abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 18:55:57 #201
43556 miss_dynastie
pi_48548891
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij zal het niet zo snel gebeuren dat je wakker word en 150 kilo weegt
Ik vervuil jullie topic met heel veel gezeur
Maar dat mag ik, want ik ben miss_superieur
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:56:12 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548900
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:55 schreef Fuente het volgende:

[..]

Wat ben jij misselijk zeg! Beetje lopen blaten over hoe goed jij wel niet bent, en hoeveel beter dan de rest
Superieur is het woord
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548908
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:54 schreef Troel het volgende:

[..]

'k heb het anders jaren lang elke dag gehad.

O wacht, je bedoelt dat je dan in een keer 150 kilo weegt. Nee, dat gaat heel geleidelijk, dat zul je nog wel zien
hoe moet ik je uitleggen dat ik dat niet zou kunnen
omdat ik gewoon gezond eet en veel sport
bijna net zo makkelijk als een operatie
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:56:50 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548911
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik vervuil jullie topic met heel veel gezeur
Maar dat mag ik, want ik ben miss_superieur
En als ik dan klaag dat men niet naar me luistert,
dan maakt dat niet uit, ik blijf aan het topic gekluisterd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:57:39 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548945
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

hoe moet ik je uitleggen dat ik dat niet zou kunnen
omdat ik gewoon gezond eet en veel sport
bijna net zo makkelijk als een operatie
"bijna net zo makkelijk"

Nou, ik heb gezond gegeten, ik heb veel gesport, ik kan je vertellen, zo'n operatie is niet te vergelijken met sporten en gezond eten. Dat is STUKKEN MAKKELIJKER dan een operatie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48548947
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:55 schreef Fuente het volgende:

[..]

Wat ben jij misselijk zeg! Beetje lopen blaten over hoe goed jij wel niet bent, en hoeveel beter dan de rest
nee hoor er zijn zo duizende anderen die hetzelfde doen
zo speciaal is het niet

en als jullie nu zo'n probleem met me hebben negeer me dan gewoon
pi_48548974
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:57 schreef Troel het volgende:

[..]

"bijna net zo makkelijk"

Nou, ik heb gezond gegeten, ik heb veel gesport, ik kan je vertellen, zo'n operatie is niet te vergelijken met sporten en gezond eten. Dat is STUKKEN MAKKELIJKER dan een operatie.
dan deed je toch duidelijk iets verkeerd
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:58:38 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548980
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee hoor er zijn zo duizende anderen die hetzelfde doen
zo speciaal is het niet

Nee, we wachten gewoon totdat je nog meer kutopmerkingen maakt en je gewoon geband wordt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:59:15 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_48548999
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan deed je toch duidelijk iets verkeerd
Ja, inderdaad, ik deed iets verkeerd. Ik deed namelijk hetzelfde als wat jij nu doet. Sorry, maar het is niet anders.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 18:59:15 #210
43556 miss_dynastie
pi_48549000
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:57 schreef Miss_S het volgende:
Ik denk dat dit wellicht het enige verstandige is dat je in die vijf jaar dieetclub gepost hebt.
pi_48549009
Dat zeg ik, geef dat ongelooflijk domme wicht een ban....
It is your friends who make your world!
pi_48549034
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, ik deed iets verkeerd. Ik deed namelijk hetzelfde als wat jij nu doet. Sorry, maar het is niet anders.
maar waarom val ik dan wel af?
en ja dat is een serieuse vraag
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:03:15 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_48549109
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar waarom val ik dan wel af?
en ja dat is een serieuse vraag
Ik viel in het begin ook af. Sorry. Kan er ook niets aan doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48549131
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:03 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik viel in het begin ook af. Sorry. Kan er ook niets aan doen.
en toen ging je weer meer eten?
want op 1200kcal een kilo of 80 aankomen vind ik apart
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:05:40 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_48549172
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en toen ging je weer meer eten?
want op 1200kcal een kilo of 80 aankomen vind ik apart
nee, toen brak ik mijn been en moest ik stoppen met sporten. Jammer maar helaas. En ondanks dat ik gewoon bij de dietiste liep en me netjes aan mijn dieet hield kwam ik toch aan. Lullig, maar zo is het nou eenmaal. Gelukkig is het bij iedereen nagenoeg hetzelfde Afvallen met veel sporten kan, maar zodra je stopt met sporten om wat voor een reden dan ook kom je net zo hard weer aan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48549327
Zo en nu weer even een vrolijke noot in het topic.
Hoi

Ben vanmiddag naar de markt geweest en heb weer een hele lading groente en fruit ingeslagen.
En bij de Turk olijven, feta, gegrilde paprika tapenade en voor mijn een stuk baklava en ik kon natuurlijk de bloemenkraam ook niet zomaar voorbij lopen.

Vanavond staat op het menu:
Pasta met spinazie roomsaus.
Men neme magere spekjes, bak die uit en giet ze af. Dan een potje kruidenkaas erdoor en een heleboel verse spinazie. Serveren met tagliatelle.
Daarbij een flinke salade met tomaten, komkommer, radijs, rettich en wortel, paprika, olijven en feta.
Snel, simpel, lekker en (mits goede salade / pasta verhouding) ook gezond.

Het toetje ben ik nog niet helemaal uit, ik denk kwark met verse bosbessen, of aardbeien, of helemaal niets. Ik ben niet zo'n toetjes mens.

Ze hadden bij de brood en gebak kraam Sonja Bakker eierkoeken Die zagen er niet uit.
Hele bleke, bolle, rare dingen. De beste man wilde ze me aansmeren maar hij kon me nu niet direct vertellen wat het verschil was tussen zijn eigen eierkoeken en die van Sonja. Eerlijk gezegd vond ik het niet zo geruststellend dat hij die van Sonja probeerde te slijten terwijl zijn eigen, vers gebakken, eierkoeken er naast lagen.
Ik heb dus geen van beide gekocht.
Heeft iemand hier enig idee wat het verschil is? Aan de kleur te zien zat er geen of nauwelijks ei in in ieder geval. Zijn die volgens ons aller Sonja ook al slecht?
There is no love sincerer than the love of food.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 19:12:43 #217
43556 miss_dynastie
pi_48549394
Sonja Bakker eierkoeken? Waren ze wel 'echt', of was het een verkooptruc?
Tis wachten op de buttons
pi_48549466
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:05 schreef Troel het volgende:

[..]

nee, toen brak ik mijn been en moest ik stoppen met sporten. Jammer maar helaas. En ondanks dat ik gewoon bij de dietiste liep en me netjes aan mijn dieet hield kwam ik toch aan. Lullig, maar zo is het nou eenmaal. Gelukkig is het bij iedereen nagenoeg hetzelfde Afvallen met veel sporten kan, maar zodra je stopt met sporten om wat voor een reden dan ook kom je net zo hard weer aan
Kan ik over meepraten inderdaad.
Voor het jojoeffect hoef je overigens niet ineens te stoppen met sporten o.i.d. Die kilo's komen er gewoon heel geleidelijk weer op.
Zoals miss_s net ook al zei, de dagen dat ze boven de 1100 komt plaatst ze dat niet op het forum. Die dagen hééft ze dus wel. Waarmee ook al gelijk duidelijk is dat ze moeite heeft met zo vreselijk 'gezond' te eten en dus smokkeldagen nodig heeft. En zie hier, een wandelende jojo waiting to happen.
pi_48549514
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Sonja Bakker eierkoeken? Waren ze wel 'echt', of was het een verkooptruc?
Tis wachten op de buttons
Hij heeft zijn eigen normale eierkoeken, roomboter eierkoeken, grote eierkoeken, kleine eierkoeken en nu dus ook Sonja Bakker eierkoeken. En ze zien er echt heel anders uit. Het is dat er een bordje bij stond dat het eierkoeken waren want anders had ik ze niet als zodanig herkend.
Maar ik denk dus niet dat het een verkooptruc is.
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:17:47 #220
79550 Ymke
your ghost
pi_48549529
Wat een gedoe is het hier nog steeds , bah

Het gaat er toch om , om elkaar te steunen en helpen om gewicht te verliezen , en de een doet dat door de appeltaart weg te gooien en de ander geeft het weg, jemig , waar hebben jullie het over.

De een volgt Sonja Bakker en de ander laat een maagoperatie uitvoeren enz enz

Laat elkaar toch eens in waarde en STEUN ELKAAR!!!!!!!!!!!
We hebben allemaal overgewicht en willen er allemaal vanaf , dus.......

Zo ,........... ik kwam ook weer eens kijken
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_48549661
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:17 schreef Ymke het volgende:
Wat een gedoe is het hier nog steeds , bah

Het gaat er toch om , om elkaar te steunen en helpen om gewicht te verliezen , en de een doet dat door de appeltaart weg te gooien en de ander geeft het weg, jemig , waar hebben jullie het over.

De een volgt Sonja Bakker en de ander laat een maagoperatie uitvoeren enz enz

Laat elkaar toch eens in waarde en STEUN ELKAAR!!!!!!!!!!!
We hebben allemaal overgewicht en willen er allemaal vanaf , dus.......

Zo ,........... ik kwam ook weer eens kijken
euhm iedereen steunt elkaar ymke, maar niemand steunt miss, die niet in dit topic zit maar in de slank de zomer in, en die het ook heerlijk vind om iedereen af te kraken.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:26:29 #222
79550 Ymke
your ghost
pi_48549836
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:21 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

euhm iedereen steunt elkaar ymke, maar niemand steunt miss, die niet in dit topic zit maar in de slank de zomer in, en die het ook heerlijk vind om iedereen af te kraken.
Als dat echt zo is , laat haar dan gewoon , reageer dan niet . Wat heeft het nou voor zin om telkens de topics vol te beppen met rotzooi naar elkaar?

btw ik ben bijna 7 kilo afgevallen
pi_48549855
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:26 schreef Ymke het volgende:

[..]

Als dat echt zo is , laat haar dan gewoon , reageer dan niet . Wat heeft het nou voor zin om telkens de topics vol te beppen met rotzooi naar elkaar?

btw ik ben bijna 7 kilo afgevallen
Top van die 7 kilo!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 19:27:01 #224
43556 miss_dynastie
pi_48549858
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hij heeft zijn eigen normale eierkoeken, roomboter eierkoeken, grote eierkoeken, kleine eierkoeken en nu dus ook Sonja Bakker eierkoeken. En ze zien er echt heel anders uit. Het is dat er een bordje bij stond dat het eierkoeken waren want anders had ik ze niet als zodanig herkend.
Maar ik denk dus niet dat het een verkooptruc is.
Eierkoeken... it's a way of life
Ik ga eens goed opletten, ik ben errug benieuwd
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:28:08 #225
79550 Ymke
your ghost
pi_48549906
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:26 schreef Fuente het volgende:

[..]

Top van die 7 kilo!
Dank je wel Het is hard werken , dat wel
pi_48549910
Lekker Ymke, 7 kilo is alweer flink wat!

Je komt jammergenoeg net op het verkeerde moment binnenvallen joh, 99% van de tijd zijn wij gewoon wel heel lief en ondersteunend naar elkaar toe...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48549926
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:05 schreef Troel het volgende:

[..]

dan zorg je dat je minder gaat eten
zo moeilijk is dat niet
pi_48549962
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Kan ik over meepraten inderdaad.
Voor het jojoeffect hoef je overigens niet ineens te stoppen met sporten o.i.d. Die kilo's komen er gewoon heel geleidelijk weer op.
Zoals miss_s net ook al zei, de dagen dat ze boven de 1100 komt plaatst ze dat niet op het forum. Die dagen hééft ze dus wel. Waarmee ook al gelijk duidelijk is dat ze moeite heeft met zo vreselijk 'gezond' te eten en dus smokkeldagen nodig heeft. En zie hier, een wandelende jojo waiting to happen.
dat was sarcasme
ik post vaak genoeg als ik er boven kom
maar dagen dat ik boven de 1500kcal uitkom zijn er nagenoeg geen
dus niet genoeg om aan te komen
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:32:39 #229
79550 Ymke
your ghost
pi_48550077
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef teigan het volgende:
Lekker Ymke, 7 kilo is alweer flink wat!

Je komt jammergenoeg net op het verkeerde moment binnenvallen joh, 99% van de tijd zijn wij gewoon wel heel lief en ondersteunend naar elkaar toe...
Ok , dan kom ik morgen weer kijken

ENNE lief zijn voor elkaar , afvallen is al moeilijk genoeg
pi_48550727
Kunnen de persoonlijke aanvallen achterwege blijven? En nee, ik heb het niet alleen over Miss_S. Ik begrijp wel dat ze bepaalde agressie in je opwekt, maar wees volwassen en onthou je van commentaar op hetzelfde niveau.

Miss_S, deze topicreeks is bedoeld om elkaar te steunen. Kritiek geeft de buitenwereld wel, dat hoeft niet ook nog eens hier plaats te vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48550906
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan zorg je dat je minder gaat eten
zo moeilijk is dat niet
Moeilijk niet nee, maar zo simpel is het ook niet.
Maar goed, ik neem aan dat dit al meerdere malen is uitgelegd in dit topic dus ik ga niet weer een heel verhaal houden over voedingsstoffen en metabolisme.

Je bent nog jong, ik hoop voor je dat je er niet mee te maken krijgt maar als ik die verhalen van je zo lees dan heb ik zo'n vermoeden dat jij over een aantal jaren net zo hard weer bent aangekomen plus wat extra.
En dat begint met een keer een paar kilo, dan ga je volgens je eigen plan weer minder eten, raak je in korte tijd dat gewicht weer kwijt en wordt je bevestigd in je denkbeelden. En dus doe je het een volgende keer weer. Maar dan gaat het over wat meer kilo's. En weer werkt het
Maar er komen wel steeds meer kilo's bij, het wordt steeds lastiger om ze kwijt te raken en ze komen er steeds sneller weer bij.
pi_48552389
Ik dacht al: Wat is er veel gezegd in een dag!

Wat een gezellige boel weer hier. Bedankt, Miss_S! En dan ga ik je vanaf nu weer lekker negeren

Vandaag een gezellige dag gehad in een super rustige Efteling. Alleen viel de Vliegende Hollander tegen, dat was dan wel weer jammer!
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 20:42:17 #233
43556 miss_dynastie
pi_48552535
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef Fannetje het volgende:
Vandaag een gezellige dag gehad in een super rustige Efteling. Alleen viel de Vliegende Hollander tegen, dat was dan wel weer jammer!
Wat viel je tegen als ik vragen mag?
pi_48552825
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Moeilijk niet nee, maar zo simpel is het ook niet.
Maar goed, ik neem aan dat dit al meerdere malen is uitgelegd in dit topic dus ik ga niet weer een heel verhaal houden over voedingsstoffen en metabolisme.

Je bent nog jong, ik hoop voor je dat je er niet mee te maken krijgt maar als ik die verhalen van je zo lees dan heb ik zo'n vermoeden dat jij over een aantal jaren net zo hard weer bent aangekomen plus wat extra.
En dat begint met een keer een paar kilo, dan ga je volgens je eigen plan weer minder eten, raak je in korte tijd dat gewicht weer kwijt en wordt je bevestigd in je denkbeelden. En dus doe je het een volgende keer weer. Maar dan gaat het over wat meer kilo's. En weer werkt het
Maar er komen wel steeds meer kilo's bij, het wordt steeds lastiger om ze kwijt te raken en ze komen er steeds sneller weer bij.
ik ben jong en daarom zal ik niet terug vallen
sinds ik zelf kan beslissen over hoe ik eet , beweeg etc val ik af
denk je nou echt dat dat toevallig is?
pi_48552843
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef Fannetje het volgende:
Ik dacht al: Wat is er veel gezegd in een dag!

Wat een gezellige boel weer hier. Bedankt, Miss_S! En dan ga ik je vanaf nu weer lekker negeren
bedank ook meteen ff de rest
pi_48552998
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen de persoonlijke aanvallen achterwege blijven? En nee, ik heb het niet alleen over Miss_S. Ik begrijp wel dat ze bepaalde agressie in je opwekt, maar wees volwassen en onthou je van commentaar op hetzelfde niveau.

Miss_S, deze topicreeks is bedoeld om elkaar te steunen. Kritiek geeft de buitenwereld wel, dat hoeft niet ook nog eens hier plaats te vinden.
begon met kritiek op mijn opmerking over eten weg gooien dus
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:02:26 #237
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48553228
Wat leuk dat je in de Efteling was Fannetje. Ik wil ook weer, we moeten maar snel een keigave meeting plannen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48553856
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef Miss_S het volgende:
begon met kritiek op mijn opmerking over eten weg gooien dus
Dus wat? Maar zij begonnen!

Weinig relevant wie er begon, ik zie alleen maar mensen die elkaar afkraken en persoonlijk aanvallen. Dat lijkt me nergens voor nodig in een topicreeks bedoeld om elkaar te steunen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48553884
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus wat? Maar zij begonnen!

Weinig relevant wie er begon, ik zie alleen maar mensen die elkaar afkraken en persoonlijk aanvallen. Dat lijkt me nergens voor nodig in een topicreeks bedoeld om elkaar te steunen.
daar heb je gelijk in
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:23:40 #240
57434 Marloes
Digital Love
pi_48554075
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar als je op een gegeven moment 150 kilo weegt lijkt me dat dat niet ''gewoon'' komt. Dat is wel erg extreem.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_48554105
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef Marloes het volgende:
Nou sorry hoor, maar als je op een gegeven moment 150 kilo weegt lijkt me dat dat niet ''gewoon'' komt. Dat is wel erg extreem.
Marloes *zucht* Hou eens op.
pi_48554128
maar ze heeft wel gelijk
pi_48554248
Lieve Miss_S, dat kan wel zo zijn, maar dat hoef je dan niet keer op keer te herhalen in dit topic. Dus ophouden nu.
pi_48554324
ik zal het niet meer zeggen oke?
pi_48554386
Graag En als we nog even snel doorkletsen dan kan dit topic ook weer dicht.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 21:31:58 #246
43556 miss_dynastie
pi_48554428
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Graag En als we nog even snel doorkletsen dan kan dit topic ook weer dicht.
Wmb edit je gewoon het hele zooitje weg. Ik denk dat het nou ook niet zo archiefwaardig is allemaal.
pi_48554459
Dan is het halve topic leeg
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 21:33:53 #248
43556 miss_dynastie
pi_48554496
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Dan is het halve topic leeg
Deleten dan
Maar ja, just my two cents hoor, maar zo nuttig is het allemaal niet.
pi_48554564
Nog iemand anders die daar een mening over heeft, mij maakt het weinig uit of het blijft staan of wordt verwijderd.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:36:53 #250
57434 Marloes
Digital Love
pi_48554622
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Marloes *zucht* Hou eens op.
Ja eh, ik mag toch ook best wat zeggen
Ik val haar niet aan ofzo, ik zeg alleen dat dat niet gewoon is

Maar ik zal ophouden
The more that I appear.
pi_48555399
Van mij mag je het delete knopje gebruiken Isa. Ik ben weer bijgelezen.
pi_48555503
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef Liejannuh het volgende:
Van mij mag je het delete knopje gebruiken Isa. Ik ben weer bijgelezen.
Ik weet niet waar ik moet beginnen.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 22:01:20 #253
43556 miss_dynastie
pi_48555587
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet niet waar ik moet beginnen.

Hier?
Al hoeft niet alles weg natuurlijk, er staan een paar leuke posts in
pi_48555621
Weet je wat, ik delete niets. Ik voel me miserabel en had al lang offline moeten gaan. Ik zit hier met een dekbedje om me heen geslagen me ellendig te voelen. En ik heb het koud. Ik kruip zo lekker in bed met wat paracetamol en hoop dat ik kan slapen.
pi_48555662
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:

Hier?
Al hoeft niet alles weg natuurlijk, er staan een paar leuke posts in
Ik dacht meer bij Levitation's opmerking over het bakken van 6 appeltaarten. Wie komt dat dan ook zeggen in een dieettopic Appeltaarten moeten doodgezwegen worden.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 22:04:37 #256
43556 miss_dynastie
pi_48555694
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht meer bij Levitation's opmerking over het bakken van 6 appeltaarten. Wie komt dat dan ook zeggen in een dieettopic Appeltaarten moeten doodgezwegen worden.
Blame it on levi day
Maareh, lekker slapen, hoop dat je je morgen beter voelt !
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:07:06 #258
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48555779
Ga lekker slapen. Topic is zo vol en dan is alles weer vergeten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48555810
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat, ik delete niets. Ik voel me miserabel en had al lang offline moeten gaan. Ik zit hier met een dekbedje om me heen geslagen me ellendig te voelen. En ik heb het koud. Ik kruip zo lekker in bed met wat paracetamol en hoop dat ik kan slapen.
truste meis.

morgen wordt het mooi weer, en dan gaan we lekker gek doen met botsauto's enzo
pi_48556225
Omg, dat was een hoop bijlezen...

Veel beterschap Isa !

Bah, ik heb honger na de hele avond hard gewerkt te hebben (winkel reorganiseren, dus stapels met stripalbums heen en weer sjouwen ). Maar nu iets eten is slecht, dus moet maar ff lijden
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48556506
ligt eraan hoe laat je gaat slapen als je over 3 uur pas gaat slapen kan je gerust iets eten
pi_48556610
Zo, ik ben net thuis van skaten, 25 kilometer in een 2 uur schat ik.. zitten nog wat pauzes bij..
Nu ben ik best wel koud, zo even douchen dus en naar bed...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48556634
Dat is waar, maar ik ga het niet nog iets van 3 uur volhouden... en anders voel ik me morgen weer schuldig tegenover mezelf, dus ik ga lekker niks eten
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:32:16 #264
57434 Marloes
Digital Love
pi_48556639
Je kan sowieso wel wat eten hoor, volgens mij is dat een beetje een fabeltje. Zo lang het maar iets gezonds is
The more that I appear.
pi_48556684
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:19 schreef Tangarine het volgende:
Omg, dat was een hoop bijlezen...

Veel beterschap Isa !

Bah, ik heb honger na de hele avond hard gewerkt te hebben (winkel reorganiseren, dus stapels met stripalbums heen en weer sjouwen ). Maar nu iets eten is slecht, dus moet maar ff lijden
Eet gewoon een appel of een ander mager tussendoortje.
Dat je spijsvertering 's avonds iets langzamer gaat, betekent niet automatisch dat alles wat je nu eet als vet opgeslagen wordt. Als je lichaam honger heeft, moet je wat eten. Zeker als je bezig bent om je base stofwisseling (stofwisseling in rust) te verhogen, door te sporten
pi_48556783
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:02 schreef Isabeau het volgende:
* gothic-blackie schopt isabeau het bedje in, sorry voor sommige opmerkingen, zal het niet weer doen, normaal reageer ik niet zo heftig.

gok dat het ook komt omdat het bedrijf, of het uitzendbureau (laat het in het midden om ikiskoel te vriend te houden ) vergeten was mij te bellen en ik wil zo graag die baan, want dan had ik maandag kunnen beginnen. maar gok niet dat ze me nu nog willen hebben (of wel, maar dan pas voor de volgende cursus). ach ik merk het maandag wel, maar op dat moment had ik zelfs niet iets van ikiskoel gehoort, dus was ook ff pissig op alles en iedereen, en dan reageer ik het wel af
  vrijdag 20 april 2007 @ 23:22:24 #267
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48558369
Ik geloof dat ik beter geen opmerkingen meer kan maken over appeltaart. Ik wist niet dat 't een gevoelig onderwerp was... ik heb geen zin om alles te gaan lezen... ben moe en moet morgen om 8 uur bij Fannetje zijn.

Anyway, sorry als ik een discussie op gang heb gebracht.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_48559355
Welterusten iedereen.
Slaap slank
pi_48559399
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef Levitation het volgende:
Ik geloof dat ik beter geen opmerkingen meer kan maken over appeltaart. Ik wist niet dat 't een gevoelig onderwerp was... ik heb geen zin om alles te gaan lezen... ben moe en moet morgen om 8 uur bij Fannetje zijn.

Ik geloof niet dat jij daadwerkelijk de oorzaak was
Ze moeten toch iemand de schuld geven en jij komt niet met een "ja maar ZIJ!!!!" verhaal aan
Ik vond je appeltaartverhaal leuk! Volgens mij is het goede appeltaart, anders vroeg niet iedereen er om.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 april 2007 @ 00:04:36 #270
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48559865
Kan ik hier nog wel vertellen dat ik gegourmet heb vanavond of had ik dat ook weg moeten geven?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48561110
Ik heb ook taart gebakken vandaag, en die ga ik morgen netjes weggeven aan iedereen die op de meet komt
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 00:55:23 #272
43556 miss_dynastie
pi_48561280
quote:
Nee joh, dat moest je met een hele dikke lezen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 april 2007 @ 07:14:35 #273
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48564076
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:47 schreef omearos het volgende:
Ik heb ook taart gebakken vandaag, en die ga ik morgen netjes weggeven aan iedereen die op de meet komt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48564231
quote:

volgens mij was jou verhaal niet het probleem hoor
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:06:18 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_48564232
Tsss, als er taart lekker is, dan is het wel de taart van Levitation

En ik kan het weten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48564588
IK eet nooit taart
Dan zou ik namelijk dik worden
pi_48564667
12 kilo er af sinds december
pi_48564689
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:14 schreef SCH het volgende:
12 kilo er af sinds december
Goed joh
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_48564867
En ik heb al 5 perenijsjes op.

Hebben ze in Assen ook ijs? Mijn keel doet zo'n pijn en dit helpt.
pi_48565027
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:36 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb al 5 perenijsjes op.

Hebben ze in Assen ook ijs? Mijn keel doet zo'n pijn en dit helpt.
Australian zit bij de V&D aan het Koopmansplein, en aan de Brink zit ook een Italiaans ijs-ding, die wel lekker schijnt te zijn
pi_48566938
Isabeau, heb je een griepje te pakken? Strepsils verzachten vaak ook een beetje de keelpijn, en hibitane ook! Veel drinken en honing in je thee is ook fijn. Hopelijk knap je snel op!
Sara
Merel
Ukje
pi_48575986
Ijsjes helpen ook bij keelpijn Maar ik ben meestal niet lang ziek.
pi_48576497
Ik was echt verbaasd toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staat. De 2kg die er bij zijn gekomen toen ik op reis was in Italië zijn er al weer af en zelfs meer. 3 kg in totaal op 1 week. Dit is me nog nooit gebeurt, ik ben daarvoor natuurlijk enorm blij, maar besef me ook al wel dat ik volgende week niet teveel kilo's eraf moet gaan verwachten.
pi_48576520
vaak die kilo's die je in de vakantie aankomt gaan er ook weer snel af gelukkig
pi_48579058
Ik val altijd af in de vakantie
pi_48579327
ik ook
pi_48583786
Ik blijf meestal stabiel op vakantie, kan me tenminste niet herinneren ooit echt aangekomen te zijn. Op vakantie.

Wat is het hier stil zeg.
pi_48583926
Vaseline op een heel erg schrale neus smeren doet heel veel pijn Ik weet me ff geen raad.
pi_48584115
Ik zag gisteren ergens een FOK! dieetclub meeting topic voorbij komen. Heb ik iets gemist of moet die nog komen?

Ik heb vandaag een ontzettend luie dag gehad, heb tot een uur in mijn nest gelegen.
Toen zijn we even lekker uitgebreid gaan brunchen en zijn we met de honden het bos in gegaan.
De honden hebben lekker gezwommen en vonden het daarna nodig om nog even een rondje over de zandverstuiving te rennen dus ze zagen er prachtig uit.
Omdat we na zo'n dag geen zin hadden in afwassen en koken hebben we bij de lokale friettent een hamburgermenu gegeten op het terras in de laatste zonnestraaltjes.

Ik kan nog even nagenieten van het bos want de honden hebben de helft meegenomen inclusief zandverstuiving, takken en blaadjes.
Zo maar even de bezem erdoor, stofzuigen heeft nog geen zin want ze zijn nog niet al het zand kwijt dus dat komt morgen wel.
pi_48584162
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Vaseline op een heel erg schrale neus smeren doet heel veel pijn Ik weet me ff geen raad.
Die griep heeft dus doorgezet?
Ik gebruik altijd die aloë vera zakdoeken, dat scheelt een hoop.
pi_48584320
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Die griep heeft dus doorgezet?
Ik gebruik altijd die aloë vera zakdoeken, dat scheelt een hoop.
Ach nee, verschrikkelijk. Daar kon ik echt niet tegen, ging juist heel erg irriteren. Maar dit is ook helemaal niets.

Ideaal weer voor de honden Ik vraag me wel af hoe een natte hond + zandverstuiving eruit gaat zien
pi_48584650
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach nee, verschrikkelijk. Daar kon ik echt niet tegen, ging juist heel erg irriteren. Maar dit is ook helemaal niets.

Ideaal weer voor de honden Ik vraag me wel af hoe een natte hond + zandverstuiving eruit gaat zien
Ik heb wel foto's maar ik ben het kabeltje kwijt.
Het zijn langharige honden (schapendoezen) de ene is grijs dus dan valt het niet zo op, die andere is wit met zwart. Toen we ze in de auto gooiden was er geen wit meer te bekennen.
God zegene de man die de caddy heeft ontworpen , ik zou ze zo echt niet achterin een normale auto willen hebben.
pi_48584841
Dan had je je zondag stofzuigend kunnen doorbrengen

Ik voel inmiddels aan den lijve dat je voor het drinken van een glas water je neus nodig hebt. Inmiddels zitten beide neusgaten zo dicht dat er ècht geen lucht meer doorkomt en ik kan amper drinken Na elk slokje moet ik naar adem happen.

Zo, genoeg geklaagd, ik ga naar bed.
pi_48585156
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Dan had je je zondag stofzuigend kunnen doorbrengen

Ik voel inmiddels aan den lijve dat je voor het drinken van een glas water je neus nodig hebt. Inmiddels zitten beide neusgaten zo dicht dat er ècht geen lucht meer doorkomt en ik kan amper drinken Na elk slokje moet ik naar adem happen.

Zo, genoeg geklaagd, ik ga naar bed.
* gothic-blackie hobbelt achter isa aan naar boven (of gewoon richting slaapkamer, nog nooit bij isa geweest ) met een lekker warm kruikje, een kopje thee met een klein beetje honing en 20 pakjes zakdoeken . slaap lekker meid, morgen staan de beschuitjes voor je klaar
pi_48585313
Trusten Isa, beterschap
pi_48585419
Trusten Isa, ik vond het wel gezellig bij jou
pi_48585521
Beterschap Isa, ga lekker slapen, en hopelijk is het morgen beter..
pi_48585701
Beterschap Isa!

MinderMutsig in het meeting-topic staat een lijstje met geplande meetings in de OP, kom daar ook gezellig kletsen
Vandaag was ook een meeting, daarom was het zo rustig hier
pi_48586092
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:41 schreef omearos het volgende:
Beterschap Isa!

MinderMutsig in het meeting-topic staat een lijstje met geplande meetings in de OP, kom daar ook gezellig kletsen
Vandaag was ook een meeting, daarom was het zo rustig hier
Thanks, ga zo even kijken daar.
  zondag 22 april 2007 @ 07:59:57 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_48590055
Ik heb het echt supergezellig gehad!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: