Ik ben geen zware jongen. Ik zie je graag sterven, maar wil dat niet met al te veel moeite doen. Het is niet zo dat ik er genot uit zou halen je te vermoorden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg Pope, je wilt mij dus doodschieten.
Zou je dat niet liever met je blote handen doen, als de zware jongen die jij bent?
Zelfs je manier van bitchfighten is belachelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja hoor. Ga jij nou maar in jezelf prevelen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zelfs je manier van bitchfighten is belachelijk.
"Japie Hofstadgroep, rotjong, je hebt Mies pijn gedaan, waarom doe je dat?!"
"Hèehuhhhihihimhhbllllll mheheheheh hahaha ach man je bent zelf een vieze homo hahahaha"
Hier staat een leuke Kinderfoto-topic deel 77quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Komt die foto nog!?
Mijn jeugd?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg 't maar X-ray.. want je ontwijkt het nu. (ook een typisch verschijnsel van mensen die een minderwaardigheidscomplex hebben). Het zou mij niet verbazen als je een kutjeugd hebt gehad iig.
Maar moslims worden toch allemaal op hun 19e in een gearrangeerd huwelijk gestopt, Hofstadt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kijk, ik weet dat jij in je jeugd wilt blijven hangen en op je 23-e nog thuis woont zonder vriendinnetje, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen zo is, Mutantje.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mijn jeugd?
Nee die was eigenlijk wel gelukkig. Middle-class gezinnetje, 2 broers, vrij normaal gezin eigenlijk. Allebei de ouders nog in leven gelukkig.
Kijk, ik weet dat jij in je jeugd wilt blijven hangen en op je 23-e nog thuis woont zonder vriendinnetje, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen zo is, Mutantje.
Mensenkennis hequote:Op dinsdag 17 april 2007 09:50 schreef Autodidact het volgende:
Hij heeft je door, X-Ray.
Oh nu opeens niet meer? Vorige keer beaamde je dat je nog bij pappa en mamma woonde.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Ten eerste ben ik 21, en ten 2e woon ik al een aantal jaartjes niet meer thuis.
Oh kom op, wij zijn geen Berbers hoor die dat soort dingen uitvreten. Ik was en ben heel blij met m'n 2 oudere broers. Het is niet zoals bij jullie dat je oudere broer je in elkaar beukt als je niet volgens een eeuwenoud sprookjesboek je leven indeelt.quote:Maar je jeugd heeft klaarblijkelijk wel diepe sporen achtergelaten. Waarschijnlijk hebben je 2 broers je altijd achtergesteld, het kleine broertje mocht niks, maar wil zich nu bewijzen tegenover de wereld dat hij weldegelijk wat is.
Welnee kleur is irrelevant. Het gaat om het aanhangen van haat-ideologieen zoals fascisme en islamisme bijvoorbeeld.quote:Op school werd je gepest door getinten, vandaar ook de haat jegens alles wat ook maar enigszins een kleurtje heeft. Mijn zus bij het min. van justitie krijgt veel van zulke gevallen over de vloer.
De vrouwen wel ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Maar moslims worden toch allemaal op hun 19e in een gearrangeerd huwelijk gestopt, Hofstadt?
Ga jij nou maar eerst wat baardhaartjes kweken, spreken we weer verder als je een grote jongen geworden bent.quote:Ja leuke foto trouwens. Je bent dan wel lelijk, maar het is niet duidelijk genoeg om je er mee te pesten. Jammer.
quote:
Een korte tijd weer ja, om een wat betere kamer te vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh nu opeens niet meer? Vorige keer beaamde je dat je nog bij pappa en mamma woonde.
Nee exact, ik heb respect voor mijn oudere broers en ja ruzie hoort er bij. Mensen die zeggen dat ze nooit ruzie met hun broertjes/zusjes hebben gehad, zijn gewoon leugenaars.quote:Oh kom op, wij zijn geen Berbers hoor die dat soort dingen uitvreten. Ik was en ben heel blij met m'n 2 oudere broers. Het is niet zoals bij jullie dat je oudere broer je in elkaar beukt als je niet volgens een eeuwenoud sprookjesboek je leven indeelt.
Dat waag ik te betwijfelen, jij hebt zeg maar de speciale gave gekregen om aan iemands kleur te zien wat voor ideologie diegene aanhangt.quote:Welnee kleur is irrelevant. Het gaat om het aanhangen van haat-ideologieen zoals fascisme en islamisme bijvoorbeeld.
Ik woon al in Nederland hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mutant moet eerst zijn studie afmaken en boven de 120% minimuninkomensgrens komen voordat hij zijn nicht mag importeren.
M'n zus is 28 en die gaat over 3 weken trouwen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
De vrouwen wel ja.
Uit wel land komt de gelukkige?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
M'n zus is 28 en die gaat over 3 weken trouwen.![]()
Granadaquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uit wel land komt de gelukkige?
Dat beroep op de autoriteit van leeftijd begrijp ik nooit zo. Daar word je ook echt niet minder lelijk van, rattekop (Ja, je weet best dat je op een dier lijkt...)quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst wat baardhaartjes kweken, spreken we weer verder als je een grote jongen geworden bent.
Daar mag je niet mee spotten. Tegenwoordig moet ik zelfs sollicitatiebrieven versturen om mijn uitkering te behoudenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed kinders. De grote meneer moet de weg op, ik moet centjes verdienen zodat jullie staatssubsidies weer betaald kunnen worden. Ik kom vanmiddag nog wel even kijken.
Wat een afzetters.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar mag je niet mee spotten. Tegenwoordig moet ik zelfs sollicitatiebrieven versturen om mijn uitkering te behouden![]()
O, ik dacht altijd dat je fotomodel was.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar mag je niet mee spotten. Tegenwoordig moet ik zelfs sollicitatiebrieven versturen om mijn uitkering te behouden![]()
Hier ben ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Helemaal mee eens. Lof aan degene die die kan brengen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Helemaal mee eens. Lof aan degene die die kan brengen.
Daar heb je het toch fout hoor. Zeker in een wat "wittere omgeving" mengt het vaak heel aardig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Christenen hebben ook moeite met sommige mensen in hun eigen groep. Zo zul je nooit een donker persoon in een witte kerk zien, maar ook andersom. Je zult geen wit persoon in een donkere kerk zien. Uitzonderingen daargelaten. In een moskee heb je dat niet. Loop een willekeurige moskee binnen en je zult er mensen van alle kleuren vinden.
Heb je al een leuk Achmedje op het oog voor je Rosalie?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hier staat een leuke Kinderfoto-topic deel 77
Gangster.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hier staat een leuke Kinderfoto-topic deel 77
Haar kleurtje heeft ze in ieder geval al meequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb je al een leuk Achmedje op het oog voor je Rosalie?
Nationalisten aller landen verenigt u!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
"Vecht voor de vereniging aller volken der aarde"
Ahmedinjedad
Juist, die slaat nog wel een leuk berbertje aan de haakquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Haar kleurtje heeft ze in ieder geval al mee![]()
Sinds wanneer hebben ze jou een blauwe laag gegeven? Geeft Sigme af ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:58 schreef Mutant01 het volgende:
Hij valt tijdelijk in voor Sp3c (al een maand ofzo, eerder blauw dan Sigme meen ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:30 schreef Napalm het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze jou een blauwe laag gegeven? Geeft Sigme af ofzo?
Ik ruik op afstand wanneer vrouwen liegen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Alles heeeel goed met je zo te zien
Wat een schatje![]()
![]()
Vast precies haar mama![]()
Muttie en ik zijn héél intiemquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:30 schreef Napalm het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze jou een blauwe laag gegeven? Geeft Sigme af ofzo?
hah,hebben ze spekkie eindelijk een enkeltje Talibanistan gegeven?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij valt tijdelijk in voor Sp3c (al een maand ofzo, eerder blauw dan Sigme meen ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |