abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48462091
Nee, daar heb je gelijk in.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48463168
Het relhok van fok
Mocht ik ooit kinderen krijgen, dan blijf ik daar weg. Ze hebben tegen elke vorm van met je kinderen omgaan wel één of ander idioot bezwaar.
pi_48463314
Nee joh, we gaan daar gezellig samen klessebessen over hoe we onze kinderen opvoeden Dat we ze vanaf baby zijn op een strict 1000 kcal per dag dieet zetten, 'want we willen niet dat ze dik worden'

Dat 'medische topic' in OUD was trouwens weer een ouderwets voorbeeld van: doe maar niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48464788
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Nee joh, we gaan daar gezellig samen klessebessen over hoe we onze kinderen opvoeden Dat we ze vanaf baby zijn op een strict 1000 kcal per dag dieet zetten, 'want we willen niet dat ze dik worden'

Dat 'medische topic' in OUD was trouwens weer een ouderwets voorbeeld van: doe maar niet.
Gemist
Was dat?
  woensdag 18 april 2007 @ 15:47:51 #255
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_48464952
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:04 schreef Isabeau het volgende:

baby's moeten juist lekker mollig zijn
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 18:21:04 #256
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48471258
Freecell, ik lig echt helemaal in een deuk om dat topic van jou
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48471933
pi_48472032
Gewoon een (onbewuste) kopie van het baard-topic
  woensdag 18 april 2007 @ 18:42:24 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_48472116
Dat is inderdaad een supertopic!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48472131
Maar nu ff een nieuw woord
  woensdag 18 april 2007 @ 18:43:09 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_48472165
Stofzuiger!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48472202
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon een (onbewuste) kopie van het baard-topic

Ik heb geen idee welk topic en ben dus onschuldig
Wees blij dat ik wat leven in je forum breng
pi_48474728
Wat is arretjescake, en nog belangrijker, waarom heb ik het nog nooit op als het zo lekker is?
Sanity is (not) statistical
pi_48474885
Ik heb ook geen idee wat arretjescake is

En Freecell: Een goede baard is goud waard.
pi_48475554
Ik ben weer zo dik als een olifant inmiddels dus er moest weer wat gaan gebeuren. Alle vier m'n broeken werden te klein en gingen weer kapot op m'n bovenbenen omdat de stof langs elkaar schuurde, en ik pas ook weer nergens meer in de shirtjes in normale maten.

Sinds de pasen ben ik weer helemaal goed bezig eigenlijk. Ik heb nauwelijks gesnoept. Sinds eerste paasdag heb ik heel weinig gesnoept. Ik heb wel een keer een croissant bij de lunch gedaan en een keer een balisto tussendoor gegeten, en een keer toen het zo warm was hadden mijn vriend en ik allebei geen honger en toen heb ik alleen twee broodjes, een hand noten, 6 bitterkoekjes en turkse pizza op (wel met een grote rauwkostsalade erbij) over de hele dag. Dus op zich niet zo gezond, maar calorietechnisch niet problematisch. En van het weekend heb ik vier toastjes met brie op op een housewarming party.

Qua drinken doe ik het wat minder, ik heb namelijk vrij veel alcohol op. Maar goed, dan bedoel ik niet dat ik mezelf lam gezopen heb, maar dan heb ik het over een glas wijn bij het eten of een aperitiefje. Staat tegenover dat ik nog steeds nauwelijks frisdrank drink (echt bij uitzondering) en minder vruchtensap drink.

Tussendoortjes doe ik niet meer aan, chocola heb ik sinds de pasen al niet op, uitgezonderd die balisto, en verder eet ik extra veel fruit, tegen de snackhonger, het vervelingseten, het emotie-eten, het gewoonte-eten en tegen de honger natuurlijk. Ik zou het bijna vergeten als reden
pi_48476001
Ik kom me hier ook weer melden
Ik heb een tijdje in het SB topic gezeten, maar sinds een paar weken ga ik naar de sportschool. Daar volg ik een programma waarbij ik echt meer moet eten, dus daarom verkas ik maar weer naar hier!
Hoi allemaal
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 18 april 2007 @ 20:25:18 #267
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48476612
Welkom hier Fuente.

