heheh ik ga gewoon ff als jongen reageren, ookal heb je het ws tegen de vrouwelijke deelnemers hierquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoihoi,
Ik zie dat jullie tevreden zijn met de bikini en een nieuwe gaan nemen enzo. Zelf had ik een paar weken geleden bedacht dat ik voor het eerst wel een bikini zou mogen, maar als ik mezelf in de spiegel bekijk zou ik me er wrs. nog totaal niet prettig in voelen... Dan met name vanwege DE BUIK. M'n excuus is dan (om m niet te dragen), dat ik weleens verbrand, maar ja het schiet natuurlijk niet op om nooit te gaan zwemmen oid dan blijf ik snel verbranden.
Dus wat doen jullie: maakt het jullie niet uit of je nog vetrollen hebt, vinden jullie bruin zijn belangrijker of hoe kom je erop zo iets toch te kopen en te dragen?
Ik draag ondanks mijn (afnemendequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dus wat doen jullie: maakt het jullie niet uit of je nog vetrollen hebt, vinden jullie bruin zijn belangrijker of hoe kom je erop zo iets toch te kopen en te dragen?
Het maakt mij niet uit of ik vetrollen heb (voor de keuze bikini/badpak tenminstequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik wel dit jaar hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:46 schreef Chicolate het volgende:
en je zit toch niet op het strand om aan anderen te laten zien hoe slank je wel niet bent?
Water, veel water!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:18 schreef Tangarine het volgende:
Pfff, ik heb net 20 min hardgelopen... man wat warm in de zon, maar wel erg lekker, ik zweet me echt kapot *veegt zweet van toetsenbord*
Eh..dat doe je knap dan, toch nog postenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Miss_S het volgende:
mijn computer en laptop doen het niet meer
ja mijn laptop doet het nog zolang de accu vol zit dus dat is ongeveer nog een uurtjequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:55 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Eh..dat doe je knap dan, toch nog posten![]()
we hebben heust geen last van jequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Miss_S het volgende:
ik draag ook gewoon een bikini
vorig jaar durfde ik dat nog niet altijd maar nu maakt het me echt niet uit
trouwens zullen jullie geen last meer van me hebben mijn computer en laptop doen het niet meer
nou van een pc doet het beeldscherm raar en mijn pc wil niet meer opstartenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:06 schreef Tangarine het volgende:
[..]
we hebben heust geen last van jewat is er mis dan?
![]()
En daarom heb ik 1 pc die het altijd doetquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:07 schreef Miss_S het volgende:
nou van een pc doet het beeldscherm raar en mijn pc wil niet meer opstarten
en mijn laptop wil niet meer opladen
dus jadan heb je wel 3 computers maar ze gaan allemaal dood
haha ja ok ... misschien een klein beetje wel ...quote:
zeg dat niet te hardquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En daarom heb ik 1 pc die het altijd doet![]()
Ik ben de baas over mijn pc.quote:
Ach, mijn ouders hebben met z'n tweeen 3 computers, en dat heeft niets met werk te maken, het zijn gewoon hebberdsquote:en we hebben alleen zoveel computers vanwege het werk van mijn ouders
mijn ouders zijn niet zo handig met computers dus ze gebruiken ze echt alleen voor wat ze geleerd hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:53 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ben de baas over mijn pc.![]()
[..]
Ach, mijn ouders hebben met z'n tweeen 3 computers, en dat heeft niets met werk te maken, het zijn gewoon hebberds![]()
wel zo handig danquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mijn ouders zijn niet zo handig met computers dus ze gebruiken ze echt alleen voor wat ze geleerd hebben
hoeveel calorieën je nodig hebt, hangt ten eerste af van de vraag of je een man of een vrouw bent (en je profiel zegt dat je een vrouw bentquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:21 schreef heaven7 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb vandaag waterijsmaakdingetjes gekocht en heb er sisi zonder suiker ofzoiets ingegoten voor miniijsjes![]()
Ik weeg nu 70 kilo en ben 1.72 lang, ik wil ongeveer 5 kilo afvallen en step nu een half uur per dag (ga vanaf volgende week weer fitnessen). Zou iemand een indicatie kunnen geven van hoeveel kcal ik per dag nodig heb om niet te langzaam (zo snel mogelijk het liefst natuurlijk) maar wel verantwoord af te vallen? Ik heb er vandaag 1400 gehad maar ik weet niet zo goed of dat nou goed is..
Een niet-actieve vrouw heeft 1800 kcal nodig per dag. Een gewoon actieve vrouw 2000, en een erg actieve vrouw 2200. Van die laatste hebben we er in Nederland niet zoveel meer, omdat tegenwoordig iedereen op zijn kont zit. Maar als je intensief sport (lees: bijna elke dag) dan heb je zo'n 2200 kcal per dag nodig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:21 schreef heaven7 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb vandaag waterijsmaakdingetjes gekocht en heb er sisi zonder suiker ofzoiets ingegoten voor miniijsjes![]()
Ik weeg nu 70 kilo en ben 1.72 lang, ik wil ongeveer 5 kilo afvallen en step nu een half uur per dag (ga vanaf volgende week weer fitnessen). Zou iemand een indicatie kunnen geven van hoeveel kcal ik per dag nodig heb om niet te langzaam (zo snel mogelijk het liefst natuurlijk) maar wel verantwoord af te vallen? Ik heb er vandaag 1400 gehad maar ik weet niet zo goed of dat nou goed is..
quote:
ik begin meestal maar niet meer aan de kroepoekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:29 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goeiemorgen!
Nou ben ik er nog steeds niet uit. Ik dacht erover wel een bikini te kopen, omdat het zo'n mijlpaal zou zijn omdat ik en er nog nooit een gehad heb en omdat ik nu dichter dan ooit zit in in zo'n ding kunnen. Ik denk dat ik wel naar de winkel ga om te kijken wat ik er dan van vind.
Gisteren slecht gedaan, even vergeten hoeveel kroepoek ook weer bevat. Maar de satesaus ben ik dan ook weer vergeten, dus vreselijk was het nou ook weer niet.
ja dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:35 schreef mordradead het volgende:
Dan moet ik echt eens wat minder kroepoek gaan eten zegmaar het hoort bij rijst en dat eet ik zo vaak
ik kende de helft ook al niet maar denk ik vraag nietsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:31 schreef Plukie86 het volgende:
Wat komen hier opeens exotische producten voorbij? Kan iemand mij even vertellen wat seroendeng en atjam is? Kokos met kerrie?![]()
Klinkt allemaal wel lekker, is het ook 'verantwoord gezond'?
Plukie houdt meer van Hollandse pot, maar wil ook wel weer eens wat anders
het is altijd wel goed om bewust met je eten bezig te zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:42 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben nu een week calorieën aan het tellen, en ik merk toch wel dat dat invloed heeft op mijn eetgedrag. Niet dat ik nu minder eet, maar wel anders.
Kent iemand hier wat buikspieroefeningen die je thuis uit kunt voeren. Vooral dat stukje spek op mijn ribben mag wel eens in beweging worden gezet...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het is altijd wel goed om bewust met je eten bezig te zijn
ik kan wel een keer een paar buikspier oefeningen van mijn bootcamp dvds uitschrijven
behoorlijk duidelijke beschrijving hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef Chicolate het volgende:
Hier staan er ook een paar in
Buikspier oefeningen
... en voor de rest zou ik zeggen: je kent de oude sit-ups vast wel ... die zijn recht vooruit ... als ik train, moet ik altijd een aantal recht doen, en daarna een aantal 'schuin' ... dus je middel draaien terwijl je omhoog komt ... daar train je die spieren op je ribben mee ... (en ja, als je het goed doet, voel je dat de volgende ochtend behooorlijk)
Vage beschrijving, ik weet het... zou niet weten hoe ik het duidelijker moet zeggen ...
zo word het ook op de dvds uitgelegtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef Chicolate het volgende:
Oh ik weet nog wel iets leuks ... ook weer de good old sit-up (zorg btw wel dat je je voeten ergens onder vastklemt bij deze, anders hou je het niet vol en doe je het snel verkeerd) ... gewoon doen, maar steeds met je rug en schouders net de grond niet raken (mag sowieso niet als je hem goed uitvoert) ... dat punt dat je net boven de grond hangt, even stil blijven hangen. En daarna weer naar boven (weer niet over het zwaartepunt laten komen) ... zo span je ze constant aan, en dat vasthouden maakt ze echt sterker (je zal merken als je dat vaker gedaan hebt en moe begint te worden, gaat je hele buik trillen)
*moet 2x per week buikspieroefeningen doen op tkd training, maar heeft niet het idee dat 2x per week veel effect heeft.. zou ze eigenlijk ook thuis moeten doen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |