Ja jij typt eerst Willen jullie etecera dus dan komt dat wel zo over hequote:
hier Knullenbinkie is wat er geschreeuwd wordt, verder is het een heerlijk nrquote:[Hardstyle #16] Willen jullie bass? Hier nog een beetkie!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef mstx het volgende:
http://partyflock.nl/news(...)o_Zany_birthday.html
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:03 schreef -Blutonium- het volgende:
Showtek-Album_Sampler-(DMW014)-Read_NFO-Vinyl-2007-HDF
Blutonium_Boy_Joins_Luna_-_Blackout__Fear-Vinyl-2007-QMI
Eindelijk!
Weet ik ook eindelijk van welk nummer die vocal is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:03 schreef Sethje het volgende:
Put you're smoke down, put those drinks down and get on this dancefloor... Move with it !!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ondanks dat het vanavond tering druk gaat worden ga ik naar de Matrixx
[afbeelding]
damn, zou ik ook wel heen willenquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ondanks dat het vanavond tering druk gaat worden ga ik naar de Matrixx
[afbeelding]
de lindequote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef Houniet het volgende:
nee dat kon ik er ook wel op uit maken
alleen ik moet voor vanavond ook nog een planning maken
matrixx
de hoeve?
time out
plaatselijke kroeg
werken?
iemand anders vult het voor mij aan?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:12 schreef mstx het volgende:
Zairon__Smashing_Guys_-_Remix_01-Vinyl-2007-QMI
Daar zit ook die I'm Techno remix bij die Tatanka op InQontrol draaide![]()
En zagen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:28 schreef De_Ananas het volgende:
Hakken
ik zou ze wel willen zien, maar heb geen zin en geen pufquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:39 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vanavond D-Block & S-Te-Fan in new york hengelo...
en ik blijf eens lekker thuis om daar te borrelen...
Euphoriaquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou ze wel willen zien, maar heb geen zin en geen pufdus ook gewoon thuis op de bank hangen voor mij
Ergens begin mij komen luna & the prophet tegelijk... misschien dan maar ff kijken... Verder voor defqon eigenlijk weinig uitgaan (en dus hardstyle) voor mij. Beetje sparen zodat ik van het zomer geen middag op terras of uitgaan hoef over te slaan...quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou ze wel willen zien, maar heb geen zin en geen pufdus ook gewoon thuis op de bank hangen voor mij
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ergens begin mij komen luna & the prophet tegelijk... misschien dan maar ff kijken... Verder voor defqon eigenlijk weinig uitgaan (en dus hardstyle) voor mij. Beetje sparen zodat ik van het zomer geen middag op terras of uitgaan hoef over te slaan...
In de zomer is alles toch het mooist!![]()
In Qontrolquote:Op zondag 22 april 2007 11:41 schreef Steeven het volgende:
Die eerste cd van In Qontrol is meesterlijk goed zeg. Vooral
11. - Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Rmx)
dat nummer.
Kopenquote:Op zondag 22 april 2007 12:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet die CD nog steeds even downloaden![]()
Vriendelijke jongen! En ik kan eerlijk gezegd nu al niet meer wachten!quote:Hoi Robin,
Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb.
De track moet nog steeds afgemaakt worden. Dat zal binnen een maand gebeuren. Dan moet er nog een b kant bij en dan kan hij naar een label.
Ik denk zo rond de zomer dus.
Thx voor je positieve feedback!! Hoor ik graag!
Groetjes,
Onne
Ik weet niet wat het is, maar je hoort in dat nummer echt die typische Josh & Wesz soundquote:Op zondag 22 april 2007 11:41 schreef Steeven het volgende:
Die eerste cd van In Qontrol is meesterlijk goed zeg. Vooral
11. - Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Rmx)
dat nummer.
quote:Op maandag 23 april 2007 10:48 schreef De_Ananas het volgende:
Heeft er iemand nog wat linkjes van sets? InQontrol enzo![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef flappiewappie het volgende:
iemand al ergens livesets gevonden?
quote:
*Kuch*quote:Op maandag 23 april 2007 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
'The Frozen Hardstyle Flame' wat een track, wat een track![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeckyll & Hide - Frozen Flame (Josh & Wesz Remix)
ik zit ook te kuchenquote:
Alleen is de melodie gejat van Clint Mansell. Ik hou niet covers (mits goed gedaan) en ik vind dit nummer daarom ook echt niks.quote:Op maandag 23 april 2007 09:29 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar je hoort in dat nummer echt die typische Josh & Wesz sound
quote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef miss.cutie4you het volgende:
Gaat der verdikkemie niemand naar HEMELRAVE!?!?!?![]()
line-up niks voor mijquote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef miss.cutie4you het volgende:
Gaat der verdikkemie niemand naar HEMELRAVE!?!?!?![]()
ik ga vrijdag wel naar: Hardstyle NRG - Meet the Talentsquote:Op maandag 23 april 2007 14:49 schreef miss.cutie4you het volgende:
Dammit....sta ik daar straks in me remi!!![]()
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 15:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ga je mee naar Hardstyle NRG? ik rij
Moet je wel een eind omrijdenquote:
Haha, moet zaterdag altijd werken. Ben ooit eens wezen stappen in Arnhem op een vrijdagavond, omdat Zany er moest draaien. Half 6 thuis, 8 uur weer op. Meteen door naar mijn ouders voor een verjaardag. Tot 3 uur 'snachts gezopen en gelachen. Maar was die zondag zo brak. Echt niet normaal gewoon.....quote:
Hmm, ede en overijssel.....damn, das dan wel om jaquote:
ik gok dat ik 05.30 pas in bed lig, en ik moet van 12.30 tot 19.00 werkenquote:Op maandag 23 april 2007 15:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Haha, moet zaterdag altijd werken. Ben ooit eens wezen stappen in Arnhem op een vrijdagavond, omdat Zany er moest draaien. Half 6 thuis, 8 uur weer op. Meteen door naar mijn ouders voor een verjaardag. Tot 3 uur 'snachts gezopen en gelachen. Maar was die zondag zo brak. Echt niet normaal gewoon.....
Om een lang verhaal kort te maken...vrijdag alleen stappen als ik vrij en op zaterdag
Ik vind het juist wel vet gedaan, juist omdat je Lex Aeterna er wel in herkent maar het er niet zo dik bovenop ligt dat t gebruikt is.. IMO zeer geslaagde plaatquote:Op maandag 23 april 2007 12:35 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Alleen is de melodie gejat van Clint Mansell. Ik hou niet covers (mits goed gedaan) en ik vind dit nummer daarom ook echt niks.![]()
Take on my Bootleg is een ander verhaal though, da's een erg lekker nummer.
Leuke discotheek vind ik dat; met HEERLIJKE champagne!quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef Archiee het volgende:
zaterdag draait tatanka in starlight (nijkerkerveen)
Heerlijk grooven!! ( hoop ik....quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
Marusha![]()
Somewhere overrrr thee Rainnbowww
de Cosmic Gate versiequote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
Somewhere overrrr thee Rainnbowww
Vorige editie was echt super vet.quote:
Zelfde hier zo, 't wordt nog kijken of ik 't haal hoor. Line-up is anders dik in ordequote:Op maandag 23 april 2007 19:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vorige editie was echt super vet.
Dit keer ga ik er helaas niet heen. Budget problemen
Dieka......quote:Op maandag 23 april 2007 20:37 schreef Silaz het volgende:
A-Lusion 5 Mei te Dieka!
Ik heb zon gevoel dat A-lusion daat gaat komen...quote:Op maandag 23 april 2007 22:05 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Dieka......![]()
Wat is daar te doen op 5 mei?????
Ach joh...weet ik veel wie dat is!!quote:Op maandag 23 april 2007 22:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik heb zon gevoel dat A-lusion daat gaat komen...![]()
vaste gast jah, want hij heb er niet gedraaid...(op alle dan).quote:A-lusion, Onne Witjes, kwam in 1997 in aanraking met computers en elektronische muziek. Zijn muziek carrière begon met de release van een eerste hardtrance remix. Clubburners - Planet Bass (A-lusion rmx). Hij is vaste gast bij Defqon 1, Qlimax, InQontrol, Innercity, Sensation, Hardbass, en ook internationaal actief als Dj.Daarnaast heeft hij een aantal maal in het voormalige Q-dance radio programma op IDT Radio (SlamFM) gedraaid.
Aardige gozer. Ben een keer wezen stappen met hem en een keer in zijn studio geweest. Hij werkt zelfs nou bij een bedrijf waar ik stage heb gelopen (yhep de wereld is kleinquote:Op maandag 23 april 2007 22:09 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ach joh...weet ik veel wie dat is!!![]()
dacht werkelijk dat het de naam van een party was.....Oeps![]()
Drummer beat en de andere kant van die plaat!quote:Op maandag 23 april 2007 23:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Aardige gozer. Ben een keer wezen stappen met hem en een keer in zijn studio geweest. Hij werkt zelfs nou bij een bedrijf waar ik stage heb gelopen (yhep de wereld is klein)
Jammer dat hij niet echt door kan breken in Nederland. Hij heeft de laatste tijd echt goeie nummers op de markt gebracht
Scratch warrior is ook zo'n heerlijk nummer
quote:Op maandag 23 april 2007 16:11 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Heerlijk grooven!! ( hoop ik....)
Re-vera, die plaat heb ik ookquote:Op maandag 23 april 2007 23:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Drummer beat en de andere kant van die plaat!![]()
misschien wel aanwezigquote:Op maandag 23 april 2007 20:37 schreef Silaz het volgende:
A-Lusion 5 Mei te Dieka!
Perfect Itquote:Op dinsdag 24 april 2007 04:34 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Re-vera, die plaat heb ik ookToch vind ik perfect it wel een van de leukste
helaas is het precies hetzelfde met Abjectquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik snap ook neit waarom a-lusion niet echt doorbreekt, als je zijn set hoort van Q-base en de vinyls die hij heeft uitgebracht dan zou het toch wel snor moeten zitten zou je zeggen. Het is maar curieus![]()
Dejectedquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja en dat terwijl ze zulke fijne nummertjes maken
Unknown - Take On My Bootlegquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:01 schreef NrSiX het volgende:
ff een vraag, ik las hier laatst over een nummer die oorspronkelijk van aha was (take on me) die zit dus in de liveset van The Vision (Live @ fearfm 16-04-2007) op 17:17 , nu heb ik de tracklist wel maar welk nummer was dat![]()
![]()
Ennuh : http://www.vmx.nl/?p=920 The Vision @ FearFM 23-04-2007![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |