abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48378120
Water drinken is juist goed! Je meot goed je best doen, wil je teveel water drinken!
  maandag 16 april 2007 @ 14:03:32 #127
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48380560
zo! ik heb mijzelf eindelijk eens bij de kladden gegrepen... streng opletten wat ik eet..
maar sporten heeft ook een downside
ging leuke bloesjes passen zaterdag zitten ze allemaal strak om mijn bovenarmen.
ik heb (helaas?!) aanleg voor spierballen en met tennis, nordic-walking en een verbouwing waarbij ik veel zware dingen heb getild is dit dus het resultaat

maar zwabberende armen is dan wel weer verleden tijd...

[ Bericht 7% gewijzigd door debuurvrouw op 16-04-2007 14:23:43 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † maandag 16 april 2007 @ 14:51:18 #128
43556 miss_dynastie
pi_48381871
Cola light is bij de supermarkt inderdaad niet meer te krijgen, Zero was dus toch als vervanger bedoeld. Geen idee of dit alleen bij onze is, AH verkoopt nog wel light.
Gelukkig drink ik al een paar weken geen cola meer, anders zou ik nu verplicht moeten afkicken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 14:55:56 #129
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48382015
Ik ben ook aardig van de cola light af Had nog een paar van die kleine flesjes van de Lidl staan maar die vind ik toch niet zo lekker. Christan wel Ik ben nu overgeschakeld op het mineraalwater van de Lidl, in die blauwe flesjes. Lekker spul.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 16 april 2007 @ 14:56:12 #130
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48382025
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan naar een gevangenis in Zoetermeer. De Koepel in Breda was helaas al volgeboekt en Frank was vorig jaar al in die in Haarlem geweest. Jammer dat je geen foto's mag maken
Toen de PIZ net af was en nog in gebruik genomen moest worden kon je als Zoetermeerder er 2 nachten slapen als test of alles inderdaad goed functioneerde. Helaas moest je 18 zijn en was ik toen (ik geloof) 17, anders had ik dat zeker gedaan!
Ben 12 mei trouwens ook in Zoetermeer, mijn moeder is dan jarig...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_48382711
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Cola light is bij de supermarkt inderdaad niet meer te krijgen, Zero was dus toch als vervanger bedoeld. Geen idee of dit alleen bij onze is, AH verkoopt nog wel light.
Gelukkig drink ik al een paar weken geen cola meer, anders zou ik nu verplicht moeten afkicken
En ze beweerden nog wel dat dat echt niet zo was...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48382861
Bij ons bij de C1000 is er nog Zero en Light

En mn baas zegt dat de Light dr nog niet uit gaat
pi_48382880
Ik heb net broeken gekocht, en ik paste in een maat 44 Bij spijkerbroeken zit ik nog wel op een grotere maat, maar ben blij dat ik nu niet meer per se naar de grote maten afdeling hoef (scheelt ook nog eens in prijs )
pi_48385249
Lekker is dat hè omearos, dat maatje kleiner is altijd leuk!

Ik pas qua spijkerbroeken nu ook maat 44, maar de laatste keer dat ik er eentje kocht heb ik ook een maat 42 aangehad die paste, alleen vond ik die wat te laag...

Ennuh, ik wil graag nog een foto/scannetje van die boot van Catan. Tangarine, je mag hem ook wel ff komen brengen, scannen wij hem hier in...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48385549
Ik heb een ontzettende ongesteldheidsdrang naar chocola. Ik was trots dat ik dat in de supermarkt genoeg heb kunnen onderdrukken.. tot ik bij de kassa kwam [daar verwacht je toch ook geen m&m's???]... dus die ga ik maar eten tijdens Grey's Anatomy

en: ik heb gister gebarbecued...

Ik denk dat die maat 42-waarin-ik-niet-kan-ademen nu helemaal niet meer dicht gaat
pi_48386840
Spijkerbroeken die ik koop hebben zo'n waist-length maat, en qua waist ben ik van 40 naar 38 gegaan. Wel gek, 40 zit me echt veel te ruim, en 38 weer heel strak, terwijl het dezelfde merk broeken zijn
pi_48386882
Dan heb je maat 39, omearos
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48386890
Deze week 3 ons kwijt. Nou ja, 't is in ieder geval weer iets.

Vandaag een heerlijke milkshake gedronken. Slecht natuurlijk, maar wel érg lekker met deze hitte. Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat 't minder warm wordt, 15 graden vind ik op mn werk beter te handelen dan 28.
pi_48387055
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:44 schreef Isabeau het volgende:
Dan heb je maat 39, omearos
Die hebben ze niet, ging steeds per 2 vaag gedoe
pi_48387127
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:49 schreef omearos het volgende:
Die hebben ze niet, ging steeds per 2 vaag gedoe
Het gaat altijd per 2

Ik heb ook schoenmaat 38,5 en dat is ook vervelend. Maat 38 zit te krap, maat 39 te ruim.
pi_48388663
Wat een lekker weertje zeg..

Jammer dat het morgen weer minder wordt, ben al aardig bijgekleurd.

Met mijn been gaat het ook weer iets beter, zo nu en dan.. Als het volgende week nog niet over is, maar ff langs de HA gaan. Vertrouw het niet helemaal..

Met lijnen gaat het goed
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 19:42:46 #142
13151 crew  Rewimo
pi_48390741
Ik heb nieuwe Teva's gekocht Iemand hier heeft me op een idee gebracht

Christan heeft ze nu ook. Ik verwacht dat die langer meegaan dan de dure sandalen van vorig jaar En waarschijnlijk komt het uiteindelijk goedkoper dan alsmaar nieuwe sandalen van een tientje kopen omdat de oude kapot zijn (hoe krijgt ie het voor elkaar )

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 16 april 2007 @ 20:04:31 #143
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48391578
Die blauwe vind ik erg leuk Rewimo. Volgens die site die je postte, hebben ze ze ook in Gorinchem. Acht paar ja. En ik wil wel kunnen kiezen natuurlijk. Maar een keer naar een grote stad ofzo. Dat is wel lastig, ik kan nu niet meer zomaar weg.

Ik heb nu wat mindere dagen en de chocolade is dan wel erg aantrekkelijk. Niet om het lekkere, maar gewoon om het eten. Stom lijf.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48391794
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het gaat altijd per 2

Ik heb ook schoenmaat 38,5 en dat is ook vervelend. Maat 38 zit te krap, maat 39 te ruim.
Met schoenen heb ik ook altijd ruzie, maar ik koop volgens mij vaker nieuwe schoenen dan nieuwe broeken.
* omearos heeft een hekel aan broeken passen

Yppy sabbelen op chocola En de rest achter slot en grendel Nu woon ik op mezelf, dus koop het gewoon niet, toen ik nog samenwoonde had mijn ex een snoeptrommel met slot
pi_48392279
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:55 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
en: ik heb gister gebarbecued...
BBQ hoeft helemaal niet zo slecht te zijn. Wij BBQ-en zomers heel veel. Biefstuk, vis, kip, groente op de BBQ, flinke salade, aardappeltje tussen de kolen of stokbroodje erbij.
Gewoon niet teveel gaan eten, een of twee stukjes vlees, voldoende groente, dan kan je iedere dag wel BBQ-en. Geen speklappen, BBQ-worsten of andere ranzigheid erop gooien dan komt het helemaal goed.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 16 april 2007 @ 20:52:32 #146
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48393561
Die blauwe Teva's zijn gaaf Rewimo. Super kleurtje.

Hier is nog niet geBBQd, m'n vent vindt het niks.

Was het bij jullie trouwens vanmiddag ook al zo afgekoeld? Hier moest ik echt een vest aan toen ik van m'n werk weer naar huis fietste.

Oja, nieuwtje: we hebben op woensdag en donderdag een afspraak om bij een huis te kijken. (ha ik hier uberhaupt al eens gezegd dat we op zoek zijn ) Hopelijk is het wat en zo niet dan hebben we weer 2 van de types huizen die hier in de wijk staan van binnen gezien.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 20:54:42 #147
13151 crew  Rewimo
pi_48393632
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef YPPY het volgende:
Die blauwe vind ik erg leuk Rewimo. Volgens die site die je postte, hebben ze ze ook in Gorinchem. Acht paar ja. En ik wil wel kunnen kiezen natuurlijk. Maar een keer naar een grote stad ofzo. Dat is wel lastig, ik kan nu niet meer zomaar weg.
Neem je haar toch mee? Moet je kijken!

pi_48394609
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef YPPY het volgende:
Ik heb nu wat mindere dagen en de chocolade is dan wel erg aantrekkelijk. Niet om het lekkere, maar gewoon om het eten. Stom lijf.
Mijn lijf denkt er momenteel weer net zo over. Maar gelukkig heb ik mijn personal trainer in de buurt en die zeurt als een oud wijf (en ik vind het heel erg lief )

Die Teva's zijn echt stùkken leuker dan mijn huidige sandalen, maar aangezien die nog niet 'af' zijn sla ik het sandalen kopen dit jaar over.

Net 1,5 uur gewandeld en geen blaren. Ha! En een liefdevolle voetmassage gehad
  maandag 16 april 2007 @ 21:21:45 #149
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48394944
Oh, die miniTeva's zijn lief. *zoekt meteen op wat de kleinste maat is*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 21:23:59 #150
13151 crew  Rewimo
pi_48395039
Chocolade, Isa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')