jajaja ik was nog bezigquote:Op zondag 29 april 2007 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik neem aan dat Maarten de linkjes ook nog even post?.
Ik heb ook de hele dag op het balkon gezeten met een boek. Boek is uit, dus net even gedoucht. Ga zo even koken en dan weer op het balkon zitten met een nieuw boek.
gewoon 30 + van Maaslander (de 45 % minder vet-variant). Ik weet niet. Het smaakte gewoon niet. Ik heb gisteren ook een fles vruchtensap gekocht en wonder boven wonder is de dop er nog niet af geweestquote:Op zondag 29 april 2007 17:03 schreef Miss_S het volgende:
wat voor kaas was het dan?
ik heb vandaag twee croissantjes op en twee harde broodjes met kaas en hagelslag
komt ook door de warmte denk ikquote:Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gewoon 30 + van Maaslander (de 45 % minder vet-variant). Ik weet niet. Het smaakte gewoon niet. Ik heb gisteren ook een fles vruchtensap gekocht en wonder boven wonder is de dop er nog niet af geweest.
Heb ook even gekeken en ik ben erbij sinds deel 46. dat was 5 februari, we gaan dus best snel met de topics, 22 in nog geen 3 maanden!quote:Op zondag 29 april 2007 17:26 schreef Plukie86 het volgende:
Deel 68 alweer, ik doe al bijna 20 delen mee!![]()
Er is ooit met de LIF-modjes afgesproken dat ik een oogje in het zeil houd. Maar ik vind alles goed, dus ik weet niet of ze dat bedoeldenquote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef Viking84 het volgende:
nee hoor, ik praat over alles waar ik over wil praten. Er komt toch nooit een LIF-modje langs hier
.
lolquote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef conleche het volgende:
Ha,ha, Maarten, ik zie nu pas dat jouw avatar een soort eland moet voorstellen, ik dacht altijd dat het een gebraden kippetje was(je ziet het; waar het hart van vol is.....)
quote:Op zondag 29 april 2007 17:57 schreef Tangarine het volgende:
[..]
lol
Ik kwam hem een keer tegen op een website, en vond hem wel grappig, hoewel het niet echt bij me past ofzo... ik moet nog een keer zelf een mooie maken...
post je het ook even zodra ze er weer aan zitten?quote:Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef Ashlee het volgende:
Ashlee is al 2.7 kilo kwijt![]()
succes ermee en rel ze!
succes ermee inderdaadquote:Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef Ashlee het volgende:
Ashlee is al 2.7 kilo kwijt![]()
succes ermee en rel ze!
ik heb XLquote:Op zondag 29 april 2007 18:52 schreef conleche het volgende:
Wat was er ook weer met Ashlee? En waarom moeten we rellen?
@ Saskia: Ik heb ook het jurkje besteld (en nog een paar andere dingetjes) De enige maat die er nog was was maat L. Dus die heb ik maar genomen, welke maat heb jij?
Wat dan?quote:
ben idd benieuwd hoe het jou staatquote:Op zondag 29 april 2007 22:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat dan?
Over het jurkje: ik denk niet dat L te groot is, volgens mij valt dat bij Esprit als een 40, dus dat moet wel kloppen en mijn taille is bv groter dan die van jou (77 cm) Zo te zien zijn mijn borstomvang en heupen wel iets smaller, maar zoveel scheelt dat niet. Als het binnen is dan maak ik ook wel een foto, als ie tenminste leuk staat.![]()
Nou dat is idd een beetje veel, maar als je het bij die 500 cal. dag optelt en door 2 deelt, dan zit je weer goed. Balansdag de andere kant op, zo moet je vandaag maar beschouwen dan!quote:Op zondag 29 april 2007 22:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ben idd benieuwd hoe het jou staat
en ik met eten.....tja eerst dus over dag 2 croissantjes en 2 harde broodjes
toen bami met ijs daarna
toen een yoghurt ijsje en crackers en kaas
en ook nog zo'n mini zakje chips
ja ik zal er ook wel niet van aankomenquote:Op zondag 29 april 2007 22:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou dat is idd een beetje veel, maar als je het bij die 500 cal. dag optelt en door 2 deelt, dan zit je weer goed. Balansdag de andere kant op, zo moet je vandaag maar beschouwen dan!![]()
dat heb ik nu ook lijkt wel of ik kilo´s ben aangekomenquote:Op maandag 30 april 2007 07:29 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer bijna terug waar ik was met mijn gewicht. Ik voel het ook meteen aan mijn buik. Die voelde zo opgezet de laatste dagen en nu is hij een stuk platter. Had dus toch iets met vocht te maken, denk ik.
dus het begint te komenquote:Op maandag 30 april 2007 09:13 schreef mordradead het volgende:
Ik heb nu een shirtje aan wat ik vorig jaar heb gekocht wat eigenlijk echt niet konnu kan het eigenlijk ook nog niet maar toch wel een beetje
*jaloers.quote:Op maandag 30 april 2007 10:13 schreef conleche het volgende:
Mogge![]()
Vertrek nu voor een weekje naar Frankrijk, geen computer, geen weegschaal dus ben benieuwd! Bikini is mee (ken daar toch niemand) Tot volgende week!
![]()
veel plezierquote:Op maandag 30 april 2007 10:13 schreef conleche het volgende:
Mogge![]()
Vertrek nu voor een weekje naar Frankrijk, geen computer, geen weegschaal dus ben benieuwd! Bikini is mee (ken daar toch niemand) Tot volgende week!
![]()
je kan niet op een plaats afvallenquote:Op maandag 30 april 2007 14:25 schreef runaway het volgende:
ik heb geen weegschaal, maar mijn omtrekken zijn nu:
Borsten: 95
buik: 78
billen: 95
buikje dus, iemand tips om daar snel vanaf te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |