quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:35 schreef teigan het volgende:
als ik het zo lees is het niet de eerste keer dat hij zoiets doet... En dan zou ik toch na een paar keer op zoek gaan naar een andere... Hij moet je toch wel kunnen vertrouwen op je woord..
nou moet ik zeggen dat ik een fantastische huisarts heb, dus dat ik ook weet hoe het wel kan..
nogal ja, maar ja duik ff me bedje in, ga vanavond van rotterdam naar deventer rijden, en moet wel goed uitgerust zijn dan. zal na het eten nog wel ff reageren als er dan nog nieuwe reacties zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:56 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Mijn huisarts zit bij het gezondheidscentrum waar iedereen in onze wijk naartoe moest doen wij hier nog geen gezondheidscentrum hadden.. dus daar komt 1,5 wijk (want de mensen zijn daar dus niet weggegaan...) en vooral ouderen willen perse bij hem terecht, dus hij zit nogal volgeboekt..
Gelukkig kom ik daar alleen om m'n pil op te halen, dus ik heb d'r geen last van![]()
't is natuurlijk wel heel vervelend voor Gothic-blackie dat die van haar zo hardleers is..![]()
Omdat ik een ordinaire terugvindpost plaatstequote:
Die gaan over een paar jaar, heel wat vrouwen harten veroverenquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:05 schreef Diesz het volgende:
Ook ff spammen met mijn mannen dan![]()
[afbeelding]
Wat een coole ventjes!quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:05 schreef Diesz het volgende:
Ook ff spammen met mijn mannen dan![]()
[afbeelding]
Oh, hij hoeft geen sorry te zeggen, het is zijn goed recht, maar als ie ff had gebeld had ik het eten al klaar gehad en had ie ook geen knorrende maag meer hoeven hebben. Noem me een ouderwetse teut, maar als ik de hele dag thuis ben en hij de hele dag bij klanten zit dan vind ik het mijn taak om voor het eten te zorgen, heb je ook meer dan genoeg tijd voor. Maar dan moet ik wel weten hoe laat ie thuis isquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:03 schreef Maeghan het volgende:
Dan moet je 'm beter africhten hoorMijn vriend zou waarschijnlijk iets zeggen als "sorry dat ik zo laat thuis was schatje, maar m'n beltegoed was op/batterij was leeg... ga maar lekker zitten, dan ga ik een lekkere salade maken."
Ik wist wel dat het later werd, ik wist alleen niet hoeveel later. En het is een lieverd, een mop, echt mijn alles, maar van klokkijken heeft ie gewoon niet echt kaas gegeten en ff bellen zal ook niet heel gauw in hem opkomen. Niet kwaad bedoeld, dus het maakt me niet uit als ik maar weet dat ie weg is. Ooit meegemaakt: bel gaat, ik sta te koken, hij doet open, eten klaar, ik loop maar eens naar de deur, mister wegquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:12 schreef Maeghan het volgende:
Haha, nee als ik de hele dag thuis was zou ik ook koken, maar ik zou wel boos zijn als m'n vriend niet belde als het later werd. Ik raak altijd erg van slag als ik niet weet waar ik aan toe ben.
Het hangt er een beetje vanaf hoe duur je het zelf maakt... Wil je zo'n puntenboekje, en een speciale weegschaal enzo, dan tikt het hard aan...quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:19 schreef MM-Luna het volgende:
Ik wil gaan weight watch-eren, maarre lees overal dat dit veeeeeel kost? Als ik de site zo lees kost me dat 15 euro inschrijven en dan 10 euro per week voor een bijeenkomst of komen er nog torenhoge kosten bij? En zijn er hier veel voor of nadelen aan, aan deze methode?
Mwohhh boekje wellicht, de rest niet zo.. wel naar de bijeenkomsten voor het stok achter de deur geval. Ik ben ook zoooo onzettend laks anders en een heeeele slechte eter. Oja en veeeeeel te zwaar ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:55 schreef teigan het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje vanaf hoe duur je het zelf maakt... Wil je zo'n puntenboekje, en een speciale weegschaal enzo, dan tikt het hard aan...
Anders zit je alleen met de bijeenkomsten..
maareh, de cdroms zijn ook via andere wegen wel te verkrijgen geloof ik..
Ik neem mijn jongens ook rustig mee, maar zodra ze hun mond niet dicht kunnen houden staan ze heel snel buiten, is een stuk opvoeding. Belachelijk dat die ouders niet ingrepen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:25 schreef Troel het volgende:
Gisteren had ik trouwens wel even schijt aan kinderen.
Betaal je zo'n 60 euro om naar een musical te gaan, zit er 2 stoelen verderop een kind van een jaar of 4 constant te praten, te trommelen en te irriteren
Heb alleen maar leuke kindjes voorbij zien komen!! Alleen kon ik in het vorige topic niet meer reageren, dus ff zo maar danquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Lekker stel, en Finn ook, en neefje-van-Bert ook
Meiden draaien er nu al omheenquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Die gaan over een paar jaar, heel wat vrouwen harten veroveren![]()
Ik ben net een klein stukje met de hond wezen lopen, had een jas aangedaan, een hele dunne, traningsjack, maar phoe wat warm zegWel lekker, maar ik moet even helemaal omschakelen.
Thnx!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:01 schreef teigan het volgende:
stoere mannen Diesz...
Ik ben net weer even twee uurtjes wezen skaten..
Ben nu ook wel weer goed af hoor, vanavond lekker niets doen.....
Bradley wordt volgende maand 11 en Riley is 8,5quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat een coole ventjes!Hoe oud zijn ze?
Owja, Anna is helemaal geweldig op die foto!
Christan is grappig!En ik had de kat heel snel gevonden.
Bedankt voor de info. Ik moet zelf ook wel zoiets kwijt, 20 tot 25 of zelfs 30 kilo. En moet gewoon een stok achter de deur hebben, woon alleen en dan doe je nog wel eens makkelijk over dingen. Hoe verloopt zo'n bijeenkomst eigenlijk? Zie het al helemaal voor me, tig oude dikke vrouwtjes die elkaar vertellen hoe erg ze hebben gezondigd?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Was naar het theater, cabaretfestivalwinnaars. Was leuk
Maar ik werd geroepen?
Ik doe inderdaad aan Weight Watchers. Het klopt dat je 15 euro aan inschrijfgeld betaald en 10 euro per cursus. Inderdaad vrij prijzig. Inschrijven kan ook regelmatig gratis; let op je krant of kijk op de site, daar vind je vaak een "gratis inschrijven" bon.
Ik ben in september 2003 met Weight Watchers begonnen en was in mei 2004 bijna 25 kilo lichter. De bijeenkomsten waren voor mij echt een stok achter de deur. Het programma is goed vol te houden als je gemotiveerd bent en er is in principe niets echt verboden (maar je leert daardoor natuurlijk keuzes te maken). We hadden toen een leuke leidster en een gezellige groep.
Helaas zijn de kilo's er bij mij niet lang afgebleven. Na een vakantie in oktober 2004 was ik 2 kilo aangekomen en die zijn er nooit meer afgegaan. Sterker nodig, er zijn weer de nodige kilo's bijgekomen. Ergens in 2005 ben ik nog een keer terug gegaan naar de WW, maar ik was toen totaal niet gemotiveerd en ben na een paar weken weer gestopt.
Uiteindelijk zat ik in november 2006 op 5 kilo na weer op mijn oude (veel te hoge) gewicht en had ik er genoeg van. Sindsdien zit ik dus weer bij de WW. Ik ben nu weer zo'n 7 kilo kwijt, maar het gaat met pieken en dalen. Ik ben echt niet meer zo gemotiveerd als de eerste keer en heb moeite om het programma te volgen. Punten tel ik niet meer en dat zou ik eigenlijk weer moeten gaan doen. Toch zet ik mezelf ertoe om naar de cursussen te gaan, omdat ik die kilo's er toch weer af wil hebben. En ik weet dat het kán werken!!
Dus om een lang verhaal kort te maken; het is een redelijk gemakkelijke en erg gezonde manier van afvallen, als je maar gemotiveerd bent en blijft gaan! Qua overige kosten kun je het zo gek maken als je zelf wil; ze hebben snoepjes, weegschalen, koekjes, kookboeken, tijdschriften.... Maar in principe heb je dat allemaal niet echt nodig.
En je moet het ook wel een beetje treffen met je leidster en groep; de huidige groep is een stuk minder dan de eerste (minder jonge mensen/minder "echt" dikke mensen), wat bij mij ook wat minder motiverend werkt.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel
En dat wegen gaat dat zo in de groep? Ben wel nieuwsgierig, zag dat je zo een bijeenkomst binnen kunt lopen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:45 schreef Fannetje het volgende:
Nee hoor, er zijn eigenlijk helemaal geen oude vrouwtjes bij. Bij mijn huidige cursus zijn de meeste mensen tussen de 30 en 50 gok ik zo.
Je gaat je dus eerst wegen en daarna geeft de leidster tips en praat je wat over hoe het is gegaan. Mensen wisselen dan tips uit. Over het algemeen is het gezelligEn je pikt ook nog wat leuke tips op.
Nee hoor, dat wegen is per persoon. Alleen jij en de leidster zien het. En als je wil, mag je het daarna natuurlijk delen met de rest, maar niets moetquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:12 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
En dat wegen gaat dat zo in de groep? Ben wel nieuwsgierig, zag dat je zo een bijeenkomst binnen kunt lopen?
dankje welquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat zie je goed zeg, Miss_S! Mooi jurkje trouwens
Hij zat op zich niet slecht, maar ik vind het nu wel veel leuker staanquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef Miss_S het volgende:
dankje wel
inderdaad een leuk jurkje maar moet ff wennen aan hoe die nu zit
Je ziet er super uit . compliment hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dankje wel
inderdaad een leuk jurkje maar moet ff wennen aan hoe die nu zit
Ik heb hier wel een jongetjequote:Op zaterdag 14 april 2007 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb voetbalschoenen gekocht.En scheenbeschermers en voetbalsokken en een voetbal.
![]()
Nu nog iemand vinden om mee te voetballen.
Okee thnx, wil in eerste instantie proberen er samen met een vriendin heen te gaan. Hier is de cursus op dinsdag, niet aanstaande heen maar volgende week denk ik eens proberen. Best spannend hahaquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:18 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wegen is per persoon. Alleen jij en de leidster zien het. En als je wil, mag je het daarna natuurlijk delen met de rest, maar niets moet
En ja, je kunt een bijeenkomst gewoon zo binnen lopen. Er is nu ook een actie met gratis inschrijving en 5 cursussen voor ¤40.
http://weightwatchers.nl/WWI_Controller.aspx?Page=1058312
Ja, en wat Nada van Nie daar doet, vraag ik me ook af. Die is 8 kilo afgevallen, maar was ze niet altijd al heel slank?
ja dus? ben jij beter dan degenen met een hoog bmi?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:33 schreef mercurial3 het volgende:
omfg @ al die hoge BMI's
ik had eerst 28, nu 24
Dus hoor je niet in dit topic, zeker vanwege de "quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:33 schreef mercurial3 het volgende:
omfg @ al die hoge BMI's
ik had eerst 28, nu 24
Ieder lijf is anders, ieders oorzaak om overgewicht te hebben is anders, daarnaast vallen mannen makkelijker en sneller af dan vrouwen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef mercurial3 het volgende:
klaat gewoon zien dat iedreen het kan n00bs
en dat moet met "OMFG al die hoge BMI's hierquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef mercurial3 het volgende:
Maar je post niet als je straks weer lekker op 30 zit he.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef mercurial3 het volgende:
dan moet je eerst een resultaat toevoegen. Het plaatje wordt automatisch ge-update, zodra jij je gegevens invoertquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond! ik heb me wel aangemeld maar sta nog niet genoemd in de OP. klopt dit??
verkapte tvp
Klinkt verleidelijk, ware het niet dat ik zo geheel cultureel verantwoord naar een koffieconcert ga.quote:
Snel de afwas doen, dan kun je daarna lekker naar buiten!quote:Op zondag 15 april 2007 09:33 schreef teigan het volgende:
ik heb net alweer een was buiten gehangen, gisteren was het ook zo droog..
4 wassen weggewerkt dit weekend, en nu de afwas nog....
Goed planquote:Op zondag 15 april 2007 12:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ga zo maar wat calorietjes verbranden met de Wii![]()
Dat ziet er gezellig uit, Rewimo!quote:Op zondag 15 april 2007 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Gisteren hebben we een ritje gemaakt met de stoomtram Hoorn-Medemblik, was erg leuk! Hier staat een foto die een vriend van ons gemaakt heeft.
Wat heb je gedaan dan??quote:Op zondag 15 april 2007 13:06 schreef ymme het volgende:
Ik heb pijn in mijn linker bovenbeen.
Met lopen, buigen etc. Net of er een spier gescheurt is,maar goed, dat zou wel iets meer pijn doen.
Heel vervelend dit, vooral met opstaan en gaan zitten etc...
Sorry, natuurlijk mag jij ook!quote:
Ok! Ik houd mijn mond alweer!quote:Op zondag 15 april 2007 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een rondleiding van 3 uur door de Grittenborg in Hoogeveen gehad, ik denk niet dat ze me er meer over kunnen vertellen bij zo'n korte rondleiding
Dat lijkt me ook super interessantquote:Op zondag 15 april 2007 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nog wel eens naar de v. Mesdagkliniek. Ik vind dat gebouw er zo spannend uitzien. Gigantische poort. Is zeker een kasteel geweest, vroeger? Kan er ook niets over vinden verder. Doet de v. Mesdagkliniek eigenlijk mee met die open dagen?
-edit- en net als je zegt dat je nergens wat over de v. Mesdagkliniek kunt vinden, ontdek je dat ze ineens een eigen site hebben.
Ik heb geen idee. Er is niets, waarvan ik denk, dat is het.quote:
ziet er goed uitquote:Op maandag 16 april 2007 09:12 schreef VlaDje het volgende:
hmmm, na een aantal topics geleden al gepost te hebben dat ik ook maar eens wat moet gaan doen aan mn gewicht(maar nog steeds niet gedaan) heb ik gisteren definitief voor mezelf besloten HOE...
minimaal 5 dagen in de week actief bezig zijn...
Varierend van potje voetballen, hardlopen tot op de fiets naar m'n werk (20 km verderop)
dat zou ongeveer 1 dag voetballen worden, 2 dagen fietsen(goedkoper en beter voor mn lichaam), en 2 dagen hardlopen.
hiernaast ga ik mijn voedingspatroon aanpassen naar:
's morgens broodje, met kaas ofzo en een bakje yoghurt,
's middags glaasje optimel (gewone melk krijg ik niet achter mn huigje) met een broodje en een bakkie soep..
's avonds stukje vlees met een beetje aardappels en groenten...
tussendoor zou ik zo veel mogelijk dingen laten staan.
denk dat ik dan wel snel af zou gaan vallen en een beetje conditie opbouwen...
(dit alles na veel benauwdheid laatste tijd, en moe van het weinig doen)
Wat is qua fruit goed om te eten?quote:Op maandag 16 april 2007 09:33 schreef Rewimo het volgende:
VlaDje, in combinatie met dat sporten moet je wel meer eten dan wat je nu van plan bent hoor. Dat is echt veel te weinig, dat hou je niet vol zo. Gewoon voldoende brood eten, fruit eten tussendoor (mis ik helemaal in je plannen), stukje vlees 's avonds is prima maar dan wel met veel groenten en normale portie aardappelen. En ook 's avonds nog wat eten om je verbranding aan de gang te houden.
en wat is dan de beste manier om n beetje van het bovenlichaam af te krijgen? Fietsen/Hardlopen/ Voetballen doe je veelal met je benen, en daar mag ook wel wat vanaf uiteraard, maar t meeste van mn vetmassa zit toch echt op mn buik/borst....quote:Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef Miss_S het volgende:
90 ofzo is een goed streefgewicht om mee te beginnen daarna kan je nog altijd kijken
als je zoveel overgewicht heb dan is elk soort beweging wel goedquote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
en wat is dan de beste manier om n beetje van het bovenlichaam af te krijgen? Fietsen/Hardlopen/ Voetballen doe je veelal met je benen, en daar mag ook wel wat vanaf uiteraard, maar t meeste van mn vetmassa zit toch echt op mn buik/borst....
moet ik daarvoor gaan fitnessen? of is een beetje rondzwaaien met 2 pakken suiker voor het slapen gaan voldoende?
dat lijkt me idd een haalbaar gewicht voor mezelf, het is veel (28 kilo)...quote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Troel het volgende:
Ik zou beginnen met een streefgewicht van 100 kilo.
ach, mn bmi is maar 10 te hoogquote:Op maandag 16 april 2007 09:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je zoveel overgewicht heb dan is elk soort beweging wel goed
dan gaat het er ook op je buik af
Om het gewicht ook blijvend te verliezen wordt maximaal een pond per week aangeraden, las ik laatst. Lijkt me ook een mooi streven om het gewicht er blijvend af te houden, het is er tenslotte ook niet in één dag aangekomenquote:Op maandag 16 april 2007 09:59 schreef VlaDje het volgende:
Weet iemand een ruwe schatting over in hoe zo'n periode deze massa kwijt kan raken???
hardstikke bedanktquote:Op maandag 16 april 2007 10:17 schreef Rewimo het volgende:
Je bent man, da's alvast een voordeel (mannen vallen makkelijker af)
Brood, ik denk dat 6 boterhammen een redelijk aantal is. Je moet niet met honger rondlopen want dan gaan je dieetplannen al snel de mist in. En brood is relatief gezond (hangt er een beetje vanaf wat je erop doet natuurlijk).
Fruit is over het algemeen gewoon goed. Feitje: van aardbeien mag je tweemaal zoveel eten als van ander fruit, omdat er maar weinig calorieën inzitten. Banaan en druiven bevatten wat meer suikers, maar zolang je er geen kilo per dag van naar binnen werkt zou ik me daar niet te druk over maken. Er zitten ook een hoop goede stoffen in, met name in banaan. Kiwi's leveren ook een hoop vezels, die zijn dus ook prima.
Toen de PIZ net af was en nog in gebruik genomen moest worden kon je als Zoetermeerder er 2 nachten slapen als test of alles inderdaad goed functioneerde. Helaas moest je 18 zijn en was ik toen (ik geloof) 17, anders had ik dat zeker gedaan!quote:Op zondag 15 april 2007 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan naar een gevangenis in Zoetermeer. De Koepel in Breda was helaas al volgeboekt en Frank was vorig jaar al in die in Haarlem geweest. Jammer dat je geen foto's mag maken
En ze beweerden nog wel dat dat echt niet zo was...quote:Op maandag 16 april 2007 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Cola light is bij de supermarkt inderdaad niet meer te krijgen, Zero was dus toch als vervanger bedoeld. Geen idee of dit alleen bij onze is, AH verkoopt nog wel light.
Gelukkig drink ik al een paar weken geen cola meer, anders zou ik nu verplicht moeten afkicken
Het gaat altijd per 2quote:Op maandag 16 april 2007 17:49 schreef omearos het volgende:
Die hebben ze niet, ging steeds per 2vaag gedoe
Met schoenen heb ik ook altijd ruzie, maar ik koop volgens mij vaker nieuwe schoenen dan nieuwe broeken.quote:Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat altijd per 2
Ik heb ook schoenmaat 38,5 en dat is ook vervelend. Maat 38 zit te krap, maat 39 te ruim.
BBQ hoeft helemaal niet zo slecht te zijn. Wij BBQ-en zomers heel veel. Biefstuk, vis, kip, groente op de BBQ, flinke salade, aardappeltje tussen de kolen of stokbroodje erbij.quote:Op maandag 16 april 2007 16:55 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
en: ik heb gister gebarbecued...![]()
![]()
Neem je haar toch mee? Moet je kijken!quote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef YPPY het volgende:
Die blauwe vind ik erg leuk Rewimo. Volgens die site die je postte, hebben ze ze ook in Gorinchem. Acht paar ja. En ik wil wel kunnen kiezen natuurlijk.Maar een keer naar een grote stad ofzo. Dat is wel lastig, ik kan nu niet meer zomaar weg.
Mijn lijf denkt er momenteel weer net zo over. Maar gelukkig heb ik mijn personal trainer in de buurt en die zeurt als een oud wijfquote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef YPPY het volgende:
Ik heb nu wat mindere dagen en de chocolade is dan wel erg aantrekkelijk. Niet om het lekkere, maar gewoon om het eten. Stom lijf.
Vanaf maatje 18quote:Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef Jojogirl het volgende:
Oh, die miniTeva's zijn lief. *zoekt meteen op wat de kleinste maat is*
en toch kon ik een 38 aan van een merk dat klein valtquote:Op maandag 16 april 2007 22:02 schreef omearos het volgende:
Spijkerbroek maakt vrouwen blij
Vandaar dat ik zo blij was met mijn broek
Oew! Hier een maat 39!quote:Op maandag 16 april 2007 22:15 schreef Fannetje het volgende:
Ja vreselijk, dat bericht over die schietpartij. Je ziet maar, één gek in de buurt en je leven kan zomaar voorbij zijn.
Heeft iemand nog interesse in vorig jaar gekochte Teva's? Maat 39/40, zoiets in ieder geval. Ik heb er een week of twee op kunnen lopen, maar daarna gingen de bandjes ontzettend in mijn voeten snijden. Bovendien kreeg ik er gigantische zweetvoeten van... niet mijn dingen dus, Teva's. Ik hou het lekker bij de Birkenstocks, ook al zeggen kinderen uit mijn klas nog zo vaak dat hun oma die schoenen ook heeft
Nou, knokken lijkt me niet nodig hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 22:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik begrijp dat we erom moeten knokkenAls je ze kunt vinden dan
![]()
Ik neem m'n deegroller wel meequote:Op maandag 16 april 2007 22:35 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, knokken lijkt me niet nodig hoor.Ik loop je er gewoon uit.
Als ik irritant word moet je het zeggen hoor!![]()
Wat is dat voor iets?quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:26 schreef YPPY het volgende:
Misschien toch maar eens het hele Dr. Phil afslankplan uit de kast gaan halen
Ik ben anders door het bidden en danken wel degelijk afgevallen hoor!quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:46 schreef Tangarine het volgende:
zal wel iets zijn als 'bidden voor en na het eten zodat god je zal helpen het voedsel beter te verteren' en dat soort moralistische Dr Phil onzin*begeeft zich waarschijnlijk op glad ijs*
quote:Op zondag 15 april 2007 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook super interessantMaar dat schijnt één van de instellingen te zijn die héél snel volzit.
De Nederlandse markt wil nou eenmaal grote komkommers. De kwekers kunnen ze ook oogsten als ze kleiner zijn. Die worden vooral veel afgenomen door bijv. Turkse winkels. Voor courgettes geldt ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een komkommerplant gekregenKun je zelf minikomkommers kweken. Ze zijn stukken lekkerder dan hun grote broers uit de supermarkt.
Ik heb geen idee of Dr. Phil de echte sleutel heeft tot succesvol zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 07:26 schreef YPPY het volgende:
Mijn personal trainer heeft weinig zin, die snackt gewoon mee. En een zwak punt is de weg van werk naar huis. En als ik alleen thuis ben. Eigenlijk stom he Isa, we weten perfect hoe het werkt en hoe je af moet vallen en kunnen het ook, maar dan toch gaat het niet. Ergens loopt het dan fout. Misschien toch maar eens het hele Dr. Phil afslankplan uit de kast gaan halen, al denk ik dat mijn hersenen nu zo raar werken, dat dat geen zin heeft. Zocht je nog een afstudeeronderwerp?
* jaloers is *quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:51 schreef Rewimo het volgende:
't Is een klant van FrankWij hebben nu allebei een komkommerplant thuis staan
Dat is dus ook mijn probleemquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:25 schreef freecell het volgende:
Ik wil ook één!
Hoe kom ik daar ooitIs best een eind weg.
Dat boek heb ik ook, en zelfs gelezen. Het zijn een hoop goede tips waarvan je een deel natuurlijk zelf ook kunt bedenken, zoals dat het niet de hele dag fout gaat, maar alleen op bepaalde momenten. Hij zegt zinnige dingen, maar de manier van schrijven vond ik niet prettig. Heb het wel uitgelezen en braaf alle opgaven gemaakt, en nu ligt het boek klaar voor mijn zusquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het Dr. Phil boek ook liggen. Zal het eens gaan lezen als ik klaar ben met Jackie Collins.
quote:Ik heb zojuist een stagiair naar de Leonidas gestuurd om een pond bonbons te halen!Ik heb hem zelfs mijn pinpas en pincode meegegeven, want ik had natuurlijk weer geen contant geld in mijn portemonee.
Ik ben er pas al in begonnen, maar ik ben dus niet de enige die zich ergert aan de schrijfstijl!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:21 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ook, en zelfs gelezen. Het zijn een hoop goede tips waarvan je een deel natuurlijk zelf ook kunt bedenken, zoals dat het niet de hele dag fout gaat, maar alleen op bepaalde momenten. Hij zegt zinnige dingen, maar de manier van schrijven vond ik niet prettig. Heb het wel uitgelezen en braaf alle opgaven gemaakt, en nu ligt het boek klaar voor mijn zus![]()
Ik ga ze over een half uur aan iemand kado geven omdat deze dame haar werk zo goed doet.quote:[..]
![]()
Oew, ik zal de thee vast klaarzetten voor jequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben er pas al in begonnen, maar ik ben dus niet de enige die zich ergert aan de schrijfstijl!Nouja, binnenkort dus.
[..]
Ik ga ze over een half uur aan iemand kado geven omdat deze dame haar werk zo goed doet.
Jullie waren er in getrapt he?!
Succes ermee. Het maken van die opgaven is soms wel lekker verhelderend.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben er pas al in begonnen, maar ik ben dus niet de enige die zich ergert aan de schrijfstijl!Nouja, binnenkort dus.
Pinpas + pincodequote:[..]
Ik ga ze over een half uur aan iemand kado geven omdat deze dame haar werk zo goed doet.
Jullie waren er in getrapt he?!
Breng je de thee dan ook naar zaal B?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, ik zal de thee vast klaarzetten voor je
dat is altijd zo met psychologen, maar dat maakt ze niet minder waardevol. Door de hectiek van alle dag vergeet je soms dat de oplossing voor je problemen zo klaar als een klontje is. De psycholoog wakker slechts iets aan wat al in jou zit, vandaar dat je achteraf zegt: ja dat had ik ook wel kunnen weten. Maar waarom kwam je er dan niet op voordat je het boek van dr. Phil las?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:21 schreef omearos het volgende:
Het zijn een hoop goede tips waarvan je een deel natuurlijk zelf ook kunt bedenken.
Precies, en door de oefeningen te doen ontdek je meer van zulke dingen. Dat maakt het een goed boek. Daarna moet je het wel zelf doen, er staat geen weekmenu in (althans, een amerikaans weekmenu met 3 warme maaltijden per dag geloof ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is altijd zo met psychologen, maar dat maakt ze niet minder waardevol. Door de hectiek van alle dag vergeet je soms dat de oplossing voor je problemen zo klaar als een klontje is. De psycholoog wakker slechts iets aan wat al in jou zit, vandaar dat je achteraf zegt: ja dat had ik ook wel kunnen weten. Maar waarom kwam je er dan niet op voordat je het boek van dr. Phil las?.
Heeft maandenlang voor E6,- bij 't Kruidvat gelegen. Denk dat het boek nog wel ergens voor een klein prijsje te koop is. Probeer eens een witte boekhandel!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef ymme het volgende:
Kan ik niet van iemand hier, dat boek van Dr Phil overkopen?
Iemand die het al gelezen heeft, en het nu aan 't laten verstoffen is in de boekenkast
Oeh arretjescakequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef freecell het volgende:
Ik ga een stukje arretjescake eten
Maar ik heb niet gelunched, dat scheelt
Ik kan er dus ook niet afblijven heb ik ontdektquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oeh arretjescake, ik maak dat expres niet omdat ik weet dat ik er dan niet af kan blijven.
![]()
Eet smakelijk![]()
quote:Fat? It's not your fault
Last updated at 10:09am on 17th April 2007
People who are overweight and claim they have 'heavy bones' or 'a slow metabolism' are often jeered at for making excuses. Now it looks as if they may be right.
Last week, scientists announced they'd found the gene that puts one in six of us at increased risk of obesity. If you have this gene - called FTO - you are 70 per cent more likely to become overweight.
In other words, it's not necessarily your fault if you are fat.
There's lots of research from around the world which suggests your expanding waistline may be due to reasons other than lack of will power.
Here are some scientifically valid excuses:
IT'S MY GENES
Researchers have found 50 genes linked to obesity in humans. These control a hugely complex message system that links your guts, fat stores and appetite centres in the brain — they affect how full or hungry you feel, how much fat you lay down and how active you are.
A gene screen can detect if you have some of the combinations known to increase your chances of putting on weight.
Genetic Health in Harley Street will test for several variations: one makes insulin store fat very efficiently; another makes you crave food; and a third affects adrenaline and another makes you crave food; third affects adrenaline and how likely you are to store fat.
If you have the wrong combination of these, you are almost bound to battle with weight, however strong your will power.
I'VE GOT A VIRUS
The Pennington Biomedical research centre in Louisiana has set up the first department to study the link between viruses and obesity.
Researchers found that several variants of the common adenovirus, which causes colds, and other infections such as bronchitis or conjunctivitis can make you put on weight.
The link was spotted nearly 20 years ago by an Indian researcher, Nikhil Dhurandhar, who heads the new department. He noticed that birds infected with the adenovirus virus put on significant amounts of weight.
Oddly, they also had low levels of cholesterol and fats in their blood.
He has found that 20 per cent of obese people have signs of adenovirus infections, and are on average 33lb heavier than people who have never been infected.
Why some adenoviruses have this effect isn't clear. It could involve inflammation or changes to the way fat cells work.
Other viruses can also cause weight gain, such as the one responsible for meningitis, which can damage the appetite control centre in the brain, making people grossly obese.
IT'S THE HEATING
The temperature we keep our homes and offices could be a factor in weight gain.
Keeping warm uses up energy, but the temperature of our homes has been increasing, up from an average 13C in 1970 to 18C in 2000.
This means we no longer use up as much of our energy stores - ie fat - to maintain body warmth.
Scientists at the University of Alabama found that if you feed two groups of mice the same amount of food, but keep them at different temperatures - a cosy 27C versus a cooler 22C - the warmer ones end up fatter.
To get the cool ones to the same weight as the warmer ones, the researchers had to feed them 30 per cent more calories.
The same goes for humans. Women in a cooler room used up the equivalent of 27 more grams of body fat a day than those in a warmer room.
So, if your office puts the thermostat right up in winter, it could be making you fat.
I'VE QUIT SMOKING
It's an old wives' tale that quitting smoking is a sure-fire way to pile on the pounds - and statistics show it's true.
A study at the U.S. National Centre for Health Statistics in Maryland found half of those who had quit were overweight, compared to 37 per cent of those who had never smoked and 28 per cent of smokers.
IT'S MY GUT BACTERIA
Your guts are home to billions of bacteria that are vital for digesting food and producing vitamins. However, they could do a lot more.
They may control how many calories you eat and how efficiently you store food; in other words, whether you get fat or stay slim.
Rats raised in an ultrasterile environment so they have no bacteria in their guts store very little fat - about 60 per cent less than normal rodents, even though they eat about 30 per cent more.
However, once bacteria is allowed in, they start putting on weight and in two weeks catch up with rats raised in a non-sterile environment.
Researchers at the Centre for Genome Sciences at Washington University have identified the two bacteria strains responsible - known as B.theta and M.smithii.
Rats with both in their guts had 13 per cent more body fat than those with either one.
It's not clear if you can change people's weight by changing their gut bacteria.
I'M TIRED
We are all getting less sleep - down from 8 1/2 hours a night in 1960 to less than seven today - and this could be linked to putting on weight.
A major U.S. study which has been tracking 68,000 women for 16 years found that those who slept five hours a night put on more weight than those who got six.
A survey by James Gangwisch from Columbia University, which analysed data from 18,000 adults, found those getting less than four hours sleep a night were 73 per cent more likely to be obese.
Lack of sleep affects your metabolism, so you actually become more hungry.
During the night, you have less of the 'I'm full' hormone leptin and more of one called ghrelin, that boosts appetite.
This could fit in with the strange behaviour reported by a few people taking the sleeping pill Ambien.
They get up in the middle of the night, binge uncontrollably, but remember nothing in the morning.
IT'S GRANNY'S FAULT
Children whose mothers are obese are more likely to become fat - and grannies might be to blame, too.
Among mice, the offspring of mothers fed a high-fat diet in pregnancy are more likely to be obese.
The effect can jump a generation: those whose grandmothers had a high calorie diet are heavier, even if the mother's diet was more moderate.
I DON'T FIDGET ENOUGH
We all burn up calories, even when sitting, but individual differences can be huge. Some use up 1,067 a day, others can burn off 3,015.
One factor that makes a big difference is the amount of fidgeting you do. The fancy name for this is NEAT (nonexercise activity thermogenesis).
A study at the University of Minnesota found a gene linked to a brain chemical called orexin that can increase fidgeting rates.
Slim people move an extra two hours a day, according to studies by Professor James Levine, an endocrinologist at the Mayo Clinic in Minnesota.
That burns up 350 kilocalories, which translates into a weight loss of up to 40lb a year.
A workplace that doesn't encourage you to move - unlike Professor Levine's 'walking office', where people use a treadmill while on their computer and hold meetings on a walking track circling the office - could be to blame for your extra pounds.
I'M ON PRESCRIPTION MEDICATION
A number of prescription drugs - such as antipsychotic drugs used to treat people with schizophrenia, but increasingly given to children with behavioural problems and dementia patients - cause weight gain.
They can cause patients to gain 9lb in the first ten weeks and another 11lb after a year.
Significant weight increases can be seen with drugs for high blood pressure and diabetes, as well as betablockers and the Pill.
Wachten duurt altijd lang, zeker als het om zoiets gaat. Sterkte.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat duurt wachten toch gruwelijk lang![]()
snap nu wat de familie heeft afgezien bij mijn operatie![]()
Had niet verwacht dat de operatie enzo zo lang zou duren
(Mijn man heeft een operatie aan zijn oor zoiezo zijn trommelvlies dichten en wrs ook gehoor beentjes vervangen ofzoiets)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef Rewimo het volgende:
Hee, dat klinkt goed van die ligfiets, MM
quote:A workplace that doesn't encourage you to move - unlike Professor Levine's 'walking office', where people use a treadmill while on their computer and hold meetings on a walking track circling the office - could be to blame for your extra pounds.
Hij is gaaf! En drie wielen is alleen maar handig. Kiep je tenminste niet omquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:29 schreef MinderMutsig het volgende:
![]()
Het is ook een hele mooie, ziet er helemaal niet echt uit als een aangepaste fiets vind ik zelf.![]()
[afbeelding]
Nou ja, op de twee achterwielen na dan.Maar het is een flitsend karretje.
![]()
Heb je een bron? En mag ik 'm dan op het WLS-forum zetten?quote:
Even mijn stappen tracenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Heb je een bron? En mag ik 'm dan op het WLS-forum zetten?
Dan is er in elk geval plek voor onsquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef Levitation het volgende:
Rewimo: jij wilde in mei naar de gevangenis in Zoetermeer?
Volgens mij wilde deze persoon er juist graag uit...![]()
Voortvluchtige gevangene in Zoetermeer
Staat overigens een domme fout in het artikel: Aidaschouw is een straat, geen wijk en een flink eind lopen vanaf de PIZ...
Tnxquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:40 schreef Isabeau het volgende:
Even mijn stappen tracen
Gelukthttp://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/health/healthmain.html?in_article_id=449068&in_page_id=1774
Alles goed gegaan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hij is weer terug gelukkig en het was niet erg dat ik niet kwam dan kon ie uitrusten![]()
![]()
je moet proberen die 5 minuten op te bouwen naar 10 en zo verderquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:55 schreef MM-Luna het volgende:
Ik ben al goed bezig, elke dag 5 minutenop een:
[afbeelding]
Gratis apparaat gekregen van een vriendin die er niks mee deed, dus sja waarom niet he. Hup, zo voor de tv en beetje meedoen.. maarre auw in de benen hahaha. Tegenwoordig (sinds 2 dagen) fiets ik naar mijn werk op mijn nieuwe, stukken beter fietsende fietsie ipv met de bus. En vanaf volgende week dinsdag ga ik weight-watch-eren
![]()
Eens kijken hoelang ik dit allemaal ga volhouden haha. Maar ik vind dat ik al goed bezig ben haha.
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef freecell het volgende:
Positie, aantal topics, user
01. 155 Isabeau
02. 142 teigan
03. 135 TARAraboemdijee
Goh, waar zou ik veel posten (haaaai Isa, ik stalk je niet hoor!)
Super!quote:
Bij mij staat LIF behoorlijk bovenaanquote:Op woensdag 18 april 2007 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ontdekte van mezelf dat ik vrij evenwichtig post over de dagEn op TTK en LIF na geen echte favoriete subfora heb.
Je bedoelt voor wat gezond is? Ik kan me wel voorstellen dat het in Azië iets lager is, die mensen zien er ook zo teer uit. En vroeger waren mensen misschien iets gespierder (van hard werken zoals de meeste nu niet meer doen).quote:Op woensdag 18 april 2007 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Super!
Alhoewel die gezonde BMI grenzen in de loop de tijd nog wel eens verschoven zijn
Wist je bijv. dat het 'vroeger' 27 was? En in Azië is het 23.
Nee zeker niet, ik zei dat meer gewoon in algemene zin van 'ik ben nu niet meer te stoppen'.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik zeg ook niet dat je niet door moet gaanIk zei alleen dat wat als een gezond BMI wordt gezien in de tijd nog wel eens veranderd is.
Tja, jij hebt ook al zo'n vies oud lijstje.quote:
Vanwege een kwestie daar die me behoorlijk gekwetst heeft. Heeft te maken met een mod niet meer mod ineens wel weer modquote:Op woensdag 18 april 2007 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Waarom post je niet meer in OUD?
Gemistquote:Op woensdag 18 april 2007 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Nee joh, we gaan daar gezellig samen klessebessen over hoe we onze kinderen opvoedenDat we ze vanaf baby zijn op een strict 1000 kcal per dag dieet zetten, 'want we willen niet dat ze dik worden'
Dat 'medische topic' in OUD was trouwens weer een ouderwets voorbeeld van: doe maar niet.
baby's moeten juist lekker mollig zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Nee joh, we gaan daar gezellig samen klessebessen over hoe we onze kinderen opvoedenDat we ze vanaf baby zijn op een strict 1000 kcal per dag dieet zetten, 'want we willen niet dat ze dik worden'
Dat 'medische topic' in OUD was trouwens weer een ouderwets voorbeeld van: doe maar niet.
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon een (onbewuste) kopie van het baard-topic
Ik ken ze smakelijkerquote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Nee, nu weet ik het zeker: ik heb zelfs nog nooit arretjescake gezien.
[afbeelding]
En het ziet er ook niet lekker uit.
Ik zat ook met m'n tenen gekromd te kijken!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een walgelijke kutopmerking in Afvallers met sterren over 100 kilo en waarschijnlijk onvruchtbaar. Los van het feit dat het onzin is om te suggereren dat dikke mensen een kuttoekomst hebben en slanke mensen een hele mooie
dat laatste heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 18 april 2007 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een walgelijke kutopmerking in Afvallers met sterren over 100 kilo en waarschijnlijk onvruchtbaar. Los van het feit dat het onzin is om te suggereren dat dikke mensen een kuttoekomst hebben en slanke mensen een hele mooie
Dat is toch iets heel anders? Ze suggereren: als je dik bent ben je stom en lelijk, als je dun bent ben je een succesvolle zanger met vrienden overal, etc. etc. etc.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat laatste heb je wel gelijk in
maar overgewicht verminderd wel de vruchtbaarheid
betekent het nog niet dat het gezond isquote:Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Overigens is dat dus ook niet standaard hoor, die verminderde vruchtbaarheidWeet ik alles van
Ik bedoel maar, ik was 110 kilo toen ik (door de pil heen) zwanger werd van Sara.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Overigens is dat dus ook niet standaard hoor, die verminderde vruchtbaarheidWeet ik alles van
Maar dat beweert toch niemandquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
betekent het nog niet dat het gezond is
omdat dik ongezond is en wel je vruchtbaarheid verminderd kunnen ze dat wel zeggenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat beweert toch niemandJe kunt daar alleen niet a contrario uit afleiden dat dik onvruchtbaar betekent en dat doen ze wel. Maar ja, het is sowieso zonde, je hoort al die deelnemers al van 'ik ga straks zus en zo eten', kortom, geen nieuw leefpatroon en ik ben bang dat de meeste deelnemers terug zullen vallen.
Ze beweerden letterlijk: 'ze zou 105 kilo wegen en waarschijnlijk onvruchtbaar zijn'. Dat is een bewering die je niet waar kunt maken. Net zo goed als je niet kan zeggen: 'er zijn hier in de dieetclub twee dames die razendsnel zwanger waren en 100+ waren, dus het maakt niet uit'. Er is veel meer wetenschappelijk onderzoek nodig voor zulke keiharde beweringen.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat dik ongezond is en wel je vruchtbaarheid verminderd kunnen ze dat wel zeggen
de rest dat ze zeiden was wel behoorlijk onzin
Zou het wel zo kunnen zijn dat je pil te licht was i.c.m. je gewicht? Ik zat daar laatst namelijk ook over te denken met de Nuvaring, dat ding geeft gewoon standaard een hoeveelheid hormonen af, maar zou je als 100+-er niet wat zwaarders nodig hebben?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ik was 110 kilo toen ik (door de pil heen) zwanger werd van Sara.
Ik wil echt niet zeggen dat het niet waar is dat je meer kans hebt op verminderde vruchtbaarheid (alhoewel dit volgens mij niet wetenschappelijk bewezen is!) maar goed, ze missen inderdaad de nuance nogal!
dus iemand die 160cms lang is en 140 kilo weegt kan gezond zijn?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef Pandorah het volgende:
Dik zijn hoeft niet perse ongezond te zijn. Je moet het wel nuanceren: dik zijn kan ongezonder zijn. Net als dat je dan onverminderd vruchtbaar kan zijn.
Ja maar ik mis de foto's van Christiaanquote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geen zin meer om er te posten daardoor. De sfeer is ook niet bepaald gezellig meer dus ach...
Ehm... hij heet Christanquote:
Nee, ik heb het (toen ik zwanger was) nog weer nagevraagd en dat had er volgens mijn huisarts en verloskundige niets mee te maken. Ik slikte de Diane35, al 8 jaar, en zat gewoon net bij de 'missers'.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze beweerden letterlijk: 'ze zou 105 kilo wegen en waarschijnlijk onvruchtbaar zijn'. Dat is een bewering die je niet waar kunt maken. Net zo goed als je niet kan zeggen: 'er zijn hier in de dieetclub twee dames die razendsnel zwanger waren en 100+ waren, dus het maakt niet uit'. Er is veel meer wetenschappelijk onderzoek nodig voor zulke keiharde beweringen.
[..]
Zou het wel zo kunnen zijn dat je pil te licht was i.c.m. je gewicht? Ik zat daar laatst namelijk ook over te denken met de Nuvaring, dat ding geeft gewoon standaard een hoeveelheid hormonen af, maar zou je als 100+-er niet wat zwaarders nodig hebben?
als je je lichaam zo belast kan het nooit gezond zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 22:55 schreef Rewimo het volgende:
Nuvaring is juist een hele goede optie omdat hij plaatselijk werkt.
En ik was met 130 kilo ook gezond. Toen ik zwanger werd. Sterker, met 150 was ik ook gezond. Het was alleen maar de vraag of dat zo zou blijven, en natuurlijk belast je je lichaam heel zwaar.
Ah, oke. Het is dus niet zo dat je 'meer' hormonen nodig hebt om hetzelfde resultaat te bereiken.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef Fuente het volgende:
[..]
Nee, ik heb het (toen ik zwanger was) nog weer nagevraagd en dat had er volgens mijn huisarts en verloskundige niets mee te maken. Ik slikte de Diane35, al 8 jaar, en zat gewoon net bij de 'missers'.
Ik heb overigens de nuvaring ook een hele tijd gebruikt na Sara's geboorte. Daarbij maakt het ook niet uit wat voor gewicht je hebt omdat de nuvaring plaatselijk hormonen afgeeft.
je mankeerde dat je bmi 55 wasquote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef Rewimo het volgende:
Nee, natuurlijk niet, maar op zich mankeerde ik niets.
Dun is niet het equivalent van gezond he. Zoals dik niet het equivalent van ongezond is.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je je lichaam zo belast kan het nooit gezond zijn
maar serieus als je zo'n ernstig overgewicht hebt en jezelf dan nog gezond vinden dat vind ik een beetje raarquote:Op woensdag 18 april 2007 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dun is niet het equivalent van gezond he. Zoals dik niet het equivalent van ongezond is.
Tuurlijk is het beter om niet te zwaar te zijn, dat ontkent ook niemand, anders zaten we niet in de dieetclub, maar het geeft geen garanties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |