No One Would Have Believed, In The First Years Of The New Millenium,quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef renz0r het volgende:
nr ken ik niet, ik dacht aan iets van silver bullit, omdat die ook erg bekent is van ze
samen met Immeasurably de dikste DR-nummers, geen twijfel over mogelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 12:36 schreef Archiee het volgende:
op hardbass!! "Wij houden van harde beats, maar nogmeer houden we van ons publiekkk" en toen you Followersss
en toen ging het lossss
Die tekst is ingezongen door een lange basketball speler.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
No One Would Have Believed, In The First Years Of The New Millenium,
That A Few Men Even Considered The Possibility, Of Creating A Harder Style In Dance Music,
And Yet, Across The Gulf Of Space, Mind Immeasurably Superior To Ours,
Regarded This Scene With Envious Eyes, And Slowly But Surely,
They Drew Their Plans Against Us...
dat nummer![]()
![]()
en op een hele dichte 2e plaats komt Followers
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef RealRico het volgende:
[..]
Die tekst is ingezongen door een lange basketball speler.
Hij kwam in de platenzaak waar Zany werkt. Raoul hoorde de zware stem en zei: "Heey, zou jij iets voor mij willen doen?"
Volgens mij is dat geen film......quote:Op woensdag 18 april 2007 12:50 schreef kippiej het volgende:
Misschien nog een leuke addon:
Norman & Gizmo - Gangsters= Goodfellas
Ik wil nog eigenlijk wel weten welke film Luna meets Trilok & Chiren - Pain vandaan komt.
Oja, en vooral "end of my excistence" ..
woooowwwww wat een beukplaat zegWelke film is dat?!
komt dat uit een film dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:50 schreef kippiej het volgende:
Oja, en vooral "end of my excistence" ..
woooowwwww wat een beukplaat zeg Welke film is dat?!
nope, vind persoonlijk de line-up niet verrassend en/of spectaculair, ga er geen ¤ 60,- aan uitgeven...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef NrSiX het volgende:
Gaan dr eigenlijk mensen naar Sensation black?
tvp
Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - Shake That Shed! (Shed Shaker Anthem 2007)quote:Op woensdag 18 april 2007 14:41 schreef Sethje het volgende:
Shed Shaker noise maker we are the virgin takers
Ik ben ook echt helemaal verliefd op dit nummer..komt ie nog op vinyl ?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - Shake That Shed! (Shed Shaker Anthem 2007)(wel de 9:22 versie)
die 1e melodie is zo f*cking geil![]()
ik zal Shockproof wel even vragen, goed?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben ook echt helemaal verliefd op dit nummer..komt ie nog op vinyl ?
Line-up is idd niet geweldig, maar kga misschien toch heen.. lijkt me wel een x leukquote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, vind persoonlijk de line-up niet verrassend en/of spectaculair, ga er geen ¤ 60,- aan uitgeven...
wel naar DefQon.1
hoe heet dat nummer ook alweer?quote:
Zany - Sky High (Technoboy Remix)quote:Op woensdag 18 april 2007 18:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe heet dat nummer ook alweer?
weet nog wel: "lsd, xtc" en "follow us to the cocainebar"
vind je het niet verschrikkelijk dat hij elke keer dezelfde kick gebruikt?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef RoodWitBlauw het volgende:
* is trouwens trouwe prophet fan!!
Inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2007 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vind je het niet verschrikkelijk dat hij elke keer dezelfde kick gebruikt?
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:14 schreef renz0r het volgende:
Wie zijn eigenlijk chicks on fire?
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Green stuff
Waarom kan ik hem dan nergens vinden?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - Shake That Shed! (Shed Shaker Anthem 2007)(wel de 9:22 versie)
die 1e melodie is zo f*cking geil![]()
Moet aan jouw liggen!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Josh & Wesz toch??
Spuit 11![]()
Btw, kan aan mij liggen, maar kan Annihilating niet vinden op soundbase![]()
![]()
dit zijn de geniale postsquote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Inderdaad
Noisecontrollers, dat zijn pas helden
omdat het niet echt bekend is, maar ik kan je misschien wel helpenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:13 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Waarom kan ik hem dan nergens vinden?
idd, net echt slim hardstyle_babbels en NrSiXquote:Op donderdag 19 april 2007 08:37 schreef Sethje het volgende:
doe even via PM..dadelijk gooien ze het topic dicht...
ik zal eens even zoeken naar een linkjequote:Op donderdag 19 april 2007 14:05 schreef Sodeju het volgende:
Vind de nieuwste plaat van Isaac een beetje teleurstellend eigenlijk!
haal je het ook ff weg dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:20 schreef NrSiX het volgende:
Excuses
Heren willen we het niveau even hoog houdenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heren willen we het niveau even hoog houdenanders gaat dit nog naar ONZ toe
die is al wel een paar weken oud, maar idd mooie plaatquote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef Sodeju het volgende:
Iemand btw A-Lusion & Jones - Music In You al gehoord? Wat een gruwlijk vette track is dat zeg!
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is al wel een paar weken oud, maar idd mooie plaat
hele toffe actie van Abjectquote:Op donderdag 19 april 2007 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
een paar weken. Tssss we lopen achter....*schaam* *schaam*
![]()
Ow Abject - in our memories is ook een heerlijke plaat (zeker ook voor je begrafenis)
Ik weet het, ik had em voor het eerst gehoord bij Hardstyle 4 Free, waar A-Lusion em zelf draaide. Maar vond toch dat ie nog even moest worden vermeld!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is al wel een paar weken oud, maar idd mooie plaat
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:49 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ik weet het, ik had em voor het eerst gehoord bij Hardstyle 4 Free, waar A-Lusion em zelf draaide. Maar vond toch dat ie nog even moest worden vermeld!
Hijs nog niet uit op vinyl he?
nopequote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef Sodeju het volgende:
Iemand btw A-Lusion & Jones - Music In You al gehoord? Wat een gruwlijk vette track is dat zeg!
nog niet gehoord?quote:
had ' m al binnen , maar nog niet beluisterd....quote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Isaac - impressed is uit![]()
B-kant backstage (showtek remix).. zal geen link posten maar hij staat op soundbase
![]()
![]()
vind hem wel redelijkquote:Op donderdag 19 april 2007 18:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
had ' m al binnen , maar nog niet beluisterd....
hoezo cliché-matiger?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef Nosh het volgende:
De enige reeks waar met ieder nieuw deel de titel cliché-matiger wordt.
STOMME MAARTEN MET JE HAAT GEVOELENS VOOR HARDSTYLEquote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef Nosh het volgende:
De enige reeks waar met ieder nieuw deel de titel cliché-matiger wordt.
VA_-_Showtek-Today_is_Tomorrow-(DMWCD001)-PROPER-2CD-2007quote:Op donderdag 19 april 2007 22:42 schreef Sodeju het volgende:
[..]
STOMME MAARTEN MET JE HAAT GEVOELENS VOOR HARDSTYLE
IEHHHH GOEDE VERSIE SHOWTEK ALBUM IS RELEASED![]()
![]()
[Hardstyle #16] Put your hands up in the air, wave them like you just don't care!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zou zeggen ff wat voorbeelden voor het volgende deel:
[Hardstyle #16] I life 4 this music
[Hardstyle #16] It's a shout-out
[Hardstyle #16] Keep the bass, pump it loud
[Hardstyle #16] Willen jullie bass? Hier nog een beetkie!
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
[Hardstyle #16] Put your hands up in the air, wave them like you just don't care!
*kuch hoest kuch*quote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb eindelijk een goede versie van Nothing Else Matters![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zou zeggen ff wat voorbeelden voor het volgende deel:
Je bedoelt die Unforgettable/Party Amandent ofzo? IS idd wel lekkere plaat!quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:26 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
*kuch hoest kuch*
Ik ben erg blij met de proper van van Today is Tomorrow, ook is de vinyl van Xavi & Calypso eindelijk uit. *stiekem prop ik 'm hier: nieuwe Ronald-V!, straks even luisteren.
heb hem binnenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
VA_-_Showtek-Today_is_Tomorrow-(DMWCD001)-PROPER-2CD-2007
sorry, dit keer mag ik geen medicijn voor het hoesten sturenquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:26 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
*kuch hoest kuch*
Ik ben erg blij met de proper van van Today is Tomorrow, ook is de vinyl van Xavi & Calypso eindelijk uit. *stiekem prop ik 'm hier: nieuwe Ronald-V!, straks even luisteren.
Jij snapt er dus ook niks van!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij verstaat dus geen brabants![]()
Wilde gullie Bass? Wanne gek zeg!
Ja jij typt eerst Willen jullie etecera dus dan komt dat wel zo over hequote:
hier Knullenbinkie is wat er geschreeuwd wordt, verder is het een heerlijk nrquote:[Hardstyle #16] Willen jullie bass? Hier nog een beetkie!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef mstx het volgende:
http://partyflock.nl/news(...)o_Zany_birthday.html
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:03 schreef -Blutonium- het volgende:
Showtek-Album_Sampler-(DMW014)-Read_NFO-Vinyl-2007-HDF
Blutonium_Boy_Joins_Luna_-_Blackout__Fear-Vinyl-2007-QMI
Eindelijk!
Weet ik ook eindelijk van welk nummer die vocal is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:03 schreef Sethje het volgende:
Put you're smoke down, put those drinks down and get on this dancefloor... Move with it !!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ondanks dat het vanavond tering druk gaat worden ga ik naar de Matrixx
[afbeelding]
damn, zou ik ook wel heen willenquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ondanks dat het vanavond tering druk gaat worden ga ik naar de Matrixx
[afbeelding]
de lindequote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef Houniet het volgende:
nee dat kon ik er ook wel op uit maken
alleen ik moet voor vanavond ook nog een planning maken
matrixx
de hoeve?
time out
plaatselijke kroeg
werken?
iemand anders vult het voor mij aan?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:12 schreef mstx het volgende:
Zairon__Smashing_Guys_-_Remix_01-Vinyl-2007-QMI
Daar zit ook die I'm Techno remix bij die Tatanka op InQontrol draaide![]()
En zagen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:28 schreef De_Ananas het volgende:
Hakken
ik zou ze wel willen zien, maar heb geen zin en geen pufquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:39 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vanavond D-Block & S-Te-Fan in new york hengelo...
en ik blijf eens lekker thuis om daar te borrelen...
Euphoriaquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou ze wel willen zien, maar heb geen zin en geen pufdus ook gewoon thuis op de bank hangen voor mij
Ergens begin mij komen luna & the prophet tegelijk... misschien dan maar ff kijken... Verder voor defqon eigenlijk weinig uitgaan (en dus hardstyle) voor mij. Beetje sparen zodat ik van het zomer geen middag op terras of uitgaan hoef over te slaan...quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou ze wel willen zien, maar heb geen zin en geen pufdus ook gewoon thuis op de bank hangen voor mij
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ergens begin mij komen luna & the prophet tegelijk... misschien dan maar ff kijken... Verder voor defqon eigenlijk weinig uitgaan (en dus hardstyle) voor mij. Beetje sparen zodat ik van het zomer geen middag op terras of uitgaan hoef over te slaan...
In de zomer is alles toch het mooist!![]()
In Qontrolquote:Op zondag 22 april 2007 11:41 schreef Steeven het volgende:
Die eerste cd van In Qontrol is meesterlijk goed zeg. Vooral
11. - Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Rmx)
dat nummer.
Kopenquote:Op zondag 22 april 2007 12:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet die CD nog steeds even downloaden![]()
Vriendelijke jongen! En ik kan eerlijk gezegd nu al niet meer wachten!quote:Hoi Robin,
Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb.
De track moet nog steeds afgemaakt worden. Dat zal binnen een maand gebeuren. Dan moet er nog een b kant bij en dan kan hij naar een label.
Ik denk zo rond de zomer dus.
Thx voor je positieve feedback!! Hoor ik graag!
Groetjes,
Onne
Ik weet niet wat het is, maar je hoort in dat nummer echt die typische Josh & Wesz soundquote:Op zondag 22 april 2007 11:41 schreef Steeven het volgende:
Die eerste cd van In Qontrol is meesterlijk goed zeg. Vooral
11. - Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Rmx)
dat nummer.
quote:Op maandag 23 april 2007 10:48 schreef De_Ananas het volgende:
Heeft er iemand nog wat linkjes van sets? InQontrol enzo![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef flappiewappie het volgende:
iemand al ergens livesets gevonden?
quote:
*Kuch*quote:Op maandag 23 april 2007 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
'The Frozen Hardstyle Flame' wat een track, wat een track![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeckyll & Hide - Frozen Flame (Josh & Wesz Remix)
ik zit ook te kuchenquote:
Alleen is de melodie gejat van Clint Mansell. Ik hou niet covers (mits goed gedaan) en ik vind dit nummer daarom ook echt niks.quote:Op maandag 23 april 2007 09:29 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar je hoort in dat nummer echt die typische Josh & Wesz sound
quote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef miss.cutie4you het volgende:
Gaat der verdikkemie niemand naar HEMELRAVE!?!?!?![]()
line-up niks voor mijquote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef miss.cutie4you het volgende:
Gaat der verdikkemie niemand naar HEMELRAVE!?!?!?![]()
ik ga vrijdag wel naar: Hardstyle NRG - Meet the Talentsquote:Op maandag 23 april 2007 14:49 schreef miss.cutie4you het volgende:
Dammit....sta ik daar straks in me remi!!![]()
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 15:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ga je mee naar Hardstyle NRG? ik rij
Moet je wel een eind omrijdenquote:
Haha, moet zaterdag altijd werken. Ben ooit eens wezen stappen in Arnhem op een vrijdagavond, omdat Zany er moest draaien. Half 6 thuis, 8 uur weer op. Meteen door naar mijn ouders voor een verjaardag. Tot 3 uur 'snachts gezopen en gelachen. Maar was die zondag zo brak. Echt niet normaal gewoon.....quote:
Hmm, ede en overijssel.....damn, das dan wel om jaquote:
ik gok dat ik 05.30 pas in bed lig, en ik moet van 12.30 tot 19.00 werkenquote:Op maandag 23 april 2007 15:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Haha, moet zaterdag altijd werken. Ben ooit eens wezen stappen in Arnhem op een vrijdagavond, omdat Zany er moest draaien. Half 6 thuis, 8 uur weer op. Meteen door naar mijn ouders voor een verjaardag. Tot 3 uur 'snachts gezopen en gelachen. Maar was die zondag zo brak. Echt niet normaal gewoon.....
Om een lang verhaal kort te maken...vrijdag alleen stappen als ik vrij en op zaterdag
Ik vind het juist wel vet gedaan, juist omdat je Lex Aeterna er wel in herkent maar het er niet zo dik bovenop ligt dat t gebruikt is.. IMO zeer geslaagde plaatquote:Op maandag 23 april 2007 12:35 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Alleen is de melodie gejat van Clint Mansell. Ik hou niet covers (mits goed gedaan) en ik vind dit nummer daarom ook echt niks.![]()
Take on my Bootleg is een ander verhaal though, da's een erg lekker nummer.
Leuke discotheek vind ik dat; met HEERLIJKE champagne!quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef Archiee het volgende:
zaterdag draait tatanka in starlight (nijkerkerveen)
Heerlijk grooven!! ( hoop ik....quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
Marusha![]()
Somewhere overrrr thee Rainnbowww
de Cosmic Gate versiequote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
Somewhere overrrr thee Rainnbowww
Vorige editie was echt super vet.quote:
Zelfde hier zo, 't wordt nog kijken of ik 't haal hoor. Line-up is anders dik in ordequote:Op maandag 23 april 2007 19:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vorige editie was echt super vet.
Dit keer ga ik er helaas niet heen. Budget problemen
Dieka......quote:Op maandag 23 april 2007 20:37 schreef Silaz het volgende:
A-Lusion 5 Mei te Dieka!
Ik heb zon gevoel dat A-lusion daat gaat komen...quote:Op maandag 23 april 2007 22:05 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Dieka......![]()
Wat is daar te doen op 5 mei?????
Ach joh...weet ik veel wie dat is!!quote:Op maandag 23 april 2007 22:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik heb zon gevoel dat A-lusion daat gaat komen...![]()
vaste gast jah, want hij heb er niet gedraaid...(op alle dan).quote:A-lusion, Onne Witjes, kwam in 1997 in aanraking met computers en elektronische muziek. Zijn muziek carrière begon met de release van een eerste hardtrance remix. Clubburners - Planet Bass (A-lusion rmx). Hij is vaste gast bij Defqon 1, Qlimax, InQontrol, Innercity, Sensation, Hardbass, en ook internationaal actief als Dj.Daarnaast heeft hij een aantal maal in het voormalige Q-dance radio programma op IDT Radio (SlamFM) gedraaid.
Aardige gozer. Ben een keer wezen stappen met hem en een keer in zijn studio geweest. Hij werkt zelfs nou bij een bedrijf waar ik stage heb gelopen (yhep de wereld is kleinquote:Op maandag 23 april 2007 22:09 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ach joh...weet ik veel wie dat is!!![]()
dacht werkelijk dat het de naam van een party was.....Oeps![]()
Drummer beat en de andere kant van die plaat!quote:Op maandag 23 april 2007 23:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Aardige gozer. Ben een keer wezen stappen met hem en een keer in zijn studio geweest. Hij werkt zelfs nou bij een bedrijf waar ik stage heb gelopen (yhep de wereld is klein)
Jammer dat hij niet echt door kan breken in Nederland. Hij heeft de laatste tijd echt goeie nummers op de markt gebracht
Scratch warrior is ook zo'n heerlijk nummer
quote:Op maandag 23 april 2007 16:11 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Heerlijk grooven!! ( hoop ik....)
Re-vera, die plaat heb ik ookquote:Op maandag 23 april 2007 23:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Drummer beat en de andere kant van die plaat!![]()
misschien wel aanwezigquote:Op maandag 23 april 2007 20:37 schreef Silaz het volgende:
A-Lusion 5 Mei te Dieka!
Perfect Itquote:Op dinsdag 24 april 2007 04:34 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Re-vera, die plaat heb ik ookToch vind ik perfect it wel een van de leukste
helaas is het precies hetzelfde met Abjectquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik snap ook neit waarom a-lusion niet echt doorbreekt, als je zijn set hoort van Q-base en de vinyls die hij heeft uitgebracht dan zou het toch wel snor moeten zitten zou je zeggen. Het is maar curieus![]()
Dejectedquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja en dat terwijl ze zulke fijne nummertjes maken
Unknown - Take On My Bootlegquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:01 schreef NrSiX het volgende:
ff een vraag, ik las hier laatst over een nummer die oorspronkelijk van aha was (take on me) die zit dus in de liveset van The Vision (Live @ fearfm 16-04-2007) op 17:17 , nu heb ik de tracklist wel maar welk nummer was dat![]()
![]()
Ennuh : http://www.vmx.nl/?p=920 The Vision @ FearFM 23-04-2007![]()
Deze dus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef Houniet het volgende:
The Vision Live @ FearFM (Hardstyle NRG Special) @ Music_In_Control
waar las je dat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:39 schreef thewishmaster het volgende:
Dat setje van The Vision is erg lekker ja. Ik heb gelezen dat er geen sets van In Qontrol te downloaden zullen zijn, dat is wel minder.
op Music In Control niet, maar er zijn nog genoeg andere sitesquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:52 schreef thewishmaster het volgende:
Geen Q-Dance setjes meer op MusicInControl.nlQ-Dance geeft géén toestemming tot het opnemen en verspreiden van livesets van DJ's die gecontracteerd staan onder Q-Bookings, tenzij nadrukkelijk anders aangegeven.
Musicincontrol.nl zal zich steeds meer gaan focussen op het vele DJ talent dat onze dance-natie rijk is.
Bron: http://www.musicincontrol(...)sicincontrol-nl.html
zou je die misschien kunnen uploaden voor mij?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Dan zet ik 'm gelijk even op
A*S*Y*S* - Acid Nightmare![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]Dat kan je toch niet de beste acid track ooit vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door -Blutonium- op 24-04-2007 18:02:42 ]
ik moet A*S*Y*S nog ff luisteren, dan hoor je weer van mequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:56 schreef -Blutonium- het volgende:
Keeltabletje komt er aan.
[..]
Dat kan je toch niet de beste acid track ooit vinden
Heerlijke track!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet A*S*Y*S nog ff luisteren, dan hoor je weer van me![]()
EDIT: en toch vind ik Cherry Moon Trax beter (de Isaax Remix dan)
Luisterbare livesets als achtergrondmuziek. Tof.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
beetje spammen....![]()
http://www.a-lusion.com/
vette nieuwe site sinds 21:00. Vooral als je 'm op rood zet. En zijn track "music in you" is daarop ook te beluisteren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:39 schreef miss.cutie4you het volgende:
Mededeling aan: Boy...Boy...Boy....!!
http://partyflock.nl/party/88462.html
Eindelijk kom je richting mij!!!Koffie?!?!?
Erg mooie site...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
beetje spammen....![]()
vette nieuwe site sinds 21:00. Vooral als je 'm op rood zet. En zijn track "music in you" is daarop ook te beluisteren![]()
![]()
Waarom op zon ruk datum...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:39 schreef miss.cutie4you het volgende:
Omdat die andere 3 niet bij Q-bookings zitten. Q-dancequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Erg mooie site...
Snap btw sowieso niet waarom Q artiesten als de A-lusion, noisecontrollers, headhunterz, D-Block & S-Te-Fan... Niet gewoon eens op een hoofdstage van een feest pleurt...
Kan me alleen headhunterz @ qlimax voor de geest halen...
goed id om daarheen te gaan! Ga ook maar ff overwegen daarheen te gaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:39 schreef miss.cutie4you het volgende:
*uche uche*quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:23 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
![]()
Jij moet eens wat vaker Acid over Sydney (Blutonium Boy) of Go Back (Norman DJ) draaien![]()
ik kan je wel de mp3 bezorgen, als je die nog niet hebtquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
beetje spammen....![]()
![]()
ik heb even een tijdje gehad waar hij mij een beetje commercieel leek te worden, zoals samen met The Prophet op Qlimax die vinyl samen met The Prophet, maar de laatste tijd is hij gewoon weer hele dikke setjes aan het draaienquote:Op woensdag 25 april 2007 08:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
headhunterz @ hardbass
Headhunterz @ InQOntrol
Headhunterz @ DefQon1
Haadhunterz @ Q-base (?)
geloof wel dat hij al gezien word als een grote jongen in de scene.
het is gewoon erg lastig om als talent je plekkie tussen alle grootheden te krijgen op grote feesten, ik denk dat het vaak een kwestie van geduld is.
Chery Moon Trax doet het beter, althans de DJ Isaac mix.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Dat ligt puur aan het feit dat hij nooit echt ge-hyped is. Dov steekt al zijn tijd in Willem en het lijkt erop alsof Onne alleen maar een 'bijproject' is. Wat hij zou moeten doen is meer zijn tracks gaan hypen. Wat hij overigens nu heeft gedaan met zijn website is een hele goede stap in die richting! (Nieuwe website dus, erg vet, www.a-lusion.nl)quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik snap ook neit waarom a-lusion niet echt doorbreekt, als je zijn set hoort van Q-base en de vinyls die hij heeft uitgebracht dan zou het toch wel snor moeten zitten zou je zeggen. Het is maar curieus![]()
ik kom ookquote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef SDJ het volgende:
En iedereen moet vrijdag naar Hardstyle NRG komen![]()
![]()
Ja man hij staat er zeker weten in hwehe, en niet alleen als gast O:)quote:Op woensdag 25 april 2007 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kom ook![]()
staat hij ook in je agenda op PF?
ken ik jou ook op PF?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:03 schreef SDJ het volgende:
[..]
Ja man hij staat er zeker weten in hwehe, en niet alleen als gast O:)
Ongetwijfeld heb je m'n naam wel ergens zien staan ;Pquote:
SDJ = Scope DJ toevallig?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:06 schreef SDJ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heb je m'n naam wel ergens zien staan ;P
Ksta ook in de line-up vrijdag![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
SDJ = Scope DJ toevallig?
en voor het in de line-up staan:![]()
alvast tot vrijdag
Als jij het echt bent, wil ik mijn complimenten uiten over je nummer "lockdown" erg lekker nummerquote:
Thx manquote:Op woensdag 25 april 2007 13:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als jij het echt bent, wil ik mijn complimenten uiten over je nummer "lockdown" erg lekker nummer![]()
Scope DJ op Fok!quote:
ja, dat wil ik ook bij deze even doenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als jij het echt bent, wil ik mijn complimenten uiten over je nummer "lockdown" erg lekker nummer![]()
moet ik ze wel herkennenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:12 schreef SDJ het volgende:
Zal vrijdag twee primeurtjes hebben trouwens
Scope DJ - Protocol
Hardstyle Guru - The Counter (Scope DJ Remix)
Benieuwd wat men ervan vindt
heel verstandigquote:Op woensdag 25 april 2007 13:13 schreef SDJ het volgende:
Ja heb mn nickname voor op Fok! even wat aangepast, leek me wel zo verstandigMaar in dit topic mag men het uiteraard wel weten, dat ik het ben
less? zit je nog op school?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:19 schreef SDJ het volgende:
Herkennen zal wel lukken, barry (abject) en ik zullen om beurten steeds eigen tracks draaienEn ik neem aan dat je lockdown wel herkent, en die the counter remix moet ook wel te herkennen zijn
dan blijft die track die je niet herkent over, dan is dat protocol haha (logica!)
Ja Fok! is wel leuk tijdverdrijf tussen de lessen doorhehe
Tot vrijdag mensen![]()
![]()
Ja zit nog op school haha, kan nou echt nog niet bepaald rondkomen van die paar optredens hahaquote:Op woensdag 25 april 2007 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
less? zit je nog op school?en ik zal even onthouden dat het om en om gaat, dan moet het goedkomen
Leukquote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kon het niet laten om dit met jullie te delen, maar had een keer een half uurtje van wat nummers korte beltonen gemaakt.![]()
Weet niet of jullie er wat aan hebben, maar kijk maar.![]()
Klikkerdeklik
iddquote:Op woensdag 25 april 2007 13:24 schreef SDJ het volgende:
[..]
Ja zit nog op school haha, kan nou echt nog niet bepaald rondkomen van die paar optredens hahaWil sowieso een diploma natuurlijk
ik zit nog steeds niet in het Hardstyle Flockquote:Op woensdag 25 april 2007 13:25 schreef SDJ het volgende:
Heb je al gratis toegang verkregen Remco, door het eeuwig aanwezig te zijn in de Flock?![]()
Ik bedoel ook eigk het forumtopic van Hardstyle NRGquote:Op woensdag 25 april 2007 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zit nog steeds niet in het Hardstyle Flock![]()
ow, die 2 bedoel jequote:Op woensdag 25 april 2007 13:42 schreef SDJ het volgende:
[..]
Ik bedoel ook eigk het forumtopic van Hardstyle NRGEn al je opmerkingen bij het feest zelf
![]()
Maar moet je ff aan Shock vragen of je er bij mag hehe![]()
jij kunt best wel 5 euro missenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:59 schreef mstx het volgende:
Hoorde ik hier iets over gratis Hardstyle NRG VIP tickets voor alle hardstyle FOKkers?![]()
![]()
![]()
![]()
handigquote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kon het niet laten om dit met jullie te delen, maar had een keer een half uurtje van wat nummers korte beltonen gemaakt.![]()
Klikkerdeklik
ik wilde je even een PM sturen, maar je hebt dat nog niet geactiveerdquote:
Eigenlijk is het geld ook het probleem niet, helaas wil er niemand mee vrijdag.quote:
ja hèquote:
dat is best wel k*t danquote:Op woensdag 25 april 2007 15:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Eigenlijk is het geld ook het probleem niet, helaas wil er niemand mee vrijdag.Dus kan ik zelf ook niet.
jij met je soulseek, gewoon de goede forums (en andere connecties) hebbenquote:
O, waar kan ik dat vinden dan? Ik zie dat nergens bij instellingen ofzo staanquote:Op woensdag 25 april 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde je even een PM sturen, maar je hebt dat nog niet geactiveerd
PFf soulseek doet het tenminste altijdquote:Op woensdag 25 april 2007 17:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij met je soulseek, gewoon de goede forums (en andere connecties) hebben![]()
Zeker wetn...altijd superfeestjequote:Op woensdag 25 april 2007 20:51 schreef renz0r het volgende:
Mensen woensdag in de meivakantie nog naar Outland Rotterdam voor Hardhouse Generation?
helemaal bovenaan de pagina, naast frontpage, sport, games, forum, weblog, fotoboek, chat en dev staat nog een envelop... als je daarop klikt, kun je dat activeren en dan kun je mensen een privéberichtje sturen (net als op PF) en ook berichten ontvangenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:30 schreef SDJ het volgende:
[..]
O, waar kan ik dat vinden dan? Ik zie dat nergens bij instellingen ofzo staan
mijn forums/sites/connecties doen het ook altijd hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
PFf soulseek doet het tenminste altijd
u vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 26 april 2007 09:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
aangezien soundbase het nog steeds niet doet.. sta ik open voor nieuwe forums of sites
kun je mij wat sites en forums PM'en Remcore ? please![]()
![]()
Kan die plaat dan aub nog een keer op herhaling, ik heb hem nog niet gehoord *kuchkuch*quote:
ik ook niet *kuch*quote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kan die plaat dan aub nog een keer op herhaling, ik heb hem nog niet gehoord *kuchkuch*![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kan die plaat dan aub nog een keer op herhaling, ik heb hem nog niet gehoord *kuchkuch*![]()
eerst beter lezen wat Tha_Bartman nou precies vroegquote:
Ik weet dat hij niet om een plaat vroegquote:Op donderdag 26 april 2007 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
eerst beter lezen wat Tha_Bartman nou precies vroeg![]()
juist, dan kan er dus ook geen plaat op herhalingquote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik weet dat hij niet om een plaat vroegals je dat bedoelt
i know, en daar ben k ook wel in geïnteresseerdquote:Op donderdag 26 april 2007 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
PM moet er nu ongeveer zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 11:13 schreef NrSiX het volgende:
[..]
i know, en daar ben k ook wel in geïnteresseerd
Moeilijk gedoe ook allemaalquote:Op donderdag 26 april 2007 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
juist, dan kan er dus ook geen plaat op herhaling
ow zo, whahahahahaquote:Op donderdag 26 april 2007 11:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe ook allemaal
"u vraagt wij draaien" = PMen
"Die plaat in de herhaling" (platen draai je meestal enzo) = PM nog een keer sturen (alleen dan naar mij)
Maar goed ik geef toe, hij was cryptisch![]()
Gaan we nou met z' n alleen in geheimtaal praten ofzo?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
"Die plaat in de herhaling" (platen draai je meestal enzo) = PM nog een keer sturen (alleen dan naar mij)
ik heb wel wat linkjes, die PM ik je wel evenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef Houniet het volgende:
kan iemand mijn een PM sturen i.v.m. cd van Showtek[afbeelding].
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
aangezien soundbase het nog steeds niet doet.. sta ik open voor nieuwe forums of sites
kun je mij wat sites en forums PM'en Remcore ? please![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik weet dat hij niet om een plaat vroegals je dat bedoelt
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
juist, dan kan er dus ook geen plaat op herhaling
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:13 schreef NrSiX het volgende:
[..]
i know, en daar ben k ook wel in geïnteresseerd
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
danku.. voor deze geweldige plaat (?)![]()
Kan dit niet via PM? Het hele topic wordt verbaggerd door mensen die om mp3tjes janken.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb wel wat linkjes, die PM ik je wel even
mijn excusesquote:Op donderdag 26 april 2007 17:28 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kan dit niet via PM? Het hele topic wordt verbaggerd door mensen die om mp3tjes janken.
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:28 schreef mstx het volgende:
Kan dit niet via PM? Het hele topic wordt verbaggerd door mensen die om mp3tjes janken.
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:31 schreef Archiee het volgende:
heb je even een linkje voor me van al die posts? (of heb je ze toevallig op mp3 staan)
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:28 schreef mstx het volgende:
nogmaals sorryquote:Op donderdag 26 april 2007 18:48 schreef nipeng het volgende:
[..]
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Let er even op het mensen, je verpest zo het topic voor de (mee)lezer en wellicht jezelf op de lange duur.
Jaaaaaaaaaaaah, dit is een zuur topic aant worden!!quote:Op donderdag 26 april 2007 18:58 schreef nipeng het volgende:
Is al goed
Kunnen we weer verder ontopic.
ga je nou naar Hemelrave, of toch naar Partyraiser?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:10 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaah, dit is een zuur topic aant worden!!![]()
Beide ofcourse!!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga je nou naar Hemelrave, of toch naar Partyraiser?
ow, foutje van mijquote:Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Beide ofcourse!!
PartyRaiser is zaterdag; Hemelrave met, jaja, Hemelvaart!![]()
Waar is dat??quote:Op donderdag 26 april 2007 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, foutje van mijmorgen naar Hardstyle NRG
![]()
En verzin een leuke titel: (voorbeelden)quote:Ik kon het niet laten om dit met jullie te delen, maar had een keer een half uurtje van wat nummers korte beltonen gemaakt.![]()
Klikkerdeklik
[Hardstyle #16] Put your smoke downquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als iemand dadelijk een nieuw topic aan maakt....denk aan het volgende:
[..]
En verzin een leuke titel: (voorbeelden)
[Hardstyle #16] I life live 4 this music
[Hardstyle #16] It's a shout-out
[Hardstyle #16] Keep the bass, pump it loud
[Hardstyle #16] This is hardstyle, so you listen for a while!
[Hardstyle #16] Get addicted to the bass!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |