quote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef miss.cutie4you het volgende:
Gaat der verdikkemie niemand naar HEMELRAVE!?!?!?![]()
line-up niks voor mijquote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef miss.cutie4you het volgende:
Gaat der verdikkemie niemand naar HEMELRAVE!?!?!?![]()
ik ga vrijdag wel naar: Hardstyle NRG - Meet the Talentsquote:Op maandag 23 april 2007 14:49 schreef miss.cutie4you het volgende:
Dammit....sta ik daar straks in me remi!!![]()
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 15:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ga je mee naar Hardstyle NRG? ik rij
Moet je wel een eind omrijdenquote:
Haha, moet zaterdag altijd werken. Ben ooit eens wezen stappen in Arnhem op een vrijdagavond, omdat Zany er moest draaien. Half 6 thuis, 8 uur weer op. Meteen door naar mijn ouders voor een verjaardag. Tot 3 uur 'snachts gezopen en gelachen. Maar was die zondag zo brak. Echt niet normaal gewoon.....quote:
Hmm, ede en overijssel.....damn, das dan wel om jaquote:
ik gok dat ik 05.30 pas in bed lig, en ik moet van 12.30 tot 19.00 werkenquote:Op maandag 23 april 2007 15:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Haha, moet zaterdag altijd werken. Ben ooit eens wezen stappen in Arnhem op een vrijdagavond, omdat Zany er moest draaien. Half 6 thuis, 8 uur weer op. Meteen door naar mijn ouders voor een verjaardag. Tot 3 uur 'snachts gezopen en gelachen. Maar was die zondag zo brak. Echt niet normaal gewoon.....
Om een lang verhaal kort te maken...vrijdag alleen stappen als ik vrij en op zaterdag
Ik vind het juist wel vet gedaan, juist omdat je Lex Aeterna er wel in herkent maar het er niet zo dik bovenop ligt dat t gebruikt is.. IMO zeer geslaagde plaatquote:Op maandag 23 april 2007 12:35 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Alleen is de melodie gejat van Clint Mansell. Ik hou niet covers (mits goed gedaan) en ik vind dit nummer daarom ook echt niks.![]()
Take on my Bootleg is een ander verhaal though, da's een erg lekker nummer.
Leuke discotheek vind ik dat; met HEERLIJKE champagne!quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef Archiee het volgende:
zaterdag draait tatanka in starlight (nijkerkerveen)
Heerlijk grooven!! ( hoop ik....quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
Marusha![]()
Somewhere overrrr thee Rainnbowww
de Cosmic Gate versiequote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
Somewhere overrrr thee Rainnbowww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |