abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48359615
hoi vandaag met 8 man motorgereden en daarna in mijn tuin thuisbezorg chinees gegeten (een goede chinees moet ik zeggen ). Weer een heerlijk dagje (alleen erg warm in motorpak als je stil moest staan).

hoofdpijn is over... andere pijn begonnen
pi_48359669
Leuk idee, een kijkje nemen in een gevangenis. "Helaas" zijn wij op 12 mei op vakantie
pi_48359886
quote:
Op zondag 15 april 2007 16:52 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan dan??
Ik heb geen idee. Er is niets, waarvan ik denk, dat is het.
Zojuist, leunde mijn vriend per ongeluk met z'n hand op mijn been. Ik ging door de grond van de pijn. De pijn trekt nu ook helemaal naar de zijkant van mijn been. Vind het zo balen, juist nu het zo mooi weer is, om lekker een eind te wandelen

Maar goed, het zal wel weer overgaan.
pi_48361546
octo, fijn dat de hoofdpijn over is, jammer dat er een andere pijn voor terug is...

Sterkte

Ik ben net even wezen skaten, weer een flink eind gereden, op een redelijk rustig tempo..
Nu net thuis, en even wat dingen gaan regelen.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48361928
Heeft iemand hier misschien Steden en Ridders van Catan liggen? Ik heb een ingescand plaatje van het piratenschip nodig...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48371594
ja steden en ridders, nee scanner
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  maandag 16 april 2007 @ 09:08:38 #107
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48371704
Digitale camera?
pi_48371792
hmmm, na een aantal topics geleden al gepost te hebben dat ik ook maar eens wat moet gaan doen aan mn gewicht(maar nog steeds niet gedaan) heb ik gisteren definitief voor mezelf besloten HOE...

minimaal 5 dagen in de week actief bezig zijn...
Varierend van potje voetballen, hardlopen tot op de fiets naar m'n werk (20 km verderop)
dat zou ongeveer 1 dag voetballen worden, 2 dagen fietsen(goedkoper en beter voor mn lichaam), en 2 dagen hardlopen.

hiernaast ga ik mijn voedingspatroon aanpassen naar:
's morgens broodje, met kaas ofzo en een bakje yoghurt,
's middags glaasje optimel (gewone melk krijg ik niet achter mn huigje) met een broodje en een bakkie soep..
's avonds stukje vlees met een beetje aardappels en groenten...

tussendoor zou ik zo veel mogelijk dingen laten staan.

denk dat ik dan wel snel af zou gaan vallen en een beetje conditie opbouwen...

(dit alles na veel benauwdheid laatste tijd, en moe van het weinig doen)
pi_48372258
hm, fair enough, had zelf niet zo snel aan m'n camera gedacht...ik kan vanmiddag wel ff een foto maken van een schip, laat maar weten hoe je hem wilt teigan!
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 09:33:45 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48372323
VlaDje, in combinatie met dat sporten moet je wel meer eten dan wat je nu van plan bent hoor. Dat is echt veel te weinig, dat hou je niet vol zo. Gewoon voldoende brood eten, fruit eten tussendoor (mis ik helemaal in je plannen), stukje vlees 's avonds is prima maar dan wel met veel groenten en normale portie aardappelen. En ook 's avonds nog wat eten om je verbranding aan de gang te houden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48372389
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:12 schreef VlaDje het volgende:
hmmm, na een aantal topics geleden al gepost te hebben dat ik ook maar eens wat moet gaan doen aan mn gewicht(maar nog steeds niet gedaan) heb ik gisteren definitief voor mezelf besloten HOE...

minimaal 5 dagen in de week actief bezig zijn...
Varierend van potje voetballen, hardlopen tot op de fiets naar m'n werk (20 km verderop)
dat zou ongeveer 1 dag voetballen worden, 2 dagen fietsen(goedkoper en beter voor mn lichaam), en 2 dagen hardlopen.

hiernaast ga ik mijn voedingspatroon aanpassen naar:
's morgens broodje, met kaas ofzo en een bakje yoghurt,
's middags glaasje optimel (gewone melk krijg ik niet achter mn huigje) met een broodje en een bakkie soep..
's avonds stukje vlees met een beetje aardappels en groenten...

tussendoor zou ik zo veel mogelijk dingen laten staan.

denk dat ik dan wel snel af zou gaan vallen en een beetje conditie opbouwen...

(dit alles na veel benauwdheid laatste tijd, en moe van het weinig doen)
ziet er goed uit
afvallen zou dan inderdaad moeten lukken

ookal kan je beter een broodje vervangen door boterhammen
  maandag 16 april 2007 @ 09:37:34 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_48372402
Ik kan vanavond voor je kijken teigan, is dat nog op tijd?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48372538
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:33 schreef Rewimo het volgende:
VlaDje, in combinatie met dat sporten moet je wel meer eten dan wat je nu van plan bent hoor. Dat is echt veel te weinig, dat hou je niet vol zo. Gewoon voldoende brood eten, fruit eten tussendoor (mis ik helemaal in je plannen), stukje vlees 's avonds is prima maar dan wel met veel groenten en normale portie aardappelen. En ook 's avonds nog wat eten om je verbranding aan de gang te houden.
Wat is qua fruit goed om te eten?

want dingen qua sinaasappel/mandarijn vind ik niet lekker, banaan, druiven, aardbei, kiwi vind ik dan wel weer lekker, maar is niet gezond??? of ben ik verkeerd geinformeerd?

voldoende brood? hoeveel is dat? 2 boterhammen? of moet ik het meer zien als iets van: max 6 op een dag?
pi_48372585
al het fruit is gezond
ookal eet ik zelf liever niet teveel bananen en druiven
en voldoende brood dat verschilt ook per persoon ik eet nog geen 6 boterhammen in een week
ik ben meer van de yoghurt en crackers
pi_48372664
Nu vergeet ik te melden. ik ben tegen de 128 kilo bij 1 meter 92,

wat zou een goed streefgewicht zijn?(ik hoef ook niet de slankheid emzelfe te worden, beetje gespierd ipv gebierd mag natuurlijk wel)

90 kilo? 100 kilo?
pi_48372695
90 ofzo is een goed streefgewicht om mee te beginnen daarna kan je nog altijd kijken
pi_48372864
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef Miss_S het volgende:
90 ofzo is een goed streefgewicht om mee te beginnen daarna kan je nog altijd kijken
en wat is dan de beste manier om n beetje van het bovenlichaam af te krijgen? Fietsen/Hardlopen/ Voetballen doe je veelal met je benen, en daar mag ook wel wat vanaf uiteraard, maar t meeste van mn vetmassa zit toch echt op mn buik/borst....

moet ik daarvoor gaan fitnessen? of is een beetje rondzwaaien met 2 pakken suiker voor het slapen gaan voldoende?
  maandag 16 april 2007 @ 09:55:26 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_48372874
Ik zou beginnen met een streefgewicht van 100 kilo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48372903
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef VlaDje het volgende:

[..]

en wat is dan de beste manier om n beetje van het bovenlichaam af te krijgen? Fietsen/Hardlopen/ Voetballen doe je veelal met je benen, en daar mag ook wel wat vanaf uiteraard, maar t meeste van mn vetmassa zit toch echt op mn buik/borst....

moet ik daarvoor gaan fitnessen? of is een beetje rondzwaaien met 2 pakken suiker voor het slapen gaan voldoende?
als je zoveel overgewicht heb dan is elk soort beweging wel goed
dan gaat het er ook op je buik af
pi_48372968
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Troel het volgende:
Ik zou beginnen met een streefgewicht van 100 kilo.
dat lijkt me idd een haalbaar gewicht voor mezelf, het is veel (28 kilo)...

Weet iemand een ruwe schatting over in hoe zo'n periode deze massa kwijt kan raken???

ik wil namelijk voor mezelf een schema opstellen met massa/tijd... zodat als ik een grafiekje bekijk van hoe het gaat, dat ik weet of ik harder moet of gewoon zo door moet doen?
pi_48373007
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als je zoveel overgewicht heb dan is elk soort beweging wel goed
dan gaat het er ook op je buik af
ach, mn bmi is maar 10 te hoog

Maar ik heb het gevoel dat ik nooit echt zo'n volgespierd strandlichaam zou krijgen...
want dat heeft echt niemand in mn familie

zelf ook nog nooit echt mager geweest, maar nooit iets aan gedaan..
maar nu het mij op de longen begint te drukken vind ik het hoog tijd worden

+ dan val ik beter in de markt bij de vrouwtjes maar dat is bijzaak
  † In Memoriam † maandag 16 april 2007 @ 10:15:52 #122
43556 miss_dynastie
pi_48373389
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:59 schreef VlaDje het volgende:
Weet iemand een ruwe schatting over in hoe zo'n periode deze massa kwijt kan raken???
Om het gewicht ook blijvend te verliezen wordt maximaal een pond per week aangeraden, las ik laatst. Lijkt me ook een mooi streven om het gewicht er blijvend af te houden, het is er tenslotte ook niet in één dag aangekomen (Dus minder is helemaal niet erg of fout of zo, maar dat zou ik gemiddeld als max aanhouden) Ik zou me niet teveel bezig houden met grafiekjes, elk lichaam reageert anders en ik zou me daardoor niet van de wijs laten brengen .
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 10:17:56 #123
13151 crew  Rewimo
pi_48373455
Je bent man, da's alvast een voordeel (mannen vallen makkelijker af)

Brood, ik denk dat 6 boterhammen een redelijk aantal is. Je moet niet met honger rondlopen want dan gaan je dieetplannen al snel de mist in. En brood is relatief gezond (hangt er een beetje vanaf wat je erop doet natuurlijk ).

