Bron: http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=3344&titel=Noorse_Ayaan_afgetuigdquote:Anders Wellebeeke- 16 april 2007
De van oorsprong Somalische Kadra ontmaskerde in 2000 Noorse imams als voorstanders van vrouwenbesnijdenis. Reden genoeg voor Oslose moslims om haar op straat af te tuigen.
Lees het hele artikel in Aftenposten op: http://www.aftenposten.no/english/local/article1734869.ece
Kadra heeft meerdere gebroken ribben overgehouden aan het geweld dat uit naam van de islam werd gepleegd.
Basim Ghozlan, voorzitter van het Noorse Islamitische Verbond, reageert op islamitische wijze: Kadra zou liegen.
Noorwegen heeft een lange geschiedenis van tolerantie voor islamitische misdadigers. Denk bijvoorbeeld aan de salafistische jihadi Mullah Krekar. Ondank zijn leiderschap van de Irakeze terroristische organisatie Ansar-al-Islam verblijft Krekar al sinds 1991 als "vluchteling" in Noorwegen.
Lijkt mij niet, in de extreme situaties zijn zij vaker de ondergeschikten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef buachaille het volgende:
Opvallend dat het weer een vrouw is die van haar hart geen moordkuil maakt.
quote:Basim Ghozlan, voorzitter van het Noorse Islamitische Verbond, reageert op islamitische wijze: Kadra zou liegen.
?quote:The Islamic Council Norway (IRN) condemned the attack on Kadra and urged that she pursue the matter with police.
"Behavior where one goes to physical attack on someone you disagree with violates Islamic teaching and the prophet Muhammad's sunnah (lifestyle). We strongly object to such behavior," the IRN said in a press release.
Idd...ze moeten die Noorse Ayaan gewoon uitzetten en nooit meer zulk tuig binnenlatenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:30 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoop dat ze snel gepakt worden en zwaar worden gestraft. Eventueel daarna uitzetten als dat mogelijk is. In de toekomst doen westerse landen er verstandig aan om zorgvuldiger te kijken wie er precies wordt toegelaten in hun landen en maken zij wetgeving (geldende voor nog komende nieuwkomers) die het mogelijk maakt om immigranten uit te zetten in het geval van verzwegen misdaden of een strafblad en bij het begaan van misdaden binnen x jaar na de naturalisatie. Ik geloof dat in de VS dergelijke wetgeving al langer bestaat.
Jammer genoeg wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze is wel echt een kloon van Ayaan!
Vanochtend keihard tegen een muur aangerend toevallig?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Devrim het volgende:
[..]
Idd...ze moeten die Noorse Ayaan gewoon uitzetten en nooit meer zulk tuig binnenlaten
Nee..jij wel dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vanochtend keihard tegen een muur aangerend toevallig?
Nee, maar ik vraag het maar effe voor de zekerheid, je klinkt zo wazig, beetje alsof je een zware hersenschudding hebt of zo.quote:
Nee,quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, maar ik vraag het maar effe voor de zekerheid, je klinkt zo wazig, beetje alsof je een zware hersenschudding hebt of zo.
Toch denk ik dat "noorse ayaan" iets teveel eer voor haar is. Ze heeft enkele imams ontmaskerd als stiekeme voorstanders van vrouwenbesnijdenis. Het is goed dat ze dat gedaan heeft, want ik denk dat je vrouwenbesnijdenis (zoals dat in Somalië gangbaar is) niet moet vergelijken met het weghalen van het voorhuidje bij jongetjes. Je kunt het eerder vergelijken met het weghalen van het piemeltje dan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Devrim het volgende:
[..]
Idd...ze moeten die Noorse Ayaan gewoon uitzetten en nooit meer zulk tuig binnenlaten
Lijkt me niet, ik zit niet als een malloot te roepen dat een vrouw die besnijdenis aan de kaak stelt het land uitgeflikkert moet worden, als ik even teruglees zie ik jou dit al twee keer doen in dit topic, waardoor ik tot de conclusie kom dat je of een beetje verward bent, of gewoon een onruststokertje. het zal wel een combinatie van beiden zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:52 schreef Devrim het volgende:
[..]
Nee,
Alles prima hier.
Misschien ligt het probleem wel bij jou
Primaquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:55 schreef buachaille het volgende:
[..]
Toch denk ik dat "noorse ayaan" iets teveel eer voor haar is. Ze heeft enkele imams ontmaskerd als stiekeme voorstanders van vrouwenbesnijdenis. Het is goed dat ze dat gedaan heeft, want ik denk dat je vrouwenbesnijdenis (zoals dat in Somalië gangbaar is) niet moet vergelijken met het weghalen van het voorhuidje bij jongetjes. Je kunt het eerder vergelijken met het weghalen van het piemeltje dan.
Vandaar dat "noorse ayaan" iets teveel eer voor haar is. Het punt is wel dat de Imam's openlijk liegen. Als je je in publiek opstelt tegen vrouwenbesnijdenis dan moet je dat ook in het verborgene doen. Deze hele kwestie is weer olie op het figuur van personen (waaronder ik) die roepen dat moslims geen problemen hebben met het voorliegen van "ongelovigen" (bedoeld wordt anders-gelovigen).quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:00 schreef Devrim het volgende:
[..]
Prima
Maar vrouwenbesnijdenis heeft niks te maken met de Islam..dus connectie Imam - vrouwenbesnijdenis zie ik eigenlijk verder niet
in de Noorse aftenposten staat ook de reactie van het Islamic Council Norway:quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
TT even gelijk getrokken met de Nederlandstalige bron.
Ik moet even nadenken over in hoeverre we de bron als geldig moet beschouwen.
Aftenposten als bron was misschien verstandiger geweest ipv een zeer gekleurde en dubieuze website.
http://www.aftenposten.no/english/local/article1734869.ecequote:The Islamic Council Norway (IRN) condemned the attack on Kadra and urged that she pursue the matter with police.
"Behavior where one goes to physical attack on someone you disagree with violates Islamic teaching and the prophet Muhammad's sunnah (lifestyle). We strongly object to such behavior," the IRN said in a press release.
'Niets te maken?'...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:00 schreef Devrim het volgende:
[..]
Prima
Maar vrouwenbesnijdenis heeft niks te maken met de Islam..dus connectie Imam - vrouwenbesnijdenis zie ik eigenlijk verder niet
Ik zie wel een relatie...quote:Kadra was attacked and beaten senseless by seven or eight persons of Somali origin, newspaper VG reports.
"I was terrified. While I lay on the pavement they kicked me and screamed that I had trampled on the Koran. Several shouted Allah-o-akbar (God is great) and also recited from the Koran," Kadra told VG.
Ik heb de mijn originele TT wel nog even boven de openingspost gezet, m.i. was hij "straight-to-the-point". De bron is wel gekleurd, welke website is dat niet, maar dat het een dubieuze website is ben ik niet met je eens. Het is een nogal rare reflex (tik) om een rechts weblog dubieus te noemen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
TT even gelijk getrokken met de Nederlandstalige bron.
Ik moet even nadenken over in hoeverre we de bron als geldig moet beschouwen.
Aftenposten als bron was misschien verstandiger geweest ipv een zeer gekleurde en dubieuze website.
Behalve dan dat 99,9 % van de vrouwenbesnijdenissen in landen met het islamitische geloof gebeurt, zie ik heel goed in dat jij dit verband niet begrijpt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:00 schreef Devrim het volgende:
[..]
Prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |