abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48904963
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja ik kon me net inhouden om iets te zeggen

10x 42 word wel weer redelijk veel
true, maar dit is 5x 42 hey, ik mag iets van 2000 kcal hebben per dag
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48905025
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Tangarine het volgende:

[..]

true, maar dit is 5x 42 hey, ik mag iets van 2000 kcal hebben per dag
ik kom vandaag al weer boven de 1000kcal
mijn crashdieet gaat niet goed
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:52:54 #103
172667 Madam_Romella
no fighting
pi_48905040
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Sukilove het volgende:
Ik ben er ook weer!
En gelukkig ben ik niet de enige zondaar in dit topic .

Sinds ik werk (vooral 's avonds, en dan vaak van half 4 tot half 10 ofzo) is het echt lastig om goed te eten. Als ik om kwart voor tien, tien uur thuis kom, wil ik niet meer koken. En van te voren heb ik (wegens college) ook niet echt tijd.
Gisteren werd het pizza. En vandaag soep met een stukje stokbrood. ('s Middags wel tomaten en sla trouwens, dus ergens doe ik nog wel aan groenten. )

De rest van de week hoef ik trouwens niet meer te werken en ik heb nog maar een paar uur college. En ik heb veel fruit en groentes in huis gehaald, dus de komende dagen ga ik weer even gezonderen.

Hoe doen jullie dat eigenlijk, als je eetpatroon wegens werk o.i.d. in de war wordt geschopt?
Zorgen voor goedvullende snacks tijdens het werk: met veeeel vezels. Dus van die evergreenkoeken bv. Dan hou ik langer een vol gevoel. En fruit.

Tip uit dat boek: als je tijdens het werk eet, krijg je minder snel een vol-signaal omdat je hersens worden afgeleid. Daarom moet je verpakkingen en papiertjes etc. laten liggen op je bureau, om jezelf te laten herinneren hoeveel je al op hebt.
Over-thinking, over-analyzing separates the body from the mind (Tool)
pi_48905694
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Sukilove het volgende:

Hoe doen jullie dat eigenlijk, als je eetpatroon wegens werk o.i.d. in de war wordt geschopt?
Ik probeer dan toch van te voren wel wat te eten, want ik red het echt niet als ik later dan bijvoorbeeld 9 uur eet, dat trek ik echt niet. Dus dan probeer ik van te voren te zorgen dat ik iets heb om op te warmen, maar dat lukt meestal wel, omdat ik toch altijd voor meerdere dagen kook, dus dan snel wat opwarmen

Vandaag moest ik bijvoorbeeld om 6 uur op mn werk zijn, half 6 van huis, dus moest ik al om 5 uur eten
  woensdag 2 mei 2007 @ 09:18:21 #105
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48916877
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef mordradead het volgende:
Dan kun je 2 dingen doen.... er aan werken je beter te voelen of niet.
goh alsof ik daar niet aan heb gedacht
The girl that lost her mind
pi_48918628
Het is mooi weeeeeer! Lekker zometeen in het zonnetje zitten! Heb net een kopje senseo-hazelnootkoffie (AH) op, zoo lekker!
En nu weer studeren.... Maar ik ben lekker bruin vanavond. Dit weer geeft me een blij gevoel. Dus ben ik nu dubbel blij, want mijn riem is te wijd en nu moet ik lekker een nieuwe kopen. Enig nadeel: omdat mijn broek ook wijder wordt, zakt ie af en steekt m'n string er steeds zo charmant (NOT) bovenuit....
pi_48919273
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:29 schreef Plukie86 het volgende:
Het is mooi weeeeeer! Lekker zometeen in het zonnetje zitten! Heb net een kopje senseo-hazelnootkoffie (AH) op, zoo lekker!
En nu weer studeren.... Maar ik ben lekker bruin vanavond. Dit weer geeft me een blij gevoel. Dus ben ik nu dubbel blij, want mijn riem is te wijd en nu moet ik lekker een nieuwe kopen. Enig nadeel: omdat mijn broek ook wijder wordt, zakt ie af en steekt m'n string er steeds zo charmant (NOT) bovenuit....
studeren jaja

ik ga zo weer stage lopen
heb net nieuwe zomer kleding bij h&m besteld
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:00:32 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48919660
jij koopt ook elke week nieuwe kleren hè . Heb je geld over ofzo? . Ik zit lekker buiten te lezen. Nou ja, nu even niet, maar zometeen weer wel . Was om 7 uur al aan het werk tot een uur of 9. Toen even opgeruimd enzo en nu kan ik de rest vd dag relaxen .
Niet meer actief op Fok!
pi_48919728
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:00 schreef Viking84 het volgende:
jij koopt ook elke week nieuwe kleren hè . Heb je geld over ofzo? . Ik zit lekker buiten te lezen. Nou ja, nu even niet, maar zometeen weer wel . Was om 7 uur al aan het werk tot een uur of 9. Toen even opgeruimd enzo en nu kan ik de rest vd dag relaxen .

de laatste keer en deze keer werd er wel op aangedrongen door mijn ouders omdat niets meer past
pi_48921075
Goeiemorgen!!
Ook vandaag is het mooi weer, en ik heb maar 1 college, dus ik heb besloten lekker niet te gaan, slecht he
Gisteren spaghetti gemaakt, dat was wel lekker en redelijk gezond. Benieuwd wat we vandaag gaan eten, want vriendje houdt niet zoveel van gezond eten Gister wel alleen een raketijsje als ongezonds op, dat valt mee...
M'n nieuwe rokje vond ie wel erg mooi. Hij staat niet op de site van H&M maar het is een turkoise met print.
En m'n nieuwe spijkerbroek is in maat 29 zelfs, dat is echt een unicum voor mij Ik weet echter wel dat er weinig klopt van die maten, want de broek die ik een maand eerder kocht is maat 30, en die is waarschijnlijk ongeveer even breed....
Water drinken lukt goed met dit weer, zit zo op 2,5 liter per dag. Ik merk ook dat je er aan went, en meer dorst krijgt ervan, maar volgens mij is dat alleen maar goed.

Vandaag gaat het vast heel goed met ons allemaal met afvallen
Het mooi kotsende meisje.
pi_48921263
Zo, mn eerste werkdag zit erop

Vanochtend als ontbijt 2 plakken ontbijtkoek met een kop thee, op het werk een keer kop thee gehad, zometeen groentensoep klaarmaken, vanmiddag ligt er een grote paprika op me te wachten en vanavond weer restje Chinese Zoetzuur opeten, dus gaat goedkomen vandaag met het eten En verder erg drukke dag, met veel reizen en beweging
pi_48924117
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

de laatste keer en deze keer werd er wel op aangedrongen door mijn ouders omdat niets meer past
Lekker gevoel is dat he? Ik heb geen kleren die echt te wijd zijn geworden, maar ik heb wel veel kleren die ik eigenlijk niet meer aan kon maar nu wel weer. Ik durf nu ook weer wat strakkere topjes aan omdat de bumper op mijn buik nu kleiner is. En dus heb ik ook een mega-bestelling bij de H&M gedaan .

PS: Het bruinen gaat goed, het studeren ietsje minder....
pi_48925580
Hoe kom ik in het lijstje te staan om af te vallen?

Ik denk dat als ik er in sta en als ik actief mijn vooruitgang noteer dat ik ook sneller geneigd ben om vol te houden met mijn nieuwe levensstijl.
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:03:23 #114
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48925638
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:01 schreef Aufruhr het volgende:

Ik denk dat als ik er in sta en als ik actief mijn vooruitgang noteer dat ik ook sneller geneigd ben om vol te houden met mijn nieuwe levensstijl.
Aanmelden bij dieetweb en een keer updaten geloof ik... en een pm'tje naar Troel of hoeft dat niet meer
Bernie en ik zijn tof.
pi_48925652
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:01 schreef Aufruhr het volgende:

dan moet je een account aanmaken op dieetweb ( zie OP) en troel PMen dat je in dit topic in het lijstje wil ( iedereen komt automatischin het dieetclubtopic)
pi_48925771
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dan moet je een account aanmaken op dieetweb ( zie OP) en troel PMen dat je in dit topic in het lijstje wil ( iedereen komt automatischin het dieetclubtopic)
Dankjewel
pi_48935279
ik ga misschien streetdance doen
pi_48936895
ehm...ik zie het nu pas...
quote:
Gesloten topics
In Slank de zomer in # 66 staat een mooi overzicht naar alle eerdere topics
Heb ik daarvoor al die moeite gedaan
Je plakt toch de oude OP gewoon in de nieuwe? Dan neem je ze automatisch mee!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48937211
het kan aan mij liggen, maar het lukte me niet om de links automatisch mee te kopiëren... tips?
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48937773
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 13:15 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Lekker gevoel is dat he? Ik heb geen kleren die echt te wijd zijn geworden, maar ik heb wel veel kleren die ik eigenlijk niet meer aan kon maar nu wel weer. Ik durf nu ook weer wat strakkere topjes aan omdat de bumper op mijn buik nu kleiner is. En dus heb ik ook een mega-bestelling bij de H&M gedaan .

PS: Het bruinen gaat goed, het studeren ietsje minder....
wel een lekker gevoel maar wel jammer van de kleren
pi_48938024
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:29 schreef Tangarine het volgende:
het kan aan mij liggen, maar het lukte me niet om de links automatisch mee te kopiëren... tips?
Je zoekt de OP van het vorige topic, drukt op de quoteknop daarvan, en de tekst die je dan krijgt gooi je in het nieuwe topic
Alleen nog de quote-tagjes weghalen dan natuurlijk, en de plaatjes fiksen. De linkjes werken dan vanzelf
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48938565
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:51 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Je zoekt de OP van het vorige topic, drukt op de quoteknop daarvan, en de tekst die je dan krijgt gooi je in het nieuwe topic
Alleen nog de quote-tagjes weghalen dan natuurlijk, en de plaatjes fiksen. De linkjes werken dan vanzelf
yay weer wat geleerd Ik kan de OP nu niet veranderen, maar als ik de nieuwe moet maken, zorg ik dat het goed komt
pi_48938656
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:05 schreef Tangarine het volgende:
yay weer wat geleerd Ik kan de OP nu niet veranderen, maar als ik de nieuwe moet maken, zorg ik dat het goed komt

We kunnen de OP natuurlijk ook op de wiki zetten...Maar ik weet niet of iedereen dat een goed idee vindt.
Dan hoef je alleen maar de tekst op die pagina te kopieren en plakken, hoef je niks meer met tags en linkjes en plaatjes.
pi_48938700
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef Alcarin het volgende:

[..]

We kunnen de OP natuurlijk ook op de wiki zetten...Maar ik weet niet of iedereen dat een goed idee vindt.
Dan hoef je alleen maar de tekst op die pagina te kopieren en plakken, hoef je niks meer met tags en linkjes en plaatjes.
daar had ik ook aan zitten denken
weet iemand hoe dat moet?
pi_48940004
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef Miss_S het volgende:
daar had ik ook aan zitten denken
weet iemand hoe dat moet?
Nog niet, maar het is vast zo uit te vinden.
Weet je wat, ik fiks wel iets, dan blijkt vanzelf wel of we het gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')