Oh... ik was ook laitjd een ster in presentatiesquote:Op zondag 15 april 2007 14:34 schreef Masterix het volgende:
Net vóór de pubertijd: halve spreekbeurt gehouden met gulp open.
En ik dacht nog dat iedereen lachte omdat ik vaak stotterde.
quote:Op zondag 15 april 2007 14:35 schreef zoalshetis het volgende:
ver voor de puberteit. betrapt worden als je doktertje aan het spelen was met je nichtje.
Dat had ik gister nog, maar het verschil is dat ik geen puber meer ben.quote:Op zondag 15 april 2007 14:35 schreef zoalshetis het volgende:
ver voor de puberteit. betrapt worden als je doktertje aan het spelen was met je nichtje.
werd je betrapt of was je lekker je nichtje, dat nu ook alweer lang de legelae leeftijd heeft aan het neuken?quote:Op zondag 15 april 2007 14:41 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat had ik gister nog, maar het verschil is dat ik geen puber meer ben.![]()
Allebei.quote:Op zondag 15 april 2007 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
werd je betrapt of was je lekker je nichtje, dat nu ook alweer lang de legelae leeftijd heeft aan het neuken?
ghehe dat neukt wel zo spannend natuurlijk.quote:
Die ken ik ook. Op een witte suede bank. Schitterend.quote:Op zondag 15 april 2007 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
was je in het donker in de huiskamer van de ouders van je vriendinnetje aan het sexen.
volgende dag hele bank onder het bloed.
en verder heb je nooit iets gênants meegemaakt?quote:Op zondag 15 april 2007 14:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Sorry, ik moet even nadenken hierover, ben anatomisch gezien niet in staat totrukken in een sok
Wat voor complicaties moeten daarvoor overwonnen worden dan, bij jou?quote:Op zondag 15 april 2007 14:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Sorry, ik moet even nadenken hierover, ben anatomisch gezien niet in staat totrukken in een sok
softenon armpjes kan je niet overwinnen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor complicaties moeten daarvoor overwonnen worden dan, bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |