Toen de PIZ net af was en nog in gebruik genomen moest worden kon je als Zoetermeerder er 2 nachten slapen als test of alles inderdaad goed functioneerde. Helaas moest je 18 zijn en was ik toen (ik geloof) 17, anders had ik dat zeker gedaan!quote:Op zondag 15 april 2007 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan naar een gevangenis in Zoetermeer. De Koepel in Breda was helaas al volgeboekt en Frank was vorig jaar al in die in Haarlem geweest. Jammer dat je geen foto's mag maken
En ze beweerden nog wel dat dat echt niet zo was...quote:Op maandag 16 april 2007 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Cola light is bij de supermarkt inderdaad niet meer te krijgen, Zero was dus toch als vervanger bedoeld. Geen idee of dit alleen bij onze is, AH verkoopt nog wel light.
Gelukkig drink ik al een paar weken geen cola meer, anders zou ik nu verplicht moeten afkicken
Het gaat altijd per 2quote:Op maandag 16 april 2007 17:49 schreef omearos het volgende:
Die hebben ze niet, ging steeds per 2vaag gedoe
Met schoenen heb ik ook altijd ruzie, maar ik koop volgens mij vaker nieuwe schoenen dan nieuwe broeken.quote:Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat altijd per 2
Ik heb ook schoenmaat 38,5 en dat is ook vervelend. Maat 38 zit te krap, maat 39 te ruim.
BBQ hoeft helemaal niet zo slecht te zijn. Wij BBQ-en zomers heel veel. Biefstuk, vis, kip, groente op de BBQ, flinke salade, aardappeltje tussen de kolen of stokbroodje erbij.quote:Op maandag 16 april 2007 16:55 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
en: ik heb gister gebarbecued...![]()
![]()
Neem je haar toch mee? Moet je kijken!quote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef YPPY het volgende:
Die blauwe vind ik erg leuk Rewimo. Volgens die site die je postte, hebben ze ze ook in Gorinchem. Acht paar ja. En ik wil wel kunnen kiezen natuurlijk.Maar een keer naar een grote stad ofzo. Dat is wel lastig, ik kan nu niet meer zomaar weg.
Mijn lijf denkt er momenteel weer net zo over. Maar gelukkig heb ik mijn personal trainer in de buurt en die zeurt als een oud wijfquote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef YPPY het volgende:
Ik heb nu wat mindere dagen en de chocolade is dan wel erg aantrekkelijk. Niet om het lekkere, maar gewoon om het eten. Stom lijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |