abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48412517
Noorse Ayaan afgetuigd
quote:
Anders Wellebeeke- 16 april 2007
De van oorsprong Somalische Kadra ontmaskerde in 2000 Noorse imams als voorstanders van vrouwenbesnijdenis. Reden genoeg voor Oslose moslims om haar op straat af te tuigen.

Lees het hele artikel in Aftenposten op: http://www.aftenposten.no/english/local/article1734869.ece

Kadra heeft meerdere gebroken ribben overgehouden aan het geweld dat uit naam van de islam werd gepleegd.

Basim Ghozlan, voorzitter van het Noorse Islamitische Verbond, reageert op islamitische wijze: Kadra zou liegen.

Noorwegen heeft een lange geschiedenis van tolerantie voor islamitische misdadigers. Denk bijvoorbeeld aan de salafistische jihadi Mullah Krekar. Ondank zijn leiderschap van de Irakeze terroristische organisatie Ansar-al-Islam verblijft Krekar al sinds 1991 als "vluchteling" in Noorwegen.
Bron: http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=3344&titel=Noorse_Ayaan_afgetuigd
Opvallend dat het weer een vrouw is die van haar hart geen moordkuil maakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 17-04-2007 13:15:11 ]
pi_48412565
Mooi zo..vuile haatzaaier moet gewoon oprotten
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:03:32 #3
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_48412617
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef buachaille het volgende:
Opvallend dat het weer een vrouw is die van haar hart geen moordkuil maakt.
Lijkt mij niet, in de extreme situaties zijn zij vaker de ondergeschikten.

Daarnaast zijn er natuurlijk ook wel mannen aan te wijzen die het een en ander voor elkaar hebben gekregen of geprobeerd hebben.
[KNE]-Mod
pi_48412719
Ze is wel echt een kloon van Ayaan!
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:06:27 #5
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_48412728
quote:
Basim Ghozlan, voorzitter van het Noorse Islamitische Verbond, reageert op islamitische wijze: Kadra zou liegen.
quote:
The Islamic Council Norway (IRN) condemned the attack on Kadra and urged that she pursue the matter with police.

"Behavior where one goes to physical attack on someone you disagree with violates Islamic teaching and the prophet Muhammad's sunnah (lifestyle). We strongly object to such behavior," the IRN said in a press release.
?
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_48413018
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

[..]

?
het vrije volk doet aan vrij interpreteren blijkbaar ..
pleased to meet you
pi_48413517
Ik hoop dat ze snel gepakt worden en zwaar worden gestraft. Eventueel daarna uitzetten als dat mogelijk is. In de toekomst doen westerse landen er verstandig aan om zorgvuldiger te kijken wie er precies wordt toegelaten in hun landen en maken zij wetgeving (geldende voor nog komende nieuwkomers) die het mogelijk maakt om immigranten uit te zetten in het geval van verzwegen misdaden of een strafblad en bij het begaan van misdaden binnen x jaar na de naturalisatie. Ik geloof dat in de VS dergelijke wetgeving al langer bestaat.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_48413818
Achterlijk Volk.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_48414049
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:30 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoop dat ze snel gepakt worden en zwaar worden gestraft. Eventueel daarna uitzetten als dat mogelijk is. In de toekomst doen westerse landen er verstandig aan om zorgvuldiger te kijken wie er precies wordt toegelaten in hun landen en maken zij wetgeving (geldende voor nog komende nieuwkomers) die het mogelijk maakt om immigranten uit te zetten in het geval van verzwegen misdaden of een strafblad en bij het begaan van misdaden binnen x jaar na de naturalisatie. Ik geloof dat in de VS dergelijke wetgeving al langer bestaat.
Idd...ze moeten die Noorse Ayaan gewoon uitzetten en nooit meer zulk tuig binnenlaten
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:48:19 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_48414120
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze is wel echt een kloon van Ayaan!
Jammer genoeg wel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_48414199
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Devrim het volgende:

[..]

Idd...ze moeten die Noorse Ayaan gewoon uitzetten en nooit meer zulk tuig binnenlaten
Vanochtend keihard tegen een muur aangerend toevallig?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_48414220
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vanochtend keihard tegen een muur aangerend toevallig?
Nee..jij wel dan?
pi_48414259
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:51 schreef Devrim het volgende:

[..]

Nee..jij wel dan?
Nee, maar ik vraag het maar effe voor de zekerheid, je klinkt zo wazig, beetje alsof je een zware hersenschudding hebt of zo.
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:52:38 #14
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48414275
Moslimvrouwen proberen op regelmatige basis hun inferieure positie en sexuele onderdrukking, waarbij zij enkel de functie als broedmachine hebben, aan de kaak te stellen.
Echter even zo vaak ontsteekt de massa vervolgens in woede en moet iedereen die ook maar de geringste kritiek uit de mond worden genoerd. Figuurlijk maar ook letterlijk.
Men hoeft dus niet te verwachten dat de Islam zich van binnenuit moderniseert. Van buitenuit moeten deze en soortgelijke zaken ongehinderd en ongelimiteerd naar buiten worden gebracht en tot in den treure worden herhaald om maar iets van veranderingen teweeg te kunnen brengen.
Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of dit hoop tegen beter weten in is.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_48414281
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee, maar ik vraag het maar effe voor de zekerheid, je klinkt zo wazig, beetje alsof je een zware hersenschudding hebt of zo.
Nee,
Alles prima hier.
Misschien ligt het probleem wel bij jou
pi_48414376
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Devrim het volgende:

[..]

Toch denk ik dat "noorse ayaan" iets teveel eer voor haar is. Ze heeft enkele imams ontmaskerd als stiekeme voorstanders van vrouwenbesnijdenis. Het is goed dat ze dat gedaan heeft, want ik denk dat je vrouwenbesnijdenis (zoals dat in Somalië gangbaar is) niet moet vergelijken met het weghalen van het voorhuidje bij jongetjes. Je kunt het eerder vergelijken met het weghalen van het piemeltje dan.
pi_48414442
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:52 schreef Devrim het volgende:

[..]

Nee,
Alles prima hier.
Misschien ligt het probleem wel bij jou
Lijkt me niet, ik zit niet als een malloot te roepen dat een vrouw die besnijdenis aan de kaak stelt het land uitgeflikkert moet worden, als ik even teruglees zie ik jou dit al twee keer doen in dit topic, waardoor ik tot de conclusie kom dat je of een beetje verward bent, of gewoon een onruststokertje. het zal wel een combinatie van beiden zijn.
pi_48414468
TT even gelijk getrokken met de Nederlandstalige bron.

Ik moet even nadenken over in hoeverre we de bron als geldig moet beschouwen.

Aftenposten als bron was misschien verstandiger geweest ipv een zeer gekleurde en dubieuze website.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_48414583
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:55 schreef buachaille het volgende:

[..]

Toch denk ik dat "noorse ayaan" iets teveel eer voor haar is. Ze heeft enkele imams ontmaskerd als stiekeme voorstanders van vrouwenbesnijdenis. Het is goed dat ze dat gedaan heeft, want ik denk dat je vrouwenbesnijdenis (zoals dat in Somalië gangbaar is) niet moet vergelijken met het weghalen van het voorhuidje bij jongetjes. Je kunt het eerder vergelijken met het weghalen van het piemeltje dan.
Prima
Maar vrouwenbesnijdenis heeft niks te maken met de Islam..dus connectie Imam - vrouwenbesnijdenis zie ik eigenlijk verder niet
pi_48414723
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:00 schreef Devrim het volgende:

[..]

Prima
Maar vrouwenbesnijdenis heeft niks te maken met de Islam..dus connectie Imam - vrouwenbesnijdenis zie ik eigenlijk verder niet
Vandaar dat "noorse ayaan" iets teveel eer voor haar is. Het punt is wel dat de Imam's openlijk liegen. Als je je in publiek opstelt tegen vrouwenbesnijdenis dan moet je dat ook in het verborgene doen. Deze hele kwestie is weer olie op het figuur van personen (waaronder ik) die roepen dat moslims geen problemen hebben met het voorliegen van "ongelovigen" (bedoeld wordt anders-gelovigen).
pi_48414813
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

Aftenposten als bron was misschien verstandiger geweest ipv een zeer gekleurde en dubieuze website.
in de Noorse aftenposten staat ook de reactie van het Islamic Council Norway:
quote:
The Islamic Council Norway (IRN) condemned the attack on Kadra and urged that she pursue the matter with police.

"Behavior where one goes to physical attack on someone you disagree with violates Islamic teaching and the prophet Muhammad's sunnah (lifestyle). We strongly object to such behavior," the IRN said in a press release.
http://www.aftenposten.no/english/local/article1734869.ece

die website maakt daar vervolgens van dat de aanval op de persoon door moslims werd 'goedgekeurd' ... een nogal grove en lage leugen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:07:18 #22
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48414866
quote:

[..]

Prima
'Niets te maken?'...
quote:
Kadra was attacked and beaten senseless by seven or eight persons of Somali origin, newspaper VG reports.
"I was terrified. While I lay on the pavement they kicked me and screamed that I had trampled on the Koran. Several shouted Allah-o-akbar (God is great) and also recited from the Koran," Kadra told VG.
Ik zie wel een relatie...
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_48414888
Dat krijg je met die ongeciviliseerde wezens met een achterlijke cultuur... Iedereen die een mening heeft anders dan die van hen wordt het zwijgen opgelegd.. Bedankt links, voor 30 mln moslims met hun debiele denkbeelden uit een sprookje ergens in het jaar 630 die in het vrije gebied op aarde zijn binnengelaten.
Present.
pi_48414902
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

Ik heb de mijn originele TT wel nog even boven de openingspost gezet, m.i. was hij "straight-to-the-point". De bron is wel gekleurd, welke website is dat niet, maar dat het een dubieuze website is ben ik niet met je eens. Het is een nogal rare reflex (tik) om een rechts weblog dubieus te noemen.
pi_48414939
quote:

[..]

Prima
Behalve dan dat 99,9 % van de vrouwenbesnijdenissen in landen met het islamitische geloof gebeurt, zie ik heel goed in dat jij dit verband niet begrijpt.
Present.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')