Ik had het toch over blonde mokkelsquote:
Iddquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:23 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Moet jij eens raden wat je krijgt als je op Google afbeeldingen zoekt naar "blonde mokkels":
[afbeelding]
HET IS EEN SAMENZWERING!!!!1
Kunstmatig blond uiteraard.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had het toch over blonde mokkels [afbeelding].
quote:
Meestal zijn het wel van die geile pompsnollen, die je gewoon wil neuken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:08 schreef pberends het volgende:
Wie heeft ook een hekel aan dit type golddigvrouw, van die blanke blonde vrouwen die veel te lang onder de zonnebank hebben gezeten en vaak ook nog roken.
Ze zijn meestal een jaar of 25 tot begin 30, en vechten tegen veroudering (met name veroorzaakt door het roken en het vele zonnebanken). Kan iemand vertellen dat deze wijven helemaal niet mooi zijn met die zonnebankhuidjes. Hou het een beetje natural aub.
En dan gaat het alleen nog over uiterlijk he, over het karakter en dito intelligentie heb ik het dan niet eens gehad. Wat willen deze golddigvrouwen toch? Een rijke vent kunnen ze ook niet meer krijgen want die heeft liever een zonnebank-mokkel van een jaar of 18 of een vrouw met wel een normale natuurlijke huid.
Jenna Jameson?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:27 schreef emo.gif het volgende:
jayna james ... de pr0nstar is ook zoon bimbo...
Zeker weten?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:52 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik zou haar anders met een glimlach nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |