... dat punt dat je net boven de grond hangt, even stil blijven hangen. En daarna weer naar boven (weer niet over het zwaartepunt laten komen) ... zo span je ze constant aan, en dat vasthouden maakt ze echt sterker (je zal merken als je dat vaker gedaan hebt en moe begint te worden, gaat je hele buik trillen)
*moet 2x per week buikspieroefeningen doen op tkd training, maar heeft niet het idee dat 2x per week veel effect heeft.. zou ze eigenlijk ook thuis moeten doen ..
bij mij trilt het zodra ik boven komquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef Chicolate het volgende:
En daarna weer naar boven (weer niet over het zwaartepunt laten komen) ... zo span je ze constant aan, en dat vasthouden maakt ze echt sterker (je zal merken als je dat vaker gedaan hebt en moe begint te worden, gaat je hele buik trillen)
ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:05 schreef Plukie86 het volgende:
Als het goed is ben ik maandag weer in het bezit van Bootcamp Abs. Daar staan ook goede buikspieroefeningen op, ook die je staand kunt doen. Deze zijn niet zo zwaar als situps, maar wel effectief. (Deze bedoelde Miss_S volgens mij ook). Ik moet er ook maar weer eens mee beginnen om het allemaal een beetje strakker te maken en om een betere houding te krijgen.
hoe vroeg moet je dan beginnen met werken? als je nu alweer klaar bentquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:19 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben weer klaar met werkenBen echt kapot na het werk steeds, moet echt wennen aan dat vroege opstaan en actieve werken
Heb ook vet honger als ik rond een uur of 11 thuis kom, dus gooi zo maar weer een tosti in het tosti-ijzer en dan rond een uur of half 1 dan mn normale lunch eten. Normaal gesproken als ik kan uitslapen krijg ik als ik wakker ben echt amper wat in mn mond om deze tijd, en als ik gewerkt ben dan barst ik al van de honger nu
Ik mis het sporten wel steeds meer, het gaat eigenlijk hartstikke goed met mn hamstring, heb er echt helemaal geen last meer van, ook niet met fietsen, en heb zelf wel zoiets dat ik wel weer rustig aan kan beginnen met sporten. Alleen had mn abo bij de sportschool dus tot 1 juni geschorst, en dat kan ook niet meer veranderd worden, omdat de rekeningen van mei allang betaald had moeten worden, en dat kan ook niet later ofzo. Dus zal toch echt nog ruim 3 weken moeten wachten voor ik weer kan sporten
Thuis buikspieroefeningen doen ofzo werkt toch niet bij mij, echt de motivatie niet voor
Ik werd de afgelopen 3 dagen ingewerkt, woensdag vam 7-11, gister van half 7-11 en vandaag van 7-half 11quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hoe vroeg moet je dan beginnen met werken? als je nu alweer klaar bent
ik zou liever vroeger beginnen dan nu zo laatdan ben je ook weer laat thuis
en ga je nog wel wandelen?
komende 2 weken zal wel goed gaan met mijn gewicht moet dan van 8 tot 18.00 uur werken en geen tot nauwelijks tijd om te eten
ik heb het nu zo druk dat het wel goed uitkomt dat ik geen vriendje hebquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik werd de afgelopen 3 dagen ingewerkt, woensdag vam 7-11, gister van half 7-11 en vandaag van 7-half 11
Dus steeds maar een paar uurtjesEn heb deze hele maand alleen nog maar korte diensten, omdat je met lange diensten een tijd alleen werkt, en dat wilden ze nog niet deze maand, omdat ik dus net nieuw ben. Volgende week disndagochtend een korte dienst en dan woensdag en vrijdagavond nog 2 korte diensten van half 8-12 en van 8 -half 1. Aan ene kant wel lekker, snel klaar, aan andere kant moet ik zo wel heel veel dagen in een maand werken en das wel lastig plannen wanneer ik dan bijvoorbeeld naar Peter kan. Maar volgende maand wel wat lange diensten, dus dat scheelt weer
Dat rondje wandelen kan ik wel weer gaan doen ja, zelf niet meer aan gedacht.
Ja beviel wel goed, alleen denk dat het handiger is als ik eerst een beetje aan dat werkritme gewend ben, want ben nu echt steeds zo moe na het werk dak de hele middag lig te slapenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb het nu zo druk dat het wel goed uitkomt dat ik geen vriendje hebmaar goed bijna zomer dan is het wel weer leuk
en inderdaad dat rondje wandelen beviel toch altijd wel goed?
beetje normaal ritme is wel goed, ook voor het afvallenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja beviel wel goed, alleen denk dat het handiger is als ik eerst een beetje aan dat werkritme gewend ben, want ben nu echt steeds zo moe na het werk dak de hele middag lig te slapenVanaf november niets meer gedaan, elke dag uitslapen enzo, en dan is 5 uur/half 6 opstaan wel erg vroeg
Misschien een blokje hardlopen dan maar van maken? Als het tenminste kan om je been. Geeft ook dat lekkere gevoel van na het sporten, wordt je ook high van de endorfinesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:26 schreef Sylvana het volgende:
Dat rondje wandelen kan ik wel weer gaan doen ja, zelf niet meer aan gedacht.
Hardlopen weet ik nog zo net niet, heb echt totaal geen conditie op het moment, ben echt buiten adem als ik half uur na mn werk gefietst heb, dus ga eerst maar weer opbouwen met wandelen en dan kan ik later altijd nog zien of ik er bij ga hardlopenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:44 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Misschien een blokje hardlopen dan maar van maken? Als het tenminste kan om je been. Geeft ook dat lekkere gevoel van na het sporten, wordt je ook high van de endorfines. En inderdaad goed dat je weer een ritme hebt (en geld natuurlijk).
Disciplinequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:48 schreef Sylvana het volgende:
En een ritme hebben is heel fijn, maar het nadeel is, dat ik volgende week bijvoorbeeld ook late diensten heb, dus dan kan ik wel gewoon uitslapen. Het is niet zo dat ik nu elke dag er op tijd uit moet ofzo, is wel heel verschillend, dus das wel lastig :S
Dat neem ik me al héél lang voor, maar op de één of andere manier ben ik al die goede voornemens vergeten zodra de wekker 's morgens heel vroeg afgaat en ik voor werk etc. nog helemaal niet weg hoefquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:01 schreef Alcarin het volgende:
Discipline![]()
Ga gewoon de dagen dat je niet vroeg op hoeft lekker wandelen/zwemmen/hardlopen/fietsen om 7 uur 's ochtends, dan heb je iets om je bed voor uit te komen![]()
Idem....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat neem ik me al héél lang voor, maar op de één of andere manier ben ik al die goede voornemens vergeten zodra de wekker 's morgens heel vroeg afgaat en ik voor werk etc. nog helemaal niet weg hoef.
ja, maar ehm, dan zal ik idd net zoals hierboven al gezegd wordt eerst een potje discipline moeten kopenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:01 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Discipline![]()
Ga gewoon de dagen dat je niet vroeg op hoeft lekker wandelen/zwemmen/hardlopen/fietsen om 7 uur 's ochtends, dan heb je iets om je bed voor uit te komen![]()
Dat had ik ook heel lang, maar als je er eenmaal aan begint is het verslavend. Ik 'moet' wel vroeg mijn bed uit om te zwemmen, want dat kan alleen tussen 7 en half 9. Dus sta ik om 7 uur daar voor de deur, te wachten tot ie open gaatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:08 schreef Isabeau het volgende:
Dat neem ik me al héél lang voor, maar op de één of andere manier ben ik al die goede voornemens vergeten zodra de wekker 's morgens heel vroeg afgaat en ik voor werk etc. nog helemaal niet weg hoefIk heb zelfs een zwembadkaart waarmee ik tussen 7 en 8 's morgens voor de helft van de prijs kan zwemmen en ik doe het niet eens. Ik zeg gewoon tegen mezelf dat ik gewoon geen ochtendmens ben, maar ondertussen vind ik mezelf lui en stom
![]()
Zwembad dichtbij is geweldig!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik ben ook lui. En moet vaak vrij laat beginnen. En heb een zwembad op 5 minuutjes lopen.Slecht he.
in kokos zit ook veel kcal idd. Daar moet ik ook niet teveel van over m'n kip kerrie gooienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Tangarine het volgende:
is kokos niet redelijk ongezond? Ik zag een tijdje geleden een keer zoiets op tv geloof ik, al weet ik niet meer waar het precies over ging, cholesterol ofzo?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:14 schreef Thrilled het volgende:
zoooo eindelijk klaar met werken, elke dag om 7 uur beginnen en rond 6 uur klaar... was loodzwaar voor mij
maaaar ik ben nu even in een extase..zojuist brief van de brandweer gehad dat ik op sollicitatiegesprek mag komen![]()
![]()
![]()
woohooo *viert feestje*
dank jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:31 schreef mordradead het volgende:
Succes met je sollicitatiegesprek dan maar
gewoon zeker van je zelf zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dank jeben nu al zenuwachtig
er gaan 5 mensen met mij praten
het gesprek zal maximaal een half uur duren staat er...
*Rammelt van de hongerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mijn ouders halen friet en ik eet een broodje hamburger van de grill en salade
Succes!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dank jeben nu al zenuwachtig
er gaan 5 mensen met mij praten
het gesprek zal maximaal een half uur duren staat er...
Er zijn diverse metingen om je basaaletabolisme uit te rekenen en ze zullen allemaal zo'n beetje rond hetzelfde getal hangen. Een exacte meting zal het met een sommetje niet zijn, daarvoor moet je dingen weten als je vetvrijemassa, de hoeveelheid spierweefsel en je verbranding (ademtest). Maar dit zal een prima benadering zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:12 schreef heaven7 het volgende:
Volgens mijn sportschool heb ik in rust (als ik dus de hele dag in bed zou liggen) trouwens 1541 kcal nodig. Is die meting betrouwbaar?
wil je een stukje?quote:
Ja heeeeerlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wil je een stukje?
het is wel als ik dat alleen eet dat ik over een paar uur weer honger heb
maar dan is het tijd voor stokbrood en wijn
maar waarom zou ik friet eten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:46 schreef Viking84 het volgende:
Van 1 keer friet kom je echt niet aan hoor, Saskia. Ik heb deze week 2 keer friet gegegeten (vorige week vrijdag en begin deze week) en ik val gewoon af.
M'n zus zei net nog dat cruesli funest is, maar zolang ik ermee afval blijf ik het nemen. Ga mezelf niet onnodig veel ontzeggen.
En komt er dan ongeveer 500 kcal bij voor een 'normaal' leven? Niet de hele dag op je kont hangen maar beetje rommelen, hond uitlaten, opruimen enzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn diverse metingen om je basaaletabolisme uit te rekenen en ze zullen allemaal zo'n beetje rond hetzelfde getal hangen. Een exacte meting zal het met een sommetje niet zijn, daarvoor moet je dingen weten als je vetvrijemassa, de hoeveelheid spierweefsel en je verbranding (ademtest). Maar dit zal een prima benadering zijnAlleen vind ik het afronden op 41 weer wat onzinnig
Gewoon denken dat het rond de 1500 ligt.
oja dan heb je ook nog niet zoveel nodigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja heeeeerlijkIk heb vandaag slechts 500 kcal op, maarja, werd dan ook pas wakker om half 12
Dat klinkt mij prima in de oren?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
oja dan heb je ook nog niet zoveel nodig
ik weet niet hoeveel kcal ik op het
ontbijt was cruesli met melk en een peer
lunch was 2 boterhammen sandwichspread en appelstroop
en avond eten dan broodje hamburger en sla
Hmm, dat hangt eigenlijk helemaal van je dagelijkse activiteiten af, als je een kantoorbaan hebt zal je een stuk minder verbranden dan een baan waarbij je continue moet lopen, tillen etc. Meestal wordt het een beetje grof verdeeld in 'zittend bestaan', 'gemiddeld actief' en 'zeer actief'.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:47 schreef heaven7 het volgende:
En komt er dan ongeveer 500 kcal bij voor een 'normaal' leven? Niet de hele dag op je kont hangen maar beetje rommelen, hond uitlaten, opruimen enzo?
Het was op zo'n weegschaal met vetmeetpercentage enzo.
Je basaalmetabolisme zal idd rond dat getal zitten, dat is vrij reëelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:54 schreef heaven7 het volgende:
Volgens de jongen van de fitness is die 1500 kcal puur als je de hele dag in bed ligt.. maargoed, zo nauw neem ik het allemaal niet maar ik vind het wel prettig voor mezelf op caloriechecker in te voeren wat ik zoal heb gegeten zodat je een indicatie hebt van het gegeten kcal. Geeft een stuk overzicht.
Je word toch niet zon fitness goeroe?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo word het ook op de dvds uitgelegt
je mag niet met je schouderbladen de grond raken
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:04 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Je word toch niet zon fitness goeroe?
Mooie meid ben je toch almoest even spieken...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |