abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48904963
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja ik kon me net inhouden om iets te zeggen

10x 42 word wel weer redelijk veel
true, maar dit is 5x 42 hey, ik mag iets van 2000 kcal hebben per dag
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48905025
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Tangarine het volgende:

[..]

true, maar dit is 5x 42 hey, ik mag iets van 2000 kcal hebben per dag
ik kom vandaag al weer boven de 1000kcal
mijn crashdieet gaat niet goed
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:52:54 #103
172667 Madam_Romella
no fighting
pi_48905040
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Sukilove het volgende:
Ik ben er ook weer!
En gelukkig ben ik niet de enige zondaar in dit topic .

Sinds ik werk (vooral 's avonds, en dan vaak van half 4 tot half 10 ofzo) is het echt lastig om goed te eten. Als ik om kwart voor tien, tien uur thuis kom, wil ik niet meer koken. En van te voren heb ik (wegens college) ook niet echt tijd.
Gisteren werd het pizza. En vandaag soep met een stukje stokbrood. ('s Middags wel tomaten en sla trouwens, dus ergens doe ik nog wel aan groenten. )

De rest van de week hoef ik trouwens niet meer te werken en ik heb nog maar een paar uur college. En ik heb veel fruit en groentes in huis gehaald, dus de komende dagen ga ik weer even gezonderen.

Hoe doen jullie dat eigenlijk, als je eetpatroon wegens werk o.i.d. in de war wordt geschopt?
Zorgen voor goedvullende snacks tijdens het werk: met veeeel vezels. Dus van die evergreenkoeken bv. Dan hou ik langer een vol gevoel. En fruit.

Tip uit dat boek: als je tijdens het werk eet, krijg je minder snel een vol-signaal omdat je hersens worden afgeleid. Daarom moet je verpakkingen en papiertjes etc. laten liggen op je bureau, om jezelf te laten herinneren hoeveel je al op hebt.
Over-thinking, over-analyzing separates the body from the mind (Tool)
pi_48905694
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Sukilove het volgende:

Hoe doen jullie dat eigenlijk, als je eetpatroon wegens werk o.i.d. in de war wordt geschopt?
Ik probeer dan toch van te voren wel wat te eten, want ik red het echt niet als ik later dan bijvoorbeeld 9 uur eet, dat trek ik echt niet. Dus dan probeer ik van te voren te zorgen dat ik iets heb om op te warmen, maar dat lukt meestal wel, omdat ik toch altijd voor meerdere dagen kook, dus dan snel wat opwarmen

Vandaag moest ik bijvoorbeeld om 6 uur op mn werk zijn, half 6 van huis, dus moest ik al om 5 uur eten
  woensdag 2 mei 2007 @ 09:18:21 #105
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48916877
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef mordradead het volgende:
Dan kun je 2 dingen doen.... er aan werken je beter te voelen of niet.
goh alsof ik daar niet aan heb gedacht
The girl that lost her mind
pi_48918628
Het is mooi weeeeeer! Lekker zometeen in het zonnetje zitten! Heb net een kopje senseo-hazelnootkoffie (AH) op, zoo lekker!
En nu weer studeren.... Maar ik ben lekker bruin vanavond. Dit weer geeft me een blij gevoel. Dus ben ik nu dubbel blij, want mijn riem is te wijd en nu moet ik lekker een nieuwe kopen. Enig nadeel: omdat mijn broek ook wijder wordt, zakt ie af en steekt m'n string er steeds zo charmant (NOT) bovenuit....
pi_48919273
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:29 schreef Plukie86 het volgende:
Het is mooi weeeeeer! Lekker zometeen in het zonnetje zitten! Heb net een kopje senseo-hazelnootkoffie (AH) op, zoo lekker!
En nu weer studeren.... Maar ik ben lekker bruin vanavond. Dit weer geeft me een blij gevoel. Dus ben ik nu dubbel blij, want mijn riem is te wijd en nu moet ik lekker een nieuwe kopen. Enig nadeel: omdat mijn broek ook wijder wordt, zakt ie af en steekt m'n string er steeds zo charmant (NOT) bovenuit....
studeren jaja

ik ga zo weer stage lopen
heb net nieuwe zomer kleding bij h&m besteld
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:00:32 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48919660
jij koopt ook elke week nieuwe kleren hè . Heb je geld over ofzo? . Ik zit lekker buiten te lezen. Nou ja, nu even niet, maar zometeen weer wel . Was om 7 uur al aan het werk tot een uur of 9. Toen even opgeruimd enzo en nu kan ik de rest vd dag relaxen .
Niet meer actief op Fok!
pi_48919728
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:00 schreef Viking84 het volgende:
jij koopt ook elke week nieuwe kleren hè . Heb je geld over ofzo? . Ik zit lekker buiten te lezen. Nou ja, nu even niet, maar zometeen weer wel . Was om 7 uur al aan het werk tot een uur of 9. Toen even opgeruimd enzo en nu kan ik de rest vd dag relaxen .

de laatste keer en deze keer werd er wel op aangedrongen door mijn ouders omdat niets meer past
pi_48921075
Goeiemorgen!!
Ook vandaag is het mooi weer, en ik heb maar 1 college, dus ik heb besloten lekker niet te gaan, slecht he
Gisteren spaghetti gemaakt, dat was wel lekker en redelijk gezond. Benieuwd wat we vandaag gaan eten, want vriendje houdt niet zoveel van gezond eten Gister wel alleen een raketijsje als ongezonds op, dat valt mee...
M'n nieuwe rokje vond ie wel erg mooi. Hij staat niet op de site van H&M maar het is een turkoise met print.
En m'n nieuwe spijkerbroek is in maat 29 zelfs, dat is echt een unicum voor mij Ik weet echter wel dat er weinig klopt van die maten, want de broek die ik een maand eerder kocht is maat 30, en die is waarschijnlijk ongeveer even breed....
Water drinken lukt goed met dit weer, zit zo op 2,5 liter per dag. Ik merk ook dat je er aan went, en meer dorst krijgt ervan, maar volgens mij is dat alleen maar goed.

Vandaag gaat het vast heel goed met ons allemaal met afvallen
Het mooi kotsende meisje.
pi_48921263
Zo, mn eerste werkdag zit erop

Vanochtend als ontbijt 2 plakken ontbijtkoek met een kop thee, op het werk een keer kop thee gehad, zometeen groentensoep klaarmaken, vanmiddag ligt er een grote paprika op me te wachten en vanavond weer restje Chinese Zoetzuur opeten, dus gaat goedkomen vandaag met het eten En verder erg drukke dag, met veel reizen en beweging
pi_48924117
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

de laatste keer en deze keer werd er wel op aangedrongen door mijn ouders omdat niets meer past
Lekker gevoel is dat he? Ik heb geen kleren die echt te wijd zijn geworden, maar ik heb wel veel kleren die ik eigenlijk niet meer aan kon maar nu wel weer. Ik durf nu ook weer wat strakkere topjes aan omdat de bumper op mijn buik nu kleiner is. En dus heb ik ook een mega-bestelling bij de H&M gedaan .

PS: Het bruinen gaat goed, het studeren ietsje minder....
pi_48925580
Hoe kom ik in het lijstje te staan om af te vallen?

Ik denk dat als ik er in sta en als ik actief mijn vooruitgang noteer dat ik ook sneller geneigd ben om vol te houden met mijn nieuwe levensstijl.
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:03:23 #114
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48925638
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:01 schreef Aufruhr het volgende:

Ik denk dat als ik er in sta en als ik actief mijn vooruitgang noteer dat ik ook sneller geneigd ben om vol te houden met mijn nieuwe levensstijl.
Aanmelden bij dieetweb en een keer updaten geloof ik... en een pm'tje naar Troel of hoeft dat niet meer
Bernie en ik zijn tof.
pi_48925652
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:01 schreef Aufruhr het volgende:

dan moet je een account aanmaken op dieetweb ( zie OP) en troel PMen dat je in dit topic in het lijstje wil ( iedereen komt automatischin het dieetclubtopic)
pi_48925771
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dan moet je een account aanmaken op dieetweb ( zie OP) en troel PMen dat je in dit topic in het lijstje wil ( iedereen komt automatischin het dieetclubtopic)
Dankjewel
pi_48935279
ik ga misschien streetdance doen
pi_48936895
ehm...ik zie het nu pas...
quote:
Gesloten topics
In Slank de zomer in # 66 staat een mooi overzicht naar alle eerdere topics
Heb ik daarvoor al die moeite gedaan
Je plakt toch de oude OP gewoon in de nieuwe? Dan neem je ze automatisch mee!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48937211
het kan aan mij liggen, maar het lukte me niet om de links automatisch mee te kopiëren... tips?
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48937773
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 13:15 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Lekker gevoel is dat he? Ik heb geen kleren die echt te wijd zijn geworden, maar ik heb wel veel kleren die ik eigenlijk niet meer aan kon maar nu wel weer. Ik durf nu ook weer wat strakkere topjes aan omdat de bumper op mijn buik nu kleiner is. En dus heb ik ook een mega-bestelling bij de H&M gedaan .

PS: Het bruinen gaat goed, het studeren ietsje minder....
wel een lekker gevoel maar wel jammer van de kleren
pi_48938024
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:29 schreef Tangarine het volgende:
het kan aan mij liggen, maar het lukte me niet om de links automatisch mee te kopiëren... tips?
Je zoekt de OP van het vorige topic, drukt op de quoteknop daarvan, en de tekst die je dan krijgt gooi je in het nieuwe topic
Alleen nog de quote-tagjes weghalen dan natuurlijk, en de plaatjes fiksen. De linkjes werken dan vanzelf
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48938565
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:51 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Je zoekt de OP van het vorige topic, drukt op de quoteknop daarvan, en de tekst die je dan krijgt gooi je in het nieuwe topic
Alleen nog de quote-tagjes weghalen dan natuurlijk, en de plaatjes fiksen. De linkjes werken dan vanzelf
yay weer wat geleerd Ik kan de OP nu niet veranderen, maar als ik de nieuwe moet maken, zorg ik dat het goed komt
pi_48938656
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:05 schreef Tangarine het volgende:
yay weer wat geleerd Ik kan de OP nu niet veranderen, maar als ik de nieuwe moet maken, zorg ik dat het goed komt

We kunnen de OP natuurlijk ook op de wiki zetten...Maar ik weet niet of iedereen dat een goed idee vindt.
Dan hoef je alleen maar de tekst op die pagina te kopieren en plakken, hoef je niks meer met tags en linkjes en plaatjes.
pi_48938700
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef Alcarin het volgende:

[..]

We kunnen de OP natuurlijk ook op de wiki zetten...Maar ik weet niet of iedereen dat een goed idee vindt.
Dan hoef je alleen maar de tekst op die pagina te kopieren en plakken, hoef je niks meer met tags en linkjes en plaatjes.
daar had ik ook aan zitten denken
weet iemand hoe dat moet?
pi_48940004
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef Miss_S het volgende:
daar had ik ook aan zitten denken
weet iemand hoe dat moet?
Nog niet, maar het is vast zo uit te vinden.
Weet je wat, ik fiks wel iets, dan blijkt vanzelf wel of we het gebruiken.
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:40:15 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48940078
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 18:32 schreef Miss_S het volgende:
ik ga misschien streetdance doen
wat is dat?

*terug is van bootcamp. Ik vond het vandaag wat minder, maar er waren ook maar weinig mensen ivm vakantie.
En ik heb een spiertje in m'n kont verrekt ofzo en ik moest in een singlet naar huis fietsen (= koud).
Daarom heb ik nu wel een lekker ijsje verdiend .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:40:30 #127
171890 Chicolate
Chemicals
pi_48940086
Gister naar Amsterdam geweest ... nieuwe broek en 2 shirtjes gekocht. Gelukkig, ik heb nog zelfde maat als vorig jaar (minder leuk: wilde vandaag een 3/4 aandoen die vorig jaar nog makkelijk pastte, en die krijg ik dus niet dicht ) ...

Vandaag broertje jarig. Dus stuk taart genomen (Appelkruimel zonder slagroom, ipv uberzoete slagroomcake) en we aten patat met bitterballen ... voor de rest niet veel ongezonds ... vooral veel water drinken
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_48941131
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wat is dat?

*terug is van bootcamp. Ik vond het vandaag wat minder, maar er waren ook maar weinig mensen ivm vakantie.
En ik heb een spiertje in m'n kont verrekt ofzo en ik moest in een singlet naar huis fietsen (= koud).
Daarom heb ik nu wel een lekker ijsje verdiend .
dansen zoals in de videoclips min of meer, weet ook niet hoe ik het moet uileggen

hoorde een collega op stage erover praten over een proefles dus toen heb ik om info gevraagd
pi_48941367
Tadaaaa
Alleen nog even de linkjes updaten, hoeft de topic-opener dat niet te doen
pi_48942245
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:08 schreef Alcarin het volgende:
Tadaaaa
Alleen nog even de linkjes updaten, hoeft de topic-opener dat niet te doen
dat heb je mooi gedaan
pi_48942991
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:28 schreef Miss_S het volgende:
dat heb je mooi gedaan

Nu maar hopen dat degene die het volgende topic opent, weet dat die wiki er is...
pi_48943057
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat degene die het volgende topic opent, weet dat die wiki er is...
oja......
zal toch wel
  woensdag 2 mei 2007 @ 21:52:49 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48943474
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef Alcarin het volgende:

[..]

dat zal maarten wel weer zijn .

MAARTEN!!! ER IS EEN WIKI, HOOR! .
Niet meer actief op Fok!
pi_48943718
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:44 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Maar ze kleden wel af!
Van die heel brede riemen doen je rokken en vooral jurkje zoveel beter uitkomen.
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ miss s
leuk jurkje maar ik zou het touwtje er uit halen
en een rode of witte brede (stoffen) taille riem op je
"zwembandje" doen dan lijk je optisch slanker
Dat zeg ik!

Maar het moet niet, hoor!

Ik schaam me, heb de afgelopen dagen veel alcohol gedronken. Ook een paar ijsjes op...
Maar ik pak de draad weer op, ben niet aangekomen...
pi_48943720
jongens..............
wat moet je er mee
pi_48943741
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:57 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik!

Maar het moet niet, hoor!

Ik schaam me, heb de afgelopen dagen veel alcohol gedronken. Ook een paar ijsjes op...
Maar ik pak de draad weer op, ben niet aangekomen...
en een deel van me gelooft je
maar het andere deel durft nog steeds niet
pi_48944043
voelt zich niet geliefd
pi_48944067
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:03 schreef Tangarine het volgende:
voelt zich niet geliefd
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:04:32 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48944074
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:03 schreef Tangarine het volgende:
voelt zich niet geliefd
en dat na ons msn-gesprek .

*knufff*.
Niet meer actief op Fok!
pi_48944160
ik weet nu hoe het werkt!!!
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:07:08 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48944186
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:06 schreef Tangarine het volgende:
ik weet nu hoe het werkt!!!
bewijs eerst maar eens door het volgende topic aan te maken als de tijd daar is .
Niet meer actief op Fok!
pi_48944375
gaat trouwens weer goed met afvallen Renske zie ik ?
pi_48944568
Alcarin!

Morgen eens op de weegschaal staan. Ik ben benieuwd. Zoals gewoonlijk heb ik vandaag te weinig gedronken en mijn vingers zijn nu al opgezet. Maar ik wilde vanmiddag niet teveel meer drinken, omdat ik een reis naar Amsterdam (das dus bijna 3 uur) voor de boeg had en de wc's in de trein altijd zo vies zijn.
Het studeren ging inderdaad niet echt goed vandaag. Morgen maar een herkansing met veel water, appel en walnoten erbij.
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:15:41 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48944604
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:11 schreef Miss_S het volgende:
gaat trouwens weer goed met afvallen Renske zie ik ?
.
Ja, ik ben weer terug op het gewicht waar ik een week geleden ook op zat . Fijn dat je m'n administratie bijhoudt .
Niet meer actief op Fok!
pi_48944661
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Ja, ik ben weer terug op het gewicht waar ik een week geleden ook op zat . Fijn dat je m'n administratie bijhoudt .
ja sorry ookal geloven andere het niet maar ik houd me wel met andere bezig op een positieve manier
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:17:28 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48944700
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja sorry ookal geloven andere het niet maar ik houd me wel met andere bezig op een positieve manier
ik plaag je maar, rustig .
Niet meer actief op Fok!
pi_48944792
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik plaag je maar, rustig .
sorry ben nog steeds ongesteld
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:19:42 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48944814
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sorry ben nog steeds ongesteld
dat duurt wel lang dan met jou .
Niet meer actief op Fok!
pi_48944858
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat duurt wel lang dan met jou .

dat klopt ook maar volgens mij bedoel je dat niet
pi_48944914
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:15 schreef Plukie86 het volgende:
Maar ik wilde vanmiddag niet teveel meer drinken, omdat ik een reis naar Amsterdam (das dus bijna 3 uur) voor de boeg had en de wc's in de trein altijd zo vies zijn.
Hmm herkenbaar...als ik naar Groningen ga of terug zou ik het liefste niets drinken van te voren. Want ik ga hoe dan ook NIET die trein-wc in. Ik kom helaas wel regelmatig rennend aan omdat ik wel erg nodig moet Gelukkig hebben ze op het station in Groningen de ultieme toiletten, dat scheelt weer. In Rotterdam zijn ze daar minder goed in
quote:
Morgen maar een herkansing met veel water, appel en walnoten erbij.
Vooral de combinatie appel+walnoot is geweldig
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:22:28 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48944967
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat klopt ook maar volgens mij bedoel je dat niet
wat moet ik anders bedoelen dan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_48945052
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wat moet ik anders bedoelen dan? .
dat ik altijd zo aardig ben

maar klopt ook dat ik altijd ruim een week ongesteld ben
pi_48945093
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:24 schreef Miss_S het volgende:
maar klopt ook dat ik altijd ruim een week ongesteld ben
Ja, pff, maar jij doet het ook maar een paar keer per jaar.
Slik je de pil door ofzo trouwens?
pi_48945156
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:25 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, pff, maar jij doet het ook maar een paar keer per jaar.
Slik je de pil door ofzo trouwens?
ja klopt
maar ook toen ik de pil nog niet slikte was ik altijd zo lang ongesteld
pi_48945398
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:26 schreef Miss_S het volgende:
ja klopt
maar ook toen ik de pil nog niet slikte was ik altijd zo lang ongesteld
Had ik ook, daarom ben ik 'm steeds 3 maanden gaan slikken, maar toen ik een andere pil kreeg en stopte met doorslikken was ik ineens nog maar 4 dagen ongesteld
Ik had echt last van dat doorslikken trouwens, pillen zijn maar stom
Maar goed, het ging over Slankheid...oja, misschien val ik wel een kilootje af als ik stop met de pil!
pi_48945472
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:31 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Had ik ook, daarom ben ik 'm steeds 3 maanden gaan slikken, maar toen ik een andere pil kreeg en stopte met doorslikken was ik ineens nog maar 4 dagen ongesteld
Ik had echt last van dat doorslikken trouwens, pillen zijn maar stom
Maar goed, het ging over Slankheid...oja, misschien val ik wel een kilootje af als ik stop met de pil!
ja dan zal ik ook wel afvallen als ik er mee stop
maar waar had je dan last van?
ik merk wel als het tijd word om te stoppen dan voelt het gewoon niet lekker in mijn lichaam maar verder nergens last van
pi_48946162
* Tangarine leest ff over de ongesteldheidsposts heen

hebben jullie ook wel eens last van je tong door verse ananas?
pi_48946528
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:32 schreef Miss_S het volgende:
maar waar had je dan last van?
Pijn in mijn borsten en (dus) vocht vasthouden, hoofdpijn, gewoon een algemeen gevoel van 'bleh mijn lichaam wil dit niet'.
Ok, einde ongesteldheidsposts
pi_48946559
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:46 schreef Tangarine het volgende:

Nee, wel door tomaat soms...
Ananas is lief
Maar misschien ben je er een beetje allergisch/overgevoelig voor?
pi_48946568
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:55 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Pijn in mijn borsten en (dus) vocht vasthouden, hoofdpijn, gewoon een algemeen gevoel van 'bleh mijn lichaam wil dit niet'.
Ok, einde ongesteldheidsposts
ok
maar dan begrijp ik wel dat je er mee stopte
pi_48946597
quote:

als je verse ananas te lang laat staan, dan zou het wel kunnen ja.. Tenminste, daar heb ik wel eens last van gehad..
Schijnbaar reageert daar toch iets redelijk snel ofzo..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:06:16 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48946967
quote:

ik heb wel eens last van m'n tanden na ananas gegeten te hebben. Het gevoel dat ik gaatjes heb, zeg maar, alleen heb ik er anders geen last van.
Niet meer actief op Fok!
pi_48947093
Ik had het vorig jaar eens, toen hadden we een geslachte ananas een halve dag ofzo laten staan, en toen had ik echt zo'n last van mijn tong, hij tintelde helemaal...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 06:21:45 #164
155227 crew  Guppy
dus
pi_48952539
@tangarine, sommige mensen hebben dat ook van kiwi
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 3 mei 2007 @ 07:59:19 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48952894
Goedemorgen allemaal ,

en toen woog ik ineens nog maar 76 . Naja, het zal allemaal wel . Ik voel me nog steeds net zo dik als een paar kilo geleden .

Ben laat wakker voor mijn doen. Ben nog steeds duf. Zo eerst even ontbijten, dan even lezen enzo en om 13:00 uur college.
Niet meer actief op Fok!
pi_48953505
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:21 schreef Alcarin het volgende:

Vooral de combinatie appel+walnoot is geweldig
Ja dat was inderdaad lekker zonet! Van jou afgekeken . Er zitten alleen wel veel calorieën in walnoten zag ik, maar ik heb maar een paar stukjes er door gedaan dus het zal wel meevallen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:54:06 #167
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48953531
Goede morgen!
ik weeg nog steeds hetzelfde.
Maar het gaat weer een stuk beter. Voel me nog steeds dik..
Maar vanavond weer rennen.. pff.. was ik maar klaar met stage!
The girl that lost her mind
pi_48953727
Vergeet ik gewoon helemaal te posten dat ik vanmorgen 64,0 kilo woog! Ik ben nu dus ongeveer 5 kilo afgevallen (toen ik me hier aanmeldde was ik al een beetje afgevallen). Vandaag een jurkje aan en eigenlijk voel ik me gewoon slank. Ben zo ook tevreden met mijn lijf. Maar ik ga nog ff door naar de 62 en dan... Ja wat dan eigelijk? Ik denk dat ik maar gewoon gezond blijf eten en blijf sporten. Wel zal ik denk ik eens een lekkerder tussendoortje eten ofzo. Maar dat zie ik dan wel weer. Eerst maar eens nog ff zo door gaan!
pi_48954027
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 08:51 schreef Plukie86 het volgende:
Er zitten alleen wel veel calorieën in walnoten zag ik, maar ik heb maar een paar stukjes er door gedaan dus het zal wel meevallen.
Ach, ik eet me suf aan walnoten en val af. Ze zijn gewoon gezond

En het bewijs: de weegschaal vindt dat ik 77 weeg
Dus een week niet sporten, pizza en kaassoufle eten en wijn drinken zorgt voor een kilo eraf Blijkbaar was dat ook even nodig ofzo.

Ik zie trouwens dat ik over 2 kilo al op mijn streefgewicht zit. Maar goed, dat is toch maar een random number, ik zie wel waar mijn lijf heen wil qua gewicht

[ Bericht 13% gewijzigd door Alcarin op 03-05-2007 09:23:42 ]
pi_48955779
dus ik ben de enige die aangekomen is?
geef nu nog de schuld aan dat ik ongesteld ben
vandaag maar weer beginnen met sporten
pi_48955894
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:20 schreef Miss_S het volgende:
dus ik ben de enige die aangekomen is?
geef nu nog de schuld aan dat ik ongesteld ben
vandaag maar weer beginnen met sporten
Ach, shit happens toch, hoeveel ben je aangekomen dan?
pi_48955929
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:24 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ach, shit happens toch, hoeveel ben je aangekomen dan?
eerst woog ik vanmorgen 76 en 75 maar neem het niet echt serieus
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:27:17 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48955983
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

in het lijstje staat nog steeds 73,5.
Niet meer actief op Fok!
pi_48955989
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:25 schreef Miss_S het volgende:
Ehm...*lijstje checkt*
Nee, 2,5 kilo in een dag is niet echt geloofwaardig
pi_48956131
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

in het lijstje staat nog steeds 73,5.
ja ik ga niet steeds als mijn gewicht veranderd het updaten
pi_48956145
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:27 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ehm...*lijstje checkt*
Nee, 2,5 kilo in een dag is niet echt geloofwaardig
niet echt he
vandaag maar veel water drinken misschien helpt dat
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:33:16 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48956162
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja ik ga niet steeds als mijn gewicht veranderd het updaten
nou, dat is volgens mij niet waar. Want als je lichter bent, ga je ineens wel updaten.
Ik update ook als ik weer wat aangekomen ben. Dat geeft pas een eerlijk beeld.
Niet meer actief op Fok!
pi_48956221
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nou, dat is volgens mij niet waar. Want als je lichter bent, ga je ineens wel updaten.
Ik update ook als ik weer wat aangekomen ben. Dat geeft pas een eerlijk beeld.
dat is niet waar ik woog een paar dagen geleden 71 en dat heb ik ook niet geupdate is update pas als ik een getal vaker heb gezien
maar volgens mij is dit geen spelletje dus heeft vals spelen er ook niets mee te maken
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:46:10 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48956573
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is niet waar ik woog een paar dagen geleden 71 en dat heb ik ook niet geupdate is update pas als ik een getal vaker heb gezien
maar volgens mij is dit geen spelletje dus heeft vals spelen er ook niets mee te maken
ik vind het hypocriet als je wel elke update naar beneden doorvoert, maar niet elke update naar boven. Maar goed, als jij zegt dat dat niet zo is, zal het wel zo zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_48956669
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik vind het hypocriet als je wel elke update naar beneden doorvoert, maar niet elke update naar boven. Maar goed, als jij zegt dat dat niet zo is, zal het wel zo zijn .
dat is niet zo
maar als ik elke dag zou moeten updaten wat de weegschaal aan geeft dan geeft dat juist geen duidelijk beeld
en meestal weeg ik me twee keer in de ochtend is het twee keer verschillend moet ik dan in een week 14 getallen updaten?

ik heb een maand geleden een tijd hogere getallen geupdate omdat dat nu eenmaal zo was 2 weken lang dus dan voer ik het heus wel in

maar als jij je beter voelt als ik 75 in voer dan doe ik dat wel hoor
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:50:58 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48956741
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is niet zo
maar als ik elke dag zou moeten updaten wat de weegschaal aan geeft dan geeft dat juist geen duidelijk beeld
en meestal weeg ik me twee keer in de ochtend is het twee keer verschillend moet ik dan in een week 14 getallen updaten?

ik heb een maand geleden een tijd hogere getallen geupdate omdat dat nu eenmaal zo was 2 weken lang dus dan voer ik het heus wel in

maar als jij je beter voelt als ik 75 in voer dan doe ik dat wel hoor
nee joh, daar heeft het niks mee te maken.
Alleen zei ik laatst dat ik niet elke update doorvoerde, omdat ik eerst wilde zien hoe de trend zich doorzette. Toen zei jij dat je elke update doorvoerde, omdat je dan een soort stok achter de deur had, want updaten naar boven is niet leuk.
Toen bedacht ik me: ach, wat maakt het ook uit als ik elk nieuw gewicht update? en vervolgens deed ik dat. En nu doe jij ineens precies hetzelfde als ik destijds deed (pas updaten als je overtuigd bent).
Niet meer actief op Fok!
pi_48956778
Veel drinken; water dan vooral en geen drank (bier o.i.d.) neem ik aan.
pi_48956796
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee joh, daar heeft het niks mee te maken.
Alleen zei ik laatst dat ik niet elke update doorvoerde, omdat ik eerst wilde zien hoe de trend zich doorzette. Toen zei jij dat je elke update doorvoerde, omdat je dan een soort stok achter de deur had, want updaten naar boven is niet leuk.
Toen bedacht ik me: ach, wat maakt het ook uit als ik elk nieuw gewicht update? en vervolgens deed ik dat. En nu doe jij ineens precies hetzelfde als ik destijds deed (pas updaten als je overtuigd bent).
dan hebben we elkaar verkeerd begrepen
ik bedoelde als hij een paar keer hetzelfde gewicht geeft
ook als dat dan hoger of lager is geef ik het pas door
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:55:55 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48956895
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan hebben we elkaar verkeerd begrepen
ik bedoelde als hij een paar keer hetzelfde gewicht geeft
ook als dat dan hoger of lager is geef ik het pas door
ok . Dan houden we er nu over op, want anders krijgen we commentaar van Maarten .
Niet meer actief op Fok!
pi_48956917
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ok . Dan houden we er nu over op, want anders krijgen we commentaar van Maarten .
dat is jouw vriendje niet de mijne

maar begin nu trouwens wel te twijfelen aan mijn weegschaal hij schommelt veel meer dan een tijd geleden
of ligt aan mijn lichaam
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:01:16 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48957054
Dus je denkt dat hij kapot is? Wel grappig. Soms ga ik erop staan en dan weeg ik ineens 45 kilo ofzo . En meteen daarna allemaal streepjes. Dan haal ik de batterijen er ff uit, doe ze er weer in en dan is het weer goed.

Maarten is het vriendje van iedereen .
Niet meer actief op Fok!
pi_48957107
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:01 schreef Viking84 het volgende:
Dus je denkt dat hij kapot is? Wel grappig. Soms ga ik erop staan en dan weeg ik ineens 45 kilo ofzo . En meteen daarna allemaal streepjes. Dan haal ik de batterijen er ff uit, doe ze er weer in en dan is het weer goed.

Maarten is het vriendje van iedereen .
nieuwe batterijen is misschien een slim idee
pi_48957148
Je hoeft ook niet 14 keer een nieuw gewicht in te vullen in een week, 2 keer per dag wegen vind ik sowieso al erg overdreven, ik update 1 keer in de week, en of dat nou lager of hoger is maakt niet uit. Nu ben ik weer de enige die op meer zit dan het startgewicht, en dat update ik ook gewoon. Ook al is het niet leuk, ik hou het ook niet verborgen ofzo

Ik mocht 3 kwartier eerder weg op het werk, zo weer ff groentensoep eten met een paar sneeen brood, want heb echt honger, dan huishouden doen ( = nog meer verbranden) en dan naar Peter toe ( = nog meer verbranden ), geen idee wat ik daar ga eten, maar is meestal wel redelijk gezond Alleen jammer dat ik niet bij hem kan blijven slapen, morgen weer vroege dienst om 7 uur. Dat is voor het eerst sinds we wat hebben dat we elkaar gewoon alleen ff 's avonds zien dan.
pi_48957326
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:04 schreef Sylvana het volgende:
Je hoeft ook niet 14 keer een nieuw gewicht in te vullen in een week, 2 keer per dag wegen vind ik sowieso al erg overdreven, ik update 1 keer in de week, en of dat nou lager of hoger is maakt niet uit. Nu ben ik weer de enige die op meer zit dan het startgewicht, en dat update ik ook gewoon. Ook al is het niet leuk, ik hou het ook niet verborgen ofzo

Ik mocht 3 kwartier eerder weg op het werk, zo weer ff groentensoep eten met een paar sneeen brood, want heb echt honger, dan huishouden doen ( = nog meer verbranden) en dan naar Peter toe ( = nog meer verbranden ), geen idee wat ik daar ga eten, maar is meestal wel redelijk gezond Alleen jammer dat ik niet bij hem kan blijven slapen, morgen weer vroege dienst om 7 uur. Dat is voor het eerst sinds we wat hebben dat we elkaar gewoon alleen ff 's avonds zien dan.
ik heb deze week niet op mijn normale weeg dag gewogen dat is ook een van de redenen waarom ik niet update
ik hou echt niets verborgen, waarom zou ik me schamen voor 75 kilo als ik ooit 98 kilo heb gewogen 75 was ooit mijn streefgewicht
en 2 keer wegen doe ik om dat ik nu vaak gemerkt heb als ik ff wakker ben geweest dat ik dan een halve kilo en soms een kilo minder weeg
pi_48957355
maar waarom weeg je dan niet gewoon alleen als je ff wakker bent geweest
pi_48957407
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:09 schreef Sylvana het volgende:
maar waarom weeg je dan niet gewoon alleen als je ff wakker bent geweest
ja dat zou inderdaad het meest logische zijn
maar meestal kan ik niet wachten
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:20:17 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48957817
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:04 schreef Sylvana het volgende:

14 keer is ook wel een beetje overdreven .
Ik vul gemiddeld 3 keer per week een nieuw gewicht in, denk ik. En ik weeg me 's avonds ook, omdat het gewicht 's avonds een goede indicatie is van het gewicht dat je 's morgens zult hebben. Het verschil tussen mijn avondgewicht en mijn ochtendgewicht van de volgende dag is ongeveer 800 gram.
Dus als ik 's avonds 76,8 weeg, dan weet ik dat ik de volgende dag ongeveer 76 zal wegen. Vannacht was er ineens 2 keer zoveel af (1,6 kg in totaal), dus ik moet nog zien of ik op die 76 blijf hangen .
Niet meer actief op Fok!
pi_48958554
Over dat updaten: ik ben ook nogal een voorstander van elk onsje updaten, of in elk geval posten. De afgelopen 2 weken heb ik niet zoveel geupdate, omdat ik het druk had (slap excuus, maar het kwam er gewoon niet van ). Maar ik heb wel elke keer dat ik woog het hier gepost met een bijpassende smiley erbij. Ik weeg me nu zo'n twee keer in de week, deze week zelfs maar 1 keer omdat ik veel bij mijn ouders was. En als er dan 0,2 ofzo af is, dan update ik dat ook. Ook al is het maar een beetje. Ik zie bij mij echt een trend van elke week een paar onsjes, maar als je die optelt worden het wel kilo's.

Misschien is het een idee om gewoon één weegmoment in de week als updatedag te nemen? En die andere 13 weegmomenten gewoon in je geheugen prenten? Anders blijf je aan het updaten. Maar goed, als je niet alles update hou je alleen jezelf maar voor de gek toch?

@ Viking: goed bezig, al bijna in de 75
pi_48959575
Ik update gewoon als er iets verandert, meestal is het een hele week wel hetzelfde en dan na een week een kilo eraf ofzo (of erbij natuurlijk, en dat update ik dan ook ).
pi_48961451
ik weeg mezelf niet elke dag, maar ik update het wel, als ik me op hetzelfde moment heb gewogen (=als ik uit bed kom). Maar ja, dat lukt niet altijd, dus dan niet
pi_48964000
Ok dan...wtf...
Mijn bikini (gekocht toen ik 17 was) past weer. En hij staat 10x beter dan ooit
Zelfs het 2e broekje (soort van hotpants) past gewoon...
Het ding is alleen wel oud en verkleurd, dus ik ga bikinishoppen binnenkort!
pi_48964522
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:55 schreef Alcarin het volgende:
Ok dan...wtf...
Goed nieuws Moet een héérlijk gevoel zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48965727
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Goed nieuws Moet een héérlijk gevoel zijn
Ja inderdaad! En nog lekkerder: op het balkon gaan zitten in je nieuwe oude bikini en reisgidsen doorbladeren
pi_48965940
klinkt lekker Ik ben mn kamer aan het opruimen....
pi_48965970
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:55 schreef Alcarin het volgende:
Ok dan...wtf...
wow goed nieuws zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')