potverdikkie, nu heb ik er ook 1 geopendquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom was deze er nou niet?
OT: Ik denk dat dik zijn niet altijd per se ongezond is, maar wel minder gezond. Ik had nooit klachten en toch merk ik dat ik nu gezonder ben. Ik heb meer energie.
Typischquote:Op woensdag 18 april 2007 23:44 schreef teigan het volgende:
een typische freecell actie: laten zien dat er onderop het koffiekopje de naam van de maakster ervan staat... Op zich geen probleem, totdat het koffiekopje nog vol zit met koffie...
Ze stond echt heel verbaasd te kijken...
Ok! Gevisualiseerd!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:44 schreef teigan het volgende:
Ah, hier verder..
een typische freecell actie: laten zien dat er onderop het koffiekopje de naam van de maakster ervan staat... Op zich geen probleem, totdat het koffiekopje nog vol zit met koffie...
Ze stond echt heel verbaasd te kijken...
Trusten iedereen!
Zal je altijd zien, eerst een hele tijd niets, dan besluiten op hetzelfde moment twee mensen er iets aan te doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef octopussy het volgende:
[..]
potverdikkie, nu heb ik er ook 1 geopend![]()
![]()
Och, daarmee val je wel af hoor, dus ze heeft nog gelijk ookquote:[b]Op donderdag 19 april 2007 00:10 Eén of ander wicht dat denkt dat je blijvend af kunt vallen door een maandje te leven op een kilo groente en 2 ons kip per dag.
wel een potentiele kandidaat voor het dieetclub topic erbijquote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, daarmee val je wel af hoor, dus ze heeft nog gelijk ook
Hoeft niet hoor, zeker niet als het om een beetje gewichtsverlies gaat bij iemand die verder niet echt gewichtsproblemen heeft. Mensen met extreem overgewicht hebben meer last van iets als het jojo-effect dan iemand die maar een paar kilo wil crashen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef octopussy het volgende:
wel een potentiele kandidaat voor het dieetclub topic erbij![]()
Meestal zo hèquote:
Grappig, ik kreeg dus wel een zwaardere pilquote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef Fuente het volgende:
[..]
Nee, ik heb het (toen ik zwanger was) nog weer nagevraagd en dat had er volgens mijn huisarts en verloskundige niets mee te maken. Ik slikte de Diane35, al 8 jaar, en zat gewoon net bij de 'missers'.
Ik heb overigens de nuvaring ook een hele tijd gebruikt na Sara's geboorte. Daarbij maakt het ook niet uit wat voor gewicht je hebt omdat de nuvaring plaatselijk hormonen afgeeft.
Zo'n Saartje is ook heel leuk hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, oke. Het is dus niet zo dat je 'meer' hormonen nodig hebt om hetzelfde resultaat te bereiken.
Ik was mijn nuvaring laatst kwijt geraakt de dag na plaatsing, ik weet nog steeds niet hoe het kan want ik stop hem er goed in en piel er ook niet mee of zo, maar toen werd ik ook nog eens niet gelijk ongesteld en toen voelde ik even paniek en toen ging ik me dit soort dingen bedenkenMaar gelukkig was het vals alarm
(al zou ik ook wel zo'n mooi Saartje willen
![]()
)
Oeh, dat duurt nog wel even inderdaad, maar als het echt een tof huis is....quote:Op donderdag 19 april 2007 12:03 schreef Jojogirl het volgende:
Dat was nog net op tijd freecellStrakke actie met de koffie
Het huis was leuk! Ik wil nog een keer kijken, maar dan met Menno en hopelijk ook z'n tante (die is makelaar). Echt alles is leuk, alleen de opleveringstermijn is een nadeel, die zou pas zomer volgend jaar zijn.
spannend ikiskoelquote:Op donderdag 19 april 2007 15:27 schreef Ikiskoel het volgende:
Mn vriend en ik gaan zo ook een huisje bekijken, JoJo. In het centrum van Leiden. Ik ben benieuwd of het wat is. Het is overigens wel een huurwoning.
Wel idioot lang wachten trouwens, mochten jullie het nemen.... Volgende zomer... damn
huh? Brace? wat waar hoe waarom? Foto?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:28 schreef Rewimo het volgende:Rewimo zwaait wat moeizaam met haar nieuwe stoere zwarte brace
Mijn oma gaat ook naar een nieuwbouw flat (Ripperda kazerne, Haarlem). Ze stellen steeds de oplevering van de flats uit. Het is maar goed dat mijn oma nu een huisje huurt en alleen maar aan de opzegtermijn hoeft te denken.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:16 schreef teigan het volgende:
Mijn oma gaat ook naar een nieuwbouwflatje, en die had eigenlijk nu verhuist moeten zijn... Maar de woning is dus pas in oktober oid klaar.. Gelukkig had ze dat goed geregeld toen ze dit huis verkocht..
Zo een, maar dan dus zwart (ze hadden geen blauwquote:Op donderdag 19 april 2007 17:13 schreef freecell het volgende:
huh? Brace? wat waar hoe waarom? Foto?
Hee, mijn moeder ookquote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef octopussy het volgende:
[..]
Mijn oma gaat ook naar een nieuwbouw flat (Ripperda kazerne, Haarlem). Ze stellen steeds de oplevering van de flats uit. Het is maar goed dat mijn oma nu een huisje huurt en alleen maar aan de opzegtermijn hoeft te denken.![]()
Het arme mens ziet er heel erg tegenop om te verhuizen![]()
*hug* klinkt bekend, heb dat ook een tijd gehad... heb je niemand om samen mee te studeren bijvoorbeeld? Dan kun je elkaar een beetje controleren enzo, sociale controle/sociale drukquote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef freecell het volgende:
Ik ben geïrriteerd, gedeprimeerd, ik heb 2 zakjes (kleine) M&M's op (nog over van trouwen) en ik weet niet waarom.
Ik wordt kwaad van elke negatieve opmerking van ieder willekeurig persoon naar ieder ander willekeurig persoon en ik heb zin om héél hard te schreeuwen.
Dus.
En het huis is een chaos en ik had vandaag 'héél veel voor school moeten doen en ik heb vrijwel niets gedaan, dus dat is ook onhandig. Ik begin zowaar een probleem te krijgen nu met dingen uitstellen en niet doen. Ik krijg het gewoon niet oor elkaar om bezig te gaan en als het wel lukt, lukt het me niet om bezig te blijven...
Ik heb een afstudeermaatje, maar dat helpt ook niet. Vooral omdat ze zelf ook niet echt iets doet. Daarbij kan zij juist niet samen studeren, dan raakt ze ernstig afgeleid.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:10 schreef Tangarine het volgende:
[..]
*hug* klinkt bekend, heb dat ook een tijd gehad... heb je niemand om samen mee te studeren bijvoorbeeld? Dan kun je elkaar een beetje controleren enzo, sociale controle/sociale druk
komt mij ongelooflijk bekend voor.... Heb ik ook last van...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef freecell het volgende:
Ik ben geïrriteerd, gedeprimeerd, ik heb 2 zakjes (kleine) M&M's op (nog over van trouwen) en ik weet niet waarom.
Ik wordt kwaad van elke negatieve opmerking van ieder willekeurig persoon naar ieder ander willekeurig persoon en ik heb zin om héél hard te schreeuwen.
Dus.
En het huis is een chaos en ik had vandaag 'héél veel voor school moeten doen en ik heb vrijwel niets gedaan, dus dat is ook onhandig. Ik begin zowaar een probleem te krijgen nu met dingen uitstellen en niet doen. Ik krijg het gewoon niet oor elkaar om bezig te gaan en als het wel lukt, lukt het me niet om bezig te blijven...
Peesschedeontsteking is kutquote:Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo een, maar dan dus zwart (ze hadden geen blauw)
[afbeelding]
Peesschedeontsteking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |