Maak er dan gelijk een kuuroord vanquote:
En dat zijn de momenten dat ik meestal op school zit (en vrijdags doe ik niets...)quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef teigan het volgende:
freecell, wij kunnen elkaar eventueel nog wel aan het werk houden, zeg het maar... Alleen heb je op dit moment weinig aan mij, ik kan maandag, dinsdag en vrijdagmiddag alleen maar....
O, bedoelde je het zo, dat had ik dus verkeerd opgevat, sorry. Maar het is een randje aan de onderkant van de spalk. Ik heb er inmiddels een stukje tape overheen geplakt.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:57 schreef mrien het volgende:
@rewimo, het was wel serieus bedoeld, bij mijn brace werkte dat namelijk goed tegen uitstekende stukken klitteband...
Oh, na volgende week heb ik een week meivakantie... Misschien dat je er dan wat aan hebt?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:53 schreef freecell het volgende:
[..]
En dat zijn de momenten dat ik meestal op school zit (en vrijdags doe ik niets...)
Toch ff onthouden, misschien zit er nog een mogelijkheid in.
Maar dan heb ik vakantiequote:Op vrijdag 20 april 2007 07:28 schreef teigan het volgende:
[..]
Oh, na volgende week heb ik een week meivakantie... Misschien dat je er dan wat aan hebt?
dan vind ik toch dat je ze beter weg kan gooienquote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat ik mijn vader en mijn vriend had beloofd appeltaart voor hun verjaardag te bakken. Alleen zijn ze 3 dagen na elkaar jarig.Ik heb dus 2 appeltaarten voor mijn vaders verjaardag gebakken, waarvan er 1 overbleef. De overgebleven taart is met 2 verse taarten getrakteerd op het werk van mijn vriend, daar hebben ze met 20 man 3 appeltaarten gegeten
. En afgelopen zaterdag vierde m'n vriend z'n verjaardag, dus moest er perse weer appeltaart komen.
Helaas hielden we van die laatste 2 taarten een halve over... en mijn vriend vind weggooien van lekkere appeltaart een doodzonde. Je kunt het beter opeten en het daarna weer proberen er af te lijnen.
![]()
Je gaat toch geen overheerlijke zelfgebakken appeltaart weggooien. Weggeven is nog wel een optie, maar weggooien echt niet!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan vind ik toch dat je ze beter weg kan gooien
liever weggooien dan op etenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je gaat toch geen overheerlijke zelfgebakken appeltaart weggooien. Weggeven is nog wel een optie, maar weggooien echt niet!
Neejoh! Je kunt appeltaart ook invriezen. Of aan de buren geven. Of uitdelen op je werk.quote:
eten weggooien is idioot, niet nodig en vooral mensonterend.quote:
Nog nooit iemand gekend die de oorlog heeft meegemaakt zeker.quote:
Dat snap ik wel, want de voedselbank is vaak écht mensonterend. Toevallig deze week een gesprek gehad met de voedselbank hier die wel heel erg op kwaliteit let omdat ze vinden dat het met een stuk respect te maken heeft. Er komt serieus beschimmeld spul binnen dat dan maar uitgedeeld moet worden, zooi die over de datum is, etc. Ik snap heel goed dat ze dat niet uit willen delen, maar elders gebeurt dat dus wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken iemand die de helft van het eten van de voedselbank weggooide omdat ze het niet lekker vond of niet vertrouwde.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:38 schreef Miss_S het volgende:
ja het klopt je kan beter de taart zelf opeten dan weggooien
ik ben ook echt stom
maar de meeste zullen het zelf op eten dus ja dan kan je het beter weg gooienquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nog nooit iemand gekend die de oorlog heeft meegemaakt zeker.
En nee, dat wil niet zeggen dat anderen zich maar als vuilnisbak gebruiken, maar desnoods breng je het naar de voedselhulp of het asielzoekerscentrum.
Nee, maar je HOEFT geen goed voedsel weg te gooien. Dat hoeft gewoon echt niet, zat mensen die je er blij mee kan maken. Als je niemand kent/ je toevallig niemand tegenkomt kun je het inderdaad beter weggooien, maar goed voedsel weggooien is niet het eerste dat in me op komt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar de meeste zullen het zelf op eten dus ja dan kan je het beter weg gooien
andere hebben er ook niets aan als jij het op eet toch? en jij zelf al helemaal niet
niets meer gehoort? want ik zit nog te wachten op een belletje of mailtje van julliequote:
nee opeten is het eerstequote:Op vrijdag 20 april 2007 17:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar je HOEFT geen goed voedsel weg te gooien. Dat hoeft gewoon echt niet, zat mensen die je er blij mee kan maken. Als je niemand kent/ je toevallig niemand tegenkomt kun je het inderdaad beter weggooien, maar goed voedsel weggooien is niet het eerste dat in me op komt.
Je lijkt echt wel gewoon contactgestoord, sorry hoor.quote:
en jullie doen dat niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Je lijkt echt wel gewoon contactgestoord, sorry hoor.
Op een of andere manier wil je gewoon niet begrijpen dat er mensen zijn met een andere mening (en veel mensen met een andere mening), die dat proberen uit te leggen en het enige wat je doet is stom doorgaan met je eigen mening verkondigen. Als je daar nou mee ophoudt (want we weten inmiddels wel dat jij nooit appeltaart eet en het altijd meteen weggooit) dan hoeven wij niet meer op jou te reageren alsof we je idoot vinden dat je zulke reacties geeft.
Prima dat je een andere mening hebt, maar dram alsjeblieft eens niet zo door. Zelfs mijn buurjongentje van 5 dramt minder.
Nee, jij snapt gewoon niet dat dat opeten een geintje wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en jullie doen dat niet?
jullie willen alleen het stukje van weggooien lezen
niet het stukje dat je het beter niet op kan eten
ja maar de meeste hier zouden het wel op etenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, jij snapt gewoon niet dat dat opeten een geintje was![]()
Daarnaast weet iedereen hier echt wel dat je het beter niet kan opeten, we zijn hier niet debiel ofzo.
ik denk dat de meesten hier het niet opeten maar bewaren voor hun huisgenoten/ouders/collega's.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar de meeste hier zouden het wel op eten
of gaan jullie meteen met al overgebleven taart en alles naar de zwervers
volgens mij valt dat wel mee
Dat baseer je op je grote voorspellende bol? Wel frappant dat je in slank de zomer in woedend wordt als iemand hetzelfde over jou suggereertquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:19 schreef Miss_S het volgende:
toch raar dat ik steeds lees van al dat gebak of andere slechte dingen die worden opgegetenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik denk dat de meesten hier het niet opeten maar bewaren voor hun huisgenoten/ouders/collega's.
Ik denk dat je je daar dus op verkijkt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
of gaan jullie meteen met al overgebleven taart en alles naar de zwervers
volgens mij valt dat wel mee
nee dat merk ik aan de posts hier al jaren langquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat baseer je op je grote voorspellende bol? Wel frappant dat je in slank de zomer in woedend wordt als iemand hetzelfde over jou suggereert
Misschien moet je wat meer zout op je beeldscherm gooien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
toch raar dat ik steeds lees van al dat gebak of andere slechte dingen die worden opgegeten
weet je, ik geef troel steeds meer gelijk in haar mening over jou, je komt hier alleen maar binnen om de rest af te zeiken en jezelf nog beter te voelen, rot toch asjeblieft een heel eind op.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
toch raar dat ik steeds lees van al dat gebak of andere slechte dingen die worden opgegeten
Dat waag ik te betwijfelenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee dat merk ik aan de posts hier al jaren lang
en wat over mij gezegd werd was gewoon niet waar
Wat jij over mij zei ook niet, helder licht.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:22 schreef Miss_S het volgende:
en wat over mij gezegd werd was gewoon niet waar
en dan eet jij niet gezellig mee?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar dus op verkijkt.
Het gaat niet om zwervers. Als ik taart overheb, dan nodig ik gewoon mijn buurvrouw op de koffie om bij te praten. Mijn buurvrouw wil altijd wel een stuk taart. Daarnaast hebben velen van ons een partner waar de kilo's juist bij aan moeten, die ook altijd wel een stuk taart weg kunnen kanen. De zwervers en dergelijke waren een voorbeeld. Ik zou niet eens weten waar ik hier in Ijsselstein een zwerver zou moeten vinden.
Nouja, ik heb een tijd gehad waarvan ik van 1 hapje van wat dan ook al vol zat, dus wat denk je zelfquote:
niet iedereen eet meteen een stukje taart, dat jij daar nou behoefte aan hebt en het doet, betekend niet dat iedereen hier dat heeft en doet.quote:
In FireFox was er wel zoiets, maar volgens mij was dat verboden. En ik gebruik geen FFquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
niet iedereen eet meteen een stukje taart, dat jij daar nou behoefte aan hebt en het doet, betekend niet dat iedereen hier dat heeft en doet.
en nu veel plezier en tot ziens (jammer dat er geen negeer knop zit hier![]()
hoe komen ze dan hier te zitten...........quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
niet iedereen eet meteen een stukje taart, dat jij daar nou behoefte aan hebt en het doet, betekend niet dat iedereen hier dat heeft en doet.
miss wanneer krijg je door dat je hier met je opmerkingen niet welkom bent. men zit hier omdat ze vroeger fouten hebben gemaakt. wat vroeger is gebeurt zegt niets over het heden en de toekomst. en nu weten we wel dat jij wel afgevallen bent, en dat jouw methode wel werkt. maar niet iedereen werkt zoals jij werkt. en zoals jij bezig bent krijg je ook steeds meer mensen die niet naar je luisteren, want alles wat jij zegt is juist, en iedereen die ertegenin gaat is een grote leugenaar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hoe komen ze dan hier te zitten...........
maar goed als jullie dat allemaal nooit doen dan heb ik niets gezegd en dan spijt het me
ow, dan spijt het je? Dan wel?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hoe komen ze dan hier te zitten...........
maar goed als jullie dat allemaal nooit doen dan heb ik niets gezegd en dan spijt het me
dat magquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:27 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
miss wanneer krijg je door dat je hier met je opmerkingen niet welkom bent. men zit hier omdat ze vroeger fouten hebben gemaakt. wat vroeger is gebeurt zegt niets over het heden en de toekomst. en nu weten we wel dat jij wel afgevallen bent, en dat jouw methode wel werkt. maar niet iedereen werkt zoals jij werkt. en zoals jij bezig bent krijg je ook steeds meer mensen die niet naar je luisteren, want alles wat jij zegt is juist, en iedereen die ertegenin gaat is een grote leugenaar.
ja en maar ik was 14 toen ik hier begonquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:28 schreef Troel het volgende:
[..]
ow, dan spijt het je? Dan wel?
Denk je nou werkelijk dat iedereen hier zit omdat we de hele dag taart vreten en verder niets doen? Volgens mij moet jij echt eens een cursus sociaal met anderen omgaan gaan volgen zodat je je wat meer in kan leven in anderen, ook naar hun verhalen kan luisteren en niet in je eigen wereldje met je mismaakte denkbeelden blijft zitten.
"hoe komen ze dan hier te zitten" je hebt hier zelf ook 5 jaar gezeten hoor! Asjeblieft zeg.
er word niet op gereageerd omdat iedereen jouw berichten begint te negeren, en zodra je dat door hebt zorg je wel weer dat iedereen wel naar je luistert en wel op je reageert.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat mag
maar ik laat me toch niet wegjagen
en ik post hier genoeg andere dingen maar daar word dan ook niet opgereageerd dat maakt niet uit maar zeg niet dat ik alleen voor deze dingen hier heen kom
Ja, ga maar zelfmedelijden hebben. Er wordt meer dan genoeg op je gereageerd. Punt is dat je nauwelijks normale posts hebt en dat je je daarom altijd aangevallen voelt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat mag
maar ik laat me toch niet wegjagen
en ik post hier genoeg andere dingen maar daar word dan ook niet opgereageerd dat maakt niet uit maar zeg niet dat ik alleen voor deze dingen hier heen kom
Jawel, tegen die mensen had je het ook. Je had het namelijk over de mensen in dit topic. Dus of je maakt meteen onderscheid tussen de verschillende mensen hier, of je moet gewoon eens ophouden met generaliseren. Och, eigenlijk is het dus wel duidelijk, je moet gewoon eens nadenken voordat je wat post.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja en maar ik was 14 toen ik hier begon
en het spijt me inderdaad als jullie nooit snacken of snoepen want tegen die mensen had ik het niet
900 gb, als ze er 1100 binnenkrijgt zal ze dat niet zeggen (in tegenstelling tot de mensen hier, die wel toegeven als ze een "misstap" hebben begaan of een "traktatie" hebben genomen)quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:30 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
er word niet op gereageerd omdat iedereen jouw berichten begint te negeren, en zodra je dat door hebt zorg je wel weer dat iedereen wel naar je luistert en wel op je reageert.
en jij bent zo trots dat je in slank de zomer in zit, ga daar dan lekker hele dagen discusseren over een stukje taart of over de 1100 calorieeen die je vandaag binnen hebt gehad, in plaats van de gebruikelijke 1000 calorieeen
ik probeer toch echt wel daaronder te zitten hoor per dagquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:32 schreef Troel het volgende:
[..]
900 gb, als ze er 1100 binnenkrijgt zal ze dat niet zeggen (in tegenstelling tot de mensen hier, die wel toegeven als ze een "misstap" hebben begaan of een "traktatie" hebben genomen)
Je reageert als een aangevallen kip die rijp is voor het slachthuis. Als je geen zelfmedelijden hebt, hoe wil je dan het eeuwige gezeur "men reageert niet op mij" verklaren? Hoe wil je het dan noemen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:33 schreef Miss_S het volgende:
ik voel me niet aangevallen
en heb zeker geen zelfmedelijden
ik blijf hier toch wel posten ookal reageerd er niemand
precies, dus jij post alleen maar als je je doel gehaald hebt. Nee, dat is eerlijk! Zo kan men tenminste nooit commentaar op jou hebben zoals jij op sommige anderen hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik probeer toch echt wel daaronder te zitten hoor per dag
als ik boven de 1100 zit post ik dat zeker niet
het was maar een voorbeeld van een persoon die al veel te weinig calorieeen binnen krijgt, en nog zegt dat alles wat ze doet gezond is, en dat iedereen haar moet volgen. troel zullen we gewoon maar proberen niet meer op haar te reageren, gok dat ze dan steeds minder vaak hier komt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:32 schreef Troel het volgende:
[..]
900 gb, als ze er 1100 binnenkrijgt zal ze dat niet zeggen (in tegenstelling tot de mensen hier, die wel toegeven als ze een "misstap" hebben begaan of een "traktatie" hebben genomen)
Ik ben bang dat dat helemaal geen drol helptquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
het was maar een voorbeeld van een persoon die al veel te weinig calorieeen binnen krijgt, en nog zegt dat alles wat ze doet gezond is, en dat iedereen haar moet volgen. troel zullen we gewoon maar proberen niet meer op haar te reageren, gok dat ze dan steeds minder vaak hier komt.
jup troel, was ik bekend mee. altijd leuk, eerst wegen, dan naar de wc, en daarna weer wegen, zo een halve kilo minder en het ziet er toch echt niet uit als een halve kiloquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat helemaal geen drol helpt(oew, wist je dat je van goed poepen flink af kan vallen?)
Ik ben blij dat er nog voldoende andere plekken op internet zijn waar mevrouw superieus niet aanwezig is.
daar zeur ik niet overquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Je reageert als een aangevallen kip die rijp is voor het slachthuis. Als je geen zelfmedelijden hebt, hoe wil je dan het eeuwige gezeur "men reageert niet op mij" verklaren? Hoe wil je het dan noemen?
Guess againquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef gothic-blackie het volgende:
gok dat ze dan steeds minder vaak hier komt.
Ik probeer het altijd te schatten en ik kwam nog nooit in de buurt. Het meeste wat ik ooit uitgepoept heb was 1,4 kiloquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:37 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jup troel, was ik bekend mee. altijd leuk, eerst wegen, dan naar de wc, en daarna weer wegen, zo een halve kilo minder en het ziet er toch echt niet uit als een halve kilo
ja ik meende het ook echt wat ik zeiquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef Troel het volgende:
[..]
precies, dus jij post alleen maar als je je doel gehaald hebt. Nee, dat is eerlijk! Zo kan men tenminste nooit commentaar op jou hebben zoals jij op sommige anderen hebt.
De volgende keer dat ik moet kotsen, zal ik aan jou denken, dan voelt het vast erg goed!
Nou meid toch.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:37 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jup troel, was ik bekend mee. altijd leuk, eerst wegen, dan naar de wc, en daarna weer wegen, zo een halve kilo minder en het ziet er toch echt niet uit als een halve kilo
Lijkt me dat dat gewoon een afwijkinkje van je weegschaal was. Of had je er echt vijf keer op gestaan de eerste keer?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd te schatten en ik kwam nog nooit in de buurt. Het meeste wat ik ooit uitgepoept heb was 1,4 kilo
hai STINGiej, kusjequote:
Ik sta standaard drie keer op de weegschaal als ik mezelf weeg. Geen afwijkingen hoor (ok, die ene keer wel, maar toen stond ie op een vaatdoekje, toen was ik ook maar 40 kilo, dus dat viel wel op).quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat gewoon een afwijkinkje van je weegschaal was. Of had je er echt vijf keer op gestaan de eerste keer?
zal nog wel even strak zitten gok ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:42 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het rode jurkje nu staat bij Miss_S ten opzichte van vorige week
dat was wel heel veel afvallen in een week, of niet troelquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik sta standaard drie keer op de weegschaal als ik mezelf weeg. Geen afwijkingen hoor (ok, die ene keer wel, maar toen stond ie op een vaatdoekje, toen was ik ook maar 40 kilo, dus dat viel wel op).
zit nu nog wijderquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:42 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het rode jurkje nu staat bij Miss_S ten opzichte van vorige week
Ohquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik sta standaard drie keer op de weegschaal als ik mezelf weeg. Geen afwijkingen hoor (ok, die ene keer wel, maar toen stond ie op een vaatdoekje, toen was ik ook maar 40 kilo, dus dat viel wel op).
Toch wel frappant aangezien je over de eerste 20 kilo vijf jaar hebt gedaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja joh
1 kilo en 3 centimeters minder
of het zit te los, omdat ze een skelettje is geworden (sorry moest er even uit), je kent die figuren wel, mensen waarvan hun benen 2 keer in mijn onderarmen passen (die je wel hebt gezien, misschien vergeten maar je snapt wat ik bedoelquote:
daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toch wel frappant aangezien je over de eerste 20 kilo vijf jaar hebt gedaan
Ik heb ineens heeeeeele rare visioenen van jouw onderarmenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:47 schreef gothic-blackie het volgende:
(die je wel hebt gezien, misschien vergeten maar je snapt wat ik bedoel)
vast niet zo wijd als mijn kleren elke week zittenquote:
lol nee dat hoeft nou ook weet niet. zal maar gewoon zeggen als als mijn buik en benen en borsten niet zo dik waren ik een redelijk normaal figuurtje had. ben ook trots op mijn onderarmen (gewoon normaalquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb ineens heeeeeele rare visioenen van jouw onderarmen![]()
nee dat kloptquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:49 schreef Troel het volgende:
[..]
vast niet zo wijd als mijn kleren elke week zitten
je weet dat dat heel ongezond is en dat je dan meer kans hebt op een jojo-effect?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in
maar de laatste 15 kilo is in een paar maanden gegaan
Tja, maar ik ben dankzij de operatie ook geestelijk een stuk beter geworden en jij bent er alleen maar op achteruit gegaan lijkt het wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee dat klopt
maar gelukkig kon ik het zelf zonder operatie
Kan iemand ook een ban krijgen wegens ongepast, psychotisch, dom en vooral: onwetend gedrag?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee dat klopt
preciesquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef Troel het volgende:
[..]
je weet dat dat heel ongezond is en dat je dan meer kans hebt op een jojo-effect?
Och, tuurlijk weet je dat, maar jij doet niet aan jojo-en, dat is waar ook
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:51 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Kan iemand ook een ban krijgen wegens ongepast, psychotisch, dom en vooral: onwetend gedrag?
Ik hoop met heel mijn hart dat je 150 kilo wordt, geen kant meer op kan en jij geen operatie vergoed krijgt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee dat klopt
volgens mij zal het niet zo snel gebeuren dat je wakker word en 150 kilo weegtquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn hart dat je 150 kilo wordt, geen kant meer op kan en jij geen operatie vergoed krijgt.
Dom, stompzinnig en achterlijk mens dat je d'r bent
Pfff.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zeg toch niet zulke hele rare dingen
Gaat niet gebeuren, ze jojo-ot nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn hart dat je 150 kilo wordt, geen kant meer op kan en jij geen operatie vergoed krijgt.
Dom, stompzinnig en achterlijk mens dat je d'r bent
'k heb het anders jaren lang elke dag gehad.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij zal het niet zo snel gebeuren dat je wakker word en 150 kilo weegt
Wat ben jij misselijk zeg! Beetje lopen blaten over hoe goed jij wel niet bent, en hoeveel beter dan de restquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee dat klopt
Ik vervuil jullie topic met heel veel gezeurquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij zal het niet zo snel gebeuren dat je wakker word en 150 kilo weegt
Superieur is het woordquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:55 schreef Fuente het volgende:
[..]
Wat ben jij misselijk zeg! Beetje lopen blaten over hoe goed jij wel niet bent, en hoeveel beter dan de rest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |