dit zijn de geniale postsquote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Inderdaad
Noisecontrollers, dat zijn pas helden
omdat het niet echt bekend is, maar ik kan je misschien wel helpenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:13 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Waarom kan ik hem dan nergens vinden?
idd, net echt slim hardstyle_babbels en NrSiXquote:Op donderdag 19 april 2007 08:37 schreef Sethje het volgende:
doe even via PM..dadelijk gooien ze het topic dicht...
ik zal eens even zoeken naar een linkjequote:Op donderdag 19 april 2007 14:05 schreef Sodeju het volgende:
Vind de nieuwste plaat van Isaac een beetje teleurstellend eigenlijk!
haal je het ook ff weg dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:20 schreef NrSiX het volgende:
Excuses
Heren willen we het niveau even hoog houdenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heren willen we het niveau even hoog houdenanders gaat dit nog naar ONZ toe
die is al wel een paar weken oud, maar idd mooie plaatquote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef Sodeju het volgende:
Iemand btw A-Lusion & Jones - Music In You al gehoord? Wat een gruwlijk vette track is dat zeg!
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is al wel een paar weken oud, maar idd mooie plaat
hele toffe actie van Abjectquote:Op donderdag 19 april 2007 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
een paar weken. Tssss we lopen achter....*schaam* *schaam*
![]()
Ow Abject - in our memories is ook een heerlijke plaat (zeker ook voor je begrafenis)
Ik weet het, ik had em voor het eerst gehoord bij Hardstyle 4 Free, waar A-Lusion em zelf draaide. Maar vond toch dat ie nog even moest worden vermeld!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is al wel een paar weken oud, maar idd mooie plaat
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:49 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ik weet het, ik had em voor het eerst gehoord bij Hardstyle 4 Free, waar A-Lusion em zelf draaide. Maar vond toch dat ie nog even moest worden vermeld!
Hijs nog niet uit op vinyl he?
nopequote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef Sodeju het volgende:
Iemand btw A-Lusion & Jones - Music In You al gehoord? Wat een gruwlijk vette track is dat zeg!
nog niet gehoord?quote:
had ' m al binnen , maar nog niet beluisterd....quote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Isaac - impressed is uit![]()
B-kant backstage (showtek remix).. zal geen link posten maar hij staat op soundbase
![]()
![]()
vind hem wel redelijkquote:Op donderdag 19 april 2007 18:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
had ' m al binnen , maar nog niet beluisterd....
hoezo cliché-matiger?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef Nosh het volgende:
De enige reeks waar met ieder nieuw deel de titel cliché-matiger wordt.
STOMME MAARTEN MET JE HAAT GEVOELENS VOOR HARDSTYLEquote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef Nosh het volgende:
De enige reeks waar met ieder nieuw deel de titel cliché-matiger wordt.
VA_-_Showtek-Today_is_Tomorrow-(DMWCD001)-PROPER-2CD-2007quote:Op donderdag 19 april 2007 22:42 schreef Sodeju het volgende:
[..]
STOMME MAARTEN MET JE HAAT GEVOELENS VOOR HARDSTYLE
IEHHHH GOEDE VERSIE SHOWTEK ALBUM IS RELEASED![]()
![]()
[Hardstyle #16] Put your hands up in the air, wave them like you just don't care!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zou zeggen ff wat voorbeelden voor het volgende deel:
[Hardstyle #16] I life 4 this music
[Hardstyle #16] It's a shout-out
[Hardstyle #16] Keep the bass, pump it loud
[Hardstyle #16] Willen jullie bass? Hier nog een beetkie!
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
[Hardstyle #16] Put your hands up in the air, wave them like you just don't care!
*kuch hoest kuch*quote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb eindelijk een goede versie van Nothing Else Matters![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zou zeggen ff wat voorbeelden voor het volgende deel:
[Hardstyle #16] Willen jullie bass? Hier nog een beetkie!
Je bedoelt die Unforgettable/Party Amandent ofzo? IS idd wel lekkere plaat!quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:26 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
*kuch hoest kuch*
Ik ben erg blij met de proper van van Today is Tomorrow, ook is de vinyl van Xavi & Calypso eindelijk uit. *stiekem prop ik 'm hier: nieuwe Ronald-V!, straks even luisteren.
heb hem binnenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
VA_-_Showtek-Today_is_Tomorrow-(DMWCD001)-PROPER-2CD-2007
sorry, dit keer mag ik geen medicijn voor het hoesten sturenquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:26 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
*kuch hoest kuch*
Ik ben erg blij met de proper van van Today is Tomorrow, ook is de vinyl van Xavi & Calypso eindelijk uit. *stiekem prop ik 'm hier: nieuwe Ronald-V!, straks even luisteren.
Jij snapt er dus ook niks van!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij verstaat dus geen brabants![]()
Wilde gullie Bass? Wanne gek zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |