yea, gewoon zoals je normaal staat, zijkant, voorkant oid.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef stijn_ het volgende:
heb je ook 1 waarvan je niet van boven fotografeert, maar via de spiegel ofzo?
Die heb ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
simpel zwart slimfit blouse van de h&m (ook in het wit) :
[afbeelding]
Ik zit overal te zoeken naar plaatjes van die krengen maar kan niet vindenquote:
http://www.style-guide.nl/old/gstarshoes.htmquote:Op donderdag 12 april 2007 22:43 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
Ik zit overal te zoeken naar plaatjes van die krengen maar kan niet vindenmaja ik duik morgen Amsterdam wel in dan... kijken of t wat is
![]()
Oh mijn god, en dan uberhaupt het lef hebben om commentaar te hebben op de kledingstijl van anderen. Dieptriest figuurquote:Op donderdag 12 april 2007 22:13 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Gewoon witte of zwarte schoenen en een zwart shirt. Anders word het een beetje te kleurig.
[afbeelding]
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:13 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Gewoon witte of zwarte schoenen en een zwart shirt. Anders word het een beetje te kleurig.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:09 schreef Scarafax het volgende:
Vandaag me 2 nieuwe shirts binnen gehad... deze 2:
[afbeelding]
Hartstikke nep spul, gezien de site waar deze foto´s vandaan komen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:48 schreef ericajax het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] (roze en groene)
![]()
![]()
Waar gehaald?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Y0shi het volgende:
Een vestje van Adidas:
[afbeelding]
Excuses voor de gare foto. :p
Waarom lopen alle mannen niet zo rondquote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
ook de nudie ES dry met donkerblauwe stiksels besteld.
voor een slimfit blouse zit hij veel te ruim boven je riem, die blouse hoort juist niet uit te steken.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:19 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Waarom lopen alle mannen niet zo rond
waarom stop je je hand in de zak? het ziet er nou niet egt bepaald comfortabel uitquote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
anders bungelt die hand er zo bijquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
waarom stop je je hand in de zak? het ziet er nou niet egt bepaald comfortabel uit![]()
Sexy hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
Hij is gewoon nog niet breed genoeg. Dat komt wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:26 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
voor een slimfit blouse zit hij veel te ruim boven je riem, die blouse hoort juist niet uit te steken.
Zo hoort een slimfit blouse te ziiten:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |