abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:21:15 #101
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48417856
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nog een economische vluchtelinge uit die regio die (veel) geld wil verdienen over de ruggen van moslims.
Waarom maken die moslims dat toch zo gemakkelijk?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_48417884
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Gaarne, en dan het liefst in een ander subforum.
Ik heb alvast een suggestie voor de topictitels 'Het westen is slecht' en 'Mijn leven zou perfect zijn in Turkije'.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_48417922
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

het is daar anders ook niet al te best voor ze afgelopen, het is dat er van buitenaf ingegrepen is anders was er daar nu geen een meer.
Klopt. En daarom zal het hier ook anders aflopen dan daar: tegen die tijd is er niemand meer die kan en/of wil ingrijpen, zoals wij dat wel in Joegoslavië deden.
pi_48417924
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik heb alvast een suggestie voor de topictitels 'Het westen is slecht' en 'Mijn leven zou perfect zijn in Turkije'.
je zou proza moeten schrijven
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_48417957
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Waarom maken die moslims dat toch zo gemakkelijk?
Moslims maken dat niet zo gemakkelijk
Het is de onwetendheid van de westerlingen die snel van alles aannemen en denken dat het waar is
pi_48417964
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Uhmm, nee. Maar een landverrader kan je me niet noemen
Nee, het zal niet. Dit hele topic staat vol met uitspraken van jouw hand die een landverrader absoluut niet zouden misstaan.
pi_48417984
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Klopt. En daarom zal het hier ook anders aflopen dan daar: tegen die tijd is er niemand meer die kan en/of wil ingrijpen, zoals wij dat wel in Joegoslavië deden.
Ja..NL greep in..Ging zeer goed..
pi_48417992
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:23 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Nee, het zal niet. Dit hele topic staat vol met uitspraken van jouw hand die een landverrader absoluut niet zouden misstaan.
Zoals??
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_48417995
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

je zou proza moeten schrijven
Ik zat zelf meer te denken aan wetenschappelijke essays, zoals BSB.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_48418053
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:24 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik zat zelf meer te denken aan wetenschappelijke essays, zoals BSB.
Maak het dan wel wat leesbaarder aub
pi_48418090
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Maak het dan wel wat leesbaarder aub
Ik beloof niets.
pi_48418099
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Zoals??
het veelvuldig bagatelliseren en goedpraten van islamgeweld.
pi_48418139
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef matroesjka het volgende:

[..]

het veelvuldig bagatelliseren en goedpraten van islamgeweld.
Uhmm, waar doe ik dat, quotes graag?
pi_48418143
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:24 schreef Devrim het volgende:

[..]

Ja..NL greep in..Ging zeer goed..
Niet goed genoeg...
pi_48418191
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef Devrim het volgende:
Mooi zo..vuile haatzaaier moet gewoon oprotten

Dat je zelf niet inziet hoe hypocriet deze post is zegt wat mij betreft genoeg over je cognitieve vermogens.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_48418226
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:29 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dat je zelf niet inziet hoe hypocriet deze post is zegt wat mij betreft genoeg over je cognitieve vermogens.
Ah vertel
pi_48418245
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee, ik laat het liever aan de lezer zelf over om even een paar pagina's terug te lezen. Je kunt het namelijk niet missen: onaflatend gehuil over de bron van het bericht, over het kwaadaardige christendom en over arme zielige moslims die onheus zouden worden bejegend.
pi_48418304
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Niet spelen met de kloon. De naam suggereert dat hij er nog wel een paar heeft. http://nl.wikipedia.org/wiki/Matroesjka
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:34:28 #119
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48418410
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:23 schreef Devrim het volgende:

[..]

Moslims maken dat niet zo gemakkelijk
Het is de onwetendheid van de westerlingen die snel van alles aannemen en denken dat het waar is
Inderdaad. Men kan de westerlingen vanalles wijsmaken. Bijvoorbeeld dat Islam liefde is.
pi_48418414
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef Devrim het volgende:

[..]

Ah vertel
*zucht*

Waarom hebben mensen over het algemeen iets tegen haatzaaiers? Omdat het zaaien van haat leidt tot geweld. Men keurt geweld af, dus keurt men haatzaaiers af. Maar vervolgens vindt men geweld tegenover diezelfde haatzaaiers WEL geoorloofd. En daarmee ben je dus niks beter dan datgene wat je zo verafschuwt.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_48418494
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:34 schreef Seneca het volgende:

[..]

*zucht*

Waarom hebben mensen over het algemeen iets tegen haatzaaiers? Omdat het zaaien van haat leidt tot geweld. Men keurt geweld af, dus keurt men haatzaaiers af. Maar vervolgens vindt men geweld tegenover diezelfde haatzaaiers WEL geoorloofd. En daarmee ben je dus niks beter dan datgene wat je zo verafschuwt.
Laat toch zitten joh. Moslims snappen dit soort zaken in het algemeen sowieso niet.

Wederkerigheid is een onbekend begrip binnen de islamitische wereld. Men 'eist' vooral, liefst op hoge poten.
pi_48418579
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Nee, ik laat het liever aan de lezer zelf over om even een paar pagina's terug te lezen. Je kunt het namelijk niet missen: onaflatend gehuil over de bron van het bericht, over het kwaadaardige christendom en over arme zielige moslims die onheus zouden worden bejegend.
Ik ben zelf katholiek, dom wicht
pi_48418872
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik ben zelf katholiek, dom wicht
Ja, en dus zou je geen NSB'er kunnen zijn Het kenmerkt juist de ware NSB'er dat deze zijn eigen waarden en normen verraadt, in jouw geval het christendom.

Overigens lijkt het me sterk dat je een ècht gelovige katholiek bent, aangezien je hierboven nog roept dat alle religies kut zijn, of iets van die strekking.
pi_48419148
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:44 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Ja, en dus zou je geen NSB'er kunnen zijn Het kenmerkt juist de ware NSB'er dat deze zijn eigen waarden en normen verraadt, in jouw geval het christendom.

Overigens lijkt het me sterk dat je een ècht gelovige katholiek bent, aangezien je hierboven nog roept dat alle religies kut zijn, of iets van die strekking.
Dogma's zijn kut ja, van welke kant dan ook. Maar je mag best geloven in iets. Dat is een onderscheid die ik maak.

Maar goed, vind mij maar een NSBert, als jij je daar lekker bij voelt, veel plezier.
pi_48419182
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:36 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Laat toch zitten joh. Moslims snappen dit soort zaken in het algemeen sowieso niet.

Wederkerigheid is een onbekend begrip binnen de islamitische wereld. Men 'eist' vooral, liefst op hoge poten.
En dit gegeneraliseer van 'Westerlingen' draagt wel iets bij denk je?
pi_48419190
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Maar goed, vind mij maar een NSBert, als jij je daar lekker bij voelt, veel plezier.
Tanx. Zal wel lukken hoor!
pi_48419284
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:50 schreef Seneca het volgende:

[..]

En dit gegeneraliseer van 'Westerlingen' draagt wel iets bij denk je?
Wie zegt dat ik 'iets [positiefs] bij wil dragen'?

Wat mij betreft is het kalf al lang verdronken. Ik probeer alleen maar voor de gevolgen te waarschuwen.
pi_48419293
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:50 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Tanx. Zal wel lukken hoor!
Ben alleen bang dat jij bij de eerste jankerts hoort die overlopen als het er echt op aankomt.
pi_48419399
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ben alleen bang dat jij bij de eerste jankerts hoort die overlopen dan mijn persoon als het er echt op aankomt.
Daar mag je bang voor zijn, ik houd je niet tegen. Ik denk echter dat het een irreële angst zal blijken te zijn, ook wel 'fobie' genoemd.
pi_48419512
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Daar mag je bang voor zijn, ik houd je niet tegen. Ik denk echter dat het een irreële angst zal blijken te zijn, ook wel 'fobie' genoemd.
Ik heb geen fobieën. Ik vraag me wel af of jij ueberhaubt de wapenen zou willen opnemen om je land te verdedigen. Je lijkt mij meer zo'n type die een grote muil heeft maar ondertussen onder de oproepplicht door wil sneaken.
pi_48419572
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik 'iets [positiefs] bij wil dragen'?

Wat mij betreft is het kalf al lang verdronken. Ik probeer alleen maar voor de gevolgen te waarschuwen.
Tja, dat is imho tekenend voor onze samenleving inderdaad. Mensen WILLEN helemaal niet zien dat er ook gematigde moslims zijn. Het is veel makkelijker om ze over een kam te scheren. We zijn ondertussen zo onzeker over ons eigen gelijk dat we per se een vijand nodig hebben om maar zeker te weten dat WIJ in ieder geval bij de 'good guys' horen.

Op precies dezelfde manier is het veel makkelijker om iemand door middel van geweld de mond te snoeren, dan om met zo iemand de discussie aan te gaan. We zijn zo onzeker over ons eigen wereldbeeld dat we bereid zijn dit met geweld te verdedigen als iemand dit ondermijnt.

Wat dat betreft herhaalt de geschiedenis zich voor de zoveelste keer. De mens laat zich drijven door angst. Angst voor het onbekend, angst voor datgene wat we niet begrijpen. En angst kan alleen maar leiden tot onbegrip en haat.
pi_48419621
Zullen we weer ontopic gaan? We hadden het over een klein van oorsprong Somalisch vrouwtje dat op heldhaftige wijze 7 kwaadwillende mannen van zich afsloeg. Tja, vechten kunnen ze wel die afrikaanse vrouwtjes!
pi_48419642
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik heb geen fobieën. Ik vraag me wel af of jij ueberhaubt de wapenen zou willen opnemen om je land te verdedigen. Je lijkt mij meer zo'n type die een grote muil heeft maar ondertussen onder de oproepplicht door wil sneaken.
Nogmaals, dat idee mag je hebben. Ik zit daar verder niet zo mee. We zullen vanzelf zien hoe wij beiden reageren als het eenmaal zover is. Voorlopig heb jij je in dit topic al van je slechtste kant laten zien.
pi_48419693
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Sowieso vind ik het hele idee om voor een 'land' te vechten achterhaald en barbaars. Ik ga een beetje mijn medemens kapot schieten om een stuk grond.
pi_48419715
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Seneca het volgende:
We zijn ondertussen zo onzeker over ons eigen gelijk
Ik ben helemaal niet 'onzeker over mijn eigen gelijk'. Ik roep al vijftien jaar dat deze ellende er op termijn aan zit te komen, en krijg tot nu toe alleen maar steeds meer gelijk.
pi_48419730
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:59 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Nogmaals, dat idee mag je hebben. Ik zit daar verder niet zo mee. We zullen vanzelf zien hoe wij beiden reageren als het eenmaal zover is. Voorlopig heb jij je in dit topic al van je slechtste kant laten zien.
Nee, hoor standaard reactie van mij als ik landverrader wordt genoemd. Dan maakt dat blauwe kleurtje me ook niet meer uit, kut prutser.
pi_48419786
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
kut prutser
gut
pi_48419795
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Seneca het volgende:

[..]

Mensen WILLEN helemaal niet zien dat er ook gematigde moslims zijn.
het is een vorm van radikalisatie die je bij een bepaalde groep ziet.
zowel aan de linkerkant bij de anti-Fa's, de rechtsradikalen én de moslim-fundi's .

allemaal groepen die gefixeerd zijn op de 'schandeligheid' van de andere groep en de radikaliteit daarvan en die uit beschuldigingen jegens de andere groep, een rechtvaardiging halen om zélf precies hetzelfde zich te gedragen.

het enige wat je kunt doen is de radikalisatie te bestrijden, maar ook niet je ogen te sluiten voor diegenen die meer genuanceerd zijn;
iedereen zou voor zichzelf sterk moeten oppassen met het 'aanhangen' en 'navolgen' van zwart-wit ideeen ...

voor je het wet gaat diegene die dat doet zelf een lid van de andere groep in elkaar slaan omdat 'die zo fout is', en 'omdat praten niet meer helpt'.
pi_48419818
Dit is natuurlijk afkeurenswaardig, want vrouwenbesnijdenissen hebben geen basis in de islam. Imams zouden zich daarvan moeten distantiëren, en het is goed dat deze vrouw het wereldkundig heeft gemaakt.

Wel moet ik zeggen dat ik de bron nogal twijfelachtig vind. "Irakeze terreurorganisatie"? Een serieuze nieuwssite zou niet zulke domme spelfouten maken.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_48419893
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet 'onzeker over mijn eigen gelijk'. Ik roep al vijftien jaar dat deze ellende er op termijn aan zit te komen, en krijg tot nu toe alleen maar steeds meer gelijk.
Ha! Je ziet het dus al vijftien jaar aankomen, en toch heb je er niets aan gedaan. Dat is voor mij al genoeg reden om aan te nemen dat je stiekem gewoon WIL dat het misloopt. En dat geldt voor iedereen die van mening is dat het niet anders dan mis kan gaan met al die moslims in ons land.

"Weten wat het juiste pad is, en het niet bewandelen, is lafheid"
- Confucius
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:06:52 #141
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48419981
En er zijn weer mensen die dit goedpraten.

't Wordt steeds gekker. In elkaar getrapt worden om een mening schijnt ondertussen een recht te zijn geworden. en je moet er nog blij om zijn ook, 't had ook je dood kunnen zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:07:20 #142
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_48420003
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef Devrim het volgende:
Mooi zo..vuile haatzaaier moet gewoon oprotten
Grappig, ik hoop hetzelfde voor jou en je familie.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_48420129
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Grappig, ik hoop hetzelfde voor jou en je familie.
Waarom moet je weer op de persoonlijke tour? Heeft hij jou of je familie iets toegewenst?
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:13:07 #144
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_48420268
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Waarom moet je weer op de persoonlijke tour? Heeft hij jou of je familie iets toegewenst?
Diegene die hij wat toewenst wel? Jij bent alleen betrokken bij verwensingen aan jouw eigen adres?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:14:27 #145
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_48420313
Maar het is alweer duidelijk, voor veel moslims op fok lijkt geweld een goede oplossing om de monden te snoeren van mensen die een andere mening hebben dan jij. Wandelende reclamezuilen voor Wilders.
pi_48420528
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Pracissor het volgende:
Maar het is alweer duidelijk, voor veel moslims op fok lijkt geweld een goede oplossing om de monden te snoeren van mensen die een andere mening hebben dan jij. Wandelende reclamezuilen voor Wilders.
Veel ik heb er hoogstens drie gezien

Ik mis alleen Meki eigenlijk nog
pi_48420548
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:13 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Diegene die hij wat toewenst wel? Jij bent alleen betrokken bij verwensingen aan jouw eigen adres?
Het is policy om op te treden tegen persoonlijke verwensingen tegenover users. Verwensingen aan het adres van buitenstaanders is geen onderdeel van de policy. Dat zou inhouden dat geen enkele verwensing aan het adres van Hitler, Mao, Bush, Saddam, Osama, enz geoorloofd zou zijn.

Begrijp je nu waarom zijn verwensing wel kan en die van jou niet?
pi_48420649
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Pracissor het volgende:
Ach, goede oplossing is een groot woord. Het is een ongewenst alternatief. Ik begrijp het wel, maar ik keur het niet goed.

Wat vind jij eigenlijk van het structurele geweld van Israeli's op Palestijnen en geweld van Amerikanen op Irakezen?
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:28:03 #149
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48421019
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ach, goede oplossing is een groot woord. Het is een ongewenst alternatief. Ik begrijp het wel, maar ik keur het niet goed.
Dat je begrijpt is gewoon treurig. Echter is het in de moslimgemeenschap gemeengoed kritiek tegen traditionele waarden en autoriteiten de mond te snoeren -daarom is er zo weinig of geen vooruitgang binnen de moslimgemeenschap, dus je weet gewoon niet beter.
Dat je het afkeurt ten spijt.
quote:
Wat vind jij eigenlijk van het structurele geweld van Israeli's op Palestijnen en geweld van Amerikanen op Irakezen?
Ik zie weinig veband tussen deze vraag en de strekking vandeze topic.
pi_48421145
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

"structureel geweld"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')