abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48412517
Noorse Ayaan afgetuigd
quote:
Anders Wellebeeke- 16 april 2007
De van oorsprong Somalische Kadra ontmaskerde in 2000 Noorse imams als voorstanders van vrouwenbesnijdenis. Reden genoeg voor Oslose moslims om haar op straat af te tuigen.

Lees het hele artikel in Aftenposten op: http://www.aftenposten.no/english/local/article1734869.ece

Kadra heeft meerdere gebroken ribben overgehouden aan het geweld dat uit naam van de islam werd gepleegd.

Basim Ghozlan, voorzitter van het Noorse Islamitische Verbond, reageert op islamitische wijze: Kadra zou liegen.

Noorwegen heeft een lange geschiedenis van tolerantie voor islamitische misdadigers. Denk bijvoorbeeld aan de salafistische jihadi Mullah Krekar. Ondank zijn leiderschap van de Irakeze terroristische organisatie Ansar-al-Islam verblijft Krekar al sinds 1991 als "vluchteling" in Noorwegen.
Bron: http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=3344&titel=Noorse_Ayaan_afgetuigd
Opvallend dat het weer een vrouw is die van haar hart geen moordkuil maakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 17-04-2007 13:15:11 ]
pi_48412565
Mooi zo..vuile haatzaaier moet gewoon oprotten
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:03:32 #3
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_48412617
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef buachaille het volgende:
Opvallend dat het weer een vrouw is die van haar hart geen moordkuil maakt.
Lijkt mij niet, in de extreme situaties zijn zij vaker de ondergeschikten.

Daarnaast zijn er natuurlijk ook wel mannen aan te wijzen die het een en ander voor elkaar hebben gekregen of geprobeerd hebben.
[KNE]-Mod
pi_48412719
Ze is wel echt een kloon van Ayaan!
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:06:27 #5
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_48412728
quote:
Basim Ghozlan, voorzitter van het Noorse Islamitische Verbond, reageert op islamitische wijze: Kadra zou liegen.
quote:
The Islamic Council Norway (IRN) condemned the attack on Kadra and urged that she pursue the matter with police.

"Behavior where one goes to physical attack on someone you disagree with violates Islamic teaching and the prophet Muhammad's sunnah (lifestyle). We strongly object to such behavior," the IRN said in a press release.
?
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_48413018
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

[..]

?
het vrije volk doet aan vrij interpreteren blijkbaar ..
pleased to meet you
pi_48413517
Ik hoop dat ze snel gepakt worden en zwaar worden gestraft. Eventueel daarna uitzetten als dat mogelijk is. In de toekomst doen westerse landen er verstandig aan om zorgvuldiger te kijken wie er precies wordt toegelaten in hun landen en maken zij wetgeving (geldende voor nog komende nieuwkomers) die het mogelijk maakt om immigranten uit te zetten in het geval van verzwegen misdaden of een strafblad en bij het begaan van misdaden binnen x jaar na de naturalisatie. Ik geloof dat in de VS dergelijke wetgeving al langer bestaat.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_48413818
Achterlijk Volk.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_48414049
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:30 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoop dat ze snel gepakt worden en zwaar worden gestraft. Eventueel daarna uitzetten als dat mogelijk is. In de toekomst doen westerse landen er verstandig aan om zorgvuldiger te kijken wie er precies wordt toegelaten in hun landen en maken zij wetgeving (geldende voor nog komende nieuwkomers) die het mogelijk maakt om immigranten uit te zetten in het geval van verzwegen misdaden of een strafblad en bij het begaan van misdaden binnen x jaar na de naturalisatie. Ik geloof dat in de VS dergelijke wetgeving al langer bestaat.
Idd...ze moeten die Noorse Ayaan gewoon uitzetten en nooit meer zulk tuig binnenlaten
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:48:19 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_48414120
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze is wel echt een kloon van Ayaan!
Jammer genoeg wel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_48414199
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Devrim het volgende:

[..]

Idd...ze moeten die Noorse Ayaan gewoon uitzetten en nooit meer zulk tuig binnenlaten
Vanochtend keihard tegen een muur aangerend toevallig?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_48414220
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vanochtend keihard tegen een muur aangerend toevallig?
Nee..jij wel dan?
pi_48414259
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:51 schreef Devrim het volgende:

[..]

Nee..jij wel dan?
Nee, maar ik vraag het maar effe voor de zekerheid, je klinkt zo wazig, beetje alsof je een zware hersenschudding hebt of zo.
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:52:38 #14
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48414275
Moslimvrouwen proberen op regelmatige basis hun inferieure positie en sexuele onderdrukking, waarbij zij enkel de functie als broedmachine hebben, aan de kaak te stellen.
Echter even zo vaak ontsteekt de massa vervolgens in woede en moet iedereen die ook maar de geringste kritiek uit de mond worden genoerd. Figuurlijk maar ook letterlijk.
Men hoeft dus niet te verwachten dat de Islam zich van binnenuit moderniseert. Van buitenuit moeten deze en soortgelijke zaken ongehinderd en ongelimiteerd naar buiten worden gebracht en tot in den treure worden herhaald om maar iets van veranderingen teweeg te kunnen brengen.
Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of dit hoop tegen beter weten in is.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_48414281
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee, maar ik vraag het maar effe voor de zekerheid, je klinkt zo wazig, beetje alsof je een zware hersenschudding hebt of zo.
Nee,
Alles prima hier.
Misschien ligt het probleem wel bij jou
pi_48414376
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Devrim het volgende:

[..]

Toch denk ik dat "noorse ayaan" iets teveel eer voor haar is. Ze heeft enkele imams ontmaskerd als stiekeme voorstanders van vrouwenbesnijdenis. Het is goed dat ze dat gedaan heeft, want ik denk dat je vrouwenbesnijdenis (zoals dat in Somalië gangbaar is) niet moet vergelijken met het weghalen van het voorhuidje bij jongetjes. Je kunt het eerder vergelijken met het weghalen van het piemeltje dan.
pi_48414442
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:52 schreef Devrim het volgende:

[..]

Nee,
Alles prima hier.
Misschien ligt het probleem wel bij jou
Lijkt me niet, ik zit niet als een malloot te roepen dat een vrouw die besnijdenis aan de kaak stelt het land uitgeflikkert moet worden, als ik even teruglees zie ik jou dit al twee keer doen in dit topic, waardoor ik tot de conclusie kom dat je of een beetje verward bent, of gewoon een onruststokertje. het zal wel een combinatie van beiden zijn.
pi_48414468
TT even gelijk getrokken met de Nederlandstalige bron.

Ik moet even nadenken over in hoeverre we de bron als geldig moet beschouwen.

Aftenposten als bron was misschien verstandiger geweest ipv een zeer gekleurde en dubieuze website.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_48414583
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:55 schreef buachaille het volgende:

[..]

Toch denk ik dat "noorse ayaan" iets teveel eer voor haar is. Ze heeft enkele imams ontmaskerd als stiekeme voorstanders van vrouwenbesnijdenis. Het is goed dat ze dat gedaan heeft, want ik denk dat je vrouwenbesnijdenis (zoals dat in Somalië gangbaar is) niet moet vergelijken met het weghalen van het voorhuidje bij jongetjes. Je kunt het eerder vergelijken met het weghalen van het piemeltje dan.
Prima
Maar vrouwenbesnijdenis heeft niks te maken met de Islam..dus connectie Imam - vrouwenbesnijdenis zie ik eigenlijk verder niet
pi_48414723
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:00 schreef Devrim het volgende:

[..]

Prima
Maar vrouwenbesnijdenis heeft niks te maken met de Islam..dus connectie Imam - vrouwenbesnijdenis zie ik eigenlijk verder niet
Vandaar dat "noorse ayaan" iets teveel eer voor haar is. Het punt is wel dat de Imam's openlijk liegen. Als je je in publiek opstelt tegen vrouwenbesnijdenis dan moet je dat ook in het verborgene doen. Deze hele kwestie is weer olie op het figuur van personen (waaronder ik) die roepen dat moslims geen problemen hebben met het voorliegen van "ongelovigen" (bedoeld wordt anders-gelovigen).
pi_48414813
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

Aftenposten als bron was misschien verstandiger geweest ipv een zeer gekleurde en dubieuze website.
in de Noorse aftenposten staat ook de reactie van het Islamic Council Norway:
quote:
The Islamic Council Norway (IRN) condemned the attack on Kadra and urged that she pursue the matter with police.

"Behavior where one goes to physical attack on someone you disagree with violates Islamic teaching and the prophet Muhammad's sunnah (lifestyle). We strongly object to such behavior," the IRN said in a press release.
http://www.aftenposten.no/english/local/article1734869.ece

die website maakt daar vervolgens van dat de aanval op de persoon door moslims werd 'goedgekeurd' ... een nogal grove en lage leugen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:07:18 #22
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48414866
quote:

[..]

Prima
'Niets te maken?'...
quote:
Kadra was attacked and beaten senseless by seven or eight persons of Somali origin, newspaper VG reports.
"I was terrified. While I lay on the pavement they kicked me and screamed that I had trampled on the Koran. Several shouted Allah-o-akbar (God is great) and also recited from the Koran," Kadra told VG.
Ik zie wel een relatie...
pi_48414888
Dat krijg je met die ongeciviliseerde wezens met een achterlijke cultuur... Iedereen die een mening heeft anders dan die van hen wordt het zwijgen opgelegd.. Bedankt links, voor 30 mln moslims met hun debiele denkbeelden uit een sprookje ergens in het jaar 630 die in het vrije gebied op aarde zijn binnengelaten.
Present.
pi_48414902
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

Ik heb de mijn originele TT wel nog even boven de openingspost gezet, m.i. was hij "straight-to-the-point". De bron is wel gekleurd, welke website is dat niet, maar dat het een dubieuze website is ben ik niet met je eens. Het is een nogal rare reflex (tik) om een rechts weblog dubieus te noemen.
pi_48414939
quote:

[..]

Prima
Behalve dan dat 99,9 % van de vrouwenbesnijdenissen in landen met het islamitische geloof gebeurt, zie ik heel goed in dat jij dit verband niet begrijpt.
Present.
  Donald Duck held dinsdag 17 april 2007 @ 13:12:29 #26
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48415073
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ach ja. Hij is een moslim he en dus dus nogal mongoolachtig over dit soort onderwerpen. Z'n valse religie komt er slecht van af (alweer!) en dan gaat ie zo doen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48415131
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik heb de mijn originele TT wel nog even boven de openingspost gezet, m.i. was hij "straight-to-the-point". De bron is wel gekleurd, welke website is dat niet, maar dat het een dubieuze website is ben ik niet met je eens. Het is een nogal rare reflex (tik) om een rechts weblog dubieus te noemen.
Nee, jou TT was nutteloos. Of verzin een goede TT of neem hem gewoon over uit het bericht. Dat moet Meki doen, dus jij ook. Einde discussie.

En dat ze dubieus zouden zijn, mwhoaa het verdraaien van teksten uit de Aftenposten is misschien een begin? Of misschien dat ze het van de VG hadden, dat zou wel kunnen.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_48415172
Oh ja, je titel is ook gewijzigd.
pi_48415189
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef Konlewicz het volgende:

[..]

Behalve dan dat 99,9 % van de vrouwenbesnijdenissen in landen met het islamitische geloof gebeurt, zie ik heel goed in dat jij dit verband niet begrijpt.
quote:
Religie. Vrouwenbesnijdenis komt hoofdzakelijk onder moslims voor. Hierdoor wordt nogal eens ten onrechte beweerd dat het besnijden van vrouwen door de Islam wordt voorgeschreven. In de Koran staat echter geen enkele tekst die naar besnijdenis verwijst. Bovendien worden vrouwen in veel islamitische landen, zoals in Saoedi Arabië, Iran, Irak, Koeweit, Algerije en Pakistan, niet besneden.Seksualiteit en maagdelijkheid. Vooral in landen waar meisjes de meest ernstige vormen van besnijdenis ondergaan, nemen argumenten die te maken hebben met seksualiteit en behoud van maagdelijkheid een belangrijke plaats in. Het verwijderen van de clitoris voorkomt promiscuïteit van de vrouwen, het aan elkaar hechten van de grote schaamlippen gaat voorhuwelijks en buitenechtelijk seksueel verkeer tegen. Verder wordt gezegd dat een verkleining van de vagina het seksueel genot van de man verhoogt.
http://www.nidi.knaw.nl/web/html/public/demos/dm00062.html#kader2
pi_48415207
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ach ja. Hij is een moslim he en dus dus nogal mongoolachtig over dit soort onderwerpen. Z'n valse religie komt er slecht van af (alweer!) en dan gaat ie zo doen.
Dit heeft niks met de Islam te maken vrind
pi_48415289
VG is trouwens een tabloit te vergelijken met The Sun in Engeland, voor de mensen die zich afvragen wat VG is.
  Donald Duck held dinsdag 17 april 2007 @ 13:19:42 #32
46149 __Saviour__
pi_48415324
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:16 schreef Devrim het volgende:
Dit heeft niks met de Islam te maken vrind
Indirect toch wel hoor. Met die imams. En daarom spring jij er gelijk bovenop met wanhopige pogingen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48415343
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef buachaille het volgende:

.. maar dat het een dubieuze website is ben ik niet met je eens. Het is een nogal rare reflex (tik) om een rechts weblog dubieus te noemen.
hoe noem je dan de keuze om een publieke veroordeling van de aanslag door de raad van Moslims weg te laten (die wel in het bronartikel stond) en te vervangen door een opmerking dat moslims deze zouden 'goedkeuren'..?
pi_48415414
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Indirect toch wel hoor. Met die imams. En daarom spring jij er gelijk bovenop met wanhopige pogingen.
Tuurlijk man..Rot toch op
Je gedraagt je echt als een klein kind
Waarom ontwijk je de feiten??
pi_48415464
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef KroJo het volgende:

[..]

hoe noem je dan de keuze om een publieke veroordeling van de aanslag door de raad van Moslims weg te laten (die wel in het bronartikel stond) en te vervangen door een opmerking dat moslims deze zouden 'goedkeuren'..?
Ik kan daar pas wat van zeggen als ik hier http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article967633.ece een vertaling van heb.
  Donald Duck held dinsdag 17 april 2007 @ 13:23:05 #36
46149 __Saviour__
pi_48415482
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef Devrim het volgende:

[..]

Tuurlijk man..Rot toch op
Je gedraagt je echt als een klein kind
Waarom ontwijk je de feiten??
Jij doet hier raar hoor. Zij ontmaskerde de imam's als voorstander van besnijdenis en wordt daarom afgetuigd. Volgens jouw domme redenering is zij dan de haatzaaister. Waarom? Om dat die imam's er slecht van af komen? Is de waarheid te hard voor je?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:23:38 #37
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48415499
quote:
Two held in Kadra assault

Police arrested two young men early Monday afternoon and charged them with assaulting Norwegian-Somalian activist Kadra in downtown Oslo last week. Kadra herself had spotted her attackers on an Oslo street and called police.

Kadra has apparently upset some Muslims by speaking out in favour of women's rights.
A witness told Aftenposten.no that Kadra, as she's known, was seen downtown around mid-day on Monday in the company of another woman. She was seen making a call, presumably to police, who arrived shortly and arrested two persons in the area.

The two, both men in their 20s, were seized near the El Dorado Cinema on Torggata in downtown Oslo about 1pm, police confirmed to Aftenposten.no.

The two suspects were allegedly part of a Somalian gang that attacked Kadra in downtown Oslo last week. Police have already said they have photos of the attackers from security cameras located where the attack occurred.

The young Norwegian-Somalian woman sparked the ire of some Muslims several years ago by taking part in a TV documentary that exposed Muslim leaders encouraging young woman to submit to female circumcision.

The bold documentary also made Kadra well-known in Norway, and led to new legislation that forbids the practice.

Kadra was back in the news recently when she told Norwegian newspaper VG that the Koran's views on women needed to be reinterpreted.

She said her attackers, who kicked her and broke some of her ribs last week, screamed that she had "trampled on the Koran."

The Islamic Council of Norway condemned the attack on Kadra and urged her to pursue the case with police
Aftenposten
pi_48415623
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Jij doet hier raar hoor. Zij ontmaskerde de imam's als voorstander van besnijdenis en wordt daarom afgetuigd. Volgens jou domme redenering is zij dan de haatzaaister. Waarom? Om dat die imam's er slecht van af komen? Is de waarheid te hard voor je?
Dit is vast niet het enige wat deze mevrouw heeft gedaan
Of wat..dachten ze 7 jaar na het ontmaskeren..laten we haar in elkaar slaan
pi_48415626
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik kan daar pas wat van zeggen als ik hier http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article967633.ece een vertaling van heb.
je hebt een duidelijke vertaling van de afkeuring en het persbericht van de Moslimraad.
in het artikel dat je voor de rest wél als bron gebruikte, enkel nét dat stukje wegliet.

waarom die fixatie of je ergens nog een extreme moslim kunt vinden die hem goedkeurt, omdat je dan de alle moslims hiervoor verantwoordelijk kunt houden?

het is heel terecht dat na zo'n verschrikkelijke aanslag er een duidelijk teken van afkeuring verlangd wordt van de moslimgemeenschap dit geweld af te keuren .. maar enorm ergerlijk dat sommigen dat weigeren in te zien en enkel op zoek gaan naar de radikalen..
dat is nu net een eigenschap van radikalen en fundamentalisten, die willen de wereld ook enkel indelen in 'voor-en-tegen-ons'... of het nu anti-fa's, rechtsradikalen of moslims-fundi's zijn.
pi_48415710
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef buachaille het volgende:

[..]

Uit dit stukje van nettavissen
quote:
Han mener også at Kadra ikke har krenket Koranen.
Hij ( de voorzitter van Det Islamske Forbundet ) vind ook dat Kadra niet de Koran krenkt. (sic)
  Donald Duck held dinsdag 17 april 2007 @ 13:30:32 #41
46149 __Saviour__
pi_48415783
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Devrim het volgende:
Ja, voor moslims is dat aanleiding genoeg ja. Zelfs een simpele tekening is voor hen al genoeg om het ingebouwde geweld in ze te laten ontketenen.
En waarom probeer je dit nu weer goed te praten, als het toch niks met de islam te maken heeft volgen jou. Ok dan, je laat de islam buiten beschouwing. Dan zit je alsnog puur geweld goed te praten. Waarom?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48415828
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja, voor moslims is dat aanleiding genoeg ja. Zelfs een simpele tekening is voor hen al genoeg om het ingebouwde geweld in ze te laten ontketenen.
En waarom probeer je dit nu weer goed te praten, als het toch niks met de islam te maken heeft volgen jou. Ok dan, je laat de islam buiten beschouwing. Dan zit je alsnog puur geweld goed te praten. Waarom?
Omdat ze mensen tegen elkaar opzet en de samenleving verstoort
Netzoals Geert Wilders en Ayaan hebben gedaan..of denk jij dat het beter is geworden??
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:32:28 #43
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48415851
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Devrim het volgende:

[..]

In het artikel dat gaat over de aanhoudingen naar aanleiding van dit voorval:
quote:
Kadra was back in the news recently when she told Norwegian newspaper VG that the Koran's views on women needed to be reinterpreted.
Dat is ogenschijnlijk de directe aanleiding tot deze aftuiging. Ik kan me ook voorstellen dat naar aanleiding van de reporrtage waarin zij imams ontmaskerde die onder moslimmeisjes besnijdenis promoten zij min of meer een status van dissident kan hebben gehad.
pi_48415975
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef KroJo het volgende:

[..]

je hebt een duidelijke vertaling van de afkeuring en het persbericht van de Moslimraad.
in het artikel dat je voor de rest wél als bron gebruikte, enkel nét dat stukje wegliet.

waarom die fixatie of je ergens nog een extreme moslim kunt vinden die hem goedkeurt, omdat je dan de alle moslims hiervoor verantwoordelijk kunt houden?

het is heel terecht dat na zo'n verschrikkelijke aanslag er een duidelijk teken van afkeuring verlangd wordt van de moslimgemeenschap dit geweld af te keuren .. maar enorm ergerlijk dat sommigen dat weigeren in te zien en enkel op zoek gaan naar de radikalen..
dat is nu net een eigenschap van radikalen en fundamentalisten, die willen de wereld ook enkel indelen in 'voor-en-tegen-ons'... of het nu anti-fa's, rechtsradikalen of moslims-fundi's zijn.
Don't shoot the messenger, die link had er ook even bijgemoeten maar als je de moeite neemt dan kun je alles rustig nalezen. Dit is helemaal geen zoeken naar radicalen. Je reactie is een beetje overtrokken, als er hier bijvoorbeeld een pastor beschuldigd wordt voor pedofilie o.i.d. dan gaan Christenen toch ook niet roepen dat het een aanval op het Christendom is?
In dit geval worden er een aantal leugenachtige Imam's aan de kaak gesteld. Slachtoffer wordt aangevallen door personen die Allah-o-akbar roepen en die de affaire alsnog met een Islamitisch sausje overgieten.
  Donald Duck held dinsdag 17 april 2007 @ 13:35:58 #45
46149 __Saviour__
pi_48415986
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:31 schreef Devrim het volgende:
Netzoals Geert Wilders en Ayaan hebben gedaan..of denk jij dat het beter is geworden??
Oja, natuurlijk hoor. Zulke zaken over iemand onthullen is de samenleving verstoren. Je hebt echt een absurde gedachtengang nu. En alleen maar omdat het imam's betreft hoor.
Geert Wilders en Ayaan zijn goed bezig. En wat krijgen ze ervoor terug? Bedreigingen (van moslims!) en ze hebben constante beveiliging nodig. En dat allemaal omdat de moslims niet kunnen omgaan met het concept vrije meningsuiting, door hun valse religie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48415993
Lekker boeiend.

Wen er maar aan, dit gaan we in de toekomst vaker zien, ook in Nederland. Net zolang totdat de bom barst en we Joegoslavië achterna gaan. Alleen zal het hier anders aflopen dan daar.
pi_48416049
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:31 schreef Devrim het volgende:

[..]

Lees eerst het stukje op de FP eens over Ahmed Marcouch. Wederom een moslim die ontmaskerd wordt als een persoon met wel heel erg extreme denkbeelden (naar westerse maatstaven dan, bedankt Ayaan Hirsi Ali).
pi_48416065
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef buachaille het volgende:

[..]

Don't shoot the messenger, die link had er ook even bijgemoeten maar als je de moeite neemt dan kun je alles rustig nalezen. Dit is helemaal geen zoeken naar radicalen. Je reactie is een beetje overtrokken, als er hier bijvoorbeeld een pastor beschuldigd wordt voor pedofilie o.i.d. dan gaan Christenen toch ook niet roepen dat het een aanval op het Christendom is?
In dit geval worden er een aantal leugenachtige Imam's aan de kaak gesteld. Slachtoffer wordt aangevallen door personen die Allah-o-akbar roepen en die de affaire alsnog met een Islamitisch sausje overgieten.
Als je dan ook nog eens het juiste bericht zou pakken om het hier uit te dragen zou ik je gelijk hebben gegeven. In dit geval twijvel ik nog steeds aan het waarheidsgehalte van dhet bericht in de OP.
pi_48416146
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Oja, natuurlijk hoor. Zulke zaken over iemand onthullen is de samenleving verstoren. Je hebt echt een absurde gedachtengang nu. En alleen maar omdat het imam's betreft hoor.
Het gaat niet alleen om deze imam
Er zijn ook nog andere dingen
quote:
Geert Wilders en Ayaan zijn goed bezig.
Ja..Met het verkloten van de samenleving..Moslims tegen de niet-moslims opzetten ..Fijn om te weten dat jij het leuk vind
quote:
En wat krijgen ze ervoor terug? Bedreigingen (van moslims!)
Ah..Jij weet natuurlijk dat het allemaal moslims zijn..Ik bedoel..Volkert was gewoon verhaaltje
quote:
en ze hebben constante beveiliging nodig. En dat allemaal omdat de moslims niet kunnen omgaan met het concept vrije meningsuiting, door hun valse religie.
Tuurlijk..

*wijs wijs*

Daar ben jij alleen in goed in
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:44:10 #50
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48416334
Is die discussie over de bron en de inhoud van het artikel die afkomstig is van een bepaalde bron niet er een die in Feedback moet?
Anders loopt dat door de inhoudelijke discussie, veronderstel ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')