Ik ben geen zware jongen. Ik zie je graag sterven, maar wil dat niet met al te veel moeite doen. Het is niet zo dat ik er genot uit zou halen je te vermoorden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg Pope, je wilt mij dus doodschieten.
Zou je dat niet liever met je blote handen doen, als de zware jongen die jij bent?
Zelfs je manier van bitchfighten is belachelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja hoor. Ga jij nou maar in jezelf prevelen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zelfs je manier van bitchfighten is belachelijk.
"Japie Hofstadgroep, rotjong, je hebt Mies pijn gedaan, waarom doe je dat?!"
"Hèehuhhhihihimhhbllllll mheheheheh hahaha ach man je bent zelf een vieze homo hahahaha"
Hier staat een leuke Kinderfoto-topic deel 77quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Komt die foto nog!?
Mijn jeugd?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg 't maar X-ray.. want je ontwijkt het nu. (ook een typisch verschijnsel van mensen die een minderwaardigheidscomplex hebben). Het zou mij niet verbazen als je een kutjeugd hebt gehad iig.
Maar moslims worden toch allemaal op hun 19e in een gearrangeerd huwelijk gestopt, Hofstadt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kijk, ik weet dat jij in je jeugd wilt blijven hangen en op je 23-e nog thuis woont zonder vriendinnetje, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen zo is, Mutantje.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mijn jeugd?
Nee die was eigenlijk wel gelukkig. Middle-class gezinnetje, 2 broers, vrij normaal gezin eigenlijk. Allebei de ouders nog in leven gelukkig.
Kijk, ik weet dat jij in je jeugd wilt blijven hangen en op je 23-e nog thuis woont zonder vriendinnetje, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen zo is, Mutantje.
Mensenkennis hequote:Op dinsdag 17 april 2007 09:50 schreef Autodidact het volgende:
Hij heeft je door, X-Ray.
Oh nu opeens niet meer? Vorige keer beaamde je dat je nog bij pappa en mamma woonde.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Ten eerste ben ik 21, en ten 2e woon ik al een aantal jaartjes niet meer thuis.
Oh kom op, wij zijn geen Berbers hoor die dat soort dingen uitvreten. Ik was en ben heel blij met m'n 2 oudere broers. Het is niet zoals bij jullie dat je oudere broer je in elkaar beukt als je niet volgens een eeuwenoud sprookjesboek je leven indeelt.quote:Maar je jeugd heeft klaarblijkelijk wel diepe sporen achtergelaten. Waarschijnlijk hebben je 2 broers je altijd achtergesteld, het kleine broertje mocht niks, maar wil zich nu bewijzen tegenover de wereld dat hij weldegelijk wat is.
Welnee kleur is irrelevant. Het gaat om het aanhangen van haat-ideologieen zoals fascisme en islamisme bijvoorbeeld.quote:Op school werd je gepest door getinten, vandaar ook de haat jegens alles wat ook maar enigszins een kleurtje heeft. Mijn zus bij het min. van justitie krijgt veel van zulke gevallen over de vloer.
De vrouwen wel ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Maar moslims worden toch allemaal op hun 19e in een gearrangeerd huwelijk gestopt, Hofstadt?
Ga jij nou maar eerst wat baardhaartjes kweken, spreken we weer verder als je een grote jongen geworden bent.quote:Ja leuke foto trouwens. Je bent dan wel lelijk, maar het is niet duidelijk genoeg om je er mee te pesten. Jammer.
quote:
Een korte tijd weer ja, om een wat betere kamer te vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh nu opeens niet meer? Vorige keer beaamde je dat je nog bij pappa en mamma woonde.
Nee exact, ik heb respect voor mijn oudere broers en ja ruzie hoort er bij. Mensen die zeggen dat ze nooit ruzie met hun broertjes/zusjes hebben gehad, zijn gewoon leugenaars.quote:Oh kom op, wij zijn geen Berbers hoor die dat soort dingen uitvreten. Ik was en ben heel blij met m'n 2 oudere broers. Het is niet zoals bij jullie dat je oudere broer je in elkaar beukt als je niet volgens een eeuwenoud sprookjesboek je leven indeelt.
Dat waag ik te betwijfelen, jij hebt zeg maar de speciale gave gekregen om aan iemands kleur te zien wat voor ideologie diegene aanhangt.quote:Welnee kleur is irrelevant. Het gaat om het aanhangen van haat-ideologieen zoals fascisme en islamisme bijvoorbeeld.
Ik woon al in Nederland hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mutant moet eerst zijn studie afmaken en boven de 120% minimuninkomensgrens komen voordat hij zijn nicht mag importeren.
M'n zus is 28 en die gaat over 3 weken trouwen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
De vrouwen wel ja.
Uit wel land komt de gelukkige?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
M'n zus is 28 en die gaat over 3 weken trouwen.![]()
Granadaquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uit wel land komt de gelukkige?
Dat beroep op de autoriteit van leeftijd begrijp ik nooit zo. Daar word je ook echt niet minder lelijk van, rattekop (Ja, je weet best dat je op een dier lijkt...)quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst wat baardhaartjes kweken, spreken we weer verder als je een grote jongen geworden bent.
Daar mag je niet mee spotten. Tegenwoordig moet ik zelfs sollicitatiebrieven versturen om mijn uitkering te behoudenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed kinders. De grote meneer moet de weg op, ik moet centjes verdienen zodat jullie staatssubsidies weer betaald kunnen worden. Ik kom vanmiddag nog wel even kijken.
Wat een afzetters.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar mag je niet mee spotten. Tegenwoordig moet ik zelfs sollicitatiebrieven versturen om mijn uitkering te behouden![]()
O, ik dacht altijd dat je fotomodel was.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar mag je niet mee spotten. Tegenwoordig moet ik zelfs sollicitatiebrieven versturen om mijn uitkering te behouden![]()
Hier ben ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Helemaal mee eens. Lof aan degene die die kan brengen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Helemaal mee eens. Lof aan degene die die kan brengen.
Daar heb je het toch fout hoor. Zeker in een wat "wittere omgeving" mengt het vaak heel aardig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Christenen hebben ook moeite met sommige mensen in hun eigen groep. Zo zul je nooit een donker persoon in een witte kerk zien, maar ook andersom. Je zult geen wit persoon in een donkere kerk zien. Uitzonderingen daargelaten. In een moskee heb je dat niet. Loop een willekeurige moskee binnen en je zult er mensen van alle kleuren vinden.
Heb je al een leuk Achmedje op het oog voor je Rosalie?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hier staat een leuke Kinderfoto-topic deel 77
Gangster.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haar kleurtje heeft ze in ieder geval al meequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb je al een leuk Achmedje op het oog voor je Rosalie?
Nationalisten aller landen verenigt u!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
"Vecht voor de vereniging aller volken der aarde"
Ahmedinjedad
Juist, die slaat nog wel een leuk berbertje aan de haakquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Haar kleurtje heeft ze in ieder geval al mee![]()
Sinds wanneer hebben ze jou een blauwe laag gegeven? Geeft Sigme af ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:58 schreef Mutant01 het volgende:
Hij valt tijdelijk in voor Sp3c (al een maand ofzo, eerder blauw dan Sigme meen ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:30 schreef Napalm het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze jou een blauwe laag gegeven? Geeft Sigme af ofzo?
Ik ruik op afstand wanneer vrouwen liegen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Alles heeeel goed met je zo te zien
Wat een schatje![]()
![]()
Vast precies haar mama![]()
Muttie en ik zijn héél intiemquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:30 schreef Napalm het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze jou een blauwe laag gegeven? Geeft Sigme af ofzo?
hah,hebben ze spekkie eindelijk een enkeltje Talibanistan gegeven?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij valt tijdelijk in voor Sp3c (al een maand ofzo, eerder blauw dan Sigme meen ik)
k*t computers; als pinter A 100 bladzijden voor me uitprint waarom kan ik dan niet onmiddelijk doorprinten op printer B?????!quote:Veel is schoner in de maneschijn der herinnering dan in het zonlicht der werkelijkheid.
Hij moest in het buitenland aan het werk. Zou goed kunnen dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef Napalm het volgende:
Volgens mij wil ik het niet weeeeten.![]()
[..]
hah,hebben ze spekkie eindelijk een enkeltje Talibanistan gegeven?
Bezorg jij als vrijwilliger de tafeltje-dekje-voor militairenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:09 schreef Napalm het volgende:
mooi, weg is weg. weer een bord minder aan tafel.
1 Zorg nooit dat je troep kooptquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:04 schreef Napalm het volgende:
[..]
k*t computers; als pinter A 100 bladzijden voor me uitprint waarom kan ik dan niet onmiddelijk doorprinten op printer B?????!![]()
Hé EchtGaar, nog steeds hier?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 Zorg nooit dat je troep koopt
2 doe aardig tegen computers
3 meestal kan je ook gewoon slim en inventief handelen (zelfs eoconomen)
btw: die lucille schijn nog echt te zijn ook![]()
Dan lig ik nog in m'n nestquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De toekomst begint elke dag om 7:00.
quote:
Net geregistreerd om 12.03quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:45 schreef matroesjka het volgende:
Jahoor, al een uurtje of zeven.
Joh je meent hetquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Net geregistreerd om 12.03
Kloon van?
Ja, weet ik, weet ik....Maar het valt zo opquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat het in POL stikt van dekutklonen
.
No shit Sherlock! Knap hoor, dat je dat nu al doorhebt!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Net geregistreerd om 12.03
Kloon van?
http://www.nieuwnieuws.nl(...)emier_niet_naar.htmlquote:De Palestijnse premier Ismail Haniyeh komt niet naar Nederland. Minister Verhagen van Buitenlandse Zaken heeft besloten hem geen visum te geven. Het Palestijns Platform voor Mensenrechten en Solidariteit (PPMS) dat de premier had uitgenodigd voor de vijfde Palestijns- Europese conferentie op 5 mei in Rotterdam reageerde teleurgesteld.
Haniyeh had nog geen visumaanvraag ingediend. Hij wachtte op een signaal van de Nederlandse politiek, aldus een woordvoerder van PPMS. De organisatie vindt het een slechte zaak dat de democratisch gekozen premier niet mag komen. De woordvoerder noemt deze "anti-Palestijnse houding" van het kabinet slecht voor het vredesproces in het Midden-Oosten.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:14 schreef matroesjka het volgende:
[..]
No shit Sherlock! Knap hoor, dat je dat nu al doorhebt!
quote:Overigens denk ik dat ongeveer iedereen hier meteen wel weet of in elk geval een zeer sterk vermoeden heeft van wie ik een kloon ben
Ja, waarom zou je ook niet mogen reincarneren.....dat is immers ook niet verboden .....quote:(en er zal er vast ook al wel één naar de admins gerend zijn). Iedereen behalve jij.
Je maakt het ze dan ook niet al te moeilijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:14 schreef matroesjka het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat ongeveer iedereen hier meteen wel weet of in elk geval een zeer sterk vermoeden heeft van wie ik een kloon ben (en er zal er vast ook al wel één naar de admins gerend zijn). Iedereen behalve jij.
Neuh, waarom zou ik? Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je maakt het ze dan ook niet al te moeilijk.
Voor jou misschien, maar voor veel anderen blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef du_ke het volgende:
Pff dat is toch veel te veel werk?
Mwuh - ik ben echt de slechtste kloonherkenner ooitquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:14 schreef matroesjka het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat ongeveer iedereen hier meteen wel weet of in elk geval een zeer sterk vermoeden heeft van wie ik een kloon ben (en er zal er vast ook al wel één naar de admins gerend zijn). Iedereen behalve jij.
Nou, dan ben jij toch wel vaak de dans ontsprongen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:34 schreef du_ke het volgende:
Tja van de mods snap ik het wel, die moeten iemand die overduidelijk weinig zin heeft om zich aan de regels te houden wel "aangeven".
Enige uitzonderingquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef sigme het volgende:
Met uitzondering van EchtBraaf - die wist ik wel, haha.
Klonen is niet verboden, over een kloon loop ik niet anders naar admins dan voor een mij bekende user.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:34 schreef du_ke het volgende:
Tja van de mods snap ik het wel, die moeten iemand die overduidelijk weinig zin heeft om zich aan de regels te houden wel "aangeven".
Eh, het was niet degene die jij herhaaldelijk beschuldigde.quote:
Hoe zit dat eigenljik met de notes? Worden die gewoon overerfd?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Klonen is niet verboden, over een kloon loop ik niet anders naar admins dan voor een mij bekende user.
Das mooi, ik wordt maar es rechterquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh, het was niet degene die jij herhaaldelijk beschuldigde.
Ja, en worden met factor 3 vermenigvuldigd......quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenljik met de notes? Worden die gewoon overerfd?
Dat doet me altijd denken aan van die mensen die aan PTT inlichtingen vroegen of die niet iets éxtra's kunnen doen om iemand te bereiken die steeds in gesprek is, of niet opneemt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenljik met de notes? Worden die gewoon overerfd?
Mooiquote:
Waarom kun je niet gewoon 'nee' zeggen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat doet me altijd denken aan van die mensen die aan PTT inlichtingen vroegen of die niet iets éxtra's kunnen doen om iemand te bereiken die steeds in gesprek is, of niet opneemt.
Hoe had u dat gedacht? Inbreken in een gesprek? Telekinetisch de hoorn erop leggen? Een stroomstoot door de draad jassen?
Omdat ik me afvraag hoe je het voor je zietquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom kun je niet gewoon 'nee' zeggen?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Klonen is voor zwakzinnigen. Behalve als je mainaccount onterecht geband is natuurlijk![]()
Die twee tenen zitten wel op een rare plekquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[afbeelding]
Deze foto bevat zoveel foute dingen dat ik gewoon niet meer weet waar te beginnen
Uruzgan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij moest in het buitenland aan het werk. Zou goed kunnen dus.
Ik ga ervan uit dat Notes een class is en User een class is en dat Notes niet een property is van User. Het vergt geen hoogstaande kennis van software architectuur om te beseffen dat dit een fluitje van een dubbeltje is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag hoe je het voor je ziet. Oprecht.
Nu je het zegt. Ze zitten niet alleen op een rare plek (is natuurlijk van de man die deze foto neemt), maar ze zijn ook nog eens gigantisch. Die 2 tenen samen zijn al even groot als het hoofd van sigme. En nee, je kunt niet alles op cameraperspectief gooien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die twee tenen zitten wel op een rare plek![]()
![]()
Wat heeft je PTT-verhaal te maken met het overerven van notes? Dat laatste is best mogelijk, zowel technisch als praktisch.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat doet me altijd denken aan van die mensen die aan PTT inlichtingen vroegen of die niet iets éxtra's kunnen doen om iemand te bereiken die steeds in gesprek is, of niet opneemt.
Hoe had u dat gedacht? Inbreken in een gesprek? Telekinetisch de hoorn erop leggen? Een stroomstoot door de draad jassen?
Technisch gesproken zou dat natuurlijk makkelijk kunnen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat Notes een class is en User een class is en dat Notes niet een property is van User. Het vergt geen hoogstaande kennis van software architectuur om te beseffen dat dit een fluitje van een dubbeltje is.
Of het moet slorig ontworpen zijn, dan zijn er wel meer obstakels. Maar ook deze zijn niet onoverbrugbaar.
De foto ziet er idd beetje onnatuurlijk uit. Ik weet niet wat ik er aan zie....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ze zitten niet alleen op een rare plek (is natuurlijk van de man die deze foto neemt), maar ze zijn ook nog eens gigantisch. Die 2 tenen samen zijn al even groot als het hoofd van sigme. En nee, je kunt niet alles op cameraperspectief gooien.![]()
Een stroomstoot door de draad jassen? Ja, dat gebeurt ook - daardoor gaat een toestel rinkelen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:52 schreef matroesjka het volgende:
[..]
Wat heeft je PTT-verhaal te maken met het overerven van notes? Dat laatste is best mogelijk, zowel technisch als praktisch.
Neem je de volgende zaken dan ook mee:quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De foto ziet er idd beetje onnatuurlijk uit. Ik weet niet wat ik er aan zie....
Tijd voor een grondige forensische analyse![]()
Ja, leuk, maar nogmaals, wat heeft dit allemaal te maken met het overerven van notesquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Een stroomstoot door de draad jassen? Ja, dat gebeurt ook - daardoor gaat een toestel rinkelen.
Maar om iemand erop te wijzen dat ie erg lang in gesprek is, is het niet netjes om die even een schok te geven, voor iemand die niet opneemt - daar wordt dus al gerinkeld, harder rinkelen gaat iemand niet doen opnemen, er zoveel stroom opzetten dat het toestel roodgloeiend smelt is ook weer zo wat.
Oh? Echt bewust op grote schaal de regels hier negeren heb ik nooit gedaan volgens mij. Of houd je weer een lijst bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij toch wel vaak de dans ontsprongen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ze zitten niet alleen op een rare plek (is natuurlijk van de man die deze foto neemt), maar ze zijn ook nog eens gigantisch. Die 2 tenen samen zijn al even groot als het hoofd van sigme. En nee, je kunt niet alles op cameraperspectief gooien.![]()
Tuurlijk wel. Jouw postgeschiedenis is bijna één grote ad hominem. Alleen ben jij zogenaamd 'lief' en groen en links, waardoor je automatisch meer kunt flikken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh? Echt bewust op grote schaal de regels hier negeren heb ik nooit gedaan volgens mij.
Ik ga slechts Ad Hominem als dat meer dan verdiend isquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:10 schreef matroesjka het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jouw postgeschiedenis is bijna één grote ad hominem. Alleen ben jij zogenaamd 'lief' en groen en links, waardoor je automatisch meer kunt flikken.
quote:Ik denk overigens dat je het met deze strategie goed zou doen in de politiek, en ook in de ambtenarij. Ik gun het je van harte.
Ja, wie niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga slechts Ad Hominem als dat meer dan verdiend is.
Ik bedoel ook dat ik zelden de eerste ben die ermee begint. Als iemand mijn Ad Hominent dan steek ik wel terug jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef matroesjka het volgende:
[..]
Ja, wie niet?
Dit lijkt me een nogal subjectief en arbitrair criterium. Ik vind ook dat ik alleen Ad Hominem ga als dat meer dan verdiend is.
Ik vind ook dat ik zelden (of eigenlijk nooit) de eerste ben die ermee begint. En nu?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat ik zelden de eerste ben die ermee begint. Als iemand mijn Ad Hominent dan steek ik wel terug ja.
Uitslagquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Neem je de volgende zaken dan ook mee:
- dekbed
- rok
- trui
- haar
- handen
- tafeltje
- raam
- vloerkleed
- laptop
- stucwerk
Tja, hoe zou het toch komen dat ze niet wensen deel te nemen aan een dergelijk initiatief?quote:US, Turkish academics discuss Turkish-Armenian dialogue
Academics and historians from the United States and Turkey came together at an international conference to discuss Armenian-Turkish relations.
Held by Houston-based Raindrop Foundation, the conference entitled “Turkish-Armenian Question: What to do now?” aimed “to investigate the patterns and possible dynamics for peaceful coexistence between Turkish and Armenian societies” and “inspire them, their public and researchers to explore new approaches and paths to peace, to employ mutual understanding and to explore future cooperation.”
Mesrob Mutafyan, Patriarch of Armenians in Turkey, delivered the opening speech of the conference held on Saturday at the SMU in Dallas. Mutafyan said that the nations could live in peace as long as everyone accepted each other without discrimination on the basis of language, religion or race.
Speakers delivering speeches at the conference stressed that it was high time to talk over the solution and mark the history instead of planting seeds of hatred between the two people.
Both Turkish and American historians said that it was possible to solve the almost a century old discord between the two nations.
Armenian academics did not participate in the event although they had been invited, however, several Armenian students followed the conference along with Turkish students.
Yasar Tiryakioglu, Raindrop Foundation Chairman, said that bridges could be built between Turks and Armenians and that the conference was the first stone in the foundation of those bridges.
Dat is natuurlijk gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef du_ke het volgende:
Ik bedoel ook dat ik zelden de eerste ben die ermee begint.
Waarschijnlijk omdat er botweg voorbij wordt gegaan aan de genocide die door serieuze wetenschappers buiten Turkije gewoon erkend wordt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Tja, hoe zou het toch komen dat ze niet wensen deel te nemen aan een dergelijk initiatief?![]()
Nee, gewoon omdat ze geen poot hebben om op te staan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er botweg voorbij wordt gegaan aan de genocide die door serieuze wetenschappers buiten Turkije gewoon erkend wordt?
Toch wel hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon niet waar.
Typisch volkskrantgeblaat en een 'onderzoek' van niks. Linkse stemmingmakerij die heel makkelijk te weerleggen is als zijnde pure onzin, maar die de gemiddelde Volkskrantlezer precies op zijn of haar wenken bedient.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:44 schreef Aoristus het volgende:
*** Allochtone managers nog altijd dun gezaaid ***
Tweederde van de werkgevers in Nederland vindt dat hun werkvloer een afspiegeling van de samenleving moet zijn. Desondanks haalt slechts eenvijfde van de werkgevers die norm....
http://www.volkskrant.nl/(...)g_altijd_dun_gezaaid
Je twijfelt dus aan je eigen ontkenning?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef du_ke het volgende:
Toch wel hoor. Maar goed je houdt nog steeds een lijst bij om een tegendeel te bewijzen
?
wie ben jijquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef matroesjka het volgende:
[..]
Typisch volkskrantgeblaat en een 'onderzoek' van niks. Linkse stemmingmakerij die heel makkelijk te weerleggen is als zijnde pure onzin, maar die de gemiddelde Volkskrantlezer precies op zijn of haar wenken bedient.
Turken schijnen het best goed te doen, in verhouding tot andere grote groeperingen in Nederland, hebben Turken vrij veel hoog opgeleiden en succesvolle banen. Neem Albayrak bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ook bij ons merk ik wel eens dat enkelen er moeite mee hebben. Maar ik schijn nogal overtuigend te kunnen overkomen![]()
Neehoor ik twijfel niet aan m'n eigen ontkenning, dat jij wat moeite lijkt te hebben met lezen lijkt me overduidelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je twijfelt dus aan je eigen ontkenning?Lijkt me verstandig.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef du_ke het volgende:
Ik bedoel ook dat ik zelden de eerste ben die ermee begint.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon niet waar.
Ik bevestig dus slechts m'n eigen mening dat ik zelden de eerste ben die er mee begint. En dat kansloze lijstjesgedrag van je slaat gewoon nergens op vandaar dequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef du_ke het volgende:
Toch wel hoor. Maar goed je houdt nog steeds een lijst bij om een tegendeel te bewijzen
?
ah een BSN'er.quote:
preciesquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:20 schreef zakjapannertje het volgende:
b snaterende nederlander
Ik wacht wel even af hoe Sigme zich gedraagt voordat ik tot aktie overgaquote:
Hij zal wel goed met kinderen zijn ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef Autodidact het volgende:
Hij doet wel zijn best zijn identiteit te verstoppen hè.
Een modje persoonlijk aanvallen met "landverrader en nsb'er" ... dan voer je toch een zelfmoordpolitiek als stiekeme en illegaalverblijvende gebande user?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:38 schreef Aoristus het volgende:
it wasn't me...
Banmeld-topic, deel negen
it was him?
Noorse Ayaan afgetuigd
![]()
mods kunnen dat helemaal niet weten, da's het mooie nog. Fa's kunnen dat wel achterhalen, naar het schijnt..quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een modje persoonlijk aanvallen met "landverrader en nsb'er" ... dan voer je toch een zelfmoordpolitiek als stiekeme en illegaalverblijvende gebande user?
Natuurlijk wilt een mod weten wie die relkloon is...
for DOG
Als je het wilt uitspellen; jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:00 schreef Bluesdude het volgende:
Modje vraagt aan FA.... wie is die relkloon
F.A. constateert: hee verrek... dat is die banverzamelaar
Kijk vanavond thuis wel even.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij zal wel goed met kinderen zijn ofzo
Zeg, tjek je fotoboek eens.
Daar hebben we onze haatzaaier weer! Altijd als er een rel is. Kun je de klok op gelijk zetten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef Bluesdude het volgende:
Een modje persoonlijk aanvallen met "landverrader en nsb'er" ... dan voer je toch een zelfmoordpolitiek als stiekeme en illegaalverblijvende gebande user?
Natuurlijk wilt een mod weten wie die relkloon is...
for DOG
ps: waarom was die relmaker oorspronkelijk geband..en voor hoelang?
verrassing is het wapen van de FAquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat gemeen. Ze heeft er niet eens bij vermeld om welke mei het van welk jaar gaat![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:31 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
verrassing is het wapen van de FA
Wees gerust je kan hier Lemmeb voor die tijd vast nog wel even gedag zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat gemeen. Ze heeft er niet eens bij vermeld om welke mei het van welk jaar gaat![]()
Vaag. Dat iemand dat zo doetquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:29 schreef EchtGaaf het volgende:
btw: die lucille schijnt blijkt niet echt te zijn![]()
Enkel naam en plaatje, verder in niets toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vaag. Dat iemand dat zo doet![]()
Bekende Nederlanders kloneren![]()
haar hele user profile voorzien met de gegevens van de echte Lucille: geb datum en alle opleidingen van de "echte" Lucille Werner? Hobbies: spelletjebabe etc.. Ik vind je dan toch niet helemaal fris van boven als ik zo vrij mag zijn....... Hoe ziek zou ik moeten worden om met het volledige profiel van Andries Knevel hier rond te bazuinen? Eerlijk?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Enkel naam en plaatje, verder in niets toch?
Ik had al gauw op zijn minst zware twijfels over haar reageren in relatie tot de echte Lucille Werner....Ik wilde het graag zeker wetenquote:Wel apart die fascinatie van jou voor Lucille.
Sick...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:00 schreef Autodidact het volgende:
Wat te denken van die RichardQuest die zomaar zijn foto, geboortedatum, biografie en beroep gebruikte in zijn profiel.
Of de Echtbraven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:00 schreef Autodidact het volgende:
Wat te denken van die RichardQuest die zomaar zijn foto, geboortedatum, biografie en beroep gebruikte in zijn profiel.
Of Rock de Braziliaan?quote:
Ja, ok... Daar trap ik zelfs niet in.............Maar mensen die zich hun hele profiel voldwepen met iemand anders c.v.quote:
Nooit geweten dat ie in Laren woont. Ben ik blij dat ik zo goedgelovig ben. Zal ie in hettelefoonboek staan?quote:
Je moet toch wat als je probeert een beetje een originele usernaam aanmaakt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ok... Daar trap ik zelfs niet in.............Maar mensen die zich hun hele profiel voldwepen met iemand anders c.v.Dat vind ik toch iets -niet lekkers- hebben....Ik zou mij nooit helemaal aan een BN-er profileren..... Waarom zou iemand dat zo willen doen?
Ik maak een kloon aan van Andries Knevel . OK?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je probeert een beetje een originele usernaam aanmaakt?
Heel FOK is toch niet nuttigquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:23 schreef du_ke het volgende:
Ach je kan je er druk om maken. Lijkt me niet erg nuttig ofzo.
Houd eens op met mij stalken...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar hebben we onze haatzaaier weer! Altijd als er een rel is. Kun je de klok op gelijk zetten.
Bestaat al geloof ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik maak een kloon aan van Andries Knevel . OK?
http://forum.fok.nl/user/history/78470quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik maak een kloon aan van Andries Knevel . OK?
Das balen. ff doorzoeken dan. Catherine Keyl is misschien nog vrijquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/78470
Laat me raden: La Meulenbelt noemt dit stelletje losers "bruggen bouwen"?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Heee gezellig zeg 2 van NLs grootste fundamentalisten, Abdul Jabber vd Ven (let op Mutant: dat is een vroeger gepest en in elkaar gebeukt kneusje) en dik vet varken Cheppi.
http://anjameulenbelt.sp.nl/weblog/2005/06/15/vleesgeworden-brug/
Wijs me niet af. Waarom ben je vijandig?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laat me raden: La Meulenbelt noemt dit stelletje losers "bruggen bouwen"?
Held Wolfowitz?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:08 schreef Autodidact het volgende:
Raad de quote:
Paul Wolfowitz een held?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:12 schreef PJORourke het volgende:
Held Wolfowitz?
quote:
Dat is meer een vrouwentaak.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Bezorg jij als vrijwilliger de tafeltje-dekje-voor militairen?
Het groen slijt momenteel. Te druk, te ver uit het veld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef sigme het volgende:Je mag dan de groenste spijkerbroek zijn die er is, maar dit klinkt sneuïg.
1 troep van de baas (A2 printer en een laserjet). AL zijn ze op het werk penny-wise, pound foulish..quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 Zorg nooit dat je troep koopt
2 doe aardig tegen computers
3 meestal kan je ook gewoon slim en inventief handelen (zelfs eoconomen)
btw: die lucille schijn nog echt te zijn ook![]()
een president van de wereldbank die zijn eigen beslissingen niet kan maken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zeker. Het wordt steeds duidelijker dat hij genaaid wordt door socialistische mislukte Machiavelli Melkert.
de gristenen hebben gelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:35 schreef Aoristus het volgende:
[afbeelding]
Het is door dit soort reklame dat er ongelukken gebeuren. Waar zijn de gristenen als je ze nodig hebt om een kruis vast te houden?
Aha, genaaid worden door Melkert maakt iemand een held, ondanks dat hij een neo-conservatieve megalomane randmongool is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:34 schreef PJORourke het volgende:
Zeker. Het wordt steeds duidelijker dat hij genaaid wordt door socialistische mislukte Machiavelli Melkert.
Nee hoor, hij is sowieso een politieke held. Ik kom hier nog op terug.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Aha, genaaid worden door Melkert maakt iemand een held, ondanks dat hij een neo-conservatieve megalomane randmongool is.![]()
Kun jij even twee ton uit de mouw schudden voor je vriendin dan? Daar is een soort superheld voor nodig.quote:
Wat een uberkneuzzzzzz.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:35 schreef sigme het volgende:
[..]
He Pots, je moet wel even zeggen tegen de anderen dat ze met jou, zijnde een gothje in een rolstoel, wat speciaal moeten omgaan hoor. Anders krijgen we maar misverstanden.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[afbeelding]
Deze foto bevat zoveel foute dingen dat ik gewoon niet meer weet waar te beginnen
Na de Hunkemöllerbikini ligt nuquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:35 schreef Aoristus het volgende:
[afbeelding]
Het is door dit soort reklame dat er ongelukken gebeuren. Waar zijn de gristenen als je ze nodig hebt om een kruis vast te houden?
Een onsje Lemmeb.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:40 schreef Dubrovnik het volgende:
Hoi lieverds, hebben jullie wel jullie portie vlees voor vandaag gegeten?
aha, het is dus wel Dorien. Maar dat is zeker geen D cup, een paar dikke opgerolde wintersokken, dat wel, maar geen Dquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Na de Hunkemöllerbikini ligt nu
ook een lingerieadvertentie van
Sapph onder vuur. Sapph-eigenaar
Rob Heilbron dankt de ChristenUnie
hartelijk.
De Pers; gister.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:59 schreef bioboystudent het volgende:
3 studenten en 3 schoonmakers?![]()
(grapje)
quote:
Goed voorbeeld doet volgen, Mutant, dus waar wacht je nog op?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom hoor ik moslims niet over die posters zeuren?
ouwe kut laptopquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[afbeelding]
Daar zijn bomen voor gestorven!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef Monidique het volgende:
Die posters moeten kapot.
Het is door dat soort opmerkingen dat je op fok! blijftquote:Opdat je moeder een pijnlijke aidsdood sterft, smerige lepralul.
*roept Elseetje*quote:
Volgens mij is het de laptop waar ik ook nu nog op zit te typen. Goed dingquote:
Bron?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het is door dat soort opmerkingen dat je op fok! blijft
quote:
nieuwe poging dan:quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:49 schreef sigme het volgende:
Trouwens, Napalm, is het je wel eens opgevallen dat je meestal wel reageert op foto's, maar alleen negatief? Dat zal je eeuwige roep om foto's foto's foooooootoooooooos niet ten goede komen.
Een pijprokende hond voor de doelgroep 15 t/m 18 jaar. CU zeg er wat van! Dit kan natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:00 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nieuwe poging dan:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een pijprokende hond voor de doelgroep 15 t/m 18 jaar. CU zeg er wat van! Dit kan natuurlijk niet!
Tiek leeft nog.quote:Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis gegaan, want ik had een wel heel hardnekkige pijn in m'n keel. Er was een lange rij, maar als blanke kreeg ik de VIP behandeling en werd ik vooraan gezet. Ergens niet echt eerlijk, maar de rij was lang, dus tja, dan toch maar wel. De dokter schreef wat antibiotica voor en de pijn is al een stuk minder.
Wat een tijd was datquote:Gedurende zijn gevangenschap kreeg Hans van Zon een relatie met zijn therapeute Riet van der Brink waarmee hij in 1974 trouwde.
Oeh, misschien zijn er nog wel wat leuke stats te verkrijgen voor Centraal [POLstats]-topicquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:52 schreef sigme het volgende:
Hoi sigme!
Je statistieken zijn berekend:Top 30 posts per subforum van sigme
Positie, aantal posts, subforum
01. 17922 POL - Politiek
02. 00927 NWS - Nieuws & Achtergronden
03. 00660 TTK - Theater, Taal & Kunst
04. 00068 WGR - Werk, Geldzaken & Recht
05. 00057 KLB - Klaagbaak
06. 00047 GC - General Chat
07. 00040 FB - Feedback
08. 00039 LEF - Ludieke Experimenten en Exercities
09. 00027 K&W - Klussen & Wonen
10. 00024 R&P - Relaties & Psychologie
11. 00022 ONZ - Onzin voor je leven!
12. 00020 CUL - Culinesse à gogo
12. 00020 WFL - Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing
14. 00014 SEX - Seksualiteit
15. 00009 PTA - Planes, Trains & Automobiles
16. 00006 BUG - FOK!features, Bugs & Development
16. 00006 LIF - Lifestyle
18. 00005 HOC - Historie, Oorlog & Cultuur
18. 00005 MUZ - Muziek
20. 00004 DIG - Digital Corner
21. 00002 90 - The Nineties
22. 00001 TRU - The Truth is in Here...
Ik reageeer negatief op alles.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:49 schreef sigme het volgende:
Trouwens, Napalm, is het je wel eens opgevallen dat je meestal wel reageert op foto's, maar alleen negatief? Dat zal je eeuwige roep om foto's foto's foooooootoooooooos niet ten goede komen.
Toen was onweer nog een God.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik reageeer negatief op alles.
Behalve op vroeger. Vroeger was alles beter.
en op SHEquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik reageeer negatief op alles.
Tijd heelt alle wonden, vroeger was het nog een open wond.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef Napalm het volgende:
time wounds all heels.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tijd heelt alle wonden, vroeger was het nog een open wond.
goeie ouwe tijd. Geen probleem wat niet op te lossen was met wat offers. Nu broeikas ellende alom.quote:
ook die is minder geworden. De meeste vrouwen gaan hard achteruit na hun 21e.quote:
O, maar haar 21e heeft ze wel heel vaak gevierd hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:21 schreef Napalm het volgende:
ook die is minder geworden. De meeste vrouwen gaan hard achteruit na hun 21e.
gemaakte punt is wel juist (uiteraard).
Hmmm, nu ik erover nadenk was zelfs ik vroeger beter.![]()
dan is het al te laat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O, maar haar 21e heeft ze wel heel vaak gevierd hoor
Ze heeft een escortbureau gehad...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
dan is het al te laat.
maar misshcien heeft ze een jongere zus. Net als met auto`s; een neiuw model komt zonder de fouten van de oiude en standaard meer knopjes.
Kijk! Gewillige vrinedinnen genoeg voor een tweedehandsprijsje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze heeft een escortbureau gehad...
Succes met je kerstboomquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
Kijk! Gewillige vrinedinnen genoeg voor een tweedehandsprijsje.
Aaaahhhh.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die constructie is door Melkert en co verzonnen en opgelegd. Het is ook typisch socialistisch.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:06 schreef Autodidact het volgende:
Kun jij even twee ton uit de mouw schudden voor je vriendin dan? Daar is een soort superheld voor nodig.
Wolfowitz heeft nu dus een Melkertbaan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:12 schreef PJORourke het volgende:
Die constructie is door Melkert en co verzonnen en opgelegd. Het is ook typisch socialistisch.
Ja, want dat is (ook) typisch socialistisch, zegt ie toch..quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wolfowitz heeft nu dus een Melkertbaan?
Typische polderlefty in wonderland.quote:Er was een lange rij, maar als blanke kreeg ik de VIP behandeling en werd ik vooraan gezet. Ergens niet echt eerlijk, maar de rij was lang, dus tja, dan toch maar wel.
bij een kerstboom denk ik aan naalden.quote:
Nee, Granny Smith, z'n vriendin heeft een Melkertbaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Wolfowitz heeft nu dus een Melkertbaan?
Ohw, ik heb het bankgebeuren niet zo gevolgd. My bad. Wel leuk voor PvdA in ze ieder geval 1 successvol exportproduct heeft geproduceerd. Melkertbanen voor wereldverovering aan de andere kant van de plas! Misschien moet Bos wat rode rozen sturen en een foto van z'n kontje, dan weet ze hoe het hier werkt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:26 schreef PJORourke het volgende:
Nee, Granny Smith, z'n vriendin heeft een Melkertbaan.
quote:HENGELO - Een 20-jarige vrouw uit Hengelo is maandagavond in het ziekenhuis beland doordat ze al rijdend in haar auto een spin wilde doodslaan en daarbij de macht over het stuur verloor.
Ze botste vervolgens tegen een boom, zo liet de politie van Hengelo dinsdag weten.
Je gaat dus in een bloemetjeslegging op een kratje pils voor de deur zitten schreeuwen met de piratenradio aan.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:11 schreef sigme het volgende:
En weer een hele dag buitenspelen voor de deur.
Later!
Naar goed Eindhovens gebruik?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je gaat dus in een bloemetjeslegging op een kratje pils voor de deur zitten schreeuwen met de piratenradio aan.
Ze zijn wel een praktische vorm van thermometer; zodra ze buiten zitten, weet je dat je geen jas meer aan hoeftquote:Op woensdag 18 april 2007 09:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Soms zitten ze er al voordat ik naar m'n werk ga.
Visjes! Koi`s..quote:Op woensdag 18 april 2007 09:11 schreef sigme het volgende:
En weer een hele dag buitenspelen voor de deur.
Gister een klein vijverbadje gekocht, vandaag ga ik her en der plantjes zetten & dingen zaaien & schaapjes kijken & sla uit de eigen kas eten enzo enzo.
Later!
Er was vorige week een Piratenfestival in Winschoten. Alle toppers bij elkaar.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je gaat dus in een bloemetjeslegging op een kratje pils voor de deur zitten schreeuwen met de piratenradio aan.
Ze trekken er zelfs mee door het landquote:Op woensdag 18 april 2007 09:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er was vorige week een Piratenfestival in Winschoten. Alle toppers bij elkaar.![]()
Bij zulke buitenkansjes zeg ik: gebruik zinloos geweld en test daar je nucleaire bommen.
Ik zou Iran hierbij zelfs willen uitnodigen om de zogenaamd Piratenfestivals te gebruiken voor hun tests.
Het maakt je er niet mannelijker op...quote:
Het was anders een megagrote spin die praktisch op mn gezicht terecht kwam. Nou, neem maar van mij aan dat je dan schrikt!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het maakt je er niet mannelijker op...
Een megagrote spin in Nederlandquote:Op woensdag 18 april 2007 09:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was anders een megagrote spin die praktisch op mn gezicht terecht kwam. Nou, neem maar van mij aan dat je dan schrikt!
quote:
Marokkanen doen graag dramatisch en overdrijven nogal vaak.quote:
http://www.ipsnews.be/news.php?idnews=9032quote:Amerikanen niet beter geïnformeerd dan 20 jaar geleden
Jim Lobe
WASHINGTON, 17 april (IPS) - Ondanks televisiekanalen die 24 uur per dag nieuws brengen en de opkomst van internet als nieuwsbron, zijn de Amerikanen niet beter geïnformeerd dan twintig jaar geleden. Dat blijkt uit een onderzoek van het Pew Research Centre for the People and the Press.
De mensen die voor het onderzoek werden ondervraagd moesten antwoorden op 23 actualiteitsvragen en informatie geven over de manier waarop ze zich informeren. “De veranderingen in de manier waarop het nieuws tot bij de mensen komt, hebben geen impact op wat het publiek weet over nationale en internationale thema’s”, concluderen de onderzoekers.
De actualiteitskennis van de Amerikanen lijkt er op sommige vlakken zelfs achteruitgegaan. Achttien jaar geleden wist 47 procent van de bevraagden wie de president van Rusland was, nu is dat nog maar 36 procent. Opmerkelijk is dat slechts 69 procent wist dat Dick Cheney de huidige vice-president is, terwijl Cheney die functie al zes jaar bekleedt. In 1989 wist 74 procent dat Dan Quayle vice-president was, hoewel die toen nog maar een jaar op post was.
Wie op meer dan 15 van de 23 vragen een correct antwoord gaf, valt voor de onderzoekers in de categorie van mensen met een “hoge” kennis. Onder de tien correcte antwoorden begint de categorie van mensen met een “lage” kennis, daartussen is de score “gemiddeld”.
Het onderwijsniveau bleek de variabele met de grootste impact op de score. Drieënzestig procent van de universitair geschoolden viel in de categorie “hoog”, tegenover slechts 20 procent van de mensen die niet verder hebben gestudeerd dan de middelbare school. Ook het geslacht maakte een significant verschil: 45 procent van de mannen had 15 of meer vragen correct, tegenover slechts 25 procent van de vrouwen.
De kennis over de actualiteit neemt ook toe met de leeftijd. Zevenenveertig procent van de babyboomers tussen 50 en 65 haalde een hoge score, tegenover slechts 15 procent van de jongeren tussen 18 en 29. Tenslotte speelt ook inkomen een rol. Wie meer dan 100.000 dollar (74.074 euro) per jaar verdient, maakt vier keer meer kans op een hoge score dan wie minder dan 20.000 dollar (14814 euro) verdient.
Wie meer verschillende nieuwsbronnen consulteerde, bleek beter geïnformeerd. De mensen met een hoge score lazen onder meer de websites van grote kranten en bekeken avondnieuwsprogramma’s van Comedy Central op de kabel. Wie naar Fox News keek, een lokaal televisiestation of het ochtendnieuws van de grote omroepen scoorde minder goed.
Uit de antwoorden op de actualiteitsvragen bleek verder negen op tien respondenten te weten dat president George Bush meer troepen naar Irak wil sturen. Driekwart wist dat de Democraten een meerderheid hebben in het parlement en zeven op tien dat er in Irak al meer burgerslachtoffers zijn gevallen dan Amerikaanse soldaten. IPS (MC/JS)(EINDE/2007)
bloot en spelen voor het volk huh?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:12 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.ipsnews.be/news.php?idnews=9032
quote:als puber was ik geïnteresseerd in naaktplaatjes. in mijn tijd had je nog geen internet. dus je was al blij met de glimp van een borst. nu woonde ik in arnhem en daar ligt ook het dorp, een dorp alleen voor lichamelijk gehandicapten. ze hebben daar ook een bibliotheek en een afdelinkje seksuele voorlichting.
je had ook nog geen magneetstrippoortjes en ik was te schijterig om het te lenen. dus hup snel verschillende seksboeken in mijn rugzak en de bieb uit.
thuis gekomen bleek ik dus boeken te hebben genomen waar sex tussen lichamelijkgehandicapten gedaan werd. inclusief rolstoel etc. niet echt opwindend dus. boeken weggestopt en niet meer naar omgekeken.
kom ik op een dag van school en liggen de boeken op mnijn bed. moeders had ze gevonden en was erg geschrokken van wat zij dacht dat mijn prille seksuele voorkeur was.
quote:"Een vriendelijk verzoek aan de lolbroeken en cyberpestvandalen en andere vreemde vogels van VARA-huize om niet Wikipedia te misbruiken voor al hun frustraties
quote:"Vroeger" veegde ik mijn sperma na het aftrekken altijd af aan een handdoek die ik daarna netjes in de wasmand gooide. Ik dacht dat mijn ouder dat niet wisten.
Ik kwam er achter dat ze het wel wisten op pakjesavond. Mijn vader had een gedicht voor mij geschreven waarin stond dat de handdoeken altijd kraakten en plakten![]()
![]()
![]()
Het hele gezin zat erbij![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[puberjaren] hoe gênant...
[..]
omg.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Leuk joh, die sterke verhaaltjes.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:38 schreef Monotomo het volgende:
Gepijpt worden in een tunneltje en dan een leraar langskomt.Overigens enkele weken terug.
konden ze hun eigen land wel aanwijzen op de wereldbol?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:12 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.ipsnews.be/news.php?idnews=9032
Je mot t lezen alszijnde het fictie.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:07 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Leuk joh, die sterke verhaaltjes.
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.hetnet.nl/web/(...)C,-overal-thuis.html
Kennedy. Wat een vreemde voornaam voor een Turk die Bakırcıoğlu heet![]()
Een vluchteling zeg maar.quote:Dus houdt hij van Zweden, waar hij is geboren, en van Södertalje, het plaatsje waar hij opgroeide en voetballer werd. Maar tegelijkertijd beseft hij zich dat hij 'honderd procent' Assyrisch/Syrisch is.
"Dat voel ik", vertelt hij Twentsche Courant Tubantia in 2005. "Mijn volk heeft geen thuisland. Mijn ouders komen uit Zuid-Oost Turkije. Als we terug zouden gaan, zijn er dezelfde problemen, met moslims. Er zijn veel van onze mensen vermoord. Mijn ouders hebben het ondergaan, ik niet. Ik ben slechts één keer in Turkije geweest, op vakantie in Alanya."
Gohquote:
He, wat verrassend.quote:Als we terug zouden gaan, zijn er dezelfde problemen, met moslims. Er zijn veel van onze mensen vermoord
Dat krijg je als je niet langer voorzichtig begroot als Zalm maar jezelf rijk rekenen wil om alle mooie plannen te gaan betalen.quote:Financiële tegenvaller voor Bos
Van onze verslaggever Douwe Douwes
DEN HAAG - Minister Bos van Financiën heeft te maken met een forse financiële tegenvaller. Een woordvoerster van Financiën vreest dat het financieringstekort dit jaar wel eens boven de 1 procent van het binnenlands product uit kan komen.
Lagere aardgasbaten als gevolg van de gedaalde olieprijs, een forse tegenvaller op de begroting van het ministerie van Volksgezondheid en extra kosten in verband met de afspraken in het regeerakkoord zijn de oorzaken van de tegenvaller. Bos kampt daarnaast met een aantal lijken in de kast die zijn voorganger Gerrit Zalm heeft achtergelaten.
Grofweg staan het kabinet drie opties open. Het kan gaan bezuinigen, de lasten verzwaren, of het financiële einddoel van dit kabinet – in 2011 een overschot op de begroting van 1 procent van het binnenlands product – loslaten.
Die laatste optie is voor coalitiepartij CDA onbespreekbaar. ‘Dat overschot hebben we nodig om de vergrijzing op te vangen, zodat we de generaties niet opzadelen met onze schulden’, zegt financieel woordvoerder Frans de Nerée. ‘Ik ben ervan overtuigd dat Wouter Bos een oplossing zal vinden binnen de begrotingsregels.’
Het huidige kabinet heeft afgesproken de zogeheten Zalmnorm te blijven hanteren. De regels houden in dat iedere minister zelf bezuinigingen op zijn begroting moet zien te vinden als de uitgaven oplopen. Inkomstentegenvallers, zoals bijvoorbeeld lagere aardgasbaten, mogen ‘in het tekort lopen’: daarvoor hoeft Bos in eerste instantie geen bezuinigingen voor in te voeren.
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zonder al die gasten die er enkel op uit zijn een vuurtje te stoken, zou het een stuk aangenamer zijn.
Goede bril kopenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:04 schreef Mutant01 het volgende:
Tja, als ie 1 cm voor je ogen hangt, zien ze er nogal groot uit.
ach, ze kunnen nog altijd Schiphol verkopen:quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet langer voorzichtig begroot als Zalm maar jezelf rijk rekenen wil om alle mooie plannen te gaan betalen.
En dan moet Woutertje ook nog een paar duiten vinden om het Generaal Pardon te betalen...
http://www.ipsnews.be/news.php?idnews=9025quote:ECONOMIE/CHINA:
China op zoek naar offensievere investeringsstrategie
Antoaneta Bezlova
PEKING, 16 april (IPS) - De bloeiende export levert China een schat aan deviezen op, die voor een groot stuk is belegd in weinig risicovolle Amerikaanse schatkistcertificaten. De financiële mandarijnen in Peking beginnen stilaan te denken aan een meer rendabele investeringen en worden daarbij door de hele wereld op de vingers gekeken.
Geen enkel land zit op zo’n grote schat deviezen als China. Eind maart zat in het spaarvarken met buitenlandse munten 1,2 miljard dollar (885 miljard euro). Door het handelsoverschot met de rest van de wereld groeit de schat elke maand met 20 miljard dollar (15 miljard euro) aan.
De wijze waarop China die rijkdom belegt, weegt zwaar door op de financiële markten en grondstoffenprijzen in de hele wereld. Een gerucht dat Peking van plan zou zijn goud te kopen, volstond vorig jaar om de prijs van het edele metaal de hoogte in te jagen.
Weinig rendabale belegging
China was tot nu toe erg voorzichtig in zijn buitenlandse beleggingen. Het meeste geld is belegd in dollars, bijvoorbeeld in Amerikaanse schatkistcertificaten, een zekere maar weinig rendabele belegging.
In maart maakte de regering bekend dat het 200 tot 300 miljoen dollar zou pompen in een nieuwe, voorlopig naamloze investeringsmaatschappij. Wanneer het agentschap genoeg autonomie krijgt, kan het een belangrijke speler worden op de wereldmarkt, vooral in Afrika en Latijns-Amerika, zo verwachten analisten.
De Chinese premier Wen Jiabao verklaarde in maart dat het agentschap de waarde van de Chinese deviezen moet “behouden en vergroten” en dat het daarbij een conservatieve koers zou varen. In de Chinese politiek en academische wereld klinken echter steeds luidere stemmen die pleiten voor een meer offensieve investeringspolitiek.
“China is een groot ontwikkelingsland met een enorme bevolking en onvoldoende middelen”, zegt Liu Uyhui, een expert van het Instituut voor Financieel Onderzoek van de Chinese Academie van Sociale Wetenschappen. “De aankoop van olievelden, mijnen of zelfs landbouwgrond kan een valabele investering vormen om de ontwikkeling van het land te steunen.”
Vitale grondstoffen
Uit politieke hoek klinken gelijkaardige geluiden. De Chinese vice-premier Zeng Peiyan verklaarde in 2006 tegenover het officiële nieuwsagentschap Xinhua dat een deel van de financiële reserves naar de aanschaf van vitale grondstoffen als olie, ijzererts en steenkool moet gaan.
Anderen pleiten dan weer voor “patriottische investeringen”, om de activiteiten van Chinese staatsbedrijven in het buitenland te steunen. Die strategie is echter niet zonder gevaar. De Chinese poging om het Amerikaanse oliebedrijf Unocal over te nemen zorgde voor een opstoot van Amerikaans protectionisme. Amerikaanse parlementsleden verweten Peking zijn inkoopronde te financieren met rijkdom die het resultaat was van een chronisch ondergewaardeerde munt.
Alleen een onafhankelijk investeringsagenstschap kan dergelijke reacties voorkomen, meent Gua Tianyong, bankexpert bij de China Central Finance and Economics University. Temasek Holdings, dat namens de regering van Singapore een reusachtige portefeuille van fondsen beheert, geldt in Peking als een nuttig voorbeeld.
“Het minste gerucht over Chinese aankoopintenties, jaagt de prijs onmiddellijk de hoogte in”, legt Tiangyong uit, “Zonder een aangepast investeringsvehikel dat de nodige commerciële discretie aan de dag legt, kunnen we gemakkelijk worden benadeeld en zullen we hogere prijzen betalen.” IPS (MC/BV)(EINDE/2007)
quote:Bos kampt daarnaast met een aantal lijken in de kast die zijn voorganger Gerrit Zalm heeft achtergelaten.
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet langer voorzichtig begroot als Zalm maar jezelf rijk rekenen wil om alle mooie plannen te gaan betalen.
Zalm heeft het ook leuk gedaan door z''n laatste begroting mooi op te poetsen (fijn zo met verkiezingen vlak na prinsjesdag) maar dan kampt de opvolger met de problemen. Heb het al vaker geroepen dat er nog wel wat lijken uit de Zalmkast zullen komen rollen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
En dan moet Woutertje ook nog een paar duiten vinden om het Generaal Pardon te betalen...
Fijn hè, zo'n erfenis van zelfverklaard zuinige Zalm. Heb je het artikel wel gelezen?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
quote:Het huidige kabinet heeft afgesproken de zogeheten Zalmnorm te blijven hanteren
Het Generaal Pardon dus?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
en extra kosten in verband met de afspraken in het regeerakkoord zijn de oorzaken van de tegenvaller.
Hoe kansloos ben je wel niet als je mij helemaal zit te volgen tot in een topic van Turken in GCquote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Is dit niet zo'n beetje de meest ironische post van heel Fok?
Dat zijn kosten die nu nog niet in de begroting zitten gok ik. Veel meer dan een ruwe schatting kan je daar ook niet van maken namelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het Generaal Pardon dus?
Maar goed, de PvdA zit weer in het kabinet dus het grote uitdelen kan weer beginnen
Je vergelijkt jouw ziekelijke stalking van mijn persoon met mijn barmhartige intentie aangaande een knellende onderbroek?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:17 schreef Autodidact het volgende:
Ik weet niet hoe dit op de kansloosheidsladder staat in verhouding tot een fetisjisme over het comfort van de string van een ander forumlid eigenlijk
Bemerk ik hier het prille begin van een nieuwe beweging?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Standje 69 is immoreel! VERBIEDEN!!
Armeense slachtoffers? Citeren is een ziekelijke stalkingquote:Op woensdag 18 april 2007 13:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je vergelijkt jouw ziekelijke stalking van mijn persoon met mijn barmhartige intentie aangaande een knellende onderbroek?![]()
Misschien moet jij maar weer doen waar je goed in bent, het zoeken van armeense 'slachtoffers' achter elke Turkse boom.
Seksuele zuiverheid. JETZT.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Bemerk ik hier het prille begin van een nieuwe beweging?
Klopt niet helemaal, kabinet heeft namelijk verklaard met een hogere economische groei te begroten. Dat is wat anders dan de Zalm normquote:Op woensdag 18 april 2007 12:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Fijn hè, zo'n erfenis van zelfverklaard zuinige Zalm. Heb je het artikel wel gelezen?
[..]
Zalm poetst de begroting niet op, dat doet het huidige kabinet door minder voorzichtig te begroten.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zalm heeft het ook leuk gedaan door z''n laatste begroting mooi op te poetsen (fijn zo met verkiezingen vlak na prinsjesdag) maar dan kampt de opvolger met de problemen. Heb het al vaker geroepen dat er nog wel wat lijken uit de Zalmkast zullen komen rollen.
Fijn he Grijs I?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:32 schreef Reya het volgende:
Wel verbod heefdt het kabinet trouwens vandaag weer uitgevaardigd?
Ik ook niet, was ook niet op aanspreken maar een vraag.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb er niet voor gestemd, dus spreek mij er niet op aan![]()
Wie heeft het dan ook over vrouwenmishandeling? Ik zou elke mishandeling, man of vrouw, kunnen begrijpen, maar uiteraard niet goedkeuren.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
blablabla van vrouwenmishandelingen bagatelliseren wordt je niet veel slimmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |