abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48968924
Hoihoi,

Ik zie dat jullie tevreden zijn met de bikini en een nieuwe gaan nemen enzo. Zelf had ik een paar weken geleden bedacht dat ik voor het eerst wel een bikini zou mogen, maar als ik mezelf in de spiegel bekijk zou ik me er wrs. nog totaal niet prettig in voelen... Dan met name vanwege DE BUIK. M'n excuus is dan (om m niet te dragen), dat ik weleens verbrand, maar ja het schiet natuurlijk niet op om nooit te gaan zwemmen oid dan blijf ik snel verbranden.
Dus wat doen jullie: maakt het jullie niet uit of je nog vetrollen hebt, vinden jullie bruin zijn belangrijker of hoe kom je erop zo iets toch te kopen en te dragen?
Het mooi kotsende meisje.
pi_48969609
Ik heb ook een buik, oftewel een vetrol over mn bikiniborekje, maar ik heb gewoon een bikini aan, jammer voor de andere mensen, maar ik voel me er niet minder prettig door. Vind een badpak echt niet staan bij mezelf en ik ben echt een zonaanbidster, dus wil op zoveel mogelijk plekken bruin worden. En ga dan ook geregeld naar de sauna als het mooi weer is, om helemaal bruin te worden
pi_48969727
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoihoi,

Ik zie dat jullie tevreden zijn met de bikini en een nieuwe gaan nemen enzo. Zelf had ik een paar weken geleden bedacht dat ik voor het eerst wel een bikini zou mogen, maar als ik mezelf in de spiegel bekijk zou ik me er wrs. nog totaal niet prettig in voelen... Dan met name vanwege DE BUIK. M'n excuus is dan (om m niet te dragen), dat ik weleens verbrand, maar ja het schiet natuurlijk niet op om nooit te gaan zwemmen oid dan blijf ik snel verbranden.
Dus wat doen jullie: maakt het jullie niet uit of je nog vetrollen hebt, vinden jullie bruin zijn belangrijker of hoe kom je erop zo iets toch te kopen en te dragen?
heheh ik ga gewoon ff als jongen reageren, ookal heb je het ws tegen de vrouwelijke deelnemers hier

Ik voel mezelf al een stuk beter over mn lichaam nu ik aardig wat kilo's kwijt ben en wel duidelijk verschil zie. Dit maakt me zelfverzekerder, waardoor ik bijv eerder zonder shirt in het plantsoen ga liggen ofzo...
Maarre, een beetje buikje bij meiden kan ook best leuk zijn hoor (my opinion )

Pfff, ik heb net 20 min hardgelopen... man wat warm in de zon, maar wel erg lekker, ik zweet me echt kapot *veegt zweet van toetsenbord*
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48969816
quote:
Ik draag ondanks mijn (afnemende ) bumper wel gewoon een bikini. Op het strand zorgen dat je goed rechtop loopt, buik inhouden, er een beetje charmant bij gaat zitten en gewoon een shirt/sjaal/jurkje meeneemt als je je toch niet makkelijk voelt. Enne, smeren met sunshine spul, want het bruine kleurtje maakt je optisch slanker. Zorgt ook dat je absoluut niet een te klein broekje aan hebt, dat ziet er niet uit. Liever een iets hoger broekje dan. Ik doe dus gewoon een bikini aan. Anders zou ik eigenlijk ook geen gewone shirtjes aan kunnen, want bij sommigen zie je mijn vetrol ook.

Maar als jij je niet prettig voelt in een bikini, dan trek je toch gewoon een hip badpak aan? Ik kan me best voorstellen dat je je niet helemaal comformtabel voelt daarmee hoor. Doen waar je je het prettigst bij voelt!
pi_48970804
Ik doe ook gewoon een bikini aan ... dat is vaak juist een extra motivatie om gezond te blijven eten! En of anderen er naar kijken ... dan kijk ik rond op het strand, zie daar wat kamerolifantjes zitten (BMI rond de 40 a 50) en valt alles wel weer mee ... half Nederland heeft een last van wat extra vet ...

