abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48521909
freecell, wij kunnen elkaar eventueel nog wel aan het werk houden, zeg het maar... Alleen heb je op dit moment weinig aan mij, ik kan maandag, dinsdag en vrijdagmiddag alleen maar....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48522445
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

sauna èn bubbelbad
Maak er dan gelijk een kuuroord van
Die ringen heten silver splint rings Isa.

@Gothic-blackie: succes morgen!

En Ikiskoel: hoop dat je dat huis krijgt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48523885
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef teigan het volgende:
freecell, wij kunnen elkaar eventueel nog wel aan het werk houden, zeg het maar... Alleen heb je op dit moment weinig aan mij, ik kan maandag, dinsdag en vrijdagmiddag alleen maar....
En dat zijn de momenten dat ik meestal op school zit (en vrijdags doe ik niets...)
Toch ff onthouden, misschien zit er nog een mogelijkheid in.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 april 2007 @ 07:03:50 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48527697
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:57 schreef mrien het volgende:
@rewimo, het was wel serieus bedoeld, bij mijn brace werkte dat namelijk goed tegen uitstekende stukken klitteband...
O, bedoelde je het zo, dat had ik dus verkeerd opgevat, sorry. Maar het is een randje aan de onderkant van de spalk. Ik heb er inmiddels een stukje tape overheen geplakt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48527796
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:53 schreef freecell het volgende:

[..]

En dat zijn de momenten dat ik meestal op school zit (en vrijdags doe ik niets...)
Toch ff onthouden, misschien zit er nog een mogelijkheid in.
Oh, na volgende week heb ik een week meivakantie... Misschien dat je er dan wat aan hebt?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 april 2007 @ 08:59:33 #106
13151 crew  Rewimo
pi_48528889
Ja, meivakantie, heerlijk Onze laatste vakantie dit jaar Daarna willen we denk ik niet eens op vakantie, dan wonen we permanent op vakantie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 20 april 2007 @ 09:36:17 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_48529809
De Ambtenaar was leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 april 2007 @ 09:38:53 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_48529912
Oja, we stonden gisteren in de file, zie ik een FOrd S-max rijden, dus ik zeg tegen Bert, mooie auto's zijn het toch he (mijn ouders hebben er een en dat is onze trouwauto). Kijk ik naar het nummerbord en denk ik, huh, dat lijkt wel die van mijn ouders, en inderdaad, was het mijn vader
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 april 2007 @ 09:50:08 #109
13151 crew  Rewimo
pi_48530318
Gezellig, samen in de file
pi_48530756
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 07:28 schreef teigan het volgende:

[..]

Oh, na volgende week heb ik een week meivakantie... Misschien dat je er dan wat aan hebt?
Maar dan heb ik vakantie
Nee, serieus, ik merk dat ik er van begin te balen dat ik steeds niets doe voor school, maar wel moet en dergelijke. Ik weet voor mezelf dat een rustpauze dan helpt, dus ik heb mezelf de akantie vrij beloofd
  vrijdag 20 april 2007 @ 10:37:34 #111
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48532041
Leuk interview Fannetje, ik wist het nog wel hoor, dat zou ik nooit vergeten.

Toevallig Troel.

Wat ben ik ontzettend blij dat ik klaar ben met de studie. Ook alleen dankzij #fok, dat wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48532169
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Omdat ik mijn vader en mijn vriend had beloofd appeltaart voor hun verjaardag te bakken. Alleen zijn ze 3 dagen na elkaar jarig. Ik heb dus 2 appeltaarten voor mijn vaders verjaardag gebakken, waarvan er 1 overbleef. De overgebleven taart is met 2 verse taarten getrakteerd op het werk van mijn vriend, daar hebben ze met 20 man 3 appeltaarten gegeten . En afgelopen zaterdag vierde m'n vriend z'n verjaardag, dus moest er perse weer appeltaart komen. Helaas hielden we van die laatste 2 taarten een halve over... en mijn vriend vind weggooien van lekkere appeltaart een doodzonde. Je kunt het beter opeten en het daarna weer proberen er af te lijnen.
dan vind ik toch dat je ze beter weg kan gooien
pi_48532849
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 10:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan vind ik toch dat je ze beter weg kan gooien
Je gaat toch geen overheerlijke zelfgebakken appeltaart weggooien. Weggeven is nog wel een optie, maar weggooien echt niet!
pi_48532864
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je gaat toch geen overheerlijke zelfgebakken appeltaart weggooien. Weggeven is nog wel een optie, maar weggooien echt niet!
liever weggooien dan op eten
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:35:53 #115
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48534097
pi_48534153
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Neejoh! Je kunt appeltaart ook invriezen. Of aan de buren geven. Of uitdelen op je werk.
Er zijn heel veel mensen die heel blij worden van een stukje zelfgebakken appeltaart.

Überhaupt hou ik er niet van om eten weg te gooien. Niet zolang er nog voedselbanken nodig zijn in Nederland en er in Afrika kindertjes omkomen van de honger.

Ow, dat kun je ook nog doen, appeltaart uitdelen aan zwervers!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 april 2007 @ 11:38:05 #117
13151 crew  Rewimo
pi_48534178
Je gaat een zelfgebakken appeltaart toch niet weggooien
pi_48534325
beter aan iemand weggeven dan weggooien idd....:)

maar aan zwervers: no way, die bedelaars kriijgen niks van me
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48534583
ik zou het niet vertrouwen als ik een stuk zelfgemaakte appeltaart zou krijgen als ik een zwerver was.

anyway, neem gewoon mee die appeltaart morgen. Komt wel op.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:10:02 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_48535287
quote:

[..]

eten weggooien is idioot, niet nodig en vooral mensonterend.

Levi, je zou eventueel (in een goede bui) met de dingen zie je over hebt van een verjaardag naar de voedselbank kunnen gaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 12:12:36 #121
43556 miss_dynastie
pi_48535379
quote:

[..]

Nog nooit iemand gekend die de oorlog heeft meegemaakt zeker.
En nee, dat wil niet zeggen dat anderen zich maar als vuilnisbak gebruiken, maar desnoods breng je het naar de voedselhulp of het asielzoekerscentrum.
pi_48535382
Ik vind mensonterend ook wel wat overdreven

Ik ken iemand die de helft van het eten van de voedselbank weggooide omdat ze het niet lekker vond of niet vertrouwde.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 12:16:08 #123
43556 miss_dynastie
pi_48535474
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken iemand die de helft van het eten van de voedselbank weggooide omdat ze het niet lekker vond of niet vertrouwde.
Dat snap ik wel, want de voedselbank is vaak écht mensonterend. Toevallig deze week een gesprek gehad met de voedselbank hier die wel heel erg op kwaliteit let omdat ze vinden dat het met een stuk respect te maken heeft. Er komt serieus beschimmeld spul binnen dat dan maar uitgedeeld moet worden, zooi die over de datum is, etc. Ik snap heel goed dat ze dat niet uit willen delen, maar elders gebeurt dat dus wel.
pi_48535860
Ik miste vooral normaal eten bij de voedselbank. Veel van wat ze kreeg waren dingen als pesto, olijven, asperges in blik en cakemix (en dan 3 pakken!) en dergelijke. En ja, heel veel over datum.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 13:44:54 #125
43556 miss_dynastie
pi_48538593
Gelukkig is dat hier niet zo, het is echt een heel bruikbaar pakket met verse en houdbare spullen die van goede kwaliteit zijn. Vind ik ook echt wel belangrijk als je zo'n voorziening in het leven roept.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:09:35 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_48539621
Ik weet dat een heleboel dingen van de supermarkt hier naar de voedselbank gaan, daar zijn dus inderdaad spullen bij die over de datum zijn. Maar als ik kijk wat ik hier in huis en heb gewoon eet, dan is ook een groot gedeelte over de datum. Ok, je krijgt brood wat al een dag oud is, maar daarom is het nog wel te eten (ik eet het ooknog als het al drie dagen ligt hoor).

Is er eigenlijk al een goed doel waar je geld kan storten voor de voedselbanken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48546835
ja het klopt je kan beter de taart zelf opeten dan weggooien
ik ben ook echt stom
pi_48546861
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:38 schreef Miss_S het volgende:
ja het klopt je kan beter de taart zelf opeten dan weggooien
ik ben ook echt stom
pi_48546951
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nog nooit iemand gekend die de oorlog heeft meegemaakt zeker.
En nee, dat wil niet zeggen dat anderen zich maar als vuilnisbak gebruiken, maar desnoods breng je het naar de voedselhulp of het asielzoekerscentrum.
maar de meeste zullen het zelf op eten dus ja dan kan je het beter weg gooien
andere hebben er ook niets aan als jij het op eet toch? en jij zelf al helemaal niet
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 17:48:13 #130
43556 miss_dynastie
pi_48547106
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar de meeste zullen het zelf op eten dus ja dan kan je het beter weg gooien
andere hebben er ook niets aan als jij het op eet toch? en jij zelf al helemaal niet
Nee, maar je HOEFT geen goed voedsel weg te gooien. Dat hoeft gewoon echt niet, zat mensen die je er blij mee kan maken. Als je niemand kent/ je toevallig niemand tegenkomt kun je het inderdaad beter weggooien, maar goed voedsel weggooien is niet het eerste dat in me op komt.
pi_48547209
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Idd
It is your friends who make your world!
pi_48547287
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:52 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Idd
niets meer gehoort? want ik zit nog te wachten op een belletje of mailtje van jullie
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48547522
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, maar je HOEFT geen goed voedsel weg te gooien. Dat hoeft gewoon echt niet, zat mensen die je er blij mee kan maken. Als je niemand kent/ je toevallig niemand tegenkomt kun je het inderdaad beter weggooien, maar goed voedsel weggooien is niet het eerste dat in me op komt.
nee opeten is het eerste
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:13:08 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_48547774
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee opeten is het eerste
Je lijkt echt wel gewoon contactgestoord, sorry hoor.

Op een of andere manier wil je gewoon niet begrijpen dat er mensen zijn met een andere mening (en veel mensen met een andere mening), die dat proberen uit te leggen en het enige wat je doet is stom doorgaan met je eigen mening verkondigen. Als je daar nou mee ophoudt (want we weten inmiddels wel dat jij nooit appeltaart eet en het altijd meteen weggooit) dan hoeven wij niet meer op jou te reageren alsof we je idoot vinden dat je zulke reacties geeft.
Prima dat je een andere mening hebt, maar dram alsjeblieft eens niet zo door. Zelfs mijn buurjongentje van 5 dramt minder.

en het allerergste is nog wel dat ik bepaalde dingen waar ik je nu van "beschuldig" ook in mezelf herken".

Oja, en hier zal je het wel niet mee eens zijn, maar ga dan asjeblieft niet ergens anders miepen wil je, daar houd ik ook niet van.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48547836
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Je lijkt echt wel gewoon contactgestoord, sorry hoor.

Op een of andere manier wil je gewoon niet begrijpen dat er mensen zijn met een andere mening (en veel mensen met een andere mening), die dat proberen uit te leggen en het enige wat je doet is stom doorgaan met je eigen mening verkondigen. Als je daar nou mee ophoudt (want we weten inmiddels wel dat jij nooit appeltaart eet en het altijd meteen weggooit) dan hoeven wij niet meer op jou te reageren alsof we je idoot vinden dat je zulke reacties geeft.
Prima dat je een andere mening hebt, maar dram alsjeblieft eens niet zo door. Zelfs mijn buurjongentje van 5 dramt minder.
en jullie doen dat niet?
jullie willen alleen het stukje van weggooien lezen
niet het stukje dat je het beter niet op kan eten
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:18:11 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_48547916
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en jullie doen dat niet?
jullie willen alleen het stukje van weggooien lezen
niet het stukje dat je het beter niet op kan eten
Nee, jij snapt gewoon niet dat dat opeten een geintje was (of in ieder geval zo gelezen moet worden)
Daarnaast weet iedereen hier echt wel dat je het beter niet kan opeten, we zijn hier niet debiel ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48547964
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, jij snapt gewoon niet dat dat opeten een geintje was
Daarnaast weet iedereen hier echt wel dat je het beter niet kan opeten, we zijn hier niet debiel ofzo.
ja maar de meeste hier zouden het wel op eten
of gaan jullie meteen met al overgebleven taart en alles naar de zwervers
volgens mij valt dat wel mee
pi_48547986
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik denk dat de meesten hier het niet opeten maar bewaren voor hun huisgenoten/ouders/collega's.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 18:20:52 #139
43556 miss_dynastie
pi_48547992
quote:
Dat baseer je op je grote voorspellende bol? Wel frappant dat je in slank de zomer in woedend wordt als iemand hetzelfde over jou suggereert
pi_48547999
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:20 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik denk dat de meesten hier het niet opeten maar bewaren voor hun huisgenoten/ouders/collega's.
toch raar dat ik steeds lees van al dat gebak of andere slechte dingen die worden opgegeten
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:21:40 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548006
quote:

[..]

Ik denk dat je je daar dus op verkijkt.
Het gaat niet om zwervers. Als ik taart overheb, dan nodig ik gewoon mijn buurvrouw op de koffie om bij te praten. Mijn buurvrouw wil altijd wel een stuk taart. Daarnaast hebben velen van ons een partner waar de kilo's juist bij aan moeten, die ook altijd wel een stuk taart weg kunnen kanen. De zwervers en dergelijke waren een voorbeeld. Ik zou niet eens weten waar ik hier in Ijsselstein een zwerver zou moeten vinden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548020
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat baseer je op je grote voorspellende bol? Wel frappant dat je in slank de zomer in woedend wordt als iemand hetzelfde over jou suggereert
nee dat merk ik aan de posts hier al jaren lang
en wat over mij gezegd werd was gewoon niet waar
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:22:16 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548024
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

toch raar dat ik steeds lees van al dat gebak of andere slechte dingen die worden opgegeten
Misschien moet je wat meer zout op je beeldscherm gooien.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548026
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

weet je, ik geef troel steeds meer gelijk in haar mening over jou, je komt hier alleen maar binnen om de rest af te zeiken en jezelf nog beter te voelen, rot toch asjeblieft een heel eind op.
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:22:31 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548031
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee dat merk ik aan de posts hier al jaren lang
Dat waag ik te betwijfelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 18:22:51 #146
43556 miss_dynastie
pi_48548044
quote:
Wat jij over mij zei ook niet, helder licht.
pi_48548046
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daar dus op verkijkt.
Het gaat niet om zwervers. Als ik taart overheb, dan nodig ik gewoon mijn buurvrouw op de koffie om bij te praten. Mijn buurvrouw wil altijd wel een stuk taart. Daarnaast hebben velen van ons een partner waar de kilo's juist bij aan moeten, die ook altijd wel een stuk taart weg kunnen kanen. De zwervers en dergelijke waren een voorbeeld. Ik zou niet eens weten waar ik hier in Ijsselstein een zwerver zou moeten vinden.
en dan eet jij niet gezellig mee?
pi_48548059
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat waag ik te betwijfelen
dat mag
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:24:12 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548085
quote:

[..]

Nouja, ik heb een tijd gehad waarvan ik van 1 hapje van wat dan ook al vol zat, dus wat denk je zelf

(over anderen verwijten dat ze nooit op jou reageren en niet met je meeleven, hartstikke leuk, maar blijkbaar weet je ook niets over de achtergrond van anderen hier gesproken)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548101
quote:

[..]

niet iedereen eet meteen een stukje taart, dat jij daar nou behoefte aan hebt en het doet, betekend niet dat iedereen hier dat heeft en doet.

en nu veel plezier en tot ziens (jammer dat er geen negeer knop zit hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')