Fruit is over het algemeen gewoon goed. Feitje: van aardbeien mag je tweemaal zoveel eten als van ander fruit, omdat er maar weinig calorieën inzitten. Banaan en druiven bevatten wat meer suikers, maar zolang je er geen kilo per dag van naar binnen werkt zou ik me daar niet te druk over maken. Er zitten ook een hoop goede stoffen in, met name in banaan. Kiwi's leveren ook een hoop vezels, die zijn dus ook prima.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48373983
Goeiemorgen

Even een kort Madrid-verslag Donderdagavond laat aangekomen in Madrid, met de pendelbus en metro naar ons hostel gegaan. Snel spullen gedropt (het was inmiddels 01.00u) en naar de kroeg gegaan om wat te drinken. Daarna lekker geslapen.
Vrijdag hebben we eerst een stadswandeling gemaakt van ongeveer 3 uur. Daarna richting het Prado museum gewandeld, waar we een selectie hebben gemaakt van wat we wilden zien. Het is zó inmens groot daar!
's Avonds naar het Reina Sofia geweest om werk van Picasso te bekijken. Na uit eten op stap te zijn geweest half dronken lekker gaan slapen.
Zaterdag heb ik met schoonzus lekker geshopt terwijl de mannen foto's zijn gaan maken in het oude treinstation. Verder de hele middag in het Retiro rond gelopen en heerlijk mensen zitten kijken. We hadden allemaal nog véél meer willen doen, maar dat kwam er niet van. Het plan is wel om snel nog een keertje te gaan.
Madrid is echt héél erg leuk!
It is your friends who make your world!
pi_48377132
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:17 schreef Rewimo het volgende:
Je bent man, da's alvast een voordeel (mannen vallen makkelijker af)

Brood, ik denk dat 6 boterhammen een redelijk aantal is. Je moet niet met honger rondlopen want dan gaan je dieetplannen al snel de mist in. En brood is relatief gezond (hangt er een beetje vanaf wat je erop doet natuurlijk ).

Fruit is over het algemeen gewoon goed. Feitje: van aardbeien mag je tweemaal zoveel eten als van ander fruit, omdat er maar weinig calorieën inzitten. Banaan en druiven bevatten wat meer suikers, maar zolang je er geen kilo per dag van naar binnen werkt zou ik me daar niet te druk over maken. Er zitten ook een hoop goede stoffen in, met name in banaan. Kiwi's leveren ook een hoop vezels, die zijn dus ook prima.
hardstikke bedankt

zou ff weegschaal halen, wegen enzo..

daarna houd ik jullie up 2 date hoe dit gaat

Persoonlijk denk ik en hoop ik dat ik wel meer als een pond per week kan verliezen...

ook zou ik er rekening mee houden dat ik wel genoeg blijf eten en drinken en niet te veel (vooral met dit weer, bah, hoef mn arm maar op te tillen en heb het zweet op mn voorhoofd staan )

Op naar een grotere longinhoud en beter lichaam
pi_48378120
Water drinken is juist goed! Je meot goed je best doen, wil je teveel water drinken!
  maandag 16 april 2007 @ 14:03:32 #127
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48380560
zo! ik heb mijzelf eindelijk eens bij de kladden gegrepen... streng opletten wat ik eet..
maar sporten heeft ook een downside
ging leuke bloesjes passen zaterdag zitten ze allemaal strak om mijn bovenarmen.
ik heb (helaas?!) aanleg voor spierballen en met tennis, nordic-walking en een verbouwing waarbij ik veel zware dingen heb getild is dit dus het resultaat

maar zwabberende armen is dan wel weer verleden tijd...

[ Bericht 7% gewijzigd door debuurvrouw op 16-04-2007 14:23:43 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † maandag 16 april 2007 @ 14:51:18 #128
43556 miss_dynastie
pi_48381871
Cola light is bij de supermarkt inderdaad niet meer te krijgen, Zero was dus toch als vervanger bedoeld. Geen idee of dit alleen bij onze is, AH verkoopt nog wel light.
Gelukkig drink ik al een paar weken geen cola meer, anders zou ik nu verplicht moeten afkicken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 14:55:56 #129
13151 crew  Rewimo
pi_48382015
Ik ben ook aardig van de cola light af Had nog een paar van die kleine flesjes van de Lidl staan maar die vind ik toch niet zo lekker. Christan wel Ik ben nu overgeschakeld op het mineraalwater van de Lidl, in die blauwe flesjes. Lekker spul.
  maandag 16 april 2007 @ 14:56:12 #130
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48382025
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan naar een gevangenis in Zoetermeer. De Koepel in Breda was helaas al volgeboekt en Frank was vorig jaar al in die in Haarlem geweest. Jammer dat je geen foto's mag maken
Toen de PIZ net af was en nog in gebruik genomen moest worden kon je als Zoetermeerder er 2 nachten slapen als test of alles inderdaad goed functioneerde. Helaas moest je 18 zijn en was ik toen (ik geloof) 17, anders had ik dat zeker gedaan!
Ben 12 mei trouwens ook in Zoetermeer, mijn moeder is dan jarig...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_48382711
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Cola light is bij de supermarkt inderdaad niet meer te krijgen, Zero was dus toch als vervanger bedoeld. Geen idee of dit alleen bij onze is, AH verkoopt nog wel light.
Gelukkig drink ik al een paar weken geen cola meer, anders zou ik nu verplicht moeten afkicken
En ze beweerden nog wel dat dat echt niet zo was...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48382861
Bij ons bij de C1000 is er nog Zero en Light

En mn baas zegt dat de Light dr nog niet uit gaat
pi_48382880
Ik heb net broeken gekocht, en ik paste in een maat 44 Bij spijkerbroeken zit ik nog wel op een grotere maat, maar ben blij dat ik nu niet meer per se naar de grote maten afdeling hoef (scheelt ook nog eens in prijs )
pi_48385249
Lekker is dat hè omearos, dat maatje kleiner is altijd leuk!

Ik pas qua spijkerbroeken nu ook maat 44, maar de laatste keer dat ik er eentje kocht heb ik ook een maat 42 aangehad die paste, alleen vond ik die wat te laag...

Ennuh, ik wil graag nog een foto/scannetje van die boot van Catan. Tangarine, je mag hem ook wel ff komen brengen, scannen wij hem hier in...
pi_48385549
Ik heb een ontzettende ongesteldheidsdrang naar chocola. Ik was trots dat ik dat in de supermarkt genoeg heb kunnen onderdrukken.. tot ik bij de kassa kwam [daar verwacht je toch ook geen m&m's???]... dus die ga ik maar eten tijdens Grey's Anatomy

en: ik heb gister gebarbecued...

Ik denk dat die maat 42-waarin-ik-niet-kan-ademen nu helemaal niet meer dicht gaat
pi_48386840
Spijkerbroeken die ik koop hebben zo'n waist-length maat, en qua waist ben ik van 40 naar 38 gegaan. Wel gek, 40 zit me echt veel te ruim, en 38 weer heel strak, terwijl het dezelfde merk broeken zijn
pi_48386882
Dan heb je maat 39, omearos
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48386890
Deze week 3 ons kwijt. Nou ja, 't is in ieder geval weer iets.

Vandaag een heerlijke milkshake gedronken. Slecht natuurlijk, maar wel érg lekker met deze hitte. Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat 't minder warm wordt, 15 graden vind ik op mn werk beter te handelen dan 28.
pi_48387055
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:44 schreef Isabeau het volgende:
Dan heb je maat 39, omearos
Die hebben ze niet, ging steeds per 2 vaag gedoe
pi_48387127
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:49 schreef omearos het volgende:
Die hebben ze niet, ging steeds per 2 vaag gedoe
Het gaat altijd per 2

Ik heb ook schoenmaat 38,5 en dat is ook vervelend. Maat 38 zit te krap, maat 39 te ruim.
pi_48388663
Wat een lekker weertje zeg..

Jammer dat het morgen weer minder wordt, ben al aardig bijgekleurd.

Met mijn been gaat het ook weer iets beter, zo nu en dan.. Als het volgende week nog niet over is, maar ff langs de HA gaan. Vertrouw het niet helemaal..

Met lijnen gaat het goed
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 19:42:46 #142
13151 crew  Rewimo
pi_48390741
Ik heb nieuwe Teva's gekocht Iemand hier heeft me op een idee gebracht

Christan heeft ze nu ook. Ik verwacht dat die langer meegaan dan de dure sandalen van vorig jaar En waarschijnlijk komt het uiteindelijk goedkoper dan alsmaar nieuwe sandalen van een tientje kopen omdat de oude kapot zijn (hoe krijgt ie het voor elkaar )

maandag 16 april 2007 @ 20:04:31 #143
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48391578
Die blauwe vind ik erg leuk Rewimo. Volgens die site die je postte, hebben ze ze ook in Gorinchem. Acht paar ja. En ik wil wel kunnen kiezen natuurlijk. Maar een keer naar een grote stad ofzo. Dat is wel lastig, ik kan nu niet meer zomaar weg.

Ik heb nu wat mindere dagen en de chocolade is dan wel erg aantrekkelijk. Niet om het lekkere, maar gewoon om het eten. Stom lijf.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48391794
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het gaat altijd per 2

Ik heb ook schoenmaat 38,5 en dat is ook vervelend. Maat 38 zit te krap, maat 39 te ruim.
Met schoenen heb ik ook altijd ruzie, maar ik koop volgens mij vaker nieuwe schoenen dan nieuwe broeken.
* omearos heeft een hekel aan broeken passen

Yppy sabbelen op chocola En de rest achter slot en grendel Nu woon ik op mezelf, dus koop het gewoon niet, toen ik nog samenwoonde had mijn ex een snoeptrommel met slot
pi_48392279
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:55 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
en: ik heb gister gebarbecued...
BBQ hoeft helemaal niet zo slecht te zijn. Wij BBQ-en zomers heel veel. Biefstuk, vis, kip, groente op de BBQ, flinke salade, aardappeltje tussen de kolen of stokbroodje erbij.
Gewoon niet teveel gaan eten, een of twee stukjes vlees, voldoende groente, dan kan je iedere dag wel BBQ-en. Geen speklappen, BBQ-worsten of andere ranzigheid erop gooien dan komt het helemaal goed.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 16 april 2007 @ 20:52:32 #146
4177 Jojogirl
pi_48393561
Die blauwe Teva's zijn gaaf Rewimo. Super kleurtje.

Hier is nog niet geBBQd, m'n vent vindt het niks.

Was het bij jullie trouwens vanmiddag ook al zo afgekoeld? Hier moest ik echt een vest aan toen ik van m'n werk weer naar huis fietste.

Oja, nieuwtje: we hebben op woensdag en donderdag een afspraak om bij een huis te kijken. (ha ik hier uberhaupt al eens gezegd dat we op zoek zijn ) Hopelijk is het wat en zo niet dan hebben we weer 2 van de types huizen die hier in de wijk staan van binnen gezien.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 20:54:42 #147
13151 crew  Rewimo
pi_48393632
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef YPPY het volgende:
Die blauwe vind ik erg leuk Rewimo. Volgens die site die je postte, hebben ze ze ook in Gorinchem. Acht paar ja. En ik wil wel kunnen kiezen natuurlijk. Maar een keer naar een grote stad ofzo. Dat is wel lastig, ik kan nu niet meer zomaar weg.
Neem je haar toch mee? Moet je kijken!

pi_48394609
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef YPPY het volgende:
Ik heb nu wat mindere dagen en de chocolade is dan wel erg aantrekkelijk. Niet om het lekkere, maar gewoon om het eten. Stom lijf.
Mijn lijf denkt er momenteel weer net zo over. Maar gelukkig heb ik mijn personal trainer in de buurt en die zeurt als een oud wijf (en ik vind het heel erg lief )

Die Teva's zijn echt stùkken leuker dan mijn huidige sandalen, maar aangezien die nog niet 'af' zijn sla ik het sandalen kopen dit jaar over.

Net 1,5 uur gewandeld en geen blaren. Ha! En een liefdevolle voetmassage gehad
  maandag 16 april 2007 @ 21:21:45 #149
4177 Jojogirl
pi_48394944
Oh, die miniTeva's zijn lief. *zoekt meteen op wat de kleinste maat is*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 21:23:59 #150
13151 crew  Rewimo
pi_48395039
Chocolade, Isa
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 21:28:00 #151
13151 crew  Rewimo
pi_48395229
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef Jojogirl het volgende:
Oh, die miniTeva's zijn lief. *zoekt meteen op wat de kleinste maat is*
Vanaf maatje 18
  maandag 16 april 2007 @ 21:39:04 #152
4177 Jojogirl
pi_48395755
Oe maat 18, dat zou al moeten lukken denk ik. Ik vraag me alleen af of Finn die dingen lekker vindt zitten zolang ie nog niet loopt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 21:40:06 #153
13151 crew  Rewimo
pi_48395811
Ze hebben ook slofjes. Maar die zijn niet zo duidelijk Teva
pi_48395818
De babyslofjes zijn niet zo handig heb ik gehoord van vrienden, die slijten op de bandjes ofzo.
Ze zijn wel überschattig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 21:44:54 #155
13151 crew  Rewimo
pi_48396046
Ik vind Christan echt zo stoer met die Teva's
pi_48396902
Spijkerbroek maakt vrouwen blij
Vandaar dat ik zo blij was met mijn broek
pi_48397025
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:02 schreef omearos het volgende:
Spijkerbroek maakt vrouwen blij
Vandaar dat ik zo blij was met mijn broek
en toch kon ik een 38 aan van een merk dat klein valt
pi_48397189
Vreselijk zeg, 32 doden al op een Amerikaanse campus door een schietgrage idioot En ik zit me druk te maken over het wel of niet opeten van een toetje.
  maandag 16 april 2007 @ 22:10:23 #159
4177 Jojogirl
pi_48397288
Die slofjes vind ik niet zo mooi, maar Finn is al groot genoeg voor de sandaaltjes

En inderdaad een vreselijk bericht Isa, lang leve de wapenwetten in Amerika.
pi_48397543
Ja vreselijk, dat bericht over die schietpartij. Je ziet maar, één gek in de buurt en je leven kan zomaar voorbij zijn.

Heeft iemand nog interesse in vorig jaar gekochte Teva's? Maat 39/40, zoiets in ieder geval. Ik heb er een week of twee op kunnen lopen, maar daarna gingen de bandjes ontzettend in mijn voeten snijden. Bovendien kreeg ik er gigantische zweetvoeten van... niet mijn dingen dus, Teva's. Ik hou het lekker bij de Birkenstocks, ook al zeggen kinderen uit mijn klas nog zo vaak dat hun oma die schoenen ook heeft
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 22:18:31 #161
13151 crew  Rewimo
pi_48397711
Is dat maat 10? Want die schijn ik te hebben Dan heb ik best interesse
pi_48397759
Ik denk het niet... volgens mij maat 9. Ik ga ff kijken
  maandag 16 april 2007 @ 22:19:22 #163
4177 Jojogirl
pi_48397760
Oja, mijn rare bezigheid voor dit moment: chili con carne koken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 22:19:56 #164
13151 crew  Rewimo
pi_48397793
Ieuw, daar hou ik niet van. Bonen, brrrr...
pi_48397950
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:15 schreef Fannetje het volgende:
Ja vreselijk, dat bericht over die schietpartij. Je ziet maar, één gek in de buurt en je leven kan zomaar voorbij zijn.

Heeft iemand nog interesse in vorig jaar gekochte Teva's? Maat 39/40, zoiets in ieder geval. Ik heb er een week of twee op kunnen lopen, maar daarna gingen de bandjes ontzettend in mijn voeten snijden. Bovendien kreeg ik er gigantische zweetvoeten van... niet mijn dingen dus, Teva's. Ik hou het lekker bij de Birkenstocks, ook al zeggen kinderen uit mijn klas nog zo vaak dat hun oma die schoenen ook heeft
Oew! Hier een maat 39!
Kun je ze meenemen zaterdag? Ik ben potentieel geinteresseerd, ondanks dat ik al Teva's heb.
Hoe zien ze er uit? En welke kleur? En wat wil je er voor hebben?
pi_48397974
Ik kan ze nergens vinden Heb toch echt op iedere plek waar evt. schoenen zouden kúnnen liggen gekeken... hm, vreemd. Nou ja, ik kijk nog wel een keer echt goed en dan laat ik het wel weten.
pi_48398061
Mocht ik ze nog vinden (of had ik ze nou toch cadeau gedaan...nee toch?), dit zijn ze volgens mij:

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 22:28:11 #168
13151 crew  Rewimo
pi_48398157
Ik begrijp dat we erom moeten knokken Als je ze kunt vinden dan
pi_48398514
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik begrijp dat we erom moeten knokken Als je ze kunt vinden dan
Nou, knokken lijkt me niet nodig hoor. Ik loop je er gewoon uit.
Als ik irritant word moet je het zeggen hoor!
pi_48398651
Hmmm, als je ze vindt heb ik ook wel interesse
Heeft er nog iemand belang bij een redelijk nieuwe spijkerbroek? Best tof, maar valt mij van de kont . Kan ik ook wel meenemen.
En ik heb ook nog een truitje over dat niet om mn borsten past
pi_48398713
Ik heb ook nog een paar broeken in de aanbieding... Een 3/4 broek maat 46, waar ze ervan uitgaan dat je niet alleen een kont, maar ook een buik maat 46 hebt.. En die heb ik nu eenmaal niet...
  dinsdag 17 april 2007 @ 07:26:47 #172
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48405896
Die kleintjes.
Ik wil zo graag schoenen kopen voor Anna, maar het mag nog niet. Pas als ze goed kan lopen en dan beginnen we met iets met zachte zolen. Die teva's gaat nog wel een jaar duren. Maar we kunnen wachten.

Mijn personal trainer heeft weinig zin, die snackt gewoon mee. En een zwak punt is de weg van werk naar huis. En als ik alleen thuis ben. Eigenlijk stom he Isa, we weten perfect hoe het werkt en hoe je af moet vallen en kunnen het ook, maar dan toch gaat het niet. Ergens loopt het dan fout. Misschien toch maar eens het hele Dr. Phil afslankplan uit de kast gaan halen, al denk ik dat mijn hersenen nu zo raar werken, dat dat geen zin heeft. Zocht je nog een afstudeeronderwerp?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 08:32:50 #173
13151 crew  Rewimo
pi_48406480
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:35 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, knokken lijkt me niet nodig hoor. Ik loop je er gewoon uit.
Als ik irritant word moet je het zeggen hoor!
Ik neem m'n deegroller wel mee
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 08:35:56 #174
13151 crew  Rewimo
pi_48406533
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 07:26 schreef YPPY het volgende:
Misschien toch maar eens het hele Dr. Phil afslankplan uit de kast gaan halen
Wat is dat voor iets?
pi_48406769
zal wel iets zijn als 'bidden voor en na het eten zodat god je zal helpen het voedsel beter te verteren' en dat soort moralistische Dr Phil onzin *begeeft zich waarschijnlijk op glad ijs*
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:49:10 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_48406826
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 08:46 schreef Tangarine het volgende:
zal wel iets zijn als 'bidden voor en na het eten zodat god je zal helpen het voedsel beter te verteren' en dat soort moralistische Dr Phil onzin *begeeft zich waarschijnlijk op glad ijs*
Ik ben anders door het bidden en danken wel degelijk afgevallen hoor!

(weliswaar in combinatie met een operatie)

Nee, ik hou inderdaad niet van dit soort uitspraken, maar meer niet van het feit dat een dokter Phil ze maakt zeg maar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48407148
Ze bedoeld ws. het boek : Voel je goed in je lijf

Beschrijving:
'Ik wil je uitdagen wat je gewicht en jouzelf betreft, op een manier waarop je nog nooit bent uitgedaagd. We weten allebei dat de eindeloze rij van modediëten niets anders hebben gedaan dan je nog dikker maken. Dit boek Voel je goed in je lijf is het product van dertig jaar werken met patiënten met overgewicht en vertelt je wat echt helpt. Door je de ware strategieën aan te reiken om overgewicht aan te pakken verandert je leven en de kwaliteit ervan. Ik ben vastbesloten om jou directe resultaten te geven op zo'n manier dat ze een leven lang zullen standhouden. Blijvende gewichtscontrole heeft te maken met het veranderen van veel dingen in je leven, en Voel je goed in je lijf zal je helpen om precies dat te doen: jezelf veranderen, de manier waarop je over diëten denkt te veranderen, waarop je over voedsel en gezondheid denkt te veranderen. De zeven sleutels in dit boek zullen voor jou de deuren openen naar een nieuw leven.' Dr. Phil
Philip C. MacGraw, Ph.D. is de bestselling auteur van Leer te leven, Red je relatie en Leef voor jezelf. Hij is de presentator van de in vele landen uitgezonden, dagelijkse uurshow Dr. Phil. Als één van 's werelds beste experts op het gebied van het menselijk functioneren, is Dr. MacGraw de medeoprichter van Courtroom Sciences, Inc., 's werelds leidend adviesbureau op juridisch gebied. Dr. MacGraw woont momenteel in Los Angeles, Californië, met zijn vrouw en zijn twee zoons.
pi_48407237
Ik heb lekker een dagje vrij

Ga zo ff naar de supermarkt. Lekkere verse dingen halen zoals: Komkommer, wortels, lekker fruit, veel groente. Ik heb me voorgenomen, om elke dag een zakje met komkommer en wortels mee te nemen naar 't werk, zodat ik dat op kan knabbelen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 09:28:32 #179
13151 crew  Rewimo
pi_48407780
Ik heb een komkommerplant gekregen Kun je zelf minikomkommers kweken. Ze zijn stukken lekkerder dan hun grote broers uit de supermarkt.
pi_48407869
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook super interessant Maar dat schijnt één van de instellingen te zijn die héél snel volzit.
pi_48408142
Komkommerplant, dat is eigenlijk ook wel wat voor mij. Ik eet namelijk zoveel komkommer
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:44:08 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48408208
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een komkommerplant gekregen Kun je zelf minikomkommers kweken. Ze zijn stukken lekkerder dan hun grote broers uit de supermarkt.
De Nederlandse markt wil nou eenmaal grote komkommers. De kwekers kunnen ze ook oogsten als ze kleiner zijn. Die worden vooral veel afgenomen door bijv. Turkse winkels. Voor courgettes geldt ongeveer hetzelfde.
The love you take is equal to the love you make.
pi_48408282
de minikomkommer is maar bij 3 verkoopadressen te verkrijgen. En natuurlijk, helemaal uit de buurd van hier.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 09:51:57 #184
13151 crew  Rewimo
pi_48408407
't Is een klant van Frank Wij hebben nu allebei een komkommerplant thuis staan
pi_48408902
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 07:26 schreef YPPY het volgende:
Mijn personal trainer heeft weinig zin, die snackt gewoon mee. En een zwak punt is de weg van werk naar huis. En als ik alleen thuis ben. Eigenlijk stom he Isa, we weten perfect hoe het werkt en hoe je af moet vallen en kunnen het ook, maar dan toch gaat het niet. Ergens loopt het dan fout. Misschien toch maar eens het hele Dr. Phil afslankplan uit de kast gaan halen, al denk ik dat mijn hersenen nu zo raar werken, dat dat geen zin heeft. Zocht je nog een afstudeeronderwerp?
Ik heb geen idee of Dr. Phil de echte sleutel heeft tot succesvol zijn Dat roepen de makers van àl die dieetboeken namelijk al. Maar het valt te proberen natuurlijk.
pi_48409013
nou, het helpt wel om je goed in je vel te voelen als je gaat afvallen, je bent dan beter voor jezelf en je lijf..
als ik me niet lekker in mijn lijf voel, eet ik ook een stuk ongezonder
pi_48409203
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:51 schreef Rewimo het volgende:
't Is een klant van Frank Wij hebben nu allebei een komkommerplant thuis staan
* jaloers is *

--stampvoetmodus--

IK WIL OOK, IK WIL OOK..
pi_48409368
Ik wil ook één!
Hoe kom ik daar ooit Is best een eind weg.
pi_48409752
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:25 schreef freecell het volgende:
Ik wil ook één!
Hoe kom ik daar ooit Is best een eind weg.
Dat is dus ook mijn probleem
pi_48410091
Ik heb het Dr. Phil boek ook liggen. Zal het eens gaan lezen als ik klaar ben met Jackie Collins.

Ik heb zojuist een stagiair naar de Leonidas gestuurd om een pond bonbons te halen! Ik heb hem zelfs mijn pinpas en pincode meegegeven, want ik had natuurlijk weer geen contant geld in mijn portemonee.
pi_48411252
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het Dr. Phil boek ook liggen. Zal het eens gaan lezen als ik klaar ben met Jackie Collins.
Dat boek heb ik ook, en zelfs gelezen. Het zijn een hoop goede tips waarvan je een deel natuurlijk zelf ook kunt bedenken, zoals dat het niet de hele dag fout gaat, maar alleen op bepaalde momenten. Hij zegt zinnige dingen, maar de manier van schrijven vond ik niet prettig. Heb het wel uitgelezen en braaf alle opgaven gemaakt, en nu ligt het boek klaar voor mijn zus
quote:
Ik heb zojuist een stagiair naar de Leonidas gestuurd om een pond bonbons te halen! Ik heb hem zelfs mijn pinpas en pincode meegegeven, want ik had natuurlijk weer geen contant geld in mijn portemonee.
pi_48411960
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:21 schreef omearos het volgende:

[..]

Dat boek heb ik ook, en zelfs gelezen. Het zijn een hoop goede tips waarvan je een deel natuurlijk zelf ook kunt bedenken, zoals dat het niet de hele dag fout gaat, maar alleen op bepaalde momenten. Hij zegt zinnige dingen, maar de manier van schrijven vond ik niet prettig. Heb het wel uitgelezen en braaf alle opgaven gemaakt, en nu ligt het boek klaar voor mijn zus
Ik ben er pas al in begonnen, maar ik ben dus niet de enige die zich ergert aan de schrijfstijl! Nouja, binnenkort dus.
quote:
[..]

Ik ga ze over een half uur aan iemand kado geven omdat deze dame haar werk zo goed doet.
Jullie waren er in getrapt he?!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 11:48:17 #193
13151 crew  Rewimo
pi_48412095
Ik niet. Ik wilde alleen ook chocola Gelukkig is het zo lunchtijd
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:49:11 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_48412131
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:43 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ben er pas al in begonnen, maar ik ben dus niet de enige die zich ergert aan de schrijfstijl! Nouja, binnenkort dus.
[..]

Ik ga ze over een half uur aan iemand kado geven omdat deze dame haar werk zo goed doet.
Oew, ik zal de thee vast klaarzetten voor je
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48412225
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:43 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Succes ermee. Het maken van die opgaven is soms wel lekker verhelderend.
quote:
[..]

Pinpas + pincode
Kijk maar uit, straks gaat ze uitdelen
pi_48412260
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:49 schreef Troel het volgende:

[..]

Oew, ik zal de thee vast klaarzetten voor je
Breng je de thee dan ook naar zaal B? Ik wil graag iets kruidenachtigs.
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:01:07 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48412522
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:21 schreef omearos het volgende:
Het zijn een hoop goede tips waarvan je een deel natuurlijk zelf ook kunt bedenken.
dat is altijd zo met psychologen, maar dat maakt ze niet minder waardevol. Door de hectiek van alle dag vergeet je soms dat de oplossing voor je problemen zo klaar als een klontje is. De psycholoog wakker slechts iets aan wat al in jou zit, vandaar dat je achteraf zegt: ja dat had ik ook wel kunnen weten. Maar waarom kwam je er dan niet op voordat je het boek van dr. Phil las? .
Niet meer actief op Fok!
pi_48412698
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat is altijd zo met psychologen, maar dat maakt ze niet minder waardevol. Door de hectiek van alle dag vergeet je soms dat de oplossing voor je problemen zo klaar als een klontje is. De psycholoog wakker slechts iets aan wat al in jou zit, vandaar dat je achteraf zegt: ja dat had ik ook wel kunnen weten. Maar waarom kwam je er dan niet op voordat je het boek van dr. Phil las? .
Precies, en door de oefeningen te doen ontdek je meer van zulke dingen. Dat maakt het een goed boek. Daarna moet je het wel zelf doen, er staat geen weekmenu in (althans, een amerikaans weekmenu met 3 warme maaltijden per dag geloof ik )
pi_48412741
Kan ik niet van iemand hier, dat boek van Dr Phil overkopen?
Iemand die het al gelezen heeft, en het nu aan 't laten verstoffen is in de boekenkast
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:26:27 #200
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48413391
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef ymme het volgende:
Kan ik niet van iemand hier, dat boek van Dr Phil overkopen?
Iemand die het al gelezen heeft, en het nu aan 't laten verstoffen is in de boekenkast
Heeft maandenlang voor E6,- bij 't Kruidvat gelegen. Denk dat het boek nog wel ergens voor een klein prijsje te koop is. Probeer eens een witte boekhandel!

Ik hoor van mensen die het gelezen hebben dat het inhoudelijk een goed boek is. Enige nadeel is dat het voor ons een beetje kinderlijk aandoet, maar dat zal wel met de Amerikaanse schijfstijl te maken hebben.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')