abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48841961

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! Dieetclub #155.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Gesloten topics
In Slank de zomer in # 66 staat een mooi overzicht naar alle eerdere topics

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de zomer in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana

[ Bericht 12% gewijzigd door Tangarine op 29-04-2007 16:56:47 ]
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48841997
heel veel drinken
  zondag 29 april 2007 @ 16:55:34 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48842135
Ik neem aan dat Maarten de linkjes ook nog even post? .

Ik heb ook de hele dag op het balkon gezeten met een boek. Boek is uit, dus net even gedoucht. Ga zo even koken en dan weer op het balkon zitten met een nieuw boek .
Niet meer actief op Fok!
pi_48842215
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik neem aan dat Maarten de linkjes ook nog even post? .

Ik heb ook de hele dag op het balkon gezeten met een boek. Boek is uit, dus net even gedoucht. Ga zo even koken en dan weer op het balkon zitten met een nieuw boek .
jajaja ik was nog bezig
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48842222
ik ben ook weer in een nieuw boek begonnen
moeten we het niet eigenlijk over hebben wat we gegeten hebben
  zondag 29 april 2007 @ 17:01:54 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48842369
nee hoor, ik praat over alles waar ik over wil praten . Er komt toch nooit een LIF-modje langs hier .

Maar goed, ik heb niet veel bijzonders op: vanochtend yoghurt met cruesli, vanmiddag twee boterhammen met aardbeien en twee crackers met een plak kaas. De kaas smaakte overigens nergens naar. Verder een appel en een liter water en er gaat zometeen een banaan door mijn kip kerrie .
Niet meer actief op Fok!
pi_48842438
wat voor kaas was het dan?

ik heb vandaag twee croissantjes op en twee harde broodjes met kaas en hagelslag
  zondag 29 april 2007 @ 17:11:33 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48842732
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:03 schreef Miss_S het volgende:
wat voor kaas was het dan?

ik heb vandaag twee croissantjes op en twee harde broodjes met kaas en hagelslag
gewoon 30 + van Maaslander (de 45 % minder vet-variant). Ik weet niet. Het smaakte gewoon niet. Ik heb gisteren ook een fles vruchtensap gekocht en wonder boven wonder is de dop er nog niet af geweest .
Niet meer actief op Fok!
pi_48842808
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

gewoon 30 + van Maaslander (de 45 % minder vet-variant). Ik weet niet. Het smaakte gewoon niet. Ik heb gisteren ook een fles vruchtensap gekocht en wonder boven wonder is de dop er nog niet af geweest .
komt ook door de warmte denk ik
dan drink ik tenminste het liefste gewoon water
pi_48842825
ik heb vanmorgen mn laatste yoghurt gehad met mn laatste cruesli, tussen de middag mn laatste twee appels, en nu ben ik bezig met pasta met champignons... meer eetbaars heb ik niet in huis (vergeten boodschappen te doen gister... )
pi_48843244
Deel 68 alweer, ik doe al bijna 20 delen mee!

Hiero gaat het wel aardig, maar ik ben de komende dagen bij mijn ouders of bij mijn vriend. Weerstand bieden aan de verleidingen dus... Tot nu toe gaat het aardig, maar af en toe wel snaaimomenten. Dan ben ik liever op mijn kamer in Amsterdam. Het drinken gaat hier goed, behalve vandaag...
Zit nu lekker aan de koffie met hazelnootsmaak .

Ik pas mijn werkbroek weer, die me vorige zomer al te strak zat, maar nu (bijna) goed past . En ik woog bij mijn ouders opeens maar 63 kilo, maar die weegschaal klopt niet met mijn eigen weegschaal.

Net als meerdere mensen had ik van de week door de hitte veel minder honger. Het is hier vandaag alleen niet zo heel warm meer....
pi_48843586
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:26 schreef Plukie86 het volgende:
Deel 68 alweer, ik doe al bijna 20 delen mee!
Heb ook even gekeken en ik ben erbij sinds deel 46. dat was 5 februari, we gaan dus best snel met de topics, 22 in nog geen 3 maanden!
pi_48843670
Ha,ha, Maarten, ik zie nu pas dat jouw avatar een soort eland moet voorstellen, ik dacht altijd dat het een gebraden kippetje was (je ziet het; waar het hart van vol is.....)
pi_48844041
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef Viking84 het volgende:
nee hoor, ik praat over alles waar ik over wil praten . Er komt toch nooit een LIF-modje langs hier .
Er is ooit met de LIF-modjes afgesproken dat ik een oogje in het zeil houd. Maar ik vind alles goed, dus ik weet niet of ze dat bedoelden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48844106
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef conleche het volgende:
Ha,ha, Maarten, ik zie nu pas dat jouw avatar een soort eland moet voorstellen, ik dacht altijd dat het een gebraden kippetje was (je ziet het; waar het hart van vol is.....)
lol

Ik kwam hem een keer tegen op een website, en vond hem wel grappig, hoewel het niet echt bij me past ofzo... ik moet nog een keer zelf een mooie maken...
pi_48844303
Ashlee is al 2.7 kilo kwijt succes ermee en rel ze!
  zondag 29 april 2007 @ 18:06:05 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48844355
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:57 schreef Tangarine het volgende:

[..]

lol

Ik kwam hem een keer tegen op een website, en vond hem wel grappig, hoewel het niet echt bij me past ofzo... ik moet nog een keer zelf een mooie maken...
. Ik dacht ook dat het een gebraden kippetje was . Zo mijn eten is weer op.
Nu zit ik met een flesje water .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 april 2007 @ 18:06:38 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48844376
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef Ashlee het volgende:
post je het ook even zodra ze er weer aan zitten? .
Niet meer actief op Fok!
pi_48844699
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef Ashlee het volgende:
succes ermee inderdaad
pi_48845467
Wat was er ook weer met Ashlee? En waarom moeten we rellen?

@ Saskia: Ik heb ook het jurkje besteld (en nog een paar andere dingetjes ) De enige maat die er nog was was maat L. Dus die heb ik maar genomen, welke maat heb jij?
pi_48845655
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:52 schreef conleche het volgende:
Wat was er ook weer met Ashlee? En waarom moeten we rellen?

@ Saskia: Ik heb ook het jurkje besteld (en nog een paar andere dingetjes ) De enige maat die er nog was was maat L. Dus die heb ik maar genomen, welke maat heb jij?
ik heb XL
dus het kan zijn dat de L wel groot voor je is....

en Ashlee eet gewoon niet en daardoor valt ze af
pi_48847816
Vandaag voor het eerst in bikini, en nog wel op het strand! Toch wel even wennen ... je kunt duidelijk zien dat ik vorig jaar toch wat minder dikke benen en buik had ... maar het zag er nog wel acceptabel uit

Oeh wel leuk om te horen: had een nieuw shirtje aan, best strak, en je zag heel duidelijk mn taille. Mijn schoonmama zei spontaan dat ze 'jaloers' was op mijn slanke taille (ja die is ook wel dun, het vet zit juist onder mn kont en op mn bovenbenen xD)

Ik moet vaker naar mn vriend gaan Als ik bij hem ben, eet ik bijna niets meer (geen tijd voor ), ga ik in ieder geval niet snoepen en heb ik ook tijdenlang daarna geen last van een hongergevoel ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_48849906
ik heb echt veelste veel gegeten vandaag
pi_48850749
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:38 schreef Miss_S het volgende:
ik heb echt veelste veel gegeten vandaag
Wat dan?

Over het jurkje: ik denk niet dat L te groot is, volgens mij valt dat bij Esprit als een 40, dus dat moet wel kloppen en mijn taille is bv groter dan die van jou (77 cm) Zo te zien zijn mijn borstomvang en heupen wel iets smaller, maar zoveel scheelt dat niet. Als het binnen is dan maak ik ook wel een foto, als ie tenminste leuk staat.
pi_48850801
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat dan?

Over het jurkje: ik denk niet dat L te groot is, volgens mij valt dat bij Esprit als een 40, dus dat moet wel kloppen en mijn taille is bv groter dan die van jou (77 cm) Zo te zien zijn mijn borstomvang en heupen wel iets smaller, maar zoveel scheelt dat niet. Als het binnen is dan maak ik ook wel een foto, als ie tenminste leuk staat.
ben idd benieuwd hoe het jou staat

en ik met eten.....tja eerst dus over dag 2 croissantjes en 2 harde broodjes
toen bami met ijs daarna
toen een yoghurt ijsje en crackers en kaas
en ook nog zo'n mini zakje chips

[ Bericht 3% gewijzigd door Miss_S op 29-04-2007 22:17:15 ]
pi_48851271
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ben idd benieuwd hoe het jou staat

en ik met eten.....tja eerst dus over dag 2 croissantjes en 2 harde broodjes
toen bami met ijs daarna
toen een yoghurt ijsje en crackers en kaas
en ook nog zo'n mini zakje chips
Nou dat is idd een beetje veel, maar als je het bij die 500 cal. dag optelt en door 2 deelt, dan zit je weer goed. Balansdag de andere kant op, zo moet je vandaag maar beschouwen dan!
pi_48851310
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou dat is idd een beetje veel, maar als je het bij die 500 cal. dag optelt en door 2 deelt, dan zit je weer goed. Balansdag de andere kant op, zo moet je vandaag maar beschouwen dan!
ja ik zal er ook wel niet van aankomen
maar ja wel een beetje stom
  maandag 30 april 2007 @ 07:29:18 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48858035
Zo, ik ben weer bijna terug waar ik was met mijn gewicht . Ik voel het ook meteen aan mijn buik. Die voelde zo opgezet de laatste dagen en nu is hij een stuk platter. Had dus toch iets met vocht te maken, denk ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_48858069
quote:
Op maandag 30 april 2007 07:29 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer bijna terug waar ik was met mijn gewicht . Ik voel het ook meteen aan mijn buik. Die voelde zo opgezet de laatste dagen en nu is hij een stuk platter. Had dus toch iets met vocht te maken, denk ik.
dat heb ik nu ook lijkt wel of ik kilo´s ben aangekomen
ik weeg nog wel steeds hetzelfde dus ben benieuwd over een paar dagen
  maandag 30 april 2007 @ 09:13:24 #30
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48858478
Ik heb nu een shirtje aan wat ik vorig jaar heb gekocht wat eigenlijk echt niet kon nu kan het eigenlijk ook nog niet maar toch wel een beetje
Bernie en ik zijn tof.
pi_48858488
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:13 schreef mordradead het volgende:
Ik heb nu een shirtje aan wat ik vorig jaar heb gekocht wat eigenlijk echt niet kon nu kan het eigenlijk ook nog niet maar toch wel een beetje
dus het begint te komen
ik heb wel spijt dat ik een broek heb weggegooit die ik niet aan kon omdat ik nu zeker weet dat ik hem wel aan zou kunnen
pi_48859132
Mogge

Vertrek nu voor een weekje naar Frankrijk, geen computer, geen weegschaal dus ben benieuwd! Bikini is mee (ken daar toch niemand ) Tot volgende week!
  maandag 30 april 2007 @ 10:15:47 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48859176
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:13 schreef conleche het volgende:
Mogge

Vertrek nu voor een weekje naar Frankrijk, geen computer, geen weegschaal dus ben benieuwd! Bikini is mee (ken daar toch niemand ) Tot volgende week!
*jaloers.

Veel plezier! .
Niet meer actief op Fok!
pi_48859804
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:13 schreef conleche het volgende:
Mogge

veel plezier
pi_48861504
edit: verkeerde topic
pi_48861543
reactie op iets wat er niet meer is
pi_48862005
Goeiemorgen lieve allemaal

Ik sta net even op de weegschaal, en hij zegt 83.6 ... riiight, morgen nog maar ff kijken
pi_48863669
ik heb geen weegschaal, maar mijn omtrekken zijn nu:

Borsten: 95
buik: 78
billen: 95

buikje dus, iemand tips om daar snel vanaf te komen?
pi_48863718
quote:
Op maandag 30 april 2007 14:25 schreef runaway het volgende:
ik heb geen weegschaal, maar mijn omtrekken zijn nu:

Borsten: 95
buik: 78
billen: 95

buikje dus, iemand tips om daar snel vanaf te komen?
je kan niet op een plaats afvallen

gewoon veel cardio en gezond eten
pi_48864046
Ik kom er net achter dat ik mn lengte verkeerd had ingevuld! (ok 1.75 ipv 1.76, klein verschil) Nu heb ik een BMI van precies 21 ... (ja mn weegschaal was lief voor me vandaag ... had gister veel brood gegeten, maar tussen 3 en 9 gewoon vergeten te eten ... toen meteen 5 boterhammen, maar toch afgevallen!)

Koninginnedag ... en nog niet eens die oranje tompoucen gegeten, die me smekend aankeken vanuit de Hema, heb het heel netjes bij een Swirl gehouden (zo'n ijsje met fruit , mag mezelf wel ff trakteren)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 30 april 2007 @ 15:10:05 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48864310
Ik heb een softijsje met disconootjes gehad . Had eigenlijk festini ijsjes uit de super mee willen nemen, maar er was bijna niks meer . En ik heb toch echt een ijsje verdiend op deze stralende dag .
Niet meer actief op Fok!
pi_48864759
Ik heb net ontbeten met patat... had ik echt een keer zin in, maar ik vond het niet eens lekker, heb de zak ook niet eens leeggegeten

Was net bij de AH (Selwerd), waren ze vergeten het bonusbordje bij de ananassen weg te halen, dus ik heb nu 2 hele mooie grote ananassen op mn fruitschaal liggen! En de fruitsap was allemaal 35% korting, dus daar ook 2 flessen van meegenomen!
  maandag 30 april 2007 @ 16:39:20 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48865583
ontbijten met patat . Duh, dat je het dan niet lekker vindt . Ik heb ook zin in patat, maar ik heb nog een bord kip kerrie die ik weg kan gooien als ik vanavond patat ga eten, dus dat vind ik zonde .
Niet meer actief op Fok!
pi_48865643
nouja, het was om 14.00u ofzo, maar voor mij was het ontbijt... en ik was al even wakker
pi_48866892
ik ben vandaag ook weer gezond aan het doen
een grote oranje tompouce, wijn en net bbq met familie

verder wel goed opgelet dus valt mee
  maandag 30 april 2007 @ 18:05:26 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48866996
. Ik heb dus een softijsje op en Mark ging patat eten, dus ik zei: neem ook maar even een kroket voor mij mee.

.
Niet meer actief op Fok!
pi_48867523
gaat dus lekker met ons

net nog een stukje ijs op
  maandag 30 april 2007 @ 18:37:40 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48867535
haha.
Ach ja, morgen is alles weer normaal .
Niet meer actief op Fok!
pi_48867550
ja hopelijk ben ik over een paar dagen ook niet meer ongesteld
pi_48867704
salade weer op, heb ook verder echt niks zinnigs gedaan ofzo vandaag, domme feestdag... Ik heb eigenlijk ook wel zin in al die dingen... maar ik zie mn portemonnee toch niet liggen in de chaos die mn kamer is, dus ik kan niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')