Ik ben anders door het bidden en danken wel degelijk afgevallen hoor!quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:46 schreef Tangarine het volgende:
zal wel iets zijn als 'bidden voor en na het eten zodat god je zal helpen het voedsel beter te verteren' en dat soort moralistische Dr Phil onzin*begeeft zich waarschijnlijk op glad ijs*
quote:Op zondag 15 april 2007 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook super interessantMaar dat schijnt één van de instellingen te zijn die héél snel volzit.
De Nederlandse markt wil nou eenmaal grote komkommers. De kwekers kunnen ze ook oogsten als ze kleiner zijn. Die worden vooral veel afgenomen door bijv. Turkse winkels. Voor courgettes geldt ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een komkommerplant gekregenKun je zelf minikomkommers kweken. Ze zijn stukken lekkerder dan hun grote broers uit de supermarkt.
Ik heb geen idee of Dr. Phil de echte sleutel heeft tot succesvol zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 07:26 schreef YPPY het volgende:
Mijn personal trainer heeft weinig zin, die snackt gewoon mee. En een zwak punt is de weg van werk naar huis. En als ik alleen thuis ben. Eigenlijk stom he Isa, we weten perfect hoe het werkt en hoe je af moet vallen en kunnen het ook, maar dan toch gaat het niet. Ergens loopt het dan fout. Misschien toch maar eens het hele Dr. Phil afslankplan uit de kast gaan halen, al denk ik dat mijn hersenen nu zo raar werken, dat dat geen zin heeft. Zocht je nog een afstudeeronderwerp?
* jaloers is *quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:51 schreef Rewimo het volgende:
't Is een klant van FrankWij hebben nu allebei een komkommerplant thuis staan
Dat is dus ook mijn probleemquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:25 schreef freecell het volgende:
Ik wil ook één!
Hoe kom ik daar ooitIs best een eind weg.
Dat boek heb ik ook, en zelfs gelezen. Het zijn een hoop goede tips waarvan je een deel natuurlijk zelf ook kunt bedenken, zoals dat het niet de hele dag fout gaat, maar alleen op bepaalde momenten. Hij zegt zinnige dingen, maar de manier van schrijven vond ik niet prettig. Heb het wel uitgelezen en braaf alle opgaven gemaakt, en nu ligt het boek klaar voor mijn zusquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het Dr. Phil boek ook liggen. Zal het eens gaan lezen als ik klaar ben met Jackie Collins.
quote:Ik heb zojuist een stagiair naar de Leonidas gestuurd om een pond bonbons te halen!Ik heb hem zelfs mijn pinpas en pincode meegegeven, want ik had natuurlijk weer geen contant geld in mijn portemonee.
Ik ben er pas al in begonnen, maar ik ben dus niet de enige die zich ergert aan de schrijfstijl!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:21 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ook, en zelfs gelezen. Het zijn een hoop goede tips waarvan je een deel natuurlijk zelf ook kunt bedenken, zoals dat het niet de hele dag fout gaat, maar alleen op bepaalde momenten. Hij zegt zinnige dingen, maar de manier van schrijven vond ik niet prettig. Heb het wel uitgelezen en braaf alle opgaven gemaakt, en nu ligt het boek klaar voor mijn zus![]()
Ik ga ze over een half uur aan iemand kado geven omdat deze dame haar werk zo goed doet.quote:[..]
![]()
Oew, ik zal de thee vast klaarzetten voor jequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben er pas al in begonnen, maar ik ben dus niet de enige die zich ergert aan de schrijfstijl!Nouja, binnenkort dus.
[..]
Ik ga ze over een half uur aan iemand kado geven omdat deze dame haar werk zo goed doet.
Jullie waren er in getrapt he?!
Succes ermee. Het maken van die opgaven is soms wel lekker verhelderend.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben er pas al in begonnen, maar ik ben dus niet de enige die zich ergert aan de schrijfstijl!Nouja, binnenkort dus.
Pinpas + pincodequote:[..]
Ik ga ze over een half uur aan iemand kado geven omdat deze dame haar werk zo goed doet.
Jullie waren er in getrapt he?!
Breng je de thee dan ook naar zaal B?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, ik zal de thee vast klaarzetten voor je
dat is altijd zo met psychologen, maar dat maakt ze niet minder waardevol. Door de hectiek van alle dag vergeet je soms dat de oplossing voor je problemen zo klaar als een klontje is. De psycholoog wakker slechts iets aan wat al in jou zit, vandaar dat je achteraf zegt: ja dat had ik ook wel kunnen weten. Maar waarom kwam je er dan niet op voordat je het boek van dr. Phil las?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:21 schreef omearos het volgende:
Het zijn een hoop goede tips waarvan je een deel natuurlijk zelf ook kunt bedenken.
Precies, en door de oefeningen te doen ontdek je meer van zulke dingen. Dat maakt het een goed boek. Daarna moet je het wel zelf doen, er staat geen weekmenu in (althans, een amerikaans weekmenu met 3 warme maaltijden per dag geloof ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is altijd zo met psychologen, maar dat maakt ze niet minder waardevol. Door de hectiek van alle dag vergeet je soms dat de oplossing voor je problemen zo klaar als een klontje is. De psycholoog wakker slechts iets aan wat al in jou zit, vandaar dat je achteraf zegt: ja dat had ik ook wel kunnen weten. Maar waarom kwam je er dan niet op voordat je het boek van dr. Phil las?.
Heeft maandenlang voor E6,- bij 't Kruidvat gelegen. Denk dat het boek nog wel ergens voor een klein prijsje te koop is. Probeer eens een witte boekhandel!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef ymme het volgende:
Kan ik niet van iemand hier, dat boek van Dr Phil overkopen?
Iemand die het al gelezen heeft, en het nu aan 't laten verstoffen is in de boekenkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |