quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:35 schreef teigan het volgende:
als ik het zo lees is het niet de eerste keer dat hij zoiets doet... En dan zou ik toch na een paar keer op zoek gaan naar een andere... Hij moet je toch wel kunnen vertrouwen op je woord..
nou moet ik zeggen dat ik een fantastische huisarts heb, dus dat ik ook weet hoe het wel kan..
nogal ja, maar ja duik ff me bedje in, ga vanavond van rotterdam naar deventer rijden, en moet wel goed uitgerust zijn dan. zal na het eten nog wel ff reageren als er dan nog nieuwe reacties zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:56 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Mijn huisarts zit bij het gezondheidscentrum waar iedereen in onze wijk naartoe moest doen wij hier nog geen gezondheidscentrum hadden.. dus daar komt 1,5 wijk (want de mensen zijn daar dus niet weggegaan...) en vooral ouderen willen perse bij hem terecht, dus hij zit nogal volgeboekt..
Gelukkig kom ik daar alleen om m'n pil op te halen, dus ik heb d'r geen last van![]()
't is natuurlijk wel heel vervelend voor Gothic-blackie dat die van haar zo hardleers is..![]()
Omdat ik een ordinaire terugvindpost plaatstequote:
Die gaan over een paar jaar, heel wat vrouwen harten veroverenquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:05 schreef Diesz het volgende:
Ook ff spammen met mijn mannen dan![]()
[afbeelding]
Wat een coole ventjes!quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:05 schreef Diesz het volgende:
Ook ff spammen met mijn mannen dan![]()
[afbeelding]
Oh, hij hoeft geen sorry te zeggen, het is zijn goed recht, maar als ie ff had gebeld had ik het eten al klaar gehad en had ie ook geen knorrende maag meer hoeven hebben. Noem me een ouderwetse teut, maar als ik de hele dag thuis ben en hij de hele dag bij klanten zit dan vind ik het mijn taak om voor het eten te zorgen, heb je ook meer dan genoeg tijd voor. Maar dan moet ik wel weten hoe laat ie thuis isquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:03 schreef Maeghan het volgende:
Dan moet je 'm beter africhten hoorMijn vriend zou waarschijnlijk iets zeggen als "sorry dat ik zo laat thuis was schatje, maar m'n beltegoed was op/batterij was leeg... ga maar lekker zitten, dan ga ik een lekkere salade maken."
Ik wist wel dat het later werd, ik wist alleen niet hoeveel later. En het is een lieverd, een mop, echt mijn alles, maar van klokkijken heeft ie gewoon niet echt kaas gegeten en ff bellen zal ook niet heel gauw in hem opkomen. Niet kwaad bedoeld, dus het maakt me niet uit als ik maar weet dat ie weg is. Ooit meegemaakt: bel gaat, ik sta te koken, hij doet open, eten klaar, ik loop maar eens naar de deur, mister wegquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:12 schreef Maeghan het volgende:
Haha, nee als ik de hele dag thuis was zou ik ook koken, maar ik zou wel boos zijn als m'n vriend niet belde als het later werd. Ik raak altijd erg van slag als ik niet weet waar ik aan toe ben.
Het hangt er een beetje vanaf hoe duur je het zelf maakt... Wil je zo'n puntenboekje, en een speciale weegschaal enzo, dan tikt het hard aan...quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:19 schreef MM-Luna het volgende:
Ik wil gaan weight watch-eren, maarre lees overal dat dit veeeeeel kost? Als ik de site zo lees kost me dat 15 euro inschrijven en dan 10 euro per week voor een bijeenkomst of komen er nog torenhoge kosten bij? En zijn er hier veel voor of nadelen aan, aan deze methode?
Mwohhh boekje wellicht, de rest niet zo.. wel naar de bijeenkomsten voor het stok achter de deur geval. Ik ben ook zoooo onzettend laks anders en een heeeele slechte eter. Oja en veeeeeel te zwaar ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:55 schreef teigan het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje vanaf hoe duur je het zelf maakt... Wil je zo'n puntenboekje, en een speciale weegschaal enzo, dan tikt het hard aan...
Anders zit je alleen met de bijeenkomsten..
maareh, de cdroms zijn ook via andere wegen wel te verkrijgen geloof ik..
Ik neem mijn jongens ook rustig mee, maar zodra ze hun mond niet dicht kunnen houden staan ze heel snel buiten, is een stuk opvoeding. Belachelijk dat die ouders niet ingrepen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:25 schreef Troel het volgende:
Gisteren had ik trouwens wel even schijt aan kinderen.
Betaal je zo'n 60 euro om naar een musical te gaan, zit er 2 stoelen verderop een kind van een jaar of 4 constant te praten, te trommelen en te irriteren
Heb alleen maar leuke kindjes voorbij zien komen!! Alleen kon ik in het vorige topic niet meer reageren, dus ff zo maar danquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Lekker stel, en Finn ook, en neefje-van-Bert ook
Meiden draaien er nu al omheenquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Die gaan over een paar jaar, heel wat vrouwen harten veroveren![]()
Ik ben net een klein stukje met de hond wezen lopen, had een jas aangedaan, een hele dunne, traningsjack, maar phoe wat warm zegWel lekker, maar ik moet even helemaal omschakelen.
Thnx!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:01 schreef teigan het volgende:
stoere mannen Diesz...
Ik ben net weer even twee uurtjes wezen skaten..
Ben nu ook wel weer goed af hoor, vanavond lekker niets doen.....
Bradley wordt volgende maand 11 en Riley is 8,5quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat een coole ventjes!Hoe oud zijn ze?
Owja, Anna is helemaal geweldig op die foto!
Christan is grappig!En ik had de kat heel snel gevonden.
Bedankt voor de info. Ik moet zelf ook wel zoiets kwijt, 20 tot 25 of zelfs 30 kilo. En moet gewoon een stok achter de deur hebben, woon alleen en dan doe je nog wel eens makkelijk over dingen. Hoe verloopt zo'n bijeenkomst eigenlijk? Zie het al helemaal voor me, tig oude dikke vrouwtjes die elkaar vertellen hoe erg ze hebben gezondigd?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Was naar het theater, cabaretfestivalwinnaars. Was leuk
Maar ik werd geroepen?
Ik doe inderdaad aan Weight Watchers. Het klopt dat je 15 euro aan inschrijfgeld betaald en 10 euro per cursus. Inderdaad vrij prijzig. Inschrijven kan ook regelmatig gratis; let op je krant of kijk op de site, daar vind je vaak een "gratis inschrijven" bon.
Ik ben in september 2003 met Weight Watchers begonnen en was in mei 2004 bijna 25 kilo lichter. De bijeenkomsten waren voor mij echt een stok achter de deur. Het programma is goed vol te houden als je gemotiveerd bent en er is in principe niets echt verboden (maar je leert daardoor natuurlijk keuzes te maken). We hadden toen een leuke leidster en een gezellige groep.
Helaas zijn de kilo's er bij mij niet lang afgebleven. Na een vakantie in oktober 2004 was ik 2 kilo aangekomen en die zijn er nooit meer afgegaan. Sterker nodig, er zijn weer de nodige kilo's bijgekomen. Ergens in 2005 ben ik nog een keer terug gegaan naar de WW, maar ik was toen totaal niet gemotiveerd en ben na een paar weken weer gestopt.
Uiteindelijk zat ik in november 2006 op 5 kilo na weer op mijn oude (veel te hoge) gewicht en had ik er genoeg van. Sindsdien zit ik dus weer bij de WW. Ik ben nu weer zo'n 7 kilo kwijt, maar het gaat met pieken en dalen. Ik ben echt niet meer zo gemotiveerd als de eerste keer en heb moeite om het programma te volgen. Punten tel ik niet meer en dat zou ik eigenlijk weer moeten gaan doen. Toch zet ik mezelf ertoe om naar de cursussen te gaan, omdat ik die kilo's er toch weer af wil hebben. En ik weet dat het kán werken!!
Dus om een lang verhaal kort te maken; het is een redelijk gemakkelijke en erg gezonde manier van afvallen, als je maar gemotiveerd bent en blijft gaan! Qua overige kosten kun je het zo gek maken als je zelf wil; ze hebben snoepjes, weegschalen, koekjes, kookboeken, tijdschriften.... Maar in principe heb je dat allemaal niet echt nodig.
En je moet het ook wel een beetje treffen met je leidster en groep; de huidige groep is een stuk minder dan de eerste (minder jonge mensen/minder "echt" dikke mensen), wat bij mij ook wat minder motiverend werkt.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel
En dat wegen gaat dat zo in de groep? Ben wel nieuwsgierig, zag dat je zo een bijeenkomst binnen kunt lopen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:45 schreef Fannetje het volgende:
Nee hoor, er zijn eigenlijk helemaal geen oude vrouwtjes bij. Bij mijn huidige cursus zijn de meeste mensen tussen de 30 en 50 gok ik zo.
Je gaat je dus eerst wegen en daarna geeft de leidster tips en praat je wat over hoe het is gegaan. Mensen wisselen dan tips uit. Over het algemeen is het gezelligEn je pikt ook nog wat leuke tips op.
Nee hoor, dat wegen is per persoon. Alleen jij en de leidster zien het. En als je wil, mag je het daarna natuurlijk delen met de rest, maar niets moetquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:12 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
En dat wegen gaat dat zo in de groep? Ben wel nieuwsgierig, zag dat je zo een bijeenkomst binnen kunt lopen?
dankje welquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat zie je goed zeg, Miss_S! Mooi jurkje trouwens
Hij zat op zich niet slecht, maar ik vind het nu wel veel leuker staanquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef Miss_S het volgende:
dankje wel
inderdaad een leuk jurkje maar moet ff wennen aan hoe die nu zit
Je ziet er super uit . compliment hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dankje wel
inderdaad een leuk jurkje maar moet ff wennen aan hoe die nu zit
Ik heb hier wel een jongetjequote:Op zaterdag 14 april 2007 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb voetbalschoenen gekocht.En scheenbeschermers en voetbalsokken en een voetbal.
![]()
Nu nog iemand vinden om mee te voetballen.
Okee thnx, wil in eerste instantie proberen er samen met een vriendin heen te gaan. Hier is de cursus op dinsdag, niet aanstaande heen maar volgende week denk ik eens proberen. Best spannend hahaquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:18 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wegen is per persoon. Alleen jij en de leidster zien het. En als je wil, mag je het daarna natuurlijk delen met de rest, maar niets moet
En ja, je kunt een bijeenkomst gewoon zo binnen lopen. Er is nu ook een actie met gratis inschrijving en 5 cursussen voor ¤40.
http://weightwatchers.nl/WWI_Controller.aspx?Page=1058312
Ja, en wat Nada van Nie daar doet, vraag ik me ook af. Die is 8 kilo afgevallen, maar was ze niet altijd al heel slank?
ja dus? ben jij beter dan degenen met een hoog bmi?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:33 schreef mercurial3 het volgende:
omfg @ al die hoge BMI's
ik had eerst 28, nu 24
Dus hoor je niet in dit topic, zeker vanwege de "quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:33 schreef mercurial3 het volgende:
omfg @ al die hoge BMI's
ik had eerst 28, nu 24
Ieder lijf is anders, ieders oorzaak om overgewicht te hebben is anders, daarnaast vallen mannen makkelijker en sneller af dan vrouwen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef mercurial3 het volgende:
klaat gewoon zien dat iedreen het kan n00bs
en dat moet met "OMFG al die hoge BMI's hierquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef mercurial3 het volgende:
Maar je post niet als je straks weer lekker op 30 zit he.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef mercurial3 het volgende:
dan moet je eerst een resultaat toevoegen. Het plaatje wordt automatisch ge-update, zodra jij je gegevens invoertquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond! ik heb me wel aangemeld maar sta nog niet genoemd in de OP. klopt dit??
verkapte tvp
Klinkt verleidelijk, ware het niet dat ik zo geheel cultureel verantwoord naar een koffieconcert ga.quote:
Snel de afwas doen, dan kun je daarna lekker naar buiten!quote:Op zondag 15 april 2007 09:33 schreef teigan het volgende:
ik heb net alweer een was buiten gehangen, gisteren was het ook zo droog..
4 wassen weggewerkt dit weekend, en nu de afwas nog....
Goed planquote:Op zondag 15 april 2007 12:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ga zo maar wat calorietjes verbranden met de Wii![]()
Dat ziet er gezellig uit, Rewimo!quote:Op zondag 15 april 2007 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Gisteren hebben we een ritje gemaakt met de stoomtram Hoorn-Medemblik, was erg leuk! Hier staat een foto die een vriend van ons gemaakt heeft.
Wat heb je gedaan dan??quote:Op zondag 15 april 2007 13:06 schreef ymme het volgende:
Ik heb pijn in mijn linker bovenbeen.
Met lopen, buigen etc. Net of er een spier gescheurt is,maar goed, dat zou wel iets meer pijn doen.
Heel vervelend dit, vooral met opstaan en gaan zitten etc...
Sorry, natuurlijk mag jij ook!quote:
Ok! Ik houd mijn mond alweer!quote:Op zondag 15 april 2007 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een rondleiding van 3 uur door de Grittenborg in Hoogeveen gehad, ik denk niet dat ze me er meer over kunnen vertellen bij zo'n korte rondleiding
Dat lijkt me ook super interessantquote:Op zondag 15 april 2007 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nog wel eens naar de v. Mesdagkliniek. Ik vind dat gebouw er zo spannend uitzien. Gigantische poort. Is zeker een kasteel geweest, vroeger? Kan er ook niets over vinden verder. Doet de v. Mesdagkliniek eigenlijk mee met die open dagen?
-edit- en net als je zegt dat je nergens wat over de v. Mesdagkliniek kunt vinden, ontdek je dat ze ineens een eigen site hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |