abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juli 2000 @ 00:56:12 #1
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_268103
Ik ben vandaag heel erg vroeg, maar heb de laatste 10 maanden gezien dat er op de gekste tijden nog gepost wordt. Ja, ik ben een van die idiooten die nog tot 's morgens vroeg hier rond hangt.

Maar voor een kewle nieuwe langdurige thread : Ik klok vandaag nu dus uit

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_268147
pfff,
* WouterB vindt uitklokken meer iets voor ambtenaren
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
pi_268167
quote:
Op 15 juli 2000 00:56 schreef Ted het volgende:
Ik ben vandaag heel erg vroeg, maar heb de laatste 10 maanden gezien dat er op de gekste tijden nog gepost wordt. Ja, ik ben een van die idiooten die nog tot 's morgens vroeg hier rond hangt.

Wel ik moet zeggen dat donderdagennachten en vrijdagavonden bij mij hoogtij vieren ten eerste: na het werk meestal half 10 word ik opgewacht door Marjon we lopen naar de Brasserie tot een uur of 1 zitten wij daar 'eventjes', flink showen ons gezicht laten zien, volgieten met apfelkorn en passoa vaak naar de wc om ons gezicht weer opkalefateren, lipstick bijwerken en weer bezig zijn met de orde v/d avond cq nacht: mooi zijn

Wel,
het is 1 uur ik: ik heb zin om te dansen zullen we naar Topaz gaan? (Topaz een underground tent met alleen maar illegalen, negro's, criminelen, drugsdealers etc. je begrijpt wat ik bedoel toch?)
Marj: jaaaa

Jaaaaa is voor mij the secret word om mij over te halen om naar Topaz te gaan (in feite was het een komisch idee vol met dronken aansprakelijkheids toestand normen).

01:20 we zijn in topaz na een aantal vergrijpingen van Nigerianen én gratis drankjes van de criminelen staan we ons lekker te uiten op de dansvloer hmm nog een drankje van The Big Boss hmm daarna weer 1 en nog 1 (haha waar is mijn portemonnee? Hahaha don't need one)

Marjon? (het is nu 02:30) ik wil naar huis ik ben dronken en kan niet meer dansen en voel me lelijk
Marj: jaaaa heb genoeg van **** als ik nee zeg dan is het toch nee?
Ik: moet je ook niets van hem aannemen je weet toch dat hij de vorige keer ***** in elkaar geslagen heeft omdat ******* met ons praattie en flirte?
Marj: ja ben er zat van ik wil ook naar huis

blabla -verhaal- kortom:

03:10 ik ben thuis zet nog even de pc aan om mijn mail te checken IE start op lees even en lach om de vunzige mpeg'tjes en toch kan ik de verleiding niet weerstaan om iets te posten 03:30 iets gepost in feedback ,GC, en je denkt alleen maar na die tijd:

'shit man, ik als vrouw iets gepost tussen die eenzame nerds die posten om 4 uur s'nachts hoe gek ben ik? Wat moeten ze wel niet van me denken?'

Lichtje gaat weer schijnen: stemmetje: het is maar internet weten zij hoe je bent?

ooh, gedachtengang: hahaha *hik* whatever... wekker zetten, kussen opschudden en maar lachen....

Beetje vreemd maar wel lekker?

Zeer zeker...
ik lach erom (maar ben nu ook weer dronken dus ik vind alles komisch)

Wie heeft het begrip:
imagebuilding eigenijk uitgevonden?

Note: tekst is geschreven zonder enige intellectualiteits besef en het heeft me een half uur gekost om blind te typen zonder spellingsfouten en ondoordachte opbouw v/h geheel

Haha èn morgen weer lekker werken achter de bar en rustig doorgaan waar je gebleven was

I love this life, what i have!

02:28

Ik houd nu van iedereen 0+

Wat bedoel ik nu met dit stukje? Ach joh, ben dronken en leg het alleen maar uit waarom ik s'nachts zo laat post

Note: vandaag niet uitgeweest, wel dronken

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  zaterdag 15 juli 2000 @ 05:29:51 #4
2998 KrL
Languit de lekkerste :)
pi_268244
Naja.. Dan klok ik ook maar ff uit..
Truste all
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 juli 2000 @ 05:53:49 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_268248
gekke tijden? nee toch?
Ik klok maar ff uit, ik ga naar bed toe

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 15-07-2000 05:54]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 juli 2000 @ 06:49:24 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_269205
en ff uitklokken dan maar
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 16 juli 2000 @ 10:24:50 #7
2998 KrL
pi_269243
Nou dan klok ik ook maar ff uit
pi_269315
Ik klok ff in..kan dat ook?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 juli 2000 @ 03:55:30 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_270020
voor 4en uitklokken, een wonder
pi_270021
Ja, zo kan ik het ook, als je ondertussen nog wel op de chat gewoon doorlult.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 juli 2000 @ 04:05:19 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_270022
quote:
Op 17 juli 2000 04:04 schreef DIGGER het volgende:
Ja, zo kan ik het ook, als je ondertussen nog wel op de chat gewoon doorlult.

sst
  maandag 17 juli 2000 @ 05:27:18 #12
2888 Waverider
Go high or die !
pi_270036
LOL
Hang Loose! m/

maandag 17 juli 2000 @ 06:48:30 #13
2998 KrL
pi_270037
Klok uit..
zzz
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 juli 2000 @ 00:49:19 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_270968
ik klok al lekker vroeg uit, vanaf nu voor een week geen uitklokkerij meer
  dinsdag 18 juli 2000 @ 05:59:19 #15
2998 KrL
pi_271017
Tja.. Is weer die tijd he
Deze keer niet zo 'laat' (of vroeg, is maar hoe je t bekijkt) door t stappen maar door het door het stappen veroorzaakte ritme (en Barb heeft er ook wel iets mee te maken )..
Heb zowaar wat werk kunnen doen net.. Da's wel voordeel van de nacht thuis.. Lekker rustig..

Ok, Grtz (truste zal wel alleen voor mij gelden )..

pi_271020
...en weltrusten allemaal. Ik ga ook maar eens naar bed, jullie slapen vast allemaal al (of staan net op)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_272019
ik klol even wweee in heb tev eel plezier
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_272042
het noet me van het hart:

IK LACH ME HIER DIOD!!!!
GEWWELDIF!!!!!

pi_272043
dan doe ik meeeee, en klok ik even dat ik er nog ben, maar mnogt ik berzuimen tut te klokken ben ik stiekem in zlaap gevallen
  woensdag 19 juli 2000 @ 06:00:33 #20
2998 KrL
pi_272089
Truste !!!!!!
pi_272091
alleh zeg, nog heel ff blijven??? sjonge jonge.... ik zie op irc de eerste alweer inklokken
  donderdag 20 juli 2000 @ 06:05:13 #22
2998 KrL
pi_273086
Lekker ritme..
Binnenkort maar es nachtje (dagje tegenwoordig dus) slaap overslaan..
Maargoed.. Erg goede gesprekken gehad, vond het 'slachtoffer' hoop ik ook

Truste !

vrijdag 21 juli 2000 @ 23:55:34 #23
2998 KrL
pi_275589
Hmm.. De oplettenden hebben me maybe al gemist vannacht maar ging zowaar rond uurtje of 3 slapen..
Schaamde me beetje dus niet gepost

En was r om 8 uur alweer uit dus het lijkt zowaar alsof ik weer n een beetje normaal ritme begin te krijgen.. Hoewel.. Weekend staat voor de deur... Aargh

Naja, bij deze klok ik dus uit.. Moe !

Truste !!

pi_275686
Na, dan ga ik nou maar 's naar bed he

'k zie jullie morgen nog wel 's

pi_275749
Gekke tijden?
Hou er even rekening mee dat het bij mij 6 uur later is dan in Nederland. Gaoxing idem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')