potverdikkie, nu heb ik er ook 1 geopendquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom was deze er nou niet?
OT: Ik denk dat dik zijn niet altijd per se ongezond is, maar wel minder gezond. Ik had nooit klachten en toch merk ik dat ik nu gezonder ben. Ik heb meer energie.
Typischquote:Op woensdag 18 april 2007 23:44 schreef teigan het volgende:
een typische freecell actie: laten zien dat er onderop het koffiekopje de naam van de maakster ervan staat... Op zich geen probleem, totdat het koffiekopje nog vol zit met koffie...
Ze stond echt heel verbaasd te kijken...
Ok! Gevisualiseerd!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:44 schreef teigan het volgende:
Ah, hier verder..
een typische freecell actie: laten zien dat er onderop het koffiekopje de naam van de maakster ervan staat... Op zich geen probleem, totdat het koffiekopje nog vol zit met koffie...
Ze stond echt heel verbaasd te kijken...
Trusten iedereen!
Zal je altijd zien, eerst een hele tijd niets, dan besluiten op hetzelfde moment twee mensen er iets aan te doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef octopussy het volgende:
[..]
potverdikkie, nu heb ik er ook 1 geopend![]()
![]()
Och, daarmee val je wel af hoor, dus ze heeft nog gelijk ookquote:[b]Op donderdag 19 april 2007 00:10 Eén of ander wicht dat denkt dat je blijvend af kunt vallen door een maandje te leven op een kilo groente en 2 ons kip per dag.
wel een potentiele kandidaat voor het dieetclub topic erbijquote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, daarmee val je wel af hoor, dus ze heeft nog gelijk ook
Hoeft niet hoor, zeker niet als het om een beetje gewichtsverlies gaat bij iemand die verder niet echt gewichtsproblemen heeft. Mensen met extreem overgewicht hebben meer last van iets als het jojo-effect dan iemand die maar een paar kilo wil crashen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef octopussy het volgende:
wel een potentiele kandidaat voor het dieetclub topic erbij![]()
Meestal zo hèquote:
Grappig, ik kreeg dus wel een zwaardere pilquote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef Fuente het volgende:
[..]
Nee, ik heb het (toen ik zwanger was) nog weer nagevraagd en dat had er volgens mijn huisarts en verloskundige niets mee te maken. Ik slikte de Diane35, al 8 jaar, en zat gewoon net bij de 'missers'.
Ik heb overigens de nuvaring ook een hele tijd gebruikt na Sara's geboorte. Daarbij maakt het ook niet uit wat voor gewicht je hebt omdat de nuvaring plaatselijk hormonen afgeeft.
Zo'n Saartje is ook heel leuk hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, oke. Het is dus niet zo dat je 'meer' hormonen nodig hebt om hetzelfde resultaat te bereiken.
Ik was mijn nuvaring laatst kwijt geraakt de dag na plaatsing, ik weet nog steeds niet hoe het kan want ik stop hem er goed in en piel er ook niet mee of zo, maar toen werd ik ook nog eens niet gelijk ongesteld en toen voelde ik even paniek en toen ging ik me dit soort dingen bedenkenMaar gelukkig was het vals alarm
(al zou ik ook wel zo'n mooi Saartje willen
![]()
)
Oeh, dat duurt nog wel even inderdaad, maar als het echt een tof huis is....quote:Op donderdag 19 april 2007 12:03 schreef Jojogirl het volgende:
Dat was nog net op tijd freecellStrakke actie met de koffie
Het huis was leuk! Ik wil nog een keer kijken, maar dan met Menno en hopelijk ook z'n tante (die is makelaar). Echt alles is leuk, alleen de opleveringstermijn is een nadeel, die zou pas zomer volgend jaar zijn.
spannend ikiskoelquote:Op donderdag 19 april 2007 15:27 schreef Ikiskoel het volgende:
Mn vriend en ik gaan zo ook een huisje bekijken, JoJo. In het centrum van Leiden. Ik ben benieuwd of het wat is. Het is overigens wel een huurwoning.
Wel idioot lang wachten trouwens, mochten jullie het nemen.... Volgende zomer... damn
huh? Brace? wat waar hoe waarom? Foto?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:28 schreef Rewimo het volgende:Rewimo zwaait wat moeizaam met haar nieuwe stoere zwarte brace
Mijn oma gaat ook naar een nieuwbouw flat (Ripperda kazerne, Haarlem). Ze stellen steeds de oplevering van de flats uit. Het is maar goed dat mijn oma nu een huisje huurt en alleen maar aan de opzegtermijn hoeft te denken.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:16 schreef teigan het volgende:
Mijn oma gaat ook naar een nieuwbouwflatje, en die had eigenlijk nu verhuist moeten zijn... Maar de woning is dus pas in oktober oid klaar.. Gelukkig had ze dat goed geregeld toen ze dit huis verkocht..
Zo een, maar dan dus zwart (ze hadden geen blauwquote:Op donderdag 19 april 2007 17:13 schreef freecell het volgende:
huh? Brace? wat waar hoe waarom? Foto?
Hee, mijn moeder ookquote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef octopussy het volgende:
[..]
Mijn oma gaat ook naar een nieuwbouw flat (Ripperda kazerne, Haarlem). Ze stellen steeds de oplevering van de flats uit. Het is maar goed dat mijn oma nu een huisje huurt en alleen maar aan de opzegtermijn hoeft te denken.![]()
Het arme mens ziet er heel erg tegenop om te verhuizen![]()
*hug* klinkt bekend, heb dat ook een tijd gehad... heb je niemand om samen mee te studeren bijvoorbeeld? Dan kun je elkaar een beetje controleren enzo, sociale controle/sociale drukquote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef freecell het volgende:
Ik ben geïrriteerd, gedeprimeerd, ik heb 2 zakjes (kleine) M&M's op (nog over van trouwen) en ik weet niet waarom.
Ik wordt kwaad van elke negatieve opmerking van ieder willekeurig persoon naar ieder ander willekeurig persoon en ik heb zin om héél hard te schreeuwen.
Dus.
En het huis is een chaos en ik had vandaag 'héél veel voor school moeten doen en ik heb vrijwel niets gedaan, dus dat is ook onhandig. Ik begin zowaar een probleem te krijgen nu met dingen uitstellen en niet doen. Ik krijg het gewoon niet oor elkaar om bezig te gaan en als het wel lukt, lukt het me niet om bezig te blijven...
Ik heb een afstudeermaatje, maar dat helpt ook niet. Vooral omdat ze zelf ook niet echt iets doet. Daarbij kan zij juist niet samen studeren, dan raakt ze ernstig afgeleid.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:10 schreef Tangarine het volgende:
[..]
*hug* klinkt bekend, heb dat ook een tijd gehad... heb je niemand om samen mee te studeren bijvoorbeeld? Dan kun je elkaar een beetje controleren enzo, sociale controle/sociale druk
komt mij ongelooflijk bekend voor.... Heb ik ook last van...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef freecell het volgende:
Ik ben geïrriteerd, gedeprimeerd, ik heb 2 zakjes (kleine) M&M's op (nog over van trouwen) en ik weet niet waarom.
Ik wordt kwaad van elke negatieve opmerking van ieder willekeurig persoon naar ieder ander willekeurig persoon en ik heb zin om héél hard te schreeuwen.
Dus.
En het huis is een chaos en ik had vandaag 'héél veel voor school moeten doen en ik heb vrijwel niets gedaan, dus dat is ook onhandig. Ik begin zowaar een probleem te krijgen nu met dingen uitstellen en niet doen. Ik krijg het gewoon niet oor elkaar om bezig te gaan en als het wel lukt, lukt het me niet om bezig te blijven...
Peesschedeontsteking is kutquote:Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo een, maar dan dus zwart (ze hadden geen blauw)
[afbeelding]
Peesschedeontsteking
moet ik je nog bellen als ik klaar ben? dus na 2 uur, of ben je morgen vrij? en ik zal maandag wel voor jou duimenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef Ikiskoel het volgende:
Nou idd, hendig sjieke ringetjes![]()
Het huis was gáááááf!!! Uiteindelijk staan we tweede op de wachtlijst. Nu maar hopen dat nummer 1 het niet neemt. De dame van de woningstichting die erbij was werkt morgen niet, dus we horen het maandag pasEen heel weekend in spanning afwachten! En ik kan al zo slecht tegen spanning, haha.
Gothic-Blackie: Ik ga voor je duimen morgen!! Het komt vast wel goed, want mijn collega's in Rotterdam waren ook enthousiast! Nette kleren aan en ervoor gaan, zou ik zeggen!![]()
En ik zwaai terug naar Jojogirl! Mn vriend heeft ook in de Merenwijk gewoond!
![]()
Eh nou, dat waag ik te betwijfelen, eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:08 schreef mrien het volgende:
@rewimo, zo'n polsbandje (bv zo'n live strong bandje van lance armstrong of een neppe)of een elastiekje om doen werkt vaak wel
Je kan er natuurlijk ook een tumtummetje onder doenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh nou, dat waag ik te betwijfelen, eerlijk gezegd...
Of een struikje peterselie in je linkeroor.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:44 schreef freecell het volgende:
Je kan er natuurlijk ook een tumtummetje onder doen
Dat helpt trouwens wel heel erg als de linkerburen lawaai maken! Ze gaan onmiddelijk zachter doen als je een struikje peterselie in je linkeroor doen en drie keer "wladiwostok" zoemtquote:Op donderdag 19 april 2007 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of een struikje peterselie in je linkeroor.
Zolang je ze niet opeet is er niets aan de handquote:Op donderdag 19 april 2007 20:05 schreef Levitation het volgende:
Misschien toch maar geen 6 appeltaarten in 1 week bakken... voordeel is wel dat ik nu weer een jaar lang geen appeltaarten meer hoef te zien.![]()
misschien wil Isa wel in jouw plaats...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet morgenavond gourmetten. Vervelend he?
Je been is wonderbaarlijk snel opgeknapt! misschien toch een verrekt spiertje oid?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:53 schreef ymme het volgende:
NeeMet mijn been is alles weer goed. Nu heb ik alleen mijn linkeroog ontstoken.
Bij de onderste wimperrand, is het rood en dik, en pijnlijk. HELLUPPHiemand hier een tip voor. Morgen 2 verjaardagen en zaterdag één, wil niet voor lul lopen eigenlijk
Het is wel raar kijken zo. Net of er iets in mijn oog zit. Kijk er de hele tijd tegen aan![]()
Het klinkt al ontstoken: blefaritis.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef freecell het volgende:
Iets er op smeren zou ik niet doen bij je ogen ivm ontstekingsrisico (of valt dat mee Isa? )
Wil je mijn patiënt worden? Dan heb ik regelmatig wat te doenquote:Wat is een ontsteking van de ooglidrand?
Een ontsteking van de ooglidrand zit in de haarzakjes van de wimpers of in de talgkliertjes die uitmonden in de rand van de oogleden.
Wat zijn de verschijnselen?
U heeft last van branderige, jeukende en geïrriteerde ogen. De randen van de oogleden zijn rood en gezwollen. Tussen de wimpers zitten soms schilfertjes en korstjes.
Als de ontsteking lang aanhoudt, kunt u blijvend last krijgen van droge en geïrriteerde ogen.
Hoe ontstaat het?
De ontsteking wordt meestal veroorzaakt door een bacterie die groeit in het vet (talg) in de talgkliertjes van de ooglidrand.
Adviezen
Omdat de bacterie op talg groeit, moet u de ooglidranden twee keer per dag ontvetten. Gebruik hiervoor een wattenstokje. Bevochtig het stokje met een oplossing van één theelepel babyshampoo in drie theelepels lauw water. Zo nodig kunt u de korstjes eerst losweken met een nat washandje. Houd hiervoor een schone washandje onder de warme kraan en leg dit gedurende vijftien minuten op de oogleden. Spoel na het ontvetten uw ogen met lauw water.
Medicijnen
Als babyshampoo onvoldoende helpt, kunt u na het ontvetten nog een oog-gel (fusidinezuur) aanbrengen: twee keer per dag een druppel op de ooglidranden of in het onderste ooglid, en daarna in de ooglidranden wrijven. Deze oog-gel is op recept verkrijgbaar.
Hoe gaat het verder?
Een ontsteking van de ooglidrand kan regelmatig terugkomen. Kom opnieuw naar de praktijk als u weer klachten krijgt of last krijgt van droge ogen. In het laatste geval kunnen kunsttranen verlichting geven.
Neuh, dat doe ik pas 2 dagen van tevoren, zodat ik eventuele tekorten op de laatste dag nog kan aanvullenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef teigan het volgende:
En straks nog op vakantie.. Het komt al dichtbij zeg Fannetje, begin je al spullen klaar te leggen?
Ik las Beffaritusquote:Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het klinkt al ontstoken: blefaritis.
Nou zo ernstig is het nietquote:Op donderdag 19 april 2007 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Tips voor ymme:
[..]
Wil je mijn patiënt worden? Dan heb ik regelmatig wat te doen![]()
En dan niet zeuren als je morgen een naar binnengeslagen netvliesonsteking hebt hè?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef ymme het volgende:
[..]
Nou zo ernstig is het nietHeb geen schilfers etc..
Haha, ja ik heb de laatste tijd wel van alles een beetje zou je zeggen.
Met mijn been is inderdaad gewoon een verrekt spiertje geweest denk ik...
Ik doe aan mijn oog maar niets. Maak het vanavond schoon met afgekookt water, en voor de rest gaat het vanzelf wel over..
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:15 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan niet zeuren als je morgen een naar binnengeslagen netvliesonsteking hebt hè?![]()
Beetje niet naar de dokter te luisteren![]()
ben blij dat iedereen zoveel vertrouwen in me heeft. je collega's hadden al verteld dat dat gesprek alleen maar een formaliteit was, niet super belangrijk. maar toch, zodra er sollicitatie voor staat ben ik niet meer zeker van mezelfquote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef Ikiskoel het volgende:
G-B: Ik zou het wel leuk vinden als je me even belt na je sollicitatiegesprek. Al weet ik dat het helemaal goed komt, ik wil toch graag weten hoe jij het hebt gevonden![]()
waar ga je heen?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef omearos het volgende:
Fannetje Jij gaat weg als ik net weer terug ben![]()
Kreta, 8 dagenquote:
Wist niet dat hij je vriendje wasquote:Hebben jullie overigens al gezien dat vriendje Fok!user van de week is?
En ik word ook nog 2x genoemd
FOK!ker van de week: Tackleberry
Oh ja, dat wist ik wel. Je ging alleen, toch?quote:
Is ook pas vijfenhalf jaar hoorquote:Wist niet dat hij je vriendje wasGefeliciteerd!
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef freecell het volgende:
Als we nou allemaal Isa's patient worden?
Isa keurt ons allemaal af, zegt dat we geschikt zijn voor een revalidatieoord, we huren een gebouw en de AWBZ betaalt
Sauna erbij?
Yupquote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Oh ja, dat wist ik wel. Je ging alleen, toch?
Tja, met zulke dingen ben ik nooit zo snelquote:[..]
Is ook pas vijfenhalf jaar hoorMaar bedankt, al heb ik er niks aan gedaan
Wel grappig overigens, dat ik op de dag dat hij een mailtje kreeg of hij hieraan mee wilde doen nog tegen hem gezegd had (nav het stelletje dat geinterviewd was) wanneer wij eens gevraagd zouden worden
Lekker hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 21:41 schreef omearos het volgende:
[..]
Yup
Vertrek komende donderdagochtend, mag ik lekker op tijd met de trein![]()
Ja, dat vond ik ook!quote:Tja, met zulke dingen ben ik nooit zo snelWel grappig dat jullie het er net over hadden.
Omdat ik mijn vader en mijn vriend had beloofd appeltaart voor hun verjaardag te bakken. Alleen zijn ze 3 dagen na elkaar jarig.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
waarom bak je dan 6 appeltaarten in 1 week?
Toen voelde ik me heel stomquote:Op donderdag 19 april 2007 21:43 schreef Fannetje het volgende:
En 't is je vergeven hoor, Isabeau was het in februari ook vergeten en die heeft ons zelfs wel eens samen gezien
uhm dat ligt er even aan hoe het gaat verlopen de komende weken met de verzekering. Als ze me weigeren dan weet ik niet of ik in staat ben om de dag bij te wonen. De 24ste heeft dillemans de laatste ondehandelingen met mijn verzekering, dus hopelijk wordt dan snel de aanvraag ingediend. Als ik nog positief blijf volgende week dan wil ik wel graag aanwezig zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef Rewimo het volgende:
octo, ga jij naar de WLS-dag?
Ik meld me af!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef octopussy het volgende:
* octopussy meldt zich voor Isabeau's kliniek voor de ziek-zwak-misselijk-obesen![]()
Hier nog eentje met SOG! En ik moet nu echt wat gaan doen, want de tijd begint te dringen hier!quote:en freecell, het is jammer dat je zover weg woont van mij want dat Studieontwijkend gedrag gaat mij ook heel erg storen, dus dan hadden we misschien elkaar kunnen helpen![]()
![]()
Je bent wel welkom hoor!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef octopussy het volgende:
* octopussy meldt zich voor Isabeau's kliniek voor de ziek-zwak-misselijk-obesen![]()
en freecell, het is jammer dat je zover weg woont van mij want dat Studieontwijkend gedrag gaat mij ook heel erg storen, dus dan hadden we misschien elkaar kunnen helpen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |