naaldhakken zijn altijd goedquote:Op maandag 9 april 2007 12:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Beetje mooie naaldhakken eronder! dan is het![]()
opbouwende kritiekquote:
het is niet iets wat ik normaal aan heb dus voor mij is het weer niet standaard en saaiquote:Op maandag 9 april 2007 14:00 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
opbouwende kritiek
Ik vind dit imo de pimo een vrij standaard en saaie outfit, iets wat elke 20+ vrouw zou kunnen dragen. Maar dat kan uiteraard ook de bedoeling zijn
dankjequote:Op maandag 9 april 2007 17:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zo jij bent afgevallen, gefeliciteerd!Alleen deze kleding staat jou burgelijk.
tof overhemd.. vraagje , vallen overhemden van AT breed uit , of is het meer getailleerd?quote:Op maandag 9 april 2007 14:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog een broek en een riem
Staat je goed!quote:
Lijkt wel een slank model iig...quote:tof overhemd.. vraagje , vallen overhemden van AT breed uit , of is het meer getailleerd?
tja weet iig niet, vallen bij mij precies goed, dus zal wel ietssss breed zijn.. in iedergeval niet super getailleerd dus best normaal enzoquote:Op maandag 9 april 2007 22:09 schreef kenny89 het volgende:
[..]
tof overhemd.. vraagje , vallen overhemden van AT breed uit , of is het meer getailleerd?
Nee. Zelfs niet mooi genoeg voor een C&A reclame.quote:
haha maar jou smaak is gelukkig ook niet typerend voor de heershcende meningquote:Op woensdag 11 april 2007 16:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee. Zelfs niet mooi genoeg voor een C&A reclame.
iig stuk beter dan die zooi van de brandweerquote:Op woensdag 11 april 2007 16:39 schreef Crappery het volgende:
Waarom vinden jullie mijn bloes niks?
Daar deze oogt als een saai en gekreukeld vod? Bij dit soort bloesjes denk ik meteen aan systeembeheerders, wiskundeleraren en conciėrges.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:39 schreef Crappery het volgende:
Waarom vinden jullie mijn bloes niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |