abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48295319
Fok! Dieetclub #150

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #63 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn net een weekendje weg geweest en nu aan het overleggen over een dagje sauna. Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48295350
Mijn laatste reactie:
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:35 schreef teigan het volgende:
als ik het zo lees is het niet de eerste keer dat hij zoiets doet... En dan zou ik toch na een paar keer op zoek gaan naar een andere... Hij moet je toch wel kunnen vertrouwen op je woord..
nou moet ik zeggen dat ik een fantastische huisarts heb, dus dat ik ook weet hoe het wel kan..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48295501
euhm ja, dit is al vaker voorgekomen, het is zelfs nog zo geweest dat hij pas naar mij luisterde toen mijn vriend met mij mee ging. beetje raar dus.

en waarvoor ik het kreeg. ik heb een spier verrekt in mijn duim, juist doordat je je duim de gehele dag door continue gebruikt wou hij een onstekingsremmer voorschrijven. dus ik denk echt meteen aan alleen ontstekingsremmend, niet aan pijnstillend. hij had me dus ibuprofen 600 voorgeschreven (een van de zwaarste dosissen) wat nu dus is afgezakt naar 200. maar dan nog. zelfs de apothekersassistent zat: maar dat mag je niet. en waarschijnlijk heb ik ook meer last van de verrekte spier omdat dit een symtoom is van mijn chronische ziekte.

en ja dit heeft hij al vaker gehad. waaronder de breuk in het middenrif.
en een overdracht. ik heb de vorige huisarts doorgegeven dat ik een nieuwe huisarts had, en dat hij mijn medisch dossier graag wou ontvangen. heb ook nagebeld en dit is ook meerdere keren verstuurd naar mijn huisarts. dus dit kan geen excuus zijn.

maar ga dus maar na het weekeind maar ff rondbellen bij mijn oude huisartsen en ziekenhuizen, om te kijken wie dit geconstateerd hebben (de allergieen) en welke bijwerkingen ik dan precies had. met ook de uitleg erbij.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48295531
Mijn huisarts is zo "geliefd" onder de patienten en heeft er te veel, waardoor je 2 weken van te voren een afspraak moet maken als je echt bij hem terecht wil..
pi_48295567
Ik kan via internet een formulier insturen, en dan kan ik meestal redelijk snel terecht...
pi_48295804
Mijn huisarts zit bij het gezondheidscentrum waar iedereen in onze wijk naartoe moest doen wij hier nog geen gezondheidscentrum hadden.. dus daar komt 1,5 wijk (want de mensen zijn daar dus niet weggegaan...) en vooral ouderen willen perse bij hem terecht, dus hij zit nogal volgeboekt..
Gelukkig kom ik daar alleen om m'n pil op te halen, dus ik heb d'r geen last van

't is natuurlijk wel heel vervelend voor Gothic-blackie dat die van haar zo hardleers is..
pi_48295894
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:56 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Mijn huisarts zit bij het gezondheidscentrum waar iedereen in onze wijk naartoe moest doen wij hier nog geen gezondheidscentrum hadden.. dus daar komt 1,5 wijk (want de mensen zijn daar dus niet weggegaan...) en vooral ouderen willen perse bij hem terecht, dus hij zit nogal volgeboekt..
Gelukkig kom ik daar alleen om m'n pil op te halen, dus ik heb d'r geen last van

't is natuurlijk wel heel vervelend voor Gothic-blackie dat die van haar zo hardleers is..
nogal ja, maar ja duik ff me bedje in, ga vanavond van rotterdam naar deventer rijden, en moet wel goed uitgerust zijn dan. zal na het eten nog wel ff reageren als er dan nog nieuwe reacties zijn.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48296182
tvp
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48296479
Ik ga weer lekker in het zonnetje verder lezen.

Tvp'tje dus.
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:17:59 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48296490
hoi .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:39:25 #11
71384 Urnie
.... is een zij
pi_48297111
Bijna etenstijd
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_48297133
tvp
In alle winkels hier op het winkelcentrum liggen bij de kassa de paas-chocola-dingen in de aanbieding Ik heb alleen paaseitjes gehaald voor omdat hij daar zin in had (2kg voor4 euro, waarschijnlijk dit weekend al op door hem )
pi_48297179
Wij eten vandaag makkelijk.
Rijst met erwten en ragou Zo lekker....

vanavond naar de Makro, we hebben morgen een feest, met als thema oorlog.(feest van de vriendenploeg, één vriend zit in Afganistan, echt oorlog te voeren, vandaar).
Maar wij hebben niets legerachtigs aan kleding. Dus daar maar ff voor op pad. Om geld te besparen, eten we gewoon thuis, en geen vis bij de makro
pi_48297184
ik moet er niet aan denken, 2 kilo..

Het zakje wat ik in een "hetmaaktmijnietuitbui" had gekocht is gelukkig bijna op. Daarna hoef ik ook even geen paaseitjes meer....
pi_48297994
Ah, we zitten alweer in een nieuw topic.

Mijn motivatie is met dit mooie weer even ver te zoeken... maar ach, dat komt vanzelf wel weer.

En nieuwe prinsesje Ariane, ik vind het wel leuk!
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:16:27 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_48298172
Ik ben best ordinair
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48298273
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:16 schreef Troel het volgende:
Ik ben best ordinair
Vind je.. why?
pi_48299018
ik ben een beetje verbrand net van het zonnetje
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:57:06 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_48299309
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:20 schreef ymme het volgende:

[..]

Vind je.. why?
Omdat ik een ordinaire terugvindpost plaatste
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 april 2007 @ 17:57:50 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48299327
Helleu
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:05:49 #21
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_48299506
Ook ff spammen met mijn mannen dan

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 april 2007 @ 18:10:05 #22
13151 crew  Rewimo
pi_48299592
Lekker stel, en Finn ook, en neefje-van-Bert ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:25:08 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_48299939
Gisteren had ik trouwens wel even schijt aan kinderen.

Betaal je zo'n 60 euro om naar een musical te gaan, zit er 2 stoelen verderop een kind van een jaar of 4 constant te praten, te trommelen en te irriteren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48300063
Dat is irritant ja. Waarom mensen een kind van 4 meenemen naar zo'n dure musical is mij ook altijd een raadsel.

Ik vind kinderen trouwens wel vaker irritant hoor, maar soms ook wel heel lief
pi_48300630
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:05 schreef Diesz het volgende:

[afbeelding]
Die gaan over een paar jaar, heel wat vrouwen harten veroveren

Ik ben net een klein stukje met de hond wezen lopen, had een jas aangedaan, een hele dunne, traningsjack, maar phoe wat warm zeg Wel lekker, maar ik moet even helemaal omschakelen.
pi_48300857
stoere mannen Diesz...

Ik ben net weer even twee uurtjes wezen skaten..
Ben nu ook wel weer goed af hoor, vanavond lekker niets doen.....
pi_48301070
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:05 schreef Diesz het volgende:

[afbeelding]
Wat een coole ventjes! Hoe oud zijn ze?

Owja, Anna is helemaal geweldig op die foto!
Christan is grappig! En ik had de kat heel snel gevonden.
pi_48302298
TVP
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 20:00:32 #29
43556 miss_dynastie
pi_48302760
Mooie kindjes allemaal

Pfff... de mister ging even met iemand mee nadat ie bij een klant was geweest. Prima, wist ik van tevoren. Maar hij laat niet even weten hoe laat hij thuis is, dus ik ben ook nog niet met koken begonnen. Komt ie thuis: 'zullen we naar de snackbar, heb nu geen zin om te wachten'
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 april 2007 @ 20:02:14 #30
13151 crew  Rewimo
pi_48302805
Misters

Ik kreeg vandaag een plant

Een komkommerplant
pi_48302832
Dan moet je 'm beter africhten hoor Mijn vriend zou waarschijnlijk iets zeggen als "sorry dat ik zo laat thuis was schatje, maar m'n beltegoed was op/batterij was leeg... ga maar lekker zitten, dan ga ik een lekkere salade maken."
Sanity is (not) statistical
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 20:11:04 #32
43556 miss_dynastie
pi_48303043
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:03 schreef Maeghan het volgende:
Dan moet je 'm beter africhten hoor Mijn vriend zou waarschijnlijk iets zeggen als "sorry dat ik zo laat thuis was schatje, maar m'n beltegoed was op/batterij was leeg... ga maar lekker zitten, dan ga ik een lekkere salade maken."
Oh, hij hoeft geen sorry te zeggen, het is zijn goed recht, maar als ie ff had gebeld had ik het eten al klaar gehad en had ie ook geen knorrende maag meer hoeven hebben. Noem me een ouderwetse teut, maar als ik de hele dag thuis ben en hij de hele dag bij klanten zit dan vind ik het mijn taak om voor het eten te zorgen, heb je ook meer dan genoeg tijd voor. Maar dan moet ik wel weten hoe laat ie thuis is
pi_48303089
Haha, nee als ik de hele dag thuis was zou ik ook koken, maar ik zou wel boos zijn als m'n vriend niet belde als het later werd. Ik raak altijd erg van slag als ik niet weet waar ik aan toe ben.
Sanity is (not) statistical
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 20:20:15 #34
43556 miss_dynastie
pi_48303305
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:12 schreef Maeghan het volgende:
Haha, nee als ik de hele dag thuis was zou ik ook koken, maar ik zou wel boos zijn als m'n vriend niet belde als het later werd. Ik raak altijd erg van slag als ik niet weet waar ik aan toe ben.
Ik wist wel dat het later werd, ik wist alleen niet hoeveel later. En het is een lieverd, een mop, echt mijn alles, maar van klokkijken heeft ie gewoon niet echt kaas gegeten en ff bellen zal ook niet heel gauw in hem opkomen. Niet kwaad bedoeld, dus het maakt me niet uit als ik maar weet dat ie weg is. Ooit meegemaakt: bel gaat, ik sta te koken, hij doet open, eten klaar, ik loop maar eens naar de deur, mister weg Het was al nacht toen ie terugkwam. Er was een nieuw iemand in de straat komen wonen, die was zich komen voorstellen, hij ging huisje kijken en toen was het 'zomaar' uren later. 'Dat doe ik niet expres hoor!' Nee, maar dat soort dingen zijn onacceptabel
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 april 2007 @ 20:38:03 #35
13151 crew  Rewimo
pi_48303818
Ik heb die van mij getraind. Hij belt braaf als ie onderweg is hierheen
pi_48304928
Hoi
pi_48305087
Ik wil gaan weight watch-eren, maarre lees overal dat dit veeeeeel kost? Als ik de site zo lees kost me dat 15 euro inschrijven en dan 10 euro per week voor een bijeenkomst of komen er nog torenhoge kosten bij? En zijn er hier veel voor of nadelen aan, aan deze methode?
pi_48306142
*tvp'd even
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48306223
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:19 schreef MM-Luna het volgende:
Ik wil gaan weight watch-eren, maarre lees overal dat dit veeeeeel kost? Als ik de site zo lees kost me dat 15 euro inschrijven en dan 10 euro per week voor een bijeenkomst of komen er nog torenhoge kosten bij? En zijn er hier veel voor of nadelen aan, aan deze methode?
Het hangt er een beetje vanaf hoe duur je het zelf maakt... Wil je zo'n puntenboekje, en een speciale weegschaal enzo, dan tikt het hard aan...
Anders zit je alleen met de bijeenkomsten..
maareh, de cdroms zijn ook via andere wegen wel te verkrijgen geloof ik..
pi_48306256
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:55 schreef teigan het volgende:

[..]

Het hangt er een beetje vanaf hoe duur je het zelf maakt... Wil je zo'n puntenboekje, en een speciale weegschaal enzo, dan tikt het hard aan...
Anders zit je alleen met de bijeenkomsten..
maareh, de cdroms zijn ook via andere wegen wel te verkrijgen geloof ik..
Mwohhh boekje wellicht, de rest niet zo.. wel naar de bijeenkomsten voor het stok achter de deur geval. Ik ben ook zoooo onzettend laks anders en een heeeele slechte eter. Oja en veeeeeel te zwaar ook
pi_48306293
Dan kan het best wat zijn voor je..
Fannetje doet geloof ik ook WW, zij kan je vast meer vertellen..
pi_48306416
Hopelijk kan zij mij haar ervaringen vertellen, ben wel erg nieuwsgierig naar.
  vrijdag 13 april 2007 @ 23:23:19 #43
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_48309530
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:25 schreef Troel het volgende:
Gisteren had ik trouwens wel even schijt aan kinderen.

Betaal je zo'n 60 euro om naar een musical te gaan, zit er 2 stoelen verderop een kind van een jaar of 4 constant te praten, te trommelen en te irriteren
Ik neem mijn jongens ook rustig mee, maar zodra ze hun mond niet dicht kunnen houden staan ze heel snel buiten, is een stuk opvoeding. Belachelijk dat die ouders niet ingrepen!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_48309856
Zo, ik ben weer thuis. Was naar het theater, cabaretfestivalwinnaars. Was leuk

Maar ik werd geroepen?

Ik doe inderdaad aan Weight Watchers. Het klopt dat je 15 euro aan inschrijfgeld betaald en 10 euro per cursus. Inderdaad vrij prijzig. Inschrijven kan ook regelmatig gratis; let op je krant of kijk op de site, daar vind je vaak een "gratis inschrijven" bon.

Ik ben in september 2003 met Weight Watchers begonnen en was in mei 2004 bijna 25 kilo lichter. De bijeenkomsten waren voor mij echt een stok achter de deur. Het programma is goed vol te houden als je gemotiveerd bent en er is in principe niets echt verboden (maar je leert daardoor natuurlijk keuzes te maken). We hadden toen een leuke leidster en een gezellige groep.

Helaas zijn de kilo's er bij mij niet lang afgebleven. Na een vakantie in oktober 2004 was ik 2 kilo aangekomen en die zijn er nooit meer afgegaan. Sterker nodig, er zijn weer de nodige kilo's bijgekomen. Ergens in 2005 ben ik nog een keer terug gegaan naar de WW, maar ik was toen totaal niet gemotiveerd en ben na een paar weken weer gestopt.

Uiteindelijk zat ik in november 2006 op 5 kilo na weer op mijn oude (veel te hoge) gewicht en had ik er genoeg van. Sindsdien zit ik dus weer bij de WW. Ik ben nu weer zo'n 7 kilo kwijt, maar het gaat met pieken en dalen. Ik ben echt niet meer zo gemotiveerd als de eerste keer en heb moeite om het programma te volgen. Punten tel ik niet meer en dat zou ik eigenlijk weer moeten gaan doen. Toch zet ik mezelf ertoe om naar de cursussen te gaan, omdat ik die kilo's er toch weer af wil hebben. En ik weet dat het kán werken!!

Dus om een lang verhaal kort te maken; het is een redelijk gemakkelijke en erg gezonde manier van afvallen, als je maar gemotiveerd bent en blijft gaan! Qua overige kosten kun je het zo gek maken als je zelf wil; ze hebben snoepjes, weegschalen, koekjes, kookboeken, tijdschriften.... Maar in principe heb je dat allemaal niet echt nodig.
En je moet het ook wel een beetje treffen met je leidster en groep; de huidige groep is een stuk minder dan de eerste (minder jonge mensen/minder "echt" dikke mensen), wat bij mij ook wat minder motiverend werkt.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel
  vrijdag 13 april 2007 @ 23:32:57 #45
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_48309922
Even alles in 1 post, anders staat het ineens vol met mijn berichtjes
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Lekker stel, en Finn ook, en neefje-van-Bert ook
Heb alleen maar leuke kindjes voorbij zien komen!! Alleen kon ik in het vorige topic niet meer reageren, dus ff zo maar dan
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:52 schreef ymme het volgende:

[..]

Die gaan over een paar jaar, heel wat vrouwen harten veroveren

Ik ben net een klein stukje met de hond wezen lopen, had een jas aangedaan, een hele dunne, traningsjack, maar phoe wat warm zeg Wel lekker, maar ik moet even helemaal omschakelen.
Meiden draaien er nu al omheen

Was inderdaad lekker, wij hebben na het bowlen nog een ijsje op een terras gegeten
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:01 schreef teigan het volgende:
stoere mannen Diesz...

Ik ben net weer even twee uurtjes wezen skaten..
Ben nu ook wel weer goed af hoor, vanavond lekker niets doen.....
Thnx!!
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wat een coole ventjes! Hoe oud zijn ze?

Owja, Anna is helemaal geweldig op die foto!
Christan is grappig! En ik had de kat heel snel gevonden.
Bradley wordt volgende maand 11 en Riley is 8,5
Druifje!!
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:15:30 #46
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_48316176
Mijn weegschaal is lief voor me, vanochtend 83,5 kilo
Druifje!!
pi_48316399
Gefeliciteerd Diesz!

Hier gaat 't nog steeds ok, kom niks aan maar val helaas ook niks af.
Ik heb het idee dat mijn lichaam dit toch echt 't meest geschikte gewicht voor mij vindt.

Iedereen een heel fijn weekend!
pi_48316426
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Was naar het theater, cabaretfestivalwinnaars. Was leuk

Maar ik werd geroepen?

Ik doe inderdaad aan Weight Watchers. Het klopt dat je 15 euro aan inschrijfgeld betaald en 10 euro per cursus. Inderdaad vrij prijzig. Inschrijven kan ook regelmatig gratis; let op je krant of kijk op de site, daar vind je vaak een "gratis inschrijven" bon.

Ik ben in september 2003 met Weight Watchers begonnen en was in mei 2004 bijna 25 kilo lichter. De bijeenkomsten waren voor mij echt een stok achter de deur. Het programma is goed vol te houden als je gemotiveerd bent en er is in principe niets echt verboden (maar je leert daardoor natuurlijk keuzes te maken). We hadden toen een leuke leidster en een gezellige groep.

Helaas zijn de kilo's er bij mij niet lang afgebleven. Na een vakantie in oktober 2004 was ik 2 kilo aangekomen en die zijn er nooit meer afgegaan. Sterker nodig, er zijn weer de nodige kilo's bijgekomen. Ergens in 2005 ben ik nog een keer terug gegaan naar de WW, maar ik was toen totaal niet gemotiveerd en ben na een paar weken weer gestopt.

Uiteindelijk zat ik in november 2006 op 5 kilo na weer op mijn oude (veel te hoge) gewicht en had ik er genoeg van. Sindsdien zit ik dus weer bij de WW. Ik ben nu weer zo'n 7 kilo kwijt, maar het gaat met pieken en dalen. Ik ben echt niet meer zo gemotiveerd als de eerste keer en heb moeite om het programma te volgen. Punten tel ik niet meer en dat zou ik eigenlijk weer moeten gaan doen. Toch zet ik mezelf ertoe om naar de cursussen te gaan, omdat ik die kilo's er toch weer af wil hebben. En ik weet dat het kán werken!!

Dus om een lang verhaal kort te maken; het is een redelijk gemakkelijke en erg gezonde manier van afvallen, als je maar gemotiveerd bent en blijft gaan! Qua overige kosten kun je het zo gek maken als je zelf wil; ze hebben snoepjes, weegschalen, koekjes, kookboeken, tijdschriften.... Maar in principe heb je dat allemaal niet echt nodig.
En je moet het ook wel een beetje treffen met je leidster en groep; de huidige groep is een stuk minder dan de eerste (minder jonge mensen/minder "echt" dikke mensen), wat bij mij ook wat minder motiverend werkt.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel
Bedankt voor de info. Ik moet zelf ook wel zoiets kwijt, 20 tot 25 of zelfs 30 kilo. En moet gewoon een stok achter de deur hebben, woon alleen en dan doe je nog wel eens makkelijk over dingen. Hoe verloopt zo'n bijeenkomst eigenlijk? Zie het al helemaal voor me, tig oude dikke vrouwtjes die elkaar vertellen hoe erg ze hebben gezondigd?
pi_48318774
Nee hoor, er zijn eigenlijk helemaal geen oude vrouwtjes bij. Bij mijn huidige cursus zijn de meeste mensen tussen de 30 en 50 gok ik zo.

Je gaat je dus eerst wegen en daarna geeft de leidster tips en praat je wat over hoe het is gegaan. Mensen wisselen dan tips uit. Over het algemeen is het gezellig En je pikt ook nog wat leuke tips op.
pi_48318921
weer blij dat het lekker weer is
kwam erachter dat ik vandaag een foto had gemaakt met de outfit die ik een jaar geleden ook aan had
jammer dat de foto van nu zo klein en donker is maar het jurkje hangt nu dus echt gewoon los

nu

jaar geleden
pi_48319186
Zo, dat zie je goed zeg, Miss_S! Mooi jurkje trouwens
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48319295
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:45 schreef Fannetje het volgende:
Nee hoor, er zijn eigenlijk helemaal geen oude vrouwtjes bij. Bij mijn huidige cursus zijn de meeste mensen tussen de 30 en 50 gok ik zo.

Je gaat je dus eerst wegen en daarna geeft de leidster tips en praat je wat over hoe het is gegaan. Mensen wisselen dan tips uit. Over het algemeen is het gezellig En je pikt ook nog wat leuke tips op.
En dat wegen gaat dat zo in de groep? Ben wel nieuwsgierig, zag dat je zo een bijeenkomst binnen kunt lopen?
pi_48319442
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:12 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

En dat wegen gaat dat zo in de groep? Ben wel nieuwsgierig, zag dat je zo een bijeenkomst binnen kunt lopen?
Nee hoor, dat wegen is per persoon. Alleen jij en de leidster zien het. En als je wil, mag je het daarna natuurlijk delen met de rest, maar niets moet

En ja, je kunt een bijeenkomst gewoon zo binnen lopen. Er is nu ook een actie met gratis inschrijving en 5 cursussen voor ¤40.
http://weightwatchers.nl/WWI_Controller.aspx?Page=1058312

Ja, en wat Nada van Nie daar doet, vraag ik me ook af. Die is 8 kilo afgevallen, maar was ze niet altijd al heel slank?
pi_48319467
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat zie je goed zeg, Miss_S! Mooi jurkje trouwens
dankje wel

inderdaad een leuk jurkje maar moet ff wennen aan hoe die nu zit
pi_48319509
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef Miss_S het volgende:
dankje wel

Hij zat op zich niet slecht, maar ik vind het nu wel veel leuker staan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48319737
Leuk al die kinderfoto's. Finn is echt al groot!

Flink verschil miss_S!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48321256
Duidelijk verschil ja Miss_S
pi_48321334
Ik heb voetbalschoenen gekocht. En scheenbeschermers en voetbalsokken en een voetbal.
Nu nog iemand vinden om mee te voetballen.
  zaterdag 14 april 2007 @ 13:59:26 #59
79550 Ymke
your ghost
pi_48321527
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dankje wel

Je ziet er super uit . compliment hoor
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_48324277
Net de auto, en de motor gewassen
Goed voor het zweten (van zweten van je toch af ).. Wat is het warm zeg.

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 april 2007 @ 16:34:12 #61
13151 crew  Rewimo
pi_48324647
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb voetbalschoenen gekocht. En scheenbeschermers en voetbalsokken en een voetbal.
Nu nog iemand vinden om mee te voetballen.
Ik heb hier wel een jongetje
pi_48324806
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:18 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Nee hoor, dat wegen is per persoon. Alleen jij en de leidster zien het. En als je wil, mag je het daarna natuurlijk delen met de rest, maar niets moet

En ja, je kunt een bijeenkomst gewoon zo binnen lopen. Er is nu ook een actie met gratis inschrijving en 5 cursussen voor ¤40.
http://weightwatchers.nl/WWI_Controller.aspx?Page=1058312

Ja, en wat Nada van Nie daar doet, vraag ik me ook af. Die is 8 kilo afgevallen, maar was ze niet altijd al heel slank?
Okee thnx, wil in eerste instantie proberen er samen met een vriendin heen te gaan. Hier is de cursus op dinsdag, niet aanstaande heen maar volgende week denk ik eens proberen. Best spannend haha
pi_48325957
omfg @ al die hoge BMI's

ik had eerst 28, nu 24
errrrrrrrrr.....?
  zaterdag 14 april 2007 @ 17:38:18 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48326082
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 17:33 schreef mercurial3 het volgende:
omfg @ al die hoge BMI's

ik had eerst 28, nu 24
ja dus? ben jij beter dan degenen met een hoog bmi?
Niet meer actief op Fok!
pi_48326165
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 17:33 schreef mercurial3 het volgende:
omfg @ al die hoge BMI's

ik had eerst 28, nu 24
Dus hoor je niet in dit topic, zeker vanwege de " ".

pi_48326286
klaat gewoon zien dat iedreen het kan n00bs
errrrrrrrrr.....?
pi_48326724
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef mercurial3 het volgende:
Ieder lijf is anders, ieders oorzaak om overgewicht te hebben is anders, daarnaast vallen mannen makkelijker en sneller af dan vrouwen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Fijn voor je dat je dat gewicht kwijt bent maar het is wat al te simpel gesteld dat iedereen het kan alleen maar omdat het jou gelukt is.
En dat dan nog even afgezien van het feit dat je nu niet bepaald de meest vriendelijke entree maakte.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 14 april 2007 @ 18:11:20 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48326961
quote:
en dat moet met "OMFG al die hoge BMI's hier ".

Typisch een reactie van iemand die zelf ooit een hoog BMI had, maar nu net doet alsof mensen met een hoog BMI een apart ras zijn ofzo.

Ik begon zelf ook met een BMI van 29, maar nu ik steeds dichter in de buurt kom van een gezond BMI, zul je mij niet horen roepen: OMFG, wat een hoog BMI!
Niet meer actief op Fok!
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2007 @ 18:30:06 #69
43556 miss_dynastie
pi_48327552
quote:
Maar je post niet als je straks weer lekker op 30 zit he.
pi_48328565
/negeermodus aan voor mercurial3...
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:26:26 #71
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48336630
goeienavond! ik heb me wel aangemeld maar sta nog niet genoemd in de OP. klopt dit??

verkapte tvp
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 15 april 2007 @ 07:42:52 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48341229
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond! ik heb me wel aangemeld maar sta nog niet genoemd in de OP. klopt dit??

verkapte tvp
dan moet je eerst een resultaat toevoegen. Het plaatje wordt automatisch ge-update, zodra jij je gegevens invoert .
Niet meer actief op Fok!
pi_48341272
En misschien moet je Troel nog even een pm sturen, dat je in het goede lijstje komt....
  zondag 15 april 2007 @ 09:17:05 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_48341549
Ik had je al gekoppeld, dus je moet zelf nog updaten of je plan invullen denk ik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48341661
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 16:34 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb hier wel een jongetje
Klinkt verleidelijk, ware het niet dat ik zo geheel cultureel verantwoord naar een koffieconcert ga.

Owja, het is nu al warm buiten!
  zondag 15 april 2007 @ 09:31:25 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_48341673
het is warm binnen

De warmte komt bij ons gewoon door de dubbele gordijnen heen

Heerlijk vind ik het (nu nog, in de zomer wat minder als het zo heet blijft)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48341689
ik heb net alweer een was buiten gehangen, gisteren was het ook zo droog..

4 wassen weggewerkt dit weekend, en nu de afwas nog....
pi_48341707
Het is hier ook 21 graden binnen. En het stinkt al de hele week naar vis.
Als het goed is nemen mijn ouders zo wat van die elektische luchtverfrissers mee, kunnen die mooi hun werk doen als ik bij een koffieconcert zit.

Ik vind het eigenlijk gewoon jammer dat ik morgen alleen maar naar de trein hoef te fietsen. Het is gewoon zo lekker om met dit weer een uur naar je werk te fietsen!
pi_48341712
quote:
Op zondag 15 april 2007 09:33 schreef teigan het volgende:
ik heb net alweer een was buiten gehangen, gisteren was het ook zo droog..

4 wassen weggewerkt dit weekend, en nu de afwas nog....
Snel de afwas doen, dan kun je daarna lekker naar buiten!
  zondag 15 april 2007 @ 11:13:04 #80
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48343144
Woei, Finn is weer beter dus ik kan straks ook weer lekker met hem naar buiten (gisteren had ie 39 graden koorts, zomaar vanuit het niets).

En gisteren ben ik weer wezen sporten en wegen en ik woog nog hetzelfde als de zaterdag voor de vakantie. Daar was ik wel erg blij mee.

Zo, nu eerst nog even wassen.
pi_48343538
Dat is inderdaad fijn, Jojogirl! En lekker naar buiten natuurlijk ook!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 april 2007 @ 11:41:21 #82
13151 crew  Rewimo
pi_48343717
Gisteren hebben we een ritje gemaakt met de stoomtram Hoorn-Medemblik, was erg leuk! Hier staat een foto die een vriend van ons gemaakt heeft.
  zondag 15 april 2007 @ 12:16:30 #83
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_48344336
Ik ga zo maar wat calorietjes verbranden met de Wii
pi_48344958
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ga zo maar wat calorietjes verbranden met de Wii
Goed plan
Ik hoorde dat er iets op zat voor elke dag een paar minuten bewegen, en dan zegt ie hoe oud je bent (op sportniveau) Zo maar eens uitzoeken hoe dat zit.
pi_48344999
quote:
Op zondag 15 april 2007 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Gisteren hebben we een ritje gemaakt met de stoomtram Hoorn-Medemblik, was erg leuk! Hier staat een foto die een vriend van ons gemaakt heeft.
Dat ziet er gezellig uit, Rewimo!

Ik zit nu lekker op 't balkon met de laptop. Ben zojuist verhuisd naar de schaduw, in de zon was het wel érg heet
pi_48345332
Ik ga zo nog even op het balkon zitten, maar ik moet ook hard aan de slag voor mijn studie.
Morgen begin ik met de uitvoering van een grote opdracht, en dat moet wel een beetje vlotjes gaan lopen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 april 2007 @ 13:03:28 #87
13151 crew  Rewimo
pi_48345377
Wij gaan zo maar eens even een rondje Kweektuin doen met de camera's Daar is ook een speeltuintje voor de jongeman.
pi_48345450
Ik heb pijn in mijn linker bovenbeen.

Met lopen, buigen etc. Net of er een spier gescheurt is,maar goed, dat zou wel iets meer pijn doen.
Heel vervelend dit, vooral met opstaan en gaan zitten etc...
pi_48351591
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:06 schreef ymme het volgende:
Ik heb pijn in mijn linker bovenbeen.

Met lopen, buigen etc. Net of er een spier gescheurt is,maar goed, dat zou wel iets meer pijn doen.
Heel vervelend dit, vooral met opstaan en gaan zitten etc...
Wat heb je gedaan dan??
pi_48354172
Ola! Ik ben weer terug van mn mini-vakantie. Het is Madrid geworden. Wat een heerlijke stad! Later meer, ik ga nu even wasjes draaien en een salade voor mij en mn hongere mister in elkaar flansen.
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 april 2007 @ 18:37:23 #91
13151 crew  Rewimo
pi_48354806
Welkom terug! Straks willen we alles weten
pi_48355105
Voor de dames in het Noorden van het land: mochten jullie geinteresseerd zijn in het bezoeken van een gevangenis, kijk eens op www.depoortgaatopen.nl. De meeste gevangenissen en instellingen zijn al volgeboekt, maar in het noorden van het land zijn er nog plaatsen.
Ik ga denk maar gewoon naar de gevangenenpoort.
Dus niet naar de gevangenpoort, want die is volgeboekt. Nouja, misschien Middelburg dan maar, want dat is ook wel een leuke stad.
pi_48355386
dames? discriminatie!
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48355545
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:56 schreef Tangarine het volgende:
dames? discriminatie!
Sorry, natuurlijk mag jij ook! Volgens mij is dat best heel leuk om te doen, alleen jammer dat ik er altijd net te laat achter kom.
pi_48356064
Ik heb vorig jaar nog een rondleiding van 3 uur door de Grittenborg in Hoogeveen gehad, ik denk niet dat ze me er meer over kunnen vertellen bij zo'n korte rondleiding
pi_48356279
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een rondleiding van 3 uur door de Grittenborg in Hoogeveen gehad, ik denk niet dat ze me er meer over kunnen vertellen bij zo'n korte rondleiding
Ok! Ik houd mijn mond alweer!
Zal ik mijn winterkleding opruimen? Of is dat te optimistisch na 2 hele mooie dagen?
  zondag 15 april 2007 @ 19:27:11 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48356613
Ik wil nog wel eens naar de v. Mesdagkliniek. Ik vind dat gebouw er zo spannend uitzien. Gigantische poort. Is zeker een kasteel geweest, vroeger? Kan er ook niets over vinden verder. Doet de v. Mesdagkliniek eigenlijk mee met die open dagen?

-edit- en net als je zegt dat je nergens wat over de v. Mesdagkliniek kunt vinden, ontdek je dat ze ineens een eigen site hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_48357278
Ik kan helaas sowieso niet, moet op de stripboekenbeurs in Zwolle staan die dag voor m'n werk (Heeeeel zwaar werk )
pi_48357617
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nog wel eens naar de v. Mesdagkliniek. Ik vind dat gebouw er zo spannend uitzien. Gigantische poort. Is zeker een kasteel geweest, vroeger? Kan er ook niets over vinden verder. Doet de v. Mesdagkliniek eigenlijk mee met die open dagen?

-edit- en net als je zegt dat je nergens wat over de v. Mesdagkliniek kunt vinden, ontdek je dat ze ineens een eigen site hebben .
Dat lijkt me ook super interessant Maar dat schijnt één van de instellingen te zijn die héél snel volzit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 april 2007 @ 20:05:11 #100
13151 crew  Rewimo
pi_48358003
Wij gaan naar een gevangenis in Zoetermeer. De Koepel in Breda was helaas al volgeboekt en Frank was vorig jaar al in die in Haarlem geweest. Jammer dat je geen foto's mag maken
pi_48359615
hoi vandaag met 8 man motorgereden en daarna in mijn tuin thuisbezorg chinees gegeten (een goede chinees moet ik zeggen ). Weer een heerlijk dagje (alleen erg warm in motorpak als je stil moest staan).

hoofdpijn is over... andere pijn begonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')