jajaja ik was nog bezigquote:Op zondag 29 april 2007 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik neem aan dat Maarten de linkjes ook nog even post?.
Ik heb ook de hele dag op het balkon gezeten met een boek. Boek is uit, dus net even gedoucht. Ga zo even koken en dan weer op het balkon zitten met een nieuw boek.
gewoon 30 + van Maaslander (de 45 % minder vet-variant). Ik weet niet. Het smaakte gewoon niet. Ik heb gisteren ook een fles vruchtensap gekocht en wonder boven wonder is de dop er nog niet af geweestquote:Op zondag 29 april 2007 17:03 schreef Miss_S het volgende:
wat voor kaas was het dan?
ik heb vandaag twee croissantjes op en twee harde broodjes met kaas en hagelslag
komt ook door de warmte denk ikquote:Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gewoon 30 + van Maaslander (de 45 % minder vet-variant). Ik weet niet. Het smaakte gewoon niet. Ik heb gisteren ook een fles vruchtensap gekocht en wonder boven wonder is de dop er nog niet af geweest.
Heb ook even gekeken en ik ben erbij sinds deel 46. dat was 5 februari, we gaan dus best snel met de topics, 22 in nog geen 3 maanden!quote:Op zondag 29 april 2007 17:26 schreef Plukie86 het volgende:
Deel 68 alweer, ik doe al bijna 20 delen mee!![]()
Er is ooit met de LIF-modjes afgesproken dat ik een oogje in het zeil houd. Maar ik vind alles goed, dus ik weet niet of ze dat bedoeldenquote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef Viking84 het volgende:
nee hoor, ik praat over alles waar ik over wil praten. Er komt toch nooit een LIF-modje langs hier
.
lolquote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef conleche het volgende:
Ha,ha, Maarten, ik zie nu pas dat jouw avatar een soort eland moet voorstellen, ik dacht altijd dat het een gebraden kippetje was(je ziet het; waar het hart van vol is.....)
quote:Op zondag 29 april 2007 17:57 schreef Tangarine het volgende:
[..]
lol
Ik kwam hem een keer tegen op een website, en vond hem wel grappig, hoewel het niet echt bij me past ofzo... ik moet nog een keer zelf een mooie maken...
post je het ook even zodra ze er weer aan zitten?quote:Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef Ashlee het volgende:
Ashlee is al 2.7 kilo kwijt![]()
succes ermee en rel ze!
succes ermee inderdaadquote:Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef Ashlee het volgende:
Ashlee is al 2.7 kilo kwijt![]()
succes ermee en rel ze!
ik heb XLquote:Op zondag 29 april 2007 18:52 schreef conleche het volgende:
Wat was er ook weer met Ashlee? En waarom moeten we rellen?
@ Saskia: Ik heb ook het jurkje besteld (en nog een paar andere dingetjes) De enige maat die er nog was was maat L. Dus die heb ik maar genomen, welke maat heb jij?
Wat dan?quote:
ben idd benieuwd hoe het jou staatquote:Op zondag 29 april 2007 22:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat dan?
Over het jurkje: ik denk niet dat L te groot is, volgens mij valt dat bij Esprit als een 40, dus dat moet wel kloppen en mijn taille is bv groter dan die van jou (77 cm) Zo te zien zijn mijn borstomvang en heupen wel iets smaller, maar zoveel scheelt dat niet. Als het binnen is dan maak ik ook wel een foto, als ie tenminste leuk staat.![]()
Nou dat is idd een beetje veel, maar als je het bij die 500 cal. dag optelt en door 2 deelt, dan zit je weer goed. Balansdag de andere kant op, zo moet je vandaag maar beschouwen dan!quote:Op zondag 29 april 2007 22:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ben idd benieuwd hoe het jou staat
en ik met eten.....tja eerst dus over dag 2 croissantjes en 2 harde broodjes
toen bami met ijs daarna
toen een yoghurt ijsje en crackers en kaas
en ook nog zo'n mini zakje chips
ja ik zal er ook wel niet van aankomenquote:Op zondag 29 april 2007 22:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou dat is idd een beetje veel, maar als je het bij die 500 cal. dag optelt en door 2 deelt, dan zit je weer goed. Balansdag de andere kant op, zo moet je vandaag maar beschouwen dan!![]()
dat heb ik nu ook lijkt wel of ik kilo´s ben aangekomenquote:Op maandag 30 april 2007 07:29 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer bijna terug waar ik was met mijn gewicht. Ik voel het ook meteen aan mijn buik. Die voelde zo opgezet de laatste dagen en nu is hij een stuk platter. Had dus toch iets met vocht te maken, denk ik.
dus het begint te komenquote:Op maandag 30 april 2007 09:13 schreef mordradead het volgende:
Ik heb nu een shirtje aan wat ik vorig jaar heb gekocht wat eigenlijk echt niet konnu kan het eigenlijk ook nog niet maar toch wel een beetje
*jaloers.quote:Op maandag 30 april 2007 10:13 schreef conleche het volgende:
Mogge![]()
Vertrek nu voor een weekje naar Frankrijk, geen computer, geen weegschaal dus ben benieuwd! Bikini is mee (ken daar toch niemand) Tot volgende week!
![]()
veel plezierquote:Op maandag 30 april 2007 10:13 schreef conleche het volgende:
Mogge![]()
Vertrek nu voor een weekje naar Frankrijk, geen computer, geen weegschaal dus ben benieuwd! Bikini is mee (ken daar toch niemand) Tot volgende week!
![]()
je kan niet op een plaats afvallenquote:Op maandag 30 april 2007 14:25 schreef runaway het volgende:
ik heb geen weegschaal, maar mijn omtrekken zijn nu:
Borsten: 95
buik: 78
billen: 95
buikje dus, iemand tips om daar snel vanaf te komen?
dat is goed nieuwsquote:Op maandag 30 april 2007 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
ben weer eens terug!![]()
stage is goed!!! 73.5 kg!!!
een druk ritme vooral. ik heb geloof ik al eens verteld dat ik een vervelingseter heb, nou, daar heb ik nu geen last meer van! veels te druk voor, om te vervelen.quote:Op maandag 30 april 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is goed nieuws
heb je zo'n ander ritme dan?
dat is mooiquote:Op maandag 30 april 2007 20:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
een druk ritme vooral. ik heb geloof ik al eens verteld dat ik een vervelingseter heb, nou, daar heb ik nu geen last meer van! veels te druk voor, om te vervelen.
ben benieuwdquote:Op maandag 30 april 2007 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
nog tot eind juli. dus als er dan elke maand 2kg afgaat, hoor je mij niet klagen!!!
we gaan het controleren hoorquote:Op maandag 30 april 2007 20:55 schreef Plukie86 het volgende:
Goh, ik ben dus niet de enige die zo'n mega oranje tompoes van de hema op heeft! Verder een gezond dagje, geen tijd om nog meer ongezonde dingen te eten want ik moest werken... Morgen ben ik bij mijn ouders en ik ga van al het lekkers af blijven. Goed he?
inderdaad van de hemaquote:Op maandag 30 april 2007 20:55 schreef Plukie86 het volgende:
Goh, ik ben dus niet de enige die zo'n mega oranje tompoes van de hema op heeft! Verder een gezond dagje, geen tijd om nog meer ongezonde dingen te eten want ik moest werken... Morgen ben ik bij mijn ouders en ik ga van al het lekkers af blijven. Goed he?
Helemaal?quote:Op maandag 30 april 2007 21:16 schreef Miss_S het volgende:
morgen stop ik met eten
denk het niet, want dan went je lichaam er weer aan dat je niks binnen krijgt en gaat 'ie in de spaarstand staanquote:
ik wou zeggen als je het lang genoeg vol houdquote:Op maandag 30 april 2007 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
denk het niet, want dan went je lichaam er weer aan dat je niks binnen krijgt en gaat 'ie in de spaarstand staan.
Of je moet het wel heel lang volhouden. Leuk experimentje wel. Doe maar niet, though.
quote:WASHINGTON - Lesbische vrouwen hebben ruim twee maal zoveel kans op overgewicht dan heteroseksuele of biseksuele vrouwen. Dat blijkt uit een onderzoek aan de universiteit van Boston dat is gepubliceerd door het blad American Journal of Public Health.
Als gevolg hiervan lopen deze vrouwen ook een veel groter risico op aandoeningen zoals diabetes of hart- en vaatziektes. Bij het onderzoek waren 6000 vrouwen in de VS betrokken.
De wetenschappers zeggen niet met zekerheid te kunnen zeggen wat de oorzaak is van het verschijnsel. Wel zeggen ze de bevindingen van twee eerdere onderzoeken te onderschrijven die meldden dat lesbische vrouwen "een positiever beeld hebben van hun eigen lichaam dan heteroseksuele vrouwen".
(c) ANP
maar je bent wel gegaan? Oh ja, daar zeg je watquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:06 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag geen zin in werk en stage
maar goed nog 5 weken en dan ben ik klaar
ik begin pas om 12 uur dus moet zo aan rijdenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar je bent wel gegaan? Oh ja, daar zeg je wat. Officieel loopt mijn stage ook op 1 juni af
. Of het ook echt op 1 juni ophoudt, hangt er vanaf of ik al klaar ben. Ik houd als uiterste deadline 15 juni aan. Dan nog een verslagje schrijven en ik ben klaar.
Helaas moet ik ook nog hard aan het werk voor een college.
800 uur is echt veel ik heb nu geluk dat ik in de meivakantie dagen van 12 uur loopquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet officieel 280 uur stage lopen, maar daar ben ik echt niet aan gekomen hoor. Eind februari begonnen, 2 dagen per week, maar meestal was dat uiteindelijk toch 1,5 dag per week en dan tel ik de vakantiedagen (die ik niet kan inhalen ivm andere verplichtingen) niet mee. Maar ach, ik krijg m'n opdracht op tijd af en daar gaat he tom
.
Ik heb nog geen idee, word vanavond voorgesteld aan de clienten en morgenochtend ( om 7 uurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goed zeg, sylvana, daar krijg je ook wat conditie mee zonder echt te sporten!
Bevalt het werk trouwens? Of weet je dat nog niet?
In het ziekenhuis moet ik ook de hele tijd lopen en dat scheelt ook wel wat.
een wekeend achter de rugquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:36 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Zo, een heerlijk wekeend achter de rug, maar zit inmiddels wel op de 56 kg weer. Maar aangezien ik vanaf vandaag regelmatig 10 km moet fietsen voor mn werk ( 5 heen. 5 terug) en daar de hele tijd druk bezig ben, hoop ik wel dat er dan weer wat kilo's vanaf gaan
oe mjum! *wil ook een stukje*quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:17 schreef Miss_S het volgende:
1 juni begin ik ook weer met hardlopen
heb er nu gewoon weg de tijd niet voor om het schema vol te houden en dan is het niet leuk
ik zit trouwens weer eens aan het stokbrood met ananas roomkaas, had het al lang niet meer op
niet de hele fles in 1 keer leegdrinken hèquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:20 schreef Tangarine het volgende:
[..]
oe mjum! *wil ook een stukje*
ik zit aan de AH fruitsap
het is maar 42 kcal per 100 ml, dus whateverquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet de hele fles in 1 keer leegdrinken hè.
sorry ik heb het hele stokbrood en kaas opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:20 schreef Tangarine het volgende:
[..]
oe mjum! *wil ook een stukje*
ik zit aan de AH fruitsap
ahh ik had het boek idd al zien staan, ff je review lezenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:44 schreef Madam_Romella het volgende:
Hoi iedereen hier, ik zag dit topic toen ik aan mijn review over een BBC-voedselboek schreef, The Truth About Food. Staan allerlei heel goeie tips in, vooral deze: als je dieet, altijd melk blijven drinken, want door calcium val je sneller af. Zie ook Boek: Jill Fullerton-Smith - The Truth About Food
Heel veel plezier beleefd aan dit boek trouwens. Ik ben altijd min of meer aan het dietenen nieuwe tips zijn altijd motiverend...
![]()
Saskia, zeg jij er eens wat van?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:26 schreef Tangarine het volgende:
[..]
het is maar 42 kcal per 100 ml, dus whatever
avondeten is bij mij ook moeilijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Sukilove het volgende:
Ik ben er ook weer!
En gelukkig ben ik niet de enige zondaar in dit topic.
Sinds ik werk (vooral 's avonds, en dan vaak van half 4 tot half 10 ofzo) is het echt lastig om goed te eten. Als ik om kwart voor tien, tien uur thuis kom, wil ik niet meer koken. En van te voren heb ik (wegens college) ook niet echt tijd.
Gisteren werd het pizza. En vandaag soep met een stukje stokbrood. ('s Middags wel tomaten en sla trouwens, dus ergens doe ik nog wel aan groenten.)
De rest van de week hoef ik trouwens niet meer te werken en ik heb nog maar een paar uur college. En ik heb veel fruit en groentes in huis gehaald, dus de komende dagen ga ik weer even gezonderen.
Hoe doen jullie dat eigenlijk, als je eetpatroon wegens werk o.i.d. in de war wordt geschopt?
het was appel-peer-framboos trouwensquote:
ja dat zei je al. Zijn ze niet bijna over de houdbaarheidsdatum heen? Ik ga in bed liggen met Maarten 't Hart (nou ja, met het boek danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:49 schreef Tangarine het volgende:
[..]
het was appel-peer-framboos trouwensheb nog een fles staan, was ook 35% korting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |