Ik vervuil jullie topic met heel veel gezeurquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij zal het niet zo snel gebeuren dat je wakker word en 150 kilo weegt
Superieur is het woordquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:55 schreef Fuente het volgende:
[..]
Wat ben jij misselijk zeg! Beetje lopen blaten over hoe goed jij wel niet bent, en hoeveel beter dan de rest![]()
hoe moet ik je uitleggen dat ik dat niet zou kunnenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:54 schreef Troel het volgende:
[..]
'k heb het anders jaren lang elke dag gehad.
O wacht, je bedoelt dat je dan in een keer 150 kilo weegt. Nee, dat gaat heel geleidelijk, dat zul je nog wel zien
En als ik dan klaag dat men niet naar me luistert,quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vervuil jullie topic met heel veel gezeur
Maar dat mag ik, want ik ben miss_superieur
![]()
"bijna net zo makkelijk"quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hoe moet ik je uitleggen dat ik dat niet zou kunnen
omdat ik gewoon gezond eet en veel sport
bijna net zo makkelijk als een operatie
nee hoor er zijn zo duizende anderen die hetzelfde doenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:55 schreef Fuente het volgende:
[..]
Wat ben jij misselijk zeg! Beetje lopen blaten over hoe goed jij wel niet bent, en hoeveel beter dan de rest![]()
dan deed je toch duidelijk iets verkeerdquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:57 schreef Troel het volgende:
[..]
"bijna net zo makkelijk"
Nou, ik heb gezond gegeten, ik heb veel gesport, ik kan je vertellen, zo'n operatie is niet te vergelijken met sporten en gezond eten. Dat is STUKKEN MAKKELIJKER dan een operatie.
Nee, we wachten gewoon totdat je nog meer kutopmerkingen maakt en je gewoon geband wordtquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee hoor er zijn zo duizende anderen die hetzelfde doen
zo speciaal is het niet
en als jullie nu zo'n probleem met me hebben negeer me dan gewoon
Ja, inderdaad, ik deed iets verkeerd. Ik deed namelijk hetzelfde als wat jij nu doet. Sorry, maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan deed je toch duidelijk iets verkeerd
Ik denk dat dit wellicht het enige verstandige is dat je in die vijf jaar dieetclub gepost hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:57 schreef Miss_S het volgende:
en als jullie nu zo'n probleem met me hebben negeer me dan gewoon
maar waarom val ik dan wel af?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik deed iets verkeerd. Ik deed namelijk hetzelfde als wat jij nu doet. Sorry, maar het is niet anders.
Ik viel in het begin ook af. Sorry. Kan er ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar waarom val ik dan wel af?
en ja dat is een serieuse vraag
en toen ging je weer meer eten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik viel in het begin ook af. Sorry. Kan er ook niets aan doen.
nee, toen brak ik mijn been en moest ik stoppen met sporten. Jammer maar helaas. En ondanks dat ik gewoon bij de dietiste liep en me netjes aan mijn dieet hield kwam ik toch aan. Lullig, maar zo is het nou eenmaal. Gelukkig is het bij iedereen nagenoeg hetzelfdequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en toen ging je weer meer eten?
want op 1200kcal een kilo of 80 aankomen vind ik apart
Kan ik over meepraten inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:05 schreef Troel het volgende:
[..]
nee, toen brak ik mijn been en moest ik stoppen met sporten. Jammer maar helaas. En ondanks dat ik gewoon bij de dietiste liep en me netjes aan mijn dieet hield kwam ik toch aan. Lullig, maar zo is het nou eenmaal. Gelukkig is het bij iedereen nagenoeg hetzelfdeAfvallen met veel sporten kan, maar zodra je stopt met sporten om wat voor een reden dan ook kom je net zo hard weer aan
Hij heeft zijn eigen normale eierkoeken, roomboter eierkoeken, grote eierkoeken, kleine eierkoeken en nu dus ook Sonja Bakker eierkoeken. En ze zien er echt heel anders uit. Het is dat er een bordje bij stond dat het eierkoeken waren want anders had ik ze niet als zodanig herkend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Sonja Bakker eierkoeken? Waren ze wel 'echt', of was het een verkooptruc?
Tis wachten op de buttons
euhm iedereen steunt elkaar ymke, maar niemand steunt miss, die niet in dit topic zit maar in de slank de zomer in, en die het ook heerlijk vind om iedereen af te kraken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:17 schreef Ymke het volgende:
Wat een gedoe is het hier nog steeds , bah
Het gaat er toch om , om elkaar te steunen en helpen om gewicht te verliezen , en de een doet dat door de appeltaart weg te gooien en de ander geeft het weg, jemig , waar hebben jullie het over.
De een volgt Sonja Bakker en de ander laat een maagoperatie uitvoeren enz enz
Laat elkaar toch eens in waarde en STEUN ELKAAR!!!!!!!!!!!
We hebben allemaal overgewicht en willen er allemaal vanaf , dus.......
Zo ,........... ik kwam ook weer eens kijken![]()
Als dat echt zo is , laat haar dan gewoon , reageer dan niet . Wat heeft het nou voor zin om telkens de topics vol te beppen met rotzooi naar elkaar?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:21 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm iedereen steunt elkaar ymke, maar niemand steunt miss, die niet in dit topic zit maar in de slank de zomer in, en die het ook heerlijk vind om iedereen af te kraken.
Top van die 7 kilo!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:26 schreef Ymke het volgende:
[..]
Als dat echt zo is , laat haar dan gewoon , reageer dan niet . Wat heeft het nou voor zin om telkens de topics vol te beppen met rotzooi naar elkaar?
btw ik ben bijna 7 kilo afgevallen
Eierkoeken... it's a way of lifequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen normale eierkoeken, roomboter eierkoeken, grote eierkoeken, kleine eierkoeken en nu dus ook Sonja Bakker eierkoeken. En ze zien er echt heel anders uit. Het is dat er een bordje bij stond dat het eierkoeken waren want anders had ik ze niet als zodanig herkend.
Maar ik denk dus niet dat het een verkooptruc is.![]()
Dank je welquote:
dan zorg je dat je minder gaat etenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:05 schreef Troel het volgende:
[..]
nee, toen brak ik mijn been en moest ik stoppen met sporten. Jammer maar helaas. En ondanks dat ik gewoon bij de dietiste liep en me netjes aan mijn dieet hield kwam ik toch aan. Lullig, maar zo is het nou eenmaal. Gelukkig is het bij iedereen nagenoeg hetzelfdeAfvallen met veel sporten kan, maar zodra je stopt met sporten om wat voor een reden dan ook kom je net zo hard weer aan
dat was sarcasmequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kan ik over meepraten inderdaad.![]()
Voor het jojoeffect hoef je overigens niet ineens te stoppen met sporten o.i.d. Die kilo's komen er gewoon heel geleidelijk weer op.
Zoals miss_s net ook al zei, de dagen dat ze boven de 1100 komt plaatst ze dat niet op het forum. Die dagen hééft ze dus wel. Waarmee ook al gelijk duidelijk is dat ze moeite heeft met zo vreselijk 'gezond' te eten en dus smokkeldagen nodig heeft. En zie hier, een wandelende jojo waiting to happen.
Ok , dan kom ik morgen weer kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef teigan het volgende:
Lekker Ymke, 7 kilo is alweer flink wat!
Je komt jammergenoeg net op het verkeerde moment binnenvallen joh, 99% van de tijd zijn wij gewoon wel heel lief en ondersteunend naar elkaar toe...
Moeilijk niet nee, maar zo simpel is het ook niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan zorg je dat je minder gaat eten
zo moeilijk is dat niet
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef Fannetje het volgende:
Vandaag een gezellige dag gehad in een super rustige Efteling. Alleen viel de Vliegende Hollander tegen, dat was dan wel weer jammer!
ik ben jong en daarom zal ik niet terug vallenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Moeilijk niet nee, maar zo simpel is het ook niet.
Maar goed, ik neem aan dat dit al meerdere malen is uitgelegd in dit topic dus ik ga niet weer een heel verhaal houden over voedingsstoffen en metabolisme.
Je bent nog jong, ik hoop voor je dat je er niet mee te maken krijgt maar als ik die verhalen van je zo lees dan heb ik zo'n vermoeden dat jij over een aantal jaren net zo hard weer bent aangekomen plus wat extra.
En dat begint met een keer een paar kilo, dan ga je volgens je eigen plan weer minder eten, raak je in korte tijd dat gewicht weer kwijt en wordt je bevestigd in je denkbeelden. En dus doe je het een volgende keer weer. Maar dan gaat het over wat meer kilo's. En weer werkt het![]()
Maar er komen wel steeds meer kilo's bij, het wordt steeds lastiger om ze kwijt te raken en ze komen er steeds sneller weer bij.
bedank ook meteen ff de restquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef Fannetje het volgende:
Ik dacht al: Wat is er veel gezegd in een dag!
Wat een gezellige boel weer hier. Bedankt, Miss_S! En dan ga ik je vanaf nu weer lekker negeren
begon met kritiek op mijn opmerking over eten weg gooien dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen de persoonlijke aanvallen achterwege blijven? En nee, ik heb het niet alleen over Miss_S. Ik begrijp wel dat ze bepaalde agressie in je opwekt, maar wees volwassen en onthou je van commentaar op hetzelfde niveau.
Miss_S, deze topicreeks is bedoeld om elkaar te steunen. Kritiek geeft de buitenwereld wel, dat hoeft niet ook nog eens hier plaats te vinden.
Dus wat? Maar zij begonnen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef Miss_S het volgende:
begon met kritiek op mijn opmerking over eten weg gooien dus
daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus wat? Maar zij begonnen!
Weinig relevant wie er begon, ik zie alleen maar mensen die elkaar afkraken en persoonlijk aanvallen. Dat lijkt me nergens voor nodig in een topicreeks bedoeld om elkaar te steunen.
Nou sorry hoor, maar als je op een gegeven moment 150 kilo weegt lijkt me dat dat niet ''gewoon'' komt. Dat is wel erg extreem.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik deed iets verkeerd. Ik deed namelijk hetzelfde als wat jij nu doet. Sorry, maar het is niet anders.
Marloes *zucht* Hou eens op.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef Marloes het volgende:
Nou sorry hoor, maar als je op een gegeven moment 150 kilo weegt lijkt me dat dat niet ''gewoon'' komt. Dat is wel erg extreem.
Wmb edit je gewoon het hele zooitje weg. Ik denk dat het nou ook niet zo archiefwaardig is allemaal.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef Isabeau het volgende:
GraagEn als we nog even snel doorkletsen dan kan dit topic ook weer dicht.
Ja eh, ik mag toch ook best wat zeggenquote:
Ik weet niet waar ik moet beginnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef Liejannuh het volgende:
Van mij mag je het delete knopje gebruiken Isa. Ik ben weer bijgelezen.
Ik dacht meer bij Levitation's opmerking over het bakken van 6 appeltaarten. Wie komt dat dan ook zeggen in een dieettopicquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier?
Al hoeft niet alles weg natuurlijk, er staan een paar leuke posts in
Blame it on levi dayquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht meer bij Levitation's opmerking over het bakken van 6 appeltaarten. Wie komt dat dan ook zeggen in een dieettopicAppeltaarten moeten doodgezwegen worden.
truste meis.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat, ik delete niets. Ik voel me miserabel en had al lang offline moeten gaan. Ik zit hier met een dekbedje om me heen geslagen me ellendig te voelen. En ik heb het koud. Ik kruip zo lekker in bed met wat paracetamol en hoop dat ik kan slapen.
Eet gewoon een appel of een ander mager tussendoortje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:19 schreef Tangarine het volgende:
Omg, dat was een hoop bijlezen...
Veel beterschap Isa !
Bah, ik heb honger na de hele avond hard gewerkt te hebben (winkel reorganiseren, dus stapels met stripalbums heen en weer sjouwen). Maar nu iets eten is slecht, dus moet maar ff lijden
* gothic-blackie schopt isabeau het bedje in, sorry voor sommige opmerkingen, zal het niet weer doen, normaal reageer ik niet zo heftig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat, ik delete niets. Ik voel me miserabel en had al lang offline moeten gaan. Ik zit hier met een dekbedje om me heen geslagen me ellendig te voelen. En ik heb het koud. Ik kruip zo lekker in bed met wat paracetamol en hoop dat ik kan slapen.
Ik geloof niet dat jij daadwerkelijk de oorzaak wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef Levitation het volgende:
Ik geloof dat ik beter geen opmerkingen meer kan maken over appeltaart.Ik wist niet dat 't een gevoelig onderwerp was... ik heb geen zin om alles te gaan lezen... ben moe en moet morgen om 8 uur bij Fannetje zijn.
Anyway, sorry als ik een discussie op gang heb gebracht.![]()
Nee joh, dat moest je met een hele dikkequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef Levitation het volgende:
Ik geloof dat ik beter geen opmerkingen meer kan maken over appeltaart.Ik wist niet dat 't een gevoelig onderwerp was... ik heb geen zin om alles te gaan lezen... ben moe en moet morgen om 8 uur bij Fannetje zijn.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:47 schreef omearos het volgende:
Ik heb ook taart gebakken vandaag, en die ga ik morgen netjes weggeven aan iedereen die op de meet komt
volgens mij was jou verhaal niet het probleem hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef Levitation het volgende:
Anyway, sorry als ik een discussie op gang heb gebracht.![]()
Australian zit bij de V&D aan het Koopmansplein, en aan de Brink zit ook een Italiaans ijs-ding, die wel lekker schijnt te zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:36 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb al 5 perenijsjes op.
Hebben ze in Assen ook ijs?Mijn keel doet zo'n pijn en dit helpt.
Die griep heeft dus doorgezet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Vaseline op een heel erg schrale neus smeren doet heel veel pijnIk weet me ff geen raad.
Ach nee, verschrikkelijk. Daar kon ik echt niet tegen, ging juist heel erg irriteren. Maar dit is ook helemaal niets.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Die griep heeft dus doorgezet?
Ik gebruik altijd die aloë vera zakdoeken, dat scheelt een hoop.
Ik heb wel foto's maar ik ben het kabeltje kwijt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach nee, verschrikkelijk. Daar kon ik echt niet tegen, ging juist heel erg irriteren. Maar dit is ook helemaal niets.
Ideaal weer voor de hondenIk vraag me wel af hoe een natte hond + zandverstuiving eruit gaat zien
* gothic-blackie hobbelt achter isa aan naar boven (of gewoon richting slaapkamer, nog nooit bij isa geweestquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Dan had je je zondag stofzuigend kunnen doorbrengen
Ik voel inmiddels aan den lijve dat je voor het drinken van een glas water je neus nodig hebt. Inmiddels zitten beide neusgaten zo dicht dat er ècht geen lucht meer doorkomt en ik kan amper drinkenNa elk slokje moet ik naar adem happen.
Zo, genoeg geklaagd, ik ga naar bed.
Thanks, ga zo even kijken daar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:41 schreef omearos het volgende:
Beterschap Isa!
MinderMutsig in het meeting-topic staat een lijstje met geplande meetings in de OP, kom daar ook gezellig kletsen
Vandaag was ook een meeting, daarom was het zo rustig hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |