Maar voor een kewle nieuwe langdurige thread : Ik klok vandaag nu dus uit
quote:
Op 15 juli 2000 00:56 schreef Ted het volgende:
Ik ben vandaag heel erg vroeg, maar heb de laatste 10 maanden gezien dat er op de gekste tijden nog gepost wordt. Ja, ik ben een van die idiooten die nog tot 's morgens vroeg hier rond hangt.
Wel,
het is 1 uur ik: ik heb zin om te dansen zullen we naar Topaz gaan? (Topaz een underground tent met alleen maar illegalen, negro's, criminelen, drugsdealers etc. je begrijpt wat ik bedoel toch?)
Marj: jaaaa
Jaaaaa is voor mij the secret word om mij over te halen om naar Topaz te gaan (in feite was het een komisch idee vol met dronken aansprakelijkheids toestand normen).
01:20 we zijn in topaz na een aantal vergrijpingen van Nigerianen én gratis drankjes van de criminelen staan we ons lekker te uiten op de dansvloer hmm nog een drankje van The Big Boss hmm daarna weer 1 en nog 1 (haha waar is mijn portemonnee? Hahaha don't need one)
Marjon? (het is nu 02:30) ik wil naar huis ik ben dronken en kan niet meer dansen en voel me lelijk
Marj: jaaaa heb genoeg van **** als ik nee zeg dan is het toch nee?
Ik: moet je ook niets van hem aannemen je weet toch dat hij de vorige keer ***** in elkaar geslagen heeft omdat ******* met ons praattie en flirte?
Marj: ja ben er zat van ik wil ook naar huis
blabla -verhaal- kortom:
03:10 ik ben thuis zet nog even de pc aan om mijn mail te checken IE start op lees even en lach om de vunzige mpeg'tjes en toch kan ik de verleiding niet weerstaan om iets te posten 03:30 iets gepost in feedback ,GC, en je denkt alleen maar na die tijd:
'shit man, ik als vrouw iets gepost tussen die eenzame nerds die posten om 4 uur s'nachts hoe gek ben ik? Wat moeten ze wel niet van me denken?'
Lichtje gaat weer schijnen: stemmetje: het is maar internet weten zij hoe je bent?
ooh, gedachtengang: hahaha *hik* whatever... wekker zetten, kussen opschudden en maar lachen....
Beetje vreemd maar wel lekker?
Zeer zeker...
ik lach erom (maar ben nu ook weer dronken dus ik vind alles komisch)
Wie heeft het begrip:
imagebuilding eigenijk uitgevonden?
Note: tekst is geschreven zonder enige intellectualiteits besef en het heeft me een half uur gekost om blind te typen zonder spellingsfouten en ondoordachte opbouw v/h geheel
Haha èn morgen weer lekker werken achter de bar en rustig doorgaan waar je gebleven was
I love this life, what i have!
02:28
Ik houd nu van iedereen 0+
Wat bedoel ik nu met dit stukje? Ach joh, ben dronken en leg het alleen maar uit waarom ik s'nachts zo laat post
Note: vandaag niet uitgeweest, wel dronken
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 15-07-2000 05:54]
quote:
Op 17 juli 2000 04:04 schreef DIGGER het volgende:
Ja, zo kan ik het ook, als je ondertussen nog wel op de chat gewoon doorlult.
Ok, Grtz (truste zal wel alleen voor mij gelden )..
IK LACH ME HIER DIOD!!!!
GEWWELDIF!!!!!
Truste !
En was r om 8 uur alweer uit dus het lijkt zowaar alsof ik weer n een beetje normaal ritme begin te krijgen.. Hoewel.. Weekend staat voor de deur... Aargh
Naja, bij deze klok ik dus uit.. Moe !
Truste !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |