Toch een goede keusquote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar deze oogt als een saai en gekreukeld vod? Bij dit soort bloesjes denk ik meteen aan systeembeheerders, wiskundeleraren en conciėrges.
sjeemienee wat is er met sommige mensen in nederland op gebied van mode aan de hand. wat een pauperzooi....quote:
het valt me op dat jij altijd rokken draagt :pquote:
dat klopt dan wel weerquote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar deze oogt als een saai en gekreukeld vod? Bij dit soort bloesjes denk ik meteen aan systeembeheerders, wiskundeleraren en conciėrges.
Whahahaquote:
nee die hebben ze niet in mijn maat johquote:Op woensdag 11 april 2007 17:54 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
het valt me op dat jij altijd rokken draagt :p
pas je geen normale spijerkbroek? XD![]()
hahaquote:Op woensdag 11 april 2007 18:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee die hebben ze niet in mijn maat joh
Bleekvlekken ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:26 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Ik vind je vest (?) wel tof hoor! Het heeft iets.
Mooie levi'squote:
hee een wolkquote:
OMG neequote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Gelderland het volgende:
probeer anders dat wolken-vest een x te combineren met die rode broek![]()
![]()
sportief vest! zekes bij Perry gehaaldquote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Y0shi het volgende:
Een vestje van Adidas:
[afbeelding]
Excuses voor de gare foto. :p
vet! waar gehaald?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Y0shi het volgende:
Een vestje van Adidas:
[afbeelding]
Damn, en jķj noemt de shirts van Judah "paupershirts"?! Dat kan hij dan alleen maar als compliment opvatten, na het zien van jouw smaak...quote:
quote:
Bij de Frontrunner!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef melvjehz het volgende:
[..]
vet! waar gehaald?
zou hem wel in bruin wille hebbe![]()
Nice! ik moet ook nog een originals of adicolor vestje halen. Zaterdag maar eens kijken in a'dam.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Y0shi het volgende:
Een vestje van Adidas:
[afbeelding]
Bij de adidas store in de leidsestraat zullen ze wel wat moois hebben.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:22 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Nice! ik moet ook nog een originals of adicolor vestje halen. Zaterdag maar eens kijken in a'dam.
Preciesquote:Op donderdag 12 april 2007 17:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij de adidas store in de leidsestraat zullen ze wel wat moois hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |