Ik weet niet waar ik moet beginnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef Liejannuh het volgende:
Van mij mag je het delete knopje gebruiken Isa. Ik ben weer bijgelezen.
Ik dacht meer bij Levitation's opmerking over het bakken van 6 appeltaarten. Wie komt dat dan ook zeggen in een dieettopicquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier?
Al hoeft niet alles weg natuurlijk, er staan een paar leuke posts in
Blame it on levi dayquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht meer bij Levitation's opmerking over het bakken van 6 appeltaarten. Wie komt dat dan ook zeggen in een dieettopicAppeltaarten moeten doodgezwegen worden.
truste meis.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat, ik delete niets. Ik voel me miserabel en had al lang offline moeten gaan. Ik zit hier met een dekbedje om me heen geslagen me ellendig te voelen. En ik heb het koud. Ik kruip zo lekker in bed met wat paracetamol en hoop dat ik kan slapen.
Eet gewoon een appel of een ander mager tussendoortje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:19 schreef Tangarine het volgende:
Omg, dat was een hoop bijlezen...
Veel beterschap Isa !
Bah, ik heb honger na de hele avond hard gewerkt te hebben (winkel reorganiseren, dus stapels met stripalbums heen en weer sjouwen). Maar nu iets eten is slecht, dus moet maar ff lijden
* gothic-blackie schopt isabeau het bedje in, sorry voor sommige opmerkingen, zal het niet weer doen, normaal reageer ik niet zo heftig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat, ik delete niets. Ik voel me miserabel en had al lang offline moeten gaan. Ik zit hier met een dekbedje om me heen geslagen me ellendig te voelen. En ik heb het koud. Ik kruip zo lekker in bed met wat paracetamol en hoop dat ik kan slapen.
Ik geloof niet dat jij daadwerkelijk de oorzaak wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef Levitation het volgende:
Ik geloof dat ik beter geen opmerkingen meer kan maken over appeltaart.Ik wist niet dat 't een gevoelig onderwerp was... ik heb geen zin om alles te gaan lezen... ben moe en moet morgen om 8 uur bij Fannetje zijn.
Anyway, sorry als ik een discussie op gang heb gebracht.![]()
Nee joh, dat moest je met een hele dikkequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef Levitation het volgende:
Ik geloof dat ik beter geen opmerkingen meer kan maken over appeltaart.Ik wist niet dat 't een gevoelig onderwerp was... ik heb geen zin om alles te gaan lezen... ben moe en moet morgen om 8 uur bij Fannetje zijn.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:47 schreef omearos het volgende:
Ik heb ook taart gebakken vandaag, en die ga ik morgen netjes weggeven aan iedereen die op de meet komt
volgens mij was jou verhaal niet het probleem hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef Levitation het volgende:
Anyway, sorry als ik een discussie op gang heb gebracht.![]()
Australian zit bij de V&D aan het Koopmansplein, en aan de Brink zit ook een Italiaans ijs-ding, die wel lekker schijnt te zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:36 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb al 5 perenijsjes op.
Hebben ze in Assen ook ijs?Mijn keel doet zo'n pijn en dit helpt.
Die griep heeft dus doorgezet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Vaseline op een heel erg schrale neus smeren doet heel veel pijnIk weet me ff geen raad.
Ach nee, verschrikkelijk. Daar kon ik echt niet tegen, ging juist heel erg irriteren. Maar dit is ook helemaal niets.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Die griep heeft dus doorgezet?
Ik gebruik altijd die aloë vera zakdoeken, dat scheelt een hoop.
Ik heb wel foto's maar ik ben het kabeltje kwijt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach nee, verschrikkelijk. Daar kon ik echt niet tegen, ging juist heel erg irriteren. Maar dit is ook helemaal niets.
Ideaal weer voor de hondenIk vraag me wel af hoe een natte hond + zandverstuiving eruit gaat zien
* gothic-blackie hobbelt achter isa aan naar boven (of gewoon richting slaapkamer, nog nooit bij isa geweestquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Dan had je je zondag stofzuigend kunnen doorbrengen
Ik voel inmiddels aan den lijve dat je voor het drinken van een glas water je neus nodig hebt. Inmiddels zitten beide neusgaten zo dicht dat er ècht geen lucht meer doorkomt en ik kan amper drinkenNa elk slokje moet ik naar adem happen.
Zo, genoeg geklaagd, ik ga naar bed.
Thanks, ga zo even kijken daar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:41 schreef omearos het volgende:
Beterschap Isa!
MinderMutsig in het meeting-topic staat een lijstje met geplande meetings in de OP, kom daar ook gezellig kletsen
Vandaag was ook een meeting, daarom was het zo rustig hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |