abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 16:37:25 #1
43556 miss_dynastie
pi_48743405
Het vorige topic: Fok! Dieetclub # 154

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #63 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale \"5 jaar dieetclub-meet\". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Game on
pi_48743606
Echt vreselijk, dit warme weer
Heb helemaal geen zin in eten, voel me futloos, sloom etc.!
Opzich wel een voordeel want ik ben al iets van 2 kilo afgevallen in 2 dagen, maar dat is natuurlijk ook niet gezond Ik krijg volgens mij veel te weinig calorien binnen elke dag..
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:56:06 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_48744126
Dieeten zijn onzin, en werken niet
Volg een afvalplan!
Het Pietverdriet afvalplan, deel 2
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_48744290
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:42 schreef Marloes het volgende:
Echt vreselijk, dit warme weer
Heb helemaal geen zin in eten, voel me futloos, sloom etc.!
Opzich wel een voordeel want ik ben al iets van 2 kilo afgevallen in 2 dagen, maar dat is natuurlijk ook niet gezond Ik krijg volgens mij veel te weinig calorien binnen elke dag..
Ik denk dat je heel veel vocht bent kwijtgeraakt

Ik drink nu lekker veel water en heb vooral zin in fruit en sla. Alleen is de witlof maaltijdsalade daadwerkelijk weg bij de AH. Dan maar weer zelf maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 april 2007 @ 17:03:07 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48744355
Ik voel me niet lekker dus eten is al helemaal niet waar ik mee bezig ben. Wel makkelijk, hoef ik ook niks te verzinnen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 26 april 2007 @ 17:12:40 #6
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48744660
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Volg een afvalplan!
Er zijn er hier maar weinig die echt een streng dieet volgen, bij de meesten is meer sprake van een lange termijn afvalplan.
pi_48744909
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik drink nu lekker veel water en heb vooral zin in fruit en sla. Alleen is de witlof maaltijdsalade daadwerkelijk weg bij de AH. Dan maar weer zelf maken.
dat probleem heb ik ook
heb vandaag nauwelijks 500kcal op
pi_48744985
hier een hele ordinaire TVP
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 17:44:42 #9
43556 miss_dynastie
pi_48745571
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Volg een afvalplan!
Het is meer de naam van de club dan dat er nou zoveel mensen echt met een strikt dieet bezig zijn (er zijn er wel een paar hoor). Maar hoe wil je zo'n club dan noemen? De verander-je-leefstijl-want-diëten-werkt-niet-club?
pi_48745757
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik voel me niet lekker dus eten is al helemaal niet waar ik mee bezig ben. Wel makkelijk, hoef ik ook niks te verzinnen
Maar je hebt toch ook een nog een man en zoon? Hoeven die niet te eten dan?
Zit hier nu verplicht te koken
pi_48746268
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:50 schreef zout-droppie het volgende:

[..]

als moeders ziek is moet vaders het werk doen en ze kunnen best wel een dagje patat eten, nog makkelijker
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48746317
Tvp.....
Warm weer. Eén voordeel, de was droogt ontzettend snel nu
pi_48746358
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:06 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

als moeders ziek is moet vaders het werk doen en ze kunnen best wel een dagje patat eten, nog makkelijker
De rol verdeling is hier misschien nog wat ouderwets , maar vaders heeft na het werken echt geen zin meer om nog te gaan koken. Komt denk ik mede doordat thuis zijn werk gewoon voortzet omdat het op de zaak erg druk is op het moment.
pi_48746500
Zo, net weer thuis van een mini groningen meet.. Er komen hier wel steeds meer Groningers bij zo zeg, en kan inderdaad ook wel een dieetclubgroningenmeet komen....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 26 april 2007 @ 18:18:38 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_48746611
Wie kan de topictitel even veranderen in de Fok afvalplanclub

Door alle stress en een gigantische zenuwinzinking vannacht ben ik inmiddels bijna onder de 90 kilo. Ik hoop echt van harte dat dat alleen maar vocht is, want nu nog zoveel afvallen door de stress gaat betekenen dat ik mijn jurk nog vaker in moet laten nemen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48746773
Ik ga vandaag lekker niet naar de WW, het is veel te warm om nog een keer 10 km te fietsen
pi_48746802
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:23 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga vandaag lekker niet naar de WW, het is veel te warm om nog een keer 10 km te fietsen
kan je niet eerder aan fietsen
dan kan je lekker rustig van het lekker weertje genieten
pi_48746922
Ik heb net lekker 20km gefietst! Heeeerlijk weer!!
Nu lekker sla, stokbrood, rundvleessalade en gerookte zalm eten!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 26 april 2007 @ 18:36:38 #19
57434 Marloes
Digital Love
pi_48747094
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar blijft dit er ook af dan? Want dan is het wel oke
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_48747131
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:36 schreef Marloes het volgende:
Maar blijft dit er ook af dan? Want dan is het wel oke
Als het vocht is blijft het er niet af, helaas. Maar er blijft vast wel iets van weg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48747141
Lekker hoor fietsen! Ik vind het zelf alleen saai om in mijn eentje te gaan fietsen.
Maar super dat sommigen zoveel km's fietsen op een dag!
  donderdag 26 april 2007 @ 18:42:19 #22
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48747252
Zo absurd warm is het toch helemaal niet?
pi_48747524
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:15 schreef teigan het volgende:
Zo, net weer thuis van een mini groningen meet.. Er komen hier wel steeds meer Groningers bij zo zeg, en kan inderdaad ook wel een dieetclubgroningenmeet komen....
Hier als tegengewicht een Limburger
pi_48747989
het is hier helemaal niet zo warm. Ik heb vanmiddag een halfuurtje in de zon gezeten maar daarna weer naar binnen gegaan omdat ik het fris kreeg door de koude wind.

morgen even de dokter bellen voor de uitslag van bloedonderzoek en dan naar stage voor een gesprek.

Ik heb trouwens een mailtje terug gehad van de dietiste van het ziekenhuis in Belgie. Het overleg tussen Dillemans en de verzekering is goed verlopen. Hij gaat nu alle dossiers individueel bespreken met de medisch adviseur van OZ. Ik weet dus nog niet wanneer ik uitsluitsel krijg

Wel bijzonder dat alle dossiers besproken worden door de chirurg en de medisch adviseur, normaal gesproken bepaald de verzekering alleen wie vergoeding krijgt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 april 2007 @ 19:08:50 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48748057
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:50 schreef zout-droppie het volgende:
Man is in zijn eigen huis, zoon heeft voor deze keer wat makkelijks gekregen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')