abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48515871
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het klinkt al ontstoken: blefaritis.
Ik las Beffaritus

NU ben ik weer zo flauw als wat... mèn moodswings.....
pi_48515913
Fannetje Jij gaat weg als ik net weer terug ben
pi_48515982
G-B: Ik zou het wel leuk vinden als je me even belt na je sollicitatiegesprek. Al weet ik dat het helemaal goed komt, ik wil toch graag weten hoe jij het hebt gevonden
It is your friends who make your world!
pi_48515996
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Tips voor ymme:
[..]

Wil je mijn patiënt worden? Dan heb ik regelmatig wat te doen
Nou zo ernstig is het niet Heb geen schilfers etc..

Haha, ja ik heb de laatste tijd wel van alles een beetje zou je zeggen.
Met mijn been is inderdaad gewoon een verrekt spiertje geweest denk ik...

Ik doe aan mijn oog maar niets. Maak het vanavond schoon met afgekookt water, en voor de rest gaat het vanzelf wel over..
pi_48516110
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef ymme het volgende:

[..]

Nou zo ernstig is het niet Heb geen schilfers etc..

Haha, ja ik heb de laatste tijd wel van alles een beetje zou je zeggen.
Met mijn been is inderdaad gewoon een verrekt spiertje geweest denk ik...

Ik doe aan mijn oog maar niets. Maak het vanavond schoon met afgekookt water, en voor de rest gaat het vanzelf wel over..
En dan niet zeuren als je morgen een naar binnengeslagen netvliesonsteking hebt hè?
Beetje niet naar de dokter te luisteren
pi_48516411
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:15 schreef freecell het volgende:

[..]

En dan niet zeuren als je morgen een naar binnengeslagen netvliesonsteking hebt hè?
Beetje niet naar de dokter te luisteren
pi_48516424
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef Ikiskoel het volgende:
G-B: Ik zou het wel leuk vinden als je me even belt na je sollicitatiegesprek. Al weet ik dat het helemaal goed komt, ik wil toch graag weten hoe jij het hebt gevonden
ben blij dat iedereen zoveel vertrouwen in me heeft. je collega's hadden al verteld dat dat gesprek alleen maar een formaliteit was, niet super belangrijk. maar toch, zodra er sollicitatie voor staat ben ik niet meer zeker van mezelf

oftewel dames/heren van de dieetclub, morgen om 2 uur met zn allen duimen voor me, want dan heb ik maandag een baan (als de sollicitatie goed gaat )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48516522
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef omearos het volgende:
Fannetje Jij gaat weg als ik net weer terug ben
waar ga je heen?

Hebben jullie overigens al gezien dat vriendje Fok!user van de week is?
En ik word ook nog 2x genoemd

FOK!ker van de week: Tackleberry
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 21:29:38 #84
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48516877
Isa, ik wil je patient wel worden hoor. Heb je ook een dagtaak aan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48517036
Als we nou allemaal Isa's patient worden?
Isa keurt ons allemaal af, zegt dat we geschikt zijn voor een revalidatieoord, we huren een gebouw en de AWBZ betaalt
Sauna erbij?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 21:34:07 #86
13151 crew  Rewimo
pi_48517111
Liever een groot bubbelbad

Oja, linkje naar de WLS-infodag op 9 juni, ik ga erheen: http://www.wlsinfo.nl/wlstotaal.htm
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48517167
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:23 schreef Fannetje het volgende:

[..]

waar ga je heen?
Kreta, 8 dagen
quote:
Hebben jullie overigens al gezien dat vriendje Fok!user van de week is?
En ik word ook nog 2x genoemd

FOK!ker van de week: Tackleberry
Wist niet dat hij je vriendje was Gefeliciteerd!
pi_48517371
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:35 schreef omearos het volgende:

[..]

Kreta, 8 dagen
Oh ja, dat wist ik wel. Je ging alleen, toch?
quote:
Wist niet dat hij je vriendje was Gefeliciteerd!
Is ook pas vijfenhalf jaar hoor Maar bedankt, al heb ik er niks aan gedaan Wel grappig overigens, dat ik op de dag dat hij een mailtje kreeg of hij hieraan mee wilde doen nog tegen hem gezegd had (nav het stelletje dat geinterviewd was) wanneer wij eens gevraagd zouden worden
pi_48517375
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef freecell het volgende:
Als we nou allemaal Isa's patient worden?
Isa keurt ons allemaal af, zegt dat we geschikt zijn voor een revalidatieoord, we huren een gebouw en de AWBZ betaalt
Sauna erbij?
sauna èn bubbelbad
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48517499
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Oh ja, dat wist ik wel. Je ging alleen, toch?
Yup
Vertrek komende donderdagochtend, mag ik lekker op tijd met de trein
quote:
[..]

Is ook pas vijfenhalf jaar hoor Maar bedankt, al heb ik er niks aan gedaan Wel grappig overigens, dat ik op de dag dat hij een mailtje kreeg of hij hieraan mee wilde doen nog tegen hem gezegd had (nav het stelletje dat geinterviewd was) wanneer wij eens gevraagd zouden worden
Tja, met zulke dingen ben ik nooit zo snel Wel grappig dat jullie het er net over hadden.
pi_48517638
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:41 schreef omearos het volgende:

[..]

Yup
Vertrek komende donderdagochtend, mag ik lekker op tijd met de trein
Lekker hoor Collega van mij gaat in de meivakantie een weekje naar Kreta
quote:
Tja, met zulke dingen ben ik nooit zo snel Wel grappig dat jullie het er net over hadden.
Ja, dat vond ik ook!
En 't is je vergeven hoor, Isabeau was het in februari ook vergeten en die heeft ons zelfs wel eens samen gezien
pi_48518899
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
waarom bak je dan 6 appeltaarten in 1 week?
Omdat ik mijn vader en mijn vriend had beloofd appeltaart voor hun verjaardag te bakken. Alleen zijn ze 3 dagen na elkaar jarig. Ik heb dus 2 appeltaarten voor mijn vaders verjaardag gebakken, waarvan er 1 overbleef. De overgebleven taart is met 2 verse taarten getrakteerd op het werk van mijn vriend, daar hebben ze met 20 man 3 appeltaarten gegeten . En afgelopen zaterdag vierde m'n vriend z'n verjaardag, dus moest er perse weer appeltaart komen. Helaas hielden we van die laatste 2 taarten een halve over... en mijn vriend vind weggooien van lekkere appeltaart een doodzonde. Je kunt het beter opeten en het daarna weer proberen er af te lijnen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_48519188
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:43 schreef Fannetje het volgende:
En 't is je vergeven hoor, Isabeau was het in februari ook vergeten en die heeft ons zelfs wel eens samen gezien
Toen voelde ik me heel stom
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48520080
* octopussy meldt zich voor Isabeau's kliniek voor de ziek-zwak-misselijk-obesen

en freecell, het is jammer dat je zover weg woont van mij want dat Studieontwijkend gedrag gaat mij ook heel erg storen, dus dan hadden we misschien elkaar kunnen helpen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 april 2007 @ 22:24:04 #95
13151 crew  Rewimo
pi_48520123
octo, ga jij naar de WLS-dag?
pi_48520384
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef Rewimo het volgende:
octo, ga jij naar de WLS-dag?
uhm dat ligt er even aan hoe het gaat verlopen de komende weken met de verzekering. Als ze me weigeren dan weet ik niet of ik in staat ben om de dag bij te wonen. De 24ste heeft dillemans de laatste ondehandelingen met mijn verzekering, dus hopelijk wordt dan snel de aanvraag ingediend. Als ik nog positief blijf volgende week dan wil ik wel graag aanwezig zijn
pi_48520531
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef octopussy het volgende:
* octopussy meldt zich voor Isabeau's kliniek voor de ziek-zwak-misselijk-obesen
Ik meld me af! *afklopt* Ik lijk redelijk fit te zijn, behalve dat ik het dus echt bizar benauwd had bij het hardlopen.
quote:
en freecell, het is jammer dat je zover weg woont van mij want dat Studieontwijkend gedrag gaat mij ook heel erg storen, dus dan hadden we misschien elkaar kunnen helpen
Hier nog eentje met SOG! En ik moet nu echt wat gaan doen, want de tijd begint te dringen hier!
pi_48520655
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef octopussy het volgende:

Je bent wel welkom hoor!
pi_48520805
Hier nog zi'n sogger
pi_48521869
@rewimo, het was wel serieus bedoeld, bij mijn brace werkte dat namelijk goed tegen uitstekende stukken klitteband...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')