Succes met de herstart Maeghan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 20:33:28 #268
13151 crew  Rewimo
pi_48477002
Hoi Fuente

Hoi Meaghan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48477582
als je wilt starten, moeten we je natuurlijk niet gaan vertellen wat arretjescake is
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48477831
Nee, nu weet ik het zeker: ik heb zelfs nog nooit arretjescake gezien.

En het ziet er ook niet lekker uit.
pi_48477840
Ha, mag wel hoor. M'n vriend is enorm streng voor me. Ik moet en zal lopen en ik krijg niet eens chocola als beloning.
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 20:51:24 #272
43556 miss_dynastie
pi_48477868
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Nee, nu weet ik het zeker: ik heb zelfs nog nooit arretjescake gezien.
[afbeelding]

En het ziet er ook niet lekker uit.
Ik ken ze smakelijker
pi_48477950
don't judge an arretjescake by the outside, what's on the inside is what matters... (oftewel, het ziet er misschien niet uit, maar is té lekker )
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 21:28:56 #274
13151 crew  Rewimo
pi_48479654
Da's toch een cake zonder bakken?

Ik ga maar aan de worteltjes met brie zometeen. Brie, ja brie. Da's goed voor ons WLS-ers
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 21:59:33 #275
43556 miss_dynastie
pi_48481276
Wat een walgelijke kutopmerking in Afvallers met sterren over 100 kilo en waarschijnlijk onvruchtbaar . Los van het feit dat het onzin is om te suggereren dat dikke mensen een kuttoekomst hebben en slanke mensen een hele mooie
  woensdag 18 april 2007 @ 21:59:50 #276
112545 Muck
pi_48481293
arretjes cake ziet er inderdaad niet uit, maar lekker dat het is
pi_48481740
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een walgelijke kutopmerking in Afvallers met sterren over 100 kilo en waarschijnlijk onvruchtbaar . Los van het feit dat het onzin is om te suggereren dat dikke mensen een kuttoekomst hebben en slanke mensen een hele mooie
Ik zat ook met m'n tenen gekromd te kijken!
Bah zeg!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_48481788
Arretjescake is overigens vreselijk ontzettend mega-lekker.. daar moet ik echt bij uit de buurt blijven!
Sara
Merel
Ukje
pi_48481854
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
dat laatste heb je wel gelijk in
maar overgewicht verminderd wel de vruchtbaarheid
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 22:12:01 #280
43556 miss_dynastie
pi_48482029
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat laatste heb je wel gelijk in
maar overgewicht verminderd wel de vruchtbaarheid
Dat is toch iets heel anders? Ze suggereren: als je dik bent ben je stom en lelijk, als je dun bent ben je een succesvolle zanger met vrienden overal, etc. etc. etc.
Er is een verschil tussen verminderde vruchtbaarheid en vette lelijke kinderloze kutkoe zonder vrienden, en die nuance missen zij nogal
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 22:16:11 #281
13151 crew  Rewimo
pi_48482287
Overigens is dat dus ook niet standaard hoor, die verminderde vruchtbaarheid Weet ik alles van
  woensdag 18 april 2007 @ 22:19:25 #282
112545 Muck
pi_48482494
ik vind het sowieso een kut-programma eigenlijk
pi_48482860
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Overigens is dat dus ook niet standaard hoor, die verminderde vruchtbaarheid Weet ik alles van
betekent het nog niet dat het gezond is
pi_48482932
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik bedoel maar, ik was 110 kilo toen ik (door de pil heen) zwanger werd van Sara.
Ik wil echt niet zeggen dat het niet waar is dat je meer kans hebt op verminderde vruchtbaarheid (alhoewel dit volgens mij niet wetenschappelijk bewezen is!) maar goed, ze missen inderdaad de nuance nogal!
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 22:27:56 #285
43556 miss_dynastie
pi_48483007
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

betekent het nog niet dat het gezond is
Maar dat beweert toch niemand Je kunt daar alleen niet a contrario uit afleiden dat dik onvruchtbaar betekent en dat doen ze wel. Maar ja, het is sowieso zonde, je hoort al die deelnemers al van 'ik ga straks zus en zo eten', kortom, geen nieuw leefpatroon en ik ben bang dat de meeste deelnemers terug zullen vallen.
pi_48483165
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat beweert toch niemand Je kunt daar alleen niet a contrario uit afleiden dat dik onvruchtbaar betekent en dat doen ze wel. Maar ja, het is sowieso zonde, je hoort al die deelnemers al van 'ik ga straks zus en zo eten', kortom, geen nieuw leefpatroon en ik ben bang dat de meeste deelnemers terug zullen vallen.
omdat dik ongezond is en wel je vruchtbaarheid verminderd kunnen ze dat wel zeggen
de rest dat ze zeiden was wel behoorlijk onzin
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 22:34:26 #287
43556 miss_dynastie
pi_48483321
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

omdat dik ongezond is en wel je vruchtbaarheid verminderd kunnen ze dat wel zeggen
de rest dat ze zeiden was wel behoorlijk onzin
Ze beweerden letterlijk: 'ze zou 105 kilo wegen en waarschijnlijk onvruchtbaar zijn'. Dat is een bewering die je niet waar kunt maken. Net zo goed als je niet kan zeggen: 'er zijn hier in de dieetclub twee dames die razendsnel zwanger waren en 100+ waren, dus het maakt niet uit'. Er is veel meer wetenschappelijk onderzoek nodig voor zulke keiharde beweringen.
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Fuente het volgende:

[..]

Ik bedoel maar, ik was 110 kilo toen ik (door de pil heen) zwanger werd van Sara.
Ik wil echt niet zeggen dat het niet waar is dat je meer kans hebt op verminderde vruchtbaarheid (alhoewel dit volgens mij niet wetenschappelijk bewezen is!) maar goed, ze missen inderdaad de nuance nogal!
Zou het wel zo kunnen zijn dat je pil te licht was i.c.m. je gewicht? Ik zat daar laatst namelijk ook over te denken met de Nuvaring, dat ding geeft gewoon standaard een hoeveelheid hormonen af, maar zou je als 100+-er niet wat zwaarders nodig hebben?

[ Bericht 35% gewijzigd door miss_dynastie op 18-04-2007 22:39:31 ]
pi_48483553
Dik zijn hoeft niet perse ongezond te zijn. Je moet het wel nuanceren: dik zijn kan ongezonder zijn. Net als dat je dan onverminderd vruchtbaar kan zijn.
pi_48483851
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef Pandorah het volgende:
Dik zijn hoeft niet perse ongezond te zijn. Je moet het wel nuanceren: dik zijn kan ongezonder zijn. Net als dat je dan onverminderd vruchtbaar kan zijn.
dus iemand die 160cms lang is en 140 kilo weegt kan gezond zijn?
pi_48483893
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geen zin meer om er te posten daardoor. De sfeer is ook niet bepaald gezellig meer dus ach...
Ja maar ik mis de foto's van Christiaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 22:49:24 #291
13151 crew  Rewimo
pi_48484034
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef bibi het volgende:
Ja maar ik mis de foto's van Christiaan
Ehm... hij heet Christan En die foto's, ach als je in mijn sig kijkt kun je ze best vinden
pi_48484180
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze beweerden letterlijk: 'ze zou 105 kilo wegen en waarschijnlijk onvruchtbaar zijn'. Dat is een bewering die je niet waar kunt maken. Net zo goed als je niet kan zeggen: 'er zijn hier in de dieetclub twee dames die razendsnel zwanger waren en 100+ waren, dus het maakt niet uit'. Er is veel meer wetenschappelijk onderzoek nodig voor zulke keiharde beweringen.
[..]

Zou het wel zo kunnen zijn dat je pil te licht was i.c.m. je gewicht? Ik zat daar laatst namelijk ook over te denken met de Nuvaring, dat ding geeft gewoon standaard een hoeveelheid hormonen af, maar zou je als 100+-er niet wat zwaarders nodig hebben?
Nee, ik heb het (toen ik zwanger was) nog weer nagevraagd en dat had er volgens mijn huisarts en verloskundige niets mee te maken. Ik slikte de Diane35, al 8 jaar, en zat gewoon net bij de 'missers'.
Ik heb overigens de nuvaring ook een hele tijd gebruikt na Sara's geboorte. Daarbij maakt het ook niet uit wat voor gewicht je hebt omdat de nuvaring plaatselijk hormonen afgeeft.
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 22:55:51 #293
13151 crew  Rewimo
pi_48484319
Nuvaring is juist een hele goede optie omdat hij plaatselijk werkt.

En ik was met 130 kilo ook gezond. Toen ik zwanger werd. Sterker, met 150 was ik ook gezond. Het was alleen maar de vraag of dat zo zou blijven, en natuurlijk belast je je lichaam heel zwaar.
pi_48484395
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:55 schreef Rewimo het volgende:
Nuvaring is juist een hele goede optie omdat hij plaatselijk werkt.

En ik was met 130 kilo ook gezond. Toen ik zwanger werd. Sterker, met 150 was ik ook gezond. Het was alleen maar de vraag of dat zo zou blijven, en natuurlijk belast je je lichaam heel zwaar.
als je je lichaam zo belast kan het nooit gezond zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 22:58:41 #295
13151 crew  Rewimo
pi_48484428
Nee, natuurlijk niet, maar op zich mankeerde ik niets.
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 22:58:55 #296
43556 miss_dynastie
pi_48484441
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef Fuente het volgende:

[..]

Nee, ik heb het (toen ik zwanger was) nog weer nagevraagd en dat had er volgens mijn huisarts en verloskundige niets mee te maken. Ik slikte de Diane35, al 8 jaar, en zat gewoon net bij de 'missers'.
Ik heb overigens de nuvaring ook een hele tijd gebruikt na Sara's geboorte. Daarbij maakt het ook niet uit wat voor gewicht je hebt omdat de nuvaring plaatselijk hormonen afgeeft.
Ah, oke. Het is dus niet zo dat je 'meer' hormonen nodig hebt om hetzelfde resultaat te bereiken.
Ik was mijn nuvaring laatst kwijt geraakt de dag na plaatsing, ik weet nog steeds niet hoe het kan want ik stop hem er goed in en piel er ook niet mee of zo, maar toen werd ik ook nog eens niet gelijk ongesteld en toen voelde ik even paniek en toen ging ik me dit soort dingen bedenken Maar gelukkig was het vals alarm (al zou ik ook wel zo'n mooi Saartje willen )
pi_48484486
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef Rewimo het volgende:
Nee, natuurlijk niet, maar op zich mankeerde ik niets.
je mankeerde dat je bmi 55 was
hoe kan je dat gezond noemen
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 23:00:50 #298
43556 miss_dynastie
pi_48484539
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als je je lichaam zo belast kan het nooit gezond zijn
Dun is niet het equivalent van gezond he. Zoals dik niet het equivalent van ongezond is.
Tuurlijk is het beter om niet te zwaar te zijn, dat ontkent ook niemand, anders zaten we niet in de dieetclub , maar het geeft geen garanties.
pi_48484595
[quote]Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ehm... hij heet Christan En die foto's, ach als je in mijn sig kijkt kun je ze best vinden
[/quote

Oeps Ok, dan mis ik ook de verhalen over hem
pi_48484602
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dun is niet het equivalent van gezond he. Zoals dik niet het equivalent van ongezond is.
Tuurlijk is het beter om niet te zwaar te zijn, dat ontkent ook niemand, anders zaten we niet in de dieetclub , maar het geeft geen garanties.
maar serieus als je zo'n ernstig overgewicht hebt en jezelf dan nog gezond vinden dat vind ik een beetje raar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')