abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48407984
Game on.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48408023
Waar staat die B voor?

Je hebt trouwens nog steeds geen foto van jezelf laten zien.
pi_48408032
Zeg Pope, je wilt mij dus doodschieten.

Zou je dat niet liever met je blote handen doen, als de zware jongen die jij bent?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48408056
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg Pope, je wilt mij dus doodschieten.

Zou je dat niet liever met je blote handen doen, als de zware jongen die jij bent?
Ik ben geen zware jongen. Ik zie je graag sterven, maar wil dat niet met al te veel moeite doen. Het is niet zo dat ik er genot uit zou halen je te vermoorden.
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:40:16 #5
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48408093
Goedemorgen
pi_48408105
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja hoor. Ga jij nou maar in jezelf prevelen.
Zelfs je manier van bitchfighten is belachelijk.

"Japie Hofstadgroep, rotjong, je hebt Mies pijn gedaan, waarom doe je dat?!"

"Hèehuhhhihihimhhbllllll mheheheheh hahaha ach man je bent zelf een vieze homo hahahaha"
pi_48408106
Zeg 't maar X-ray.. want je ontwijkt het nu. (ook een typisch verschijnsel van mensen die een minderwaardigheidscomplex hebben). Het zou mij niet verbazen als je een kutjeugd hebt gehad iig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48408118
Komt die foto nog!?
pi_48408133
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Zelfs je manier van bitchfighten is belachelijk.

"Japie Hofstadgroep, rotjong, je hebt Mies pijn gedaan, waarom doe je dat?!"

"Hèehuhhhihihimhhbllllll mheheheheh hahaha ach man je bent zelf een vieze homo hahahaha"
Allah Al Watan Al Malik
pi_48408169
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Komt die foto nog!?
Hier staat een leuke Kinderfoto-topic deel 77
pi_48408213
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg 't maar X-ray.. want je ontwijkt het nu. (ook een typisch verschijnsel van mensen die een minderwaardigheidscomplex hebben). Het zou mij niet verbazen als je een kutjeugd hebt gehad iig.
Mijn jeugd?
Nee die was eigenlijk wel gelukkig. Middle-class gezinnetje, 2 broers, vrij normaal gezin eigenlijk. Allebei de ouders nog in leven gelukkig.

Kijk, ik weet dat jij in je jeugd wilt blijven hangen en op je 23-e nog thuis woont zonder vriendinnetje, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen zo is, Mutantje.
pi_48408261
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]
Kijk, ik weet dat jij in je jeugd wilt blijven hangen en op je 23-e nog thuis woont zonder vriendinnetje, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen zo is, Mutantje.
Maar moslims worden toch allemaal op hun 19e in een gearrangeerd huwelijk gestopt, Hofstadt?

Ja leuke foto trouwens. Je bent dan wel lelijk, maar het is niet duidelijk genoeg om je er mee te pesten. Jammer.
pi_48408303
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Mijn jeugd?
Nee die was eigenlijk wel gelukkig. Middle-class gezinnetje, 2 broers, vrij normaal gezin eigenlijk. Allebei de ouders nog in leven gelukkig.

Ten eerste ben ik 21, en ten 2e woon ik al een aantal jaartjes niet meer thuis. Maar je jeugd heeft klaarblijkelijk wel diepe sporen achtergelaten. Waarschijnlijk hebben je 2 broers je altijd achtergesteld, het kleine broertje mocht niks, maar wil zich nu bewijzen tegenover de wereld dat hij weldegelijk wat is. Op school werd je gepest door getinten, vandaar ook de haat jegens alles wat ook maar enigszins een kleurtje heeft. Mijn zus bij het min. van justitie krijgt veel van zulke gevallen over de vloer. Je mag dan wel een gezin hebben, maar je state of mind ligt nog steeds 10 jaar terug.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48408355
Jaja rustig Mutant. We zijn allemaal slachtoffers van de maatschappij.

... Dat haalt niet weg dat ik ze graag dood zie. De slachtofferigsten.
pi_48408372
Hij heeft je door, X-Ray.
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:51:11 #16
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48408386
Wat een liefde hier
pi_48408397
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:50 schreef Autodidact het volgende:
Hij heeft je door, X-Ray.
Mensenkennis he
Allah Al Watan Al Malik
pi_48408411
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ten eerste ben ik 21, en ten 2e woon ik al een aantal jaartjes niet meer thuis.
Oh nu opeens niet meer? Vorige keer beaamde je dat je nog bij pappa en mamma woonde.
quote:
Maar je jeugd heeft klaarblijkelijk wel diepe sporen achtergelaten. Waarschijnlijk hebben je 2 broers je altijd achtergesteld, het kleine broertje mocht niks, maar wil zich nu bewijzen tegenover de wereld dat hij weldegelijk wat is.
Oh kom op, wij zijn geen Berbers hoor die dat soort dingen uitvreten. Ik was en ben heel blij met m'n 2 oudere broers. Het is niet zoals bij jullie dat je oudere broer je in elkaar beukt als je niet volgens een eeuwenoud sprookjesboek je leven indeelt.
quote:
Op school werd je gepest door getinten, vandaar ook de haat jegens alles wat ook maar enigszins een kleurtje heeft. Mijn zus bij het min. van justitie krijgt veel van zulke gevallen over de vloer.
Welnee kleur is irrelevant. Het gaat om het aanhangen van haat-ideologieen zoals fascisme en islamisme bijvoorbeeld.
pi_48408457
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Maar moslims worden toch allemaal op hun 19e in een gearrangeerd huwelijk gestopt, Hofstadt?
De vrouwen wel ja.
Mutant moet eerst zijn studie afmaken en boven de 120% minimuninkomensgrens komen voordat hij zijn nicht mag importeren.
quote:
Ja leuke foto trouwens. Je bent dan wel lelijk, maar het is niet duidelijk genoeg om je er mee te pesten. Jammer.
Ga jij nou maar eerst wat baardhaartjes kweken, spreken we weer verder als je een grote jongen geworden bent.
pi_48408471
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Welnee kleur is irrelevant
't Is de bontkraag.
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:54:56 #21
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48408480
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:51 schreef Reya het volgende:
Wat een liefde hier
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_48408496
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh nu opeens niet meer? Vorige keer beaamde je dat je nog bij pappa en mamma woonde.
Een korte tijd weer ja, om een wat betere kamer te vinden.
quote:
Oh kom op, wij zijn geen Berbers hoor die dat soort dingen uitvreten. Ik was en ben heel blij met m'n 2 oudere broers. Het is niet zoals bij jullie dat je oudere broer je in elkaar beukt als je niet volgens een eeuwenoud sprookjesboek je leven indeelt.
Nee exact, ik heb respect voor mijn oudere broers en ja ruzie hoort er bij. Mensen die zeggen dat ze nooit ruzie met hun broertjes/zusjes hebben gehad, zijn gewoon leugenaars.
quote:
Welnee kleur is irrelevant. Het gaat om het aanhangen van haat-ideologieen zoals fascisme en islamisme bijvoorbeeld.
Dat waag ik te betwijfelen, jij hebt zeg maar de speciale gave gekregen om aan iemands kleur te zien wat voor ideologie diegene aanhangt.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:56:29 #23
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48408525
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Mutant moet eerst zijn studie afmaken en boven de 120% minimuninkomensgrens komen voordat hij zijn nicht mag importeren.
Ik woon al in Nederland hoor
pi_48408528
quote:
De vrouwen wel ja.
M'n zus is 28 en die gaat over 3 weken trouwen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48408549
Maar goed kinders. De grote meneer moet de weg op, ik moet centjes verdienen zodat jullie staatssubsidies weer betaald kunnen worden. Ik kom vanmiddag nog wel even kijken.
pi_48408574
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

M'n zus is 28 en die gaat over 3 weken trouwen.
Uit wel land komt de gelukkige?
pi_48408592
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Uit wel land komt de gelukkige?
Granada
Allah Al Watan Al Malik
pi_48408614
quote:

[..]

Ga jij nou maar eerst wat baardhaartjes kweken, spreken we weer verder als je een grote jongen geworden bent.
Dat beroep op de autoriteit van leeftijd begrijp ik nooit zo. Daar word je ook echt niet minder lelijk van, rattekop (Ja, je weet best dat je op een dier lijkt...)

(Ik werk trouwens gewoon voor mijn geld en heb een lening die ik weer terug moet betalen, dus dat met die centjes is een beetje onzin, Mijnheer).
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:01:46 #29
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48408668
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed kinders. De grote meneer moet de weg op, ik moet centjes verdienen zodat jullie staatssubsidies weer betaald kunnen worden. Ik kom vanmiddag nog wel even kijken.
Daar mag je niet mee spotten. Tegenwoordig moet ik zelfs sollicitatiebrieven versturen om mijn uitkering te behouden
pi_48408747
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef Reya het volgende:

[..]

Daar mag je niet mee spotten. Tegenwoordig moet ik zelfs sollicitatiebrieven versturen om mijn uitkering te behouden
Wat een afzetters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')