yea, gewoon zoals je normaal staat, zijkant, voorkant oid.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef stijn_ het volgende:
heb je ook 1 waarvan je niet van boven fotografeert, maar via de spiegel ofzo?
Die heb ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
simpel zwart slimfit blouse van de h&m (ook in het wit) :
[afbeelding]
Ik zit overal te zoeken naar plaatjes van die krengen maar kan niet vindenquote:
http://www.style-guide.nl/old/gstarshoes.htmquote:Op donderdag 12 april 2007 22:43 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
Ik zit overal te zoeken naar plaatjes van die krengen maar kan niet vindenmaja ik duik morgen Amsterdam wel in dan... kijken of t wat is
![]()
Oh mijn god, en dan uberhaupt het lef hebben om commentaar te hebben op de kledingstijl van anderen. Dieptriest figuurquote:Op donderdag 12 april 2007 22:13 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Gewoon witte of zwarte schoenen en een zwart shirt. Anders word het een beetje te kleurig.
[afbeelding]
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:13 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Gewoon witte of zwarte schoenen en een zwart shirt. Anders word het een beetje te kleurig.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:09 schreef Scarafax het volgende:
Vandaag me 2 nieuwe shirts binnen gehad... deze 2:
[afbeelding]
Hartstikke nep spul, gezien de site waar deze foto´s vandaan komen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:48 schreef ericajax het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] (roze en groene)
![]()
![]()
Waar gehaald?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Y0shi het volgende:
Een vestje van Adidas:
[afbeelding]
Excuses voor de gare foto. :p
Waarom lopen alle mannen niet zo rondquote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
ook de nudie ES dry met donkerblauwe stiksels besteld.
voor een slimfit blouse zit hij veel te ruim boven je riem, die blouse hoort juist niet uit te steken.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:19 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Waarom lopen alle mannen niet zo rond
waarom stop je je hand in de zak? het ziet er nou niet egt bepaald comfortabel uitquote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
anders bungelt die hand er zo bijquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
waarom stop je je hand in de zak? het ziet er nou niet egt bepaald comfortabel uit![]()
Sexy hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
Hij is gewoon nog niet breed genoeg. Dat komt wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:26 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
voor een slimfit blouse zit hij veel te ruim boven je riem, die blouse hoort juist niet uit te steken.
Zo hoort een slimfit blouse te ziiten:
[afbeelding]
KUT. in Groningen waren ze er niet meerquote:Op donderdag 12 april 2007 22:02 schreef kaos- het volgende:
39 eurootjes
(en dat terwijl ik normaal gesproken toch echt wel meer uitgeef voor een paar schoenen, maar deze waren te vet om te laten staan)
H&M.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Mooie jeans. Welk merk is het?
Wat is de naam van die broek? Ze hebben altijd verschillende namen en ze liggen altijd door elkaar dus eigenlijk vergaat mij dan het plezier om naar broeken te zoeken in de H&M. Nog eens proberen want hij ziet er netjes uit.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
H&M.
Nooit gedacht dat ik daar ooit nog jeans zou kopen.
Maar voor die 39,90 kon ik 't niet laten. Had trouwens overigens niet de moeite genomen om 'm te passen. Gewoon maatje 30 gekocht en thuis aangetrokken en hij zit best okee. Luiheid troef.
Pff, weet ik veel. 'Fit Sliq' volgens mij.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:23 schreef cappp het volgende:
[..]
Wat is de naam van die broek? Ze hebben altijd verschillende namen en ze liggen altijd door elkaar dus eigenlijk vergaat mij dan het plezier om naar broeken te zoeken in de H&M. Nog eens proberen want hij ziet er netjes uit.
bij H&M hebben ze prima simpele mooie, spijkerbroeken voor erbijquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:51 schreef De_Brandweer het volgende:
Zo'n mooie jeans bij de H&M?Ik ga daar ook maar eens kijken binnenkort.
lol waar heb je dat dan weer gehaald.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:09 schreef Scarafax het volgende:
Vandaag me 2 nieuwe shirts binnen gehad... deze 2:
[afbeelding]
leuk!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:45 schreef GSbrder het volgende:
Sorry voor brakke kwaliteit foto's - kuttelefoon -
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/Photo-0068.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nieuw lichtblauw diesel shirt
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/Photo-0069.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nieuw rood/wit/grijs chasin' shirt/polo
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/Photo-0070.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nieuwe lichte J&J spijkerbroek
en nieuwe schoenen, maar die staan ook int sneakerforum
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/Photo-0065.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]