(en volgens mij valt het sowieso wel mee met mensen die naar je lopen te staren ... en je zit toch niet op het strand om aan anderen te laten zien hoe slank je wel niet bent? )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_48970935
quote:
Het maakt mij niet uit of ik vetrollen heb (voor de keuze bikini/badpak tenminste ). Nu heb ik wel het geluk dat het vet zich bij mij niet zo snel op mijn buik concentreert, maar meer op heupen/kont/benen, dus of ik nou een badpak of een bikini aantrek maakt niet veel uit. Ik vind het van badpakken altijd heel irritant dat ze te kort zijn, ik heb nl. een erg lange rug/romp, dus dat gaat vervelend zitten en snijden enzo.

De laatste tijd had ik een badpak aan, maar dat was meer omdat mijn bikini te klein/oud was en ik een (groot!) badpak kreeg van een vriendin, dat nu alweer te groot is en een beetje lubbert trouwens...

Maar ik vind eigenlijk niet dat een badpak zoveel meer camoufleert dan een bikini, dik is dik en dat is hetzelfde in een badpak als in een bikini. Dus trek lekker aan waar je je goed in voelt. Een bikini is toch niet verplicht, dus waarom zou je smoesjes moeten verzinnen om een badpak aan te doen? Badpakken mogen ook
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48970979
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:46 schreef Chicolate het volgende:
en je zit toch niet op het strand om aan anderen te laten zien hoe slank je wel niet bent?
Ik wel dit jaar hoor
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48971036
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:18 schreef Tangarine het volgende:
Pfff, ik heb net 20 min hardgelopen... man wat warm in de zon, maar wel erg lekker, ik zweet me echt kapot *veegt zweet van toetsenbord*
Water, veel water!!!
Zweten kan best lekker zijn

Ha, 3 op een rij
pi_48971054
ik draag ook gewoon een bikini
vorig jaar durfde ik dat nog niet altijd maar nu maakt het me echt niet uit

trouwens zullen jullie geen last meer van me hebben mijn computer en laptop doen het niet meer
pi_48971085
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Miss_S het volgende:
mijn computer en laptop doen het niet meer
Eh..dat doe je knap dan, toch nog posten
pi_48971229
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:55 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Eh..dat doe je knap dan, toch nog posten
ja mijn laptop doet het nog zolang de accu vol zit dus dat is ongeveer nog een uurtje
pi_48971490
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Miss_S het volgende:
ik draag ook gewoon een bikini
vorig jaar durfde ik dat nog niet altijd maar nu maakt het me echt niet uit

trouwens zullen jullie geen last meer van me hebben mijn computer en laptop doen het niet meer
we hebben heust geen last van je wat is er mis dan?
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48971543
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:06 schreef Tangarine het volgende:

[..]

we hebben heust geen last van je wat is er mis dan?
nou van een pc doet het beeldscherm raar en mijn pc wil niet meer opstarten
en mijn laptop wil niet meer opladen
dus ja dan heb je wel 3 computers maar ze gaan allemaal dood
pi_48971660
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:07 schreef Miss_S het volgende:
nou van een pc doet het beeldscherm raar en mijn pc wil niet meer opstarten
en mijn laptop wil niet meer opladen
dus ja dan heb je wel 3 computers maar ze gaan allemaal dood
En daarom heb ik 1 pc die het altijd doet
pi_48972036
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:52 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik wel dit jaar hoor
haha ja ok ... misschien een klein beetje wel ... ... wat ik dit jaar dus kan overslaan ... dit jaar ga ik maar eens naar het strand om bruin te worden ...
pi_48972228
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

En daarom heb ik 1 pc die het altijd doet
zeg dat niet te hard

en we hebben alleen zoveel computers vanwege het werk van mijn ouders
pi_48972914
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:30 schreef Miss_S het volgende:
zeg dat niet te hard
Ik ben de baas over mijn pc.
quote:
en we hebben alleen zoveel computers vanwege het werk van mijn ouders
Ach, mijn ouders hebben met z'n tweeen 3 computers, en dat heeft niets met werk te maken, het zijn gewoon hebberds
pi_48973179
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:53 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik ben de baas over mijn pc.
[..]

Ach, mijn ouders hebben met z'n tweeen 3 computers, en dat heeft niets met werk te maken, het zijn gewoon hebberds
mijn ouders zijn niet zo handig met computers dus ze gebruiken ze echt alleen voor wat ze geleerd hebben
pi_48983118
Hallo allemaal

Ik heb vandaag waterijsmaakdingetjes gekocht en heb er sisi zonder suiker ofzoiets ingegoten voor miniijsjes

Ik weeg nu 70 kilo en ben 1.72 lang, ik wil ongeveer 5 kilo afvallen en step nu een half uur per dag (ga vanaf volgende week weer fitnessen). Zou iemand een indicatie kunnen geven van hoeveel kcal ik per dag nodig heb om niet te langzaam (zo snel mogelijk het liefst natuurlijk) maar wel verantwoord af te vallen? Ik heb er vandaag 1400 gehad maar ik weet niet zo goed of dat nou goed is..
  Moderator vrijdag 4 mei 2007 @ 06:21:16 #220
155227 crew  Guppy
dus
pi_48991987
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

mijn ouders zijn niet zo handig met computers dus ze gebruiken ze echt alleen voor wat ze geleerd hebben
wel zo handig dan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 4 mei 2007 @ 07:36:05 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48992217
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:21 schreef heaven7 het volgende:
Hallo allemaal

Ik heb vandaag waterijsmaakdingetjes gekocht en heb er sisi zonder suiker ofzoiets ingegoten voor miniijsjes

Ik weeg nu 70 kilo en ben 1.72 lang, ik wil ongeveer 5 kilo afvallen en step nu een half uur per dag (ga vanaf volgende week weer fitnessen). Zou iemand een indicatie kunnen geven van hoeveel kcal ik per dag nodig heb om niet te langzaam (zo snel mogelijk het liefst natuurlijk) maar wel verantwoord af te vallen? Ik heb er vandaag 1400 gehad maar ik weet niet zo goed of dat nou goed is..
hoeveel calorieën je nodig hebt, hangt ten eerste af van de vraag of je een man of een vrouw bent (en je profiel zegt dat je een vrouw bent ) en ten tweede hoe actief je bent. Als je de hele dag op je kont zit en amper wat aan beweging doet (behalve naar de koelkast lopen en weer terug ), dan kun je natuurlijk minder calorieën tot je nemen dan wanneer je een paar keer per week sport en / of veel lopend / fietsend doet ipv met de auto.
De aanbevolen calorie-inname is voor de gemiddelde Nederlandse vrouw 2000 calorieën. Als je wilt afvallen, moet je daar dus onder gaan zitten.
Een vuistregel is wel 500 - 1000 calorieën minder. Ik tel zelf geen calorieën, maar ik schat dat ik meestal tussen de 1200 - 1500 zit. Je kunt beter niet veel lager gaan zitten.
Verder moet je natuurlijk niet alleen om je calorieën denken, maar ook zorgen dat je vezels, zuivel, fructose, vitaminen, vet etc binnen krijgt. Dus als je iets eet, eet dan iets voedzaams .

Je wilt 5 kilo afvallen. Ik weet niet hoe snel dat zal gaan. Bij mensen met veel overgewicht gaan de eerste kilo's snel en de laatste kilo's tamelijk langzaam, maar ik weet niet of dat ook geldt voor mensen die maar een beetje overgewicht hebben (lijkt me eigenlijk van wel).
En verder: steppen. Tja, daar ben ik persoonlijk niet zo weg van. Tip: ga ipv steppen elke dag een half uur wandelen en ga dan aan het eind van de week nog eens op de stepper staan. Dan zul je merken dat steppen geen ruk voorstelt (zo werkte het bij mij tenminste).
Niet meer actief op Fok!
pi_48992389
de helft van mijn onderlip is dik
was gister avond al maar nu nog steeds (gelukkig wel minder)
vraag me af of ik er op gebeten heb of dat het een allergische reactie is
pi_48992393
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:21 schreef heaven7 het volgende:
Hallo allemaal

Een niet-actieve vrouw heeft 1800 kcal nodig per dag. Een gewoon actieve vrouw 2000, en een erg actieve vrouw 2200. Van die laatste hebben we er in Nederland niet zoveel meer, omdat tegenwoordig iedereen op zijn kont zit. Maar als je intensief sport (lees: bijna elke dag) dan heb je zo'n 2200 kcal per dag nodig.
Om af te vallen raden ze ongeveer 500 kcal per dag minder aan, om verantwoord af te vallen. Dus zou je ongeveer 1500-1700 kcal moeten eten. De meeste mensen hier eten minder.
Ik vraag me alleen af of je met intensief sporten wel lichter wordt, je bouwt natuurlijk spiermassa op en dat is zwaar. Maar je krijgt er wel een strak figuur van. Centimeters bijhouden is misschien zo getnog niet, had ik in het begin ook moeten doen.

Ik zelf kijk niet zoveel meer naar kcal. Eerst deed ik dat wel, maar van alles wat ik nu eet weet ik het wel ongeveer. Je moet er ook op letten dat je genoeg zuivel (schijnt te helpen bij afvallen?), vetten, en andere voedingsstoffen binnenkrijgt.
Na een paar weekjes tellen heb je jezelf wel een gezond eetpatroon aangewend en gaat het hopelijke wel vanzelf.
pi_48992415
woog vanmorgen trouwens weer 73,5
pi_48992843
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 08:10 schreef Miss_S het volgende:
woog vanmorgen trouwens weer 73,5

Told you so

Ik woog vanochtend nog steeds 77
pi_48993463
en ook weer lekker geroeid net
pi_48993611
Goeiemorgen!
Nou ben ik er nog steeds niet uit. Ik dacht erover wel een bikini te kopen, omdat het zo'n mijlpaal zou zijn omdat ik en er nog nooit een gehad heb en omdat ik nu dichter dan ooit zit in in zo'n ding kunnen. Ik denk dat ik wel naar de winkel ga om te kijken wat ik er dan van vind.
Gisteren slecht gedaan, even vergeten hoeveel kroepoek ook weer bevat. Maar de satesaus ben ik dan ook weer vergeten, dus vreselijk was het nou ook weer niet.
pi_48993653
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 09:29 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goeiemorgen!
Nou ben ik er nog steeds niet uit. Ik dacht erover wel een bikini te kopen, omdat het zo'n mijlpaal zou zijn omdat ik en er nog nooit een gehad heb en omdat ik nu dichter dan ooit zit in in zo'n ding kunnen. Ik denk dat ik wel naar de winkel ga om te kijken wat ik er dan van vind.
Gisteren slecht gedaan, even vergeten hoeveel kroepoek ook weer bevat. Maar de satesaus ben ik dan ook weer vergeten, dus vreselijk was het nou ook weer niet.
ik begin meestal maar niet meer aan de kroepoek

en als je het vervelend vind om bikini´s in de winkel te kopen kan je ze ook online bestellen en rustig thuis aan passen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:30:58 #229
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48993655
Zitten er in kroepoek zoveel calorieen dan en voor emping zal dan wel hetzelfde gelden of niet..... nou ja, ik zat vanochtend iig op 76... weer wat lager dus
En ik ben alweer bij de kapper geweest dus weer wat kort
Bernie en ik zijn tof.
pi_48993687
in 100 gram zit 500 kcal
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:35:38 #231
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48993761
Dan moet ik echt eens wat minder kroepoek gaan eten zeg maar het hoort bij rijst en dat eet ik zo vaak
Bernie en ik zijn tof.
pi_48993801
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 09:35 schreef mordradead het volgende:
Dan moet ik echt eens wat minder kroepoek gaan eten zeg maar het hoort bij rijst en dat eet ik zo vaak
ja dat had ik dus ook
maar nu dus niet meer
pi_48993835
Ik heb ook weleens de neiging om van alles erbij te gaan gooien bij de nasi. Tegenwoordig doe ik in het algemeen atjar erbij en een klein beetje van dat kokos met kerrie spul en ja, deze keer dus kroepoek. Gebakken uitjes zijn ook slecht, maar die neem je toch maar een klein beetje, dus dat is niet zo'n ramp.
Sambal is trouwens wel goed: scherp spul schijnt goed te zijn voor een vol gevoel.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:43:57 #234
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48993970
Gebakken uitjes had ik gisteren ook over m'n rijst en ook Sroendeng
Bernie en ik zijn tof.
pi_48994391
goeie morgen! (nee, ik was al wakker )

Weinig zinnigs te melden, maar wilde iedereen even een leuke dag wensen
pi_48995325
Wat komen hier opeens exotische producten voorbij? Kan iemand mij even vertellen wat seroendeng en atjam is? Kokos met kerrie?
Klinkt allemaal wel lekker, is het ook 'verantwoord gezond'?
Plukie houdt meer van Hollandse pot, maar wil ook wel weer eens wat anders
pi_48995370
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:31 schreef Plukie86 het volgende:
Wat komen hier opeens exotische producten voorbij? Kan iemand mij even vertellen wat seroendeng en atjam is? Kokos met kerrie?
Klinkt allemaal wel lekker, is het ook 'verantwoord gezond'?
Plukie houdt meer van Hollandse pot, maar wil ook wel weer eens wat anders
ik kende de helft ook al niet maar denk ik vraag niets
pi_48995408
Seroendeng is kokos met kerrie geloof ik. Het is heel vadsig, maar je neemt er ong. een theelepeltje van.
Atjar (tjampoer) is zoetzure kool en worteltjes. Het is zeker niet slecht.
Dit soort dingen is om je nasi een beetje op te 'pimpen'
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:39:15 #239
171890 Chicolate
Chemicals
pi_48995570
Hmmm weet niet veel over die Oosterse gerechten ... maar wel wat dingen ...

Als je ketjap gebruikt, kan je beter de 'gewone' versie nemen (gemaakt van sojabonen en zout ofzo) en niet de zoetere versie ... daar zit heel veel gebrande suikers in en je gebruikt er in een gerecht vrij automatisch al meer van (is gister uitgeschoten met de zoute ketjap ) ... al is het wel lekker (allebei)

Atjar is toch van dat zoetzure groentespul uit een potje? Dat schijnt dan wel goed te zijn ...

*is boos op weegschaal en heeft er helemaal genoeg van ... nu moet die vakantiestemming maar eens voorbij zijn ...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:41:45 #240
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48995641
Seroendeng is zegmaar gebakken kokos met pinda
Ik eet nogal vaak Indisch omdat m'n moeder er vandaan komt en het is gelukkig nog lekker ook maar niet teveel kroepoek meer dus
Bernie en ik zijn tof.
pi_48995665
Ik ben nu een week calorieën aan het tellen, en ik merk toch wel dat dat invloed heeft op mijn eetgedrag. Niet dat ik nu minder eet, maar wel anders.

Kent iemand hier wat buikspieroefeningen die je thuis uit kunt voeren. Vooral dat stukje spek op mijn ribben mag wel eens in beweging worden gezet...
pi_48995714
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:42 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben nu een week calorieën aan het tellen, en ik merk toch wel dat dat invloed heeft op mijn eetgedrag. Niet dat ik nu minder eet, maar wel anders.

Kent iemand hier wat buikspieroefeningen die je thuis uit kunt voeren. Vooral dat stukje spek op mijn ribben mag wel eens in beweging worden gezet...
het is altijd wel goed om bewust met je eten bezig te zijn

ik kan wel een keer een paar buikspier oefeningen van mijn bootcamp dvds uitschrijven
pi_48995722
is kokos niet redelijk ongezond? Ik zag een tijdje geleden een keer zoiets op tv geloof ik, al weet ik niet meer waar het precies over ging, cholesterol ofzo?
pi_48995757
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het is altijd wel goed om bewust met je eten bezig te zijn

ik kan wel een keer een paar buikspier oefeningen van mijn bootcamp dvds uitschrijven

Dat zou echt zijn!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:49:44 #245
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48995925
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:45 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Dat zou echt zijn!
jaaa!
The girl that lost her mind
pi_48995931
Als je naar tellsell kijkt lijkt het voldoende om op een stoeltje een beetje heen en weer te draaien. Gelukkig doe ik dat redelijk vaak op m'n bureaustoel.
Maar ik denk niet dat dat een goede oefening is.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:49:59 #247
171890 Chicolate
Chemicals
pi_48995938
Hier staan er ook een paar in

Buikspier oefeningen

... en voor de rest zou ik zeggen: je kent de oude sit-ups vast wel ... die zijn recht vooruit ... als ik train, moet ik altijd een aantal recht doen, en daarna een aantal 'schuin' ... dus je middel draaien terwijl je omhoog komt ... daar train je die spieren op je ribben mee ... (en ja, als je het goed doet, voel je dat de volgende ochtend behooorlijk)

Vage beschrijving, ik weet het ... zou niet weten hoe ik het duidelijker moet zeggen ...
pi_48995967
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef Chicolate het volgende:
Hier staan er ook een paar in

Buikspier oefeningen

... en voor de rest zou ik zeggen: je kent de oude sit-ups vast wel ... die zijn recht vooruit ... als ik train, moet ik altijd een aantal recht doen, en daarna een aantal 'schuin' ... dus je middel draaien terwijl je omhoog komt ... daar train je die spieren op je ribben mee ... (en ja, als je het goed doet, voel je dat de volgende ochtend behooorlijk)

Vage beschrijving, ik weet het ... zou niet weten hoe ik het duidelijker moet zeggen ...
behoorlijk duidelijke beschrijving hoor

ik moet ook echt beginnen met buikspieroefeningen
kan het excuus niet meer gebruiken dat er nog teveel vet zit
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:55:36 #249
171890 Chicolate
Chemicals
pi_48996100
Oh ik weet nog wel iets leuks ... ook weer de good old sit-up (zorg btw wel dat je je voeten ergens onder vastklemt bij deze, anders hou je het niet vol en doe je het snel verkeerd) ... gewoon doen, maar steeds met je rug en schouders net de grond niet raken (mag sowieso niet als je hem goed uitvoert) ... dat punt dat je net boven de grond hangt, even stil blijven hangen. En daarna weer naar boven (weer niet over het zwaartepunt laten komen) ... zo span je ze constant aan, en dat vasthouden maakt ze echt sterker (je zal merken als je dat vaker gedaan hebt en moe begint te worden, gaat je hele buik trillen)

*moet 2x per week buikspieroefeningen doen op tkd training, maar heeft niet het idee dat 2x per week veel effect heeft .. zou ze eigenlijk ook thuis moeten doen ..
pi_48996294
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef Chicolate het volgende:
Oh ik weet nog wel iets leuks ... ook weer de good old sit-up (zorg btw wel dat je je voeten ergens onder vastklemt bij deze, anders hou je het niet vol en doe je het snel verkeerd) ... gewoon doen, maar steeds met je rug en schouders net de grond niet raken (mag sowieso niet als je hem goed uitvoert) ... dat punt dat je net boven de grond hangt, even stil blijven hangen. En daarna weer naar boven (weer niet over het zwaartepunt laten komen) ... zo span je ze constant aan, en dat vasthouden maakt ze echt sterker (je zal merken als je dat vaker gedaan hebt en moe begint te worden, gaat je hele buik trillen)

*moet 2x per week buikspieroefeningen doen op tkd training, maar heeft niet het idee dat 2x per week veel effect heeft .. zou ze eigenlijk ook thuis moeten doen ..
zo word het ook op de dvds uitgelegt
je mag niet met je schouderbladen de grond raken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')