abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48417250
* JohnDope draait DHC - Hirsi Ali Diss.mp3

Blijft overigens een geweldig nummer.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_48417256
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:02 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Ach gut. En die arme, onschuldige moslimusers hebben dat natuurlijk ook helemaal nooit en te nimmer aan zichzelf te wijten!

We zitten hier op FOK! en iedereen krijgt weleens een lading stront over zich heen. En zoniet, dan ben je gewoon geen leuke user.
Daar moeten we dan maar eens een eind aan maken niet, zullen we met jou beginnen???
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_48417300
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja, want elke dag weer blazen tig christenen zichzelf op uit naam van God, en slepen tientallen onschuldigen mee de dood in.
Er zijn wel een paar voorbeelden ok, tis niet dagelijks, maar ze bestaan/bestonden wel.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_48417307
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Omdat zij door de Islam geen clitoris meer heeft.
omfg..welk deel van dit stukje begrijp jij niet?
quote:
Religie.
Vrouwenbesnijdenis komt hoofdzakelijk onder moslims voor. Hierdoor wordt nogal eens ten onrechte beweerd dat het besnijden van vrouwen door de Islam wordt voorgeschreven. In de Koran staat echter geen enkele tekst die naar besnijdenis verwijst. Bovendien worden vrouwen in veel islamitische landen, zoals in Saoedi Arabië, Iran, Irak, Koeweit, Algerije en Pakistan, niet besneden.Seksualiteit en maagdelijkheid. Vooral in landen waar meisjes de meest ernstige vormen van besnijdenis ondergaan, nemen argumenten die te maken hebben met seksualiteit en behoud van maagdelijkheid een belangrijke plaats in. Het verwijderen van de clitoris voorkomt promiscuïteit van de vrouwen, het aan elkaar hechten van de grote schaamlippen gaat voorhuwelijks en buitenechtelijk seksueel verkeer tegen. Verder wordt gezegd dat een verkleining van de vagina het seksueel genot van de man verhoogt.
http://www.nidi.knaw.nl/web/html/public/demos/dm00062.html#kader2
  Donald Duck held dinsdag 17 april 2007 @ 14:07:44 #80
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48417330
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef Devrim het volgende:
Om mensen te naaien hoef je ze niet op te blazen hoor
Economisch kan je mensen ook flink naaien
Waar heb jij het nou weer over? Economische sancties van het westen tegen sommige landen? Dat heeft ten eerste geen zak met religie te make. En de landen die erdoor getroffen worden, hebben het aan zichzelf te danken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48417371
Devrim dat zal wel weer een NepKoran zijn. De enige die ik nog serieus neem zijn die radicale imams die oproepen tot haat, de rest zijn allemaal fakers en worden niet gewaardeerd door Allah.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_48417398
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer over? Economische sancties van het westen tegen sommige landen? Dat heeft ten eerste geen zak met religie te make. En de landen die erdoor getroffen worden, hebben het aan zichzelf te danken
Paar arabieren aan de top plaatsen en flink aan het olie verdienen
  Donald Duck held dinsdag 17 april 2007 @ 14:10:37 #83
46149 __Saviour__
pi_48417439
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Devrim het volgende:

[..]

Paar arabieren aan de top plaatsen en flink aan het olie verdienen
Je dwaalt wel af dus. Dat heeft niks met religie te maken, dat heet handel.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48417501
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:10 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je dwaalt wel af dus. Dat heeft niks met religie te maken, dat heet handel.
Handel?
Of mensen bedriegen
Netzoals bij de Afrikanen en hun diamanten
pi_48417539
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Daar moeten we dan maar eens een eind aan maken niet, zullen we met jou beginnen???
Hahaha. Sneue NSB'er. Je doet maar wat je niet laten kunt.
pi_48417563
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:36 schreef matroesjka het volgende:
Lekker boeiend.

Wen er maar aan, dit gaan we in de toekomst vaker zien, ook in Nederland. Net zolang totdat de bom barst en we Joegoslavië achterna gaan. Alleen zal het hier anders aflopen dan daar.
Hoe anders?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_48417592
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Hahaha. Sneue NSB'er. Je doet maar wat je niet laten kunt.
Ik ben waarschijnlijk wel de laatste persoon die je nsb-er zou kunnen noemen
pi_48417626
what ever.
pi_48417628
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Vraag niet verder. Straks komt hij weer met hele verhalen aan, net als op Frontpage, dat wij westerlingen Afrika hebben verkracht en dat alle ellende op de wereld aan westerlingen is te wijten en dat hij zo'n perfect leven zou hebben als hij in Turkije zou wonen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_48417654
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik ben waarschijnlijk wel de laatste persoon die je nsb-er zou kunnen noemen
Alsof jij dat zelf bepaalt!
pi_48417660
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef Devrim het volgende:

[..]

Handel?
Of mensen bedriegen
Netzoals bij de Afrikanen en hun diamanten
Te laat.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_48417670
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Te laat.
pi_48417678
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hoe anders?
In elk geval stukken slechter voor de moslimbevolking.
pi_48417736
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef matroesjka het volgende:

[..]

In elk geval stukken slechter voor de moslimbevolking.
het is daar anders ook niet al te best voor ze afgelopen, het is dat er van buitenaf ingegrepen is anders was er daar nu geen een meer.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_48417744
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef Devrim het volgende:

[..]

Open er anders even een apart topic over.
pi_48417751
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Alsof jij dat zelf bepaalt!
Uhmm, nee. Maar een landverrader kan je me niet noemen
  Donald Duck held dinsdag 17 april 2007 @ 14:18:59 #97
46149 __Saviour__
pi_48417752
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Te laat.
Whehe netjes.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48417762
Nog een economische vluchtelinge uit die regio die (veel) geld wil verdienen over de ruggen van moslims.
pi_48417806
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:18 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Open er anders even een apart topic over.
Gaarne, en dan het liefst in een ander subforum.
pi_48417845
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nog een economische vluchtelinge uit die regio die (veel) geld wil verdienen over de ruggen van moslims.
Bron, je schijnt haar zo goed te kennen?

En je trekt het nu zelf naar alle moslims toe he???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')