quote:Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef JAY-T het volgende:
Leren jas, niet helemaal nieuw.. Had hem al een tijdje
En schoenen
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Y0shi het volgende:
Een vestje van Adidas:
Excuses voor de gare foto. :p
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
simpel zwart slimfit blouse van de h&m (ook in het wit) :
ook de nudie ES dry met donkerblauwe stiksels besteld.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:59 schreef don-diablo het volgende:
Net even 2 shirtjes gekocht van Jack & Jones![]()
ik ben tevreden, nu nog wachten tot n broek binnen is
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:01 schreef parselmouth het volgende:
Die groene broek heb ik ook nog even naar zitten kijken netHij is echt stoer!
Wat nieuwe dingetjes van mij:
Kicks
Vestje
+ detail:
Nieuw topje + nieuwe peeptoeflatjes
Nieuwe tas
quote:
goed voor jou dat er nu ook veel gangbare kleding is in rockstijl, zo hoef je er ook niet als goth bij te lopenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Laatste post vorig topic:
Thnx. Ben 29 maar vind dat rockstijltje nog steeds leuk. Het is ook de combi; legerkisten doe ik er niet (meer) bij aan.
Maar nu bijv. mijn dr. Scholl klompjes:
[afbeelding]
Zal binnenkort pics plaatsen waarbij ik de kleren aan heb.
Bij de New Yorker!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:21 schreef MissBliss het volgende:
Hey, leuke shirtjes cinnamongirl! Waarvandaan?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bij de New Yorker!!!
www.newyorker.de
Ze zitten niet in Amsterdam
Ik heb ze uit Rijswijk vandaan!
ziet er wel cool uit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
Neckface x UARM shirt (ja in spiegelbeeld door de cam)
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
joooow die is tof!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
Heb je die online gekocht? Zo ja.. welke maat is die? Wil je please ff hoeveel cm hij in de breedte is?quote:
t-shirt of jasje?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:48 schreef Erotica_ het volgende:
Nog van de vorige topic:
[..]
Heb je die online gekocht? Zo ja.. welke maat is die? Wil je please ff hoeveel cm hij in de breedte is?![]()
Er komt nu wel een New Yorker winkel in A'damquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bij de New Yorker!!!
www.newyorker.de
Ze zitten niet in Amsterdam
Ik heb ze uit Rijswijk vandaan!
T-shirtquote:Op zaterdag 28 april 2007 07:58 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
t-shirt of jasje?
Heb ze trouwens in Amsterdam gekocht...
Dank jequote:Op zaterdag 28 april 2007 11:12 schreef Sabinee het volgende:
Rokje van Rena is leuk! Esprit toch? Online of in de winkel gekocht?
Loop zo zelfs niet in huis rond en maak er helemaal geen foto's van en zet die al helemaal niet op het internet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:26 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
dat ziet er niet uit.
ga zo NIET over straat![]()
dankje welquote:Op zondag 29 april 2007 09:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Rare reacties, vind het wel 'n lief jurkje hoor!
Dat middelste ding ook int rood bij het rode shirt ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dit Armani shirtje in het rood.
[afbeelding]
Was ¤ 60,- valt best mee dus.
Neen, das een beetje zacht rood/rose met wit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat middelste ding ook int rood bij het rode shirt ?
Hoop het niet, dat zou minders zijn.
Wel een oke shirt btw
Vreselijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[afbeelding]
Moetje es een pic maken als je em hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neen, das een beetje zacht rood/rose met wit.
Blijf jij nou maar lekker overdatum kleden van de yoox kopen.quote:
Ik koop ook bij Yoox en in tegenstelling tot jou koop ik iets omdat ik het mooi vind en niet omdat het van Armani is en tot de nieuwste collectie behoort. Pleur op joh, met je wansmaak.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar lekker overdatum kleden van de yoox kopen.
Gave shirtsquote:
Jeh gek, ik had die pic ff snel gemaakt, maak morgen wel een nieuwe ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:13 schreef Maisnon het volgende:
Maikuuul leer eens foto's makenVerder volg ik de serie al een tijdje en die reacties af en toe
. Binnenkort zal ik eens wat posten, heb een hele lading besteld weer bij de H&M
wat een lelijk t-shirt, had ik niet verwacht van iemand die altijd de rest loopt af te zeiken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[afbeelding]
we zullen zien, ik zal hem morgen wel krijgen.. als die niet bevalt dan stuur ik hem gewoon terugquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:29 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Nice, ik vind alleen dat I.F. shirts zo ontzettend lang vallen.![]()
ik heb alleen geen riemenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ miss s
leuk jurkje maar ik zou het touwtje er uit halen
en een rode of witte brede (stoffen) taille riem op je
"zwembandje" doen dan lijk je optisch slanker
Wel een nette broekquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:22 schreef DJ-Maurits het volgende:
Nieuw broekje van Jacob Cohen...
[afbeelding]
Voor zulks een onbekend merk ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:09 schreef kookie_monster het volgende:
normale prijs is toch iets van 189 euri en voor special 300+ ?
Kloptquote:
Is het een kindermaatje?quote:
Wat is een vrouw zonder de keuze uit vele riemen? Daar kun je de meest simpele outfit mee opleukenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb alleen geen riemen
en dan krijg ik juist het gevoel dat je gaat proppen
Klassiek model, klopt.. zij het met wat smallere pijpen... Maar eenvoudig? Mwoah... Handgemaakt, leuke details, verzilverde knopen... Japans denim.. zijn gewoon erg mooie broeken...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:19 schreef cultheld het volgende:
Doodeenvoudige broek, die net zo goed bij de Bijenkorf verkocht had kunnen worden. Voor dat geld koop ik liever een Iceberg broek.
279equote:Op woensdag 2 mei 2007 22:09 schreef kookie_monster het volgende:
normale prijs is toch iets van 189 euri en voor special 300+ ?
Vind je ja? Ik vind het meer oktober 2002, zo'n beetje tweede helft oktober dan natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:02 schreef dialMforMonkey het volgende:
Ik vind de wassing erg 2003 aandoen.
ik paste vroeger nooit riemen dus heb er een trauma aan over gehoudenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Is het een kindermaatje?
[..]
Wat is een vrouw zonder de keuze uit vele riemen? Daar kun je de meest simpele outfit mee opleuken
Jij snapt het ook gewoon echt niet he.quote:
gast voor dezelfde prijs kan je 2 nudie broeken halenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:52 schreef Japin het volgende:
[..]
Jij snapt het ook gewoon echt niet he.
Ik vind het trouwens een gruwelijk mooie broek. Waar haal je dat?
ja echt welquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:15 schreef Mone het volgende:
[..]
Fotoshop jij steeds een nieuw jurkje op dezelfde foto?
wat ja....quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:49 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Vind je ja? Ik vind het meer oktober 2002, zo'n beetje tweede helft oktober dan natuurlijk.![]()
Bij de betere herenmodezaken. Zoals Oger, Thom Broekman, Pauw ed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:52 schreef Japin het volgende:
[..]
Jij snapt het ook gewoon echt niet he.
Ik vind het trouwens een gruwelijk mooie broek. Waar haal je dat?
Dank, moet zeggen dat ik nog nooit bewust naar jeans heb gekeken in dat soort zaken. En dat je er twee nudies van kan kopen maakt mij toch niks uit? Van 1 nudie kan je ook 2 H&M broeken kopen. En van 1 H&M broek kan je waarschijnlijk wel 2 C&A broeken kopen. Zullen we daarom maar gewoon allemaal in C&A kleren gaan lopen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij de betere herenmodezaken. Zoals Oger, Thom Broekman, Pauw ed.
Okee okee ik zal wel foto's gaan makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:31 schreef BrauN het volgende:
Zit niet te lullen over dikke of magere wijven, maar post gewoon kleding, losers.
Wat een superleuk shirtje, waar heb je die gekocht als ik vragen mag?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nieuwe zonnebril + daaronder nieuw shirtje met owls
ooo waarvandaan uilen shirtje?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Okee okee ik zal wel foto's gaan maken![]()
-edit-
Nieuwe zonnebril + daaronder nieuw shirtje met owls
[afbeelding]
Ik ben nooit zo van de blije kleren maar deze was wel heel schattig
He potverrr, in t hoge noorden hebben we weer geen Zaraquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Van de Zara, 12,90
Hij valt heel lang en groot uit
(Heb altijd L bij de Zara nu S)
oh dan zal hij voor mij wel veel te groot zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Van de Zara, 12,90
Hij valt heel lang en groot uit
(Heb altijd L bij de Zara nu S)
Zo dom, een verhaal over indigo op een t-shirt, maar goed, het is wel een keer een mooi shirt voor de afwisselingquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:06 schreef Maikuuul het volgende:
Dit is de stylz wat op dit Nudie shirtje staat:
[afbeelding]
Dit shirt dus
[afbeelding]
Wat deze meneer zegtquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:31 schreef BrauN het volgende:
Zit niet te lullen over dikke of magere wijven, maar post gewoon kleding.
in dit topic is er altijd wel wat mis met wat voor een kledingstuk dan ook en wat voor merk dan ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:06 schreef Chicolate het volgende:
Wat is dr mis met Stuka? ... boeit mij niet wat voor merk erop staat... vind dit gewoon wel mooie broek
xD ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |