abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48485760
Fok! Dieetclub # 151

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #63 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn net een weekendje weg geweest en nu aan het overleggen over een dagje sauna. Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
pi_48485791
tvp
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48485870
Waarom was deze er nou niet?

OT: Ik denk dat dik zijn niet altijd per se ongezond is, maar wel minder gezond. Ik had nooit klachten en toch merk ik dat ik nu gezonder ben. Ik heb meer energie.
pi_48485924
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom was deze er nou niet?

OT: Ik denk dat dik zijn niet altijd per se ongezond is, maar wel minder gezond. Ik had nooit klachten en toch merk ik dat ik nu gezonder ben. Ik heb meer energie.
potverdikkie, nu heb ik er ook 1 geopend
pi_48486344
Ah, hier verder..

een typische freecell actie: laten zien dat er onderop het koffiekopje de naam van de maakster ervan staat... Op zich geen probleem, totdat het koffiekopje nog vol zit met koffie...
Ze stond echt heel verbaasd te kijken...

Trusten iedereen!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48486395
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:44 schreef teigan het volgende:
een typische freecell actie: laten zien dat er onderop het koffiekopje de naam van de maakster ervan staat... Op zich geen probleem, totdat het koffiekopje nog vol zit met koffie...
Typisch
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48486434
Freecell

trusten Teigan
pi_48486635
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:44 schreef teigan het volgende:
Ah, hier verder..

Trusten iedereen!
Ok! Gevisualiseerd!
Inclusief verbaasde blik!

Ik ga ook mijn bed opzoeken. Morgen een rondje Brabant.
pi_48487010
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef octopussy het volgende:

[..]

potverdikkie, nu heb ik er ook 1 geopend
Zal je altijd zien, eerst een hele tijd niets, dan besluiten op hetzelfde moment twee mensen er iets aan te doen.
pi_48487208
Misschien voor jullie ook interessant: als je je eens lekker wilt ergeren moet je ff in Slank de Zomer in kijken... Eén of ander wicht dat denkt dat je blijvend af kunt vallen door een maandje te leven op een kilo groente en 2 ons kip per dag.

Ik zou bijna vragen of iemand haar uit ervaring kan vertellen over de gevaren van het jojo-effect, maar ik denk niet dat het aan haar besteed is.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_48487352
quote:
[b]Op donderdag 19 april 2007 00:10 Eén of ander wicht dat denkt dat je blijvend af kunt vallen door een maandje te leven op een kilo groente en 2 ons kip per dag.
Och, daarmee val je wel af hoor, dus ze heeft nog gelijk ook
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48487494
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och, daarmee val je wel af hoor, dus ze heeft nog gelijk ook
wel een potentiele kandidaat voor het dieetclub topic erbij
pi_48487808
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef octopussy het volgende:
wel een potentiele kandidaat voor het dieetclub topic erbij
Hoeft niet hoor, zeker niet als het om een beetje gewichtsverlies gaat bij iemand die verder niet echt gewichtsproblemen heeft. Mensen met extreem overgewicht hebben meer last van iets als het jojo-effect dan iemand die maar een paar kilo wil crashen.

Maar misschien dat iemand haar kan uitleggen dat je spierweefsel afbreekt bij zo'n dieet en dat spierweefsel juist noodzakelijk is voor een mooi basaalmetabolisme en dat ze dus onbedoeld ook haar basaalmetabolisme omlaag helpt.

Alhoewel, als ik haar reacties zo zie wil ze dit gewoon zo doen en is ze al vastbesloten.
pi_48487855
tvp, morgen weer een dag
pi_48487862
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:31 schreef omearos het volgende:
tvp, morgen weer een dag
Meestal zo hè Slaap lekker
pi_48488828
Welterusten allemaal
Sanity is (not) statistical
pi_48490753
goeiesmorgens

tvp
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 07:08:23 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48490794
Ook goeiemorgen Dit is geen tvp
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48490810
goeiemorgen..

ze begonnen hier een uur geleden al met grote containers te kloten, ik ben dus al even wakker...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 19 april 2007 @ 07:59:31 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_48491105
Goedemorgen!

Ik zit al een kwartier op mijn werk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48491137
Goeiemorgen! Dit is wel een tvp
It is your friends who make your world!
  donderdag 19 april 2007 @ 08:04:05 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_48491141
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef Fuente het volgende:

[..]

Nee, ik heb het (toen ik zwanger was) nog weer nagevraagd en dat had er volgens mijn huisarts en verloskundige niets mee te maken. Ik slikte de Diane35, al 8 jaar, en zat gewoon net bij de 'missers'.
Ik heb overigens de nuvaring ook een hele tijd gebruikt na Sara's geboorte. Daarbij maakt het ook niet uit wat voor gewicht je hebt omdat de nuvaring plaatselijk hormonen afgeeft.
Grappig, ik kreeg dus wel een zwaardere pil
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 19 april 2007 @ 09:39:18 #23
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48492717
Diane 35 is een zware pil dus misschien maakt daarbij je gewicht niet uit?

En dat meisje uit Slank de zomer in is denk ik niet op andere gedachten te brengen, dus ik waag me er niet eens aan.

Hier gaat het zozo. Gisteren niet naar de sportschool geweest omdat ik dinsdag al een softbalwedstrijd had en morgen weer en verder had Menno een megazak spekkies gekocht waar ik maar moeilijk vanaf kon blijven.
Het huis waar we gisteren gingen kijken was niks; mooi qua grootte en indeling, maar te erg verwaarloosd (dat hadden we kunnen weten, er stonden al geen foto's op Funda). Straks ga ik bij nog een huis kijken, alleen met Finn, want Menno kan niet weg van z'n werk. Ik ben erg benieuwd want op Internet ziet deze er echt geweldig uit.
pi_48494014
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ah, oke. Het is dus niet zo dat je 'meer' hormonen nodig hebt om hetzelfde resultaat te bereiken.
Ik was mijn nuvaring laatst kwijt geraakt de dag na plaatsing, ik weet nog steeds niet hoe het kan want ik stop hem er goed in en piel er ook niet mee of zo, maar toen werd ik ook nog eens niet gelijk ongesteld en toen voelde ik even paniek en toen ging ik me dit soort dingen bedenken Maar gelukkig was het vals alarm (al zou ik ook wel zo'n mooi Saartje willen )
Zo'n Saartje is ook heel leuk hoor
Ik ben de nuvaring 1 keer verloren, in bed 's morgens vond ik hem ineens aan het voeteneinde, toen was ' ie natuurlijk niet meer veilig. Verder is het daarmee altijd goedgegaan

OT: vanavond weer in de sportschool! Zo, het wordt nog wel eens wat met mij
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 19 april 2007 @ 11:53:50 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_48496986
Ik wil geen Saartje, ik wil een jongetje

(en het is zo zielig om hem dan Saar te noemen he )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48497202
Goedmorgen
En ik kan heus wel een keer de koffie in het kopje laten zitten...
  donderdag 19 april 2007 @ 12:03:54 #27
4177 Jojogirl
pi_48497370
Dat was nog net op tijd freecell Strakke actie met de koffie

Het huis was leuk! Ik wil nog een keer kijken, maar dan met Menno en hopelijk ook z'n tante (die is makelaar). Echt alles is leuk, alleen de opleveringstermijn is een nadeel, die zou pas zomer volgend jaar zijn.
pi_48497605
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:03 schreef Jojogirl het volgende:
Dat was nog net op tijd freecell Strakke actie met de koffie

Het huis was leuk! Ik wil nog een keer kijken, maar dan met Menno en hopelijk ook z'n tante (die is makelaar). Echt alles is leuk, alleen de opleveringstermijn is een nadeel, die zou pas zomer volgend jaar zijn.
Oeh, dat duurt nog wel even inderdaad, maar als het echt een tof huis is....

Ik had net een peel-off masker op, ziet er al aliën groen uit. Maarten moest er erg om lachen, maar eraf trekken was pas echt tof. Gewoon een groene tweede huid van je hoofd af trekken
pi_48498385
200gram sushi is best veel (net de helft op)
ik had geen zin in boterhammen dus denk doe eens iets anders
  donderdag 19 april 2007 @ 14:27:45 #30
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48499918
goeiemiddag!!

joehoe! ik ben gewicht aan het verliezen...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_48501814
lekker joh debuurvrouw..

Ik heb geen flauw idee wat het wordt op dit moment, ik ben niet meer heel slecht bezig, het gaat best ok. Maar of ik nu afval of niet durf ik niet te voorspellen
pi_48502362
Mn vriend en ik gaan zo ook een huisje bekijken, JoJo. In het centrum van Leiden. Ik ben benieuwd of het wat is. Het is overigens wel een huurwoning.
Wel idioot lang wachten trouwens, mochten jullie het nemen.... Volgende zomer... damn

[ Bericht 23% gewijzigd door Ikiskoel op 19-04-2007 15:38:35 ]
  donderdag 19 april 2007 @ 16:23:36 #33
4177 Jojogirl
pi_48504800
* Jojogirl zwaait vanuit de Merenwijk naar Ikiskoel Hopen dat jullie het huis leuk vinden

Ja nog een jaar wachten is wel lang, maar die mensen gaan verhuizen naar een nieuwbouwwoning en dan zit je vaker met dit soort termijnen. Maargoed, eerst maar eens afwachten wat man en tante ervan vinden en of het niet in de tussentijd al verkocht wordt ofzo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 16:28:58 #34
13151 crew  Rewimo
pi_48505039
Rewimo zwaait wat moeizaam met haar nieuwe stoere zwarte brace
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48506198
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:27 schreef Ikiskoel het volgende:
Mn vriend en ik gaan zo ook een huisje bekijken, JoJo. In het centrum van Leiden. Ik ben benieuwd of het wat is. Het is overigens wel een huurwoning.
Wel idioot lang wachten trouwens, mochten jullie het nemen.... Volgende zomer... damn
spannend ikiskoel

morgen wel duimen he dan zal ik dubbel en dwars me best doen (moet nog ff kleding zoeken en zo )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48506784
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:28 schreef Rewimo het volgende:
Rewimo zwaait wat moeizaam met haar nieuwe stoere zwarte brace
huh? Brace? wat waar hoe waarom? Foto?
pi_48506887
Mijn oma gaat ook naar een nieuwbouwflatje, en die had eigenlijk nu verhuist moeten zijn... Maar de woning is dus pas in oktober oid klaar.. Gelukkig had ze dat goed geregeld toen ze dit huis verkocht..
pi_48507279
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:16 schreef teigan het volgende:
Mijn oma gaat ook naar een nieuwbouwflatje, en die had eigenlijk nu verhuist moeten zijn... Maar de woning is dus pas in oktober oid klaar.. Gelukkig had ze dat goed geregeld toen ze dit huis verkocht..
Mijn oma gaat ook naar een nieuwbouw flat (Ripperda kazerne, Haarlem). Ze stellen steeds de oplevering van de flats uit. Het is maar goed dat mijn oma nu een huisje huurt en alleen maar aan de opzegtermijn hoeft te denken.

Het arme mens ziet er heel erg tegenop om te verhuizen
pi_48507381
Voor oude mensen is het vaak ook heel erg om te moeten verhuizen. Vaak ga je kleiner wonen en moet je veel dierbare spullen wegdoen. En het verkassen van een vrtrouwde omgeving naar een onbekende omgeving heeft meestal meer impact op oudere leeftijd dan jongere.

De Milk & Fruit met komkommer smaakt trouwens bijzonder verrassend. En het klinkt wel gezond, komkommer in je drinkyoghurt.
pi_48507941
Ik ben geïrriteerd, gedeprimeerd, ik heb 2 zakjes (kleine) M&M's op (nog over van trouwen) en ik weet niet waarom.
Ik wordt kwaad van elke negatieve opmerking van ieder willekeurig persoon naar ieder ander willekeurig persoon en ik heb zin om héél hard te schreeuwen.
Dus.

En het huis is een chaos en ik had vandaag 'héél veel voor school moeten doen en ik heb vrijwel niets gedaan, dus dat is ook onhandig. Ik begin zowaar een probleem te krijgen nu met dingen uitstellen en niet doen. Ik krijg het gewoon niet oor elkaar om bezig te gaan en als het wel lukt, lukt het me niet om bezig te blijven...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 17:50:02 #41
13151 crew  Rewimo
pi_48507947
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:13 schreef freecell het volgende:
huh? Brace? wat waar hoe waarom? Foto?
Zo een, maar dan dus zwart (ze hadden geen blauw )

Peesschedeontsteking
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 17:56:33 #42
13151 crew  Rewimo
pi_48508152
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef octopussy het volgende:

[..]

Mijn oma gaat ook naar een nieuwbouw flat (Ripperda kazerne, Haarlem). Ze stellen steeds de oplevering van de flats uit. Het is maar goed dat mijn oma nu een huisje huurt en alleen maar aan de opzegtermijn hoeft te denken.

Het arme mens ziet er heel erg tegenop om te verhuizen
Hee, mijn moeder ook Welk bouwnummer komt ze te zitten? Ze kan nu pas midden/eind juni verhuizen, het wordt inderdaad steeds later
  donderdag 19 april 2007 @ 17:57:02 #43
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48508166
Ik ben weer een kilo aangekomen, maar ik wil 'm niet in het overzicht aanpassen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48508218

Ik ga zo lekker kip, met gebakken aardappeltjes en sla eten

(tvp)
pi_48508563
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef freecell het volgende:
Ik ben geïrriteerd, gedeprimeerd, ik heb 2 zakjes (kleine) M&M's op (nog over van trouwen) en ik weet niet waarom.
Ik wordt kwaad van elke negatieve opmerking van ieder willekeurig persoon naar ieder ander willekeurig persoon en ik heb zin om héél hard te schreeuwen.
Dus.

En het huis is een chaos en ik had vandaag 'héél veel voor school moeten doen en ik heb vrijwel niets gedaan, dus dat is ook onhandig. Ik begin zowaar een probleem te krijgen nu met dingen uitstellen en niet doen. Ik krijg het gewoon niet oor elkaar om bezig te gaan en als het wel lukt, lukt het me niet om bezig te blijven...
*hug* klinkt bekend, heb dat ook een tijd gehad... heb je niemand om samen mee te studeren bijvoorbeeld? Dan kun je elkaar een beetje controleren enzo, sociale controle/sociale druk
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48508978
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:10 schreef Tangarine het volgende:

[..]

*hug* klinkt bekend, heb dat ook een tijd gehad... heb je niemand om samen mee te studeren bijvoorbeeld? Dan kun je elkaar een beetje controleren enzo, sociale controle/sociale druk
Ik heb een afstudeermaatje, maar dat helpt ook niet. Vooral omdat ze zelf ook niet echt iets doet. Daarbij kan zij juist niet samen studeren, dan raakt ze ernstig afgeleid.
pi_48508981
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef freecell het volgende:
Dus.

komt mij ongelooflijk bekend voor.... Heb ik ook last van...
pi_48509009
voor Freecell
pi_48509075
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zo een, maar dan dus zwart (ze hadden geen blauw )

[afbeelding]

Peesschedeontsteking
Peesschedeontsteking is kut
pi_48509436
Net weer even een uurtje aan het fitnessen geweest.
Toch wel even wennen, waar ik het eerst deed hadden ze luchtgeveerde apparaten en hier werken ze dus met gewichten. Dat maakt dezelfde oefening op hetzelfde apparaat ineens heel anders. Dit voelt veel zwaarder. Maar de groep is kleiner dus er is meer persoonlijke aandacht en dat is wel prettig.
Heb een paar goede tips gekregen om de oefeningen zwaarder of effectiever te maken zonder dat er gelijk extra gewicht aangehangen wordt.

En ik heb het roei-apparaat ontdekt.
Ik was al een tijd op zoek naar iets om mijn conditie te trainen maar dat viel niet echt mee. Op zo'n fiets kan ik niet zitten, de crosstrainer had ruzie met mijn knieën en de loopband was niet echt effectief omdat ik niet kan hardlopen. Maar roeien gaat dus wel.
Heb me dus eerst maar eens in het zweet gewerkt met een kwartiertje roeien, daarna de apparaten er achteraan en uitlopen op de band.

Nog steeds geen effect qua kilo's maar ik merk het wel degelijk in centimeters en kracht. Ik vermoed dat de kilo's binnenkort ook wel naar beneden zullen gaan nu ik een fatsoenlijk cardiotraining gevonden heb.
Hoe dan ook zie ik er alweer een stuk beter uit. De pofkop van de prednison is zo goed als weg en mijn lijf ziet er net even wat gestroomlijnder uit.

Vanmorgen kon ik eindelijk mijn ringen ophalen waardoor ik nu weer zonder problemen 10-vingerig kan typen. Ik had een mooie foto gemaakt maar ik ben het kabeltje kwijt dus ik kan hem niet uploaden.
Dus dan maar even met een plaatje van internet:

Zulke ringen dus maar dan zonder steentjes. Ze zitten redelijk, ik denk dat ik nog wel een keer terug moet om ze een beetje bij te laten stellen maar op zich ben ik er heel tevreden mee. Ik had niet gedacht dat het zoveel verschil zou maken. Ik heb veel meer grip nu, als ik iets wil pakken doen mijn vingers ook zomaar mee in plaats van te overstrekken.
En het zijn toch hendig sjieke ringetjes
pi_48510110
Nou idd, hendig sjieke ringetjes

Het huis was gáááááf!!! Uiteindelijk staan we tweede op de wachtlijst. Nu maar hopen dat nummer 1 het niet neemt. De dame van de woningstichting die erbij was werkt morgen niet, dus we horen het maandag pas Een heel weekend in spanning afwachten! En ik kan al zo slecht tegen spanning, haha.

Gothic-Blackie: Ik ga voor je duimen morgen!! Het komt vast wel goed, want mijn collega's in Rotterdam waren ook enthousiast! Nette kleren aan en ervoor gaan, zou ik zeggen!

En ik zwaai terug naar Jojogirl! Mn vriend heeft ook in de Merenwijk gewoond!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 19:02:35 #52
13151 crew  Rewimo
pi_48510387
Wat een slimme ringen, MM Tikken met een brace is ook een kunst apart En er zit onderaan een of ander klittenbandrandje dat scherp is. Moet ik even wat op verzinnen want dat zit niet lekker tijdens het tikken.
pi_48510593
@rewimo, zo'n polsbandje (bv zo'n live strong bandje van lance armstrong of een neppe)of een elastiekje om doen werkt vaak wel

Ik zat me hier ook even in te lezen..ik doe aan het South Beach dieet en zat d'r aan te denken binnenkort ook even een accountje aan te maken voor jullie lijst
Ben nu 11,1 kg kwijt en d'r mag nog wel zo'n 20 kilo af..
Maar goed, dat komt vanzelf..

Ik ga eerst dinsdag met een nieuwe baan beginnen, dan heb ik weer goed ritme (wat nu even wat minder gaat) en vanaf dinsdag ga ik er weer goed tegen aan..
Nu druk weekend voor de boeg en er even lekker van genieten..
pi_48511428
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef Ikiskoel het volgende:
Nou idd, hendig sjieke ringetjes

Het huis was gáááááf!!! Uiteindelijk staan we tweede op de wachtlijst. Nu maar hopen dat nummer 1 het niet neemt. De dame van de woningstichting die erbij was werkt morgen niet, dus we horen het maandag pas Een heel weekend in spanning afwachten! En ik kan al zo slecht tegen spanning, haha.

Gothic-Blackie: Ik ga voor je duimen morgen!! Het komt vast wel goed, want mijn collega's in Rotterdam waren ook enthousiast! Nette kleren aan en ervoor gaan, zou ik zeggen!

En ik zwaai terug naar Jojogirl! Mn vriend heeft ook in de Merenwijk gewoond!
moet ik je nog bellen als ik klaar ben? dus na 2 uur, of ben je morgen vrij? en ik zal maandag wel voor jou duimen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 19:39:10 #55
13151 crew  Rewimo
pi_48511841
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:08 schreef mrien het volgende:
@rewimo, zo'n polsbandje (bv zo'n live strong bandje van lance armstrong of een neppe)of een elastiekje om doen werkt vaak wel
Eh nou, dat waag ik te betwijfelen, eerlijk gezegd...
pi_48511941
Leuke ringen, MinderMutisg. Hoe 'heet' zo'n ring eigenlijk?
En roeien is leuk
pi_48512052
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Eh nou, dat waag ik te betwijfelen, eerlijk gezegd...
Je kan er natuurlijk ook een tumtummetje onder doen
pi_48512084
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:44 schreef freecell het volgende:
Je kan er natuurlijk ook een tumtummetje onder doen
Of een struikje peterselie in je linkeroor.
pi_48512144
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of een struikje peterselie in je linkeroor.
Dat helpt trouwens wel heel erg als de linkerburen lawaai maken! Ze gaan onmiddelijk zachter doen als je een struikje peterselie in je linkeroor doen en drie keer "wladiwostok" zoemt
pi_48512204
Zolang je maar je schoenen uitdoet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 19:58:26 #61
13151 crew  Rewimo
pi_48512554
Ik kan ook een geit proberen Wie geit doet, geit ontmoet, tenslotte
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 20:03:03 #62
13151 crew  Rewimo
pi_48512735
Hij wilde me trouwens eerst zoiets aanmeten, maar dan kon ik mijn pols nog bewegen, dat leek me nou niet zo handig

pi_48512834
Even een tvp. Ik ben aangekomen en weer wat afgevallen, maar helaas lijkt mijn gewicht langzaam maar zeker richting de 100kg te kruipen. Balen.
Misschien toch maar geen 6 appeltaarten in 1 week bakken... voordeel is wel dat ik nu weer een jaar lang geen appeltaarten meer hoef te zien.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_48513320
waarom bak je dan 6 appeltaarten in 1 week?
pi_48513412
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:05 schreef Levitation het volgende:
Misschien toch maar geen 6 appeltaarten in 1 week bakken... voordeel is wel dat ik nu weer een jaar lang geen appeltaarten meer hoef te zien.
Zolang je ze niet opeet is er niets aan de hand
pi_48513461
en 6 appeltaarten in 1 week eten is dan weer wat onwaarschijnlijk
Of je moet een appeltaartdieet volgen, dat je alleen maar appeltaarten mag
pi_48513742
Ik heb zoveel etentje de laatste tijd.. dan kun je toch gewoon niet afvallen?

ik zoek een excuus voor mezelf
pi_48513887
En straks nog op vakantie.. Het komt al dichtbij zeg Fannetje, begin je al spullen klaar te leggen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 20:33:05 #69
13151 crew  Rewimo
pi_48514016
Ik moet morgenavond gourmetten. Vervelend he?
pi_48514353
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet morgenavond gourmetten. Vervelend he?
misschien wil Isa wel in jouw plaats...
pi_48514951
Nee Met mijn been is alles weer goed. Nu heb ik alleen mijn linkeroog ontstoken.
Bij de onderste wimperrand, is het rood en dik, en pijnlijk. HELLUPPH iemand hier een tip voor. Morgen 2 verjaardagen en zaterdag één, wil niet voor lul lopen eigenlijk

Het is wel raar kijken zo. Net of er iets in mijn oog zit. Kijk er de hele tijd tegen aan
pi_48515228
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:53 schreef ymme het volgende:
Nee Met mijn been is alles weer goed. Nu heb ik alleen mijn linkeroog ontstoken.
Bij de onderste wimperrand, is het rood en dik, en pijnlijk. HELLUPPH iemand hier een tip voor. Morgen 2 verjaardagen en zaterdag één, wil niet voor lul lopen eigenlijk

Het is wel raar kijken zo. Net of er iets in mijn oog zit. Kijk er de hele tijd tegen aan
Je been is wonderbaarlijk snel opgeknapt! misschien toch een verrekt spiertje oid?

Voor je oog zou ik zeggen: koop zo'n tof vlindermasker voor voor je ogen
Iets er op smeren zou ik niet doen bij je ogen ivm ontstekingsrisico (of valt dat mee Isa? )
pi_48515438
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef freecell het volgende:

Iets er op smeren zou ik niet doen bij je ogen ivm ontstekingsrisico (of valt dat mee Isa? )
Het klinkt al ontstoken: blefaritis.
pi_48515556
Tips voor ymme:
quote:
Wat is een ontsteking van de ooglidrand?
Een ontsteking van de ooglidrand zit in de haarzakjes van de wimpers of in de talgkliertjes die uitmonden in de rand van de oogleden.

Wat zijn de verschijnselen?
U heeft last van branderige, jeukende en geïrriteerde ogen. De randen van de oogleden zijn rood en gezwollen. Tussen de wimpers zitten soms schilfertjes en korstjes.

Als de ontsteking lang aanhoudt, kunt u blijvend last krijgen van droge en geïrriteerde ogen.

Hoe ontstaat het?
De ontsteking wordt meestal veroorzaakt door een bacterie die groeit in het vet (talg) in de talgkliertjes van de ooglidrand.

Adviezen
Omdat de bacterie op talg groeit, moet u de ooglidranden twee keer per dag ontvetten. Gebruik hiervoor een wattenstokje. Bevochtig het stokje met een oplossing van één theelepel babyshampoo in drie theelepels lauw water. Zo nodig kunt u de korstjes eerst losweken met een nat washandje. Houd hiervoor een schone washandje onder de warme kraan en leg dit gedurende vijftien minuten op de oogleden. Spoel na het ontvetten uw ogen met lauw water.

Medicijnen
Als babyshampoo onvoldoende helpt, kunt u na het ontvetten nog een oog-gel (fusidinezuur) aanbrengen: twee keer per dag een druppel op de ooglidranden of in het onderste ooglid, en daarna in de ooglidranden wrijven. Deze oog-gel is op recept verkrijgbaar.

Hoe gaat het verder?
Een ontsteking van de ooglidrand kan regelmatig terugkomen. Kom opnieuw naar de praktijk als u weer klachten krijgt of last krijgt van droge ogen. In het laatste geval kunnen kunsttranen verlichting geven.
Wil je mijn patiënt worden? Dan heb ik regelmatig wat te doen
pi_48515643
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef teigan het volgende:
En straks nog op vakantie.. Het komt al dichtbij zeg Fannetje, begin je al spullen klaar te leggen?
Neuh, dat doe ik pas 2 dagen van tevoren, zodat ik eventuele tekorten op de laatste dag nog kan aanvullen Koffer zelf pak ik pas op de dag ervoor in

En 't duurt nog 16 dagen, dus ik ben nog 14 dagen relaxed
pi_48515871
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het klinkt al ontstoken: blefaritis.
Ik las Beffaritus

NU ben ik weer zo flauw als wat... mèn moodswings.....
pi_48515913
Fannetje Jij gaat weg als ik net weer terug ben
pi_48515982
G-B: Ik zou het wel leuk vinden als je me even belt na je sollicitatiegesprek. Al weet ik dat het helemaal goed komt, ik wil toch graag weten hoe jij het hebt gevonden
pi_48515996
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Tips voor ymme:
[..]

Wil je mijn patiënt worden? Dan heb ik regelmatig wat te doen
Nou zo ernstig is het niet Heb geen schilfers etc..

Haha, ja ik heb de laatste tijd wel van alles een beetje zou je zeggen.
Met mijn been is inderdaad gewoon een verrekt spiertje geweest denk ik...

Ik doe aan mijn oog maar niets. Maak het vanavond schoon met afgekookt water, en voor de rest gaat het vanzelf wel over..
pi_48516110
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef ymme het volgende:

[..]

Nou zo ernstig is het niet Heb geen schilfers etc..

Haha, ja ik heb de laatste tijd wel van alles een beetje zou je zeggen.
Met mijn been is inderdaad gewoon een verrekt spiertje geweest denk ik...

Ik doe aan mijn oog maar niets. Maak het vanavond schoon met afgekookt water, en voor de rest gaat het vanzelf wel over..
En dan niet zeuren als je morgen een naar binnengeslagen netvliesonsteking hebt hè?
Beetje niet naar de dokter te luisteren
pi_48516411
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:15 schreef freecell het volgende:

[..]

En dan niet zeuren als je morgen een naar binnengeslagen netvliesonsteking hebt hè?
Beetje niet naar de dokter te luisteren
pi_48516424
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef Ikiskoel het volgende:
G-B: Ik zou het wel leuk vinden als je me even belt na je sollicitatiegesprek. Al weet ik dat het helemaal goed komt, ik wil toch graag weten hoe jij het hebt gevonden
ben blij dat iedereen zoveel vertrouwen in me heeft. je collega's hadden al verteld dat dat gesprek alleen maar een formaliteit was, niet super belangrijk. maar toch, zodra er sollicitatie voor staat ben ik niet meer zeker van mezelf

oftewel dames/heren van de dieetclub, morgen om 2 uur met zn allen duimen voor me, want dan heb ik maandag een baan (als de sollicitatie goed gaat )
pi_48516522
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef omearos het volgende:
Fannetje Jij gaat weg als ik net weer terug ben
waar ga je heen?

Hebben jullie overigens al gezien dat vriendje Fok!user van de week is?
En ik word ook nog 2x genoemd

FOK!ker van de week: Tackleberry
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 21:29:38 #84
13151 crew  Rewimo
pi_48516877
Isa, ik wil je patient wel worden hoor. Heb je ook een dagtaak aan
pi_48517036
Als we nou allemaal Isa's patient worden?
Isa keurt ons allemaal af, zegt dat we geschikt zijn voor een revalidatieoord, we huren een gebouw en de AWBZ betaalt
Sauna erbij?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 21:34:07 #86
13151 crew  Rewimo
pi_48517111
Liever een groot bubbelbad

Oja, linkje naar de WLS-infodag op 9 juni, ik ga erheen: http://www.wlsinfo.nl/wlstotaal.htm
pi_48517167
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:23 schreef Fannetje het volgende:

[..]

waar ga je heen?
Kreta, 8 dagen
quote:
Hebben jullie overigens al gezien dat vriendje Fok!user van de week is?
En ik word ook nog 2x genoemd

FOK!ker van de week: Tackleberry
Wist niet dat hij je vriendje was Gefeliciteerd!
pi_48517371
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:35 schreef omearos het volgende:

[..]

Kreta, 8 dagen
Oh ja, dat wist ik wel. Je ging alleen, toch?
quote:
Wist niet dat hij je vriendje was Gefeliciteerd!
Is ook pas vijfenhalf jaar hoor Maar bedankt, al heb ik er niks aan gedaan Wel grappig overigens, dat ik op de dag dat hij een mailtje kreeg of hij hieraan mee wilde doen nog tegen hem gezegd had (nav het stelletje dat geinterviewd was) wanneer wij eens gevraagd zouden worden
pi_48517375
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef freecell het volgende:
Als we nou allemaal Isa's patient worden?
Isa keurt ons allemaal af, zegt dat we geschikt zijn voor een revalidatieoord, we huren een gebouw en de AWBZ betaalt
Sauna erbij?
sauna èn bubbelbad
pi_48517499
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Oh ja, dat wist ik wel. Je ging alleen, toch?
Yup
Vertrek komende donderdagochtend, mag ik lekker op tijd met de trein
quote:
[..]

Is ook pas vijfenhalf jaar hoor Maar bedankt, al heb ik er niks aan gedaan Wel grappig overigens, dat ik op de dag dat hij een mailtje kreeg of hij hieraan mee wilde doen nog tegen hem gezegd had (nav het stelletje dat geinterviewd was) wanneer wij eens gevraagd zouden worden
Tja, met zulke dingen ben ik nooit zo snel Wel grappig dat jullie het er net over hadden.
pi_48517638
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:41 schreef omearos het volgende:

[..]

Yup
Vertrek komende donderdagochtend, mag ik lekker op tijd met de trein
Lekker hoor Collega van mij gaat in de meivakantie een weekje naar Kreta
quote:
Tja, met zulke dingen ben ik nooit zo snel Wel grappig dat jullie het er net over hadden.
Ja, dat vond ik ook!
En 't is je vergeven hoor, Isabeau was het in februari ook vergeten en die heeft ons zelfs wel eens samen gezien
pi_48518899
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
waarom bak je dan 6 appeltaarten in 1 week?
Omdat ik mijn vader en mijn vriend had beloofd appeltaart voor hun verjaardag te bakken. Alleen zijn ze 3 dagen na elkaar jarig. Ik heb dus 2 appeltaarten voor mijn vaders verjaardag gebakken, waarvan er 1 overbleef. De overgebleven taart is met 2 verse taarten getrakteerd op het werk van mijn vriend, daar hebben ze met 20 man 3 appeltaarten gegeten . En afgelopen zaterdag vierde m'n vriend z'n verjaardag, dus moest er perse weer appeltaart komen. Helaas hielden we van die laatste 2 taarten een halve over... en mijn vriend vind weggooien van lekkere appeltaart een doodzonde. Je kunt het beter opeten en het daarna weer proberen er af te lijnen.
***Levi was here***
pi_48519188
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:43 schreef Fannetje het volgende:
En 't is je vergeven hoor, Isabeau was het in februari ook vergeten en die heeft ons zelfs wel eens samen gezien
Toen voelde ik me heel stom
pi_48520080
* octopussy meldt zich voor Isabeau's kliniek voor de ziek-zwak-misselijk-obesen

en freecell, het is jammer dat je zover weg woont van mij want dat Studieontwijkend gedrag gaat mij ook heel erg storen, dus dan hadden we misschien elkaar kunnen helpen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 22:24:04 #95
13151 crew  Rewimo
pi_48520123
octo, ga jij naar de WLS-dag?
pi_48520384
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef Rewimo het volgende:
octo, ga jij naar de WLS-dag?
uhm dat ligt er even aan hoe het gaat verlopen de komende weken met de verzekering. Als ze me weigeren dan weet ik niet of ik in staat ben om de dag bij te wonen. De 24ste heeft dillemans de laatste ondehandelingen met mijn verzekering, dus hopelijk wordt dan snel de aanvraag ingediend. Als ik nog positief blijf volgende week dan wil ik wel graag aanwezig zijn
pi_48520531
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef octopussy het volgende:
* octopussy meldt zich voor Isabeau's kliniek voor de ziek-zwak-misselijk-obesen
Ik meld me af! *afklopt* Ik lijk redelijk fit te zijn, behalve dat ik het dus echt bizar benauwd had bij het hardlopen.
quote:
en freecell, het is jammer dat je zover weg woont van mij want dat Studieontwijkend gedrag gaat mij ook heel erg storen, dus dan hadden we misschien elkaar kunnen helpen
Hier nog eentje met SOG! En ik moet nu echt wat gaan doen, want de tijd begint te dringen hier!
pi_48520655
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef octopussy het volgende:

Je bent wel welkom hoor!
pi_48520805
Hier nog zi'n sogger
pi_48521869
@rewimo, het was wel serieus bedoeld, bij mijn brace werkte dat namelijk goed tegen uitstekende stukken klitteband...
pi_48521909
freecell, wij kunnen elkaar eventueel nog wel aan het werk houden, zeg het maar... Alleen heb je op dit moment weinig aan mij, ik kan maandag, dinsdag en vrijdagmiddag alleen maar....
pi_48522445
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

sauna èn bubbelbad
Maak er dan gelijk een kuuroord van
Die ringen heten silver splint rings Isa.

@Gothic-blackie: succes morgen!

En Ikiskoel: hoop dat je dat huis krijgt.
pi_48523885
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef teigan het volgende:
freecell, wij kunnen elkaar eventueel nog wel aan het werk houden, zeg het maar... Alleen heb je op dit moment weinig aan mij, ik kan maandag, dinsdag en vrijdagmiddag alleen maar....
En dat zijn de momenten dat ik meestal op school zit (en vrijdags doe ik niets...)
Toch ff onthouden, misschien zit er nog een mogelijkheid in.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 april 2007 @ 07:03:50 #104
13151 crew  Rewimo
pi_48527697
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:57 schreef mrien het volgende:
@rewimo, het was wel serieus bedoeld, bij mijn brace werkte dat namelijk goed tegen uitstekende stukken klitteband...
O, bedoelde je het zo, dat had ik dus verkeerd opgevat, sorry. Maar het is een randje aan de onderkant van de spalk. Ik heb er inmiddels een stukje tape overheen geplakt.
pi_48527796
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:53 schreef freecell het volgende:

[..]

En dat zijn de momenten dat ik meestal op school zit (en vrijdags doe ik niets...)
Toch ff onthouden, misschien zit er nog een mogelijkheid in.
Oh, na volgende week heb ik een week meivakantie... Misschien dat je er dan wat aan hebt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 april 2007 @ 08:59:33 #106
13151 crew  Rewimo
pi_48528889
Ja, meivakantie, heerlijk Onze laatste vakantie dit jaar Daarna willen we denk ik niet eens op vakantie, dan wonen we permanent op vakantie
  vrijdag 20 april 2007 @ 09:36:17 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_48529809
De Ambtenaar was leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 april 2007 @ 09:38:53 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_48529912
Oja, we stonden gisteren in de file, zie ik een FOrd S-max rijden, dus ik zeg tegen Bert, mooie auto's zijn het toch he (mijn ouders hebben er een en dat is onze trouwauto). Kijk ik naar het nummerbord en denk ik, huh, dat lijkt wel die van mijn ouders, en inderdaad, was het mijn vader
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 april 2007 @ 09:50:08 #109
13151 crew  Rewimo
pi_48530318
Gezellig, samen in de file
pi_48530756
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 07:28 schreef teigan het volgende:

[..]

Oh, na volgende week heb ik een week meivakantie... Misschien dat je er dan wat aan hebt?
Maar dan heb ik vakantie
Nee, serieus, ik merk dat ik er van begin te balen dat ik steeds niets doe voor school, maar wel moet en dergelijke. Ik weet voor mezelf dat een rustpauze dan helpt, dus ik heb mezelf de akantie vrij beloofd
  vrijdag 20 april 2007 @ 10:37:34 #111
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48532041
Leuk interview Fannetje, ik wist het nog wel hoor, dat zou ik nooit vergeten.

Toevallig Troel.

Wat ben ik ontzettend blij dat ik klaar ben met de studie. Ook alleen dankzij #fok, dat wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48532169
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Omdat ik mijn vader en mijn vriend had beloofd appeltaart voor hun verjaardag te bakken. Alleen zijn ze 3 dagen na elkaar jarig. Ik heb dus 2 appeltaarten voor mijn vaders verjaardag gebakken, waarvan er 1 overbleef. De overgebleven taart is met 2 verse taarten getrakteerd op het werk van mijn vriend, daar hebben ze met 20 man 3 appeltaarten gegeten . En afgelopen zaterdag vierde m'n vriend z'n verjaardag, dus moest er perse weer appeltaart komen. Helaas hielden we van die laatste 2 taarten een halve over... en mijn vriend vind weggooien van lekkere appeltaart een doodzonde. Je kunt het beter opeten en het daarna weer proberen er af te lijnen.
dan vind ik toch dat je ze beter weg kan gooien
pi_48532849
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 10:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan vind ik toch dat je ze beter weg kan gooien
Je gaat toch geen overheerlijke zelfgebakken appeltaart weggooien. Weggeven is nog wel een optie, maar weggooien echt niet!
pi_48532864
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je gaat toch geen overheerlijke zelfgebakken appeltaart weggooien. Weggeven is nog wel een optie, maar weggooien echt niet!
liever weggooien dan op eten
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:35:53 #115
4177 Jojogirl
pi_48534097
pi_48534153
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Neejoh! Je kunt appeltaart ook invriezen. Of aan de buren geven. Of uitdelen op je werk.
Er zijn heel veel mensen die heel blij worden van een stukje zelfgebakken appeltaart.

Überhaupt hou ik er niet van om eten weg te gooien. Niet zolang er nog voedselbanken nodig zijn in Nederland en er in Afrika kindertjes omkomen van de honger.

Ow, dat kun je ook nog doen, appeltaart uitdelen aan zwervers!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 april 2007 @ 11:38:05 #117
13151 crew  Rewimo
pi_48534178
Je gaat een zelfgebakken appeltaart toch niet weggooien
pi_48534325
beter aan iemand weggeven dan weggooien idd....:)

maar aan zwervers: no way, die bedelaars kriijgen niks van me
pi_48534583
ik zou het niet vertrouwen als ik een stuk zelfgemaakte appeltaart zou krijgen als ik een zwerver was.

anyway, neem gewoon mee die appeltaart morgen. Komt wel op.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:10:02 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_48535287
quote:

[..]

eten weggooien is idioot, niet nodig en vooral mensonterend.

Levi, je zou eventueel (in een goede bui) met de dingen zie je over hebt van een verjaardag naar de voedselbank kunnen gaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 12:12:36 #121
43556 miss_dynastie
pi_48535379
quote:

[..]

Nog nooit iemand gekend die de oorlog heeft meegemaakt zeker.
En nee, dat wil niet zeggen dat anderen zich maar als vuilnisbak gebruiken, maar desnoods breng je het naar de voedselhulp of het asielzoekerscentrum.
pi_48535382
Ik vind mensonterend ook wel wat overdreven

Ik ken iemand die de helft van het eten van de voedselbank weggooide omdat ze het niet lekker vond of niet vertrouwde.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 12:16:08 #123
43556 miss_dynastie
pi_48535474
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken iemand die de helft van het eten van de voedselbank weggooide omdat ze het niet lekker vond of niet vertrouwde.
Dat snap ik wel, want de voedselbank is vaak écht mensonterend. Toevallig deze week een gesprek gehad met de voedselbank hier die wel heel erg op kwaliteit let omdat ze vinden dat het met een stuk respect te maken heeft. Er komt serieus beschimmeld spul binnen dat dan maar uitgedeeld moet worden, zooi die over de datum is, etc. Ik snap heel goed dat ze dat niet uit willen delen, maar elders gebeurt dat dus wel.
pi_48535860
Ik miste vooral normaal eten bij de voedselbank. Veel van wat ze kreeg waren dingen als pesto, olijven, asperges in blik en cakemix (en dan 3 pakken!) en dergelijke. En ja, heel veel over datum.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 13:44:54 #125
43556 miss_dynastie
pi_48538593
Gelukkig is dat hier niet zo, het is echt een heel bruikbaar pakket met verse en houdbare spullen die van goede kwaliteit zijn. Vind ik ook echt wel belangrijk als je zo'n voorziening in het leven roept.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:09:35 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_48539621
Ik weet dat een heleboel dingen van de supermarkt hier naar de voedselbank gaan, daar zijn dus inderdaad spullen bij die over de datum zijn. Maar als ik kijk wat ik hier in huis en heb gewoon eet, dan is ook een groot gedeelte over de datum. Ok, je krijgt brood wat al een dag oud is, maar daarom is het nog wel te eten (ik eet het ooknog als het al drie dagen ligt hoor).

Is er eigenlijk al een goed doel waar je geld kan storten voor de voedselbanken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48546835
ja het klopt je kan beter de taart zelf opeten dan weggooien
ik ben ook echt stom
pi_48546861
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:38 schreef Miss_S het volgende:
ja het klopt je kan beter de taart zelf opeten dan weggooien
ik ben ook echt stom
pi_48546951
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nog nooit iemand gekend die de oorlog heeft meegemaakt zeker.
En nee, dat wil niet zeggen dat anderen zich maar als vuilnisbak gebruiken, maar desnoods breng je het naar de voedselhulp of het asielzoekerscentrum.
maar de meeste zullen het zelf op eten dus ja dan kan je het beter weg gooien
andere hebben er ook niets aan als jij het op eet toch? en jij zelf al helemaal niet
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 17:48:13 #130
43556 miss_dynastie
pi_48547106
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar de meeste zullen het zelf op eten dus ja dan kan je het beter weg gooien
andere hebben er ook niets aan als jij het op eet toch? en jij zelf al helemaal niet
Nee, maar je HOEFT geen goed voedsel weg te gooien. Dat hoeft gewoon echt niet, zat mensen die je er blij mee kan maken. Als je niemand kent/ je toevallig niemand tegenkomt kun je het inderdaad beter weggooien, maar goed voedsel weggooien is niet het eerste dat in me op komt.
pi_48547209
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Idd
pi_48547287
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:52 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Idd
niets meer gehoort? want ik zit nog te wachten op een belletje of mailtje van jullie
pi_48547522
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, maar je HOEFT geen goed voedsel weg te gooien. Dat hoeft gewoon echt niet, zat mensen die je er blij mee kan maken. Als je niemand kent/ je toevallig niemand tegenkomt kun je het inderdaad beter weggooien, maar goed voedsel weggooien is niet het eerste dat in me op komt.
nee opeten is het eerste
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:13:08 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_48547774
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee opeten is het eerste
Je lijkt echt wel gewoon contactgestoord, sorry hoor.

Op een of andere manier wil je gewoon niet begrijpen dat er mensen zijn met een andere mening (en veel mensen met een andere mening), die dat proberen uit te leggen en het enige wat je doet is stom doorgaan met je eigen mening verkondigen. Als je daar nou mee ophoudt (want we weten inmiddels wel dat jij nooit appeltaart eet en het altijd meteen weggooit) dan hoeven wij niet meer op jou te reageren alsof we je idoot vinden dat je zulke reacties geeft.
Prima dat je een andere mening hebt, maar dram alsjeblieft eens niet zo door. Zelfs mijn buurjongentje van 5 dramt minder.

en het allerergste is nog wel dat ik bepaalde dingen waar ik je nu van "beschuldig" ook in mezelf herken".

Oja, en hier zal je het wel niet mee eens zijn, maar ga dan asjeblieft niet ergens anders miepen wil je, daar houd ik ook niet van.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48547836
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Je lijkt echt wel gewoon contactgestoord, sorry hoor.

Op een of andere manier wil je gewoon niet begrijpen dat er mensen zijn met een andere mening (en veel mensen met een andere mening), die dat proberen uit te leggen en het enige wat je doet is stom doorgaan met je eigen mening verkondigen. Als je daar nou mee ophoudt (want we weten inmiddels wel dat jij nooit appeltaart eet en het altijd meteen weggooit) dan hoeven wij niet meer op jou te reageren alsof we je idoot vinden dat je zulke reacties geeft.
Prima dat je een andere mening hebt, maar dram alsjeblieft eens niet zo door. Zelfs mijn buurjongentje van 5 dramt minder.
en jullie doen dat niet?
jullie willen alleen het stukje van weggooien lezen
niet het stukje dat je het beter niet op kan eten
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:18:11 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_48547916
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en jullie doen dat niet?
jullie willen alleen het stukje van weggooien lezen
niet het stukje dat je het beter niet op kan eten
Nee, jij snapt gewoon niet dat dat opeten een geintje was (of in ieder geval zo gelezen moet worden)
Daarnaast weet iedereen hier echt wel dat je het beter niet kan opeten, we zijn hier niet debiel ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48547964
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, jij snapt gewoon niet dat dat opeten een geintje was
Daarnaast weet iedereen hier echt wel dat je het beter niet kan opeten, we zijn hier niet debiel ofzo.
ja maar de meeste hier zouden het wel op eten
of gaan jullie meteen met al overgebleven taart en alles naar de zwervers
volgens mij valt dat wel mee
pi_48547986
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik denk dat de meesten hier het niet opeten maar bewaren voor hun huisgenoten/ouders/collega's.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 18:20:52 #139
43556 miss_dynastie
pi_48547992
quote:
Dat baseer je op je grote voorspellende bol? Wel frappant dat je in slank de zomer in woedend wordt als iemand hetzelfde over jou suggereert
pi_48547999
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:20 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik denk dat de meesten hier het niet opeten maar bewaren voor hun huisgenoten/ouders/collega's.
toch raar dat ik steeds lees van al dat gebak of andere slechte dingen die worden opgegeten
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:21:40 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548006
quote:

[..]

Ik denk dat je je daar dus op verkijkt.
Het gaat niet om zwervers. Als ik taart overheb, dan nodig ik gewoon mijn buurvrouw op de koffie om bij te praten. Mijn buurvrouw wil altijd wel een stuk taart. Daarnaast hebben velen van ons een partner waar de kilo's juist bij aan moeten, die ook altijd wel een stuk taart weg kunnen kanen. De zwervers en dergelijke waren een voorbeeld. Ik zou niet eens weten waar ik hier in Ijsselstein een zwerver zou moeten vinden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548020
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat baseer je op je grote voorspellende bol? Wel frappant dat je in slank de zomer in woedend wordt als iemand hetzelfde over jou suggereert
nee dat merk ik aan de posts hier al jaren lang
en wat over mij gezegd werd was gewoon niet waar
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:22:16 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548024
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

toch raar dat ik steeds lees van al dat gebak of andere slechte dingen die worden opgegeten
Misschien moet je wat meer zout op je beeldscherm gooien.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548026
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

weet je, ik geef troel steeds meer gelijk in haar mening over jou, je komt hier alleen maar binnen om de rest af te zeiken en jezelf nog beter te voelen, rot toch asjeblieft een heel eind op.
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:22:31 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548031
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee dat merk ik aan de posts hier al jaren lang
Dat waag ik te betwijfelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 18:22:51 #146
43556 miss_dynastie
pi_48548044
quote:
Wat jij over mij zei ook niet, helder licht.
pi_48548046
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daar dus op verkijkt.
Het gaat niet om zwervers. Als ik taart overheb, dan nodig ik gewoon mijn buurvrouw op de koffie om bij te praten. Mijn buurvrouw wil altijd wel een stuk taart. Daarnaast hebben velen van ons een partner waar de kilo's juist bij aan moeten, die ook altijd wel een stuk taart weg kunnen kanen. De zwervers en dergelijke waren een voorbeeld. Ik zou niet eens weten waar ik hier in Ijsselstein een zwerver zou moeten vinden.
en dan eet jij niet gezellig mee?
pi_48548059
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat waag ik te betwijfelen
dat mag
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:24:12 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548085
quote:

[..]

Nouja, ik heb een tijd gehad waarvan ik van 1 hapje van wat dan ook al vol zat, dus wat denk je zelf

(over anderen verwijten dat ze nooit op jou reageren en niet met je meeleven, hartstikke leuk, maar blijkbaar weet je ook niets over de achtergrond van anderen hier gesproken)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548101
quote:

[..]

niet iedereen eet meteen een stukje taart, dat jij daar nou behoefte aan hebt en het doet, betekend niet dat iedereen hier dat heeft en doet.

en nu veel plezier en tot ziens (jammer dat er geen negeer knop zit hier
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:25:32 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548114
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

niet iedereen eet meteen een stukje taart, dat jij daar nou behoefte aan hebt en het doet, betekend niet dat iedereen hier dat heeft en doet.

en nu veel plezier en tot ziens (jammer dat er geen negeer knop zit hier
In FireFox was er wel zoiets, maar volgens mij was dat verboden. En ik gebruik geen FF
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548117
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

hoe komen ze dan hier te zitten...........
maar goed als jullie dat allemaal nooit doen dan heb ik niets gezegd en dan spijt het me
pi_48548158
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar goed als jullie dat allemaal nooit doen dan heb ik niets gezegd en dan spijt het me
miss wanneer krijg je door dat je hier met je opmerkingen niet welkom bent. men zit hier omdat ze vroeger fouten hebben gemaakt. wat vroeger is gebeurt zegt niets over het heden en de toekomst. en nu weten we wel dat jij wel afgevallen bent, en dat jouw methode wel werkt. maar niet iedereen werkt zoals jij werkt. en zoals jij bezig bent krijg je ook steeds meer mensen die niet naar je luisteren, want alles wat jij zegt is juist, en iedereen die ertegenin gaat is een grote leugenaar.
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:28:18 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548177
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ow, dan spijt het je? Dan wel?

Denk je nou werkelijk dat iedereen hier zit omdat we de hele dag taart vreten en verder niets doen? Volgens mij moet jij echt eens een cursus sociaal met anderen omgaan gaan volgen zodat je je wat meer in kan leven in anderen, ook naar hun verhalen kan luisteren en niet in je eigen wereldje met je mismaakte denkbeelden blijft zitten.

"hoe komen ze dan hier te zitten" je hebt hier zelf ook 5 jaar gezeten hoor! Asjeblieft zeg.
We hebben niet lang geleden al een keer zo'n discussie gehad dat er soms nou eenmaal andere dingen in je leven spelen en dat je zelf nog niet in staat bent om keuzes te maken, omdat je simpelweg te jong bent. Dus hoe komen ze hier dan te zitten, nou, bijvoorbeeld door een verkeerde opvoeding, of door geestelijk niet in orde te zijn en dat eerst op orde te willen krijgen, omdat geestelijke gezondheid nog veel belangrijker is dan lichamelijk gezondheid als je enkel overgewicht hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548190
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:27 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

miss wanneer krijg je door dat je hier met je opmerkingen niet welkom bent. men zit hier omdat ze vroeger fouten hebben gemaakt. wat vroeger is gebeurt zegt niets over het heden en de toekomst. en nu weten we wel dat jij wel afgevallen bent, en dat jouw methode wel werkt. maar niet iedereen werkt zoals jij werkt. en zoals jij bezig bent krijg je ook steeds meer mensen die niet naar je luisteren, want alles wat jij zegt is juist, en iedereen die ertegenin gaat is een grote leugenaar.
dat mag
maar ik laat me toch niet wegjagen
en ik post hier genoeg andere dingen maar daar word dan ook niet opgereageerd dat maakt niet uit maar zeg niet dat ik alleen voor deze dingen hier heen kom
pi_48548209
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:28 schreef Troel het volgende:

[..]

ow, dan spijt het je? Dan wel?

Denk je nou werkelijk dat iedereen hier zit omdat we de hele dag taart vreten en verder niets doen? Volgens mij moet jij echt eens een cursus sociaal met anderen omgaan gaan volgen zodat je je wat meer in kan leven in anderen, ook naar hun verhalen kan luisteren en niet in je eigen wereldje met je mismaakte denkbeelden blijft zitten.

"hoe komen ze dan hier te zitten" je hebt hier zelf ook 5 jaar gezeten hoor! Asjeblieft zeg.
ja en maar ik was 14 toen ik hier begon

en het spijt me inderdaad als jullie nooit snacken of snoepen want tegen die mensen had ik het niet
pi_48548224
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat mag
en ik post hier genoeg andere dingen maar daar word dan ook niet opgereageerd dat maakt niet uit maar zeg niet dat ik alleen voor deze dingen hier heen kom
er word niet op gereageerd omdat iedereen jouw berichten begint te negeren, en zodra je dat door hebt zorg je wel weer dat iedereen wel naar je luistert en wel op je reageert.

en jij bent zo trots dat je in slank de zomer in zit, ga daar dan lekker hele dagen discusseren over een stukje taart of over de 1100 calorieeen die je vandaag binnen hebt gehad, in plaats van de gebruikelijke 1000 calorieeen
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:30:53 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548231
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat mag
Ja, ga maar zelfmedelijden hebben. Er wordt meer dan genoeg op je gereageerd. Punt is dat je nauwelijks normale posts hebt en dat je je daarom altijd aangevallen voelt.

Snap dat trouwens niet echt, je voelt je zo superieur, maar toch voel je je telkens weer aangevallen. Bang dat je van je voetstuk valt en niet meer superieur bent?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:31:58 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548266
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja en maar ik was 14 toen ik hier begon

en het spijt me inderdaad als jullie nooit snacken of snoepen want tegen die mensen had ik het niet
Jawel, tegen die mensen had je het ook. Je had het namelijk over de mensen in dit topic. Dus of je maakt meteen onderscheid tussen de verschillende mensen hier, of je moet gewoon eens ophouden met generaliseren. Och, eigenlijk is het dus wel duidelijk, je moet gewoon eens nadenken voordat je wat post.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:32:56 #160
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548297
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:30 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

er word niet op gereageerd omdat iedereen jouw berichten begint te negeren, en zodra je dat door hebt zorg je wel weer dat iedereen wel naar je luistert en wel op je reageert.

en jij bent zo trots dat je in slank de zomer in zit, ga daar dan lekker hele dagen discusseren over een stukje taart of over de 1100 calorieeen die je vandaag binnen hebt gehad, in plaats van de gebruikelijke 1000 calorieeen
900 gb, als ze er 1100 binnenkrijgt zal ze dat niet zeggen (in tegenstelling tot de mensen hier, die wel toegeven als ze een "misstap" hebben begaan of een "traktatie" hebben genomen)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548309
ik voel me niet aangevallen
en heb zeker geen zelfmedelijden
ik blijf hier toch wel posten ookal reageerd er niemand
pi_48548346
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:32 schreef Troel het volgende:

[..]

900 gb, als ze er 1100 binnenkrijgt zal ze dat niet zeggen (in tegenstelling tot de mensen hier, die wel toegeven als ze een "misstap" hebben begaan of een "traktatie" hebben genomen)
ik probeer toch echt wel daaronder te zitten hoor per dag
als ik boven de 1100 zit post ik dat zeker niet
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:35:03 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548350
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:33 schreef Miss_S het volgende:
ik voel me niet aangevallen
en heb zeker geen zelfmedelijden
ik blijf hier toch wel posten ookal reageerd er niemand
Je reageert als een aangevallen kip die rijp is voor het slachthuis. Als je geen zelfmedelijden hebt, hoe wil je dan het eeuwige gezeur "men reageert niet op mij" verklaren? Hoe wil je het dan noemen?

het komt er gewoon op neer dat je koste wat het kost een reeks wil verneuken door je stompzinnige commentaar. Want je bent superieur!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:35:41 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548364
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik probeer toch echt wel daaronder te zitten hoor per dag
als ik boven de 1100 zit post ik dat zeker niet
precies, dus jij post alleen maar als je je doel gehaald hebt. Nee, dat is eerlijk! Zo kan men tenminste nooit commentaar op jou hebben zoals jij op sommige anderen hebt.
De volgende keer dat ik moet kotsen, zal ik aan jou denken, dan voelt het vast erg goed!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548371
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:32 schreef Troel het volgende:

[..]

het was maar een voorbeeld van een persoon die al veel te weinig calorieeen binnen krijgt, en nog zegt dat alles wat ze doet gezond is, en dat iedereen haar moet volgen. troel zullen we gewoon maar proberen niet meer op haar te reageren, gok dat ze dan steeds minder vaak hier komt.
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:36:50 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548397
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

het was maar een voorbeeld van een persoon die al veel te weinig calorieeen binnen krijgt, en nog zegt dat alles wat ze doet gezond is, en dat iedereen haar moet volgen. troel zullen we gewoon maar proberen niet meer op haar te reageren, gok dat ze dan steeds minder vaak hier komt.
Ik ben bang dat dat helemaal geen drol helpt (oew, wist je dat je van goed poepen flink af kan vallen?)
Ik ben blij dat er nog voldoende andere plekken op internet zijn waar mevrouw superieur niet aanwezig is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548416
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat helemaal geen drol helpt (oew, wist je dat je van goed poepen flink af kan vallen?)
Ik ben blij dat er nog voldoende andere plekken op internet zijn waar mevrouw superieus niet aanwezig is.
jup troel, was ik bekend mee. altijd leuk, eerst wegen, dan naar de wc, en daarna weer wegen, zo een halve kilo minder en het ziet er toch echt niet uit als een halve kilo
pi_48548458
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef Troel het volgende:

[..]

Je reageert als een aangevallen kip die rijp is voor het slachthuis. Als je geen zelfmedelijden hebt, hoe wil je dan het eeuwige gezeur "men reageert niet op mij" verklaren? Hoe wil je het dan noemen?
daar zeur ik niet over
jullie beginnen er steeds over
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 18:39:53 #169
43556 miss_dynastie
pi_48548470
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef gothic-blackie het volgende:
gok dat ze dan steeds minder vaak hier komt.
Guess again Maareh, verder heb je wel gelijk.

Ik ben vandaag echt uren in de stad geweest om leuke cadeautjes te vinden voor mijn mister. Ze hadden alleen heel veel niet, waardoor ik maar met twee cadeautjes thuis ben gekomen. Later bleek dat die jongen bij de Halfords me verkeerde info had gegeven, hij beweerde dat de afstandbediening voor de radio echt niet zou passen. Toen heb ik de mister zelf maar ingeschakeld of ie het zeker wist, en het was dus wel het goede type Weg verrassing Vanaf twee uur brak er een soort middelbare scholieren Mac Flurry plaag uit in de stad. Ik snap het niet, de Italiaan heeft lekkerder ijs, dus waarom iedereen zo'n fan is
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:40:00 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548473
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:37 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

jup troel, was ik bekend mee. altijd leuk, eerst wegen, dan naar de wc, en daarna weer wegen, zo een halve kilo minder en het ziet er toch echt niet uit als een halve kilo
Ik probeer het altijd te schatten en ik kwam nog nooit in de buurt. Het meeste wat ik ooit uitgepoept heb was 1,4 kilo

Belachelijk toch? Ik zat toen echt te denken wat ik de dag ervoor gegeten had en dat was niet eens veel ofzo (spinazie met wat aardappeltjes en een stukje kipfilet ofzo)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548483
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef Troel het volgende:

[..]

precies, dus jij post alleen maar als je je doel gehaald hebt. Nee, dat is eerlijk! Zo kan men tenminste nooit commentaar op jou hebben zoals jij op sommige anderen hebt.
De volgende keer dat ik moet kotsen, zal ik aan jou denken, dan voelt het vast erg goed!
ja ik meende het ook echt wat ik zei
pi_48548489
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:37 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Nou meid toch.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 18:42:06 #173
43556 miss_dynastie
pi_48548526
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:40 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik probeer het altijd te schatten en ik kwam nog nooit in de buurt. Het meeste wat ik ooit uitgepoept heb was 1,4 kilo
Lijkt me dat dat gewoon een afwijkinkje van je weegschaal was. Of had je er echt vijf keer op gestaan de eerste keer?
pi_48548537
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:40 schreef STING het volgende:

[..]

Nou meid toch.
hai STINGiej, kusje maar ff een keer weer op mirc of irc beppen?
pi_48548541
Ik ben wel benieuwd hoe het rode jurkje nu staat bij Miss_S ten opzichte van vorige week
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:42:52 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548542
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Lijkt me dat dat gewoon een afwijkinkje van je weegschaal was. Of had je er echt vijf keer op gestaan de eerste keer?
Ik sta standaard drie keer op de weegschaal als ik mezelf weeg. Geen afwijkingen hoor (ok, die ene keer wel, maar toen stond ie op een vaatdoekje, toen was ik ook maar 40 kilo, dus dat viel wel op).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:43:53 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548570
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:42 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het rode jurkje nu staat bij Miss_S ten opzichte van vorige week
zal nog wel even strak zitten gok ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548575
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik sta standaard drie keer op de weegschaal als ik mezelf weeg. Geen afwijkingen hoor (ok, die ene keer wel, maar toen stond ie op een vaatdoekje, toen was ik ook maar 40 kilo, dus dat viel wel op).
dat was wel heel veel afvallen in een week, of niet troel
pi_48548578
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:42 schreef Ikiskoel het volgende:
zit nu nog wijder
goed he
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 18:44:18 #180
43556 miss_dynastie
pi_48548581
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Oh
Nou, in dat geval ehm... goed gedaan of zo?
pi_48548585
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:43 schreef Troel het volgende:

[..]

pi_48548611
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:43 schreef Troel het volgende:

[..]

ja joh
1 kilo en 3 centimeters minder
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 18:46:12 #183
43556 miss_dynastie
pi_48548630
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja joh
1 kilo en 3 centimeters minder
Toch wel frappant aangezien je over de eerste 20 kilo vijf jaar hebt gedaan
pi_48548658
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:44 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

of het zit te los, omdat ze een skelettje is geworden (sorry moest er even uit), je kent die figuren wel, mensen waarvan hun benen 2 keer in mijn onderarmen passen (die je wel hebt gezien, misschien vergeten maar je snapt wat ik bedoel )
pi_48548664
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Toch wel frappant aangezien je over de eerste 20 kilo vijf jaar hebt gedaan
daar heb je gelijk in
maar de laatste 15 kilo is in een paar maanden gegaan
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 18:49:14 #186
43556 miss_dynastie
pi_48548709
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:47 schreef gothic-blackie het volgende:
(die je wel hebt gezien, misschien vergeten maar je snapt wat ik bedoel )
Ik heb ineens heeeeeele rare visioenen van jouw onderarmen
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:49:58 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548732
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zit nu nog wijder
goed he
vast niet zo wijd als mijn kleren elke week zitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548736
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb ineens heeeeeele rare visioenen van jouw onderarmen
lol nee dat hoeft nou ook weet niet. zal maar gewoon zeggen als als mijn buik en benen en borsten niet zo dik waren ik een redelijk normaal figuurtje had. ben ook trots op mijn onderarmen (gewoon normaal )
pi_48548750
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:49 schreef Troel het volgende:

[..]

vast niet zo wijd als mijn kleren elke week zitten
nee dat klopt
maar gelukkig kon ik het zelf zonder operatie
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:50:44 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548755
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in
maar de laatste 15 kilo is in een paar maanden gegaan
je weet dat dat heel ongezond is en dat je dan meer kans hebt op een jojo-effect?

Och, tuurlijk weet je dat, maar jij doet niet aan jojo-en, dat is waar ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:51:22 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548776
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee dat klopt
Tja, maar ik ben dankzij de operatie ook geestelijk een stuk beter geworden en jij bent er alleen maar op achteruit gegaan lijkt het wel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548778
quote:

[..]

nee dat klopt
Kan iemand ook een ban krijgen wegens ongepast, psychotisch, dom en vooral: onwetend gedrag?
pi_48548786
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef Troel het volgende:

[..]

je weet dat dat heel ongezond is en dat je dan meer kans hebt op een jojo-effect?

Och, tuurlijk weet je dat, maar jij doet niet aan jojo-en, dat is waar ook
precies
daar doe ik niet aan
pi_48548808
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:51 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Kan iemand ook een ban krijgen wegens ongepast, psychotisch, dom en vooral: onwetend gedrag?

ik zeg toch niet zulke hele rare dingen
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 18:53:00 #195
43556 miss_dynastie
pi_48548816
quote:

[..]

nee dat klopt
Ik hoop met heel mijn hart dat je 150 kilo wordt, geen kant meer op kan en jij geen operatie vergoed krijgt.
Dom, stompzinnig en achterlijk mens dat je d'r bent
pi_48548836
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik hoop met heel mijn hart dat je 150 kilo wordt, geen kant meer op kan en jij geen operatie vergoed krijgt.
volgens mij zal het niet zo snel gebeuren dat je wakker word en 150 kilo weegt
pi_48548844
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik zeg toch niet zulke hele rare dingen
Pfff.....
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:54:18 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548851
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, ze jojo-ot niet

denkt ze
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:54:54 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548862
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

'k heb het anders jaren lang elke dag gehad.

O wacht, je bedoelt dat je dan in een keer 150 kilo weegt. Nee, dat gaat heel geleidelijk, dat zul je nog wel zien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548881
quote:

[..]

nee dat klopt
Wat ben jij misselijk zeg! Beetje lopen blaten over hoe goed jij wel niet bent, en hoeveel beter dan de rest
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 18:55:57 #201
43556 miss_dynastie
pi_48548891
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vervuil jullie topic met heel veel gezeur
Maar dat mag ik, want ik ben miss_superieur
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:56:12 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548900
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:55 schreef Fuente het volgende:

[..]

Wat ben jij misselijk zeg! Beetje lopen blaten over hoe goed jij wel niet bent, en hoeveel beter dan de rest
Superieur is het woord
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548908
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:54 schreef Troel het volgende:

[..]

'k heb het anders jaren lang elke dag gehad.

O wacht, je bedoelt dat je dan in een keer 150 kilo weegt. Nee, dat gaat heel geleidelijk, dat zul je nog wel zien
hoe moet ik je uitleggen dat ik dat niet zou kunnen
omdat ik gewoon gezond eet en veel sport
bijna net zo makkelijk als een operatie
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:56:50 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548911
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik vervuil jullie topic met heel veel gezeur
Maar dat mag ik, want ik ben miss_superieur
En als ik dan klaag dat men niet naar me luistert,
dan maakt dat niet uit, ik blijf aan het topic gekluisterd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:57:39 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548945
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

hoe moet ik je uitleggen dat ik dat niet zou kunnen
omdat ik gewoon gezond eet en veel sport
bijna net zo makkelijk als een operatie
"bijna net zo makkelijk"

Nou, ik heb gezond gegeten, ik heb veel gesport, ik kan je vertellen, zo'n operatie is niet te vergelijken met sporten en gezond eten. Dat is STUKKEN MAKKELIJKER dan een operatie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548947
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:55 schreef Fuente het volgende:

[..]

nee hoor er zijn zo duizende anderen die hetzelfde doen
zo speciaal is het niet

en als jullie nu zo'n probleem met me hebben negeer me dan gewoon
pi_48548974
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:57 schreef Troel het volgende:

[..]

"bijna net zo makkelijk"

Nou, ik heb gezond gegeten, ik heb veel gesport, ik kan je vertellen, zo'n operatie is niet te vergelijken met sporten en gezond eten. Dat is STUKKEN MAKKELIJKER dan een operatie.
dan deed je toch duidelijk iets verkeerd
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:58:38 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548980
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee hoor er zijn zo duizende anderen die hetzelfde doen
zo speciaal is het niet

Nee, we wachten gewoon totdat je nog meer kutopmerkingen maakt en je gewoon geband wordt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:59:15 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548999
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan deed je toch duidelijk iets verkeerd
Ja, inderdaad, ik deed iets verkeerd. Ik deed namelijk hetzelfde als wat jij nu doet. Sorry, maar het is niet anders.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 18:59:15 #210
43556 miss_dynastie
pi_48549000
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:57 schreef Miss_S het volgende:
Ik denk dat dit wellicht het enige verstandige is dat je in die vijf jaar dieetclub gepost hebt.
pi_48549009
Dat zeg ik, geef dat ongelooflijk domme wicht een ban....
pi_48549034
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, ik deed iets verkeerd. Ik deed namelijk hetzelfde als wat jij nu doet. Sorry, maar het is niet anders.
maar waarom val ik dan wel af?
en ja dat is een serieuse vraag
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:03:15 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_48549109
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar waarom val ik dan wel af?
en ja dat is een serieuse vraag
Ik viel in het begin ook af. Sorry. Kan er ook niets aan doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48549131
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:03 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik viel in het begin ook af. Sorry. Kan er ook niets aan doen.
en toen ging je weer meer eten?
want op 1200kcal een kilo of 80 aankomen vind ik apart
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:05:40 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_48549172
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en toen ging je weer meer eten?
want op 1200kcal een kilo of 80 aankomen vind ik apart
nee, toen brak ik mijn been en moest ik stoppen met sporten. Jammer maar helaas. En ondanks dat ik gewoon bij de dietiste liep en me netjes aan mijn dieet hield kwam ik toch aan. Lullig, maar zo is het nou eenmaal. Gelukkig is het bij iedereen nagenoeg hetzelfde Afvallen met veel sporten kan, maar zodra je stopt met sporten om wat voor een reden dan ook kom je net zo hard weer aan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48549327
Zo en nu weer even een vrolijke noot in het topic.
Hoi

Ben vanmiddag naar de markt geweest en heb weer een hele lading groente en fruit ingeslagen.
En bij de Turk olijven, feta, gegrilde paprika tapenade en voor mijn een stuk baklava en ik kon natuurlijk de bloemenkraam ook niet zomaar voorbij lopen.

Vanavond staat op het menu:
Pasta met spinazie roomsaus.
Men neme magere spekjes, bak die uit en giet ze af. Dan een potje kruidenkaas erdoor en een heleboel verse spinazie. Serveren met tagliatelle.
Daarbij een flinke salade met tomaten, komkommer, radijs, rettich en wortel, paprika, olijven en feta.
Snel, simpel, lekker en (mits goede salade / pasta verhouding) ook gezond.

Het toetje ben ik nog niet helemaal uit, ik denk kwark met verse bosbessen, of aardbeien, of helemaal niets. Ik ben niet zo'n toetjes mens.

Ze hadden bij de brood en gebak kraam Sonja Bakker eierkoeken Die zagen er niet uit.
Hele bleke, bolle, rare dingen. De beste man wilde ze me aansmeren maar hij kon me nu niet direct vertellen wat het verschil was tussen zijn eigen eierkoeken en die van Sonja. Eerlijk gezegd vond ik het niet zo geruststellend dat hij die van Sonja probeerde te slijten terwijl zijn eigen, vers gebakken, eierkoeken er naast lagen.
Ik heb dus geen van beide gekocht.
Heeft iemand hier enig idee wat het verschil is? Aan de kleur te zien zat er geen of nauwelijks ei in in ieder geval. Zijn die volgens ons aller Sonja ook al slecht?
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 19:12:43 #217
43556 miss_dynastie
pi_48549394
Sonja Bakker eierkoeken? Waren ze wel 'echt', of was het een verkooptruc?
Tis wachten op de buttons
pi_48549466
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:05 schreef Troel het volgende:

[..]

nee, toen brak ik mijn been en moest ik stoppen met sporten. Jammer maar helaas. En ondanks dat ik gewoon bij de dietiste liep en me netjes aan mijn dieet hield kwam ik toch aan. Lullig, maar zo is het nou eenmaal. Gelukkig is het bij iedereen nagenoeg hetzelfde Afvallen met veel sporten kan, maar zodra je stopt met sporten om wat voor een reden dan ook kom je net zo hard weer aan
Kan ik over meepraten inderdaad.
Voor het jojoeffect hoef je overigens niet ineens te stoppen met sporten o.i.d. Die kilo's komen er gewoon heel geleidelijk weer op.
Zoals miss_s net ook al zei, de dagen dat ze boven de 1100 komt plaatst ze dat niet op het forum. Die dagen hééft ze dus wel. Waarmee ook al gelijk duidelijk is dat ze moeite heeft met zo vreselijk 'gezond' te eten en dus smokkeldagen nodig heeft. En zie hier, een wandelende jojo waiting to happen.
pi_48549514
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Sonja Bakker eierkoeken? Waren ze wel 'echt', of was het een verkooptruc?
Tis wachten op de buttons
Hij heeft zijn eigen normale eierkoeken, roomboter eierkoeken, grote eierkoeken, kleine eierkoeken en nu dus ook Sonja Bakker eierkoeken. En ze zien er echt heel anders uit. Het is dat er een bordje bij stond dat het eierkoeken waren want anders had ik ze niet als zodanig herkend.
Maar ik denk dus niet dat het een verkooptruc is.
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:17:47 #220
79550 Ymke
your ghost
pi_48549529
Wat een gedoe is het hier nog steeds , bah

Het gaat er toch om , om elkaar te steunen en helpen om gewicht te verliezen , en de een doet dat door de appeltaart weg te gooien en de ander geeft het weg, jemig , waar hebben jullie het over.

De een volgt Sonja Bakker en de ander laat een maagoperatie uitvoeren enz enz

Laat elkaar toch eens in waarde en STEUN ELKAAR!!!!!!!!!!!
We hebben allemaal overgewicht en willen er allemaal vanaf , dus.......

Zo ,........... ik kwam ook weer eens kijken
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_48549661
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:17 schreef Ymke het volgende:
Wat een gedoe is het hier nog steeds , bah

Het gaat er toch om , om elkaar te steunen en helpen om gewicht te verliezen , en de een doet dat door de appeltaart weg te gooien en de ander geeft het weg, jemig , waar hebben jullie het over.

De een volgt Sonja Bakker en de ander laat een maagoperatie uitvoeren enz enz

Laat elkaar toch eens in waarde en STEUN ELKAAR!!!!!!!!!!!
We hebben allemaal overgewicht en willen er allemaal vanaf , dus.......

Zo ,........... ik kwam ook weer eens kijken
euhm iedereen steunt elkaar ymke, maar niemand steunt miss, die niet in dit topic zit maar in de slank de zomer in, en die het ook heerlijk vind om iedereen af te kraken.
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:26:29 #222
79550 Ymke
your ghost
pi_48549836
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:21 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

euhm iedereen steunt elkaar ymke, maar niemand steunt miss, die niet in dit topic zit maar in de slank de zomer in, en die het ook heerlijk vind om iedereen af te kraken.
Als dat echt zo is , laat haar dan gewoon , reageer dan niet . Wat heeft het nou voor zin om telkens de topics vol te beppen met rotzooi naar elkaar?

btw ik ben bijna 7 kilo afgevallen
pi_48549855
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:26 schreef Ymke het volgende:

[..]

Als dat echt zo is , laat haar dan gewoon , reageer dan niet . Wat heeft het nou voor zin om telkens de topics vol te beppen met rotzooi naar elkaar?

btw ik ben bijna 7 kilo afgevallen
Top van die 7 kilo!
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 19:27:01 #224
43556 miss_dynastie
pi_48549858
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hij heeft zijn eigen normale eierkoeken, roomboter eierkoeken, grote eierkoeken, kleine eierkoeken en nu dus ook Sonja Bakker eierkoeken. En ze zien er echt heel anders uit. Het is dat er een bordje bij stond dat het eierkoeken waren want anders had ik ze niet als zodanig herkend.
Maar ik denk dus niet dat het een verkooptruc is.
Eierkoeken... it's a way of life
Ik ga eens goed opletten, ik ben errug benieuwd
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:28:08 #225
79550 Ymke
your ghost
pi_48549906
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:26 schreef Fuente het volgende:

[..]

Top van die 7 kilo!
Dank je wel Het is hard werken , dat wel
pi_48549910
Lekker Ymke, 7 kilo is alweer flink wat!

Je komt jammergenoeg net op het verkeerde moment binnenvallen joh, 99% van de tijd zijn wij gewoon wel heel lief en ondersteunend naar elkaar toe...
pi_48549926
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:05 schreef Troel het volgende:

[..]

dan zorg je dat je minder gaat eten
zo moeilijk is dat niet
pi_48549962
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Kan ik over meepraten inderdaad.
Voor het jojoeffect hoef je overigens niet ineens te stoppen met sporten o.i.d. Die kilo's komen er gewoon heel geleidelijk weer op.
Zoals miss_s net ook al zei, de dagen dat ze boven de 1100 komt plaatst ze dat niet op het forum. Die dagen hééft ze dus wel. Waarmee ook al gelijk duidelijk is dat ze moeite heeft met zo vreselijk 'gezond' te eten en dus smokkeldagen nodig heeft. En zie hier, een wandelende jojo waiting to happen.
dat was sarcasme
ik post vaak genoeg als ik er boven kom
maar dagen dat ik boven de 1500kcal uitkom zijn er nagenoeg geen
dus niet genoeg om aan te komen
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:32:39 #229
79550 Ymke
your ghost
pi_48550077
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef teigan het volgende:
Lekker Ymke, 7 kilo is alweer flink wat!

Je komt jammergenoeg net op het verkeerde moment binnenvallen joh, 99% van de tijd zijn wij gewoon wel heel lief en ondersteunend naar elkaar toe...
Ok , dan kom ik morgen weer kijken

ENNE lief zijn voor elkaar , afvallen is al moeilijk genoeg
pi_48550727
Kunnen de persoonlijke aanvallen achterwege blijven? En nee, ik heb het niet alleen over Miss_S. Ik begrijp wel dat ze bepaalde agressie in je opwekt, maar wees volwassen en onthou je van commentaar op hetzelfde niveau.

Miss_S, deze topicreeks is bedoeld om elkaar te steunen. Kritiek geeft de buitenwereld wel, dat hoeft niet ook nog eens hier plaats te vinden.
pi_48550906
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan zorg je dat je minder gaat eten
zo moeilijk is dat niet
Moeilijk niet nee, maar zo simpel is het ook niet.
Maar goed, ik neem aan dat dit al meerdere malen is uitgelegd in dit topic dus ik ga niet weer een heel verhaal houden over voedingsstoffen en metabolisme.

Je bent nog jong, ik hoop voor je dat je er niet mee te maken krijgt maar als ik die verhalen van je zo lees dan heb ik zo'n vermoeden dat jij over een aantal jaren net zo hard weer bent aangekomen plus wat extra.
En dat begint met een keer een paar kilo, dan ga je volgens je eigen plan weer minder eten, raak je in korte tijd dat gewicht weer kwijt en wordt je bevestigd in je denkbeelden. En dus doe je het een volgende keer weer. Maar dan gaat het over wat meer kilo's. En weer werkt het
Maar er komen wel steeds meer kilo's bij, het wordt steeds lastiger om ze kwijt te raken en ze komen er steeds sneller weer bij.
pi_48552389
Ik dacht al: Wat is er veel gezegd in een dag!

Wat een gezellige boel weer hier. Bedankt, Miss_S! En dan ga ik je vanaf nu weer lekker negeren

Vandaag een gezellige dag gehad in een super rustige Efteling. Alleen viel de Vliegende Hollander tegen, dat was dan wel weer jammer!
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 20:42:17 #233
43556 miss_dynastie
pi_48552535
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef Fannetje het volgende:
Vandaag een gezellige dag gehad in een super rustige Efteling. Alleen viel de Vliegende Hollander tegen, dat was dan wel weer jammer!
Wat viel je tegen als ik vragen mag?
pi_48552825
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Moeilijk niet nee, maar zo simpel is het ook niet.
Maar goed, ik neem aan dat dit al meerdere malen is uitgelegd in dit topic dus ik ga niet weer een heel verhaal houden over voedingsstoffen en metabolisme.

Je bent nog jong, ik hoop voor je dat je er niet mee te maken krijgt maar als ik die verhalen van je zo lees dan heb ik zo'n vermoeden dat jij over een aantal jaren net zo hard weer bent aangekomen plus wat extra.
En dat begint met een keer een paar kilo, dan ga je volgens je eigen plan weer minder eten, raak je in korte tijd dat gewicht weer kwijt en wordt je bevestigd in je denkbeelden. En dus doe je het een volgende keer weer. Maar dan gaat het over wat meer kilo's. En weer werkt het
Maar er komen wel steeds meer kilo's bij, het wordt steeds lastiger om ze kwijt te raken en ze komen er steeds sneller weer bij.
ik ben jong en daarom zal ik niet terug vallen
sinds ik zelf kan beslissen over hoe ik eet , beweeg etc val ik af
denk je nou echt dat dat toevallig is?
pi_48552843
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef Fannetje het volgende:
Ik dacht al: Wat is er veel gezegd in een dag!

Wat een gezellige boel weer hier. Bedankt, Miss_S! En dan ga ik je vanaf nu weer lekker negeren
bedank ook meteen ff de rest
pi_48552998
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen de persoonlijke aanvallen achterwege blijven? En nee, ik heb het niet alleen over Miss_S. Ik begrijp wel dat ze bepaalde agressie in je opwekt, maar wees volwassen en onthou je van commentaar op hetzelfde niveau.

Miss_S, deze topicreeks is bedoeld om elkaar te steunen. Kritiek geeft de buitenwereld wel, dat hoeft niet ook nog eens hier plaats te vinden.
begon met kritiek op mijn opmerking over eten weg gooien dus
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:02:26 #237
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48553228
Wat leuk dat je in de Efteling was Fannetje. Ik wil ook weer, we moeten maar snel een keigave meeting plannen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_48553856
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef Miss_S het volgende:
begon met kritiek op mijn opmerking over eten weg gooien dus
Dus wat? Maar zij begonnen!

Weinig relevant wie er begon, ik zie alleen maar mensen die elkaar afkraken en persoonlijk aanvallen. Dat lijkt me nergens voor nodig in een topicreeks bedoeld om elkaar te steunen.
pi_48553884
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus wat? Maar zij begonnen!

Weinig relevant wie er begon, ik zie alleen maar mensen die elkaar afkraken en persoonlijk aanvallen. Dat lijkt me nergens voor nodig in een topicreeks bedoeld om elkaar te steunen.
daar heb je gelijk in
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:23:40 #240
57434 Marloes
Digital Love
pi_48554075
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar als je op een gegeven moment 150 kilo weegt lijkt me dat dat niet ''gewoon'' komt. Dat is wel erg extreem.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_48554105
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef Marloes het volgende:
Nou sorry hoor, maar als je op een gegeven moment 150 kilo weegt lijkt me dat dat niet ''gewoon'' komt. Dat is wel erg extreem.
Marloes *zucht* Hou eens op.
pi_48554128
maar ze heeft wel gelijk
pi_48554248
Lieve Miss_S, dat kan wel zo zijn, maar dat hoef je dan niet keer op keer te herhalen in dit topic. Dus ophouden nu.
pi_48554324
ik zal het niet meer zeggen oke?
pi_48554386
Graag En als we nog even snel doorkletsen dan kan dit topic ook weer dicht.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 21:31:58 #246
43556 miss_dynastie
pi_48554428
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Graag En als we nog even snel doorkletsen dan kan dit topic ook weer dicht.
Wmb edit je gewoon het hele zooitje weg. Ik denk dat het nou ook niet zo archiefwaardig is allemaal.
pi_48554459
Dan is het halve topic leeg
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 21:33:53 #248
43556 miss_dynastie
pi_48554496
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Dan is het halve topic leeg
Deleten dan
Maar ja, just my two cents hoor, maar zo nuttig is het allemaal niet.
pi_48554564
Nog iemand anders die daar een mening over heeft, mij maakt het weinig uit of het blijft staan of wordt verwijderd.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:36:53 #250
57434 Marloes
Digital Love
pi_48554622
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Marloes *zucht* Hou eens op.
Ja eh, ik mag toch ook best wat zeggen
Ik val haar niet aan ofzo, ik zeg alleen dat dat niet gewoon is

Maar ik zal ophouden
The more that I appear.
pi_48555399
Van mij mag je het delete knopje gebruiken Isa. Ik ben weer bijgelezen.
pi_48555503
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef Liejannuh het volgende:
Van mij mag je het delete knopje gebruiken Isa. Ik ben weer bijgelezen.
Ik weet niet waar ik moet beginnen.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 22:01:20 #253
43556 miss_dynastie
pi_48555587
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet niet waar ik moet beginnen.

Hier?
Al hoeft niet alles weg natuurlijk, er staan een paar leuke posts in
pi_48555621
Weet je wat, ik delete niets. Ik voel me miserabel en had al lang offline moeten gaan. Ik zit hier met een dekbedje om me heen geslagen me ellendig te voelen. En ik heb het koud. Ik kruip zo lekker in bed met wat paracetamol en hoop dat ik kan slapen.
pi_48555662
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:

Hier?
Al hoeft niet alles weg natuurlijk, er staan een paar leuke posts in
Ik dacht meer bij Levitation's opmerking over het bakken van 6 appeltaarten. Wie komt dat dan ook zeggen in een dieettopic Appeltaarten moeten doodgezwegen worden.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 22:04:37 #256
43556 miss_dynastie
pi_48555694
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht meer bij Levitation's opmerking over het bakken van 6 appeltaarten. Wie komt dat dan ook zeggen in een dieettopic Appeltaarten moeten doodgezwegen worden.
Blame it on levi day
Maareh, lekker slapen, hoop dat je je morgen beter voelt !
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:07:06 #258
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48555779
Ga lekker slapen. Topic is zo vol en dan is alles weer vergeten.
*OUD heilige*
pi_48555810
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat, ik delete niets. Ik voel me miserabel en had al lang offline moeten gaan. Ik zit hier met een dekbedje om me heen geslagen me ellendig te voelen. En ik heb het koud. Ik kruip zo lekker in bed met wat paracetamol en hoop dat ik kan slapen.
truste meis.

morgen wordt het mooi weer, en dan gaan we lekker gek doen met botsauto's enzo
pi_48556225
Omg, dat was een hoop bijlezen...

Veel beterschap Isa !

Bah, ik heb honger na de hele avond hard gewerkt te hebben (winkel reorganiseren, dus stapels met stripalbums heen en weer sjouwen ). Maar nu iets eten is slecht, dus moet maar ff lijden
pi_48556506
ligt eraan hoe laat je gaat slapen als je over 3 uur pas gaat slapen kan je gerust iets eten
pi_48556610
Zo, ik ben net thuis van skaten, 25 kilometer in een 2 uur schat ik.. zitten nog wat pauzes bij..
Nu ben ik best wel koud, zo even douchen dus en naar bed...
pi_48556634
Dat is waar, maar ik ga het niet nog iets van 3 uur volhouden... en anders voel ik me morgen weer schuldig tegenover mezelf, dus ik ga lekker niks eten
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:32:16 #264
57434 Marloes
Digital Love
pi_48556639
Je kan sowieso wel wat eten hoor, volgens mij is dat een beetje een fabeltje. Zo lang het maar iets gezonds is
The more that I appear.
pi_48556684
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:19 schreef Tangarine het volgende:
Omg, dat was een hoop bijlezen...

Veel beterschap Isa !

Bah, ik heb honger na de hele avond hard gewerkt te hebben (winkel reorganiseren, dus stapels met stripalbums heen en weer sjouwen ). Maar nu iets eten is slecht, dus moet maar ff lijden
Eet gewoon een appel of een ander mager tussendoortje.
Dat je spijsvertering 's avonds iets langzamer gaat, betekent niet automatisch dat alles wat je nu eet als vet opgeslagen wordt. Als je lichaam honger heeft, moet je wat eten. Zeker als je bezig bent om je base stofwisseling (stofwisseling in rust) te verhogen, door te sporten
pi_48556783
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:02 schreef Isabeau het volgende:
* gothic-blackie schopt isabeau het bedje in, sorry voor sommige opmerkingen, zal het niet weer doen, normaal reageer ik niet zo heftig.

gok dat het ook komt omdat het bedrijf, of het uitzendbureau (laat het in het midden om ikiskoel te vriend te houden ) vergeten was mij te bellen en ik wil zo graag die baan, want dan had ik maandag kunnen beginnen. maar gok niet dat ze me nu nog willen hebben (of wel, maar dan pas voor de volgende cursus). ach ik merk het maandag wel, maar op dat moment had ik zelfs niet iets van ikiskoel gehoort, dus was ook ff pissig op alles en iedereen, en dan reageer ik het wel af
  vrijdag 20 april 2007 @ 23:22:24 #267
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48558369
Ik geloof dat ik beter geen opmerkingen meer kan maken over appeltaart. Ik wist niet dat 't een gevoelig onderwerp was... ik heb geen zin om alles te gaan lezen... ben moe en moet morgen om 8 uur bij Fannetje zijn.

Anyway, sorry als ik een discussie op gang heb gebracht.
***Levi was here***
pi_48559355
Welterusten iedereen.
Slaap slank
pi_48559399
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef Levitation het volgende:
Ik geloof dat ik beter geen opmerkingen meer kan maken over appeltaart. Ik wist niet dat 't een gevoelig onderwerp was... ik heb geen zin om alles te gaan lezen... ben moe en moet morgen om 8 uur bij Fannetje zijn.

Ik geloof niet dat jij daadwerkelijk de oorzaak was
Ze moeten toch iemand de schuld geven en jij komt niet met een "ja maar ZIJ!!!!" verhaal aan
Ik vond je appeltaartverhaal leuk! Volgens mij is het goede appeltaart, anders vroeg niet iedereen er om.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 april 2007 @ 00:04:36 #270
13151 crew  Rewimo
pi_48559865
Kan ik hier nog wel vertellen dat ik gegourmet heb vanavond of had ik dat ook weg moeten geven?
pi_48561110
Ik heb ook taart gebakken vandaag, en die ga ik morgen netjes weggeven aan iedereen die op de meet komt
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 00:55:23 #272
43556 miss_dynastie
pi_48561280
quote:
Nee joh, dat moest je met een hele dikke lezen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 april 2007 @ 07:14:35 #273
13151 crew  Rewimo
pi_48564076
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:47 schreef omearos het volgende:
Ik heb ook taart gebakken vandaag, en die ga ik morgen netjes weggeven aan iedereen die op de meet komt
pi_48564231
quote:

volgens mij was jou verhaal niet het probleem hoor
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:06:18 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_48564232
Tsss, als er taart lekker is, dan is het wel de taart van Levitation

En ik kan het weten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48564588
IK eet nooit taart
Dan zou ik namelijk dik worden
pi_48564667
12 kilo er af sinds december
pi_48564689
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:14 schreef SCH het volgende:
12 kilo er af sinds december
Goed joh
Sara
Merel
Ukje
pi_48564867
En ik heb al 5 perenijsjes op.

Hebben ze in Assen ook ijs? Mijn keel doet zo'n pijn en dit helpt.
pi_48565027
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:36 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb al 5 perenijsjes op.

Hebben ze in Assen ook ijs? Mijn keel doet zo'n pijn en dit helpt.
Australian zit bij de V&D aan het Koopmansplein, en aan de Brink zit ook een Italiaans ijs-ding, die wel lekker schijnt te zijn
pi_48566938
Isabeau, heb je een griepje te pakken? Strepsils verzachten vaak ook een beetje de keelpijn, en hibitane ook! Veel drinken en honing in je thee is ook fijn. Hopelijk knap je snel op!
Sara
Merel
Ukje
pi_48575986
Ijsjes helpen ook bij keelpijn Maar ik ben meestal niet lang ziek.
pi_48576497
Ik was echt verbaasd toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staat. De 2kg die er bij zijn gekomen toen ik op reis was in Italië zijn er al weer af en zelfs meer. 3 kg in totaal op 1 week. Dit is me nog nooit gebeurt, ik ben daarvoor natuurlijk enorm blij, maar besef me ook al wel dat ik volgende week niet teveel kilo's eraf moet gaan verwachten.
pi_48576520
vaak die kilo's die je in de vakantie aankomt gaan er ook weer snel af gelukkig
pi_48579058
Ik val altijd af in de vakantie
pi_48579327
ik ook
pi_48583786
Ik blijf meestal stabiel op vakantie, kan me tenminste niet herinneren ooit echt aangekomen te zijn. Op vakantie.

Wat is het hier stil zeg.
pi_48583926
Vaseline op een heel erg schrale neus smeren doet heel veel pijn Ik weet me ff geen raad.
pi_48584115
Ik zag gisteren ergens een FOK! dieetclub meeting topic voorbij komen. Heb ik iets gemist of moet die nog komen?

Ik heb vandaag een ontzettend luie dag gehad, heb tot een uur in mijn nest gelegen.
Toen zijn we even lekker uitgebreid gaan brunchen en zijn we met de honden het bos in gegaan.
De honden hebben lekker gezwommen en vonden het daarna nodig om nog even een rondje over de zandverstuiving te rennen dus ze zagen er prachtig uit.
Omdat we na zo'n dag geen zin hadden in afwassen en koken hebben we bij de lokale friettent een hamburgermenu gegeten op het terras in de laatste zonnestraaltjes.

Ik kan nog even nagenieten van het bos want de honden hebben de helft meegenomen inclusief zandverstuiving, takken en blaadjes.
Zo maar even de bezem erdoor, stofzuigen heeft nog geen zin want ze zijn nog niet al het zand kwijt dus dat komt morgen wel.
pi_48584162
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Vaseline op een heel erg schrale neus smeren doet heel veel pijn Ik weet me ff geen raad.
Die griep heeft dus doorgezet?
Ik gebruik altijd die aloë vera zakdoeken, dat scheelt een hoop.
pi_48584320
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Die griep heeft dus doorgezet?
Ik gebruik altijd die aloë vera zakdoeken, dat scheelt een hoop.
Ach nee, verschrikkelijk. Daar kon ik echt niet tegen, ging juist heel erg irriteren. Maar dit is ook helemaal niets.

Ideaal weer voor de honden Ik vraag me wel af hoe een natte hond + zandverstuiving eruit gaat zien
pi_48584650
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach nee, verschrikkelijk. Daar kon ik echt niet tegen, ging juist heel erg irriteren. Maar dit is ook helemaal niets.

Ideaal weer voor de honden Ik vraag me wel af hoe een natte hond + zandverstuiving eruit gaat zien
Ik heb wel foto's maar ik ben het kabeltje kwijt.
Het zijn langharige honden (schapendoezen) de ene is grijs dus dan valt het niet zo op, die andere is wit met zwart. Toen we ze in de auto gooiden was er geen wit meer te bekennen.
God zegene de man die de caddy heeft ontworpen , ik zou ze zo echt niet achterin een normale auto willen hebben.
pi_48584841
Dan had je je zondag stofzuigend kunnen doorbrengen

Ik voel inmiddels aan den lijve dat je voor het drinken van een glas water je neus nodig hebt. Inmiddels zitten beide neusgaten zo dicht dat er ècht geen lucht meer doorkomt en ik kan amper drinken Na elk slokje moet ik naar adem happen.

Zo, genoeg geklaagd, ik ga naar bed.
pi_48585156
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Dan had je je zondag stofzuigend kunnen doorbrengen

Ik voel inmiddels aan den lijve dat je voor het drinken van een glas water je neus nodig hebt. Inmiddels zitten beide neusgaten zo dicht dat er ècht geen lucht meer doorkomt en ik kan amper drinken Na elk slokje moet ik naar adem happen.

Zo, genoeg geklaagd, ik ga naar bed.
* gothic-blackie hobbelt achter isa aan naar boven (of gewoon richting slaapkamer, nog nooit bij isa geweest ) met een lekker warm kruikje, een kopje thee met een klein beetje honing en 20 pakjes zakdoeken . slaap lekker meid, morgen staan de beschuitjes voor je klaar
pi_48585313
Trusten Isa, beterschap
pi_48585419
Trusten Isa, ik vond het wel gezellig bij jou
pi_48585521
Beterschap Isa, ga lekker slapen, en hopelijk is het morgen beter..
pi_48585701
Beterschap Isa!

MinderMutsig in het meeting-topic staat een lijstje met geplande meetings in de OP, kom daar ook gezellig kletsen
Vandaag was ook een meeting, daarom was het zo rustig hier
pi_48586092
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:41 schreef omearos het volgende:
Beterschap Isa!

MinderMutsig in het meeting-topic staat een lijstje met geplande meetings in de OP, kom daar ook gezellig kletsen
Vandaag was ook een meeting, daarom was het zo rustig hier
Thanks, ga zo even kijken daar.
  zondag 22 april 2007 @ 07:59:57 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_48590055
Ik heb het echt supergezellig gehad!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 april 2007 @ 08:00:25 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_48590058