Ik denk dat je heel veel vocht bent kwijtgeraaktquote:Op donderdag 26 april 2007 16:42 schreef Marloes het volgende:
Echt vreselijk, dit warme weer
Heb helemaal geen zin in eten, voel me futloos, sloom etc.!
Opzich wel een voordeel want ik ben al iets van 2 kilo afgevallen in 2 dagen, maar dat is natuurlijk ook niet gezondIk krijg volgens mij veel te weinig calorien binnen elke dag..
Er zijn er hier maar weinig die echt een streng dieet volgen, bij de meesten is meer sprake van een lange termijn afvalplan.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Dieeten zijn onzin, en werken niet
Volg een afvalplan!
Het Pietverdriet afvalplan, deel 2
dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel veel vocht bent kwijtgeraakt![]()
Ik drink nu lekker veel water en heb vooral zin in fruit en sla. Alleen is de witlof maaltijdsalade daadwerkelijk weg bij de AH. Dan maar weer zelf maken.
Het is meer de naam van de club dan dat er nou zoveel mensen echt met een strikt dieet bezig zijn (er zijn er wel een paar hoor). Maar hoe wil je zo'n club dan noemen? De verander-je-leefstijl-want-diëten-werkt-niet-club?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Dieeten zijn onzin, en werken niet
Volg een afvalplan!
Het Pietverdriet afvalplan, deel 2
Maar je hebt toch ook een nog een man en zoon? Hoeven die niet te eten dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik voel me niet lekker dus eten is al helemaal niet waar ik mee bezig ben. Wel makkelijk, hoef ik ook niks te verzinnen![]()
als moeders ziek is moet vaders het werk doenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:50 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook een nog een man en zoon? Hoeven die niet te eten dan?
Zit hier nu verplicht te koken
De rol verdeling is hier misschien nog wat ouderwets , maar vaders heeft na het werken echt geen zin meer om nog te gaan koken. Komt denk ik mede doordat thuis zijn werk gewoon voortzet omdat het op de zaak erg druk is op het moment.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:06 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
als moeders ziek is moet vaders het werk doenen ze kunnen best wel een dagje patat eten, nog makkelijker
kan je niet eerder aan fietsenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:23 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga vandaag lekker niet naar de WW, het is veel te warm om nog een keer 10 km te fietsen![]()
Maar blijft dit er ook af dan? Want dan is het wel okequote:Op donderdag 26 april 2007 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel veel vocht bent kwijtgeraakt![]()
Ik drink nu lekker veel water en heb vooral zin in fruit en sla. Alleen is de witlof maaltijdsalade daadwerkelijk weg bij de AH. Dan maar weer zelf maken.
Als het vocht is blijft het er niet af, helaas. Maar er blijft vast wel iets van wegquote:Op donderdag 26 april 2007 18:36 schreef Marloes het volgende:
Maar blijft dit er ook af dan? Want dan is het wel oke
Hier als tegengewicht een Limburgerquote:Op donderdag 26 april 2007 18:15 schreef teigan het volgende:
Zo, net weer thuis van een mini groningen meet.. Er komen hier wel steeds meer Groningers bij zo zeg, en kan inderdaad ook wel een dieetclubgroningenmeet komen....
Man is in zijn eigen huis, zoon heeft voor deze keer wat makkelijks gekregenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:50 schreef zout-droppie het volgende:
Maar je hebt toch ook een nog een man en zoon? Hoeven die niet te eten dan?
Zit hier nu verplicht te koken
jeetje, sterkte ikiskoel, zal aan jou, je vader en de rest van de familie denken en vooral duimen voor een goede uitkomst.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:13 schreef Ikiskoel het volgende:
Pfff, hoor net dat mn vader in het ziekenhuis ligt. Hij is al 4 weken ziek en is met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Ben benieuwd wat het uiteindelijk zal zijn...
Dat had gekund, maar ik had ook gewoon geen zinquote:Op donderdag 26 april 2007 18:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kan je niet eerder aan fietsen
dan kan je lekker rustig van het lekker weertje genieten
ja maarja dat kan goed de komende maanden zo zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 19:20 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat had gekund, maar ik had ook gewoon geen zin
Overigens was het hier wel echt warm hoor vandaag, voor 't eerst dat ik er "last van had".
Het is hier nog steeds 27 graden nu!
Maak je geen zorgen, dat komt heus wel goed. Ik heb gewoon een baaldag.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maarja dat kan goed de komende maanden zo zijn
je moet natuurlijk wel bezig blijven
Ok. Was niet in me op gekomen dat jullie apart zouden wonen. Heeft dus duidelijk ook zo zijn voordelen hahaha!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Man is in zijn eigen huis, zoon heeft voor deze keer wat makkelijks gekregen
Sterkte!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:13 schreef Ikiskoel het volgende:
Pfff, hoor net dat mn vader in het ziekenhuis ligt. Hij is al 4 weken ziek en is met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Ben benieuwd wat het uiteindelijk zal zijn...
Over een paar maandjes niet meerquote:Op donderdag 26 april 2007 20:12 schreef zout-droppie het volgende:
Ok. Was niet in me op gekomen dat jullie apart zouden wonen. Heeft dus duidelijk ook zo zijn voordelen hahaha!
Wat vervelend Ikiskoel!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:13 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik weet niet of ik morgen naar het NP ga, ligt er een beetje aan of Isa dat wilquote:Op donderdag 26 april 2007 20:24 schreef teigan het volgende:
Ikiskoel, sterkte..
freecell, dan moet je morgen eerst even langs de markt gaan, kun je genoeg fruit oppikken..
Hoe laat ben je in het NP?
Durf je hem hier neer te zetten? Ik ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:12 schreef zout-droppie het volgende:
Als ik naar mijn eetdagboek van vandaag kijk vind ik mijn eetpatroon op zich best meevallen. Maar misschien komt dat omdat ik het van mezelf zo gewend ben?
als eerste nogmaals sterkte. en probeer wel de slaap te vatten vanavond want je vader wil morgen niet een slaperig meiske naast zijn bed zien staan maar de sprankelende meid die je bent.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:53 schreef Ikiskoel het volgende:
Thanks again, iedereen! Ben blij dat ik het even aan jullie kwijt kan! Hopelijk knapt hij snel op idd. Hij krijgt nu in ieder verschillende soorten antibiotica en morgen nog allerlei onderzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |